Wednesday, October 26, 2011

MUHYIDIN BALUN PAKATAN SELANGOR.

44 comments:

Anonymous said...

belah lah muhyidin,org umno nak la dengar bebel kamu,semua temberang punya.lu pun hati kotor mau jatuh awak punya boss.awak punya muka tak layak jd pm la.lu punya cakap org umno mau lah dengar org kl dan PR cit sikit pun tak mau dengar,dgn org kg boleh lah nak temberang,ckp juta2 bagi bantuan bu...la muhyidin

Anonymous said...

temberang je byk.temberang,temberang sana sini..

Anonymous said...

ini org memang kuat temberang,org kg dan umno je yg percaya

Anonymous said...

Boleh blahlah Muhyiddin! Liwat tak sokong, murtad tak sokong.....kalimah Allah tak benarkan orang kapir pakai.

Macam ni baik aku sokong PAS. Nak berzina pun boleh asalkan takde 4 saksi. Nak buat blue filem pun takpe, sebab video itu besi.


Hidup PAS!

Anonymous said...

HAhahahaha parti yang memperjuangkan Islam telah bersuara.....Nama Islam tapi pendekatan belum tentu, kena tunggu kelulusan DAP dulu baru boleh laksana....hahahahaha baru ko tau bertapa susahnya nak mentadbir negara....

Anonymous said...

air kat rumah aku pun dah mula slow... 3 tahun lepas presure kuat, sampai paip burst.. 3 tahun lagi.. tak tahulah.. ini fakta..

Anonymous said...

Alah penyamun sorang ni.

Orang johor tahu siapa muhyiddin sbenarnya.. Sebab tu pusat tarik dia awal2. Klau masih nk jadi menteri besar johor masa kecederaan beliau, confirm johor mililk pembangkang.

Anonymous said...

temberang....esok kalau dah betul-betul masalah air ini dah jadi krisis yang besar,air nak cebok berak pun kena catu....padan muka!

Anonymous said...

Assalamualaikum pencacai umno. Hari ni tak buat himpuanan ke? Kalau buat himpunan hari ni stadium mesti penuh sebab penyokong PR mahu ikut serta. hehehe

zali

Anonymous said...

oranag johor pun dah tak hingin dengan penyamun tarbus seorang ni..

Anonymous said...

muhyidin kaki temberang sana sini,biarpun aku benci najib jadi pm yg ini lagi aku benci dan tak suka.22 kaki temberang.temberang temberang temberang

Anonymous said...

Laporan Ketua Audit Negara yang terkini mendedahkan Institut Sukan Negara (NSI) memperoleh 23 ekor kuda bernilai RM5.66mil tanpa kelulusan daripada Kementerian Kewangan. Dan yang melucukan lagi tiada seekor kuda pun yang dibeli layak bertanding dalam dua kejohanan antarabangsa seperti yang disyorkan.

Menurut Laporan Ketua Audit Negara lagi, yang menambah kehairanan apabila perolehan telah dibuat tanpa apa-apa surat tawaran atau perjanjian yang memerlukan ketetapan yang jelas berhubung tanggungjawab pembekal.

Malah hairan bin ajaib lagi pembayaran kepada Syarikat El Rancho Country Club telah dibuat di bawah atas nama individu.

Sesungguhnya dengan pendedahan audit Negara itu ternyata ia amat melukai hati penternak lembu, kambing dan kerbau di kampong apabila mereka mengetahui wang rakyat dihabiskan dengan membeli kuda tua.

Pemuhung said...

Pergh 1 org sebelas komen...betoi la gap,dah tinggai separuh....

Anonymous said...

ini baru lapuran MSN byk lagi jabatan2 yg menipu,apa menteri buat,dan makan sama duit2 haram.yg jadi mangsa rakyat terus miskin,yg kaya terus kaya terutama org2 umno yg ada kedudukan,ni lah temberang muhyidin sana sini.

Anonymous said...

Hahaha duit rakyat....cukai pendapatan pun tak tahu apakebenda tu,ada hati nk bercakap duit rakyat...

Anonymous said...

Laporan audit setiap tahun mmg mcm tu...baru akil baligh ke?selamat datang ke alam dewasa...

Anonymous said...

belah lah muhyidin,org umno nak la dengar bebel kamu,semua temberang punya.lu pun hati kotor mau jatuh awak punya boss.awak punya muka tak layak jd pm la.lu punya cakap org umno mau lah dengar org kl dan PR cit sikit pun tak mau dengar,dgn org kg boleh lah nak temberang,ckp juta2 bagi bantuan bu...la muhyidin

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


INI SATU LAGI AJNJING KURAP LAKNATTULLAH......HANG DAHLAH PAKATAN HARAM JADAH....NAK KOMEN HANG TAK SUKA.....HANG MASUK BLOG NIE PEHAL....HANG INGAT KAMI SUKA kAT PR.....WAHAI ANJING LEBIH BAIK HANG PI KONGKET BINI HANG SEBELUM MAT SABU KONGKET HANG PUNYA BINI....SIAL HANG ANJING YANG TAK ADA MARUAH BERTUHANKAN KITAB HARAMKAH.......AKU LUDAH HANG SIAL.....HAKH......TIUEEEIH.......SIAL..

Anonymous said...

Bro GAP, ramai gak peminat lu dari puak pak pandir nie yea...moga2 terbuka jugak pemikiran dungu diorang bila selalu layan GAP

Anonymous said...

best laa muhyiddin, beliau akan jadi PM yg lebih baik dari Najib

Anonymous said...

INI SATU LAGI AJNJING KURAP LAKNATTULLAH......HANG DAHLAH PAKATAN HARAM JADAH....NAK KOMEN HANG TAK SUKA.....HANG MASUK BLOG NIE PEHAL....HANG INGAT KAMI SUKA kAT PR.....WAHAI ANJING LEBIH BAIK HANG PI KONGKET BINI HANG SEBELUM MAT SABU KONGKET HANG PUNYA BINI....SIAL HANG ANJING YANG TAK ADA MARUAH BERTUHANKAN KITAB HARAMKAH.......AKU LUDAH HANG SIAL.....HAKH......TIUEEEIH.......SIAL..

October 26, 2011 9:40 AM
---------------------------------
Umpan dah mengena. berkat dari balik pehimpunan sejuta umat. hehehe

zali

Anonymous said...

Penyokong PR yg goblog dan banjingan dah bersuara, semua ny ada ciri2.anak iblis

Anonymous said...

Anonymous said...

Penyokong PR yg goblog dan banjingan dah bersuara, semua ny ada ciri2.anak iblis

October 26, 2011 10:45 AM
-----------------------------------
Umpan dah mengena. berkat dari balik pehimpunan sejuta umat. hehehe

zali

Otak Geliga said...

mana ko tau dia pergi Zali????......kau suka skodeng org ke apa???....sapa ajar haaaa????......hehehehe

Otak Geliga said...

habislah Pakatan Hantu Haram kena balun dgn Muhyiddin.....tu la nakal lagi......kan dah kena......hehehehe

Otak Geliga said...

Zali, Muhyiddin ni ada dtg ke HIMPUN x?????.....berkat x dia dtg??.....hehehehehe

Otak Geliga said...

ermmmmm......helluuuuuuuuuuu zali, mana kau tau berkat x berkt org dtg HIMPUN.....setau aku HIMPUN ni bukan mcm pi kenduri, balik je Insyaallah dpt berkat......hehehehe

ko jdkan apa sbg pemberat berkat tu zali???pergi ceramah hamPASngok dpt berkat x????......hehehe

Otak Geliga said...

zali oooooo zali......berapa org ko skodeng masa HIMPUN tu?????.......hehehehe

Anonymous said...

syabas tan sri, jgn takott ....belasah betoi2 kasi kaw2 punya....

org muo tak pernah takot nak beritau hal sebenar...

berkat anak ustaz yassin yg mengajar agama di muo sekitar thn 60an dan 70an dpt anak mcm muhyiddin ni...

Anonymous said...

sapa yg keluarkan laporan audit tu??? coba penjilat2 jubo nuar jawab ckett??

Nik aziz laknatuallah ke yg keluarkan laporan audit tu dari pulau melaka???

malu la skett, laporan audit tu kjaan BN yg keluarkan oiii.

Anonymous said...

INI SATU LAGI AJNJING KURAP LAKNATTULLAH......HANG DAHLAH PAKATAN HARAM JADAH....NAK KOMEN HANG TAK SUKA.....HANG MASUK BLOG NIE PEHAL....HANG INGAT KAMI SUKA kAT PR.....WAHAI ANJING LEBIH BAIK HANG PI KONGKET BINI HANG SEBELUM MAT SABU KONGKET HANG PUNYA BINI....SIAL HANG ANJING YANG TAK ADA MARUAH BERTUHANKAN KITAB HARAMKAH.......AKU LUDAH HANG SIAL.....HAKH......TIUEEEIH.......SIAL..

October 26, 2011 9:40 AM
---------------------------------
Umpan dah mengena. berkat dari balik pehimpunan sejuta umat. hehehe

zali

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


INI LAGI KIMAK PUNYA ZALI....AKU BELAJAR MAKI DISEBABKANN FATWA PORK NIK.....APA HANG INGAT HANG BAGUS.....HANG INGAT HANG PANGKAH PAS GERENTI MASUK SYURGA.....PI...RAH SIAL.....LU KAN ANAK HARAM BANGLA KILANG KICAP....HANG CAKAP AKU FITNAH HANG ANAHK HARAM....AKU BELAJAR FITNAH DARI PUAK PAS....BAHLUL....ANJING

Anonymous said...

ha'ahh betul bro, aku tgk video ustaz saidi yg ceritakan perihal YB saiful bahrin dan kak na. perghhhh agak mcm tu perangai nik aziz dan pas pada zina.....

astagfirullah.... mintak2 keturunan aku selisih malaikat 44 dari sokong pas.

Anonymous said...

SETAKAT KOMEN DUA PATAH PERKATAAN...DAN ASYIK TULIS BENDA YANG LEBIH KURANG SAMA..... ....SETAKAT KOMEN IKAN BILIS TAK PAYAH NAK MENONJOLKAN NAMA ZALI...

Otak Geliga said...

aku.....absolutli, definitli sokong zali palsu...."Fitnah" dia power........hehehehe

cuma jgn "Fitnah" lebih2 sudah....nangis si zali nnt nak cari nama baru......hehehehehehe

zali, musangka, kak zat pi mana ye???....x kan sambut dipavali dgn si sathia si HINDRAF kapiaq tu?????

Ada aku kisah said...

Umpan dah mengena. berkat dari balik pehimpunan sejuta umat. hehehe

zali
....................................

JUAK PAS MACAM ZALI....DAH TAHU SIAPA BERKAT SIAPA TAK BERKAT....DIA INGAT SOKONG PAS TU BERKAT...

Otak Geliga said...

To ada aku kisah

agaknya begitu kot cara pemikiran diorang....aneh & menakutkan......hehehehe

setakat BERKAT je apa masalahnya, sedangkan Allah & Nabi Muhammadpun diperlekehkan inikan pulak BERKAT......ingat, pemegang kunci syurga & neraka ada di pihak mrk.......hehehehe

yogibear's season said...

...Saipu Bahrin menjawab, " Ini adalah cinta antara saya dan Kak Na (isteri Cikgu Hamdan)...

...tetapi ketika ditangkap saya lihat Saipu Bahrin separuh bogel hanya memakai spender (seluar dalam),...

...lalu saya bawa mereka kerumah Nik Aziz, saya tanya pendapat Nik Aziz, lalu Nik Aziz kata;

...bende nie doksoh digege gapo sebaq kalu tahu kepihak UMNO, jadi heboh, parti PAH kito ake kaloh...

Yogi nok ulah sikik,

...Nie asobiah ke gapo nie Pok Nik wei...?????

Ambo ingak Nabi saw pernah bersabda,...sekironya Fathimah binti Muhammad ditangkap mencuri nescaya aku kerat tangannya!..

Pok Nik dia lepah bodo Saipu Bahrin, pahtu we jadi calon pulok..alo,alo,alo???

Musidu, Musidu...???

Otak Geliga said...

mr Yogi, gua nak tambah HOT SPICY lg pd pencacai Pakatan hantu Haram espeselly hamPASngok......hehehe
-----------------------------------------------------
“Mereka yang menjadikan masjid sebagai tempat bergaduh, mencari pengaruh politik dan mengintip rahsia orang Islam adalah munafik serta fasik”

“Nabi (Muhammad) tidak berpolitik di dalam masjid, baginda menerima wahyu daripada Allah dan menyampaikannya didalam masjid. Jangan dustakan Nabi (Muhammad). Jangan gunakan nama Nabi Muhammad untuk kita berpecah-belah di dalam masjid,”

“Jika itu dibiarkan dan kita tidak dapat bersatu padu, saya khuatir umat Islam akan ditimpa bala, ini yang saya selalu ingatkan. Malangnya ada pihak yang memperlekehkan dan mengatakan bahawa Islam bukan agama yang menyeru supaya umatnya berkumpul dan berhimpun,” .
-----------------------------------------------------
Bukan aku cakap tp TS Harussani cakap......hehehehe......adeh....adeh..deh.....jgn la cubit kak zat, sakit la....ouch!!!! yg ko baling terompah kat aku apasal zali???......uhuk2 oit Sathia yg kau sembur asap kat aku apahal???.....adoooiiiii, sakit la Musangka, apasal kau gigit aku ni???......hehehehehe

yogibear's season said...

...bila saya tanya pendapat NIk Aziz, Nik Aziz kata duduk diam jangan hebohkan...

...jika tahu pada orang UMNO, nesaya hancur parti kita ini..

Alo..Alo..Alo...!

Nusidu, Musidu..?

Anonymous said...

Dari segi kualiti komen-komen di blog ini , sudah jelas sekarang komen-komen dai penyokong PR memang ada kelas tersendiri tak pelu kata-kata maki, fitnah & lucah tetapi tetap menngelupur pada pencacai pencacai umno yang memberi komen mcm jamban penuh dengan maki , fitnah & lucah. Mungkin terpengaruh dengan pemimpin-pemimpin umno.
Sebab itu aku kata himpunan sejuta umat tidak ada apa yang nak dibanggakan , kerana sudah terbukti perangai pencacai umno tak berubah-ubah(lucah, fitnah dan maki-hamun) @ inikah Islam ala umno. Wallahu a'lam

zali

zali

Anonymous said...

islam ala nik aziz mcmana plak zali yg hapuskan dosa yb saiful bahrin dan kak na...

Anonymous said...

Selebriti yang lebih dikenali sebagai Bob Lokman itu, berkata malangnya ramai yang terpengaruh dengan istilah ‘Melayu itu Islam’ sehinggakan tidak pernah untuk menilai semula tauhid atau pun menuntut ilmu.

“Saya baru 9 bulan berada di atas jalan pulang yang benar...tau kenapa setelah umur 47 baru sedar? Sebab kesilapan paling besar saya lambat ialah kerana selama ini saya terpengaruh dengan istilah Melayu itu Islam.

“Pegangan itu membuatkan saya rasa sentiasa selesa. Sepatutnya semua kena sedar bahawa murtad bukan saja beratur di mahkamah untuk tukar agama tetapi persoalan tauhid pun jarang dibicarakan, sedangkan tauhid itu tunjang,” katanya.

Otak Geliga said...

Baru 9 bulan berada di atas jalan yg BENAR kemudian nak mentarbiah kpd org2 yg dah berpuluh tahun berada di jalan yg benar dlm hamPASngok????......HEBAT BENAR....cuba kau bg ceramah kau dpn D.Dr.Haron Din tu......ketaq ke x masa "CERAMAH ISLAMIK" tu????.....hehehehe

Anon tolong habaq kat dia no...hehehehe

Anonymous said...

Dari segi kualiti komen-komen di blog ini , sudah jelas sekarang komen-komen dai penyokong PR memang ada kelas tersendiri tak pelu kata-kata maki, fitnah & lucah tetapi tetap menngelupur pada pencacai pencacai umno yang memberi komen mcm jamban penuh dengan maki , fitnah & lucah. Mungkin terpengaruh dengan pemimpin-pemimpin umno.
Sebab itu aku kata himpunan sejuta umat tidak ada apa yang nak dibanggakan , kerana sudah terbukti perangai pencacai umno tak berubah-ubah(lucah, fitnah dan maki-hamun) @ inikah Islam ala umno. Wallahu a'lam

zali

zali

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


alamak.....baguslah komen nie....bodo....punya zali...nak tunjuk yang dia nie pasti masuk syurga....selepas meyokong pas... seolah2 ko punya komen terbaik kat malaysia....dasar anak luar nikah bangla kilang kicap....ko nie patut kena maki jer..sebab otat dah biol dengan ajaran sesat pas....politik lebih penting dari agama...

Otak Geliga said...

zali 12.49PM

kenapa bunyi kau mcm KECIWA/PUTUS ASA je????....kau keciwa sbb kau punya nama dah kena amik dgn zali palsu ke??.....hehehehe