Thursday, October 20, 2011

NAJIB NAK DIBUNUH . FB KANTOI !



nak tahu detail KLIK SINI

38 comments:

Anonymous said...

sebelum die bunuh najib, celik je mate dier dr tdo aku pasti kan malaikat da tnye dier dulu "marrabbuka"

Anonymous said...

takde niat nak menghina..

tp bila tengok gambar2 ni, jika benar la pic dia yg sebenar, ishhh buruk perangai memang sepadan dgn gambar tu..
muhasabah la saudara..

Anonymous said...

ade jnggut..

ermm..

pembangkang...


agaknye ni la ajaran sekolah pondok PAS kot..

merusuh, membanggang, merenggek, terpekik terlolong dan bunuh !!

Anonymous said...

lau ikut undang2 boleh di tangkap di bawah akta hasutan apatah lagi kepada PM.
nak ikut hukum hudud boleh dikenakan hukum pancung kerana DERHAKA pada PM dan NEGARA

Anonymous said...

itu gmbar mayat hidup ke..?

Anonymous said...

eee hensem nya pakcik tu! he he

Anonymous said...

perangai sepadan dgn muka...HUDUH!!!

Anonymous said...

muka musibat, penuh dendam, kuat merokok, banyak hutang, kuat dot dot dot..hidup biasa biasa aje selalu stress,macam lalang...air muka tiada nur..(lain perkataan kurang iman..solat sesekali bila rasa perlu...

Anonymous said...

dia ni sebenarnya hansem mcm nik aziz dan saling tak tumpah mcm mat sabu.

Anonymous said...

tak berseri langsung wajah dia nih..

tak pernah kena air wudhuk kot?

patut le kata2 yg keluar dari minda dia bersifat kotor, jijik dan kurang ajar!

choc-mint said...

hu hu hu hu....setuju ngan anon 20/10 10;12am.....
xder kelebihan langsung.....
segala2nyer huduh busuk ati molot seme2 la....nauzubilla...haishhhhhhh

choc-mint said...

p/s...error...nauzubillah....

Anonymous said...

kalau di Barat tak sampai sejam sampailah FBI/MBI/SSI di rumah sesiapa yang buat ancaman serupa itu.

nasib baik ini negara Islam, pasukan UTK adalah rata-rata berugama Islam makanya mungkin pengancam dimaafkan kot?

kik kik kik

Anonymous said...

Anak tertidur di kerusi, bapak melayari internet sampai lupa diri. Penyokong mana tu?

hik hik hik

Anonymous said...

muka orang busuk hati tak boleh tengok org lain lebih skit.. kebusukan hati terpancar jelas di mukanya

Melayu Berwawasan said...

kenapa buat ugutan nak bunuh PM?orang ini Islam ker tak.membunuh seseorang adalah satu dosa besar.Inikah ajaran puak puak PR selama ini.Kita jangan lihat pada pakai seseorang jer..pakai serban dan berjanggut tapi didalam hati ada perasaan hasad dengki dan memaki orang.masyallah

Anonymous said...

dah la huduhhh....ditambah dengan buduh.....jadi lah hudubuhuhhhh...


Muuuuuuhahahahaha....

Musang syohhh...syohhh..

Anonymous said...

Kalau ketua negara yang dipilih oleh rakyat boleh diancam begitu saja oleh ummah makanya ummah jangan melenting kalau ketua-ketua negara ummah di banyak penjuru dunia diancam tanpa sebab oleh Barat.

Islam untuk membina manusia tetapi apa yang dilihat di sini ialah manusia bertopengkan Islam (macam musang berbulu ummah) cuba membawa ummah mengundur ke zaman jahilliyah.

Fikir-Fikirkan

Anonymous said...

BAHAGONG!!!

(bahlol + tonggong)

Anonymous said...

dah la muka tak hensem , ada hati nak bunuh PM ! chitt ...

yg pasti mamat ni ahli pas totok !!

Anonymous said...

YANG JAHAT ITU PAStinya DATANG DARI PAS....!



PASesat!!

Anonymous said...

YANG SONGSANG ITU PAStinya DATANG DARI PKR...!




PARTI KENCING RAKYAT!!

Anonymous said...

muka macam ni la muka yang biasa tutoh anak sendiri sampai buncit

Anonymous said...

Argh...muka ni rupanya, aku pernah berdebat dengan mat ni dalam Malaysiakini. Mat ni penyokong tegar PAs. Kalau boss dia kata semua pergi terjun sungai nescaya mat ni cepat cepat akan terjun. Dia kalau cakap siap petik hadis lah, ayat Quranlah tapi separuh2 macam boss dia gak.

Mat ni kalau tak salah mat Teganu mari....sekarang nampak dah slow sikit mat ni dalam Mkini. or mungkin tukar profile?

Anonymous said...

air muka pun dah seolah menggambarkan tingkahlakunya...

ejarll said...

jom report polis

ANACONDA said...

SEBELUM PUKIMAK NI PASANG NIAT NAK BUNUH NAJIB, KAU JUMPA AKU DULU...

KITA TENGOK SIAPA YG MASIH BERNYAWA...

BODOH GAMPANG...

ANACONDA said...

MUKA PUN MCM PEMBEKAL PELACOR TUA BELAKANG MATI ADA HATI NAK USIK NAJIB...

KAU USIK SI GAP NI DULU LA...

ADA BRAN...

SIAL PUNYA GAMPANG...

ADA MEMBER AKU KATA, PUKIMAK NI LA SI MUSANGKA...

Anonymous said...

memang takdak hidayat langsung terancar dari muka dia ni. sia2 hidup dlm negara malaysia yg aman damai & dilimpahi rahmat Allah SWT yg berlambak2 ni jika hati dia busuk sebusuk hati nwar... macam ni punya hamba Allah pun ada?? Na'uzubillah.

Anonymous said...

muka musibat burok nak mampos!!kalau muka dah burok hati & perangai lagi la burok puiii

Anonymous said...

Apa tunggu lagi.Cekup dia masuk lock up.Reman 1 minggu.

POLIS PENCEN

JING KLI NONA said...

MUKA PUN MACAM SIAL.

SEJAHAT JAHAT BN PUN, TAK PERNAH CAKAP NAK BUNUH PEMIMPIN PR.

Anonymous said...

woi bukan dia sorang aje post mcm tu beribu2 lg org post tarak suka sama najib...!!!lu cr betul2 la kawan...lu buta ka???

Anonymous said...

tengok muka mamat ni , muka saja tua tapi perangai mcm budak down syndrom ..jangan2 dia ni gila! paling tidakpun ada penyakit sawan !

tengok muka dia mcmna ? mcm muka hisap butoh keldai !!

Anonymous said...

kasihan..pakcik tua ni berjaya ditaksubkan oleh ideologi politik laknatullah pembangkang..

atas maslahah apakah yg dia boleh bercakap begitu?
insaflah wahai pakcik tua.. wajah pakcik pn xelok mana..tp Tuhan tkpandang pd wajah..

malangnya sudahlah wajah pakcik hodoh..perangai pulak jijik.. insaflah.. mati ini kerja Tuhan.. ditakuti nnt pakcik pulak yg kena bunuh.. balasan Tuhan ni mcm2 bentuk..

bertaubatlah wahai pakcik..tinggalkanlah kesesatan pembangkang yg mendorong hati pakcik bengis dan jahat sebegini..

kalau nk bunuh jugak..pergilah bunuh musuh2 palestin di Gaza sana..

Anonymous said...

asal tak suka org..bunuh. agama apa ko anut ni?

pikir ko je tak suka kat org. org lain tak suka kat ko tak penah pikir ?

Anonymous said...

Hidayat mustapa ni ada 4 akaun FB tapi bodohnya dia dok pakai nama yang sama dan letak gambar2 muka dia yang 'macho' tu juga. Kalau betul2 'berani mati' nak berjuang cuba pergi Palestin tak pun pergi Somalia. Ni asyik cakap merapu macam orang sakit otak je!

Anonymous said...

Ini lah ajaran hj hadi dari dulu lagi, sembahyang dua imam sampai mengkafirkan umno serta menghalalkan darah unmo untok dibunoh.menatang berok berayok ni dah menjadi taksub,apa arahan hj hadi mereka akan lakukan,