IKLAN BERBAYAR

Sunday, November 27, 2011

(AMBIGA)..AMINAH WADUD PARTI PAS !

ambiga didahulukan.
itulah yang layak dinobatkan sebagai slogan terbaru pas.

ambiga adalah pencetus kepada gerakan IFC.
IFC yang mahu menyamaratakan hak islam dan kepercayaan lain.

dulu pas adalah antai IFC.
dek kerana dah inzal lazat terkena nasi kangkang ambiga,
arakiannya pas sudah samikna waatokna pada ambiga.

foto di atas adalah tamsilan dan cerminan hakiki realiti politik pas sekarang. bendera parti sanggup dibiar koyak rabak janji perjuangan ambiga si aminah wadud terpelihara.

sungguh mengejutkan apabila ambiga si aminah wadud pas ini bisa menundukkan ratusan ribu ahli pas... hebat sungguh kangkangan ambiga !




17 comments:

Anonymous said...

YANG BAIK DARI ALLAH SWT….!
YANG JAHAT DAN BURUK SUDAH PASti DARI PAS!!


PASesat…!
PASongsang..!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!

Anonymous said...

PAS ADALAH MUSUH ISLAM YANG NYATA…..!!

PASesat..!!
PASonsang..!!
PASyirik..!!
PAShitS…!!
PASewel..!

Anonymous said...

PAS FOR ALL……termasuk murtad..!!

PASesat…!
PASongsang..!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!

Anonymous said...

PAS SOKONG AMBABIGA…..!!
PAS SOKONG MURTAD……..!!
PAS SOKONG KITAB JINGGAY…..!!

PAS PENDOKONG MURTAD…..!!
MASUK PAS……BERMAKNA KELUAR ISLAM…..MURTAD!!

PASesat…!
PASongsang..!
PASyirik..!
PAShit…!
PASewel..!

Anonymous said...

ko jgn marah ambiga lebih2 gapp...

ambiga ni kesayangan nik aziz, ....

lupa ke?? nik aziz nyondol bontot ambiga tak hingattt....

mat sabun bermati2an bersama2 ambiga menghuru-harakan kolompo...

Anonymous said...

pas jgn hipokritt la, angkat gay jadi ketua tapi tak sokong seksualiti merdeka yg perjuangkan golongan gay.

Anonymous said...

undi FB dan click like sebagai sokongan pada nuar jobo sebagai presiden seksualiti merdeka...muahaha

Nok said...

Apa yg ko merepek ni? tak ada keje lain ke ? asyik nak mengutuk Pas aje....bukan setakat apa yg ko kata tu,malah lebih lagi...kalau bunuh tu halal...dah lama org2 umno kena bunuh...kalau bini depa perlu gadai untuk kalahkan umno mereka akan gadai....setakat maruah ke agama ke ,tak ada hal punya bagi puak2 ni...ajaran mereka penuh dgn tipu muslihat dan fitnah...pemimpin mereka cakap tak serupa bikin dan ada yg kaki betina waima bini kawan pun sekali,ada pemimpin mereka yg sama rata sama rasa, depan belakang sama saja...itu belum songlap tabung koporasi lagi....

tapi penyokong2 puak ni cakap apa pun mereka tetap jumud dan mentality amat sempat...mereka lupa yg tuhan akan senantiasa dgn org2 yg benar...PRU13 tetap jatuh kepada UMNO....untuk itu Anuar mesti ke S.Buluh.....

Anonymous said...

salam gap.. balik kampung ke cuti sekolah nie..

gambar bendera macam ambil kat pulau duyung je,,, kat monsooon cup tu...

Anonymous said...

tadi himpunan pemuda pas perak (HEMPAP) diadakan di Parit Buntar.. kah kah kah.... satu perak datang dalam 1k jer.. ceramah pulak ada la dalam 200 org.. hahahahahahah

ANACONDA said...

PAS - PENGANUT AJARAN SYAITAN...

PAS - PELACOR AGAMA SEMALAYSIA...

PAS - PARTI AJARAN SESAT...

Langsi said...

UMNgOk Be-eNd cukup sinonim dengan perkataan-perkataan kat bawah... memang berpadanan dan sesuai. Perhatikan huruf BESAR dlm perkataan tu sume...

BN... BoNgok!
BN... BeNgong!
BN... BiNgai!
BN... BeNgap!
BN... BaNgang!

Undi Sape Saje
Asal bukan Be-eNd
Cukup takat ni aje
Tamatkan riwayat Be-eNd...

The End... Be-eNd!

GotYou! said...

Hahahaha. Langsi lagi la...lagi la langsi...Langsi la lagi kehkehkehkeh.

Anonymous said...

Langsi 12.13 am,

Apa yg BN dah buat kat Ko yg buat Ko mcm org gila ni? Mak ko atau bini ko dah kena rogol ngan org BN ke??

Langsi said...

Anon 8:07...

Dah hilang kata2...
tertelan kebenaran...termakan kenyataan... terima je hakikat walaupun pahit dan pedih!

Anonymous said...

Apa itu LANGSI ?

Lancau
Anwar
Ngorek
Gua
Sungguh
Istimewa

Wow sungguh tepat

Anonymous said...

tu ka pulau duyung tu parti hamPAS Nyoir