IKLAN BERBAYAR

Tuesday, November 29, 2011

ANWAR TAHU PERWAKILAN PKR TIN KOSONG.

tin kosong. 

anwar tahu kesemua perwakilan yang hadir kongres pkr ni jenis tin kosong.

tin kosong dalam erti tak tahu beza fakta.
tin kosong dalam erti dangkal menilai realiti.
tin kosong dalam erti malas berfikir.

bila anwar tahu perwakilan yang hadir ke kongres pkr ni jenis yang malas berfikir, maka mudahlah untuk kesekian kali anwar melempiaskan fakta pembohongan retorik politiknya lalu disumbatkan ke dalam saki baki ruang otak perwakilan pkr.

semalam anwar keluarkan kenyataan.
pkr sedang menuju putrajaya.
basis perkiraan pada nostalgia keputusan pru 2008.

biasanya perkiraan dan congakan keputusan pru adalah bergantung kepada faktor terkini dan semasa mood pengundi.

anwar cuba menutup ketakutan diri sendiri.
anwar berbohong lagi.

kenapa anwar enggan mengakui mood kehendak rakyat pada siri 8 pusingan terakhir pilihanraya kecil yang dimenangi oleh BN.

anwar tahu pkr sedang berpaut pada dahan yang rapuh.


42 comments:

Anonymous said...

BN telah lalui situasi salah tafsir dan penafian pada 2008. IA ADALAH SEJARAH.

Kini, nampaknya, giliran PR berada di tempat BN pada 2008.

PR sebagaimana BN pada 2008, juga menafikan apa yang jelas dan terang.

Nah, Melayu akan membuat hayunan undian yang tidak berpihak pada PR.

PEMERHATI

Anonymous said...

Apabila PR gunakan politik fitnah, adu domba dan taktik kotor pada 2008, ia hampir membawa PR ke Putrajaya.

Kalau strategi sama digunapakai tanpa mendapat tentangan sudah tentu peluang PR jadi lebih cerah.

Oleh kerana PR amalkan kaedah machiaveli, makanya, marhaen tidak salahkan BN kalau BN gunakan strategi PR pada 2008 sebagai sebahagian strategi PERTAHANAN agama, bangsa dan negara.

PEMERHATI

Anonymous said...

boleh jalannnnn da sama PR....mimpi disiang hari nak kePutrajaya.... ke Sungai Buluh dah tentu,

Anonymous said...

Kalau dulu majoriti blogger tersesat di laman pembangkang tetapi kini ramai bloger telah kembali ke pangkal jalan.

Kalau kekuatan PR 2008 terletak pada kesesatan para bloger dan setelah bloger ini pulang ke pangkal jalan, makanya dari sudut mana PR kedewasaan ini lebih baik dari 2008?

PEMERHATI

Nok said...

Hajat nak keputra jaya tapi ke sungai buluh...mamat (Anuar) dan pengikutnya hanya nampak pekung UMNO tapi kudis dan nanah dalam PR dia buat2 tak nampak......

Mamat ni fikir yg semua rakyat buta hati buta mata....dgn apa yg di lakukan oleh aljuburi....budak sekolah pun tahu....org tua apa lagi lah.....PRU13 adalah perhitungan hidup mati PKR setelah anuar di penjarakan sekurang2nya 15 tahun....perjuagan Anuar akan di teruskan oleh blog 1 malaysia...setelah beliau di liwat oleh Anuar...kini mata beliau terang...dan langkah beliau panjang dan senantiasa meroyan setelah diliwat oleh anuar.....kesian....

Anonymous said...

Bayangkan kalau dalam satu negara ketua negara adalah sang suami, menteri wanita adalah si isteri dan menteri belia adalah anak-anak. Bayangkan!

kah kah kah

Anonymous said...

Bloger togong aka bahalol,kalau nak tau tin kosong atau tak suroh aji jib kamu bubar kan dewan mari kita tengok aji jib kamu nagis takda air mata ke tidak

Anonymous said...

Siapa yang jaga mata wang ringgit ketika mata wang berkenaan digodam oleh penyangak mata wang dunia (a.k.a. gorge soros)?

Musang ka? hik hik

Anonymous said...

Kita boleh tuduh penyangak menyangak ringgit kerana itu kerja puak-puak ini.

Namun, bagi mereka yang berfikir, tidak mungkinkah penyangak berpakat dengan penjaga ringgit bagi memudahkan tugasan menyangak?

LOGIK JUGAK TU!

Anonymous said...

Tidak semua kejayaan kerana ianya satu kejayaan sebenar. Ada juga kejayaan yang diraih kerana lawan lalai.

Kejayaan sebegini bukanlah sesuatu yang gerenti dapat diulangi apatah lagi kalau pihak lawan sudah tidak lalai lagi.

Inilah yang mengkhuatirkan khalbu kebanyakan pencacai terutama dalam kem pembangkang! What's next?

khik khik khik

Anonymous said...

tin tu kasar bunyinya.guna bahasa yg lebih lembut skit.TONG

Anonymous said...

Anon 9:11,

tong tu lembut sangat, lebih baik tongggg! haha sederhana bunyinya.

Anonymous said...

TONGGGG pun kurang sedap tp klu TONGngongg lagi best ada melangkolek
dan melangkonek..Anuar Ibrahim mesti suka kerana dia orng sastera!

Anonymous said...

Masuk PKR
cita- ita nak jadi
kontraktor
pembekal
usahawan
nampaknya hanya jadi angan-angan aje
balik le.. ke pasar malam
pukul tong lee..

Anonymous said...

Bayangkan kalau dalam satu negara ketua negara adalah sang suami, menteri wanita adalah si isteri dan menteri belia adalah anak-anak. Bayangkan!

kah kah kah

November 29, 2011 8:43 PM

--------------------------------------------

Alamat Msia jadi mcm NegaraJjiran.

Memburukkan lagi keadaan ialah Keluarga yang memerintah adalah keluarga yang penuhi maksiat.

Jahanam Negara!!!

Anonymous said...

Bloger togong aka bahalol,kalau nak tau tin kosong atau tak suroh aji jib kamu bubar kan dewan mari kita tengok aji jib kamu nagis takda air mata ke tidak

November 29, 2011 8:54 PM

----------------------------------------

Comment Bahlol!!!!! Besar punya sial!!!!!

Kerajaan blom bertindak lagi dah takot PEMBANGKANG SIALAN taknak bubarkan DUN!!!!

Pencacai Pembangkang ni bebual konek!!!

Anonymous said...

pi gay ar sedang menuju kehancuran..memang anu war tahu tapi dek nak menyedapkan hati pecacainya dia terpaksa beri harapan palsu!!

Anonymous said...

nama perhimpunan UMNO tetapi si muyidin KAKI KELENTONG INI buruk2kan DAP,PKR,PAS.apa umno suci sgt ke....kalau saya ahli DAP memang dah ku saman muhyidin kaki kelentong ini.ckp main sedap je.umno yg dah nazak salahkan orang lain..pergi betulkan diri sendiri dulu.

Anonymous said...

nama perhimpunan UMNO tetapi si muyidin KAKI KELENTONG INI buruk2kan DAP,PKR,PAS.apa umno suci sgt ke....kalau saya ahli DAP memang dah ku saman muhyidin kaki kelentong ini.ckp main sedap je.umno yg dah nazak salahkan orang lain..pergi betulkan diri sendiri dulu.

Anonymous said...

11:54,

TAKKANLAH uMNU NAK PUJA pkr/dap DAN pAS. kO NI ADA AKAI KE TAK DAK?

KIK KIK KIK

Anonymous said...

anon 11:54,

bayangkan kalau dalam perhimpunan agung Dap Lim Kit Siang memuji-muji CSL, apakah reaksi hadirin? ha, ha jangan hairan kalau LGE baling telor busuk pada LKS kerana beranggapan LKS dah monopos (politik)!!!

kah kah kah

Anonymous said...

SEJAK BILA ANUWAR IZIN PERWAKILAN MENENTU HALATUJU? INI PARTI DIA PUNYA, DIA YG MEMIMPIN, DIA YG MENENTUKAN PERJUANGAN SUKA HATI MAK BAPAK DIA AAAA..
KORANG TAKAT AHLI BIASA HANYA LAYAK JADI PENCACAI TAIK ANWAR JE, SELAGI TIADA KAITAN DGN SUKU SAKAT LELAKI 'Y' TAK PAYAH MIMPI LA BRO....

Anonymous said...

anon 11:54 bapak ko anuar kaki kelentong,kaki burit,kaki fitnah,dia adalah dewa segala bapak KAKI..Bengong..

Anonymous said...

Hampir pasti PR menawan Putrajaya kali ni.

Padan muka Melayu, terutama Melayu UMNO.

Biar Cina ajar Melayu cara2 menjadi manusia.

Musuh Melayu = Melayu.

Anonymous said...

anon 1.01 AM
Dah.. Pergi mandi dulu bersihkan diri, jgn nak meracau kat sini.. Ko ni sah ngigau tidur tak cuci kaki!

Anonymous said...

kesian aku dgr ucapan TPM tadi. mendayu dayu suaranya memburuk burukan PR. Sah BN dah takut dgn kebangkitan PR hingga dlm perhimpunan pun nama dap, pas dan pkr di sebut sebut. Patutnya highlightkan lah tujuan perhimpunan, ni tak awal2 lg dah buruk2kan PR. Lepas tu di puji kak izat.tp lupa lak dia ckp kehebatan kak izat ternak lembu dlm kondominium. Ketua pemuda sbg benteng. Benteng apa klu sbg ketua pun tak di lantik mentri. yg kalah cm mukriz pula di lantik dan ketua puteri pula sbg aset hehehe aset ke klu rampas suami org. Nampaknya umngok mmg dah rasai kekalahan walaupun pru blm di adakan...

kata dap racist tp dia lupa umngok lg racist. bapa segala racist tu ada dlm umngok

Anonymous said...

anon 1.23AM..anda pun minat dengan Perhimpunan UMNO ek. Aku pun kasihan dengan TPM...tapi untuk makluman anda aku lebih KASIHAN DENGAN ANDA...yang NEVER SEEM TO READ AND UNDERSTAND BETWEEN THE LINES OF TPM SPEECHES.

Anonymous said...

dengan adanya anwar dan nik ajis yang tak mengaku dirinya melyu tapi dia nie isle,selagi itulah cina dan hindu cukup kurang ajar dengan melayu.hanya sedikit lagi kesabaran aku akan terhakis,lihatlah apa akan terjadi pada cina bangsat,sanggup hina saudara islam ku kerana warna kulit.nga kor ming kau tunggu ,akan aku ajar kau kali nieee.

Anonymous said...

hanya melayu akan bunuh melayu...ypu all tengok ada lembu lembu annuar dan nik ajis terlepas kesini.lembu-lembu ni patut dibunuh sebelum dia menghasut melayu lain untuk membunuh bangsanya sendiri..padahal dia dibesarkan atas titik peluh mak bapak dia yang undi UMNO jugaaak,dia belajar komputer atas dasar UMNO jugak....dia pakai kereta atas dasar automotif yang UMNO punya ideaaaa....melayu mudah lupa beginilah rupanya ,sanggup gadai anak bini dia kepada cina untuk mengajar melayu lain......kalau mak bapak dia mati mesti mak dia menyesal mengandungkan dia

Anonymous said...

memang UMNO tak suci,tapi kalau dibandingkan ngan bini,mak kau,annuar al-juburi ,nik ajis,mat sabu siapa lagi suci?he...he....he...dah tentu UMNO.

I love UMNO forever and EVER.............PAS is dead,PKR must DIE Lets DAP Live and then we teach them a lesson........

Anonymous said...

Musangka tak berani komen dah ,dia dah mati kena langgar dek steam roll masa buat jalan tadi ,betul betul depan kandang dia.Annuat yang sering menjubur dia tak sempat datang untuk menyelamatkan dia......pakai anon pulak nak komen and romen....

akubekaspkr said...

Anon 1.50 am,

Ko cakap beringat sikit, nak ajar YB Nga KMeng?????
Berdepan dulu ko dgn unit amal PAS. Bagi PAS membujur lalu melintang patah, Nga Khor Meng mesti diselamatkan.
Yang pasti puak PAS akan pijak kepala ko sebelum ko sentuh Yb Nga

akubekaspkr said...

GAP,
Bila agaknya Anwar akan berubah?
Dia tahu mood pengundi hari ini sudah berubah, dia tahu baki bala tentera dia yang ada tin kosong, dia tahu lembu2 yang ada di sekeling dia bukan lagi pejuang kemenangan tetapi pejuang peluang, dia tahu bila dia akan ke Sg Buluh, dia tahu pakar2 reformasi ramai sudah bertaubat nasuha, DAN PALING PENTING dia tahu dia dan PKR akan tewas teruk dan kemungkinan hancur, TETAPI masih berani nyatakan dia dan orang2 dia akan ke Putera Jaya.

Yang pasti, bila Anwar di Sg Buluh nanti, kita buat rombongan 1Malaysia menziarahi Anwar.

akubekaspkr said...

Yang ditunggu-tunggu oleh rakyat Malaysia ialah Senarai Kabinet Bayangan PR pimpinan Anwar, bukannya cerita angan2 mat jenen ke Putera Jaya.
Anak cina anak saya, anak India anak saya, maka jawatan TPM akan diserahkan kepada DAP. Chua Jui Meng MB Johor. Apakah sudah berubah format kabinet bayangannya.

Common Anwar...Awak pun tin kosong juga kah?

Anonymous said...

tin kosong tin kosong ..
kasi jual semua..

keh keh keh

Anonymous said...

laaaa...dulu kata pru12 masa terbaik.. la ni pru 13 pulak? nak buat '16 oktober' pulak ke kali ni? ye la 16 september dah jadi tragedi..
hehehe

Anonymous said...

Kongress pkr
Busuk bau ke****
Bau taik c*** berak x basuh

Tun Teja said...

Jikalau aku diberi soalan didalam kubur: "Siapakah manusia yang paling kamu benci didalam dunia kau? Aku akan jawab: "Anwar Ibrahim dan sekutunya."

Anonymous said...

perjuangan pkr utk mengangkat Anwar sbg pm hanya sia2..pkr nmpak hebat karana Anwar hebat berhujah di pentas politik..apa yg dihujah hanya omong kosong.. x kan ke mana

Melayu Perak said...

LIVE #PAU2011: KJ DEDAHKAN RAHSIA ANUGAY!!!



Hah sudah la dah!!! Apa benda pulak yang dah dibuat dek Ketua Pemuda UMNO Malaysia ni? Kenapa dia nak dedahkan pulak rahsia Si Ketua Penipu tu depan orang ramai?

Kata dia, dia ada rahsia besar yang disimpan dan bakal mengugat Si Ketua Penipu serta gerombolan - gerombolan Pakatan Pembangkang tu kelak.

Perkara tersebut telah didedahkan sewaktu menyampaikan ucapan penggulungan dalam Perhimpunan Agung Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia.

Kata dia, ada 7 perkara yang akan dia dedahkan dan diminta sidang perwakilan membawa balik 7 amanat ini untuk dilaksanakan.

Pertama: Pemuda perlu cari semula ahli - ahli UMNO yang merajuk dan yang terasa diri mereka terpinggir agar mereka kembali menyokong UMNO.

Kedua: Mengumpul semula Pemuda Barisan Nasional agar dapat merapatkan saf dan mengukuhkan jentera di semua lapisan masyarakat.

Ketiga: Bergabung dengan NGO - NGO bebas tanpa mengira bangsa dan latar belakang sebagai pasukan sokongan kepada Barisan Nasional.

Keempat: Memperkemaskan jentera disetiap lapisan sama ada diperingkat Negeri, Bahagian mahupun Cawangan - Cawangan diseluruh Negara.

Kelima: Mengenal pasti pengundi - pengundi yang berdaftar dikawasan masing - masing dan sentiasa mendampingi mereka.

Keenam: Sentiasa membantu jentera menyebarkan maklumat dan menjawab setiap persoalan yang dibangkitkan oleh puak - puak Pakatan Pembangkang.

Dan Ketujuh: Sentiasa berada hampir dengan golongan - golongan muda agar mereka tidak terlepas pandang oleh UMNO dan Barisan Nasional.

Dengan melaksanakan perkara - perkara ni, dah tentu gerakan puak - puak Pakatan Pembangkang tu akan lumpuh dan dibogelkan dimasa akan datang!!! Diorang dah pasti tak dapat nak menipu rakyat lagi lepas ni!!!

Anonymous said...

pas sayang dan puja nga, sebab nga putih dan keturunan baik-baik. jilat taik nga pun tak pa

anti bohmau said...

gap,

ni ambo ulang kenyataan reformis1998:

"reformis1998 MazlanMutalib

anwar berucap sampai ORANG AZAN MAGHRIB cuba nak try hit tp sayang CROWD LESU, anwar FRUST BERHENTI CAMTU JE! KESIAN!

19 hours ago"

sapa yg kata makin hebat pgayr ni? ketua dia sendiri dah tak dak semangat? nafsu sj besaq, akai tarak!!!