Saturday, November 26, 2011

BUKTI KIT SIANG PENCETUS 13 MAY !



Proklamasi-proklamasi Darurat oleh PM Najib di Dewan Rakyat baru-baru ini digunakan sepenuhnya oleh Zulkifli Nordin MP Kulim Bandar Baharu untuk menelanjangi semaunya Lim Kit Siang dan DAP,parti yang didakwa oleh YB itu sebagai pencetus kepada peristiwa berdarah 13 Mei hingga merenggang dan memecahbelahkan orang-orang Melayu dan Cina di Negara ini.

Zulkifli Nordin yang diberikan laluan oleh Ibrahim Ali sewaktu MP Pasir Pas sedang membahaskan usul mengambil peluang secukupnya membelasah Lim Kit Siang dan DAPwalaupun perbahasannya cuba disekat oleh Speaker Dewan Rakyat ketika itu dan semua MP DAP termasuklah rakan mereka darip[ada PAS dan PKR berdiam diri bila Zulkifli Nordin menyerang bertubi-tubi.Tidak ada seorang pun wakil pembangkang bangun menyanggah hujah-hujah yang dilemparkan oleh MP Kulim itu dan seolah-olah mengakui segala kebenarannya.

Kepada yang buta sejarah, pendedahan dalam Dewan Rakyat yang dilakukan oleh Zulkifli Nordin itu harus membuka mata mereka tentang niat jahat DAP yang mahu menguasai Negara ini dengan memperalatkan PAS dan PKR.

Malah orang Melayu terutamanya harus menyedari dengan segera taktik licik dan jahat DAP ini untuk menguasai Malaysia ini berpaksikan slogan mereka Malaysia Malaysian dengan tidak membenarkan mereka terus dijadikan alat untuk dipecahkan kesatuan Melayu yang telah diikat kukuh sekian lama..

Melayu yang lupa sejarah terus sanggup membiarkan diri mereka dijadikan perkakas oleh DAP.Melayu yang hilang jati dirinya sudah mula rela menjadi barua DAP untuk menyerang sesama Melayu.Melayu yang semakin lupa Allah itu Tuhannya sudah mula bersedia untuk menerima agama-agama baru yang DAP sedang suntik ke dalam masyarakat hari ini.

Andainya pendedahan yang dilakukan oleh Zulkifli Nordin ini gagal diambil sebagai iktibar untuk mengelak penjajahn baru dalam Negara kita maka benarlah seperti yang sedang diperkatakan ini, Melayu akan diberi tanggungjawab sebagai Perdana Menteri sedangkan tangan-tangan DAP akan menggerakkannya,Melayu hanya patung seperti yang sedang berlaku di Selangor dan pernah berlaku selama 11 bulan di Perak.

Di bawah ini saya perturunkan inti perbahasan Zulkfli Nordin di Dewan Rakyat baru-baru ini…:-

`Mohon mencelah Tuan Yang di-Pertua. Yang Berhormat Pasir Mas sedar atau tidak, apabila kita dengar tadi Yang Berhormat Ipoh Timur bercakap seolah-olah beliau lupa apa yang beliau dan parti beliau lakukan yang menyebabkan Ordinan Darurat 1969, peristiwa 13 Mei berlaku. 

Saya mahu baca semula Yang Berhormat sebab ada di kalangan kita di sini lupa atau buat-buat lupa setelah bersekongkol sekati ldengan DAP partiracist dan cauvinis ini, dia lupa apa yang berlaku.

Saya mahu baca semula daripada Laporan MAGERAN, laporan rasmi yang dibentangkan menceritakan tentang peristiwa13 Mei membawa kepada perisytiharan darurat tersebut adalah kerana kebebasan bersuara yang sudah di luar kawalan. Tindakan racist yang melampau dan ini antara tindakan yang didalangi olehYang Berhormat Ipoh Timur dan parti beliau pada masa itu.

Saya mahu baca, biar rakyat dengar semula apa yang mereka kata pada tahun 1969
membawa kepada peristiwa 13 Mei. Slogan yang dibawa pada masa itu ialah ‘Malai si’. ‘Malai si’ini maknanya “Mati Melayu”. Kemudian kita lihat dalam himpunan-himpunan dan perarakan-perarakanyang mereka buat. Ini antara kenyataan yang mereka keluar pada 11 Mei, “Apa polisboleh buat, kita Raja. Buang sama polis Melayu” .

Pada 11 Mei di Jalan Bukit Bintang, “Mati Melayu,Kemudian kita lihat dalam himpunan-himpunan dan perarakanperarakanyang mereka buat. Ini antara kenyataan yang mereka keluar pada 11 Mei, “Apa polis boleh buat, kita Raja. Buang sama polis Melayu” 

Pada 11 Mei di Jalan Bukit Bintang, “Mati Melayu,sakai pergi masuk hutan”.

Pada 11 Mei Jalan Changkat Dollah, “KL sekarang Cina punya”. Pada 12 Mei Jalan Ipoh,
Jalan Tunku Abdul Rahman, “Melayu balik kampung, Melayu sekarang tiada kuasaSekarang kita Cina sudah control.” 

Di Jalan Khir Kampung Baru, depan orang Melayu ini kenyataan parti YangBerhormat Ipoh Timur, “Melayu keluar! Apa lagi duduk sini, kita hentam lu, sekarang kita sudahada kuasa”. 

Pada 12 Mei depan Balai Polis Jalan Pudu...“...Semua Melayu kasi habis, kasi halau semua polis.”

Pada 12 Mei. Okey nanti kejap lagi.Saya hendak habiskan. Biar dia faham. “Apa ini Melayu, kita sudah perintah dia negeri, ini negeribukan Melayu punya, mata-mata lancau.”

Pada 12 Mei Jalan Canvel, “Butuh Melayu, Malai si, pergi mati Melayu.” Pada 12 Mei Jalan Bukit Bintang, “Ini negeri bukan Melayu punya, kita mahu kasi halau semua Melayu.”

Saya mohon bertanya Yang Berhormat setuju atau tidak dengan cadangan saya supaya Yang Berhormat Ipoh Timur dan part idia berani melakukan transformasi demokrasi yang matang ini. 

Saya cabar Yang Berhormat IpohTimur antara dalang pencetus 13 Mei supaya walk the talk menjadi anak jantan pertama minta maaf kepada rakyat Malaysia atas politik racist dan politik sempit yang dimainkan pada 1969.’.Ini adalah sebahagian yang saya sedut ucapan beliau di Dewan Rakyat.

Sekarang ini terpulang kepada kita.Adakah kita bersedia untuk menjadi baru-barua Cina-Cina DAP yang sedang mahu menjadikan Malaysia ini seperti Singapura?Bacalah nahasa yang mereka gunakan kepada orang-orang Melayu satu ketika dulu.Adakah kita sanggup telan dan lupakan segala apa yang Cina DAP lakukan terhadap kita?Terpulang kepada kita..

petikan dari blog sanggahtokjanggut

34 comments:

azrul said...

cina sedia maklum memang bangsat. tapi yang lagi puaka ialah melayu yang menjilat ponggong lap tisu depa tu dan biarkan diri sendiri dipergunakan. bongok!

Anonymous said...

Bravo ! Bravo! Bravo !

Tukang Komen said...

Melayu yg terlebih liberal dan bernafsu besar untuk mendapat habuan jawatan kabinet tidak akan peduli sejarah DAP.Pada melayu jenis ini yg penting ialah melihat runtuhnya kuasa melayu dan institusi raja raja serta 'hak asasi' bangsa melayu. Gulungan ini merasakan bahawa mereka mampu untuk menjinakkan DAP sungguhpun usaha sedemikian ternyata gagal di Selangor,Pulau Pinang,Kedah dan Perak(buat seketika).

Tukang Komen said...

Ramai anak muda yg tdk melalui peristiwa 13 Mei. Mereka tidak merasakan jelingan mata bangsa cina yg rata2 dibawah fahaman sosialis dan komunis. Orang cina memandang hina dan berdendam terhadap orang melayu kerana mereka sudah nampak kegagalan Parti Komunis Malaya menguasai negara ini. Cina sosialis dan komunis memandang tanah besar china sebagai 'motherland'.

Anak2 muda hari ini kurang memikirkan betapa pentingnya kuasa melayu dipertahankan dalam negara yg berbilang kaum. Fikiran mereka telah diracun dgn fitnah dan pembohongan oleh melayu pembangkang yg inginkan kuasa memerintah.

mohamed said...

Terbaik saudara. Satu peristiwa yang kita tidak boleh lupa.

Ingat cina, ingat May 13. Bila berurusan dengan cina ingat May 13
Bila beli barang dari cina ingat May 13.

Bila ingat May 13, ingat LIM KIT SIANG dan anak buah nya

Bila terkenang May 13, kita rapatkan barisan perpaduan Melayu.

Cara yang baik untuk bersatu.

Nenek moyang kita menentang Malayan Union dan mereka berjaya.
Kuasa mereka adalah BERSATU. Kenapa tidak kita.

Hati busuk cina DAP, niat busuk cina DAP, telah dilondeh oleh YB Zukifli Nordin diParliment. Mereka tidak sekali2 mahu minta maaf. Mereka cuba juga persalahkan orang lain. Mungubah sejarah supaya mereka berbau wangi. Shit

Terima Kasih Tuan ZUL

Anonymous said...

minta semua bloggers sebarkan secara meluas kenyataan YB Zul ni....terutamanya kpd melayu hijau toyol dan yg bermata dajal kaler biru supaya derang sedar yg mereka tu sebenarnya adalah anjing anjing bersunat yg dibela oleh lim kit siang & puaknya untuk menyalak siang malam tanpa henti kpd melayu islam di negara ini...sambil baring baring atas jln raya.
kpd puak melayu hijau toyol & dajal mata satu...sila sanggah kenyataan YB zul ni...kpd lim kit sian & anak buahnya, bersiap sedialah ...sesuatu hadiah istimewa akan melayu berikan kpd anda lepas ni...

Anonymous said...

Bangsa melayu yang menyokong dan berkerjasama dengan DAP adalah lebih hina daripada seekor khinzir, hati mereka lebih kotor daripada najis, merekalah pengkhinat bangsa yang paling hina diabad ini.

Anonymous said...

teringat cerita arwah datuk saya bekas guru yg sanggup berpakat dgn kawannya pergi ke Kuala Lumpur utk bersama2 tokoh melayu di Kampung Baru.. tapi sedih keadaan Kampung sudah berubah gara2 sikap tamak org melayu, mereka lupa jasa BN yg membela mereka kini Kampung Baru dibawah PAS sekutu kuat DAP pihak yg pernah menindas, menghina suku sakat keturunan kaum melayu di Kampung Baru.

lelaki Y

Anonymous said...

puki mak babi binatang iblis kau nik aziz. kau sokong DAP babi ni.
nik aziz, pukimak semoga hancur di laknati allah PAS,hadi,mahfuz binatang dan nik aziz tok guru iblis.
kita hancur PAS!!

Anonymous said...

MEALYU PERLU KESETIAAN, PENGORBANAN DAN PERPADUAN JITU SEBAB BANGSA INI HAS GOT NOTING TO LOSE SEBAB MEREKA SUDAH MENERIMA HABUAN MEREKA IE KEWARGNEGARAAN DAN PENGAGIHAN KEKAYAAN.WHY SHOULD WE BEND ON THEIR CONQUEST AND GIVE THEM A FREE RIDE TO OVERTAKE THE POLITICAL POWER?
KESALKAN SIKAP BANGSA INI WAHAI MELAYU KU.

KITA PERNAH BERSATU DULU, KERANA MASA DEPAN CUCU CICIT KITA BERSATU LAH.

Anonymous said...

musangka mai lah komen,call aku 0124672829.aku dah lama ikut kat mana blog kau layari.masa 13 mei mungkin maka bapak kau tengah projek kot sebab tu ,tah tau apa apa.la nie kau nak orang melayu ikut cakap kau.kau yang komen MELAYU BODOH,sama tak macam Lim Kit Siang komen.bapak aku mati kena bunuh dengan cina masa 13 mei,aku berdendam tak habis lagi ngan puak nie...

Anonymous said...

melayu tak akan bersatu sekiranya orang macam annuar,nik ajis,musangka ada dibumi malaysia.dia orang nie pencetus pepecahan antara melayu.

Anonymous said...

Owh sini lah datang nya perkataan "Cilaka Melayu" yang aku dengar acap kalai dari mulut taukey cina yang maki hamun Kuli Melayu die. Persetan.

Pundek said...

macam pundek. racist asshole punya blogger. bukan cina yang pandang hina la, sebab ada orang bodoh macam you ni la diorang pandang rendah. BN hancur next election, semua gulung tikar balik jual goreng pisang kat kampung.

Langsi said...

Betul tu... aku setuju, kita rapatkan semula bangsa Melayu; kita bangkitkan kekuatan Melayu; kita semarakkan semangat Melayu; kita hidupkan jiwa Melayu...

Tapi kenape nak ajak Melayu PAS masuk UMNgOk Be-eND. Kenape tidak UMNgOK Be-eNd aje yang masuk PAS demi perpaduan Melayu...takkan takut hilang kuasa kot?Takut lapar ...tembolok tak dpt disuap dek RASUAH! Takut HUDUD dilaksana, terhalang wang,kuasa dan perempuan!

Melayu...Melayu... layu je jadinya walaupun 54 tahun di bawah naungan UMNgOK Be-eND!

Anonymous said...

Langsi

tak hingin aku masuk PR!
mati hidup balik pun tak hingin!

hari sabtu pagi pun keje ye? takpe la keje dlm rumah depan komputer je..senang je.. janji duit masyuk... ini gosok gigi ke tak ni

Anonymous said...

20 tahun hudud tak terbuat pun,bagi duit kat lawyer RM240,000.suruh buat hudud ,bodoh punya PAS.buat draft HUDUD ,kepala bapak kau HUDUD dah ada ,ikut sunnah dan Al Quraan,kata tok guru tapi hudud pun tak mengaji lagi.babi punya PAS

Anonymous said...

UMNO AJAK PAS MASUK BN KERNA UMNO LAGI DOMINAN DARI PAS..BERAPA AHLI PAS JIKA NAK DIBANDINGKAN DENGAN AHLI UMNO...APA KEDUDUKAN PAS DALAM PR???BERAPA KERUSI PAS DALAM PR???PAS MASIH TIDAK SEDAR DAN AKAN TERUS TIDAK SEDAR BAHAWA MEREKA SEDANG DIPERGUNAKAN... MACAM ANON 10.19 CAKAP..TOKEY(DAP),PEKERJA(PAS),RAKAN KONGI TOKEY(PKR)..MAKA PAS AKAN SENTIASA DI CELAKA KAN BILA X BUAT KERJA ATAU BUAT SALAH HAHAHAHHAHA...UMNO KINI PEMBELA NASIB ORG2 MELAYU DAN AGAMA ISLAM DIMALAYSIA...NIE KENYATAAN BUKAN OMONG KOSONG

Anonymous said...

GAP,

Diorg kurang ajar sbb Melayu dah berpecah dan ekonomi diorg control. Melayu pun satu hal; dlm bisnes apabila ada org melayu naik; mulalah nak jatuhkan Melayu; bukannya nak tolong org Melayu.Bila beli barang pun bukannya nak pergi kedai Melayu walaupun brg di kedai Melayu mahal sikit sbb pemborong nya Cina. Bagaimnapun dgn ada kedai KR1M dan terbaru Kedai Ikan 1 Malaysia yg dipelopori oleh tauke Restoran Sekincan Ikan Bakar; harapnya lepas ini ikan pun beli dgn orang Melayu ini.

Anonymous said...

Orang Melayu kalau nak selamat,hapuskan dulu duri dalam daging yg menusuk.Pertamanya Anwar dan pemimpin Melayu Pakatan yg bersingkokol dgn DAP.Keduanya pemimpin Umno yg menjadikan Melayu dan Umno di pandang rendah kerana tindak tanduk rasuah dan salah guna kuasa mereka.

Seterunya kita kena naik kan semula pemipin ultra Melayu seperti DR.Mahahtir,supaya beliau memperbaiki semula apa-apa kelemahan semasa pemerenatah beliau yg sudah beliau kenal pasti selama berada di luar kerajaan,juga membetulkan kelemahan para pengganti beliau,terutamnya Pak Lah.Kita juga jangan malu utk menaikan pemimimpin pelapis yg ultara seperti Mahathir ini atau setidak-tidaknya seperti Mahyuddin Yassin.

Walaubagaimanpun kita tidak boleh hanya terus bergantung kepada pemimpin>Pada masa yg sama orang Melayu kena memperbaiki diri dari segi ilmu,ugama dan ekonomi,supaya di segani dan cacing takut nak naik ke mata.Ini boleh kita lakukan selamentara kita berkuasa,kalau kuasa terlepas ke tangan Pakatan orang Melayu akan terpinggir dan akan 'kehilangan'segala-galanya.

Anonymous said...

13 Mei 1969
Kalau bukan Polis & Tentera yang mempetaruhkan nyawa untuk selamatkan orang Melayu (termasuk aku & family) mungkin tidak ada lagi muka orang Melayu menghuni di KUALA LUMPUR pada hari ini...

Terima kaseh POLIS &TENTERA...
jasamu tetap dikenang

Anonymous said...

1960an hingga 90an -- kafirkan umno
1999 mng kt trg sblm ayam kokok nk buat hudud..2010 berkasih syg dngn dap buat negara kebajikan...nak pru13 nk buat hudud balik....blh pakai ko mcm ni.....

Zahirrudin said...

aduh....celaka sunggoh limkitsiang...menyirap darah....bayangkan pada melayu2 yang ada di tempat kejadian....

Anonymous said...

Insaflah ! dan bangkitlah wahai Umat melayu...usah tidor lagi.

Zaeydee said...

Aku dah tahu lama kisah kebiadapan Lim Kit Siang, Lim Guang Eng dan DAP terhadap orang2 Melayu...malangnya ramai orang Melayu pulak dok puja menggila parti anjing ni...termasuk parti angkara syaitan..PAS.. parti pukimak..PR...mendengar kata2 kesat dari bapak celaka Lim Kit Siang dan menyirap darah aku...tapi masih ada orang Melayu yang boleh buat do no saje...pada aku sekarang orang2 Melayu masih kuat...masih bersatu.. jangan mengharap kepada UMNO saja.. UMNO ni parti yang terpaksa menjaga semua kaum dalam BN...itu yang payah...yang penting kita semua orang2 Melayu mesti bersatu... kita pedulikan angan2 Mat jenin PAS dan PKR tu...fokus kita parti Cina laknatullah ini...kita belasah cukup2...orang2 Melayu masih ramai walaupun tanpa PAS dan PKR..ayuh bangun anak2 Melayu...kita ganyang DAP...kita terajang Lim Kit Siang.. kita kapakkan DAP...ayuh!

Anonymous said...

Aku masih kesal kenapa Pembesar melayu menghalang Guru Saleh dan pengikutnya nak bantai semua Cina di muar dan Batu Pahat semasa tragedi 13 Mei dulu.kalau tak taklah seramai ini Cina DAP di Johor.

Anonymous said...

Kepada PM tolong gunakan semula senarai nama dibawah sebagai penceramah BN dalam PRU 13 nanti, aku tak harap dengan HIshamudin Hussien dan Khairy,
Senarai Pemimpin PKR keluar parti
Bekas Timbalan Presiden, Dr. Chandra Muzaffar
Bekas Ketua Angkatan Muda, Ezam Mohd. Noor

Ketua Penerangan, Ruslan Kassim

Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Zainur Zakaria

Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Datuk S. Nallakarupan

Pimpinan awal ketika PKR mula ditubuhkan seperti:

Bekas Naib Presiden, Marina Yusuff

Bekas Setiausaha Agung, Mohd. Annuar Tahir

Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari

Bekas Setiausaha Angkatan Muda Keadilan, Lokman Noor Adam

Bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan, Muhammad Zahid Md Arip

Bekas Timbalan Pengarah Pilihan Raya Keadilan, Hamdan Taha

Bekas Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim

Setiausaha Pergerakan Pemuda PKR Sabah, Faizal Julaili

Setiausaha PKR Bahagian Papar, Awang Mumin Awang Marali

Bekas Bendahari Agung, Abdul Rahman Osman

Bekas Naib Presiden PKR, Saidatul Badru Tun Said Keruak

Naib Presiden, Jeffrey Kitingan

Datuk Zaid Ibrahim

Ketua Angkatan Muda (AMK) Kuala Selangor , Nazaruddin Darmawan

Ketua Wanita Kuala Selangor, Fauziah Sulaiman

Bekas calon PKR Teluk Kemang / antara pengasas PKR, Abdul Manap Shahardin

Bendahari Parti Keadilan Rakyat (PKR) Hulu Selangor, Datuk Dr Halili Rahmat

Ketua PKR Tanjung Malim / Ketua Penerangan PKR Perak, Soraya Sulaiman

Timbalan Ketua PKR Bagan Serai, Roshanita Mohd Basir

Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Aminah Abdullah

Kerusi Parlimen

Ahli Parlimen Bayan Baru - Datuk Seri Zahrain Mohamed

Ahli Parlimen Nibong Tebal - Tan Tee Beng

Ahli Parlimen Bagan Serai - Mohsin Shamsuri

Ahli Parlimen Kulim Baru - Zulkifli Nordin

Ahli Parlimen Wangsa Maju - Wee Choo Keong

Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN)

Adun Behrang - Jamaluddin Mohd Radzi

Adun Changkat Jering - Kapten (B) Mohd Osman Jailu

Adun Ngemah - Gabriel Adit Demong

Adun Lunas - Md Radzi Salleh

Adun Pelabuhan Klang - Badrul Hisham Abdullah

Adun Bukit Selambau - V. Arumugam

Bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang - Fairus Khairuddin

Langsi said...

Anon 8.08pm...

Cadangan yang baik... lebih tepat lagi kalo sume Mangkukhayun tu diletakkan sbg CALON PRU13. Sume MP dan ADUN tu jadi calon kat tempat asal utk membuktikan yg MangkukHayun ni melompat dgn RESTU RAKYAT sementara nama2 lain yg nko listkan tu... letak je la kat mana2 aje asal WINNABLE CANDIDATE atau WITH-NO-BALL CANDIODATE! Ade BERANI KA?????

Setakat KATAK yg meraung kata kononnya melompat atas kehendak rakyat... ade TELOQ ke? Katak2 tu memang teringin sangat dicalonkan tapi UMNgOk Be-eNd berani ke nak pakai???

Jgn dok kata PAS dianjingkan dek DAP... cermin diri dulu! Nampak tak UMNgOk Be-eNd diBABIkan dek MCA, MIC, GERAKAN dan kebanyakan parti komponen!

Bila MCA dok permainkan isu agama dan HUDUD, UMNgOk Be-eNd dok sengap mcm tikus kebasahan jatuh parit! Keling mintak IC berebut bagi... Hindu minta cuti Thaipusam berebut lulus... Bukan bumiputera minta hak keistimewaan Bumiputera dikurangkan berebut turutkan...

Melayu... melayu... layu je la dulu, kini dan selamanya 54 tahun di bawah naungan UMNgOk Be-eND!

Anonymous said...

Kawan aku cikgu..die citer mase die mengajar sejarah malaysia tingkatan 1 kat anak2 cina... Anak2 cina tue x tau pon sejarah malaysia...bila ditanya apa yg kamu belajar masa sekolah rendah? Diaorang kate beljar ttg sejarah tanah besar cina....

Dgn kes macamnie...org2 cina tolonglah kluar malaysia krn korang x pernah rasa diri korang tue org malaysia...

Kalo ade yg perasan bangsa cina nie..kalo jer cuti mesti balik tanah besar china... Bila tanya pergi mana...? Balik kg... Habis tue malaysia nie negara hinggap jer ler...?????

AkuMelayu said...

Langsi
pukimak lu ...kepala butuh kau..kalau kau Melayu... kau memang manusia pengkhianat haramjadah....

Anonymous said...

Aku nk pas jwb satu soalan..Apakh alasan yang mnghalalkan pas xkfr bla bergbung dgn dap..pdhl dlu mngkfirln umno?
Aku nk crita skit bab isu kafir ni...smasa kmatian ayh aku spupu aku xmkn nasi krna dia kta org umno smbelih...Msa knduri rmh pk sdara aku..pk sdara yg pas mntk dia smblh lmbu klu dia xkn mkn gulai lmbu sbb org umno smblh?Tlg org pas jwb...klu alasan tu aku blh trma aku msk pas...

Anonymous said...

Sila Like page www.facebook.com/TandaPutera. Filem ini memaparkan tragedi 13 Mei.

Anonymous said...

Sila like di www.facebook.com/TandaPutera. Filem ini memaparkan tentang traedi 13 Mei.

Anonymous said...

Sila Like page www.facebook.com/TandaPutera. Filem ini memaparkan tragedi 13 Mei.