IKLAN BERBAYAR

Saturday, November 26, 2011

KEPALA BAPAK KAU LA PKR !


pkr katanya akan melakukan protes jalanraya sekiranya pilihanraya 13 nanti tidak dijalankan secara adil.

pilihanraya tak adil ?
pilihanraya tak adil pala bapak ko.

kelantan pas perintah 20 tahun tak adil ke sistem pilihanraya ?

pru 2008 pakatan dapat 5 negeri, tak adil ke sistem pilihanraya ?

8 prk awal selepas pru 2008, pakatan menang direct tak adil ke sistem pilihanraya di malaysia.

bagi mereka definisi pilihanraya di malaysia dianggap tak adil pasal 8 pusingan akhir prk, BN menang.

kepala bapak kau la pkr !

62 comments:

Anonymous said...

Orang bijakpandai semua dah tinggalkan PKR..yg tinggal hanya yang bodo bodo !

Kit Siang Pencetus 13 may said...

Bila ada rusuhan ..langgar sekali shanon theoh..& Malaysia Insider

Melayu kacau bilau pasal diorang nak jadi lebih kaya raya..

elok shamsol & bisnes dap2 kena pelangkong mcm Gaddafi..

Dah kaya &tak boleh maintain lagi mau kacau..

Anonymous said...

memang haram jadah PKr nie.

Anonymous said...

hahha...berani la diorg nak buat protes??dah cukup kuat ke nak lawan Askar Timbalan Setia Negeri Johor?

Anonymous said...

...baginilah fikrah pemikiran tahap pengikut Aljubs...

Serendah lubang Dubur bernanah...

Jika mereka kalah, maka tidak adil....

Jikalau menang...sepatutnya menang 100% ...

Memang patut....kena maki maksimum.

Melayu Pasir Gudang said...

Ini kenyataan akhbar atau HASUTAN......orang-orang besar PDRM dan menteri KDN, nak tunggu malaysia jadi mesir ke baru nak bertindak, kalau kami semua membuat provokasi menentang kedatangan mat sabu di tempat kami kamu ugut dengan segala macam akta, tapi bila puak pembangkang BERIKRAR merobohkan penjara, berikrar menghuru-hara kan negara kamu semua diam. Bangsat.

bujai said...

salam bro,

dah resmi buruk diorang, apa boleh buat.

aku ada blog pasal ketua pemuda pkr cabar umno pinda perlembagaan agar melayu je jadi pm. budak ni memang nak majal!

Anonymous said...

Kencing dlm seluar ada hati nak ckp besar podah....

TokAyah said...

Demi untuk menyelamatkan sang peliwat dan penzina AMK sanggup buat apa saja untuk survival PKR. Insyaallah PRU 13 PKR BERKUBUR.

Anonymous said...

sapa bapak PKR?

Anonymous said...

panas betol hati aku baca kenyataan ketua pemuda pkr ni

ingat undg2 ko punya ke sukati nk buat rusuhan pastu nk robohkn penjara semata2 krn nk selamatkn si anuwar tu

agaknya brape org ahli pemuda pkr ni rasa aku sikit je

Anonymous said...

jgn mencabar sgtla PKR oi... jgn jolok sgt sarang tebuan. kamu jgn rasa kamu hebat sgt la nk buat protes ikut suka hati mak bapak kamu. kamu kata rakyat ada hak bersuara kan? so bg hak rakyat tu. kalau rakyat dah bersuara buat apa kamu nak bising? jgn nanti rakyat yg dah bersuara tu buat protes kat kamu yg tgk kemaruk kat tgh jalan tu. tapi kalau kamu jolok2 sgt kemungkinan tu jadi. kamu dah minta. jgn ingat rakyat suka dgn gelagat kamu lbh2 lagi rakyat yg diam ni. aku salah sorangla. silap2 nanti kamu protes kat jalan kami protes kat rumah kamu. nak? kalau nak kamu sila la buat... hari tu mat sabu dah kenakan org protes depan rumah bini dia. itu protes baik berhemah dah meracau mat sabu dgn bini dia. kamu ketua pkr cubalah buat protes kat jalan nanti tp jgn menyesal la kalau kami protes depan rumah kamu secara tak berhemah. NAK TAK?

Anonymous said...

jgn ingat satu pihak aje boleh protes jalanan... pemuda bn pun boleh jika pkr lebih2 sangat nak tunjuk hero....

Langsi said...

Knape la melantun-lantun keBeNgapan dan keBoNgokannya si GAP ni...

PAS menang 20 tahum kat Kelantan tu bukan pasal pilihanraya adil tapi pasal buat lagu mana pun, UMNgOk Be-eNd tak menang. Diorang bagi ambik...pangkah tetap PAS!

PR menang 5 negeri + W.Persekutuan bukan pasal sistem pilihanraya adil tapi SPR terkejut dan tak sedia menghadapi gelombang rakyat! Kalo PRU 2008 lebih adil... PR tak mampu menang 5 sebab UMNgOK Be-eNd akan kalah sume negeri dan negara!

8 PRK terakhir bukannya PR tewas dgn Be-eNd tapi UMNgOk Be-eNd guma RASUAH dan SPR jadi alat Be-eNd... kat Sibu ugut Cina; kat Hulu Sgor sekat ceramah PR; SPR guna kuasa dan ikut telunjuk UMNgOk Be-eNd!

Memang ramai bijakpandai tinggalkan PR... yg bijakpandai dalam RASUAH dan putarbelit demi perut-tembolok. Aku cabar jadikan katak2 tu sume calon UMNgOk Be-eNd dlm PRU13...!

mohamed said...

Kalau mereka menang, mereka kata PRU adil.
Kalau mereka kalah mereka kata PRU tak adil.

macam cerita kelkar rahan arwah Tan Sri P. Ramlee.

Yang bezanya anak haram ni bukan lawak.

Anonymous said...

Berhati2 dengan Najib ...LOOKS likes dia sedang meliberalisasikan Malaysia dari AL jUBURI.

Gua tak heran kerana satu ketika dulu Najib PENYOKONG aL JUB...

Anyway Melayu Pasir Gudang ...Gua sokong lu... HARAMJAD2 kat dalam KDN tu lebih melindungi juak2 haramjad PEMBANGKANG dari menegakkan kebenaran dan Undang2....

Pemimpin boleh datang dan pergi BUT BN has to stay... INGATLAH DAN Amati pesana Tok IM (Perkasa) Melayu yang sudah hilang identiti kemelayuan dan ISLAMnya harus dan WAJIB kita rakyat ..PINNGGGGIRRRR KAN...

Anonymous said...

kalau kita search pkr dlm google...gaps no 2 slps web pkr sendiri...

tahniah gaps...target menjelang pru 13 blog gaps no 1...hahaha

Langsi said...

Anon 10:33am...

Aku setuju...bukan PR je boleh buat protes jalanan, jom puak2 UMNgOk Be-eNd kita buat sama.

Tapi jgn bagi T-shirt & bayar kat Bangla utk ikut protes mcm KJ buat PATRIOT (ke Pak..Idiot?) atau demo mcm PERKASA...M buat. Org demo BERSIH kat tengah bandaraya... PERKASAM demo kat Tasik Titiwangsa, plak tu Pak Presiden dok rumah dalam kain BINI...

Muahahahahahaha...Lawak...lawak!

Kok iye pun nak ikut protes jalanan, jgn lupa suruh Tok Hj. TakCukupRukun buat pindaan Perhimpunan Aman yg benarkan protes jalanan dan sesuai kehendak rakyat dan kebebasan bersuara... bukan ikut telunjuk UMNgOk Be-eNd, itu pun kalo berani dan BERTELOQ!

pemerhati said...

woi langsi bebal..klau kerajaan..spr x adil mesti la kira undi mcammana pon BN akan menang jugak..dah mmg kiraan undi macam tu kerajaan bg je lah..so adillah tu..

"PR menang 5 negeri + W.Persekutuan bukan pasal sistem pilihanraya adil tapi SPR terkejut dan tak sedia menghadapi gelombang rakyat! Kalo PRU 2008 lebih adil... PR tak mampu menang 5 sebab UMNgOK Be-eNd akan kalah sume negeri dan negara!"

ni ayat ko sendiri ye bengap...kalau mmg tak adil..tak kira lah SPR sedia ke tak sedia ke yg penting BN menang..ni la mangkuk2 bodoh bertingkat tak blh nak ajar. aku rasa la kan better ko angkut kain baju berambus pegi la mana2 negara yg ko rasa adil blh ikut cita rasa ko tu.

Anonymous said...

next pru kelantan kembali kpd BN..

Anonymous said...

Apalah nak dibanggakan sangat PAS/Nik Aziz perintah Kelantan 20 tahun kalau keadaan Negeri tak berubah menjadi lebih baik dari semalam???
Bangga sangatkah kalau saudara-mara awak jadi'penagih tegar'???
Bangga sangatkah kalau orang kampung awak jadi keluarga 'miskin tegar'???
Bangga sangatkah kalau Kota Bharu jadi 'pusat pelacur tegar???
Fikiran tu biarlah berwawasan sikit...

Anonymous said...

anon 1058

confirm!

Anonymous said...

Ramai Orang yg bijakpandai dan berakal sudah lama tinggalkan PKR..yang tinggal hanya yg bodo bodo !!

Anonymous said...

Dia ajer ker pandai turun buat kacau??

JOMMMM KALAU BN KALAH BANYAK... KITA BUAT KECOH JUGAK... AMACAM??

Anonymous said...

PKR.....INGAT RAMAI SANGAT KE YANG MENYOKONG ANDA....TINGGAL NYAWA IKAN.

THE SILENT MAJORITY WILL RISE TO THE OCCASION SHOULD PKR....TAKES TO THE STREET.DARI DULU SAMPAI SEKARANG KERJA NAK MEYUSAHKAN RAKYAT AJE...SEBAB ITU LAH ALLAH TIDAK AKAN MERESTUI MENJADI PEMIMPIN.

PKR...NI BANYAK SYOK SENDIRI.

Langsi said...

Khas buat Anon 11:04am...

Aku paste balik!

Memang ramai bijakpandai tinggalkan PR... yg bijakpandai dalam RASUAH dan putarbelit demi perut-tembolok. Aku cabar jadikan katak2 tu sume calon UMNgOk Be-eNd dlm PRU13...!

Muahahahahahahahaha.......!!!!!!!

Anonymous said...

si pembangkang sengaja meracuni rakyat dgn persepsi pilihanraya tidak adil...bila kelantan, s'gor, wilayah & kedah kembali kpd BN akan dikatakan tidak telus...absolutely lancau!

ni semua anuar punya agenda utk bikin chaos slps BN menang pru13...

mmg hina anuar dh nak mampus & masuk penjara masih ada hati nak jadi PM....anuar binatang paling hina & lebey dari anjing & babi...aku yakin ibu bapa zaman sekarang tidak namakan anak mereka dgn nama ANUar...

Langsi said...

Anon 11:15...sedap ayat nko!

PKR.....INGAT RAMAI SANGAT KE YANG MENYOKONG ANDA....TINGGAL NYAWA IKAN.
PKR...NI BANYAK SYOK SENDIRI.

______________________________

Tapi yg hairannye... UMNgOk Johor dok takut betul dgn ceramah PR sampai dibatalkan permit ceramah dan guna Polis utk halang ceramah.

Nak tanya... takut kan ceramah yg bagi penerangan dari PR atau takut dengan gelombang rakyat diJohor lebih besar??? Takut dua-dua ye...

Nok said...

BN tetap menang diPRU13 nanti.....rakyat tidak akan terikut2 rentak PKR dan PAS....hanya jauhari saja yg mengenal maknikam...dulu rakyat mengundi PR di sebab protes pada PM masa itu Ahmad Badawi...tapi sekarang tembelang pembangkang telah di ketahui rakyat.....jadi BN tetap akan memenangi hati rakyat....Pas/Pkr sekadar parti haprak lagi keji yg bersekongkol dgn DAP parti komunis Malaya akan di singkirkan secara TKO oleh BN....BN harus membuka tembelang kejahatan parti2 pembangkang melalui arus perdana dan semua media termasuk skandal anuar aljuburi di siam.......walau pun masa itu anuar telah di penjarakan...jika penyokong2 PR membuat protest jalanan...PDRM jgn malu2 dan senantiasa bersiap sedia untuk membalun mereka dgn belantan tanpa ragu2 sbb mereka menentang yg di pertuan agong....bawa kemana pun gomen tetap menang...hidup BN.....

Anonymous said...

en.shamsul pastikan cina lim kit siang ikut sama buat rusuhan.....jgn jadi anjing suruhan dap sudah laa...

Anonymous said...

en.shamsul pastikan cina lim kit siang ikut sama buat rusuhan.....jgn jadi anjing suruhan dap sudah laa...

Anonymous said...

Selagi tak timbul masalah selama tu melayu tak bersatu, sikap terlalu konfiden tak ambil pusing masyarakat sekeliling mmg boleh memakan diri. Melayu perlu dikejutkan, ambik saja keris dari org melayu biar mereka sedar dimanakah kedudukan melayu banding kaum lai Isya Allah

Anonymous said...

org muda mudi yg segan nak cakap dia sokong BN akan pasti memangkah BN...kecuali golongan yg tak sedar2 sokong pkr secara toktok...

Anonymous said...

Khas buat Anon 11:04am...

Aku paste balik!

Memang ramai bijakpandai tinggalkan PR... yg bijakpandai dalam RASUAH dan putarbelit demi perut-tembolok. Aku cabar jadikan katak2 tu sume calon UMNgOk Be-eNd dlm PRU13...!

Muahahahahahahahaha.......!!!!!!!
..............................
Kau silap tu langsi bingai,mereka2 yg tinggalkan pkr tu bukan demi perut tembolok..tetapi demi maruah diri bangsa dan agama dioarang.pokoknya yg tinggalkan pkr ni golongan yg bermaruah.
Yg sebenar2nya berjuang demi isi perut dan tembolok adalah org2 bodoh yg masih ada dalam pkar ni.
BABI kan banyak duit..demi duit apalah sangat harga diri korang tu kan..alah apa sangatlah kalau dijadikan keldai ker babi ker hatta jadi tisu jamban cina pun korang sanggup,kannnn!!!

Anonymous said...

YANG TINGGALKAN PKR BUKAN YANG BODOH2 TETAPI MEREKA2 YANG SAMA2 MENGASASKAN PARTI ITU SENDIRI YANG KECEWA MATLAMAT PENUBUHAN PARTI TELAH DISELEWENG....KALAU SPR TIDAK ADIL X KAN DIBENARKAN WAKIL PARTI TURUT SERTA DALAM PROSES PENGIRAAN UNDI...KELANTAN DI TADBIR SELAMA 20 TAHUN OLEH PAS DAH AKIBATNYA KEHIDUPAN RAKYAT PAS MASIH DI TAHAP YANG AMAT MENDUKACITAKAN...PAKAI AIR SUNGAI DAN AIR PERIGI UNTUK MAKAN DAN MINUM?????ORG KELANTAN KALAU TAHU AIR KAT NEGERI2 LAIN BERSIH,SEGAR DAN KADANG KALA MELIMPAH2 DARI PAIP MESTI DIORG KECEWA DAN CEMBURU :)

Anonymous said...

parti anak beranak PKR sudah tidak releven lagi...ramai dh keluar parti termasuk ahli majlis tertinggi...disebabkan si anuar ada duit berjuta2 dlm bank israel...so PKR masih bernyawa...

Anonymous said...

beraninyer si anjing ketot ni,betul2 macam anjing

Anonymous said...

Sapa berani penampar azmin ali...?? Aku calonkan KomandoMelayu menjalankan misi ini...!!! Hidup Islam, Hidup Melayu, Selamatkan Malaysia dari
pefitnah PR...

Nok said...

kepada bro pro GAP jgn bimbang...makluman yg aku terima dari kekawan Bukit Aman...kalau puak2 ni buat bershit 3.0 mereka memang nak menempah maut PDRM / TENTERA telah besiap sedia membalun puak2 ni sehubungan itu aku cabar puak ni untuk mengadakan bershit 3.0 kalau berani...akta yg baru di gubal lebih memihak pada PDRM....buatlah protest besar2an...tengok mana pegi...

Anonymous said...

Suruh Shamsul hati2 bila berkata2.. jika terjadinya rusuhan... pastikan Azmin, Mat Sabun, Shamsul serta konco2nya ditangkap, tangan diikat dan diheret atas jlnraya. Sbb itu yg depa mau..DEMO DIJALANAN. Itu bukti kuasa rakyat mahukan keamanan dan kesejahteraan hidup dinegara yg aman.. idup Islam, idup Melayu dan selamatkan Malaysia dari pemfitnah PR..

Melayu Berwawasan said...

Puak PR dah rasa baham kekalahan pru13 nanti.Inilah tanda tandanya bahawa akan kalah...itu saja.

Anonymous said...

Tak payah nak cabar bingai umgok kita anak jantan tapi bukan anak jantan seperti umgok,ajak berdebat pun tak mahu layu telor,kan kan umgok ini pulak nak berhimpun

Anonymous said...

Melayu berwawasan bahalol,sebab melayu macam kamu ni lah yang merosak melayu macam kami,dari 7 kerturanan kamu telah dicucuk hidong oleh umgok macam lembu kat izat kamu sebab itu otak melayu umgok jadi biul bodoh piang.

Anonymous said...

Anon 1201

Ko merapulah apa yg ko nak merapu..

aku tetap menyokong teguh UMNO!!!!

hanya UMNO dapat membela nasib org melayu dan agama Islam..

PKR/PAS terbukti tak boleh diharap.. hanya mampu menjadi anjing suruhan dap...

GotYou! said...

Sam Ketot ni sah terencat akal....suka bebenor main-main kat jalanraya. Kena langgar lori nnt mampus sia-sia je iskiskisk.

Langsi said...

Anon 11:38...tu la asik2 dok baca UtusanMeloya, tengok RTM(Rancangan Tipu Menfitnah); TV3Suku... baca2 lah media lain, masuk blog PR juga dan berlapang dada skit. Gunakan wikipedia dan google dgn sepenuhnya. Ni aku paste fakta yg tak keluar dlm media KERAjaan dan goBLOG pro UMNgOk Be-eNd!


Rujuk pada laporan Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN) bertarikh 30hb. Oktober, 2011. Kandungan E-Coli bagi 6 Negeri:

Perlis = 1.21%
Pahang = 1.12%
Wilayah Persekutuan Labuan = 1.01%
Perak = 0.90%
Kelantan = 0.88%
Johor = 0.52%

Macam mana UMNO boleh dakwa "AIR KELANTAN TERKOTOR"..? Kalau nak cuci NAJIS LEMBU pun masih tak mampu sebab E-Coli Negeri Perlis bawah UMNO catat rekod TERKOTOR

Melayu Perak said...

Membela melayu: Umno lebih unggul berbanding Pas atau PKR


Melayu tidak akan terbela melalui PAS atau PKR apatah lagi melalui DAP, demikian kata Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Menurut TPM itu, telah banyak kejadian, bahawa PAS dan PKR mengorbankan kepentingan kaum melayu semata-mata kerana mengikut telunjuk DAP.

Membela melayu melalui parti Umno, bukanlah rasis, namun itulah amanah kaum melayu dalam parti itu.

Dalam BN, semua kaum membela kaumnya melalui parti masing-masing, atas dasar itu, maka terjadi kompromi atau persetujuan, bahawa semua yang diminta oleh kaum masing-masing tidak akan terpenuhi. Di sinilah berlakunya TOLAK ANSUR DAN KONTRAK SOSIAL, yang selama ini berjaya dan diamalkan oleh barisan nasional.

BN dalam pemerintahannya mengamalkan semangat tolak ansur dan kotrak sosial, yang termaktub dalam perlembagaan sejak meredeka lagi, atas sebab itu, lebih setengah abad, gabungan itu diberi kepercayaan oleh rakyat memerintah negara ini.

Pemerintahan BN, cuba dirampas oleh gabungan tiga parti DAP-PAS-PKR, yang diterajui oleh Anwar Ibrahim, selepas gagal menjadi Perdana Menteri melalui kerajaan Barisan Nasional.

Percayalah, Anwar masuk Umno kerana cita-citanya mahu menjadi Perdana Menteri, namun apabila cita-cita itu gagal, maka, mantan TPM itu, berusaha mengelirukan rakyat, kononnya gabungan tiga parti mereka lebih baik berbanding 13 gabungan parti-parti dalam BN.

Bagi yang waras, 13 itu lebih baik berbanding 3 dalam sistem demokrasi.

Langsi said...

Anon 11:38...

untuk lebih jelas, nko baca link ni
http://2.bp.blogspot.com/-UkJ2_Yk6L-Y/TtBPpEeHsEI/AAAAAAAAByo/p_7uztLd4nU/s1600/Surat%2BSPAN%2BMengatakan%2BAir%2Bdi%2BPahang%2BPaling%2BKotor.jpg

Anonymous said...

kalau sam ketot protes di jalanan, aku sunat dia sekali lagi biar makin ketot, hehehehe

Anonymous said...

dulu masa kecik mak bapak sam ketot kata jgn main tepi jalan, nanti kena langgar kereta. bila dah besar dia lupa pesanan mak bapak dia, masih nak main tepi jalan dan ajak pulak kengkawan dia tu main sama. dah tak ada tempat lain ke nak main wahai sam ketot. kalau batul kau nak main moh kite gi stadium. boleh kita rentap......

PlaySafe said...

Dah terang lg nak bersuluh..Itulah jalan terakhir sbg penyelamat sblm Pak Nuar dihumban ke penjara.. Bikin kecoh!!

Anonymous said...

PKR = PARTI KONGKEK RAMBANG

SEBAB KETUA PKR PRACTICE SEX RAMBANG..

Pelacur2, Mat Jambu dan Isteri Orang semua dia Sondol.

Pujaan si Musangka, Zat dan Zali.

Anonymous said...

pilihanraya hanya akan adil kalau anwar dpt jd PM. jadi tak payah layan badigol2 nih.

Anonymous said...

anon 12:01 PM

melayu mcm hang je bodoh piang. melayu lain pandai2...

Anonymous said...

Kepada Bekas ahli PKR yang pernah mengharubirukan BN pada PRU12 dulu perlu membantu BN dalam PRU 13 nanti dengan diketuai oleh Zulkifli Nordin:
Senarai Pemimpin PKR keluar parti
Bekas Timbalan Presiden, Dr. Chandra Muzaffar
Bekas Ketua Angkatan Muda, Ezam Mohd. Noor

Ketua Penerangan, Ruslan Kassim

Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Zainur Zakaria

Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Datuk S. Nallakarupan

Pimpinan awal ketika PKR mula ditubuhkan seperti:

Bekas Naib Presiden, Marina Yusuff

Bekas Setiausaha Agung, Mohd. Annuar Tahir

Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari

Bekas Setiausaha Angkatan Muda Keadilan, Lokman Noor Adam

Bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan, Muhammad Zahid Md Arip

Bekas Timbalan Pengarah Pilihan Raya Keadilan, Hamdan Taha

Bekas Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim

Setiausaha Pergerakan Pemuda PKR Sabah, Faizal Julaili

Setiausaha PKR Bahagian Papar, Awang Mumin Awang Marali

Bekas Bendahari Agung, Abdul Rahman Osman

Bekas Naib Presiden PKR, Saidatul Badru Tun Said Keruak

Naib Presiden, Jeffrey Kitingan

Datuk Zaid Ibrahim

Ketua Angkatan Muda (AMK) Kuala Selangor , Nazaruddin Darmawan

Ketua Wanita Kuala Selangor, Fauziah Sulaiman

Bekas calon PKR Teluk Kemang / antara pengasas PKR, Abdul Manap Shahardin

Bendahari Parti Keadilan Rakyat (PKR) Hulu Selangor, Datuk Dr Halili Rahmat

Ketua PKR Tanjung Malim / Ketua Penerangan PKR Perak, Soraya Sulaiman

Timbalan Ketua PKR Bagan Serai, Roshanita Mohd Basir

Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Aminah Abdullah

Kerusi Parlimen

Ahli Parlimen Bayan Baru - Datuk Seri Zahrain Mohamed

Ahli Parlimen Nibong Tebal - Tan Tee Beng

Ahli Parlimen Bagan Serai - Mohsin Shamsuri

Ahli Parlimen Kulim Baru - Zulkifli Nordin

Ahli Parlimen Wangsa Maju - Wee Choo Keong

Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN)

Adun Behrang - Jamaluddin Mohd Radzi

Adun Changkat Jering - Kapten (B) Mohd Osman Jailu

Adun Ngemah - Gabriel Adit Demong

Adun Lunas - Md Radzi Salleh

Adun Pelabuhan Klang - Badrul Hisham Abdullah

Adun Bukit Selambau - V. Arumugam

Bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang - Fairus Khairuddin

mohamed said...

"Perlis = 1.21%
Pahang = 1.12%
Wilayah Persekutuan Labuan = 1.01%
Perak = 0.90%
Kelantan = 0.88%
Johor = 0.52%"

Aku dah bosan dengan statastic ini. Semua kadar ini selamat digunakan. Tahap ini ecoli tidak membunuh manusia.

Yang dipertikaikan airnya kotor, macam air kopi ada warna lumpur dan berlumpur.

Satu lagi aku tak peduli apa kau minum, apa kau makan dan apa kau buat di kelantan. Ternyata undi kau tidak diperlukan untuk BN,aperti melukut ditepi gantang aja. Selama ini BN dapat memeritah tanpa undi kau orang juga.

Apa yang di pinta, jangan merempat dan jadi penghasut orang Melayu diNegri lain untuk hidup macam engkau. Boleh tak?

Anonymous said...

Otak kuncu2 PKR semua bengang semua dah overheat semua dah burnt out.

Oh jadi kalau PKR menang PR 13 tak perlu demonstrasi jalanan tapi kalau BN menang mau tunjuk perasaan mau protes jalanan cibailah kamu Pakatan alias Partai kelentong Rakyat.

Masih tak faham2 menang 5 negeri tak puas hati enaknya mau menang 100% negri kat Msia.. kur semangat, Well you can try and try.

Usahlah mimpi di siang hari. Ha ha ha kamu asyik dan siok2 kempen bagi PR 13 24 jam tapi para pemimpin BN ashyik berfikir tentang kehidupan rakyat how they can live comfotably how to bring down cost of living how to make people of all races live more happily and in the long run how to make Msia a better place to live in ada faham tak.

Anonymous said...

aku sokong pak nuar
sokong agar dia bertaubat nasuha

aku sokong pak nuar
agar ia menginsafi segala perbuatannya yg bertentangan dgn ajaran ugama

aku sokong bung anuar
agar ia tidak lagi menghina negeranya sendiri di luar negeri

aku sokong anuar agar cepat2 berundur dari arena politik dan menjadi orang yg solihin

ingat beringatlah kita semua

KUBUR DAH KATA MARI
RUMAH PUN KATA PERGI

Bersempana menyambut awal hijra mari kita berdoa semoga ALLAH memeberi kita lebih hidayah dan lebih petunjuk bagi bekalan ke syurga jannah. Aminn..

orang seberang

john said...

he he he bodohnya hang!!! pasai tak adil la dapat 5 negeri. kalau adil satu malaysia pukul habis. Dah la buta ilmu,buta hati, buta perut cukup set hang ni!!!!!!!!!!! he he he takbir 3 x.

Anonymous said...

undi umno, undi umno, undi umno....pilihan terbaik

Anonymous said...

Aku dari Sarawak siap siaga utk bertempur kalo PKR nak buat hal kat Malaysia,sial jahanam PKR,semua org PKR anak haram!!!!

Anonymous said...

Bini Sam ketot ketot jugak ker??kalo tak ketot aku nak try la....hehehehehehe....kasi lepas gian pon okay gakkkk....