IKLAN BERBAYAR

Tuesday, November 29, 2011

KOMEN TUN M TERHADAP NAJIB.

24 comments:

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

aku sayang Tun Mahathir said...

semua orang percaya...
saya amat amat percaya.....

Tuan Mahathir adalah anugerah ALLAH SWT kepada Malaysia......
Pemimpin berwawasan yang mempunyai pandangan 20 tahun kehadapan...

Semoga ALLAH terus kurniakan kesejahteraan dan kebahagiaan kepada Ayahanda Tun Mahathir dan Bonda Tun Hasmah.

Anonymous said...

situasi sama (kembalian sokongan) berlaku pra PRU 2004.

pasca 2004 menyaksikan kehadiran duri-duri dalam daging.

pasca 2004 melihat perebutan dalaman memuncak ke tahap tidak pernah berlaku sebelumnya.

2008 adalah keputusan yang dijangkan berdasarkan apa yang berlaku dari 2004-2008.

PENGKAJI SEJARAH

Anonymous said...

PEMANTAPAN GAWANG POLITIK

Keupayaan menyerang jadi tidak bermakna kalau strategi bertahan tidak dititikberatkan.

Jaringan ke gawang lawan jadi tidak bermakna kalau pintu gol sendiri dibolosi lebih kerap berbanding kebolosan gawang lawan.

Mengharapkan seorang individu (tanpa sokongan dari pihak tengah dan pihak bawahan) untuk menyerap serangan dari pihak lawan adalah seumpama mengharapkan penjaga gol menyelamatkan gawang dari dibolosi bola menerusi tendangan penalti!

POLITIK BOLA

Anonymous said...

Senyum sorg gua beb.. dia masih tak berubah, tetap pedas walaupun ketika berjenaka sama cam dulu..

Harap2 dgn kenyataannya dptla meredakan cakap2 diluar kononnya dia tak menyokong barisan pimpinan UMNO. Malah harapannya pd DS Najib dlm menuju Wawasan 2020 yg diasas olehnya, dilihat sbg sesuatu yg positif.

Reality check ; DS Najib adalah antara menteri termuda yg berada dlm kabinetnya.

- bukan ahli UMNO pun

Anonymous said...

mestila dia sokong hj jib sbb klu menang pru13 nnt anaknya blh jd mentri penuh. klu jd mentri pelajaran mesti dasar ppsmi di kembalikan.
sapa yg tak kenal org tua melalut ni. dia yg menyebabkan umno di haramkan dan yg ada skrg ni umno baru. umno baru yg tak der kena mengena dgn kemerdekaan negara kita ni. jd tak bolehlah di katakan dia ni negarawan. 22 tahun jd ketua legasi yg di tingalkan hanyalah hutang yg banyak dan PATI yg dah jd warganegara.

Anonymous said...

bila pork nicky najis nak resign?? ahlul bahlol pas sila jawab??? org yg ngko gelar mahafiraun ni dah resign lama dah....tapi cakap cakapnya & pandangannya masih berbisa!!!!

Anonymous said...

SEBENARNYA ORANG TUA NYANYUK NI TAK BOLEH PAKAI...CAKAP TAK SERUPA BIKIN..PM MALAYSIA YANG PALING BANYAK BUANG TIMBALAN ADALAH SI TUA NI LAH..ORANG YANG MEMECAHBELAHKAN UMNO PUN DIA JUGA..DULU SEMANGAT 46..LAST2 SEKALI PKR..SEMUANYA ORANG UMNO..MENGHINA NABI MUHAMMAD PUN DIA JUGA...NABI BERJAMBANG TU SEBAB MASA TU TAK ADA PISAU CUKUR..SEBAB TU TAK BOLEH BERCUKUR..DASAR NYANYUK BANGGANG..

Anonymous said...

Anon 9.47

Xpyh la nk menipu...

Anonymous said...

Anon 10.28
Betoi ka? Mcm x betoi ja

Anonymous said...

Anon 9.47 & 10.28
Keturunan pas bodoh

Anonymous said...

947 + 1028

Kutuk org dah pencen utk apa?dia dah pencen la..ye la at least dgn jelas tun tunjukkan dia x gila kuasa,tp nik aziz smpi bila nk jd mb klantan?

Anonymous said...

Biasalah org2 mcm anon 9.47 + 10.28 ni...mcm burung kakak tua ja..

Anonymous said...

mb kelantan untuk kelantan je...rakyat negeri kelantan masih perlukan mb tgna...so nak apa...tapi ORANG TUA MATHIR NYANYUK TU TERPAKSA DI PENCENKAN..RAKYAT DAH TAK NAK DIA LAGI...



PEMERHATI

Anonymous said...

Caih pemerhati konon...
Perlu apa...org tua babi tu dah nyanyuk pun...

Anonymous said...

anon 11.35

tgna tak nyanyuk...masih boleh pimpin kelantan..masih boleh buat kuliah setiap pagi..masih boleh melawat rakyat..rakyat kelantan sokong penuh..

SI TUA MATHIR A/L MAT KUTTY TU YANG NYANYUK..SEKEJAP HENTAM HJ JIB..SEKEJAP SOKONG...SEKEJAP HENTAM UMNUUUUUU...SEKEJAP SOKONG...SEKEJAP HENTAM TG RAZALEIGH..SEKEJAP SOKONG...
SEKEJAP HALANG HUDUD..SEKEJAP SOKONG...

ITU BUKAN ORANG TUA BABI KE...ATAU PAK HANG YANG BABI...

Anonymous said...

Kenapa ramai pencacai PR bagi komen standard budak darjah 6 yang baru balik dari dengar ceramah PAS yang mana penceramahnya ialah Mat Sabu?

Anon 9.47am, FYI bukan Tun M jadi penyebab UMNO diharamkan. Bukan Tun M yang buat laporan kat ROS minta UMNO diharamkan. Kes tu, cuba tanya Ku Li, dia lebih mengetahui. Cakap tu cuba pakai kepala otak OK, jangan pakai kepala b***h.

Anon 10.28am pun sama juga. Merepek tak tentu hala. Apahal pulak kat Tun M paling banyak buang timbalan. Hello bro, berapa orang je yang pernah jadi timbalan dia dan berapa orang yang kena buang/pecat. Lu pandai mengira ke tidak ni. Sekali lagi gua nak ingatkan lu bro, bercakap pakai kepala otak jangan pakai kepala b***h. Yang kena pecat cuma brader Anwar je, itu pun sebab banyak sangat main buntut ngan betina. Elok pun kena pecat.

Dasar pencacai takde otak. Buat semak ruang komentar je. Low class.

akuantiPAKATAN.

Anonymous said...

Puak pr ni kalau dah bodoh tu bodoh jugak...

Anonymous said...

Ala budak2 baru nk besar tu...mana tahu berfikir...yg dia tahu nk jatuhkan org melayu n gantikan dgn dap...

Anonymous said...

Kalo dah dgn setan pun boleh buat kawan,nyanyuk la tu bodoh piang woi...

Anonymous said...

Anon 9.47

Better dari Anwar, Kit Siang, Karpal Singh..semua kaum kerabat dapat kuasa..Mahathir anak dia dapat kuasa masa dia dah turun..Anwar barua Kit Siang masa ada kuasa..Kit Siang plak anak dia cakap Koh Tsu Koon contoh Kit Siang, giler..anak sendiri kata bapak hebat..apa cita bai..Karpal Singh, dua anak dia berjawatan politik..apa baik..Mahathir ada anak dia berkuasa masa PM..


Anon 10.28

Ko yang nyanyuk..Ko tengok penangan kata-kata TDM masa PRU-13..Dia buang idola Anwar ko, kerana dia khianati negara..petualang negara..ko masih buta tuli bai...

Anwar anak jantan bertarung kat sini ler..apahal tunjuk hebat kat negara orang..sebijik macam si kitol Melaka..

Anonymous said...

Klu stkt kata pasal jmbng nabi bknnya smp trkeluar agma.Tapi klu nk.Ajis kta tuhan mencarut,,,blh kwn dgn syaitan kau xktuk plk..

Anonymous said...

puak2 pakatan berhujah mengunakan fakta ceramah bukan fakta sebenar...layankan sahaja dan jangan beremosi dengan puak2 ini..membuang masa sahaja...

Anonymous said...

anon 8:14

ko nak fakta sejarah ke? in aku bg

umno skrg ni bukan umno yg asal yg memperjuangkan kaum melayu. umno skrg ni hanya pinjam nama umno yg di haramkan saja. Umno skrg ni tak merasa jerih payah pemimpin umno terdahulu.

TPM kata dap ingin hapuskan institusi raja2. Tp sebenarnya umno yg melakukannya.siapa pengkhianat sebenarnya?

bnyk lg lah tp malas aku nak ckp sbb ckp pun tak guna org mcm korang mmg tak dpt terima yg umno ni bukan lg wadah terbaik yg dpt membela nasib melayu dan islam. Umno skrg ni hanya mahu berkuasa saja sbb takut klu pr berkuasa banyak rahsia mereka akan terdedah