IKLAN BERBAYAR

Tuesday, November 29, 2011

AHMAD MASLAN KETUA PENERANGAN UMNO.

ahmad maslan keluarkan kenyataan amatlah rugi jika perhimpunan agung umno yang berlangsung minggu ni tak membincangkan soal strategi kemenangan pru.

baguslah cadangan tu tok mad.

strategi perang internet jangan lupa tok mad.
BN kalah 2008 pasal lupa benda ni lah.

10 comments:

Anonymous said...

PEMANTAPAN GAWANG POLITIK

Keupayaan menyerang jadi tidak bermakna kalau strategi bertahan tidak dititikberatkan.

Jaringan ke gawang lawan jadi tidak bermakna kalau pintu gol sendiri dibolosi lebih kerap berbanding kebolosan gawang lawan.

Mengharapkan seorang individu (tanpa sokongan dari pihak tengah dan pihak bawahan) untuk menyerap serangan dari pihak lawan adalah seumpama mengharapkan penjaga gol menyelamatkan gawang dari dibolosi bola menerusi tendangan penalti!

POLITIK BOLA

hangkedee said...

Hati hati ketika serangan di saat terakhir sewaktu kita hilang focus.

Keasyikan slogan 1 malaysia

right/left wing selalu menghampakan(?MCA/MIC)

Anonymous said...

Mengharapkan seorang individu (tanpa sokongan dari pihak tengah dan pihak bawahan) untuk menyerap serangan dari pihak lawan adalah seumpama mengharapkan penjaga gol menyelamatkan gawang dari dibolosi bola menerusi tendangan penalti!

-------------------------------------
realitinya dlm UMNO ni begitulah...benci tul aku!!!!

Anonymous said...

yang penting adalah shahrizat bawa taik lembu untuk dipalit pada seluruh lembu2 yang bersidang di pwtc....

dari dulu sampai sekarang aku penyokong umno..tapi kadang2 aku menyampah dengan beberapa perkara yang kerajaan lakukan...

rm250 juta diberi pada orang yang tak pernah menternak lembu..sedangkan penternak dari turun temurun nak buat pinjaman untuk besarkan perternakan ini langsung di pandang sepi..

jangan salahkan rakyat bila rakyat dah menyampah dgn kerajaaan..

Langsi said...

Bincang strategi???... Strategi macam mana nak cari Mat Indon; Bangla; Nepal; Kemboja untuk bagi status kewarganegaraan.

Hidup Melayu.... demi survival UMNgOk Be-eNd sanggup gadai Tanah Melayu!

Undi Sape Saje
Asal bukan Be-eNd
Cukup takat ni aje
Tamatkan riwayat Be-eNd...

The End... Be-eNd!

Langsi said...

Setuju dengan Anon 10:12am.

Maka bergema la Dewan dengan jeritan bagi membangkitkan semangat perpaduan dan perjuangan Melayu dari pemimpin2 UMNgOk Be-eNd... Hidup Melayu! 7X

Saling sahut-menyahut pengikut2nya dengan teriakan yg teramat panjang...

UMooooooooooooooooooooooooo...NO!
Maklumlah tidur lena ber"air-con" kat dalam Kondo OneMenerung.

Anonymous said...

anon 10.24, 11.03, 11.08 tak boring ke setiap sejam komen? aku taula ko cyber trooper baru kat sini.. tapi aku rasa arwah musangkapun takda la kronik camni.. bercerita sorg2 pun layan

Anonymous said...

November 29, 2011 11:08 AM

biarkanlah depa tidor kat mana asalkan jangan tidor di atas perut Cinadol dah cukup baik.

Anonymous said...

Anon 12.23

Dioarang dibuai mimpi indah PR nak menang..tak tau realiti rakyat menyampah tengok PR, PKR...cakap tak serupa bikin..auta punya orang...

Anonymous said...

lu bodek kuat la gaps, strategi internet la ape la, lu x kenyang lagi ke makan duit haram? x cukup lagi kasik anak bini makan duit dari kje2 yg mcm ni? lu tunggu je la pembalasan nnti, gua masih muda dan gua tau lu sbnrnya buat bnde ni bkn utk kesenangan rakyat tapi utk menjaga kepentingan tembolok masing2, lu lagi suka tengok rakyat merempat kan bai? xpe lu akn nampak hukum karma tu..