IKLAN BERBAYAR

Monday, November 28, 2011

KONGRES PKR : KALID GAGAP SAHKAN PKR DAH NAK MATI !

2 hari lepas sam ketot cakap bab melayu.
azmin ali pun tiba-tiba cakap bab melayu.
zuraidah mak lampir pun nak jadi heroin melayu.
anwar pun cakap bab melayu.

kalid gagap bagi paku terakhir...
MELAYU JANGAN TAKUT DENGAN PKR !

ini signal apa ?
signalnya pkr dah nak mampos di tangan undi melayu !
pkr sudah takut dengan kuasa undi melayu !

nyata dan jelas, undi melayu merupakan penentu hidup mati parti haram jadah bernama pkr !

jadi kepada seluruh umat melayu, jom kita longkangkan pkr pada pru ke 13 nanti !

TAKBIR !

33 comments:

Anonymous said...

PKR=parti kelentong rakyat

Anonymous said...

x sabar nak sumbat dalam lubang jamban

Nok said...

hangpa jgn silap PKR for all aljuburi...kalau nak pelantak anuar sokong lah PKR...tengok Azmin nak bilang sepuluh pun tak mampu...laki bini kena pelantak Anuar...sampai dapat anak......itu semua fitnah kata pengampu PKR...sekarang ni infomasi di hujung jari....serah DNA lah kalau Azmin berani.....

org melayu jgn jadi bodoh kecuali memang bodoh....tapi kalu azmin bagi RM seratus ribu undi lah PKR...kalau cakap penipu dan fitnah aje tak payah le...tapi Anuar boleh bagi penyelak panjang itu yg fauziah PKR k'tan susah nak lepas tu.....lega noh.....baik punya kote.....parti kencing rakyat......

Anonymous said...

cukuplah pru2008 undi aku untuk pkr. selepas ini tidak lagi. sekian

Anonymous said...

INI PARTI PALING CELAKA DALAM SEJARAH MALAYSIA.TIBA2 PULA NAK JADI JAGUH MELAYU.HAKKK TUII PUKIRRR

Anonymous said...

Kami bukan takut pada PKR, Kami benci meluat menyampah pada PKR...

UMNO rampas hak Melayu? Kepala Otak Khalid Ibrahim, berapa banyak dia dah mentekedarah duit dan kaut kekayaan kerana pertolongan UMNO sekarang buat buat lupa dan kata UMNO rampas hak dia/rakyat????

Anonymous said...

Dalam politik ADA BANYAK SITUASI. Ada situasi menang-menang, menang kalah dan kalah menang.

PKR tidak boleh menang-menang dalam semua keadaan. Ini perlu disedari agar PKR tidak terlanjur mengejar bayang-bayang.

Ada tempatnya yang mana PKR harus menerima hakikat bahawa tidak ada situasi menang-menang tetapi perlu membuat pilihan satu dari pilihan-pilihan yang ada.

PEMERHATI

Anonymous said...

OMG! satu satu demi satu parti politik kembali berpijak atas bumi yang nyata!

khik khik khik

Anonymous said...

Baguslah kalau PKR telah sedar bahawa mereka (sebagai bekas ahli Umno) akan pulangkan hak Melayu yang telah dirampas sebelum berpindah ke dalam PKR. Soalnya kenapa tunggu PRU! Besokpun boleh pulangkan kalau benar-benar ikhlas. Ayuh marhaen! Kita tuntut!

KAH KAH KAH

Anonymous said...

Kalau PKR ngomong bahawasanya mereka akan tolong Melayu boleh diistilahkan sebagai "sirih pulang ke gagang", bagaimana pula kalau Dap berceloteh tentang hak Melayu? Khinzir pulang ke BakKutTeh?

keh keh keh

*betul ke khinzir itu akan pulang ke ladang?

Anonymous said...

kalau 'kuil' Khalid tak mampu lindungi macam mana Khalid nak lindungi 'surau'? Guna bola kristal?

muahhahhaha!

Anonymous said...

maka tersentaklah kaum cina,india dalam konvesyen PKR tu....

PKR ni parti taik kucing ker?...hak kaum cina,india nak letak mana?....

cina,ini basah kuyup kena kencing
gamaknyer....

PKR betullah parti anak beranak..menjubo lebih.....

Anonymous said...

MELAYU TIDAK TAKUT DENGAN PKR. MELAYU MENYAMPAH DAN MELUAT DENGAN PKR. DALAM PARTI SEMUA KAUM DAN AGAMA ADA PASTU MAK CERITA PASAL MELAYU. BOLEH BELAH. MAKAN KARIPAPLAH KORANG. iKUTLAH GAY TUA SAMPAI PADAM! AKU BENCI PKR.

Anonymous said...

Salam to all.
Perjuang yang tidak IKHLAS tidak kekal lama. FIKIRKANLAH...

Anonymous said...

tkde sapa nak caya lagi dgn pkr......dh trlambat..auta penipu.....nk jahanamkan negara kat tangan ajen yahudi......lambang mata pkr..terang2 lambang yahudi

Anonymous said...

aku sokong bn dan umno saja

Anonymous said...

kelakar betul PKR ni.
Selama ni siapa yg selalu melaungkan anti Ketuanan Melayu?? nak tegakkan Ketuanan Rakyat katanya??
Selama ini siapa yang cakap anak cina anak saya jugak, anak india pun anak saya juga???
Selama ini jugak sapa yang selalu kata memperjuangakan hak untuk org melayu bukan agenda utama PKR dan pakatan??
Selama ini siapa yang selalu memperkotak katikkan titah Sultan??
kalau nak taip banyak lagi ttg parti PKR ni...so korg pikir2 la sendiri parti PKR mi releven ke atau tak. Nak perjuangkan hak org melayu?? hahahahaha.....lawak2....

Anonymous said...

Aku ingat biar kita fatwakan jer, JATUH KAFIR KALAU UNDI PKR

Matt said...

takbir!!!

kingnek said...

Pakatan baru sedar, undi Melayu penting untuk menang!

ANACONDA said...

ORANG MELAYU SECARA PUKALNYA MMG DAH TAK SABAR NAK TUNGGU PRU KE 13 NI...

BABI KAU NUAR...

BILALAH KAU NAK MAMPOS...

Anonymous said...

MELAYU2 YG SEMPURNA AKALNYA TOBAT LAHUM TAK UNDI PARTI TAIK NI.

PARTI TERBUSUK DALAM SEJARAH NEGARA.

KHIAKKK PTUIhhh... Hijau mcm bendera PAS

Langsi said...

Memang sume orang Melayu dah tak sabau nak ngundi... tapin tak tentu lagi undi sape!

UMNgOk Be-eNd pun dah bersiap... siap bagi taraf warganegara kat Mat Indon; Bangla; Nepal; Kemboja; India dan sume la selagi boleh dijualnya warganegara... janji kekal perintah!

Kalo lembu kak Ijat boleh mengundi, itu pun nak diberi taraf warganegara.

Hidup Melayu... nak menang punya pasal bagi IC kat perompak, pencuri, penyamun, perogol, pelacur, penyangak...

Dulu, kini dan selamanya BeNgap dan BoNgok bebeno... BaNgang-BiNgai

Anonymous said...

Jgn percaya lagi. Nanti dia ambil kuasa yang kita berikan untuk gemukkan babi.

Anonymous said...

aku masih confuse ...kenapa aku pangkah PKR dulu..
sekali aje cukup...fullstop.!

Anonymous said...

rakyat bukannya takut dgn pkr tapi tahut kena di balun belakang atau di liwat oleh org2 pkr yg terkenal suka kerja meliwat ni.

Anonymous said...

pd pru12 dulu aku hampir terpangkah pr, sebabnya tun dollah tak effective masa tu. skrg semunya dah pulih, takkan nak sokong parti peliwat

praha2 said...

eden pado pru 13 ni tak nak mungundi jiko duo perkaro ni tak di selosaikan olih umno.
1. disubang jaya -dun. eden mintak umno membuet silidek jum;ah penduduk melayu yang bermaustakin tetap disubang jaya.
2.parlimen kelana jaya yang termasuk subang jaya berapo jumlah penduduk melayu tetap. sekironyo jumlah nyo melobihi 50% mako umno mosti melotak calon melayu.
3. sokironyo umno tak mua calon melayu eden syorkan Perkasa lotak calon. eden dan ramai oran melayu bolih melobi dan berkempen untuk Perkasa. tok ibrahim ali tolong datang subang jaya dan kito bolih bincang.
kalo keduo perkaro diatas dapet diatasi olih umno ado limo undi dalam rumah eden untuk bn tapi tak mako undi rosak atau tak undi langsung. terpulang lah pado tok pm

Anonymous said...

LANGSI SAID PARAGRAPH EMPAT PERKATAAN "PELACUR" NAK TANYA SIKIT SIAPA YANG BAYAR PELACUR CHINA DOLL RM 2000K EK.

JAM OMEGA SAMPAI SEKARANG TAK JUMPA JUMPA.PKR PARTI KENCING RAKYAT AND PAIN IN THE ASS.

DULU KINI DAN SELAMANYA UMNO.

Anonymous said...

Ko ingat smua yg dapat kerakyatan tu undi umno ke?Klu kt Klntan dan Trg org seltan Thai kbnykn pgkh Pas krana kena tipu dan nk kn isle pas

Anonymous said...

Undi rkyt asing tu ckp nak sdpkan hati je....xblh terima hakikat sebenarnya rakyat xsuka pakatan..alasan bodoh fakta xdok pun..Kalu indon undi pun blm tentu dia plh bn...Anuarkn selalu g kempen dan brukkan negara kt sana...lu pkrlah,,,

Anonymous said...

say no to PKR

Anonymous said...

Langsi..

Ko samseng sangat ke bodoh...buta lagi..PKR bodohkan rakyat..bodohkan orang Melayu..langsi...dei...PKR tiada talian hayat kat sini..rakyat dah benci sebenci bencinya PKR..pasal tu abg nuar ko pergi tagih simpati Indon..bodoh tahap tak boleh ditolong..