Wednesday, November 30, 2011

LISA SURIHANI DAN NIK SURYANI..

lisa suryani dah nyatakan sokongan pada umno. lisa punyai follower twitter yang cukup tinggi. ini boleh bagi impak baik kepada umno..syabas..

bila pulak giliran nik suryani, wartawan hebat yang bogelkan anwar pada prn sarawak nak join ?
nik...sori ya publish foto. mintak izin.

29 comments:

Otak Geliga said...

jumlah PEMUDA UMNO yg naik mencak ni.....hehehehe

CopyPaste-TembakJerr!!! said...

Lagi Gambar PAU 2011 di
http://copypaste-tembakjerr.blogspot.com/

Anonymous said...

lisa suryani tak bleh join PAS bro...hehe

nanti tercabutt serban nik aziz...ekekekekkeke...

Anonymous said...

wa tak leh bayang bebb....

kalo lisa suryani ni join pas....

kalau tak join pun cukup sekadar dtg ke majlis rasmi pas cukup lerrr.....

mau terjelirrr lidah blogger2 pas mengangkat lisa sebagai bakal bidadari syurgaaaa. muahahaha...

typikal pas...

Melayu Perak said...

DAP Istihar BerKulit Hitam Tak Di Perlukan Undi Pakatan
Filed Under ( DAP ) by pisau on 30.11.11

Pastor Nga Khor Meng rasis chauvanis ultrakiasu DAP sebenarnya meluahkan hasrat tersurat DAP yang sememangnya tidak suka akan mereka mereka yang berkulit hitam.

Mana mana batang tubuh dinegara ini,pada pandangan DAP yang berkulit hitam tak dipandang langsung malah dihinanya.

Dalam masa yang sama pihak PAS turut menyahut seruan DAP apabila bertakbir mendengar penghinaan terhadap golongan yang berkulit hitam.

Khawarij PAS sememangnya cukup terkenal dengan perangai tukang salah bagi pihak DAP. Apa apa yang keluar dari mulut pemimpin DAP maka dianggap sebagai fatwa .

Kita tengok sememangnya pemimpin DAP begitu sifatnya,bukan saja di Perak tetapi paling ketara di Pulau Pinang apabila Adun Gengster Ng Wei Aik turut sama bermulut celupar dan rasis.


Read more: http://www.pisau.net/2011/11/dap-istihar-kulit-hitam-metalic-yang.html#ixzz1fCO1Q0lj

Melayu Perak said...

DAP Istihar BerKulit Hitam Tak Di Perlukan Undi Pakatan
Filed Under ( DAP ) by pisau on 30.11.11

Pastor Nga Khor Meng rasis chauvanis ultrakiasu DAP sebenarnya meluahkan hasrat tersurat DAP yang sememangnya tidak suka akan mereka mereka yang berkulit hitam.

Mana mana batang tubuh dinegara ini,pada pandangan DAP yang berkulit hitam tak dipandang langsung malah dihinanya.

Dalam masa yang sama pihak PAS turut menyahut seruan DAP apabila bertakbir mendengar penghinaan terhadap golongan yang berkulit hitam.

Khawarij PAS sememangnya cukup terkenal dengan perangai tukang salah bagi pihak DAP. Apa apa yang keluar dari mulut pemimpin DAP maka dianggap sebagai fatwa .

Kita tengok sememangnya pemimpin DAP begitu sifatnya,bukan saja di Perak tetapi paling ketara di Pulau Pinang apabila Adun Gengster Ng Wei Aik turut sama bermulut celupar dan rasis.


Read more: http://www.pisau.net/2011/11/dap-istihar-kulit-hitam-metalic-yang.html#ixzz1fCO1Q0lj

Anonymous said...

melayu perak....

melayu bahalol tahap tenokk je mcm nik aziz yg beri undi ke DAP bebb....

Selangor Wave said...

Lisa ohhh Lisa...kau sorang dah check mate semua Puteri lain.


Hehe.


Lisa Surihani FTW

Anonymous said...

apa nak dibanggakan dengan rupa paras dan kehebatan manusia jika tidak diukur pada IMAN & TAAT kpd Allah..... semuanya menunggu masa untuk ditarik oleh Allah kerana lupa atas pemberianNya....

umno himpun melayu macam mana?

Anonymous said...

Memang boleh meningkatkan jumlah pengundi muda dengan pembabitan Lisa.

Anonymous said...

jangan terlalu yakin dengan kudrat makhluk, pengaruh glamour atau kekuasaan UMNO yg bawa kemenangan ...... hari ini umno menindas orang untuk berkuasa...

tindakan fitnah, diskriminasi, berat sebelah UMNO terhadap musuh2 politik khususnya Anwar & PAS secara melampau ..... mungkin akan diadili... satu hari akan tiba umno menagih ehsan .... kuasa & kudrat Allah menentukan...umno taklah kekal selama2nya.... "Ya selamat umat ini dari murka MU!"

Anonymous said...

bukan aps2 tu cuma nak bagi aji jib stim sikit nanti bleh lah jumpa kat pdbuat projek dan dapat projet....itu yang umgok geram tu sebab aji jib dah sebat melelehlah papacina doll dan mamak kari kepunnan

Anonymous said...

mereka ini bakal jadi lauk olih org2 umno yg tak pernah kenyang.contoh musa kahwin org muda dgn belanja 15juta

... said...

anon yg tulis diatas ni mesti dengki kan sbb lisa x join pakatan haram diorang ...ceh!! kan anu war tu suke jubur n betina cina sj, lisa ni die x pandang ler..

sure mat sabu klu ade akan pegang bebird klu tgk lisa ni ..hehehe

Melayu Perak said...

Kenapa Zuraidah Kamaruddin SAYANG kepada Anwar Ibrahim?


Betul lah macam kata Ketua Wanita UMNO didalam ucapan beliau di Perhimpunan Agung UMNO.., kalau Zuraidah @ Mak Lampir tu betul-betul cerdik, kenapa dia still sokong Anwar?

Anwar tu telah dibuktikan menyalahgunakan kuasa, dibelenggu salahlaku moral dan juga mempunyai imej yang paling haprak dalam negara ni.. Jadi apa kejadahnya nak sokong lagi..?

Terbukti, sesapa yang sokong Anwar, memang confirm dorang jugak sokong semua maksiat serta pengkhianatan yang Anwar lakukan..

Gua pun heran, apalah punya mentaliti penyokong-penyokong Pakatan tu semua ye? Dorang selalu mengaku educated dan juga berpengetahuan agama tinggi.. Malah lebih tinggi dari puak UMNO katanya..

Tapi kenapalah yang masih buta menyokong manusia bernama Anwar Ibrahim yang dikaitkan dengan perbuatan hubungan seks sesama jantan?

Masalahnya, Anwar ni bukan hanya menyontot sorang jantan je beb.., 3-4 orang dah tampil buat pengakuan diperkosa bontot mereka oleh Anwar..

Kalau betullah Anwar tak buat semua onar tu, kenapa takut sangat dia nak bersumpah mubahalah sambil menjunjung Quran? Anwar tak percaya Quran ke?

Dan satu negara juga dah tahu pasal Anwar serta video chinadoll nya.. Tu pun masih ada puak-puak haprak Pakatan yang setia lagi dengan Anwar.. Memang confirm dorang tu otak selut!!

Jadi.., gua sokong kata Shahrizat yang pertikaikan kecerdikan akal Zuraidah Mak Lampir tu.. Hanya orang bodoh je yang rela ditipu berkali-kali oleh manusia jijik macam Anwar..

Anonymous said...

LISA ....ADA RUPA DAN PARAS JUGA BERILMU ADALAH ANUGERAH ALLAH. JANGAN INGAT KITA SAJA LEBIH BERIMAN PADA ORANG LAIN.ORANG YANG BERIMAN TIDAK AKAN MEMANDANG RENDAH PADA ORANG LAIN.

SEDAPNYA DAN MANISNYA ORANG YANG MENGAKU LEBIH BERIMAN MENGATAKAN MEREKA INI AKAN MENJADI LAUK.....THEY DONT STOOP SO LOW AS COMPARED TO THE MORAL OF PEMIMPIN ANDA.....DALAM KES LIWAT AND CHINA DOLL. DONT JUDGE THE BOOK BY ITS COVER.

Anonymous said...

kesian keji aku dgn blogger GAP ni...

dari dulu sampai skrg masih keluar cerita2 kelam, buta, sesat dan entah ape ape entah...

ni kerja gila beb, besok kat akhirat sempat ke nak jawab segala hal yg GAP siar ni...

taubat la beb. klu tak suka kat sape2 tu ada baiknya kita diam sj.

Anonymous said...

Anon,

November 30, 2011 11:05 PM

Komen:

kalau artis tak boleh dibela makanya apa jadahnya PR bela si murtad, si penzina dan seksualiti bebas?

inilah hipokrasi melayu PR. kalau Nga Kor Meng rasis di bela tetapi kalau pihak lawan rasis di kritik.

ANTIHIPOKRIT

Anonymous said...

Kenapa Mr Bean tak jadi ganti MB Kedah?

Ha ha kerana Dap tak rela berMBkan Mr Bean kerana Mr Bean hitam metalik?

kah kah kah

Anonymous said...

Anon 1:53,

ko rasa kutukan ko pada GAP tak akan dinilai oleh Tuhan kamu?

Anonymous said...

Anon,

December 1, 2011 12:00 AM

Komen: sia-sia kamu berjaga malam kalau tulisan kamu hanya untuk memfitnah seorang muslimah.

Anonymous said...

nik suryani tak payahlah join umno berdirilah dengan keyakinan sendiri untuk kearah kebenaran

Anonymous said...

bila tak leh jawap spin ! budus !

Anonymous said...

apalah yg melayu boleh buat...setakat ber arak & pg banner...melalak lalak sampai serak je la...amaran...amaran...amaran...tu je lah yg melayu boleh buat....kafir harbi ni pakat gelak je...mcm hangat hangat tahi babi je ..kata depa...sekejap lagi senyap ler tu...lagi pun mereka ada anjing anjing bersereban hijau yg akan defend..menyalak balik kpd org melayu ...so apa mau takut??? ini negeri kita punya..melayu balik kaampung...(Lim Babi Siang, 1969)...

Anonymous said...

aku kekadang pelik ngan PAsamdul ni ... masa bila UMNO kejam, fitnah, buat jahat, kroni, neoptisma dll yg buruk ... munkin tak dpt dinafi ada tapi tak la seteruk apa yg digambarkan ...yg bodoh PASamdul ni percaya sgt kat Anuwar Sigay ni pasal tak ada ke sekejam, fitnah, buat jahat, kroni, neoptisma dll? ko pun tau brape ramai kroni yg lari bersama Nuar selepas kejahatan dan kekejaman Anuwar ni terserlah ..ko tau betapa penipu dan pembohong dan bapak segala fitnah yg bermula dari Anuwar ni ...hehhe cakap buruk org senang la ...apa sumbangan ko pd rakyat ...sekurang2 aku berasa aman diMalaysia ni ..ko rasa kejam ke UMNO tu?

Anonymous said...

laaa...bising plak puak2 pr. bob lockman masuk pas, heboh sini sana. lisa sokong umno nak kutuk plak?

Anonymous said...

melayu perak ni aku tengok macam kena penyakit LEMBU GILA..macam SI SHAHRIZAT KENA PENYAKIT TU SEMALAM..merapu ntah apa-apa..mungkin si melayu perak ni berpenyakit dari keturunan kot..sbb yang aku tau sebelah bapak dia memang mewarisi penyakit ni...

SAMADLELONG said...

NIK SORAINI.

AKU TABIK KAT HANG,

BILA LAGI HANG NAK LONDEH KOTE BENGKOK ANWAR ALJUBURI ANAK HARAM JADAH DENGAN MENGGUNAKAN MEDIA ANDA.

ANWAR MEMANG ANAK HARAM JADAH

Anonymous said...

Anon 11.14

Ko yang giler samdul..Melayu Perak cakap benda benar...Bahlol punya cina Nga..Ko tak tau ke..dia ini sepupu Ngeh..banyak betul anak-beranak dalam Parti DAP..Sudahlah anak beranak, dikutuk manusia hitam mentalik..Perkauman sungguh DAP nie..

GAP, Ko belasah DAP sungguh2..rakyat ada yang tak sedar DAP parti perkauman..Ko tulis sejarah Parti Paling Perkauman, DAP...sampai kulit orang pun dicela, dimaki, dipermainkan..aku sokong ko Melayu Perak..dulu aku sokong pembangkang..PRU-13, undi BN seratus peratus!Tak akan nak undi parti perkauman DAP...otak takde...bagi ceramah maki kulit orang..pemimpin jenis apa macam nie? Otak cetek pemimpin DAP!!!!

Anak Melayu Perak