IKLAN BERBAYAR

Wednesday, November 30, 2011

SAIFUDIN DAN RAFIZI TUMBANG DI TANGAN BLOGER DET ?

2 mangkok ni tak boleh tahan dengan perangai bloger det !
satu lawan 2 pun tak boleh  ke ?

28 comments:

Anonymous said...

Lembu-lembu umno tengah bersidang di PAL (perhimpunan agung lembu)
-Perhimpunan yang kosong , utk pertahan diri masing-masing yang penuh dengan noda & dosa.

anjang

Anonymous said...

Tanda-tanda umno nak mampus. edarah harta rakyat.

Anonymous said...

perhimpunan kosong????...kompom si anjing(anon 7:53)tu buta..tp kalu bute cm mane bleh menaip ek..mungkin ade sekor anjing lg taip kan tuk anjing buta tu...petahan kan diri dari segala tomahan tu normal la cik anjing oi..tp kalau kongres pkr yang sebuk pertahan kan ketua umum yang balun depan belakang tu namanya tk normal...kekekekekek...

Anonymous said...

bercakap depan lembu belaan bukan main berkobar-kobar . Dicabar debat face to face , terkencing-kencing. Sah ahli-ahli umngok semuanya lembu

Anonymous said...

ANJANG .....DAH HABIS KE CUCI TANDAS DEKAT PWTC.APA KHABAR ZURAIDAH YANG TERBERAK BERAK KENA TIME BOMB....DAH GANTI PAMPERS DIA.

SIAPA ANDA NAK CAKAP PASAL DOSA DAN NODA.SIAPA YANG BANYAK BUAT DOSA....LIWAT! CHINA DOLL....KUMPUL DUIT DEKAT ISRAEL. ANJANG PI TOLONG CARI JAM OMEGA BARU CERITA PASAL DOSA.

ANJANG ANDA LAH MANUSIA BERJIWA KOSONG FRUSTRATED CREATURE.

Anonymous said...

Pelik jugak mana pemuda, putri dan wanita tidak ada sikit penghargaan pada bloggers yang bertungkus lumus siang malam update blog masing masing untuk berjuang dmi bangsa dan agama....Apa dah jadi ni??????

Anonymous said...

aku sokong kalau DAP ganti PAS memeng dah kena sangat tu.....dalam Kongress PKR assmin dah cakap PM ke 7 Anwar aljuburi kah kah kah assmin bagi penapak kaki di lobang idung tok nik, hadi dan Ku Li mabuk minum todii....tak paham paham ahlul bangang PAS nih...kah kah kah

Anonymous said...

penyokong PKR...lebih bebal daripada lembu2 dan haiwan yang melata. Lembu sebenar kalau dikorbankan mendapat pahala..tp kalau 'LEMBU' jenis diorang ni...boleh peyyyygi jahanam la dengan ALJUB kamu tu. Tunggu saat dan ketika saja ALJUB ke sg. buluh dan kamu semua akan menerima nasib masing2. PERCAYALAH....

Anonymous said...

budak budak umno ni, memang bodoh !!! yang betoi kata salah, yang salah di katakan betoi.. agak2 le kalau nak nyokong pun... kes sharizat, buat kebanyakan melayu yang berfikir, akan menung 5 minit sebelum nak undi umno.. udah jenuh kena tipu... aku sendiri, yang dulu tentu ngundi umno, next election udah gatai tangan nak bagi bulan..

GotYou! said...

Budak-budak PKR dan PAS lagi la melantun-lantun bahalol :D

Anonymous said...

Saudara GAP,

Perhimpunan Agung PKR yg baharu berlangsung tempohari cuma dijayakan didalam khemah standard orang kerja kahwin sahaja.

Sungguh layu dan lesu. Macam dah nak padam sahaja.

Jimmy Hillhead

Anonymous said...

Memang umngok buat bermewah-mewah , pasal guna duit haram

Melayu Perak said...

7langkah Panglima Mengatur Langkah
KUALA LUMPUR, 30 Nov – Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin menggariskan tujuh langkah yang perlu dilakukan pergerakan itu bagi memastikan kemenangan Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum ke-13 nanti.

Beliau berkata, satu daripadanya ialah Pemuda perlu mewujudkan perpaduan yang ampuh di peringkat bahagian dengan memujuk ahli-ahli yang merajuk supaya kembali menyokong UMNO kerana setiap undi adalah berharga.

Katanya, mereka juga perlu bekerjasama dengan Pemuda daripada parti komponen di bahagian masing-masing dalam menyusun strategi yang mencakupi seluruh kawasan termasuk kampung baru Cina dan estet-estet.

“Kita panggil badan bukan kerajaan, belia, persatuan-persatuan seperti pemandu teksi dan pastikan mereka jelas dengan dasar dan hala tuju BN,” katanya dalam ucapan penggulungan pada Perhimpunan Agung Pemuda UMNO 2011 di sini, hari ini.

Selain itu, Khairy berkata, Pemuda perlu mengemaskan jentera kerana mereka kini diiktiraf sebagai hulubalang oleh Timbalan Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan bukannya pemain sampingan.

Pemuda juga diminta mengenal pasti pengundi-pengundi muda dengan berhubung dan berjumpa serta mewujudkan rangkaian hubungan melalui e-mel dan laman sosial.

“Kita kena sebarkan maklumat BN di kedai-kedai kopi, facebook dan twitter, jangan takut kalau orang mengata BN…kita bagi penerangan, jangan lari,” katanya.

Akhir sekali katanya, Pemuda mesti sentiasa berada dengan pengundi-pengundi muda dan memastikan mereka bersama BN sehingga hari pengundian.

“Seperti dalam permainan bola sepak, kita mesti lawan hingga wisel terakhir, jangan mendahului pada 80 minit tetapi tewas akhirnya,” katanya.

Dalam pada itu, Khairy mengingatkan anggota UMNO khususnya Pemuda agar tidak merajuk dan merasa sedih sekiranya tidak terpilih sebagai “calon boleh menang.”

Beliau berkata, golongan tersebut perlu menyemat rasa sayang kepada parti dan perjuangan parti berbanding jawatan dan kedudukan.

“Tengok saya sendiri, selama tiga tahun jadi Ketua Pemuda, walaupun tidak dapat apa (jawatan dalam Kabinet) tidak pernah wujud istilah merajuk atau sedih kerana sayangkan parti dan perjuangan ini”, ujarnya.

Beliau berkata Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak mempunyai formula tersendiri dalam memilih calon boleh menang yang berdasarkan maklum balas rakyat akar umbi. Komen MKP garis panduan telah diberi semangat telah ditiup,Ayuh pemuda bangun kuasai media baru untuk memberi penjelasan kepada pemuda serta pengundi diseluruh negara.Rapatkan saf perjuangan jangan ada sifat kesumat yang merugikan parti dan masa depan negara.

Anonymous said...

SALAM TERTARIK SAYA BACA ARTIKEL YANG DITULIS OLEH SALAH SEORANG AHLI PAS KENAPA BELIAU TINGGALKAN PAS..BERIKUT ADALAH PENULISAN ARTIKEL BELIAU.

Pengakuan Bekas Kader PAS - KENAPA KAMI TINGGALKAN PAS



Saya menulis artikel ini demi menerangkan kepada semua kenapa saya tinggalkan PAS dan menepis fitnah dan tohmahan yang dilemparkan kepada saya dan rakan saya Nashrul Fazli.

Kami tenang dan aman dengan manhaj yg kami ikuti ini. Kami berjuang kini utk meyedarkan semula sahabat2 kami yg telah terpesong dari jalan sunnah dengan menyokong PAS sejak dari zaman kampus. Suka saya dan Nashrul seandainya sahabat-sahabat juga meninggalkan PAS dan bersama2 dengan kami mendokong ajaran Rasulullah.

Melayu Perak said...

7langkah Panglima Mengatur Langkah
KUALA LUMPUR, 30 Nov – Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin menggariskan tujuh langkah yang perlu dilakukan pergerakan itu bagi memastikan kemenangan Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum ke-13 nanti.

Beliau berkata, satu daripadanya ialah Pemuda perlu mewujudkan perpaduan yang ampuh di peringkat bahagian dengan memujuk ahli-ahli yang merajuk supaya kembali menyokong UMNO kerana setiap undi adalah berharga.

Katanya, mereka juga perlu bekerjasama dengan Pemuda daripada parti komponen di bahagian masing-masing dalam menyusun strategi yang mencakupi seluruh kawasan termasuk kampung baru Cina dan estet-estet.

“Kita panggil badan bukan kerajaan, belia, persatuan-persatuan seperti pemandu teksi dan pastikan mereka jelas dengan dasar dan hala tuju BN,” katanya dalam ucapan penggulungan pada Perhimpunan Agung Pemuda UMNO 2011 di sini, hari ini.

Selain itu, Khairy berkata, Pemuda perlu mengemaskan jentera kerana mereka kini diiktiraf sebagai hulubalang oleh Timbalan Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan bukannya pemain sampingan.

Pemuda juga diminta mengenal pasti pengundi-pengundi muda dengan berhubung dan berjumpa serta mewujudkan rangkaian hubungan melalui e-mel dan laman sosial.

“Kita kena sebarkan maklumat BN di kedai-kedai kopi, facebook dan twitter, jangan takut kalau orang mengata BN…kita bagi penerangan, jangan lari,” katanya.

Akhir sekali katanya, Pemuda mesti sentiasa berada dengan pengundi-pengundi muda dan memastikan mereka bersama BN sehingga hari pengundian.

“Seperti dalam permainan bola sepak, kita mesti lawan hingga wisel terakhir, jangan mendahului pada 80 minit tetapi tewas akhirnya,” katanya.

Dalam pada itu, Khairy mengingatkan anggota UMNO khususnya Pemuda agar tidak merajuk dan merasa sedih sekiranya tidak terpilih sebagai “calon boleh menang.”

Beliau berkata, golongan tersebut perlu menyemat rasa sayang kepada parti dan perjuangan parti berbanding jawatan dan kedudukan.

“Tengok saya sendiri, selama tiga tahun jadi Ketua Pemuda, walaupun tidak dapat apa (jawatan dalam Kabinet) tidak pernah wujud istilah merajuk atau sedih kerana sayangkan parti dan perjuangan ini”, ujarnya.

Beliau berkata Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak mempunyai formula tersendiri dalam memilih calon boleh menang yang berdasarkan maklum balas rakyat akar umbi. Komen MKP garis panduan telah diberi semangat telah ditiup,Ayuh pemuda bangun kuasai media baru untuk memberi penjelasan kepada pemuda serta pengundi diseluruh negara.Rapatkan saf perjuangan jangan ada sifat kesumat yang merugikan parti dan masa depan negara.

Anonymous said...

SALAM TERTARIK SAYA BACA ARTIKEL YANG DITULIS OLEH SALAH SEORANG AHLI PAS KENAPA BELIAU TINGGALKAN PAS..BERIKUT ADALAH PENULISAN ARTIKEL BELIAU.

Pengakuan Bekas Kader PAS - KENAPA KAMI TINGGALKAN PAS



Saya menulis artikel ini demi menerangkan kepada semua kenapa saya tinggalkan PAS dan menepis fitnah dan tohmahan yang dilemparkan kepada saya dan rakan saya Nashrul Fazli.

Kami tenang dan aman dengan manhaj yg kami ikuti ini. Kami berjuang kini utk meyedarkan semula sahabat2 kami yg telah terpesong dari jalan sunnah dengan menyokong PAS sejak dari zaman kampus. Suka saya dan Nashrul seandainya sahabat-sahabat juga meninggalkan PAS dan bersama2 dengan kami mendokong ajaran Rasulullah.

Anonymous said...

Biarkanlah umno dengan segala skandal2nya.... tiba masanya keangkuhan & khurafat UMNO bagaikan kerajaan sekular autokratik Gaddafi Libya yg lenyap sekelip mata oleh rakyatnya sendiri......

Langsi said...

Mak Lembu dok berteriak mengajak Lembu-lembu tua berjuang dan mempertahankan serangan ke atas pertubuhan Lembu Betina UMoooooono!

Maka bersahut-sahutan la Lembu-lembu Betina Tua... UMooooooooooo....no!

Langsi said...

Ape la BeNgap sangat Ketua Lembu Betina UMoooooooooono ni...

Yg menyingkap kesalah-lakuan dan ketidak-akuran FeedTheLord tu adalh Ketua Audit Negara...bukannya PR! PR hanya memperjelaskan kesalahan yg dimaksudkan!

Wanita PKR tidak menuding jari kat Pertubuhan Lembu Betian UMoooooono, yg Ketua Lembu Betina UMoooooono ni dok pindahkan ke pertubuhannya ape ke hal? Nak lari dari salah-laku ke???

Hat Lembu2 Betina ni plak dok mengemboooo...menyokong salah-laku pemimpin, dah sama taraf pemikiran mcm BAGHAL plak ke?

Sokong la salah-laku; salah-guna; dalam UMNgOk Be-eNd... asal UMNgOk Be-eNd buat tak salah!

Lembu...Lembu... Lembu UMNgOk Be-eNd nak dikorban pun org tak nak terima!

Undi Sape Saje
Asal bukan Be-eNd
Cukup takat ni aje
Tamatkan riwayat Be-eNd

The End... Be-eNd!

Anonymous said...

Bongok atas nie ko dah baca ke ketua audit punya lapuran....cer cite perenggan mana yng ketua audit kata
KESALAH LAKUAN DI DALAM NFC????

oiii bebal..kecik2 tak nak mampus dah besar bodosssss.Macam ketua korang juga suka menipu..,.porrrahhhh

Jangan undi PR NANTI KENA TIPU..!!!
Jangan undi PR NANTI KENA TIPU..!!!

Anonymous said...

anjang???????

cheh malu2 lak nak guna nick name anjing...kan tok guru dah kata lebih pandai dari anjing..
ajing tukar jadi anjang kihkihkih

Melayu Perak said...

Will you do whatever it takes to save Malaysia?
In the 13th General Election, we should be prepared to face the consequences if Barisan Nasional losses out to Pakatan Rakyat.

What would happen then if Pakatan Rakyat wins? I can imagine no more 'Azan' will be allowed to be voiced out from the mosques since the real Prime Minister is going to be Lim Kit Sial, a new act that is similar to the Patriot Act which allows the US Government to catch anyone they suspect of being a terrorist to be put in Guantanamo Bay where the communists are free to torture and kill anyone they like, free sex for anyone where gays, lesbians, bisexuals and transgender are free to have sex anywhere even in full view of the public and maybe those who loves kinky sex such as having sex with a horse can do it too in front of the public.

I quote from Afterdark "However, I noticed on the news just now that MTUC is planning to hold a nationwide picket on 3.11.11. I'm probably paranoid but it's already a habit of mine to be wary of any massive rally scheduled on any Illuminati numbers 3,7,9,11,13,33,39."

I seriously think that the next General Election should be held at the end of 2012 but surely the decision is up to the Prime Minister.

Why are we rushing to hold the General Election when we have a whole year to prepare for it?

Moreover, the BerSHIT scumbags are planning to hold BerSHIT 3.0 prior to the next General Election, probably to repeat their success of Bershit 1.0 which had resulted in 5 states falling into the hands of the opposition.

Or are they actually trying to recreate another 13th May 1969 with the illegal demo which will result in many people feeling their temperature is rising when there are scumbags who will disobey the law and order of the country?

Do we trust those stupidos who will be joining BerSHIT 3.0 namely the PAShit members who smell shitty because they are following a leader who loves sodomy?

Why would the leaders in PAShit succumb to someone Mat Sabu once called him Al Juburi?

Oh and by the way, Al Juburi is clearly not an Arabic name but he called Anwar that to demonise him since PAShit leaders too knew very well about his indulgence in sodomy.

But because both PAShit and Keldaianalsex originates from people who had been both dissappointed and disgruntled, so PAShit would be cohorts to the very person they had bashed out when Anwar Al Juburi was in UMNO before.

So, are we going to let Pakatan Rakyat take over Putrajaya? If you love illegal streets demos, indulge in free sex, indulge in sodomy or lesbianism, love to see Malaysia turned out to be another sexual haven just like Thailand, cross X to PAShit, Keldaianalsex and DAPig candidates in the 13th General Election.

I am sure there are many out there who will do whatever it takes to stop that from happening for we are a patriotic Malaysian who will not allow Malaysia to be indirectly ruled by the Jews.

Anonymous said...

Anon 11.21
Mcm mana tak undi BN?
PR tiada yg istimewa, berapa ramai orang2 kuat PR dah lari dari PR. lu tunggu apa? Mau kasi jubor ke?
Jangan bodoh lar bro. Berfikir dan insafi serta fahami agenda DAP!
Saya tetap YAKIN hanya UMNO parti yg dpt menjaga agama Islam dan Melayu. bukan PKR atau PAS. DAP Nauzubilah, musuh Melayu yg nyata.

Anonymous said...

diaorang tu jeles tengok lautan merak di PWTC.PKR dah nak mampos buat konvensyen tapi babi babi PKR tak mai,tulah babi-babi PKR nie kalau Kepala dia kata makan taik depa makan taik sebab tu otak depa bebal macam babi babi yang ada didalam PKR.yang paling best sekali babi yang dibela oleh Ngar Koh Meng,Babi dia nie lain sikit lepas ngar ko meng buat ucapan babi babi peliharaan nya sambut takbir beramai ramai,samada takbir atau takebeer.

Anonymous said...

I am with you Melayu Perak.

Anonymous said...

Wahai Pencacai Rakyat,
kalau nak bandingkan PAS dan UMNO , PAS lebih banyak menyesatkan akidah..so kalau nak selamat dunia akhirat keluarlah dari jemaah yang dah rosak itu..Selagi anda bersama, anda bersubahat dengan kemungkaran... dan lagi satu isu besar PR akan meletus tidak lama lagi...sahabat akan jadi musuh hadiah bagi PRU 13 nanti...

Anonymous said...

nama anjang tu dekat2 dah dgn anjing..kah kah kah

Anonymous said...

Selamat tinggal kami ucapkan pada Pas Bukit Gantang...Terima Kasih atas segalanya....Selamat Tinggal Pas Bukit Gantang Perak.. As Salam