Wednesday, November 30, 2011

AKU DAH KATA..WANITA UMNO BAKAL MALATOP !

75 comments:

Anonymous said...

Kita jgn mengalah. Balun je PAKATAN HARAMJADAH .............

Anonymous said...

baru betol wanita hebat..lawan je mak lampir tu!

Anonymous said...

tak kisah la apa puak pakatan nk ckp..aku tetap nk cakap, aku sangat respek dengan keberanian shahrizat kali ni..bagos!

hangkedee said...

mari ramai ramai tarik rambut minah Lampir.

KOMANDO SIBER said...

DENGAQ HABAQ ZURAIDAH GOYANG DENGAN SHARIZAT BERSYARAH.....PERGI MAMPUS ZURAIDAH MAK LAMPIR

Anonymous said...

Dunia tak ambik pot kalau keluarga ketua wanita Umnu bela lembu. Tetapi dunia amat kisah apabila ketua wanita pembangkang jadi lembu yang ditarik talinya oleh "the sacred cow"!

kah kah kah

Anonymous said...

Betul ke kak Jat tak pandai jaga lembu kerana ada pihak lain (pembangkang) yang lebih hebat bukan saja jaga lembu tetapi perah susu lembu!

hik hik hik

Anonymous said...

Aku pun pelik lah dgn perangai Mak Lampir tu.. dah terang lagi bersuluh laki kak wan ada masalah moral yang teruk, apasal dia x suruh kak wan letak jawatan je.. demi menjaga maruah wanita dan ibu-ibu yang melahirkan anak-anak soleh.

aku melayu rasis said...

terbaek kak zat!

kita sama-sama tggu PRU 13 nanti, balun puak-puak lembu dalam PR! Apa aje kita buat, semua tak betul. Apa aje pakatan dia buat semua betul biarpun cium taik walaupun dah tahu taik itu najis dan busuk.

err kak zat..bley tolong betulkan tudung tak...

Anonymous said...

Ketua lembu & lembu-lembunya sudah menguap sekarang krn lapar rumput. Lepas tu berak bertaburan di PWTC. Syabas lembu-lembu umno

anjang

Anonymous said...

Ketua lembu & lembu-lembunya sudah menguap sekarang krn lapar rumput. Lepas tu berak bertaburan di PWTC. Syabas lembu-lembu umno

anjang

Anonymous said...

Kenapa bisnes lembu terdesak dijadikan modal politik terakhir dalam kolek pembangkang? Kehabisan modal?

Atau, PR sangka isu lembu sangat diminati kerana lembu terlalu berkait rapat dengan kehidupan manusia?

Tetapi, sedarkah PR bahawa umum tergelak berguling-guling apabila melihat lembu-lembu luar tabii (lembu PR) menunjukkan kejelesan terhadap lembu normal!

khik khik khik

Anonymous said...

Camtu le kak Jat. Mesti berani dan tegas. Zuridah tu sudah di"lembukan" oleh Anwar AlJuburi sbb tu otak dia penuh dgn taik lembu. Teruskan perjuangan agar sibangsat tu lingkup diPRU 13 nnti demi bangsa negara dan agama. Semoga ALLAH tetap bersama kita.

Anonymous said...

sedap je encik anjang cakap org lembu..mcm dia baek sangat, haha!

Anonymous said...

DATO' SHARIZAD ....WELL SAID...YOU ROCK LADY....KASI BALUN SAMA ITU ZURAIDA YANG TAK SEDAR DIRI ASAL DIA DARI MANA EK?

ANJANG INI KERJANYA TUKANG ANGKAT TAHI KE?....YANG BERAK TINGGAL TAHI SANA SINI BOSS HANG LAH.JAM OMEGA PUN TERTINGGAL DENGAN CHINA DOLL.

MAK LAMPIR BALIKLAH WHERE YOU BELONG.

Anonymous said...

kat dalam ni ramai gak lembu..tapi rupa dia sama cam manusia...LEMBU PAKATAN RAGUTRUMPUT!!

Anonymous said...

Perangai orang busuk hati...!

Bila ada orang melayu buat perusahaan bela lembu.., diaorang lempar pelbagai tuduhan.

Kalau kauorang lebih bagus.., bela laa jugak..!

Busyuk punya hati..

Anonymous said...

kah kah kah

apabila lembu sondol tuduh kak jat main belakang, riuh! beb!

kah kah kah

riuh pasai apa hah?

kah kah kah

lembu sondol hilang peluang menyondol!!!

kah kah kah

Anonymous said...

Anon 4:12 PM

KAMULAH LEMBU YANG SEBENARNYA

BABI SONTOT PUKI CINADOLL.

Anonymous said...

anon 4.06,

Kak Wan kita tu termasuk kaum wanita dan ibu jugak ke???

kalau camtu mengapa plak laki dia lapar xxxxx lain??

hahaha

Anonymous said...

BERITA TERKINI PWTC TELAH MELANTIK ANJANG MENCUCI TANDAS2 DI PWTC....DIA TENGAH SEBOK CARI TAHI2 YANG DIA KATA BERSEPAH TAPI TAK JUMPA2....HA..HA..

Anonymous said...

KELAKAU LEMBU BETINA NI..LEMBU2 BETINA LAIN PUN MULA BERSORAK BILA LEMBU BETINA NI NAIK MINYAK..

aku melayu rasis said...

Apsal ada melayu kecoh pasal melayu bela lembu??? apsal tak ada melayu kecoh pasal ternakan babi secara mega...dan apsal cina laknatullah tak kecoh pasal kaum dia ternak babi yang menyusahkan kita orang melayu???

rakab said...

Ambik kauu !!

Shahrizat ganyang Zuraidah si dukun santet !!

Paling menggemparkan..perwakilan wanita Umno semuanya naik 'sheikh'!!!!

Begitu jelas, wanita Umno bersatu hati, kukuh dan padu serta bersedia
menggempur apa saja cabaran..

Syabas !! MALATOPPPPP !!!

Anonymous said...

Abang Anjang oiii anon 4:14 PM.

Kelapa belum kait. Sabut belum susun. Ikan kering belum disalai. Sedar la diri sikit. Dimana asal-usul mu. Cermin la muka sikit.

PR akan berkubur diPRU 13 nanti.

Anonymous said...

weh sharizat lembu..yang ko marah sangat kat zuraida tu mengapa..sedar la skit yang ko tu menteri dilantik je..lalu ikut pintu belakang la lembu..zuraida tu dipilih rakyat..suara untuk rakyat..nak bagitau yang ko tu mentekedarah duit rakyat..boleh ko ni lembu pi ckap ko ni tak tau menahu tentang projek lembu tu..sedangkan projek tu ko dan anak beranak ko yang dapat..ko jangan ingat semua orang boleh buat macam lembu umno..


banggang punya lembu....

Anonymous said...

ANJANG TINGGALKAN KERJA CUCI TANDAS DEKAT PWTC CEPAT PERGI RUMAH ZURAIDAH....KHABARNYA DIA TENGAH BERAK BERSEPAH2 DEKAT RUMAH...KECUT PERUT SAMPAI TERBERAK2 DENGAR LAUNGAN KAK IJAT.

SHOOOO....SHOOOO..GANTI PAMPERS ZURAIDAH CEPAT.

Anonymous said...

Mana-mana parti lakukan yang terbaik untuk menggemukkan lembu-lembu peliharaan tetapi bukannya perah susu lembu peliharaan sampai kurus kering.

Itulah yang kita nampak di luar negara.

Dalam negara: PR bukannya pelihara lembu untuk digemukkan sebaliknya lembu PR diperah susu sampaikan lembu-lembu berkenaan jalan terkengkang-kengkang! Waduh yai!

hik hik hik

Anonymous said...

apa salahnya melayu ada perusahaan lembu yang maju?

melayu pakatan meroyan dengan bangsa sendiri yg maju kenapa?

orang2 cina berjuta2 kaut untung dengan lembu pendek dorang, knapa melayu pakatan tak kecoh?

mak lampir oiii...byk lagi lembu2 pendek milik cina, kecoh la!

Anonymous said...

woii anon 4:44 PM

yg kau marah sgt ni apasal? dah lth kutip tahi lembu ke? atau kau tu kembu.

kah kah kah

Anonymous said...

bila sharizat nak selak kain?..
aku memang nak tengok..apa yang ada dalam kain dia.? mana la tau puki dia sama dgn puki lembu..

hebat tuuuuu....

Anonymous said...

anon 4.44pm...

weh sharizat lembu..yang ko marah sangat kat zuraida tu mengapa..sedar la skit yang ko tu menteri dilantik je..lalu ikut pintu belakang la lembu..zuraida tu dipilih rakyat..suara untuk rakyat..nak bagitau yang ko tu mentekedarah duit rakyat..boleh ko ni lembu pi ckap ko ni tak tau menahu tentang projek lembu tu..sedangkan projek tu ko dan anak beranak ko yang dapat..ko jangan ingat semua orang boleh buat macam lembu umno..


banggang punya lembu....

___________________________________

Wan jijah tau ke x atau wat² xtau laki dia main dgn chinadoll??

Anonymous said...

anon 4.44pm...

weh sharizat lembu..yang ko marah sangat kat zuraida tu mengapa..sedar la skit yang ko tu menteri dilantik je..lalu ikut pintu belakang la lembu..zuraida tu dipilih rakyat..suara untuk rakyat..nak bagitau yang ko tu mentekedarah duit rakyat..boleh ko ni lembu pi ckap ko ni tak tau menahu tentang projek lembu tu..sedangkan projek tu ko dan anak beranak ko yang dapat..ko jangan ingat semua orang boleh buat macam lembu umno..


banggang punya lembu....

___________________________________

Wan jijah tau ke x atau wat² xtau laki dia main dgn chinadoll??

Anonymous said...

anon 4:59 PM

Zuridah ngngkang aku dh tengok. Best tauuuuuuuu

PKR ligkup diPRU 13 nanti

wak-labu said...

Jangan terlalu giarah, sedar diri - bawah punggung UMNO sebiji 'time-bomb' tunggu masa meletup - PRU 13.

Pencacai2 UMNO memang tidak terasa apa2 tentang skandal 'lembu suami Shahrizat' ni.

Rakyat jelata sudah muak dengan tabiat UMNO merompak harta negara melalui projek hampeh yang mengayakan kroni2 UMNO.

Anonymous said...

Ketua lembu & lembu-lembunya sudah menguap sekarang krn lapar rumput. Lepas tu berak bertaburan di PWTC. Syabas lembu-lembu umno

anjang

November 30, 2011 4:12 PM

----------------------------------

Syabas UMNO sebab bela lembu dari Anjang yang sanggup bela BABI... DI ULANGI BABI......

Korang rasa nak pilih lembu ker BABI..???? Ooikk3....

Anonymous said...

WAKLABU!!!

Apa kata timebom tu tak jadi meletup? Sebaliknya meletup dirumah PR ketika itu kau jilat la jubur THE AJJUBURI AND THE KRONI DAP puas2.

Anonymous said...

aku melayu rasis 4:32

org melayu tak sibok kalau lembu yg d ternak betul2 ada dlm kandang. ni dah seminggu huru hara pasal laporan ketua audit baru lembu ada dlm kandang. Kita ingat semua lancar rupanya ada pula kondo yg di beli. apa ni pinjam duit nak buat projek lembu tp beli kondo pula. kemudian kata kondo tu utk pelaburan. kalau ketua audit tak bocorkan ttg NFC korang ingat kak izat dan suami akan bgtau semua ni ka? Tp biasalah semua kekotoran umno simpan bawah karpet. kesian org2 melayu umno masih dibuai mimpi dan tak sedar telah di tipu.

Bangunlah wahai wanita umno..jgn kerana gilakan kuasa korang tak nampak kemungkaran yg di buat oleh ahli umno ni.

Anonymous said...

Betul tetap betul:

Kalau suami adalah liabiliti isteri makanya presiden PKR harus juga diliabilitikan atas kebejatan suaminya. Setuju dengan ketua Wanita Umno dalam perkara ini.

ATAS PAGAR

Anonymous said...

kak izat kata dia tak tahu menahu pasal NFC...dia tak penah bincang ke dgn suami dia ttg apa2 pun? agaknya dia ni tido berlainan bilik kot...jeng jeng jeng...kita kena terjah rumah kak izat....atau suaminya ni tido kat kondo yg di beli. tau lah nak jaga lembu2 yg banyak..hehehe baik tido dgn lembu agaknya

Anonymous said...

5:32,

kalau isunya wanita yang tidor berlainan bilik dengan suami rasa-rasanya ko sebagai ahli PKR tahu sia wanita yang ditinggalkan kerana suami menumpang rumah Cinadol, kan? kan?

Anonymous said...

Jadinya kepada pencacai PKR, apakah presiden PKR akan letak jawatan atas kegagalan suami menjaga mata wang ringgit semasa jadi menteri wang ringgit satu masa dulu?

Anonymous said...

kalau ketua wanita PKR selak kain sebagai reaksibalas kepada kenyataan wanita Umno, apa pulak reaksi anda? Nak saksikannya atau tutup sebelah atau dua belah mata?

kah kah kah

jawaselatan said...

MCM TU LAH KAK ZAT, DAH LAMA KITA NANTIKAN WANIA UMNO BALUN PAKATAN.TERUSKAN PERJUANGAN

Anonymous said...

aku bangga jadi lembu UMNO
lembu belaan orang islam
makanan orang islam

Lembu hijau/lembu PKR
adalah lembu
gembala babi cina
lembu jaga parking ceramah DAP
lembu baring-baring atas jalan
lembu berarak
bising sana
bising sini
sekejap lembu kena langar land rover
tak jadi kena langar land rover
kena langgar waja pulak
sampai kaki kena masuk sekeru
kononnya
lembu-lembu hijau pecaya pulak
hee...hee..hee..

Anonymous said...

shahrizat dah selak lengan baju belum lagi selak kain. zuraidah lampir bukan saja akan selak baju dan kain...dia akan bukak semua tunjuk pada anwar dan lembu-lembunya

Anonymous said...

Anon 5.26 PM

Kau sebok tentang orang Melayu berniaga tapi kau tak mau ambik pusing apa yang berlaku diSelangor. Pasir diSelangor sudah bertan-tan dicuri, diceroboh, dirompak dan diseludup keSingapore. Itu kau tak cerita pon. Berdetik pon tidak. Tapi bila tentang UMNO heboh sampi kelangit

Dalam hal ini poket siapa yang kembong?. Siapa yang jadi kayaraya? Orang Melayu Selangor ke??? atau orang2 Rohnie Lieu yang kaya yang sememang nya sudah pon kaya hasil dari aktiviti haramjadah ini. Orang Melayu Selangor dapat apa???Kalau setakat RM100.00 pemberian kerajaan Selangor lebih baik tak payah. Kaum Cina DAP dapat beratus2 juta sebulan orang Melayu putih mata.

Anonymous said...

Anon 5:19,

kalau timebomb tak jadi meletup alamatnya WakLabuLabi makan pengat labu Kak Lampir yang di dalamnya ada sebutir time bomb! kik kik

Anonymous said...

orang Umno
tak leh niaga
orang pkr
bolih simpan duit kat
bank israel

apa punya melayu

Anonymous said...

Pastinya Shahrizat
tak jadi calon di PRU akan datang

itu cara UMNO

Anaur brahim
nik aziz
lim kit siang

ada berani buat macam tu?

Anonymous said...

Senak aku baca komen budak pakatan aku rasa tahun 1998 diorang beringus lagi tak tau apa cerita pasal politikpun. Kajilah dulu jgn sekadar dgr cerita dari sebelah pihak saja.

Sebab dulu org melayu hanya menjadikan UMNO sbg pentas politik majoriti semua tokoh politik bersama UMNO takda langsung yg bersama pembangkang.

Jadi persaingan yg dijalankan banyak berkisar ttg bakat dan kebolehan antara individu2 telah melahirkan tokoh yg berkualiti jauh lebih baik dari yg ada pada pembangkang.

Sedarlah sekarang pembangkang hanya bergantung 100% hanya pada individu tertentu dan kaum keluarganya dan rakan rapat. atau juga dikenali sbg nepotisma dan kronisma satu ketika dulu.. Nilai sendiri...

Anonymous said...

wei anon 4.44pm...yg ko marah sangat kat shahrizat tu kenapa...sedarlah sikit yg ko haPRAK...suka sondol depan belakang macam babi. Seteruk2 lembu umno pun ia disembelih, halal dan dijual dipasar raya...entah2 ko pun ada membelinya. Tak macam ko dan puak2 haPRAK..tokey2 babi yg buat kilang babi besar2an dekat kampung2 melayu tu kau tutup sebelah mata...entah2 kau dan puak2 haPRAK pun mentekedarah duit tokey babi. Semua orang boleh buat macam lembu umno buat..berniaga daging lembu halal...salah ke? Bangang punya Babi...

Anonymous said...

Mengapa UMNO beriya2 bela amalan korupsi pemimpin2nya? .... mereka bersubahatkah untuk sama2 pulun duit panas spt kes shahrizaat ni..? rakyat dah sedar tapi umno masih dibawah tempurung... bagaikan biarkan luncai terjun dengan labu2nya ... hehehe... umno semakin sesat....

Anonymous said...

biarlah wak labu terjun dengan wak labinya. kalau tak mati bubuh saja time bom dalam mulutnya yang tercungap-cungap mintak nyawa.

Anonymous said...

anon 4.31pm

baru dia sedar kuih yang dia makan tu rupa-rupanya taik yang dia kata bersepah-sepah... dok cari tak jumpa-jumpa...taik lembu pendek

Anonymous said...

KAK IJAT SALAH TU.

RAFIZI BUKAN SI TANGGANG TAPI SI TONGGENG SBB SLALU TONGGENG BONTOT PAT AL-JUBURI.

Wahkahkahkahkahkahkahkah.....

Anonymous said...

KELAKAU LEMBU BETINA NI..LEMBU2 BETINA LAIN PUN MULA BERSORAK BILA LEMBU BETINA NI NAIK MINYAK..

November 30, 2011 4:31 PM

---------------

Kau memang bodoh sial!!

Ko masih blom boleh trima lagi ka yang dia Kerajaan yang sah di beri mandat oleh majority warga malaysia!!

Ko lah besar punya lembu!!

Anonymous said...

Baik arh Kak Ijat!!

Hentam tros si Tonggeng eh si Tanggang dgn Mak Lampir tu!!

Si Zuraidah Mak Lampir tu dah lah Muka Burok Perangai pon burok!!

Mcm mana laki Mak Lampir sekatil dgn dia? Hehehehehe

Anonymous said...

WAK LABU KALAU TENGOK PROFILE PICTURE MUKA HANG YANG NAMPAK MACAM KENA TIMEBOMB ! HA....HA...

YOU LOOK SO SCARRY MEMANG SESUAI JADI SPARRING PARTNER ZURAIDAH.

Anonymous said...

Bercakap depan lembu-lembu bolehlah. Cuba berdepan face to face , mampus lembu betina ni. Zuraidah pilihan rakyat, ketua wanita lembu , ikut pintu belakang . ciss buat malu je

Anonymous said...

anon 6.56 PM

Kenapa PKR beriya2 bela pemimpinnya yang suka meliwat...ooo!!! bukan Anwar tapi manusia keparat. Kenapa PKR beriya2 membela pemimpinnya yang membalun chinadoll...ooo!!! bukan Anwar tapi toyol. Kenapa pemimpin2 PKR beriya2 menyokong Seksualiti Merdeka. Kenapa pemimpin2 PKR/PAS sokong gejala murtad terutama yang berlaku diDUMC baru2 ini. Kenapa kau tidak persoalkan pemimpin2 PKR/PAS sokong kalimah ALLAH digunakan oleh puak Kristian. Kenapa kau tidak persoalkan pemimpin PKR membawa fahaman liberalisme/pluralisme yang mensamaratakan agama Islam dengan agama2 lain. Kenapa kilang Carlsberg yang PKR/PAS janji hendak tutup tapi tak tutup malah dicadangkan pula berpindah dengan memberi tanah untuk didirikan kilang yang lebih besar. Kenapa kau tak persoalkan negeri Selangor kini dipenuhi dengan lubang2 besar hasil dari aktiviti korek pasir oleh kroni2 MB dan dijual keSingapore...harap2 lepas pru13 nanti kroni2 dan puak2 PKR/PR akan dicampak kedalam lubang2 besar tersebut dan ditanam hidup2. Kenapa tanah (padang)PKNS diKelana Jaya harus dikorbankan untuk memberi laluan kepada pembinaan kondominium mewah. Kenapa MB Kedah akur terhadap bantahan tokey2 kilang babi yang hendak dirobohkan. Kenapa surau diAlor Star yang berusia lebih seratus tahun berdiri megah diatas tanah wakaf harus dirobohkan untuk memberi laluan kepada pembinaan komplek membelibelah. Kenapa masaalah sosial terlalu teruk dinegeri Kelantan yang diterajui oleh seorang bergelar tok guru. Kenapa sarang2 pelacuran begitu banyak dinegeri yang bergelar 'Serambi Mekah' dan lebih malang sarang tersebut dekat dengan rumah tok guru. Kenapa hutan2 balak diKelantan ditebang begitu rakus dan diberi pula kepada tokey cina Singapore. Ini baru sedikit dan banyak lagi soalan kenapa dan kenapa. Ya...sememangnya rakyat telah sedar malah semakin jijik dan meluat melihat perangai pemimpin2 PKR @ Puak Kelentong Rakyat dan PAS @ Puak Ajaran Syaitan yang bernaung dibawah Pakatan Luar Tabi'e @ PaLuT bersama2 DAPig biaDAP kafir harbi yang lebih sesat lagi menyesatkan.

Anonymous said...

Anon 4:27

Tu la pasal.. aku sangkakan kak wan ni wanita solehah.. siap bertudung litup gitu.. leh jadi ikon utk wanita-wanita bertudung kt Msia nih..

tp apahal lak dia bela laki dia yg main depan belakang? Sanggup plak kata jam omega tu dia yg simpan.. apasal? Kerana duit simpanan kt Israeli Bank tu ke?

Anonymous said...

bodoh punya budak budak umno... !! udah tak betoi, jangan le katakan betoi juga... agak agak le kalau nak nyokong pun.... pemimpin2 umno, memang tak ponah cukup dengan apa yang ada... itu sebab orang melayu udah pikio banyak kali nak bagi ngundi umno... aku sendiri, yang dulunya nampak kapal layo dengan dacing aje bila ngundi... next election, mungkin ke bulan... nak try le deme pulak.... udah serik dengan sontoloyo umno ni...

praha2 said...

walaupon ini persidangan umno, tapi sebagai saoran montori kito nak jo jago maruah diri. yes, you can defend atau tangkis apo yang pembangkang cakap-samo ado botol atau tidak. tapi yang ponting nyo kito kono lihat dari sogi ethic.
samo lah dongan pengurusi sc-zarinah. suami dio saoran ceo dio ketua sc. jadi dimano lotak nyo transparency? tak ko dikatokan "conflict of interest"?
eden setuju dongan ado yang mengatokan sharizat montori pintu belakang-apo tak nyo dio dilantik bukan dipilih. dio kalah dipru 12.. olih yang domikian jangan nak menunjuk nunjuk. yes wanita bolih ekou temberangkan tapi yang mengundi nanti ialah rakyat. and to quote the pm's words-winnable candidate-I don't believe this wanita chief is a winnable candidate.
jadi wanita umno jangan dok sibuk nak bodek dio lah. tok pm mungkin tak pilih dio bertanding di pru 13.
tontang menyarankan zizah lotak jawatan sobab suami main kayu tigo-itu kes lain tak do kono mongono dongan apo yang oran sobut-nfc. this is not taking the bull by the horn- this is liken to emotional outburst because of family.

praha2 said...

walaupon ini persidangan umno, tapi sebagai saoran montori kito nak jo jago maruah diri. yes, you can defend atau tangkis apo yang pembangkang cakap-samo ado botol atau tidak. tapi yang ponting nyo kito kono lihat dari sogi ethic.
samo lah dongan pengurusi sc-zarinah. suami dio saoran ceo dio ketua sc. jadi dimano lotak nyo transparency? tak ko dikatokan "conflict of interest"?
eden setuju dongan ado yang mengatokan sharizat montori pintu belakang-apo tak nyo dio dilantik bukan dipilih. dio kalah dipru 12.. olih yang domikian jangan nak menunjuk nunjuk. yes wanita bolih ekou temberangkan tapi yang mengundi nanti ialah rakyat. and to quote the pm's words-winnable candidate-I don't believe this wanita chief is a winnable candidate.
jadi wanita umno jangan dok sibuk nak bodek dio lah. tok pm mungkin tak pilih dio bertanding di pru 13.
tontang menyarankan zizah lotak jawatan sobab suami main kayu tigo-itu kes lain tak do kono mongono dongan apo yang oran sobut-nfc. this is not taking the bull by the horn- this is liken to emotional outburst because of family.

Melayu Perak said...

PANAS: PAS Kini Mengaku Parti Mereka Assobiyah.
Posted on Rabu, 30 November 2011by MymassaVoice in
Akibat penangan PAU 2011.


Jihad: Lucunya kenyataan Muhyiddin

KUALA LUMPUR, 30 Nov: Jabatan Pilihanraya Dewan Pemuda PAS Malaysia merasa cukup sedih dan kecewa di atas ucapan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin yang sama sekali tidak menunjukkan beliau selaku orang nombor 2 negara yang mempunyai daya fikir intelek yang tinggi dan budi bahasa yang baik.

Pengarahnya, Mohd Sany Hamzan (gambar) berkata, semasa merasmikan serentak Persidangan Tahunan Puteri, Pemuda dan Wanita Umno malam tadi, Muhyiddin meneruskan perseteruan terhadap Pakatan Rakyat dan PAS secara khususnya dengan alasan yang berbentuk fitnah dan dangkal.

“Jabatan Pilihanraya Dewan Pemuda PAS Malaysia ingin mengingatkan Umno bahawa keangkuhan mereka sebagai parti yang tiada galang ganti untuk meneruskan agenda perjuangan bangsa Melayu sudah lapuk ditelan zaman kerana PAS sudah bersedia untuk memimpin bangsa Melayu ke arah suasana politik yang lebih kondusif bahkan lebih lagi PAS menawarkan perjuangan bangsa Melayu menurut ajaran Islam yang syumul,” ujarnya kepada Harakahdaily.

PAS, tegasnya akan menggantikan Umno untuk membela nasib bangsa Melayu yang selama ini menjadi mangsa ‘belasahan’ Umno.

Jadi, tambahnya Umno sememangnya berada di dalam keadaan cukup terdesak kerana PAS dan Pakatan Rakyat semakin mendapat tempat di hati rakyat untuk memerintah negara ini.

“Jabatan Pilihanraya Dewan Pemuda PAS Malaysia berpendapat bahawa cabaran Timbalan Perdana Menteri kepada para Puteri, Pemuda dan Wanita Umno untuk menjadi mujahid dan mujahidah yang akan berjihad untuk mempertahankan bangsa Melayu di dalam Pilihanraya Umum yang akan datang adalah sebuah lelucon yang amat menggelikan hati,” katanya lagi.

Menurutnya, Umno sebagai sebuah parti sekular yang memisahkan agama di dalam agenda perjuangan politik mereka sanggup menggunakan istilah-istilah Islamik supaya nampak agenda Islam mereka tetapi sebaliknya bersifat munafik semata-mata.

Mohd Sany berkata, sepatutnya jihad yang utama adalah menegakkan hukum syariat Allah Taala di atas muka bumi ini dan bukannya berjihad di atas nama bangsa.

Beliau menambah, Jabatan Pilihanraya DPPM turut mengingatkan kepada seluruh jentera pemuda di semua peringkat supaya meningkatkan kewaspadaan dan kebersediaan untuk menghadapi pilihanraya yang mendatang.

Katanya lagi, Jabatan Pilihanraya Dewan Pemuda PAS Malaysia melihat Umno kini semakin gawat dan tidak keruan, tidak mustahil sepanjang perhimpunan Agung Umno ini akan menjadi perhimpunan yang akan dipenuhi dengan segala macam kenyataan-kenyataan yang bersifat hasutan, ancaman, tuduhan, prejudis, rasis dan sebagainya.

Oleh itu, ujarnya, pihaknya meminta supaya rakyat Malaysia yang cintakan keamanan dan keadilan menolak secara total parti Umno dan Barisan Nasional kerana pembawaan politik sempit mereka sudah tidak diterima lagi oleh rakyat.

Selain itu, kata beliau, pihaknya mengarahkan jentera pemuda di semua peringkat untuk membuat laporan polis di atas kenyataan Timbalan Perdana Menteri dan Ketua Penerangan Umno yang bersifat menghasut dan menimbulkan kebencian orang Melayu untuk terhadap orang-orang bukan Melayu dan orang-orang yang bukan beragama Islam.
http://bm.harakahdaily.net/index.php/headline/6779-jihad-lucunya-kenyataan-muhyiddin

Takut jugak PAS dengan sokongan pengundi Melayu. Dulu cakap perjuangkan bangsa ni ASSOBIYAH. Sekarang ni PAS sendiri mengaku nak perjuangkan bangsa Melayu

Ingatkan dah kuat sangat dengan bergantung pada undi Melayu.


*Tahniah YAB TPM. Ucapan YAB berjaya membuatkan PAS terkencing. Kalau nak ikut prinsip, PAS ni dah lama amalkan ASSOBIYAH. Cuba tengok pengakuan Nik Aziz ni.

Anonymous said...

caya la syarizatt...hehehe

tapi kalau aku la jadi syarizat.....aku akan saiko jadi mcm ni...

SIAPA YG BELOM PERNAH TGK VIDEO TUUU......

lepas tu ramai2 sambut DAHHHHHH,....

SIAPA YG DAH TENGOK VIDO LAKI DIAAA.....

ramai2 jawab DAHHHHHHHH.....

muka tak tau malu, patut presiden PKR la yg patut letak jawatan...

semua sambut dengan gema + jeritt....

hahahahaha.....baru termasuk toteyy nuarr bebb...

apa2 pon pada perwakilan, ini lah saatnya utk memalukan anwar dan keturunnnya...

selepas ni anwar akan masuk penjara, dan kita tak akan jumpa lagi munafik mcm anwar nihh..

so utk kesekian kalinya, ambillah peluang ini utk kasi cukup2 pada nuar dan wan jijahhh...

okk....

cayang umno selamanya....

Anonymous said...

Biarkanlah umno dengan segala skandal2nya.... tiba masanya keangkuhan & khurafat UMNO bagaikan kerajaan sekular autokratik Gaddafi Libya yg lenyap sekelip mata oleh rakyatnya sendiri......

Anonymous said...

Sharizat nampak garang menyinsing lengan tetapi gelanggangnya di pilihanraya. Samaada peluru itu akan diguna untuk menembak UMNO. Eloklah turun padang masuk kedalam ceramah pembangkang. Isu-isu tersebut umpama nyanyian yang menusub jiwa rakyat. Jadi tak perlu Sharizat guna pentas PAU. Jadi DS Najib kena kaji betul2 jangan dok percaya sangat pemimpn2 ini. Dapat feedback yang betul. Saya hanya ahli biasa yang bergaul dengan semua tanpa mengira ideologi.

Anonymous said...

Sharizat winnable candidate? Jangan tanya wanita tentu mereka kata ya.

Anonymous said...

RAFIZI SI TONGGENG ZAMAN MODEN...UNTUK ANWAR...

Anonymous said...

the cow coach is coaching the cows....

mooo mooo mooo mooo

memalukan lah depa ni. mcm ni punya ucapan nak dibanggakan...

memalukan Melayu

Anonymous said...

memalukan melayu ke atau menaikkan darah babi2 cina?? org melayu tulin sure happy tak kira kalau umno, pas , pkr yg balun cina. tapi tak bagi cina totok.

Anonymous said...

orang yang kutuk2 shahrizat tu sebenarnya bengang..maklum la, ingatkan dia x melawan..rupanya blh tahan jgk, tgk buruk wanita umno je, wanita pkr yg kangkang tu x nampak ke!!

Anonymous said...

memang ada yg cakap shahrizat agak emo masa bagi ucapan..kalau aku jadi dia pun aku emo sebab mak lampir dan rafizi tu lagi emo, asyik jaga bontot kaum C tu aje, cisss!!!

wanita yg korang kata lembu ni la yg akan bantu UMNO dlm pilihanraya nanti dengan gelombang merah, hargai la...bkn mcm wanita pkr, asyik kutuk org je!