Tuesday, November 29, 2011

MTUC NAK LANCAR PERANG DENGAN KERAJAAN.

alias awang ni orang shah alam. tengok pada bajunya tertera perkataan anggerik, bermakna dari dun kota anggerik .

kota anggerik adalah dun hitam pkr. adunnya yakop sapari pernah buat magik beberapa bulan lepas.

dia tangkap lori hantu yang curi pasir pakai kain pelekat je.
itulah sinonimnya pkr dengan terminologi psywar bangang.

alias awang adalah orang pkr yang pakai baju mtuc.

2 hari lepas dalam kongres pkr di johor, alias kata mtuc akan lancar perang terhadap kerajaan.

perang ?
gila bai...
perang tu..

tapi sebelum perang eloknya kita mentelaah dahulu sambutan 'ahli mtuc' terhadap piket dan demo yang pernah mtuc anjur.

lihat foto kat bawah. macamni ke gamaknya nak berperang ?
hallo mangkok pkr, gunakanlah saluran mtuc tu untuk kebaikan ahli. ada masalah bawak bincang lah bangang.

kepada ahli mtuc, tolong terajang keluarlah si alias mangkok pkr ni. tak de bawak untungnya pun pada perjuangan mtuc.

masalah sikit perang.
sikit masalah perang.
LOW CLASS LAH LU !

22 comments:

KELANTAN BIN MISKIN said...

pukimak punya perwakilan.

nasib aku keja swasta ni tak terbela lg, ada hati nk mengajar kerajaan bn.

Anonymous said...

dulu reform, sekarang perang lepas ini?

rakab said...

Tak sampai sehari si Kulob tu buat saranan, dah kena pancung dengan
S/U agong MTUC sendiri..

tak ker nampak macam dia memperbodohkan diri sendiri..??

MTUC ada barisan kepimpinannya yang memutuskan sesuatu dasar secara kolektif..

lu toksah sibuk laa...

bloodyfool !!

To Live Again said...

Ape lg yg diaorg tahu GAP!

Asal x puas hari jer merusuh

Tak puas hati demo

Tak puas hati baring atas jalan

Tak puas hati salahkan umno.

Takat 2 jer standard pencacai tegar pas pis pus ni GAP

Anonymous said...

ini mcm punya manusia makin byk kt negara kita...topeng NGO la etc..rupanya TROJAN horse...kalau aku jumpa memang kena baling kasut busuk ka telor busuk ka...biar dia tau..apa benda demokrasi tu..demokrasi apa kejadahnyanya kalau anak beranak jer yg dpt kuasa..???
cuba jawap lerrr....wahai MTUC woi???
ko perang dgn aku dulu ler...WTF!!!

Anonymous said...

GAP,,,

sebenarnya bukan si Alias ni aje yang nak lancarkan Perang,,, ade seorang lagi BALACI didlalam MTUC sekarang ni yang nak gegarkan KERAJAAN... orang ni jenis TALAM DUA MUKA..

Dua zaman Syed Shahir, dia bagtau kat ANUAR Brahim, yang dia akan bg sokongan padu kpd NUAR & Syed Shahir,, sampaikan semasa kempen jawatankuasa MTUC untuk perebutan kerusi, siap jemput ANuar Brahim lagi untuk sampaikan amanat..

Pengkhianat ini adalah JAAFAR MAJID.... yang kini memegang jawatan TIMBALAN PRESIDEN MTUC merangkap PRESIDEN NUTE @ Kesatuan Telekom Malaysia..

Sekarang ni, si Jaafar Majid ni sering burukan PKR dan dengan harapan akan dapat jawatan dalam Kerajaan pula..

Banyak Lagi kisah si LAHANAT ini

Ahli MTUC said...

Yahooo!!!!!!!! si bedebah Jaafar Majid menang jawatan tim. presiden MTUC….

mari kita kaji mcm mana si anjing ni boleh menang:

1. Anjing ini menggunakan tiket PKR yang kononya sekutu kuat Syed Shahir pada peringkat awalnya.

2. Anjing ini kemudianya pada saat2 akhir menukar kem kepada UMNO dan mengutuk Syed Shahir dengan HEBAT sekali, diantaranya anjing ini mengatakan bahawa Syed Shahir adalah Petualang besar didalam MTUC dan mesti disingkirkan dan Syed Shahir menggunakan dana MTUC untuk PKR.

3. Anjing ini memberitahu ahli2 MTUC yang mana dia kononya mendapat restu dari orang2 kuat didalam MTUC…. pukimak punya anjing….

4. Anjing ini telah menggunakan DUIT yang amat banyak sekali dengan “membeli” undi dari ahli2 didalam MTUC, sebagai contoh yang sahih, anjing ini telah sponsor mereka untuk tinggal di Armada Hotell Petaling Jaya, RM 500 sebagai duit shopping dll….

ikuti penemuan xklusif dari kami untuk tatapan anda semua..

Anonymous said...

BABI JAAFAR MAJID NIE SKRANG NIE, SELALU UGUT AHLI2 NUTE, KALAU XNAK DENGAR CAKAP, DIA AKAN REPORT KAT KHALIS!!! SIAP BGTAU LG YG KHALIS NIE KAWAN BAIK DIA,,,,,,, BABI PUNYE ORG...

KHALIS N JAAFAR ANJING KURAP YG PERLU DI BUANG KE LAUT,,,, KHALIS NIE ABG AKU KENAL SGT MASA KAT TEMPAT DIE, MMG KAKI BETINA,, BODOH PUNYE TM PEGI AMBIL BINATANG NIE UNTUK JAHANAMKAN TM...... MMG DUA2 BINATANG NIE KAKI BETINA N KARAOKE,,,

CUBA KAU ORG PEGI CHECK, COMPANY MANA YG SKRANG NIE SUPPLY STATIONARY KAT TM,, TU SEMUA KRONI KHALIS,,, NAMAPUN MACAM ANJING KURAP, NAMA AJE HEAD HR TM, TP LANGSUNG X IKUT BUKU ETIKA, RAMBUT BLH PLAK COLOUR,,,, BABI MEMANG BABI

Malaysia Jaya said...

Salam Pekerja

Menyentuh mengenai dengan piket baru-baru ni, saya selaku salah seorang Majlis AM MTUC amat tidak berpuashati dengan proses, cadangan dan susunan piket yang diadakan.

1. MENGAPA & KENAPA baru kini PIKET diadakan setelah perkara @ akta tersebut hendak dibentangkan di Parlimen?

2. MENGAPA tindakan awal (dalam masa 18x) perbincangan diadakan bersama pihak Kementerian namun tiada satu respon awal diberikan?

3.Pada tarikh 3 Nov 2011, MENGAPA MTUC yang kononnya tidak terlibat dengan HALUAN KIRI menjemput barisan Ahli Parlimen Pembangkang untuk sertai PIKET tersebut? APAKAH RELEVENNYA?

4. ADAKAH ANDA SEMUA TAHU BAHAWA PADA 23 OGOS 2011 YANG LALU, MTUC TELAH "DISUAP" RM 400,000.00 DARI KERAJAAN @ UMNO? KHALID ATAN, JAAFAR MAJID TELAH MENERIMA DUIT TERSEBUT!

5. MENGAPA sekarang ini MTUC seoalah-olah "BERLAKON" yang kononya membela nasib pekerja? sedangkan banyak sudah perjumpaan bersama PM, TPM, dan Menteri telah dibuat selama ini (DENGAN KEPIMPINAN BARU) ADAKAH mereka ini berbincang atau sekadar MINUM KOPI??

6. Sedih dan sungguh terkilan dengan sikap HIPOKRAT pemimpin MTUC kini, lebih2 lagi Jaafar Majid, yang kini sedang heboh melobi dirinya untuk mendapatkan tempat sebagai SENATOR? Adakah adil? dimanakah sikap tanggungjawab pemimpin MTUC???

PEMIMPIN TERTINGGI MTUC SILA JAWAB JIKA BERANI!!

Gerakan Anti Jaafar Majid & NUTE said...

JAAFAR MAJID KINI BERTUKAR MENJADI PROXY PEMUDA UMNO....JAAFAR MAJID 'BUNUH' RAMAI PEMIMPIN KESATUAN TELEKOM YANG MENENTANGNNYA...ADA YANG SAMPAI DIBUANG KERJA DI KK...INILAH JAAFAR MAJID YANG KAKI BETINA, KAKI AMPU SANA MAPU SINI...JAAFAR MAJID KUAT PAKAI BOMOH! SAMPAI PM PUN DATANG MAKAN MALAM MTUC...PEKERJA MELOPONG MAKAN ASAP...RAMAI PEMIMPIN MTUC BERMUKA-MUKA SOKONG PEKERJA...TAPI AMBIL DUIT DARI KERAJAAN...MAMPUS PEKERJA MACAM INI!

Gerakan Anti Jaafar Majid NUTE MTUC said...

Shamsudin Bulldog berkata...

aku ade artikel pasal kes ini,,, dalam MTUC ini semua pandai belakon je lebih,,, 3 @ 4 bulan lepas, MTUC terima RM 400,000.00 dari kerajaan BN melalui Biro Pemuda dan majlis itu diadakan secara tertutup...

so sekarang dah belakon pulak, nak menentang kerajaan!!!! macam cerita TAMIL lah pulak,, kalu nak kata berpuak-puak didalam MTUC memang 99% benar, kau bayangkan,,, dalam Jawatankuasa Tertingi MTUC kini sedang sibuk untuk "melobi" diri sendiri untuk pelbagai Jawatan "Ahli Lembaga Pengarah" didalam syarikat Kerajaan, dan berita yang kini hangat diperkatakan adalah Seorang pemimpin tertinggi MTUC "no 2" sedang melobi kerajaan untuk jawatan SENATOR....

Jadi kelebihan pemimpin di MTUC ini sekarang adalah JAWATAN @ PANGKAT dan bukannya KEBAJIKAN

Pekerja Ditindas d TM said...

Aku ada soalan yang lagi bagus ??

(sila semak dengan HR Telekom Malaysia)

BENARKAH ISTERI DATO SRI ZAM ZAM ZAIRANI ( Datin Sri Sharifah Aamenah Aljunid )BEKERJA DENGAN TM DAN MEMEGANG JAWATAN Senior Director di MMU ??

DENGAN GAJI YANG DITERIMA OLEH TM
- DATO SRI ZAM - RM 140,000.00 (SUAMI)
- DATIN SRI SHARIFAH AAMENAH ALJUNID - RM 50,000.00 (ISTERI)

adakah Kerajaan tidak nampak ??????

sila semak dengan rakan2 di TM, adakah fakta ini benar ataupun kami menipu????


Tuan/Puan,

tolong cari mana-mana syarikat GLC didalam DUNIA ini yang suaminya GCEO dan isterinya Senior Director didalam satu Entiti Perniagaan yang sama

jejakazman said...

banyak ke peluru dia nak perang....buat jarum pun tak tau....air liur pun dah kering sbb hari2 duk ngutuk orang....baik balik rumah tidur laaaa....buat memekak je...

Anonymous said...

SESUATU AKTA BARU YANG DIBENTANGKAN UNTUK MENEKAN RAKYAT..IA AKAN DISAMBUT OLEH BANTAHAN RIBUAN RAKYAT JELATA...TAKUT SANGATKAH UMNO2 LEMBU PADA PAKATAN RAKYAT? ATAU FIRASAT YANG UMNO LEMBU INI AKAN BERAKHIR RIWAYATNYA SELEPAS PRU NANTI SEMAKIN KUAT!!!!!!

TERIMAKASIH PERSATUAN PEGUAM MALAYSIA YANG BERDEMO MEMBANTAH PENGGUBALAN AKTA HIMPUNAN AMAN 2011..

Anonymous said...

Anon 250

tengah menjilat ambiga lettew

Anonymous said...

2.58

jilat bini hang la....

akubekaspkr said...

Selepas Syed, alias pulak nak gunakan MTUC untuk kepentingan politik PKR.
Syed Sha sudah tersungkur, alias pula nak tunjuk hero.
Bengak sangatkah ahli2 MTUC dok simpan pemimpin macam ni.
Kemana halatuju perjuangan sebenar.
Elok juga kalau Alis dan kuncu2nya daftarkan MTUC sebagai sebuah parti politik, tahulah dia nanti, langit tu tunggi ke rendah ke

Kesian dengan ahli2 dan pekerja2 di bawah naungan MTUC

Anonymous said...

Jaafar Majid Tim. Presiden MTUC memang haram jadah, kaki betina, karaoke dan sekarang ada hati nak jadi SENATOR..hebat lakunan mu.Wahai ahli-ahli NUTE, bangunlah semua demi menyelamatkan NUTE dari di lacuri oleh haram jadah ni. Tentang habis-habisan, singkirkan dia dari jawatan Presiden NUTE, dia cuma pekerja KONTRAK di TM, Pengurusaan TM perlu buka mata,sebelum tuan-tuan di permainkan.
Awang Ibrahim, memang anjing suruhan PKR dari Kesatuan UBIW, tak payahlah nak menyalak, diri sendiri pun tak lepas, kepada Majikan beliau, buang sahaja manusia yg semacam ni, jgn terkejut,satu hari nanti dia akan lancar peperangan terhadap tuan.

Anonymous said...

Jaafar majid melobi sana sini nak jadikan diri SENATOR....hebat, Awang Ibrahim melancarkan peperangan dgn kerajaan juga nak melobi Anwar Ibrahim agar terpilih jadi CALUN dalan PRU 13. Pegang jawatan didalam MTUC bukan nak bela nasib pekerja tapi nak menjaga periuk nasi sendiri....Ahli-ahli Nute dan UBIW sinkirkan mereka-mereka ini dari kesatuan Sdr dengan kadar segera.

Anonymous said...

sapa yg suka jilat ambiga dan jubuq nuar berahim.. jilatlah sampai licin hahahahaha

Dot said...

ORANG YG JD CEO SESEBUAH PERTUBUHAN UTK KEBAJIKAN AHLI TAK PERLU BERLAGAK MCM AHLI POLITIK! ROSAK KESATUAN!!

KALAU PEGANG JAWATAN DLM KESATUAN TP MENONJOLKAN DIRI MCM AHLI POLITIK YG PAUTKAN DIRI DGN PEMBANGKANG, APA NAK JADI DGN KESATUAN?

KESIAN AHLI2 BAWAHAN YG BAYAR YURAN KEAHLIAN TP TERPAKSA 'JULANG' ORANG2 MCM NI!!! KEBAJIKAN AHLI????

Anonymous said...

MTUC ada orang kuat macam alias?

semua besar, kepada dan badan sama besar. kepala besar otak bodoh serupa lembu, badan besar bak gajah buat perabis beras melantak hari2. apa yg lias ni terdesak nak perang dgn kerajaan!!!! kalau jenis jantan pergilah perang kat Palasten sana, aku rasa tak lamalah badan lias kering tak cukup
metekedarah.