Wednesday, November 16, 2011

PAS DAH MULA TIKAM BELAKANG PKR.

pas semalam dah decide nakkan kerusi campuran pada pru ke 13 nanti.


ikut pada perjanjian asal mereka, kerusi campuran adalah hak milik mutlak pkr.


la ni, pas nekad nak jugak kerusi pkr.
pas dah pandai tikam belakang pkr.


pssttt..gap senyum je. tragedi 1999 bakal berulang.

12 comments:

Anonymous said...

PAS TIKAP PKR,DAPig TIKAM PAS&PKR, PKR TIKAM PAShit, DAPig TIKAP PKR, PAShit+PKR TAK BERANI NAK TIKAM DAPig?....SIAPA YANG UNTUNG? SIAPA YANG RUGI?...

Anonymous said...

dua dua ekor lembu, pas dan pkr la paling bangang! yang untung parti babi DAPig..

Anonymous said...

bukan saja nak ganti Umnu malah dengan perkembangan negatif dalam PKR, Pas mahu sekaligus ganti PKR?

PERKEMBANGAN MENARIK

Anonymous said...

ALANGKAN LIDAH LAGI TERGIGIT, INIKAN PULA BUKAN SUAMI/ISTERI

Melayu Perak said...

INILAH SEBABNYA PEGUAM ANWAR TARIK DIRI DARI KES LIWAT 2..!!!


Sulaiman, bekas salah seorang peguam bela Anwar dalam kes liwat I dilantik sebagai peguam Anwar ketika Ketua Umum PKR itu sedang berhadapan dengan siasatan polis dalam kes liwat II membabitkan tuduhan meliwat bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Selain Sulaiman yang bertindak sebagai ketua peguam bela, Anwar turut dibela oleh 8 orang peguam lain iaitu; Sankara Nair, Sivarasa Rasiah, Leela Jeyamani Jesuthasan, Edmund Bon Tai Soon, Saiful Izham Ramli, Amer Hamzah Arshad, Latheefa Beebi Koya dan Mohd Radzlan Jalaludin.

Namun pada 14 Julai 2009, Sulaiman mengambil keputusan drastik mengundurkan diri daripada menjadi ketua peguam bela, setelah pihak pendakwa memberi beberapa salinan pemeriksaan Mohd Saiful dari Hospital Kerajaan Kuala Lumpur (HKL).

Menyentuh berkenaan pengunduran Sulaiman, Anwar berkata “Beliau (Sulaiman) uzur sekali..terpaksa mengundurkan diri daripada semua kes perbicaraan”.

Kata-kata Anwar itu memberi gambaran bahawa Sulaiman sudah tua dan tidak sihat, hinggakan terpaksa bersara daripada bidang guaman.

Namun, teka teki itu terjawab semalam, apabila Sulaiman masih lagi meneruskan kariernya sebagai peguam untuk kes Menteri Dalam Negeri saman Anwar berkenaan kes video seks.

Anonymous said...

Yang nyata dalam PRU 13 ni tikam-menikam dalam UMNO lagi bertambah dasyat.Dikhabarkan peperangan antara team Nujib n Muhedenn sedang bermula.Bermula dgn isu lembu yg akan mengorbankan Sharizat untuk menutup berbilion2 ketirisan dalam pendedahan Jabatan Audit Negara.Skng Sharizat,muheden n paklah ngatuk n Kju sedang kepanasan.Nantikan serangan balas dari Muhedeen plak..

Anonymous said...

Pas perlu berbuat sesuatu sebelum nasi jadi bubur.

Anonymous said...

dalam politik tiada kawan yang kekal. makanya GAP jangan jeles kalau Pas mahukan kerusi PKR.

Anonymous said...

Kalau PKR berpegang kepada konsensus, dan sekiranya permintaan Pas dipersetujui oleh Dap, Pas mampu muncul sebagai parti paling dominan dalam PR dan dengan itu bakal jadi ketua pembangkang pasca PRU 13.

Nok said...

Pas bakal menang ke semua kerusi perlimen d PRU13 nanti kata Mat Sabun ketika berucap di satu kempen di Johor baru2 ni....PR bakal mengambil alih putrajaya sekaligus pentadbiran negara kata anuar ibrahim ketika di temuramah oleh cnn baru2 ni.....Perak bakal jatuh ke tangan pembangkang pada PRU13 akan dtg kata bekas MB Perak di satu majlis DAP di Ipoh siang tadi....begitu juga Ktan, Pas akan kekal berkuasa dan BN akan kalah teruk di negeri Serambi mekah ni....walau pun rakyat k'tan terpaksa minum teh tarikh tiap2 hari itu tak kesah janji paspispus memerentah.....apabila ditanya oleh reporter haramkah pada Pork Nik minggu lepas di satu majlis kebajikan di KB.....dahyat.,....semua menang kot depa aje.....

Anonymous said...

MEMANG BETUL PORK NIKE AJIS CAKAP PAShit AKAN MENANG SEMUA KERUSI PARLIMEN DAN DUN DI PERTANDINGKAN.. BUKAN SAHAJA NEGERI FUCKATAN KEKAL DI DALAM GENGGAMAN FUCKATAN, TERENGGANU, MELAKA, JOHOR DAN N 9 TURUT JATUH KE TANGAN FUCKATAN... TANIAH KERANA MENUJUM DAN MENENUNG NASIB PORK NIKE AJIS..

kingnek said...

Aku sangat setuju PAS tikam belakang PKR, sepatutnya bukan saja kerusi PKR, tapi kerusi DAP mesti ditandingi, kata nak hudud, kalau tak percaya UMNO, mereka mesti tikam semua dalam impian murni mereka, kalau setakat nak jadi barua Brader Anwar Bin Ibrahim (BABI) dan DAPigs, memang aku akan tentang puak PAS ni! Tapi masalahnya, berani ke PAS lawan tauke mereka dalam DAPigs? hahaha