Thursday, December 1, 2011

AKHLAK PENYOKONG PAKATAN

Published with Blogger-droid v1.7.4

41 comments:

Anonymous said...

perwakilan umno tuli isu pluralisme tidak diangkat sebagai agnda dalam perjuangan dan ucapan prwklian dan pemimpin kanan UMNO...isu ini memang dekat dengan melayu islam dari kalangan melayu PAS PKR maupun UMNO maupun melayu diatas pagar sendiri sayang mreka seolah kehilangan ilham atau fakta mengenai bayaha pluralisme nak jerit jerit lah yang penting isi dan isu utama perlu diketengahkan...suma hipokrit minta tidak dicalonkan dalam pilihan raya nanti...piiirahhh lagu lama tu....
Note:
Ucapan dasar Azmin Ali merujuk PKR sebagai Children of Light, terma yang digunakan dalam kitab Injil penganut Kristian.istilah ‘children of light’ ini hanya terdapat dalam agama Kristian!
Seorang pelajar Phd IIUM mula memberikan arguments bahawa istilah yang digunakan Azmin Ali memang mempunyai konotasi Kristianiti yang sangat nyata

kingnek said...

Apa salahnya dia buat demikian, Pakatan Rakyat jauh lebih hebat dari si Najib dan UMNO. Brader Anwar Bin Ibrahim lebih banyak kawan yahudi manakala DAP kawan rapat dengan Singapura yang amat kaya dan dengan demikian, duit yahudi dan Singapura akan melimpah ruah masuk ke Malaysia. Takde masa untuk orang UMNO ni, banyak hitam metallic, tak best, UMNO rasis, kenapa dia tak suka mata sepet tapi sayang hitam, sungguh tak adil dan saksama! Hidup Pakatan! Hidup Cina! Hidup Yahudi! Lupa pulak pasal PAS, takebeer! Cerai bini takpe, asalkan jangan bersaudara dengan orang Islam dalam UMNO, HARAMJADAH TU!

Anonymous said...

Antara sebab2 ni la aku keluar dari PAS 12 tahun yg lalu.masa zaman tun mahathir lagi perkara ni dah berlaku.so aku x terkejut.
Tp.aku nak bg ingatan...setiap.perbuatan baik dan buruk ada balasan.itu semua dah jd dpn mata aku sendiri.

Anonymous said...

Syaitan yang paling besar di negara kita ialah pemimpin pas. Kalau depa menang, habis orang Melayu kena gadai. Tengoklah nanti. DAP pandai ambik peluang. Dap akan cuba masuk jarum soal agama supaya orang Islam bertelagah. Pas punyalah bodoh sampai tak sedar akan perkara ini.

Anonymous said...

pas memang bodoh dari dulu...kini dan selamanya...

Anonymous said...

tu kaki yg masuk pusat disco dan rumah urut tu bro...

sbb tu benci dgn perjuangan islam tulinnn...

setan dah tentu la sokong perjuangan setan nik aziz...

sama2 gengg...kuikuikui...

Anonymous said...

Samdul umgok cuba kamu rayau kat dandut malam ni banyak sunggoh hantu2 umgok tengah sasau besok kita sama2 masokkan dalam blog biar orang tau siapa dan apa orang umgok melayau dah buat malam jumaat ni

Melayu Perak said...

KHALID SAMAD DEDAH - "ORG. PALESTIN GELAR NAJIB AGEN ZIONIS..!!"
FRIDAY, DECEMBER 02, 2011 GELOMBANG RAKYAT NO COMMENTS

Pemimpin PAS Pro SEKULAR telah menjalankan 'tugas' yang 'diamanahkan' Anwar dengan baik sekali. Khalid Samad aka. Khalid Gereja yang baru pulang dari Palestin tak menyempat nak rehat meneruskan tugasan seterusnya mengherdik Kerajaan Malaysia. Didakwa Kerajaan Malaysia pimpinan Najib sundal tidak mengikhtiraf Kerajaan Hamas iaitu Kerajaan sedia ada dan menerima Kerajaan Fatah yang didakwa bersekongkol dgn Israel.

Pergi ke Palestin bukan bertujuan untuk amal Kebajikan membantu keperitan rakyat Palestin yang tidak berdosa. Rupa2 nya melakukan 'penyelidikan' bodoh yang boleh dijadikan bahan Perang Politik sempit terhadap BN.

Nampak jelas tujuan beliau ke Palestin demi kepentingan politik. Anwarlah yang suruh tu. Kamu tak payah dok bercerita Kerajaan mana 1 yang lebih telus diantara Hamas mahupun Fatah. Sewajarnya kamu mengambil ikhtibar daripada krisis Perpecahan umat Islam yang tenat menjadi penyebab utama tanah air mereka berjaya dirampas Zionis.

Itu Punca utama krisis Palestin tidak berkesudahan. KRISIS PERPADUAN. Yang turut dibenci kuncu2 Anwar termasuklah dari Khalid Samad sendiri. Akhirnya, rakyat yang dicanang dengan pelbagai janji menjadi mangsa kekejaman Bangsa dan Agama lain.

Kamu dok kata Kerajaan Fatah sanggup bekerjasama dengan Israel berbanding Hamas walaupun jelas Bangsa Yahudi itu tidak dapat menerima dan mengikhtiraf Islam. Apa bezanya dengan tindakan PAS yang sanggup bekerjasama dengan DAP walaupun jelas DAP menolak Sistem Perundangan Syariah, apatah lagi Hudud.

Siapa sebenarnya yang membentuk konsep sedemikian sekarang? KAMU dan kuncu2 kamu herdik Perpaduan Politik Melayu dan Islam di Negara ini. Tidak mustahil tanah air kita turut menjadi mangsa seperti Palestin jika ianya semakin tenat.

Anonymous said...

bahalol tambah bongong mamat umnuu kat atas sasau bertingkat2 umnuu mu dah perpuloh tahun jadi bahalol mca tu kamu bingung ke bebal apa papa mca bagi tau kat umnuu tu bangang

Anonymous said...

APA PUN ALASAN...TAK BERDOSA KE ORANG DAN KAKINYA TERSEBUT...HEHEE..SEBESAR ZARAH KEJAHATAN DAN KEBAIKAN AKAN DIBALAS ALLAH SWA...

Anonymous said...

tnggu la sok lusa..t kaki 2 patah la gamaknya...xhormat p'mimpin sndiri..ptuihhh!!!..

Anonymous said...

Kaki letaklah pada PM sendiri,
sebab
Dia cium bonton Kit Siang

Melayu Perak said...

KISAH BENAR: IKUTI PENGAKUAN BEKAS KADER PAS


Nashrul menghubungi saya dan memaklumkan apa yg dia jumpa kini. Saya pada asalnya pun skeptic....tetapi inilah yg kami cari. Satu manhaj yg mengikut full sunnah Rasulullah. Kami pun masuk berdebat dengan ramai ustaz-ustaz PAS sejak hampir 5 tahun dahulu. Kami bentangkan segala hadith2 yg kami temui dan minta mereka hurai kenapa PAS tak ikut...jawapan2 mereka seperti jawapan Tun Dr. Mahathir yg kata Nabi simpan janggut kerana takde pisau gillete, kalau laksana hudud semua orang akan kudung etc!!! Mereka tolak puluhan hadith2 ini sebagai tidak relevan dengan zaman sekarang!!! Pandangan ‘ulamak’ seperti Nik Aziz diletakkan lebih tinggi dari Hadith Nabi SAW!!!! Kami tidak dapat menerima kesesatan ini. Bagi kami Allah dan Rasul yang teratas.

Rasullulah sudah tinggalkan kita dua perkara yg kita tidak akan sesat selamanya iaitu Quran dan Sunnah. Pendapat para sahabat, tabiin malah ulamak-ulamak selepas padanya adalah rendah tarafnya berbanding Hadith Nabi SAW yg tidak boleh dipertikaikan. Pendapat ulamak mestilah ke arah menyokong dan membenarkan hadith Rasulullah. Mana-mana ulamak yg meletakkan pendapatnya lebih tinggi daripada Hadith Rasulullah adalah sesat. Mengatakan bahawa hadith2 Nabi hanya terpakai utk Daulah Islamiyah seperti ustaz2 PAS ini adalah merupakan penipuan terhadap Rasulullah. Mereka (PAS) mengiktiraf bahawa system khalifah / daulah Islamiyah adalah berterusan bermula dari Khulafah Al Rasyidin, seterusnya Bani Umayyah, Bani Abbasiyah dan berakhir dengan Bani Uthmaniyah Turki.

Sebenarnya, hanya 4 khalifah pertama sahaja yang benar2 naik jawatan melalui sitem syura. Pemberontakan pertama terhadap khalifah berlaku pada zaman Saidina Uthman digerakkan oleh Munafik Abdullah bin Saba. Setelah umat Islam melakukan pembunuhan pada Saidina Uthman, maka lahirlah puak khawarij, Syiah dan zaman fitnah hingga ke hari ini. Maka setiap pelanggaran sabdaan Rasulullah akan menjauhkan kita lagi dari Sunnah. Setelah Saidina Ali, Saidina Muawiyah naik dgn Majlis Tahkim, dan setelah itu sistem monarki bermula di mana Muawiyah melantik Yazid anaknya sebagai khalifah.

Tetapi para ulamak yg hidup pada zaman tersebut tetap megiktiraf Yazid dan keturunannya sebagai pemerintah yg mesti diberikan ketaatan bersesuaian dgn hadith Rasulullah walau sezalim mana mereka sekalipun. Malah Hajjaj bin Yusuf At Tsaqafi, seorang gabenor telah menyerang Kaabah dan mengebom sebahagian Kaabah dgn manjanik serta membunuh Abdullah bin Zubayr ra dgn begitu kejam. Bom kaabah ni dah kira macam Abrahah ni. Tetapi Tabiin Agung seperti Hassan Al Basri tetap katakan wajib taat kepada Hajjaj. Imam Syafii malah mengatakan sah bersembahyang berimamkan Hajjaj yg zalim ini.

Melayu Perak said...

Begitu juga dengan Imam Ahmad bin Hambal yang berhadapan dengan Khalifah Bani Abbasiyah yang terpengaruh dengan fahaman muktazilah, Khalifah Al Ma'mun, yang mengatakan Quran itu adalah makhluk! Imam Ahmad telah berfatwa kufur orang yg mengatakan Quran itu makhluk. Kerana itu, Imam Ahmad disebat dan dipenjarakan. Apabila para murid Imam Ahmad berjumpa utk meminta izin menjatuhkan Khalifah Al Ma'mun, telah dilarang keras oleh Imam Ahmad kerana faham dengan sabdaan Nabi SAW yang meletakkan kesatuan ummat paling utama. Begitu juga dengan para khalifah Islam yg begitu ramai yg kaki perempuan, kaki khamar etc.. tetap diiktiraf sebagai pemerintah Islam oleh PAS...sangat aneh.

Jatuh menjatuh oleh rakyat ini berterusan dan setiap kali berlaku, digantikan oleh pemimpin yg lebih zalim, lebih lemah, dan lebih menjauhi sunnah. Hingga akhirnya Kerajaan Turki Uthmaniyah buang syura dan ambil parlimen! Hapuskan serban dan diganti tarbus.. Tetapi mereka kekal diiktiraf daulah islamiyah...sangat pelik.

Natijahnya, sistem Islam terhapus sama sekali dan kita mengamalkan demokrasi kini. Jika kita tidak juga kembali kepada sunnah dan berterusan mahu menjatuhkan pemerintah yang Islam, tidak mustahil negara kita akan diperintah oleh orang kafir. Singapura sudah cukup sebagai contoh, kita dapat lihat orang Melayu yg sokong PAP Lee Kuan Yew kerana marah kepada UMNO menyesal tak berkesudahan kerana menjadi warga kelas kedua di negara sendiri. Lihat saja Iraq, penyingkiran Saddam Hussin tidak membawa keamanan langsung buat negara malah saban hari berlaku tembak menembak dan kekacauan. Sahabat saya dari Iraq yg sambung belajar dengan saya berkata, orang Iraq menyesal menggulingkan Saddam. Ada juga orang yang menjadikan Indonesia sebagai contoh dengan mengatakan penggulingan Suharto telah menyebabkan ekonomi Indonesia berada pada tahap tertinggi kini.

Neraca ekonomi sahajakah yang kita pakai? Tidak nampakkah bala bencana seperti Tsunami, Banjir, Gempa Bumi, Letusan Gunung Berapi serta banyak lagi bencana alam yang meragut ratusan ribu nyawa? Ini semua adalah kemurkaan Allah.

Melayu Perak said...
This comment has been removed by the author.
Melayu Perak said...

Al-Hassan al-Bashri rahimahullah berkata: "Ketahuilah mudah-mudahan Allah mengampuni Anda bahawa kejahatan para pemimpin itu merupakan salah satu bentuk murka Allah Ta'ala. Murka Allah itu tidak dapat dihadapi dengan pedang, tetapi dapat dicegah dan ditolak dengan doa, taubat, kembali ke jalan Allah, dan menjauhkan diri dari segala dosa. Sesungguhnya jika murka Allah dihadapi dengan pedang, murka tersebut akan menjadi lebih parah." [Al-Wajiiz fii 'Aqiidatis Salafish Shaalih, hal. 190]

Maka kami berpegang kepada sunnah dengan menyokong pemerintah Muslim yg ada sekarang yg kebetulannya adalah UMNO. Kerajaan kita tidak lah seburuk mana, kuasa politik dipegang oleh umat Islam, rakyat Islam diberikan keistimewaan ekonomi, peluang belajar yg luas, umat Islam bebas beribadah tanpa perlu rasa takut dan curiga kepada orang kafir, sistem keselamatan dan pertahanan yg rata2 nya dikuasai oleh orang Islam...banyak lagi. Jika PAS memerintah, maka segala ketaatan kami secara hukumnya adalah kepada PAS. Ini kehendak ugama. Tetapi melihat kezaliman mereka selama ini serta korupsi mereka sedangkan belumpun benar2 berkuasa, maka sebelum mereka menjadi pemerintah , maka PAS akan kami tentang bersungguh2 sebelum nasi menjadi bubur.

Menyokong PAS adalah haram kerana PAS adalah tidak syarie yang mana tidak ada nas Quran atau Hadith yg membenarkan perjuangan PAS utk menjatuhkan pemimpin yg sedia ada. Perlembagaan PAS sendiri (yakni Quran dan Hadith) mengharamkan kewujudan PAS. PAS wajib ditolak kerana perjuangan mereka adalah perjuangan khawarij. Utk kami, kami sangat jelas akan perkara ini kerana kami mendengar dengan jelas bahawa PAS akan mengangkat senjata jika gagal di dalam demokrasi sepertimana FIS di Algeria dan Ikhwanul Muslimin di Mesir.

Hujah kami ini bukanlah hujah UMNO kerana UMNO tidak tahupun akan hujah ini, malah menekan ulamak-ulamak salaf di Malaysia seperti Ustaz Rasul Dahri dengan mengharamkan buku2 karangan beliau yg menolak bidaah seperti doa nisfu syaaban, tahlil, bacaan Yaasin pada malam Jumaat etc. Walaupun menerima tekanan dari pemerintah, ulamak2 salaf tetap taat kepada pemerintah kerana inilah yg betepatan dgn sunnah. Inilah pendapat para ulamak salafusoleh seperti Imam Malik, Imam Syafie, Imam Ahmad, Hassan Al Basri, Sheikhul Islam Ibn Taimiyyah serta para ulamak salaf sepanjang zaman.

Kami tenang dan aman dengan manhaj yg kami ikuti ini. Kami berjuang kini utk meyedarkan semula sahabat2 kami yg telah terpesong dari jalan sunnah dengan menyokong PAS sejak dari zaman kampus. Suka saya dan Nashrul seandainya sahabat-sahabat juga meninggalkan PAS dan bersama2 dengan kami mendokong ajaran Rasulullah......takbir...

TEPUK DADA TANYA IMAN!

oRang kAmpong said...

tuan2 sekalian.ini ada pengumuman penting.sape yg nak balun bini org blh masok PAS.Tuan guru niky aziz aken amponkan dosa kalian.

Anonymous said...

SUKA ATAU TIDAK MELAYU TIADA PILIHAN..

UMNO(BN) PARTI ORANG2 MELAYU dan RAKYAT MALAYSIA YG BERAKAL SEMPURNA .

BARISAN NASIONAL . TERBAIK UTK MALAYSIA. CUMA PERBETULKAN DIMANA MASIH ADA RUANG UTK DIINDAHKAN JIKA ADA KEKURANGAN.
TIADA PARTI ALTERNATIF DPT MENYAINGI BN. SEKADAR MAIN WAYANG KULIT S A H A J A.




klarmyarmtongteng
Bangkok.

akubekaspkr said...

Mohon semua rakyat Malaysia mendoakan supaya hati perut dan akal fikiran empunya kaki tersebut diberikan hidayah supaya bertaubat. Kesian juga. Orang yang bertjwb menjadikan sebahagian manusia sedemikian ialah Nik Aziz. Nik Aziz menghalalkan segala perbuatan sedemikian, masyaAllah...

Anonymous said...

kaki tu jugak nanti akan jg org terawal melangkah ke pej lhdn utk register duit rm500.

awat tak suruh dia terajang tv tu terus je. baru tau sapa bodoh sapa cerdik.

Anonymous said...

Yang punya kaki adalah
penuntut cemerlang Nik Aziz dan Anuar Ibrahim
ini semua salah UMNO

Anonymous said...

Mari lah kita sama sama berdoa supaya orang yang punya kaki nie....di busukkan dan kemudian direput kan.amin

Anonymous said...

nik ajis nabiku, anuwar pemimpinku, mat sabu guruku, pas agamaku, buku jingga kitabku.. jawapnya jadila serupe mamat sekorni... dia pikir tapak kaki dia jerrr tak rasa tapak kaki aku lagi ptuihh... hiyaaahh amik kaw dush!!!

Anonymous said...

Anonymous said...
nik ajis nabiku, anuwar pemimpinku, mat sabu guruku, pas agamaku, buku jingga kitabku.. jawapnya jadila serupe mamat sekorni... dia pikir tapak kaki dia jerrr tak rasa tapak kaki aku lagi ptuihh... hiyaaahh amik kaw dush!!!

December 2, 2011 7:34 AM

- LIKE, LIKE, LIKE, LIKE !!!!!

Anonymous said...

yg kaki pencaci nk huru hara n memecah belahkn org melayu puak2 indon yg tak sedar diri negara miskin..jadi Anony dkt blog n facebook dan kononya org melayu menentang kerajaan yg org melayu yg tak tahu SOKONG apa yg bro ckp...sebarkan fitnah yg tak betol dia yg bangsa indon dh jadi pembangkang untuk memecah belahkn org melayu..boleh amik kes BOLA sampai bas pun dorang halang n siap kena maki hamun..ini lah puak2 indon berjaya memecah belahkn org melayu sbb org2 dia kena tangkap sbb masuk malaysia takde permit yg sah..

Dot said...

inilah hasil tarbiah pas di pasti mrk...

sejak dulu lagi, anak2 yg berumur 3,4,5,6 tahun, PASti sudah mengajar anak2 kecik ini menghina, mencerca pemimpin2 negara dgn memijak2 gambar PM & menteri2nya, menggelar dgn berbagai gelaran yg buruk2 hingga timbul rasa benci meluap2 di dlm hati insan2 kecil ini.

rasa benci membuak2 ini membuatkan hati anak2 kecik yg sepatutnya lembut, menghormati orang2 tua tak kira siapa, bertukar menjadi keras spt batu, degil, kejam, enggan menghormati org2 tua & dizahirkan melalui lidah & perbuatan mrk.

mrk anggap semua orang lain yg bukan ahli pas jahat, kejam, zalim & taghut spt mana diasak oleh ustaz2 & ustazah2 pasti pas...

semakin lama sikap membenci berkembang menjadi sikap memberontak yg luarbiasa hingga bila anak2 ini menjadi remaja ke sekolah agama pas, mrk dgn tegar terus menghina, mencaci, memaki hamun sesiapa sj yg pas labelkan 'musuh' parti mrk tanpa segan silu.

mudir2, guru2, ustaz2 mrk terus mengasak minda anak2 remaja ini dgn ucapan2 yg keras, ancaman2 tegas menggunakan ungkapan spt "ente wajib ingat amanat tok guru", "ente semua kena pertahankan daulah islamiah yg tok guru amanatkan", "ente semua wajib tegakkan perjuangan spt yg tok guru inginkan", "ente kena teguhkan pendirian krn tok guru sudah pesan..." dan bermacam2 amaran serta ingatan2 keras spt ini dlm tazkirah mrk lepas solat, antara dua solat terutamanya lps maghrib sblm isya'.

macam mana ambo tahu? ambo banyak terlibat dgn program2 ilmu di sekolah2 agama kerajaan negeri...sebut saja 'debate' di kalangan pljr, mrk tahu ada pihak mencadang (kerajaan) ada membantah (pembangkang) & mrk suka nak jd pembangkang memanjang..ambo tanya sbb apa nak sgt membangkang ni? mrk kata mrk BENCI kerajaan! mrk tidak sedar kerajaan negeri mrk adalah pencadang dlm realiti hari ini & pembangkang adalah dr pihak kerajaan pusat. tp mrk terlalu taksub nakkan benda besar (menawan putrajaya) hingga tak nampak benda kecik di negeri sendiri...

lihat sj blog, facebook & twitter anak2 pembangkang yg ada di ruang siber..hampir kesemua mrk suka menggunakan perkataan2 yg sangat keras, perkataan2 kesat, kurang sopan, kurang ajar walaupun mrk selitkan dgn ayat2 suci alQuran yg mrk belajar di sekolah agama mrk. namun ayat2 suci AlQuran yg mrk belajar & guna GAGAL melembutkan hati mrk. mrk tetap bersikap keras...

kadang2 kita tidak dapat gambarkan apakah ibubapa mrk yg bersikap sama 'rosak' spt itu @ mrk dapat perangai buruk ni dari tempat mrk belajar menimba ilmu @ dari tempat mrk mendengar ceramah2 pas yg biasanya penuh dgn caci maki...

kombinasi ketiga2 faktor di atas melahirkan anak2 yg bersikap biadap melampau ni... ini hasil DIDIKAN PASti sudah pastinya!!

Anonymous said...

KAKI SIAPALAH INI...BERAPA TAHUN DAH TAK SCRUB KAKI ITU ADA HATI NAK TAYANG ..PENUH DAKI BERKELADAK.KAKI ITU TUAN PUNYA MACAM ADA PENYAKIT DIABETIC....BE CAREFUL TAKUT NANTI KENA POTONG.TUAN PUNYA KAKI INI MESTI ADA PENYAKIT HYPERTENSION...RELAX BRO TAKUT SALAH TIMBANG BADAN JATUH DAPAT STROKE NANTI.

ORANG YANG JIWANYA TENTERAM DAN DAN BERIMAN TIDAK AKAN BERBUATDEMIKIAN.

ALHAMDULILLAH MOGA PM MENDAPAT BERKAT DARI ALLAH.

PADA YANG EMPUNYA KAKI INI BESOK DI PADANG MAHSYAR KAKI INI AKAN MEMBERI JAWAPAN ATAS PERILAKU ANDA.

SEMPENA MAAL HIJRAH SAMA2 KITA BERDOA TUAN PUNYA KAKI INI AKAN MENDAPAT HIDAYAH DARI ALLAH AMIN.

Anonymous said...

Kalau tanya org2 Pas nie apa tu sunnah...aku berani bet dioarang nie x tau pun...macam2 benda pelik diaorang akan cerita...tu la mcm tun dr Mahathir ckp kurang nya ilmu pengetahuan menyebabkan org Pas nie kena tipu je...tapi sbb negara nie demokrasi so mcm2 suara la dengar walaupun kita tahu benda tu x betul...kekadang geram jgk, tetapi sbg org islam doa tu penting...doa kan la mereka.

Anonymous said...

Orang yang menghina pemimpin negara itu sudah tentu gagal memimpin diri dan keluarganya. Mempunyai hati yg besar ... tapi busuk berulat. Mempunyai otak yg kecil lagi malas berfikir. Adakah dia merasakan jasanya amat besar sehingga lebih mulia dari pemimpin yg sedaya upaya mengamankan negara, mempermudahkan kita kesana kemari mencari rezeki?. Bukan seperti pemimpin yg saban hari mencari-cari garai melayu utk dirobohkan.

Anonymous said...

kaki ada cagu...haha!

Langsi said...

Memang layak pun.... KakIjat dia bagi peruntukan lembu 250juta pakai duit rakyat tapi rakyat dapat taik lembu je!

Dakwa TeohBengHock rasuah RM2,500.00 beli bendera siasat sampai mati... KakIjat belit peruntukan sebanyak RM250,000,000.00 belum siasat dah kata takde kesalahan.....!

UMNgOk...UMNgOk... sama aje standard dengan otak lembu. Sebebal=bebal lembu pun tak bebal mcm puak2 UMNgOk ni!

ANACONDA said...

YG BUAT KERJA GAMPANG NI DAH TERANG LAGI BERSULUH JANTAN SUNDAL SIMPANAN SI NUAR PUKIMAK...

SUNDAK KAU NI NUAR...

JanganJadiKeldai said...

Kaki busuk sebusuk hati. Hakptuihhhh!

Anonymous said...

Kaki ni mesti org UMNO punya sbb tak kan org dap, pkr atau pas nak ambil gambar cm ni dan hantar kat GAP yg jg jelas2 jd anjing UMNO. Tolonglah pembaca GAP jgn jd bodoh mcm lembu cpt percaya apa GAP siarkan kat sini tp klu dah jd lembu nak buat mcm mana ya

Anonymous said...

Aku rase macam kenal je kaki ni...sebenarnya kaki orang ini cuma tinggal sebelah..dia berjalan pakai tongkat berkeliaran di daerah Manjung Perak

Anonymous said...

KAKI SERUPA KAKI GAJAH!!!

OTAK PON KOMPOM SERUPA OTAK GAJAH!!!

Langsi said...

Aku nampak kaki dia macam kaki LEMBU!

Kalo macam kaki lembu...sah orang UMNgOk Be-eNd. Sebab Orang UMNgOk bukan macam lembu tapi... MEMANG LEMBU!!!

Tak caye???... tak caye tanye KakIjat Ketua Lembu Betina MakciK!

Anonymous said...

LANGSI MAK KAU PUNYA P_KI!!

Anonymous said...

Cehhh ! kaki ManjungMari ruper nyerrr !!....nanti bila Nizar lilin dah takde kat DUN Pasir Panjang (Manjung) ...agak2 ManjungMari nak cari makan dgn sape lak ekkkk...?

Family House said...

masa zaman Tun M....abang ipar aku ustaz sekolah sultanah asma sekarang sudah arwah(penyokong tegar)...meletakkan kaki pada TV seperti ini la....hairan jugak...makan gaji dgn kerajaaan tapi perangai huduh....semoga dia ditempatkan dgn org beriman...amin....

Anonymous said...

pemimpin dap di takbir kan..tapi kenapa bila deengan pemimpim melayu islam ko boleh bagi kaki ko cam tu..ohhh lupa dap kan ahli syurga pasal nik najis dah bagi syurga kan bapak nik najis punye