IKLAN BERBAYAR

Thursday, December 29, 2011

DAP SUDAH BUANG PAS !

dap istihar mahu tarik kuda tua umno masuk dap.

alasannya pasal mahu tangkis serangan yang mengatakan dap anti melayu.

bila dap istihar mahu tarik beberapa kuda tua umno untuk join dap , apa signal nya ?

signalnya keldai dap bernama nizar jamaludin sudah takde kualiti.

ia juga membawa maksud pas selaku keldai ulung dap sudah tidak mahu digunakan lagi pada pru ke 13.

pas gagal dalam melaksanakan arahan dap.
gagal dalam ertikata pas gagal dalam memahamkan melayu bahawa dap itu bukanlah anti melayu.

typical chinese.
dah pakai maksima, pastu buang.

siapa yang bodoh dalam politik di kalangan pakatan ?
tolong jawap.


19 comments:

Anonymous said...

Saya kenal salah seorang kuda tua tersebut,beliau pernah menjadi ADUN P.Manis Pekan,kawasan Parlimen DS Najib.Tapi tanyalah org P.Manis,bagaimana beliau berkhidmat.Tak ada apa keistimewaannya,hanya merungut tak cukup.... je yg dia tahu.Kebijaksanaan beliau menulis tidak di terjemahkannya kepada kebijaksanaan menaikan taraf minda rakyat.

Anonymous said...

Yang bodoh bkn PAS @ PKR tetapi ORANG MELAYU..sekali lagi sebut ORANG MELAYU sbb tlalu mudah mendengar kata cina lahanat...

Anonymous said...

Aku jangkakan bahwa dap akan mengikut jejak pap di selatan tanah air sekarang ini. meraihkan orang melayu yang berkelulusan setaraf dengan orang yang mata sepet supaya yang tinggal menyertai parti UMNO adalah kurang baik dari ahli parti dap. Lihat saja apa yang terjadi pada ahli pkms di negara selatan ini. semuanya adalah saki-baki terludah dari kelulusan tinggi. Tak boleh berbuat apa-apa, kerana kelulusan tak tinggi, yang merajui kerajaan adalah elites sahaja, termasuk yang kaum minoriti terpaksa menjadi kowtow diparlimen.

Anonymous said...

Saudara GAP,

Perkara ini sudah diperbincangkan oleh Orang-orang JOHOR dan MEMANG sudah dijangka akan dilakukan oleh DAPig. Ini adalah modus operandi yang telah dipraktikkan oleh PAPig diRimauPura suatu masa dahulu.

Bersama-samalah kita berjihad agar pemerintahan Melayu Islam yang didokong oleh UMNO dipertahankan diMalaysia.

Thanks.

Jimmy Hillhead
Johor Bahru
(Still on summer vacation - makanan Johor sedap. Makan durian syook)

Tun Teja said...

Cuba semak DNA Zairil Khir Johari, sama ada dalam aspek Genome DNA beliau Melayu atau tidak.

Anonymous said...

ISH..ISH.ISH..TAK HABIS2 MEMFITNAH JER KAU ORG NIE..TAK PUAS2 LAGI..NTAH LAH..NYESAL NANTI KAU ORG KAT AKHIRAT NANTI..GAP..NOK..ANACONDA..INGAT TU..TAUBAT LAA SEBELUM TRLAMBAT..BESAR DOSA MEMFITNAH TU..

Anonymous said...

Anon 12:33

Apa yg fitnah ini?

Cuba jelaskan.

Thanks

Jimmy Hillhead

rakab said...

Dap merasakan ini adalah peluang terbaik bagi parti mereka mengembangkan pengaruh ke kalangan orang melayu.

Dap mahu membina kekuatan sendiri
tanpa bergantung kepada Pas dan PKR
dalam usaha memenangi undi melayu,..sesuai dengan perancangan jangka panjang mereka.

Orang -orang melayu wajib berhati-hati dengan strategi Dap Ini !!.

melayujantan said...

Adik2 pun boleh jawab.....PAS PIS PUS yang paling BANGANG!!

Nok said...

anon 12:33 nak jadi nik aziz pulak menentukan bro2 GAP yg menghentam PR berterusan suruh taubat kekehkeh...habis dia tu maksum ke...hentam tetap hetam selagi puak songsang ni berkiblatkan DAP dan hero cikaro PKR imam mahadi anuar kote bengkok.. di tambah pulak nabi pasang siap nik aziz alaihisalam .keh keh keh ...seronok aku puak2 haprak ni tak habis2 mentang2 pangkah pas masuk sorga...kimak hang..

Anonymous said...

Kesian betul tengok beholnana umgok ni siang mimpi dap, malam mimpi dap, hoi..beholnana umgok mimpi lah sikit mca ke mic ke baru betul,tulah suroh jadi melayu islam tak mau masih lah dengan sekular nya

Anonymous said...

ISH ISH ISH.. WHY D.A.P WHY?

DAH TAK SAYANG KAT ABG SABU PEJUANG KOMUNIS KA? MASA D.A.P BUAT KENDURI BABI RESTORAN CINA SIAPA AHLI P.K.R YANG SANGGUP DATANG? SI SABU JUGAK..

DAH TAKDA CINTA PADA KHALID GEREJA LAGI KA? CAKAP KAT AKU SAPA YANG MATI MATIAN PERTAHAN GEREJA DUMC, MALAH DEMI CINTA PADA D.A.P DIA SANGGUP BANTU CARLSBERG BESARKAN KILANG..

TIDAKAH D.A.P KASIHAN PADA NIZAR? SIAPA LAGI YANG SANGGUP SAMA2 SUSAH DIBAWAH POKOK, SIAPA YG SANGGUP GADAI TANAH, BERI KONTRAK UNTUK SUKU SAKAT D.A.P? MALAH DIA SANGGUP PEGANG LILIN BERSAMA SAMA AHLI D.A.P DEMI CINTA DAN HORMAT PADA D.A.P....

WHY D.A.P WHY..?

THE MOST IMPORTANT IS, WE HAVE OUR VERY OWN PROPHET, NABI NIK.. HE CAN PRESENT YOU A HEAVEN IF YOU WANT!

Anonymous said...

baholnana specking gomen kome ya,yalah mentang2 lah meka buleh menjadi makluk jadi-jadian ni sekejap orang putih sekejap yahudi dan yang paling best nya jadi melayu sekular ha.ha terus kan lah umgok baholnana

Nok said...

puak2 bro gap teruskan menbelasah puak2 paspispus ni, aku percaya lepas anuar masuk sungai buluh nanti maka berkurangan lah puak2 haprak ni...kat sini..lagi satu..bila PR kalah PRU13 maka dengan sendirinya penyokong2 haprak ni...secara automatic pupus..ingat pada tarikh hari.....Nik aziz alaihisalam pun akan keluar kenyataan SPR tak teluss dan macm2 lagi....sehingga kini peratus penyokong haprak makin ketara "telor" peganglah kata2 ni PR yg di kendung kecician yg di kejar cabut lari ke BN...hanya yg tinggal yg binggai2 saja keh keh keh.....

Servant of God said...

Siapa bodoh?

Melayu dalam PAS dan PKR laa jawabnya.

Jimmy! Semakin kerap posting kat sini? Alhamdulillah. Semoga kami boleh dapat ilmu dan informasi yang berguna dari ko.

Anon December 29, 2011 1:26 PM, halus gitu :)

Penyokong PAS kepala banana tuh, tak payah nak jeles ngan ilmu orang. Menyemak je keje kau.

Yang Siuman said...

Nampak sangat Pas dah x diperlukan, cara DAP menolak (tikam belakang) yang halus...Tapi PAS punya reaksi apa???? Bagus! bagus inilah dinamakan pemerintahan ala khalifah Umar pada DAP...Betapa NAIFNYA Pas nie? Tak kasihan kah teman2 semua pada Pas ni, diperbodohkan secara terang terangan...Tapi apa Pas kata...dengan bangganya mereka telah berjaya mentarbiahkan DAP utk menerima Islam...Hakikatnya sekarang DAP yang telah mentarbiahkan Pas....Sebab tulah org kafir pun boleh bagi ceramah kat Masjid yg suci tu....sebab tulah org kafir dgn sewenang-wenangnya mengunakan ayat suci al Quran tanpa segan silu menterjemahkanya walau pun salah...tapi Pas kata apa BAGUSSSSSS....Pas ini sedih dan amat menyedihkan....Kenapa jadi camni????

Anonymous said...

org melayu tiada pilihan dah. nak sokong umno teruk sangat rasuahnya. so masuklah dap yang lebih jelas prinsip perjuangannya menentang rasuah. jadi, saya sokong dato' arif dan aspan masuk dap. kalau pr menang nanti panas lah bontot perasuah tegar dalam umno nanti mcm yg berlaku di filipina. pm dia pun masuk jel...

zat said...

cemburu dgn blog sdr Aspan & Sakmongkol yg lebih intelectual dr blog kamu ke GAP sampai buat cerita mcm ni...kekadang aku nk tergelak kt kau pun ada...

Servant of God said...

Laa... kalau kau nak sangat intelek tuh zat, pi berambos laa ko. Jangan laa mai sini lagi.

Kami kat sini cakap dari hati. Kami tidak berselindung di belakang topeng intelek untuk menjual agama, bangsa, raja, mahupun negara.

Kami tidak melacorkan agama ataupun menggadaikan hak2 kami sebagai anak watan semata2 untuk menggembirakan orang kafir.

So, Zat, kau dipersilakan berambus.