Thursday, December 1, 2011

KISAH ULAR .

nak tahu cerita KLIK SINI.

12 comments:

Anonymous said...

kalau cukai airport diturunkan dan MAB masih boleh beroperasi, apa salahnya. MAB adalah GLC makanya tak perlulah buat duit macam syarikat swasta.

keterpisahan antara Malaysia Barat dan Timur perlu dirapatkan dan salah satu caranya ialah dengan mengurangkan kos transportasi antara dua destinasi.

Ada juag Betulnya permintaan TF itu!

Anonymous said...

Tanya SiTon (Tony) tu, berapa airport tax di Sukarno Hatta, Jakarta. Dasar ular, tetap ular!!!!

Anonymous said...

Ada kah malaysia tak membangun jika air asia tiada.Mana-mana intiti kena ikut kerajaan.Kalau tak suka pi la negara lain.Mana ada kerajaan kena ikut syarikat,aku dah lama tak bayar airport tax kpd kerajaan.Ingat nak buat KLIA tu murah.Kalau kat dia semua nak murah orang lain bayar kat dia biar mahal.

Anonymous said...

KALAU DUA-DUA TAK NAK KOMPROMI, BUKA AJALAH LEBIH BANYAK PENERBANGAN TAMBANG MURAH. LEBIH BANYAK CUKAI DAPAT DIPUNGUT, BEB!

Anonymous said...

tanpa Air Asia siapalah MAB; tanpa MAB siapalah Air Asia, tak gitu?

tolak ansurlah!

Zulfahan said...

Ayat dalam thread yang last tu " we are fighting for malaysian" ni lenggok macam parti pembangkang punya ayat jer.. Macam " merakyatkan ekonomi selangor" dan lain-lain..

Sleeping in the same bed ngan opposition or sharing the same mindset with PR..

Anonymous said...

tanpa air asia x merasa la orang kg naik flight... mas tiket mahal asik rugi jek, x penag untung2 jgk...

Anonymous said...

scamer..they wont invest in ground suport..so how are they going to give good service..asyik kena QUE sampai gate kena tutup..apa kejadahnya...berapa ramai penumpang yg sdh check-in tapi tak boleh naik kapal terbang sebab QUE utk baggage panjang sgt waktu PEAK...dan tak ada mangkuk AIRASIA staff yg tolong...BS la bro..KO jual tiket murah2 lepas tu ko buat customer QUE lama2...bila ada problem ko tendang customer sana sini macam bola..semua staff ko tak reti2 nk tolong customer sebab takut nk menjawap...business model yg GUARENTI melingkup dalam masa 10 tahun lg...pegi mampus la dgn airasia ko tu..aku dh blacklist service ko dari dulu lg..BS BS n BS

Melayu Perak said...

Omegay: Kit siyal malu besar...mintak rakyat jangan terpedaya dakyah "DAP itu rasis" >|D


DAP hari ini secara tegas menolak tuduhan jahat pihak-pihak tertentu terhadap parti itu yang mengatakan DAP anti Melayu dan anti Islam.

Ahli Parlimen Ipoh Timur, Lim Kit Siang (gambar) berkata, tuduhan-tuduhan seperti itu ternyata tidak berasas dan berniat jahat terhadap DAP.

Menurut beliau, sebaliknya DAP tidak pernah anti Melayu dan anti Islam dan tuduhan seperti itu ternyata satu fitnah jahat terhadap parti itu yang mesti disekat oleh pelbagai pihak.

Katanya, bagaimanapun untuk menyekat fitnah jahat seperti itu bukanlah sesuatu yang mudah, melainkan dengan meminda peraturan dalam pilihanraya bagi membolehkan tindakan undang-undang diambil ke atas pihak terbabit.

"Itulah sebabnya saya mengemukakan usul ini supaya dipersetujui oleh Dewan yang Mulia ini bagi menyekat fitnah-fitnah jahat disebarkan dalam pilihanraya," katanya ketika membentangkan usul untuk meminda peraturan pilihanraya pada persidangan Dewan Rakyat hari ini. - Harrkhhhharkptuihhh



kit siyal dah gelabah berok...edisi rasis terbaru dari anak buah dia si ngaa ngaa dalam ceramah baru2 ni tak dapat di sangkal lagi. si ngaa dengan muke slamber mintak maap tak ikhlas. so ape lagi cara kit siyal nak kaver line?? ape plak komen kaum india dalam deeayypig? seme lidah dah terkelu kerrrr kehkehkehkeh

pekerja MAHB said...

Tanya Tony berapa lama duit airport tax airasia pegang sebelum dipulangkan kpd MAB?berapa untung airasia dpat duit itu dijadikan modal pusingan mereka kerana rata2 tempahan dan pembayaran aiport tax telah dibayar awal kadang2 sehingga berbulan lamenye melalui tempahan online?

Dot said...

kakak ambo baru sj mengepeks ngepeks psl airasia bengong ni!

dia sampai di lcct dari alor star & ada lbhkurang 25 minit utk check-in ke kb tp staff AA tak benarkan kakak ambo masuk. kata mrk dah liwat, err lewat! diajaknya kakak ambo berbual2 benda yg tak de kaitan dgn kakak ambo yg nak segera ke kb & kemudian ke rantau panjang utk ke narathiwat sbb ada court kes di sana pagi esoknya! kakak ambo terpaksa bayar denda pulak...takpa, salah dia orang kakak ambo kena tanggung tp dia tak keluar tgn kosong, dia ambik gambar nombor tiket, time dia sampai, time dia berlepas semula ke kb..lepas ni kes akan dibuka oleh tribunal pengguna! kalun sorang dua terkena takpa, tapi kalu beribu terkena & menyumpah2, AA ni akan bungkus juga nnt...

Anonymous said...

Keling kaki putar alam..skarang guna word rakyat pulak...keling mabok!!!..buat duit banyak2..kaum dia kat malaysia tak di tolong..pi beli QPR...