Thursday, December 1, 2011

UCAPAN DASAR NAJIB.

boleh baca teks penuh. KLIK SINI

8 comments:

Anonymous said...

Bersemangat aku dengar ucapan dasar Najib..Ayuh, ahli-ahli UMNO, bangun dan bersatu hadapi PRU-13, Ayuh orang Melayu, bersatu di bawah payung UMNO...hanya UMNO boleh diharap..PAS sudah hilang hala tuju..PKR, perosak bangsa, agama dan negara

Anonymous said...

Akan aku tentang PR dan DAP habis-habisan..DAP..korang akan terima akibatnya PRU-13!!Parti cauvinist anti Melayu+Islam

Anonymous said...

parti adalah landasan untuk berpolitik tetapi bukan agama.

kekeliruan ini berlaku kerana apa? nah! ia adalah strategi menarik seberapa ramai ahli.

cumanya beretikakah parti yang menggunakan strategi mengelirukan umat?

mungkin para agamawan dapat memainkan peranan untuk memperbetulkan kekeliruan ini.

PEMERHATI

Anonymous said...

Rasis Umnu kerana bangsa

Rasis parti isle kerana berebut syorga

Rasis Dapig kerana perbezaan warna kulit.

Siapa paling rasis dan siapa paling bejat dalam konteks kenegaraan?

TEPUK DADA...

Anonymous said...

saya tidak malu mengaku saya mmg rasis! jgn bohongi diri sendiri when it comes to your race...tidak ada satu bangsa dlm dunia ini yg tidak rasis! jika soal rasis dan agama dicampur aduk bagai jemput2... saya berhak mendahulukan bangsa dan agama saya krn ia saling menyokong. utk apa bangsa dan agama lain mempersoalkan soal rasisnya saya sekiranya mereka sendiri rasis dlm memperlekehkan bangsa dan agama saya? nyata... secara umum... melayu = islam, islam = melayu... jika tidak tahu memninggikan bangsa sendiri bagaimana mahu tahu meninggikan agama yg dianuti?!!

Ms Pearl said...

i bukan ahli mana mana parti. Tapi dah lama menjadi penyokong UMNO. kalau umur panjang insyallah pasti mengundi UMNO di PRU akan datang nanti.

p/s: tapi...? MB Selangor tak nak bubar sama dengan parti pemerintah kan? ala.........TAK MERIAH!

Melayu Perak said...

Video: “Hindu Mabuk” Menjerit Kepada Anwar Dalam Parlimen. Mengamok Gila.

Ahli Parlimen Bebas kawasan Padang Serai N Gobalakrishnan melahirkan kemarahan kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana memberi gelaran yang menghina sebagai ‘berpendidikan rendah’ dan ‘pemabuk’ ketika beliau meminta laluan untuk bercakap di Dewan Rakyat.

“Pendidikan rendah, masuk dewan jangan minum”
- kata Anwar kepada ahli parlimen Bebas itu

Marah dengan gelaran itu, Gobala meminta Timbalan Speaker, Datuk Dr Wan Junaidi Tuanku Jaafar mengenakan Tindakan Perintah Tetap kepada Ketua Pembangkang itu.

“Dia kata saya mabuk! Anwar kata saya telah mabuk! Saya minta supaya Perintah Tetap dikenakan kepadanya!”
- jerit Gobala.

Timbalan Speaker tidak tertarik dengan gesaan Gobala itu, sebaliknya bekas ahli parlimen PKR itu diarah keluar dewan.

Gobalakrishnan ketika ditemui di luar dewan mencabar Anwar berdebat dengannya secara terbuka.

“Jika benar Yang Berhormat Permatang Pauh selama ini mendakwa beliau kononnya berjuang untuk rakyat, maka saya cabar beliau untuk berdebat secara terbuka,” katanya.

akubekaspkr said...

Pemimpin sebenar ialah apabila ianya merancang, apabila ianya bercakap dan apabila ianya berjanji, ia sentiasa berpijak di bumi yang nyata.

Menjanjikan sesuatu yang luar biasa seperti penurunan harga minyak kepada RN1.20 dan sagu hati bulanan RM1000 sbln kpd kumpulan tertentu, apabila dapat memerintah sesuai kalau rakyat masih di zaman primitif

Fanatik PKR, PAS dan DAP kata Anwar sorang saja boleh buat itu.

Wallahhuaklam..