Monday, December 26, 2011

URGENT : SEBARKAN VIDEO USTAZ FATHUL INI KEPADA ORANG PAS !

4 comments:

Anonymous said...

Tidak ada salahnya berkawan dengan liberalis tetapi usah terikut-ikut kesemua 'rentak tarian' liberalis.

Sudah tentu liberalis akan kata rentak yang diperjuangkan bersifat rentas kaum dan anutan walhal adalah jelas bahawa rentak liberalis tidak semuanya sesuai untuk mukmin.

Liberalis sedar bahawa rentak yang dimahukan adalah sesuai untuk golongan sewaktu dengan mereka saja. Mukmin tidak menggunapakai rentak tarian yang sama.

Maka apa yang dilaung-laungkan oleh mereka tiada kaitan dengan nilai sejagat tetapi memajukan semangat assabiyah yang bertopengkan nilai sejagat dan hak asasi.

Antara mukmin, kesejagatan dan hak asasi, nampaknya tidak semua mukmin dapat mengelakkan kekeliruan malah ada parti mukmin bertopengkan agama yang terperangkap dalam permainan assabiyah puak liberalis ini.

ATAS PAGAR

Anonymous said...

Bagi mukmin "agama mukmin adalah agama mereka; agama kafir adalah untuk al-kafirun" tetapi bagi bukan mukmin "agama boleh disamaratakan".

Keekslusifan mukmin dan agamanya dan pengiktirafan hak penganut lain mengamalkan agama mereka tiada kaitan dengan perkauman, bongkak atau buli.

Sebaliknya pengiktirafan agama mukmin terhadap hak bukan mukmin untuk berpegang pada agama masing-masing telah memperlihatkan betapa mukmin amat berdisiplin dan beretika dalam mengembangkan agamanya.

Justeru, persepsi mukmin buli penganut agama lain adalah tidak berasas sebaliknya pihak yang mahu menyamaratakan agama adalah sebenarnya membuli kefahaman mukmin terhadap agamanya.

aNTI hIPOKRASI

Anonymous said...

UFB bukan fokus kepada PAS sahaja, UMNO pun kena hati-hati...

Tapi yang ketaranya PAS, sebab Timb. Presidennya merupakan pengidola tokoh-tokoh SYIAH. Tindakannya itu boleh & patut dipersoalkan!

SYIAH ni terlalu licik, bertopengkan islam. Jadi memang sesuailah PAS yang menjadi platform mereka utk mengembangkan fahaman mereka.

ANACONDA said...

PAS : PELACOR AGAMA SESAT...

PAS : PUKIMAK ANWAR SIALAN...

PUKIMAK KAU NUAR...