Monday, December 26, 2011

GELOMBANG KICK TANYA PAS.



daripada 85 cita-cita pas di kelantan, BERAPA dah di implement ?
KLIK SINI

9 comments:

Anonymous said...

Kempen sepanjang tahun...ceramah siang malam pongg! pangg! pong !pong Paangg !

Anonymous said...

Kite minuuummm doluuuu....mai secawen

Anonymous said...

Kelebihan mukme dalam konteks kegagalan merealisasikan janji yang ditaburkan ialah keberadaan ungkapan 'rezeki' untuk dijadikan benteng kemurkaan dan alat justifikasi kegagalan.

Makanya mukme boleh taburkan apa saja janji, contohnya janji untuk menggapai bintang di langit atau memberikan perkhidmatan 'bulan jatuh ke riba' tanpa perlu risau bahawa ia satu yang mustahil dipenuhi.

Dan meskipun janji seumpama itu adalah terang-terang satu yang mustahil direalisasikan namun "rezeki belum ada" tersedia menanti untuk dijadikan perkakas bagi menyejukkan hati yang remuk susulan janji yang diterima tak kunjung tiba.

Dalam konteks PRU, kalau pembangkang gagal memanipulasi dakwat tidak kekal dan 'hantu undi' untuk dapat kelebihan dan kemenangan, dan meskipun setelah berjuta wang rakyat jatuh dalam tabung itu dan ini, tetapi, apabila ayat "belum ada rezeki" berkumandang, maka massa jange ungkit wang yang telah masuk temolok dan keluar ikut lubang jamban diaorang.

MARHAEN

Tukang Komen said...

Dengan hormatnya dimaklumkan bahawa PAS sudah gila. Hal ini disahkan sendiri oleh pimpinan PAS melalui janji manis 85 plus one. Yang ke 86 ialah - Sekiranya ada rezki!

Sekian dimaklumkan.

N/B - Kerajaan akan menambah peruntukan berjumlah RM300 juta kpd Kementerian Kesihatan bagi menampung kos rawatan pesakit mental yang dijangka meningkat mendadak tak lama lagi. Jika tidak dirawat segera pesakit bakal menjadi zombi hijau.

Anonymous said...

aku nak tanya gelombang kick pulak. sejak bila pas reti implement cita2 diorang?

Anonymous said...

SEBELUM BERGABONG DGN PR PERJUANGAN PAS MEMANG BAGUS MEMANG MANTAP TAPI SEJAK BERGABUNG DGN PR SEMUANYA BERUBAH SEMUANYA IKUT TELUNJUK ORANG LAIN SEMUANYA LARI DARI HALA-TUJU SEBENAR APA LAGI NAK BERGABUNG DGN PARTI SAMA2 ISLAM/MELAYU UMNO.

SILAP HARIBULAN KAUM MELAYU PRIBUMI DI MSIA AKAN HANYA TURUT MENUMPANG DI NEGERI SENDIRI SEPERTI YG TERJADI DI SINGAPURA.

MARILAH KITA SAMA2 BERDOA SEMOGA SATU HARI ALLAH AKAN MENEMUKAN SEMULA ORANG MELAYU YG KINI BERCERAI-BERAI DEK FAHAMAN POLITIK DAN PERKARA INI TAK MUSTAHIL BERLAKU.

Nok said...

saya pernah mendengar ceramah uztaz bebas,,,yg mengatakan ahli2 pas termasuk pemimpin2 mereka mengamalkan satu fahaman yg di panggil "ahli punah wallpukah" fahaman ni tidak di terima oleh tuhan dan sama dgn amalan ayah pin yg diharamkan oleh JAIT beberapa tahun dulu...puak2 pas ni juga dikatakan pengikut amalan syiah...dimana kalau sembahyang kita ahli sunni tak boleh jadi makmum....

sebab itu puak2 pas ni samaada pemimpin atau ahli biasa akan lakukan apa saja demi menarik rakyat supaya mengikut mereka..walaupun benda tu terang2 salah dari segi hukum syarak dan sebagainya...sebagai contoh penghistaran nik aziz sebagai nabi oleh ustaz budak baru2 ni yg telah menimbulkan keresahan kapada umat islam baru2 ni oleh itu adalah di harapkan supaya menjauhi puak2 ni supaya akidah kita tak lari dari fahaman ahlisunnah...

ANACONDA said...

ADOIYAIII...

DAH BERBUIH MULUT AKU DAH...

DAH KEMATU JARI AKU NI DAH...

PUKIMAK KAU NUAR...

Anti PR said...

Buat bisness ubat kuat sex lagi baik. Dah tentu laku sebab pemimpin & pengikut2nya memang kuat hentam belakang. Takde ubat kuat mana nak selera....