Tuesday, January 31, 2012

ANWAR ISRAEL :DIN PUDURAYA DAN MAHFUZ OMAR SEMBUNYIKAN SESUATU ?

anwar sudah dikecam kiri kanan depan..err belakang pasal kenyataannya menyokong keselamatan negara israel.

semua orang dah tahu kecaman luar biasa yang ditaji kepada kepala otak anwar.

sekarang rakyat nak tanya ?

mana pergi suara jagoan-jagoan pas yang begitu anti pada israel ?
dalam ertikata lain, mana pergi penjihad pas yang antai israel ?

aku tujukan soalan ini kepada 2 orang naib presiden pas, din puduraya dan mahfuz bean omar.

wahai parasit tegar, adakah kamu lupa pada tarikh 8 dec 2000 ?

ia adalah tarikh dimana kamu mahfuz omar (ketika itu ketua pemuda pas) dan din puduraya dipenjarakan sebulan kerana didapati bersalah mengadakan PERHIMPUNAN HARAM DI UNIVERSITI MALAYA KERANA MEMBANTAH KEHADIRAN PASUKAN KRIKET ISRAEL PADA TAHUN 1997 !

1997 kamu sanggup melanyak dan sanggup dipenjarakan kerana membantah kehadiran pasukan kriket israel.

3 hari lepas anwar declare sokongan terbuka menyokong keselamatan negara israel.

kenapa kamu wahai mahfuz omar dan din puduraya taknak ulangi demo sepertimana yang pernah kamu lakukan dulu ?

segan bukan. pasal kamu kini penjilat tegar anwar yang pro kepada ketuanan israel.

45 comments:

aloya said...

Teloq dua2 ekor ni Anugay dah pegang, apatah lagi dengan jawatan menteri yang dijanjikan jika PR mengambil alih kerajaan pusat.

Dasar munafik! Nik Abduh pun dah jadi Nik Buduh tak percaya berita Anugay sokong Israel terang2ngan..

Anonymous said...

allooo pak din, pak mahpus, orang tanya tu.. apalagi...jawablah!!

Anonymous said...

si bodoh dan si tolol...x kan dia nak mengaku...mcm cerita dumb & dumber la 2-2 ekor tu...kehkehkeh

Anonymous said...

Kerana perhimpunan ini la Mampus Omaq dapat gelaran Hero Palestin dari pemimpin hamPAS. La ni Mampus Omaq jadi tali barua kepada penjilat bontot Israeal @ pakcik PELIWAT....

Psstt... GAP, cuba keluarkan cerita ape alasan Mampus Omaq bile dalam perbicaraan mahkamah pasal kes ni... ade sesuatu yang melucukan... kasi korek korek aaa....

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Di kalangan PASngok boleh la dia nak dpt gelaran hero palesine..

Rachel Corrie yg kena lanyak dgn buldozer Israel..Barulah hero.

Mereka yg atas kapal flotila gaza..baru la hero..

Usaha yg Tun M dlm aman palestine , nak bawak bush & blair ke mahkamah atas jenayah perang..baru la hero..

Org dah sampai dgn kapal, yang si PASngok baru nak ceramah..pungut duit sakau lak tu..

Sudah la PASngok oi...seantero shah alam pun tak terbela..

DAH RAMPAS PULANG BALIK... Malu..malu..

Jiwa Paradox said...

APA LER KAU GAP...
ITU LAMA DULU...
SEKARANG MESTI SOKONG YAHUDI...
ITU KESAH 2000...
SEKARANG 2012...
BETUL TERTINGGAL LER KAU NI...
HEHEHEHE

Anonymous said...

confirm depa tak boleh jawab punya..

Melayu Perak said...

NFC - Salleh Jawap Dakwaan Shamsubaharin

Semalam adalah giliran Pkr membuat tuduhan yang datang dari pihak Datuk Senyum Shamsubahrin yang mendakwa Mohamed Salleh cuba membayar rasuah kepada pihak polis melalui Shamsu dan juga mendakwa yang dirinya cuba dijadikan kambing hitam dalam kes NFC.

Jadi hari ini, giliran Mohamed Salleh pula menjawap... dari NST - ( terjemahan saya )

- Syarikat tidak punya alasan untuk merasuah Polis kerana NFC ( Bukan NFCorp ?? ) tidak pernah hadapi masalah dengan Polis. Kita sentiasa memberi kerjasama dalam siasatan Polis.


- Syarikat menggaji Shamsu kerana kita amat terdesak apabila berdepan pelbagai tuduhan dimedia dan memerlukan seseorang untuk menjaga hubungan media NFC, dan beliau mendakwa punya pengalaman dan contacts dikalangan media untuk melaksanakannya


- Mohamed Salleh juga menafikan Shamsu dilantik sebagai ' Penasihat dan Konsultan ' NFC pada November tahun lepas untuk dijadikan kambing hitam bila maklumat kes mula tersebar.


- Shamsu menawarkan khidmatnya, kemudian menuntut dibayar terlebih dahulu walaupun beliau belum melakukan apa-apa tugas kerana Agreement belum disiapkan. Pekerja NFC telah menyiapkan Agreement Perlantikan tapi sebelum Shamsu sempat sain, dia telah ditangkap.


- Jika Shamsu dijadikan kambing hitam, kenapa beliau sering menghantar bil dan menuntut dibayar segera ? Semua yang disebut oleh Shamsu adalah pembohongan, malah Mohamed Salleh punya beberapa SMS bagi membuktikan Shamsu menekan syarikat untuk membayar beliau.

Mula-mula saya nak tanya, sebenarnya NFCorp itu NFC juga ke, yakni punya akronim yang SAMA dengan NFC kerajaan ? Jika semua pihak masih terus menggunakan akronim yang sama, mungkinkah akan berlaku lagi salah faham syarikat mana yang dirujuk ? Atau mulai sekarang, adalah diterima ramai bahawa NFC adalah merujuk kepada NFCorp .......... dan NFC kerajaan pula jika keluar cerita, juga akan dirujuk sebagai NFC. ... huh ?

Mohamed Salleh langsung tidak menyebut sebarang angka RM dalam jawapannya. Berapa yang dibayar kepada Shamsu setiap kali dia menuntut ? Bagaimana datangnya RM2.2 juta seperti disebut Shamsu semalam dan RM1.7juta seperti dalam pertuduhan terhadap Shamsu ?

Satu lagi saya nak belajar juga dari Shamsu bagaimana dia boleh ' tuntut dan paksa ' NFC untuk bayar setiapkali memberi bil kepada NFC untuk tugas yang belum dilaksanakan. Mesti ayat power tuh.....

Apapun, kita tunggu episod seterusnya ........

***************************************
Sementara itu mahkamah telah menetapkan April 4-6, Mei 14-25 atau selama 13 hari untuk perbicaraan kes Shamsu menipu Mohamed Salleh. Pihak Pendakwa akan memanggil seramai 15 saksi. NST

***********************************

Artikel asal NST

Anonymous said...

Mahfuz pilih penjara daripada membayar denda (10/11/2000):

Ketua Pemuda Pas, Mahfuz Omar, memilih untuk dipenjarakan sebulan daripada membayar denda RM1,500 setelah didapati bersalah oleh Mahkamah Majistret di sini hari ini kerana menyertai satu perhimpunan tanpa permit tiga tahun lalu.

Majistret Sayani Mohd. Nor turut menjatuhkan hukuman yang sama ke atas tiga orang lagi iaitu Naib Ketua Pemuda Pas, Salahuddin Ayub, 39, serta dua lagi ahli Pas, Minghat Mamut, 54, dan Jalaluddin Abd. Manan, 64.

Salahuddin dan Jalaluddin juga memilih hukuman penjara tetapi Minghat menjelaskan denda yang dikenakan.

Mereka didapati bersalah menyertai perhimpunan tanpa mendapat permit daripada Ketua Polis Daerah Brickfields, di depan pintu masuk Universiti Malaya di sini pada 4 April, 1997 sebagai membantah kehadiran pasukan kriket Israel yang menyertai kejohanan trofi Majlis Kriket Antarabangsa di sini.

Mereka dijatuhi hukuman mengikut Seksyen 143 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara maksimum enam bulan atau denda atau kedua-duanya sekali.

Mahfuz, 43, yang juga Ahli Parlimen Pokok Sena, Salahuddin dan Jalaluddin dilihat menaiki van polis pukul 3.40 petang untuk dibawa ke penjara.

Turut hadir mendengar keputusan mahkamah itu ialah Presiden Pas, Datuk Fadzil Noor, Ahli Dewan Undangan Negeri Hulu Klang, Mohamed Azmin Ali dan Ketua Pemuda Parti Keadilan Nasional (Keadilan), Ezam Mohd. Noor.

Majistret Sayani dalam penghakimannya berkata, pihak pembela bukan sahaja telah gagal menafikan kewujudan perhimpunan tersebut malah mengemukakan pembelaan yang bersifat penafian semata-mata.

''Namun berdasarkan keterangan dokumentari yang dikemukakan oleh saksi-saksi, pendakwa berjaya membuktikan tertuduh berada di tempat kejadian,'' katanya.

Menurut beliau, walaupun Mahfuz, Salahuddin dan Jalaluddin mengatakan mereka berada di situ untuk menyuraikan orang ramai namun keterangan itu tidak dapat diterima.

''Begitu juga dengan keterangan Minghat yang mengatakan dia berada di perhimpunan tersebut untuk mencari anaknya,'' tambahnya lagi.

Majistret Sayani menyatakan beliau akan mengemukakan alasan penuh penghakimannya itu tidak lama lagi.

Peguam bela kepada empat tertuduh, Mohamed Hanipah Maidin yang diminta mengemukakan rayuan untuk meringankan hukuman, menyatakan anak guamnya amat terperanjat dengan keputusan itu.

''Saya rasa denda RM1 adalah memadai bagi mereka dan saya yakin keputusan ini bukan sahaja tidak menggembirakan umat Islam di negara ini malah membunuh demokrasi di Malaysia.

''Adalah tidak wajar jika anak guam saya yang menentang Israel iaitu pengkhianat dan pembunuh Islam, didenda melebihi RM2,000,'' tegasnya.

Timbalan Pendakwa Raya, Kamaruzaman Abdul Jalil bagaimanapun memohon hukuman berat dijatuhkan terhadap Mahfuz dan rakan-rakannya supaya ia menjadi pengajaran.

Menurut beliau, sikap degil yang ditunjukkan oleh mereka tidak patut dipandang ringan.

''Kalau guru kencing berdiri, murid pula akan kencing berlari,'' tegasnya.

Kamaruzaman menyatakan, sekiranya tertuduh tidak berpuas hati dengan hukuman yang akan dijatuhkan, mereka boleh membuat rayuan di Mahkamah Tinggi dan Mahkamah Rayuan.

''Hukuman yang dijatuhkan terhadap orang bukan Islam atau sebaliknya di mana-mana mahkamah di negara ini, tidak ada bezanya,'' kata beliau.

Sejurus selepas hukuman dijatuhkan, Mahfuz, Salahuddin dan Jalaluddin memberitahu peguamnya yang mereka tidak akan membayar denda dan memilih untuk dihantar ke penjara.

Empat tertuduh terbabit dihadapkan buat pertama kali di mahkamah pada 5 Ogos 1997 bersama 44 tertuduh lain.

Mereka bagaimanapun diperintahkan membela diri pada 20 Oktober tahun lalu manakala yang lain dibebaskan daripada tuduhan.

Pihak pendakwaan mengemukakan 19 orang saksi sementara saksi pembelaan mengemukakan lapan orang.

hangkedee said...

Mat Putt sibuk sedang buat ilmu kira kira nak jual Bukit Lada,kenapa lada ada di dalam bukit.Boleh angkat bukit guna Fort lif atau tidak ?Mr bean Malaysia.

Anonymous said...

apa le kau ni GAP...din puduraya kan dah naik taraf...skang taraf dia din pudu sentral...kuikuikui

azmi

Anonymous said...

Aku pun nak dengar juga keldai PAS PIS PUS yng tuduh umno/BN bersekongkol dengan UPCO/ISRAEL bagi komen isu kenyataan ANWAR ISRAEL di Wall Street Journal!!!

Keldai2 PAS PIS PUS mungkin boleh bagi pandangan mewakili Maharaja Lawak Mr Been Mahfuz dan Din Puduraya.

Psssst..apa punya bangang penyokong
PAS PIS PUS, ada ke patut walkie talkie jenama UPCO dikaitkn dgn negara israel.Suka hati mak bapak dia orng
jer nak buat fitnah!

Anonymous said...

aku sokong JIWA PARADOX...

dulu melalak nak cari penyokong...
bila dah jadi tokong mula la bebal dan akur pada tokong besar peliaq bengkok...

barua 2 ekor ni bukan pejuang tapi malaun yg bertopengkan imej islam...

dasar jantan dayus...
dengan al jubur pun korang dah ketaq lutut ada hati nak jadi
SOLDIER OF ALLAH SWT...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

BAHLOL DUA EKOR NI MEMANG TIN KOSONG, DULU LAGI AKU DAH CAKAP. YANG SI BAHLOL BEAN TU.........NAK MUNTAH !

Anonymous said...

Mana keldai Pakatan Rakyat aku tunggu
komen korang tentang pandangan Moshe Anwar Dayan di Wall Street Journal?

Tak kan terkedu kot mcm nik Abduh..atau play safe mcm kenyataan bapaknya nik ajis.


psssttt ulamak pekejadah isu melibatkn kepentingan orng2 islam
hanya kata biar anuar yng terangkn.
Kan senang beri kenyataan yng jelas
"apa yng anuar sebut tidak salah"
atau "sebenarya apa yng anuar sebu adalah salah" settle!
Sebab apa n.ajis nak play safe?Jawapanya ada pada muka dia hehe!

Anonymous said...

Kita kena jadi CHAMELEON lah bro...
kena ikut keadaan semasa, baru boleh hidup.
Kalau tak percaya boleh tanya BAPAK CHAMELEON.
Pemimpin Pakatan tak bangang sebab dia orang semua akan ada imbuhan jika berjaya..yang bangangnya ialah para penyokong.

Khakk..thuih...

Anonymous said...

Nora Danish menolak dakwaan kononnya dia sedang hangat bercinta dengan seorang penuntut kolej swasta, IPTS yang jauh lebih muda darinya. Nora berkata, tuduhan itu adalah tidak benar sama sekali dan dia memberitahu tidak pernah mengenali mana-mana lelaki yang masih menuntut di kolej."Saya langsung tidak tahu...

Anonymous said...

Miera Leyana menganggap hubungannya dengan Shahrizal Jaszle yang baru berusia 5 bulan itu berada pada tahap kritikal apabila Shahrizal didapati telah berlaku curang terhadap Miera. Miera berkata dia memperolehi bukti terhadap kecurangan Shahrizal sehingga menyebabkan pintu hatinya telah tertutup untuk berbaik...

Anonymous said...

Parti yg dah tiada ROH ISLAM.
sebenarnya dah lama kini terserlah.

Anonymous said...

3;58..3;59

Anak sapalah kamu nie ..

Kenapalah mak bapak kamu ajar jadi orng bodoh...

Nak cerita pasal hiburan pergilah blog hiburan bangangggg... kecik2 tanak mampusssss ..!!!!

Anonymous said...

3;58..3;59

ni lah anak2 yg kurang kasih sayang...

padah mak bapak berpolitik sokong aljuburi wal yahudi...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Masih kenal dengan bekas pelakon dan juga pengacara TV, Avaa Vanja yang berdarah berdarah campuran India (bapa) dan Inggeris (ibu). Kini Avaa dikhabarkan telah selamat melahirkan anak perempuan seberat 3.4kg di Hospital Gleneagle, 25 Jan 2012 baru-baru ini. Menurut informasi lagi nama anak Avaa itu bernama Merlissa. Tahniahlah diatas perkhabaran baik ini.

Anonymous said...

Harith Iskandar yang berkahwin pada Jun 2010 yang lalu dengan serang doktor dan model sambilan, Jezamine Lim kini dikhabarkan akan menimang anak sulung mereka tidak lama lagi. Ini dibuktikan dengan sesi photoshoot pasangan berkenaan baru-baru ni. Saat ini Jezamine Lim hamil untuk beberapa hari/minggu lagi sebelum bersalin. Sesi ini adalah saat-saat buat kenangan untuk si anak satu masa nanti. (pusat kena sensor oleh admin, xbleh tengok, hehe)

Anonymous said...

Dah dekat pukul 5 sat lagi masuk waktua asar tak nampak pun penyokong
Moshe Anwar Dayan bagi komen.

Lepas pukul 5 dah memang sure puak2 nie jadi orng bisu sbb selama nie pun
taip mengunakan computer kerajaan.Kul 5 office tutup esok baru boleh bukak computer hahahahaha!!!!

Assalamualaikum!

Anonymous said...

Isu diantara Rita Rudaini dan iparnya, Zaquan Adha memang menarik perhatian ramai, mengenai apa yang telah berlaku beberapa hari sebelum ini. Dan yang pasti kehadiran Ayu Raudhah sebagai isteri Zaquan tetap menerima tempiasnya. Dengarnya ini semua punca Rita kerana tidak puas hati terhadap Ayu. Kata orang benda kecil jerk pon nak perbesarkan, p lah berbincang dalam meja bulat, bermaaf-maafan, berdamai, jadilah keluarga yang bahagia, orang pon akan respek gak. hoho

pukimaq said...

Yang pasti sayangku tak sembunyikan hakikat dia sama macam homo cun ni, suka pada kote bengkok.

Anonymous said...

GAP,

TOLONG NYAHKAN KOMEN BUDAK YG KURANG DAPAT KASIH SAYANG NI...

SILAP MAKAN UBAT SEBAB TU LA KOMEN LARI TAJUK...

PI LA BAGI INFO NI KAT MAHFUZ DAN DIN...

Anonymous said...

GAP minta tolong delet budak bengap
4;31,3;58, 3;59...

Aku rasa penyokong2 Moshe Dayan Anwar
dah mula sewel akibat doa sendiri..!
Kihkihkih..bapak bengap..ketua bengap...anak pun ikut bengap!!!!

Anonymous said...

Pukimaq...

KONON2NYA KO KELAKAR LAH YER...???

kirim salam kat bapak ko tanya masa dia menutuh ko punya mak dulu ada baca bismillah tak...???

Anonymous said...

ni la yg dinamakan munafik kelas atasan...

hanya yg kelas atasan je yg mampu buat mcm ni....

dua2 muka tak tau malu...kununn pejuanggg islamm...piiiirahhhh...

taik kucing la pejuang mcm 2 ekor berok tu.....

Anonymous said...

manusia bengkok tu mana boleh luruh dah. dia sentiasa melawan arus. orang ke kiri dia ke kanan. orang ke depan dia ke belakang. orang menentang yahudi dia sokong. dasar bengkok.

X-UMNO MEN said...

X-UMNO MEN said...
TAU TAK KORANG bahawa ROSMAH telah HALAU adiknya dan tabur pasir kedalam periok nasi adiknya sehingga adiknya cabut,keje ,cari makan keluar negeri???

#Rosmah sanggup halau BAPA nya dan TAK BAGI BAPAnya masuk kerumahnya dekat jalan Duta.Bapanya dah mati!

#ROSMAH pernah tak nak mengaku orang N9,tapi orang Pekan(konon!)

#ROSMAH tak setuju anaknya berkahwin dgn Fadley,penyanyi... langsung nak ditabur pasir kedalam periok nasi Fadley.Pendendam juga Makcik Mah ni!!!

#ROSMAH adalah LEBIH TUA dari Najib..??? 5 tahun bedza?? Tu sebab Rosmah Buat surgeri kepada Mukany,sehingga rupa jadi macam The WITCH..!!!

#Dengar kata Rosmah pandai Manderum manderum..sehingga Najib TAKUT bebenor kat dia???

#Tau tak KORANG,perangai SHOPPING Rosmah,dah diketahui seluroh Dunia?

#Pendeknya Rosmah 5kaki,gemuknya 100 kilo (termasuk berat brg2 kemas &beg)

#Ada lagi...tunggu ye..

Januari 30/1/2012

SAMBUNGAN,,,,....episod 31/1/2012;
-----------------------------------
$$ ROSMAH dulu ada TAHI LALAT BESOR

dipipi,mcm tahi lalat Azean Irdawaty,tapi telah dibuangkan, kerana nampak tak cun,dan menggangu
masa beromen dgn suami...lagi pun Cina2 MCA kata BAD FENG SHUI,mah...

$$ Tahun 2011,ROSMAH gemar kepada hairstyle ala STAR TREK,the Klingon! tapi telah ditukar kpd style bibik Indon (sanggup dibelakang...dan kadang2 pegi balik ke style KLINGON....Bila ditanya;kenapa tak suka pakai tudung style HIJAB;jwp nya;Rimas,rimas....dan tak dapat tunjuk JEWELLERY2 yg MAHAL2..you..!

$$ ROSMAH dah LUPA asal usul nya dari Kg dinegeri 9...mcm kes si Tanggang lah..Bolehlah Rosmah diibaratkan ROSMAH,ank si-TONGGENG!

$$ Peruntukan 100 juta untuk projek PERMATA,adalah hasil pressure ROSMAH kpd Najib.."Kalau you tak bagi...siap you". Difahamkan hanya kroni2 saja yg berhak dapat projek ini,mah......

...bersambung.....


terima kerana masih membaca cerita2
Kak ROSMAH the FLOM-FLOS lady

X-UMNO MEN said...

FOR FURTHER INFO,tune to You-Tube
Type ROSMAH MANSOR....

dan semua cerita ada,

MCM MCM ADA LAH...!!!!

Anonymous said...

GAP,pl get your GAY lover pukimaq out off my face and out of your blog!!!!!

GELIGEMAN aku...!!!

Anonymous said...

Bila lagi puak PAS nak buat demo anti Israel terhadap makhluk anugerah tuhan tu, entah - entah puak PAS pun dah sokong ISRAEL, sejak berkawan dgn makhluk tersebut.
Nasihat aku pada penyokong PAS yang rasional, tak payahlah kamu agungkan pemimpin macam tu.Org yang benar - benar yang ikhlas mempertahankan kesucian Islam, parti kamu dah singkirkan manakala pemimpin yang kelabu/bermasalah kamu agungkan! demi untuk mengejar ke PUTRAJAYA.Janganlah kamu menjual kesucian agama kita,dgn keuntungan yang sementara ini.

Anonymous said...

Apa ni ada org terkeluar tajuk perbincangan, mungkin terlampau emosional kot !

Anonymous said...

MELAYU MUDAH LUPA !Tambahan pula nak kejar jawatan di Putrajaya, buat - buat lupa kot !

Anonymous said...

PENCACAI2 PR MUSIBAT NI TAK HABIS2 NAK MENFITNAH DAN MEMBURUK2KAN ORANG LAIN KERANA NAK COVER KESILAPAN PEMIMPIN2 BANGSAT MEREKA!!

Anonymous said...

x-umno men

x payah la ko nak cite pasal 1st lady tu.. satu dunia da tau.. org umno sume da tau tp buat2 tak tau jer..

Anonymous said...

kerajaan Umno BN tidak konsisten apabila cuba melabel Anwar sebagai pro-Israel tetapi pada masa sama tidak teragak-agak mengupah APCO untuk kontrak gubahan imej negara.

“Pelantikan APCO langsung tidak menjaga sensitiviti dasar luar kerajaan yang mengharamkan sebarang hubungan diplomatik antara Israel,” kata Yusmadi lagi.

APCO adalah firma Yahudi yang diupah Perdana Menteri Datuk Seri Najib untuk menaikkan imejnya sejak menjadi Perdana Menteri pada April 2009 dengan menggunakan wang pembayar cukai sebanyak RM77 juta setahun.

Pendedahan mengenai penglibatan Apco dalam kerajaan mengheret Anwar dan tiga ahli Parlimen Pakatan Rakyat digantung selama setengah tahun, tahun lalu.

Anonymous said...

9;16

Ni sekor lagi keldai sesat.Ko pegi bukak website UPCO WOLDWIDE,apa bukti
yng UPCO adalah firma yahudi?

Aku pun terhingin sangat nak tau??
Aku tunggu ko punya jawapan.

Anonymous said...

Ala anon 10:42pm, kita tengok je sumber yg anoNGOK 9:16pm tu copy & paste dari mane...??

Hehehe.. dari Keldaian daily rupenye... tarak kredibel, kuat pembohong..

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

11;31 aku nak bagi tau kat keldai2 bodoh nie jngn kita percaya sesuatu berita sebelum kita tahu kesahihanya.

Walaupun aku tahu mereka bongok aku meletakan sedikit harapan supaya mereka tidak bongok selama2nya hehe!

Anonymous said...

MANA BOLEH DERHAKA WEYY... NAK MAMPUS...

PAS FOR ALL... ISRAEL FOR ALL...
KAN..KAN..KAN.. PENCACAI2 PAS...

Anonymous said...

PARASIT INI TIDAK BERANI BERCAKAP PASAL ANUAR YG BUAT KENYATAAN PARASIT PARASIT BERPARTI PAS TAPI JIWA DAN RAGA NYA DISERAHKAN PADA ANUAR SEBAB ITU PARASIT 1,2,3,4 TIDAK BERANI KELUARKAN KENYATAAN BAIK DALAM HARAKAH SENDIRI MAHU MEDIA MEREKA SENDIRI PAS SUDAH HANCUR PAS AKAN DIKUBURKAN OLIH ANUAR DAN PENYOKONG PAS AKAN BERALIH KEPADA ANUAR ITU YG ANUAR MAHU PEMIMPIN PAS TAHU TAPI BUAT BODOH TAKUT TIDAK DICALUKAN DALAM PRU 13 PEMIMPIN PAS YANG LINGKUPKAN PAS SENDIRI BUKAN DARI UMNO DAN BN.