Tuesday, January 31, 2012

SIDANG MEDIA HASAN ALI : 3RD FORCE ,BALUN ANWAR DLL.

sidang media penuh hasan ali.
kupasan mengenai 3rd force IMR,anwar dll.
KLIK SINI

56 comments:

Anonymous said...

Teruskan bongkarkan KEBUSUKAN anwar

X-UMNO MEN said...

1st FORCE ie PAKATAN RAKYAT akan MENANG Besar pada PRU 13,nanti;

sumber Special Branch POLIS,dan Persik Khas Angkatan Tentera...

Tun Teja said...

Sudah diperbincangkan semasa aku tonton tv3 soal jawab pada 25 Jan. Mengikut pendapatku dari puncak inilah DHA meneruskan perjuangan IMR akan disasarkan melalui The Third Force. Lebih baik lagi jika matlamat IMR diperjelaskan secara terperinci dengan para cendakiawan orang Melayu termasuk generasi muda. Bukankah UMNO pun bekerja kuat memperjuangkan matlamat yang sama ?

Anonymous said...

Kayveas,PPP,kata dalam The Star "3rd Force" akn kecundang...

Gitu jugak dgn "the 2nd Force": BNUMNO..!!

Ahli2 BNUMNO jgn terkejut Beruk apabila dibenamkan dan dikejutkan pada PRU 13...

Jadi hendak bersiap sedia,supaya jgn BIOL dan STRESS GILA..!!hehee

Anonymous said...

X-UMNO MEN you get lost..!

Anonymous said...

X-UMNO MEN SEJAK BILA PULA ANDA BERI PENUH KEPERCAYAAN PADA SPECIAL BRANCH POLIS , PERISIK KHAS DAN ANGKATAN TENTERA....NI MACAM CERITA 16 SEPTEMBER HARI TU AJE...KEH...KEH...KEH....OR IS IT INFO NI DARI MR.ANWAR....HE IS GOOD AT CREATING PERCEPTION.

ITS REALLY A PITY DREAMING TO BE A PRIME MINISTER....BOLEH JADI GILA EK.


DULU KINI DAN SELAMANYA UMNO A FORCE TO BE RECKONED! INSYALLAH PRU 13.....KITA MENANG....LANDSLIDE VICTORY....Jangan Marah.BERKAT SOLAT HAJAT EVERYTHING IS CRYSTAL CLEAR BY THE DAY.

Anonymous said...

Pendapat aku begini kalau salah tolong maafkan, " Kuasa Ketiga" itu adalah strategi PR untuk membendung rakyat dari mengalihkan undian ke BN, PAS dan PKR kini telah terjejas teruk akibat imej negatif parti mereka sehingga penyokong sendiri dan atas pagar telah dilihat akan menukar haluan pangkahan undian ke parti BN, jadi untuk mengelakkan ini terjadi mereka berdrama dengan berbagai episod yang nampak real seperti contoh pemecatan Hassan Ali, dia kehulu kehilir berceramah untuk menunjukkan dia dipihak yang betul dan teraniaya dipecat kerana berjuang kerana Islam, penyokomg dan atas pagar yang nak menukar haluan tadi akan bersimpati semula, BN harus berwaspada dengan stratedi mereka ini, kerana audien yang mendengar ceramah Hassan Ali adalah ramai termasuk penyokong UMNO sendiri, tidak mustahil mereka pulak yang bersimpati kepada HassanAli ini. Kalau dia ikhlas nak berjuang mengapa bila dipecat dia tidak mahu masuk dalam parti lain, tapi nak tubuh 'JATI" NGO pulak, PRU 13 nanti mereka akan bercantum semula untuk membentuk kerajaan.

Ir MIM NUSANTARA said...

Bukan senang nak BNUM,BNUMNO..!!
tapi,MALAYSIA BOLEH....!!

Dalam Dunia ni,bukan Senang nak Senang;Susah nak Senang;TAK Susah nak Susah..!! dan Senang nak SUSAH!

FIKIR2LAH dan SELAMAT berAMAL....!!

Anonymous said...

X-UMNO MEN JANGAN DENGAR KHABAR ANGIN....SELAMA NI PAKATAN KATA POLIS, ANGKATAN TENTERA KATA KERAJAAN BELI....LA NI PERCAYA PULA. JANGAN JADI TIPAH TERTIPU PERCAYA KHABAR ANGIN X- MEN MASUK ANGIN PUNGKOK BERASAP NANTI HA..HA..HA..

X-UMNO MEN said...

X-UMNO MEN said...
TAU TAK KORANG bahawa ROSMAH telah HALAU adiknya dan tabur pasir kedalam periok nasi adiknya sehingga adiknya CABUT,keje ,& cari makan keluar negeri???KESIAN!

#Rosmah sanggup halau BAPA nya dan TAK BAGI BAPAnya masuk kerumahnya dekat jalan Duta.Bapanya dah mati!
ANAK DERHAKA...!!(nnti balasn kow!)

#ROSMAH pernah tak nak mengaku orang N9,tapi orang Pekan(konon!)

#ROSMAH tak setuju anaknya berkahwin dgn Fadley,penyanyi... langsung nak ditabur pasir kedalam periok nasi Fadley.Pendendam juga Makcik Mah ni!!!

#ROSMAH adalah LEBIH TUA dari Najib..??? 5 tahun bedza?? Tu sebab Rosmah Buat surgeri kepada Muka nya,sehingga rupa jadi macam The WITCH..!!!

#Dengar kata Rosmah pandai Manderum manderum..sehingga Najib TAKUT bebenor kat dia???

#Tau tak KORANG,perangai SHOPPING Rosmah,dah diketahui seluroh Dunia?

#Pendeknya Rosmah 5kaki,gemuknya 100 kilo (termasuk berat brg2 kemas &beg)

#Ada lagi...tunggu ye..

Januari 30/1/2012

SAMBUNGAN,,,,....episod 31/1/2012;
-----------------------------------
$$ ROSMAH dulu ada TAHI LALAT BESOR

dipipi,mcm tahi lalat Azean Irdawaty,tapi telah dibuangkan, kerana nampak tak cun,dan menggangu
masa beromen dgn suami...lagi pun Cina2 MCA kata BAD FENG SHUI,mah...

$$ Tahun 2011,ROSMAH gemar kepada hairstyle ala STAR TREK,the Klingon! tapi telah ditukar kpd style bibik Indon (sanggup dibelakang...dan kadang2 pegi balik ke style KLINGON....Bila ditanya;kenapa tak suka pakai tudung style HIJAB;jwp nya;Rimas,rimas....dan tak dapat tunjuk JEWELLERY2 yg MAHAL2..you..!

$$ ROSMAH dah LUPA asal usul nya dari Kg dinegeri 9...mcm kes si Tanggang lah..Bolehlah Rosmah diibaratkan ROSMAH,ank si-TONGGENG!

$$ Peruntukan 100 juta untuk projek PERMATA,adalah hasil pressure ROSMAH kpd Najib.."Kalau you tak bagi...siap you". Difahamkan hanya kroni2 saja yg berhak dapat projek ini,mah......

...bersambung.....


terima kerana masih membaca cerita2
Kak ROSMAH the FLOM-FLOS lady

January 31, 2012 6:11 PM

X-UMNO MEN said...
FOR FURTHER INFO,tune to You-Tube
Type ROSMAH MANSOR....

dan semua cerita ada,

MCM MCM ADA LAH...!!!!

January 31, 2012 6:16 PM

Anonymous said...

wakakakakaa

pencacai akatan rakyat kat atas tu percaya pulak dgn polis dan SB yang depa anggap anjing kerajaan??

split disorder betul la pencacai2 pakatan nih!
waakakakakakaa

Anonymous said...

X-UMNO MEN hang kena minta maaf dengan Datin ROsmah pasai hang fitnah dan mengata kat dia, nanti kat akhirat nanti hang masuk neraka nanti...point dah takde nak pusing cakap, maki hamun pulak la depa ye , haram punya puak2 PR ni...

X-UMNO MEN said...

Anoneh Anoneh BNUMNO,

JANGAN EMO EMO....Kalo TAK Cayo,

Pegi You-Tube (tau kan??)

Taip Rosmah Mansor...

Lopas tu TENGOK sendiri..

Lepas Pikiaq Betoi2...

PRU 13,Tau lah Sapo nk Pangkoh..!!

PAKATAN,1st FORCE lah...

Faham???... JGN EMO EMO,TANGAN JGN GIGIL GIGIL.....SABAQ,OK??

Anonymous said...

orang cerita pasal anwar, hang dok kecoh pasal rosmah apehal?

hang masuk youtube, then hang taip anwar ibrahim. apa hang dapat?

keh keh keh

asifadio said...

terbaik la anon 7:17 hehe.. ayat mmg tajam tepat kat pengfitnah

Chow Sing Chi said...

Hmm....rajin plak budak copy paste ni bertenggek kat sini..semoga budak ni diberi hidayah...

Anonymous said...

anak cina tu bro...

Anonymous said...

tahniah sannn....

mcm aku ckp dulu, cara ko bercakap dan memujuk ala2 motivator gitu...

buatkan anwar dan nik aziz berak tercirittt...ekekeke

aku cuma observe dlm tenett ni jee, so far belom ada rezki nak attend majlis ko lagi....

tapi nengokkan org yg dtg berduyun2, mmg teruja...wa ckp luuu...

bkt gantang, penang dan shah alam menceritakan segala2nya...

buatkan anwar meracau2 tak keruan...hehehe...

tahniah sannn....tahniah... aku doakan ko lg jauhh...

Anonymous said...

KUALA LUMPUR, 31 Jan: Harakah kehilangan seorang warganya apabila wartawan Mohamad Safri Samsudin, 42 tahun, meninggal dunia jam 5.37 petang ini di Hospital Kuala Lumpur (HKL).

Safri (gambar) yang mula koma pagi tadi disahkan mengidap barah Ahad lepas oleh HKL.

Beliau meninggalkan lima anak yang berumur antara lapan hingga 16 tahun dan isteri, Puan Sharifah Nurhayati Al Yahya.

Safri meninggal di hadapan keluarga terdekatnya di samping rakan-rakan dari Harakah. Antara pemimpin PAS terakhir yang melawatnya adalah Datuk Husam Musa, Naib Presiden PAS jam 11.30 pagi tadi.

Semalam Salahudin Ayub, Naib Presiden PAS juga sempat menziarahi beliau.

Safri mula terasa letih-letih badan sejak dua bulan lalu. Akibatnya badan beliau kelihatan susut dengan cepat.

Beliau mendapatkan rawatan awal di Hospital Selayang namun doktor di sana mengesyaki beliau sakit batu karang dan memberikan jadual lawatan seterusnya pada 1 April depan.

Namun, minggu lalu Safri terasa letih sangat dan berat badannya susut begitu mendadak.

Beliau kemudiannya membuat pemeriksaan di HKL dan telah dimasukkan ke wad di sana.

Dua hari lepas, 29 Januari, HKL mengesahkan beliau mengidap kanser yang bermula dari hati dan merebak dengan cepat ke seluruh badan.

Safri dan Harakah



Safri mula bekerja sebagai perekabentuk dengan Harakah sejak tahun 1990an lagi namun berhenti selepas itu.

(Gambar: Saat akhir Safri bersama keluarga beliau di katil HKL)

Pada tahun 2008, Safri menyertai kumpulan Harakah semula dengan bertugas sebagai perekabentuk di akhbar Siasah.

Pada awal tahun 2011, apabila Siasah tidak lagi bersama Harakah, beliau bertukar profesyen menjadi wartawan Harakah.

Ini kerana kebolehan dan minat beliau yang mendalam sebagai wartawan.

Sejak itu beliau banyak membuat tugasan di Parlimen dan juga sidang Dun di samping tugas-tugas kewartawanan yang lain.

"Safri seorang wartawan yang berdedikasi dan fleksibel. Kami terasa benar kehilangannya. Saya bagi pihak semua Jamaah Pengarah Harakah dan kakitangan mengucapkan takziah kepada keluarga beliau," kata Datuk Kamarudin Jaffar, Pengarah Urusan Harakah.

Beliau juga memaklumkan, pihak Harakah menyumbangkan RM2,000 untuk membantu keluarga beliau.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Kurang sekor bangkai dalam Haprakkah tu, kurang sket crite2 fitnah kat Malaysia ni. Alhamdulillah....

Anonymous said...

jgn dilayan si ex umno tu... aku tak rasa ex umno pun. dh tak dpt pusing pasal risikan polis tentera dia pusing pasal rosmah... dgr la org dok fitnah pastu jadi tukang sebar padahal mata sendiri tak nmpk pun... bodoh punya pencacai. makin lama pencacai yg msk sini makin nampa jelas kegilaan meroyan lain mcm...

Anonymous said...

Ini adalah jemputan paling simple bagi pasangan yang dikatakan paling mendapat perhatian ramai. Siapa lagi Lisa Surihani dan Yusry KRU yang akan diijab kabulkan pada 26 Feb ini. Tak tahulah kenapa begitu simple banget kad perkahwinan mereka, sekurang-kurangnya buatlah sesuatu yang kelainan, nanti boleh gak orang jadikan kenangan atau simpanan. Takpe la, mane-mane je, asalkan boleh dibacakan. Hehe.

Anonymous said...

Ana Raffali, 27, mencuri perhatian ramai apabila berita pernikahannya mula tersebar. Dalam beberapa laporan media hari ini, juara AJL 25 itu dikatakan akan melangsungkan pernikahan pada 25 Februari hadapan dengan pemuda pilihannya, Aznaim Abdullah, 30.
moga berbahagia..hehhehe

Anonymous said...

strategi anwar untuk menjatuhkan kerajaan ialah fitnah rosmah. pada saya kerajaan lebih berhemah jika dibandingkan dengan anwar kerana tidak memfitnah perempuan. bukan perempuan pembangkang tu baik belaka, setan pun ada.

Anonymous said...

Apa2 saja la Hasan.. Jati ke.. Rambutan ke.. Bernas ke.. apasal tak join PERKATAK je.. kan perjuangan anda sama.. kesian Joe Kulim..

masuk geng jati hassan ali dapat beras jati percuma >>>>>

yang mana geng geng gagasan PR (PKR,PAS) yang kecewa dan dikecewakan sertai lah...JATI dalam NGO

Ini lah dia perangai orang yg frustrated....tubuhkan pulak NGO....Lagilah berpecah orang Melayu.....bukan nak perjuangkan Melayu Islam tetapi pentingkan perjuangan untuk diri sendiri. Bodohlah orang2 yg menyokongnya!

Sepatutnya JATI DIRI, sebab pengasasnya tidak mempunyai jati diri...samalah macam presiden PERKASA tiada jati diri.orang nak bagi, dia pun nak bagi.tetapi x tahu benda yg dia bagi tu menyentuh perasaan orang...he..he..he....

Anonymous said...

Nak bantu tapi hentam PAS..bagus la...ALLAH melihat kedalam hati yg paling dalam..apa yg tersirat dan tersurat....sekarang tengah panas laku lah..dah sejuk nanti sebelah mata pun orang tak pandang..contoh nya Zul nordin, ezam dan geng2 lompat tu...mcm makanan sejuk beku je la..bila nak guna panas kan..tunggu lah PRU13 makanan sejuk beku akan dipanas kan semula.....

Anonymous said...

Bile masa Zul Nordin lompat parti?? Bodoh tak bertempat ke anoNGOK 8:49pm???

Anonymous said...

Hassan ali tau dia tak ada sambutan sama ada dlm BN atau PR.., bahkan NGO pun tak sudi jemput dia masuk....jd tubuhkan NGO sendiri sj lah. kua.kua..kua!

Cam ni Hassan Ali....kuasa ke tiga tu maknanya takde telor.......kiri lu hentam kanan lu hentam....kiri lu hentam kau kau....kanan lu hentam fulus...mcm 5-6 katak tu... ape citer...kau tanding ke tak tanding ke kau pya pasal.

Yang kau kata perpaduan tu apahal dari pecah 2 haa sekarang dah pecah 3...biol la kau ni nak jadi satu mcm na kalau dah 3 suku 2 pun tk leh cantum.

Ada la aku nampak banner hasan ali nak buat road show kat Bangi tau lah nk jga jengok apa dia citer.
kita dtg ramai2 nak nengok apa yg dia melalak lagi tuh..

Anonymous said...

mari kita lihat sama2, adakah kekuatan dato hassan ali dalam roadshownya. selama ini pandangan pemimpin atasan pas akan berkata bahawa org2 yg disingkirkan dari pas akan menjadi ibarat anjing menyalak bukit. jadi disini semua org mahu lihat samada ahli dalam parti @ luar parti pas akan kekuatan dato hassan ali serta penyokongnya @ tumbangnya parti pas bg menghadapi asakan bukti2 dato hassan ali. kami amat tertunggu2.

Anonymous said...

Dulu hassan ali out of favour dengan umno dia condemn umno sekarang kena singkir dari pas dia condemn pas habis habisan macam mak cik kampung berkonfrantasi aje apala tv 1 dok bagi dia masa dlm berita perdana pulak tu hmmm

Anonymous said...

Semua AHLI dan PIMPINAN PAS perlu mengambil ikhtibar terhadap apa yang berlaku pada Dato' Hassan Ali.Kita jangan mudah terpengaruh dengan KEPETAHAN / KEHEBATAN sesaorang berpandukan LUARAN /DZAHIR nya, sehingga kadangkala kita meninggalkan keikhlasan sesaorang ahli yang tidak mempunyai kelulusan DR /PHD yang kadangkala hanya berkelulusan penoreh getah/ petani/nelayan dsb.Semua yang berlaku ini mengandungi ikhtibar dan ada hikmahnya buat tatapan setiap ahli dan Pimpinan Pas . Setiap ahli Pas kadangkala sanggup berhujan dan berpanas, malah sanggup merengkok dalam 'penjara' dek kerana perjuangan.Akhirnya kita ingin bertanya "PERNAH TAK" Dato' Hassan Ali melalui ujian dan tarbiyah ini sebagaimana diterima oilh nelayan/penoreh getah/petani /pelajar-pelajar bagi meneruskan perjuangan Islam yang BERWADAHKAN Pas.Renung-renung lah wahai Dato'Hassan Ali siapakah 'DIRI KAMU DAN DIRI KITA SEMUA SEBENARNYA DISISI ALLAH SWT".Diharap selepas ini Dato' Hassan Ali berangkat KETANAH SUCI bagi melalukan UMRAH mohon munajat kpd Allah SWT pertunjukkan jalan KEBENARAN supaya tidak hanyut 'TERLALU JAUH'
. InsyaAllah

Anonymous said...

Andai kata ditakdirkan calon PAS tewas ditangan calon UMNO/BN disebabkan hasil gerak kerja Dato Hasan Ali dan di sebabkan kekalahan calon PAS itu menyebabkan kuasa pemerintahan negeri yg dipegang oleh PAS atau PR jatuh ke tangan UMNO/BN maka jawap lah kamu dgn ALLAH wahai Dato Hasan Ali dihari pembalasan kelak. Kamu akan dipertanggungjawapkan kerana bersubhat menghalang tertegaknya hukum Allah di muka bumi Malaysia, rasuah dan kezaliman terus berlaku dah maksiat akan berleluasa disebabkan UMNOBN terus berkuasa akibat dari tindakan dendam dan ego kamu wahai Hasan Ali. Hanya org yg bodoh dan jahil sahaja yg akan mempercayai anda dipihak yg kononnya ingin dilihat sebagai org yg memperjuangkan Islam, Melayu dan Institusi Raja2 Melayu. Wahai Hasan Ali Anda sebenarnya syok sendiri dan kemaruk kpd pengiktirafan manusia, pengaruh, jawatan dan anda ingin masyarakat melihat anda sebagai seorang hero membela agama dan bangsa seolah-olah org yg tidak org lain tidak mempunyai daya juang sekuat & seikhlas anda. IRM = IRIHATI, RIAK , MUNAFIK.

Anonymous said...

Wahai Hasan Ali Anda sebenarnya syok sendiri dan kemaruk kpd pengiktirafan manusia, pengaruh, jawatan dan anda ingin masyarakat melihat anda sebagai seorang hero membela agama dan bangsa seolah-olah org yg tidak menyokong anda adalah golongan yg salah dan org lain di dalam PAS Selangor tidak mempunyai daya juang sekuat & seikhlas anda. IRM = IRIHATI, RIAK , MUNAFIK.

Anonymous said...

Wahai Hasan Ali Anda sebenarnya syok sendiri dan kemaruk kpd pengiktirafan manusia, pengaruh, jawatan dan anda ingin masyarakat melihat anda sebagai seorang hero membela agama dan bangsa seolah-olah org yg tidak menyokong anda adalah golongan yg salah dan org lain di dalam PAS Selangor tidak mempunyai daya juang sekuat & seikhlas anda. IRM = IRIHATI, RIAK , MUNAFIK.

Anonymous said...

HARAKAH : EMM HASAN..KO PINJAM DUIT HARAKAH KAN? INGAT X?

HASAN : ER...HEHEHEH NANTI AKU MINTAK SAMA SYABAS.

SYABAS : HOI..KO YG BUAT HAL SAMPAI KENA TEMINAT SAPA SUH? SIA SIA KAMI HARAPKAN KO JADI MB..BUKAN SIKIT TAW DUIT SYABAS HABIS DOK TAJA KO..RETI?

HASAN : ER...APANAMA...

RAKYAT SELANGOR : SUDAH2 LA HASAN OIK.KO DOK SEBOK JAJA SELAMATKAN AKIDAH..PEMIMPIN UMNO YG KAKI JUDI.ADA SAHAM ARAK..MALAH ANAK MAHATDIR PEMILIK KILANG ARAK SAN MIQUEL PON KO DIAM JER APA HAL?

LAGI 1 NIH..PERUNTUKAN BAIK PULIH LONGKANG, INFRA SELNGOR..TGK KAT CLAIM DUIT HABIS.TAPI PROJEK X JALAN APA CER?

KEHKEHKEH...JGN PIKIR RAKYAT BEBAL MCM UMNO!

Anonymous said...

bosan tul tgok tv......hasan ali asyik menyalak jerrr....

Anonymous said...

...kalau umno tidak terdesak, umno pun tak pandang sangat dengan hasan ni, tapi kerana terdesak...maka tv pro.bn..akan segera menemuinya..bagi bn inilah yg dikatan pucuk dicita ulam mendatang.., walau bagaiman pun hasan masih lagi berpeluang untuk berfikir/mana yg terbaik baginya...

Anonymous said...

Bosan betul anon pembangang yang asyik copy & paste kat atas ni. KOnonnya ramai la pengomen lain yg tak suka Hassan Ali jugak... padahal anon pembangang sekor je yg komen berjela2... bese la, pencacai terbaik PELIWAT...

Anonymous said...

Semua AHLI dan PIMPINAN PAS perlu mengambil ikhtibar terhadap apa yang berlaku pada Dato' Hassan Ali.Kita jangan mudah terpengaruh dengan KEPETAHAN / KEHEBATAN sesaorang berpandukan LUARAN /DZAHIR nya, sehingga kadangkala kita meninggalkan keikhlasan sesaorang ahli yang tidak mempunyai kelulusan DR /PHD yang kadangkala hanya berkelulusan penoreh getah/ petani/nelayan dsb.Semua yang berlaku ini mengandungi ikhtibar dan ada hikmahnya buat tatapan setiap ahli dan Pimpinan Pas . Setiap ahli Pas kadangkala sanggup berhujan dan berpanas, malah sanggup merengkok dalam 'penjara' dek kerana perjuangan.Akhirnya kita ingin bertanya "PERNAH TAK" Dato' Hassan Ali melalui ujian dan tarbiyah ini sebagaimana diterima oilh nelayan/penoreh getah/petani /pelajar-pelajar bagi meneruskan perjuangan Islam yang BERWADAHKAN Pas.Renung-renung lah wahai Dato'Hassan Ali siapakah 'DIRI KAMU DAN DIRI KITA SEMUA SEBENARNYA DISISI ALLAH SWT".Diharap selepas ini Dato' Hassan Ali berangkat KETANAH SUCI bagi melalukan UMRAH mohon munajat kpd Allah SWT pertunjukkan jalan KEBENARAN supaya tidak hanyut 'TERLALU JAUH'
. InsyaAllah

--------------------------------

Dari komen pembaca di Malaysiakini...

Anonymous said...

Andai kata ditakdirkan calon PAS tewas ditangan calon UMNO/BN disebabkan hasil gerak kerja Dato Hasan Ali dan di sebabkan kekalahan calon PAS itu menyebabkan kuasa pemerintahan negeri yg dipegang oleh PAS atau PR jatuh ke tangan UMNO/BN maka jawap lah kamu dgn ALLAH wahai Dato Hasan Ali dihari pembalasan kelak. Kamu akan dipertanggungjawapkan kerana bersubhat menghalang tertegaknya hukum Allah di muka bumi Malaysia, rasuah dan kezaliman terus berlaku dah maksiat akan berleluasa disebabkan UMNOBN terus berkuasa akibat dari tindakan dendam dan ego kamu wahai Hasan Ali. Hanya org yg bodoh dan jahil sahaja yg akan mempercayai anda dipihak yg kononnya ingin dilihat sebagai org yg memperjuangkan Islam, Melayu dan Institusi Raja2 Melayu. Wahai Hasan Ali Anda sebenarnya syok sendiri dan kemaruk kpd pengiktirafan manusia, pengaruh, jawatan dan anda ingin masyarakat melihat anda sebagai seorang hero membela agama dan bangsa seolah-olah org yg tidak org lain tidak mempunyai daya juang sekuat & seikhlas anda. IRM = IRIHATI, RIAK , MUNAFIK.

January 31, 2012 8:58 PM

-------------------------------

Dari komen pembaca dari Malaysiakini jugak.....

Anonymous said...

Wahai Hasan Ali Anda sebenarnya syok sendiri dan kemaruk kpd pengiktirafan manusia, pengaruh, jawatan dan anda ingin masyarakat melihat anda sebagai seorang hero membela agama dan bangsa seolah-olah org yg tidak menyokong anda adalah golongan yg salah dan org lain di dalam PAS Selangor tidak mempunyai daya juang sekuat & seikhlas anda. IRM = IRIHATI, RIAK , MUNAFIK.

January 31, 2012 8:59 PM

--------------------------------

Dari komen pembaca Malaysiakini jugak.... bodohnya si tukang copy & paste tu...

Anonymous said...

HARAKAH : EMM HASAN..KO PINJAM DUIT HARAKAH KAN? INGAT X?

HASAN : ER...HEHEHEH NANTI AKU MINTAK SAMA SYABAS.

SYABAS : HOI..KO YG BUAT HAL SAMPAI KENA TEMINAT SAPA SUH? SIA SIA KAMI HARAPKAN KO JADI MB..BUKAN SIKIT TAW DUIT SYABAS HABIS DOK TAJA KO..RETI?

HASAN : ER...APANAMA...

RAKYAT SELANGOR : SUDAH2 LA HASAN OIK.KO DOK SEBOK JAJA SELAMATKAN AKIDAH..PEMIMPIN UMNO YG KAKI JUDI.ADA SAHAM ARAK..MALAH ANAK MAHATDIR PEMILIK KILANG ARAK SAN MIQUEL PON KO DIAM JER APA HAL?

LAGI 1 NIH..PERUNTUKAN BAIK PULIH LONGKANG, INFRA SELNGOR..TGK KAT CLAIM DUIT HABIS.TAPI PROJEK X JALAN APA CER?

KEHKEHKEH...JGN PIKIR RAKYAT BEBAL MCM UMNO!

January 31, 2012 9:01 PM
---------------------------------

Pun dari komen pembaca dari Malaysiakona....

Anonymous said...

Kesian anon pembangang yg beri pelbagai komen kat sini (kononnyaaa...). Modus operandi nya TERLALU BODOH...... copy & paste hanya dari artikel Meloyakini.

BODOHHHHNYA si anon pembangang tu!!!!......

Anonymous said...

anon 9:16

gap dan semua kawan2 kau..aha..sedar pun kau org yer..memang semua ni komen dari malaysiakini..berita yg telus..byk lagi komen2 dari rakyat m"sia yg bencikan umno..baru kau tahu...

tapi satu bagus nya..komen2 kat malaysiakini tu tidak lah mencarut2..memaki2 mcm komen kau org kat blog nie..

baru kau tahu..ramai yg baca malaysiakini..blog kau..kau komen lah syok sendiri...hehehe..jgn marah

Anonymous said...

anon 9:16

gap dan semua kawan2 kau..aha..sedar pun kau org yer..memang semua ni komen dari malaysiakini..berita yg telus..byk lagi komen2 dari rakyat m"sia yg bencikan umno..baru kau tahu...

tapi satu bagus nya..komen2 kat malaysiakini tu tidak lah mencarut2..memaki2 mcm komen kau org kat blog nie..

baru kau tahu..ramai yg baca malaysiakini..blog kau..kau komen lah syok sendiri...hehehe..jgn marah

January 31, 2012 9:21 PM

------------------------------

"komen dari malaysiakini..berita yg telus"

Kah kah kah kah kah kah

Nak termuntah aku dengar komen BODOH ko tu!!!!! Uwekkk.......

Anonymous said...

January 31, 2012 9:21 PM

telus hangguk la! kalau telus mana pergi komen aku yg dh nk beratus aku send pencacai oi... pigidah... sekurangnya Gap kasi lepas komen bodoh korang kat sini, malaysiakini kasi tapis habis2... PENGECUT!

Anonymous said...

yg lepas bebas kat ruang komen malaysiakini hanya komen yg hentam umno, bn dan hentam mrk2 yg tentang anwar... ramai lagi bg komen bidas balik tp yg lepas mungkin satu dua saja. contohnya aku sendiri ada juga komen bukan sekali dua dah byk kali dan komen2 aku bukan dlm bahsa kasar pun. semua ada fact... kenapa sampai skrg msiakini simpan or reject komen aku? korang yg copy paste ni hanya tgk apa yg korang nampak saja. yg sedap dek mata korang dan menyokong puak korang. kalau korang rasa ramai sgt yg bg komen positive pd PR korang baik tgk jugak komen di laman akhbar sinar... LAGI TELUS! kat situ korang boleh tgk sapa yg lebih byk bidas sapa. jgn cuma bandingkan dgn msiakini saja. korang pergi jugak try2 berkwn dgn org media jgn berkwn dgn media pro PR saja... nanti syok sendiri. kalau korang betul tahu keadaan sebenar, korang tak akan kata senario politik berpihak pd korang... itu hakikat!

kingnek said...

Hassan Ali akan menyebabkan PAS terus hilang relevan selepas PRU akan datang

Anonymous said...

jangan risau siapa menang PRU13 BN atau Pakatan tak apa asalkan bukan DSAI. Kita mesti pastikan dia kalah kerusi Parlimen supaya tak jadi YB dan tak jadi PM. Mana dia bertanding GAP mesti bekerja kuat pastikan dia kalah!. Permatang Pauh atau muingkin kerusi DAP kat Wilayah Persekutuan ke?

Anonymous said...

Ha anoNGOK 9:21pm... jawab la komen anon 9:55pm tu. Ade berani ke??? 'Telus' ke dalam pungkoq hang.....

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

mamat perasan 6;22

ko punya sumber dari perisik khas angkata tentera Israel ke hahaha...
Cayalah....


MagnumPI

Anonymous said...

Kimak betul Musangka berbulu babi & Anak sepuluh jadi X-UMNO MEN pulak, ini Chromosome X ada unsur betina, MEN itu jantan jantan, confirm jenis tonggeng bontot punya.

Anonymous said...

nampak sgt songkok yg dipakai hassan ali sebagai mana songkok yg dipakai olih org umno kuno.jadi tak timbul jiwanya berjiwa org pas.songkok hitam sinonim umno.lagi tinggi songkok hitam ini lagi tinggi darjat dlm umno kuno

Anonymous said...

BETUL TU ANON 1:04AM

X UMNO MEN TU CONFIRM SUAM2 PUNYA ORANG. PENYOKONG LGBT KOT?

Tukang Komen said...

Selamani ramai ahli pas yg tak berapa pekenan tindak tanduk parasit dan juga fatwa songsang Nik Aziz dan Hadi. Tapi mreka bincang sesama sendiri sbb takde sape nak 'lead'. Skarang Hassan ALi and gang dah kedepan maka ramai yg hadir majlis anjuran Hassan ALi sebagai tanda protes. Benar kata Hadi 'rakyat adalah hakim yg adil'. Selamat tinggal,sayonara,adios and goodbye pas.

SuperSamKong said...

TERANG TERANG DAtUK HASAN ALI KATA KEPADA PR DAN ALJUB, KALU BERANI SAMAN LA.....

Anonymous said...

Wahai pengampu UMNO....dah ambik ker kau duit bantuan RM500.00 ringgit kau tu..? Kalau diaorang nak bagi, tahun sudah sudah lagi diaorang bagi..kalau pembangkang tak bukak mulut, sampai mati pun kau tak rasa duit tu...itu pun dia bagi syarat..kalau nak bagi tu jangan lah kira bulu...satu lagi aku nak tanya pada kau pengampu UMNO, kau ni dulu sekolah kat mana..for sure memang kat sekolah kerajaan..cuba kau tengok anak2 diaorang..fuyoo...sekolah private tu..tak nak campur dgn org lain...berapa diaorang bayar..? fuyoo...mahal tu..kau pakai kereta apa sekarang? anak2 diaorang pakai kereta apa..??? fuyoo...kereta mahal tu...rumah macam mana yg kau duduk sekarang..??? cuba kau tengok rumah diaorang, fuyoo...rumah mewah tu...cakap pakai otak ler Bro...begini lah jadinya kalau 24 jam dgr media pekakas ni...