Monday, January 30, 2012

ARTIKEL 'AL YAHUDS' KHAS UNTUK ANWAR SHALOM !

terbaik la artikel ni zulnordin ni..
AL YAHUDS
AL YAHUDS
KLIK SINI 

72 comments:

Anonymous said...

Dia nie mana ada muka tau malu.depan org pon selamba berbogel.

Anonymous said...

mangkok selama ini kerajaan telah lama mengadakan urusan dengan israel kalau nak tahu datang p.klang tengok negara mana yang banyak bawa masok barang kat negara kita ni bahalol

Chow Sing Chi said...

10.43
maksud hg kita ada hubungan diplomatik dgn israel la?

Otak geliga said...

Yahudi laknatullah kalau baca blog GAP mmg SENYUM SIMPUL malah mungkin ada yg MALU2 tahi hanjing sebab ada gak yg SAYANG MEMBUTA TULI pada mereka.....apa la susah sgt nak lihat KEBENARAN????

Anonymous said...

walawei..alangkah bangangnya 10:43am kat atas tu..tapi tak heran, budak2 pakatan memang bangang camtu..kah kah kah.

Otak geliga said...

To Anon 10.43AM

berjual beli mmg x boleh lepas dgn YAHUDI LAKNATULLAH....yg penting ada ke KERAJAAN MALAYSIA SKRG terhegeh2 nak MENGIKTIRAF HAK NEGARA ISRAEL mcm pemimpin korang yg diangakat tarafnya jd Imam Mahdi tu????

senang cerita kau cari la sendiri apa dia brg2 YAHUDI LAKNATULLAH tu lepas tu BOIKOT.....jgn kau pulak yg MELANTAK guna x ingat dunia

Anonymous said...

anon 10:43 AM, boleh aku tau kat mana nak cari kedutaan israel kat malaysia ni?

Otak geliga said...

kalau bg pembangkang HARAM yg pimpin Malaysia alamatnya YAHUDI MELONCAT mcm beruk termakan belacan sbb ramai PENYOKONG PEMBANGKANG kat Mas ni yg mengagung2kan depa......PRU 13 ni kasi nyahkan parti pengkhianat AGAMA ISLAM, BANGSA MELAYU & NEGARA MALAYSIA ni.....makin lama makin naik gila depa ni semua.....yg jelas2 bathil pun sanggup lg dijilat2 tu

Otak geliga said...

berbalik kepada yg asal.....

YB Zul tulis mmg menggoncang kepala otak semua org supaya sedar siapa itu pemimpin pakatan haram di Mas......tapiiii nak buat apa simpan2 lg YB, bila nak kasi gegar satu Malaya dgn BUKTI2 yg dikatakan WUJUD tu????......rakyat MAS dah x sabar menunggu ni......menunggu PRU13 ke?

Anonymous said...

Hoi mangkok jamban umgok semua nak tanya sikit apa yang ketua umgok jumpa pembesar israel dulu tu lupa pulak nama dia,cuba umgok2 semua tolong jawab anuwar kr

Anonymous said...

mangkuk 11:13,

Lu jangan main agak2 pastu wat tak ingat...nyatakan siapa..bila dimana dan untuk apa perjumpaan tu bg menguatkan hujah anda..jangan main hentam sembrono...

Otak geliga said...

tipikal pencacai pakatan hantu haram tahap low classss.....sendiri spin, sendiri fening, sendiri lupa, sendiri tanya, last2 salahkan org lain.....sebijik mcm Imam Mahdi jadi2an......hehehehe

Anonymous said...

Sian kat umgok2 siang malam mimpi kan anuwar napa ya dia tak mimpi hj jib ke hj mah ke ngapa ya

Servant of God said...

Kepada penjilat2 Anwar,

Pi mampos. Aku dah malas dah nak layan spin korang.

Dah laa cakap tak pernah berbukti, tapi bila kena balas balik dengan soalan, haram tak pernah nak jawab.

Memang sepesen dengan ketua korang tuh. Bising lebih, substance memang takde. Poodah!

Nok said...

seronok ya tengok telatah penyokong2 haprak kat sini mcm2 peel...dah le komen macam haramjadah lepas tu merepek yg bukan2...nampak sgt puak2 ni haprak....depa ingat buat fitnah tu rakyat terus percaya cakap depa......ayam pun tergelak dgr komen2 bodoh tu....EX UMNO MEN butuh, kimak hang kalau ex umno apa no ahli hang???jgn nak menipu pulak konon2nya bekas ahli umno poorahhhh... perangai macam gampang....aku rasa PR pun tak mahu terima jadi ahli.....komen hampas....macam cinabeng..jubur nko anuar dah tibai ke apa...macam le pandai sangat.....

Otak geliga said...

hehehe.....apa ni main mimpi2 ni....geli je aku dgr.....hehehehe....org2/penyokong UMNO/BN masih waras la wei.....x mcm pencacai pakatan hantu haram.....x kira siang malam...taksubnya pd pemimpin sampai dibawa TIDOOORRR....hehehe

apa main2 mimpi ni....kau ni sakit ke???....hehehe

Otak geliga said...

ssian bebenorrr peghati pe'el pencacai pakatan hantu haram ni...x da isu....isu MIMPIpun jadila ye....hehehe

ni sapa ajar ni???...akak YAHUDI ke??...damn!!!...diorang dah main ramal2 mimpi pulak....hehehe

Anonymous said...

otak geliga ahkau otak lembu izat maaf lah teman kobar kat meka kalau orang takda mimpi ni orang tu dah tak lama lah tu macam juga umgok kesukaan kamu akan padam untuk selama2nya

Otak geliga said...

Anon 11.51AM

hehehe...hek eleh terasa plak pencacai ni...ekekeke

ye la...ye la....kau nak minta kitorang mimpi apa???....hehehe

nak download kat mana mimpi tu???...ada x dlm buku jigga??....hehehe

Otak geliga said...

ahli2 PAS, PKR ngan biaDAPigs biasanya mimpi apa ekk???

kongsi la skit....nak tau jugak ilmu supaya BERMIMPI HJ, HJH, HJ yg x pi HJ...bla...bla...bla...ekekeke

Anonymous said...

otak geliga lembu kita orang tak mimpi tapi kita orang selalu main ngan puteri umgok

Otak geliga said...

kalau kau TAK MIMPI kau baca balik la apa yg kau tulis kat 11.51AM tu...hehehe

ishhh bosan la bergurau dgn anon pencacai low clssss ni....enggak ada isu mau ribut2.....hehehe

jawab artikel YB Zul tu...hehehe

Otak geliga said...

Anonymous Anonymous said...

otak geliga lembu kita orang tak mimpi tapi kita orang selalu main ngan puteri umgok

January 30, 2012 11:59 AM
--------------------------------------------------------
lupa nak beri peringatan pd semua & diri aku jugak....kalau menaip tu jgn la sampai DEDAHKAN DIRI PERNAH BERZINA......bangga pulak tu....apa da

Anonymous said...

Cakap Kosong aje apa dapat?? Syiok sendiri aje.. Kapla Hotak BNgok, Anon2 BNgok!!!

GAP dah back to old style. Dah takde IDEA lah tu!! NERD!!!

Otak geliga said...

nnt jgn pulak spin kata main POK AMAI2 atau main KEJAR2 ngan putri UMGOK

puak2 ni kena diingatkan slalu sbb depa ni cpt lupa....hehehe

Otak geliga said...

Anon 12.16PM

ntah apa2 la kau ni....apanya ckp kosong???...hehehe

aku ni letih melayan mainan mimpi rakan pencacai kau....hehehe

kau ni x bacapun apa yg YB ZUL tulis, dah menggelegak nak bg komen....panass le tu

mohd yusof said...

beb...
udah2 la tu...
yg nk begadoh same sendiri da knape...
same-same sebangsa la weh...
ape pn parti korang..pk la sket...
klu bangsa laen tgk...x ke malu..
jgn emosi sgt la...xelok...
ade yg marah ke aku tegur neh?

besa mane pn kite...penghujungnye ke kubur jua...Aku taat pd yg satu...

Otak geliga said...

mohd yusof

betul tu bro....aku sokong...tp bila bab ada org sokong yahudi aku naik panas le...hehehe

Anonymous said...

puak2 pas tentu bangga ya amat pabila nuar begitu kamcing ngan israel kan..

AMENO CHA CHA MARBA said...

CERITA NYA LEBIH KURANG SAMA MCM VIDEO SEKS 2,HEHEHEE....shalom,shalom

**Shalom(welcome)

VIDEO SEKS II KANTOI...TOI...TOI2..
-----------------------------------

Video seks II kononnya dirakam ketika lawatan Anwar ke Thailand pada 12 dan 13 Jan 2011 yang lalu.

Dalam Utusan Malaysia, salah seorang Dato T, iaitu bekas bendahari Perkasa, Shuib Lazim mencabar Anwar mendedahkan di mana Anwar berada pada 12 dan 13 Jan tahun lepas.

Kononnya pada tarikh itu Anwar berada di Thailand melakukan hubungan seks dengan dua orang Mak Nyah Thailand. Maka tujuan mereka bertanya soalan itu kerana mahu membuktikan pada waktu itu Anwar tiada di Malaysia



Malangnya, belum sempat video jijik itu didedahkan, kebodohan video tersebut awal-awal lagi sudah terbongkar. Ini kerana pada 13 Jan 2011 Anwar berada di Ibu Pejabat Parti Islam se Malaysia, PAS.


Teringat kes liwat 1998, pada tarikh Anwar didakwa meliwat Azizan, hotel tempat Azizan diliwat itu belum lagi wujud kah kah kah bodoh betul! Hehee

BODOH PUNYE PENGARAH UMNOO PORNO!!

GAP PUN TAK TAU MAKNA SHALOM,PAKAI HENTAM SAJA,bodoh punye Nerd!!

Chow Sing Chi said...

hmm morning....dah jemur tilam?

Servant of God said...

Penjilat2 Anwar sekarang hebat speaking sial...

Panggil orang nerd.. suruh orang get a life.. grow up.. pegh. Tak terikut laa aku, punya banyak dia speaking2 nih.

Yang aku tak paham, kalau tak suka sangat blog GAP nih, kenapa mari? Berambus je laa...

Dan tak payah nak kata "Kenapa pulak aku tak boleh datang blog GAP nih? Debat laa..."

Kepala bana kamu. Debat konon. Aku tanya soalan tak pernah nak jawab. KORANG TAK PERNAH JAWAB SOALAN AKU, WAHAI PENJILAT ANWAR!

Cam sial.

Ngaku je laa.. korang bukan nak debat. Korang pengecut dayus takde boleh nak debat. Yang korang nak buat ialah masuk, tabur fitnah, lepas tuh bila orang menjawab, terus diam.

Paling baik pun cuba alih perhatian guna isu lain. Macam si zat tuh laa.. itu lagi satu bendul. Tak tau memang bodoh ke, buat2 bodoh. Insan yang tak tahu apa gunanya akidah dan moral. Tak pernah nak fikir apa yang dia cakap.. main caaakap jek.

Penjilat anwar memang tak boleh pakai.

mohd yusof said...

Hei Melayu...
PUAS DAH BIKIN HARU BIRU???
FIKIR GUNA OTAK, BUKAN NAFSU!!!
TAK SALAH BAGI PENDAPAT, ASAL JGN JADI SETERU!!!

BIAR BERANAK MELAYU,
JGN MATI SI-MELAYU...

SEDARLAH...JGN BIKIN MALU

Servant of God said...

Penjilat anwar January 30, 2012 12:26 PM,

Ooo.. kau tu pulak tau sangat laa guna perkataan 'nerd' tuh?

Bijaknya kamu... sampai naik geli aku.

AMENO ChaCha MARBA said...

Servant of God,

God apa yg kow sembah,huh??

SVANGALI..???

Org yg sembah Allah tak CARUT2 macam kow lah..!!

Kita kool,dandebat baik2..!!

Tau lah BNUMNO akan diBENAM kan pada PRU 13..

Tak bermakna,kow nak melinteng2 mcm org sasau...

Mak Bapak kow tak ajar sopan santau ke?? Asyik nk kuang AJAR aje! GAP,PENIPU,NERD..!!

X-UMNO MEN said...

X-UMNO MEN said...
TAU TAK KORANG bahawa ROSMAH telah HALAU adiknya dan tabur pasir kedalam periok nasi adiknya sehingga adiknya cabut,keje ,cari makan keluar negeri???

#Rosmah sanggup halau BAPA nya dan TAK BAGI BAPAnya masuk kerumahnya dekat jalan Duta.Bapanya dah mati!

#ROSMAH pernah tak nak mengaku orang N9,tapi orang Pekan(konon!)

#ROSMAH tak setuju anaknya berkahwin dgn Fadley,penyanyi... langsung nak ditabur pasir kedalam periok nasi Fadley.Pendendam juga Makcik Mah ni!!!

#ROSMAH adalah LEBIH TUA dari Najib..??? 5 tahun bedza?? Tu sebab Rosmah Buat surgeri kepada Mukany,sehingga rupa jadi macam The WITCH..!!!

#Dengar kata Rosmah pandai Manderum manderum..sehingga Najib TAKUT bebenor kat dia???

#Tau tak KORANG,perangai SHOPPING Rosmah,dah diketahui seluroh Dunia?

#Pendeknya Rosmah 5kaki,gemuknya 100 kilo (termasuk berat brg2 kemas &beg)

#Ada lagi...tunggu ye..

Chow Sing Chi said...

Pergh. Copy paste sampai kat diri sendiri...

Anonymous said...

puak2 pakatan haram kat sini selalu guna 'kow'

macam budak2 betul la.. tak matang

Anonymous said...

kah kah kah mai dah puak pakatan yang suka copy paste..

macam haram jer..

Anonymous said...

x-umno buat fitnah kat rosmah plakk..

tu lah keja depa dunia akhirat.

fitnha fitnah fitnah

AMENO Cha Cha Marba said...

Servant of God (nasib baik tak S.O.B...!!)

"Panggil orang nerd.. suruh orang get a life.. grow up.. pegh. Tak terikut laa aku, punya banyak dia speaking2 nih.":- SoG

Tu lah..dulu,Mak Bapak Hang suruh pegi sekolah,BELAJAQ BETUI2,Belajaq English supaya faham Bahasa International..!!Tapi apa hampa buat,pei ngayau sana,ngayau sini,kejar awek sana,awek sini..Merempempet sana sini...
Lah ni?? SALAH SENDIRI lah tak FAHAM BAHASA,tak reti bahasa..!!

BUKAN SALAH IBU MENGANDUNG..SoG..!!

mohd yusof said...

ni kutuk2 org ni...
bile nk mintak maapnye sedare??
xkirela sape pn...berubahla anak bangsa melayu oi!
bila nafsu menang...emosi jd perangsang...

setan kata hahaha...bangsa lain kata, padan lu punya muka...

menang sorak...kampung tergadai...
cukuplah...

ALLAH tu MAHA PENGAMPUN...dosa dengan ALLAH lain..

Anonymous said...

ciri2 puak pakatan haram kat blog ni..

cari fitnah2 kat mana2 blog pakatan tentang rosmah,then copy paste masuk komen disini..

stakat tu ja la yg depa mampu buat..

macam haram jer..

AMENO ChaCha Marba said...

Anonymous said...
puak2 pakatan haram kat sini selalu guna 'kow'

macam budak2 betul la.. tak matang

January 30, 2012 12:52 PM

Anon,sebab lah ni musim cerita "SCANDAL NFC & LEMBU LEMBU BNUMNO",jadi hang faham2 la no???

Chow Sing Chi said...

Sdr yusof
Yg tu bkn budak melayu pun, tu keja copy paste dia wat dpt upah

Anonymous said...

IBLIS dan SETAN mana reti malu.
Manusia Berajakan Setan.
orang Permatang Pauh Samdol,
ada akai ker pilih dia ni jadi wakil rakyat?

AMENO Cha Cha Marba said...

mohd yusof said...
ni kutuk2 org ni...
bile nk mintak maapnye sedare??
xkirela sape pn...berubahla anak bangsa melayu oi!
bila nafsu menang...emosi jd perangsang...

setan kata hahaha...bangsa lain kata, padan lu punya muka...

menang sorak...kampung tergadai...
cukuplah...

ALLAH tu MAHA PENGAMPUN...dosa dengan ALLAH lain..

-----------------------------------

En Mohd Yusof,bagus nasihat encik ni..tapi beritau lah kat budak2 BNUMNO tu...Dia orang yg asyik aje le menCARUT,memaki Hamun,ckp yg bukan2 bila dah takde point atau kalah point...!!Mcm perangai tak MATANG..!! mcm ni ke BNUMNO nak memikat hati Pengundi dan Penyokong?? Jauh api dari panggang lah jwp nya.....

Anonymous said...

Kaum Cina dan India bijak berpolitik,
mereka sama2 berjuang utk kemajuan kaumnya.
Orang MELAYU berjuang utk mematikan sesama BANGSA.
Inikah AJARAN ISLAM ?

Anonymous said...

ciri2 penyokong pakatan haram sodomi kat sini:

-suka mencarut,suka fitnah lepas tu perasan yang diri dia alim..

Anonymous said...

puak pas kata islam tak mementingkan bangsa..so buat pa nak pikir pasal bangsa kan..

Anonymous said...

pas = parti adat dan sukan

kah kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

PARTI ADAT DAN SUKAN telah mengorak selangkah ke hadapan bila melakukan kerjasama yang erat dengan aljubri..

Chow Sing Chi said...

semakin maju apabila mengeluar kenyataan menyokong keselamatan negara israel...menunjukkan dasar luar apabila memerintah kelak akan memberi sokongan kpd negera israel.

Anonymous said...

aku sarankan cukup2lah kita beri fokus pada puak2 pakatan ni termasuk ketuanya

jika boleh setiap hari jumaat dan sabtu kita kempen hari moratorium tak usah dilayan dgn komen2 dari pembangkang dan jgn siarkan apa2 foto mereka buang masa dan menambah dosa saja

bagus diisi dengan komen2 dan video2 yg lebih bermakna penuh nasihat sambil muhasabah diri kita

Anonymous said...

aku dah bilang napa tak kontek Pengarah Imigeresen Msia dan semak passport ketua pembangkang sama ada dia keluar negeri pada 12 dan 13 januari 2011, tak payah heboh2lah beb ada faham?kah

Anonymous said...

Anonymous said... Kaum Cina dan India bijak berpolitik, mereka sama2 berjuang utk kemajuan kaumnya. Orang MELAYU berjuang utk mematikan sesama BANGSA. Inikah AJARAN ISLAM ? January 30, 2012 1:09 PM

ADA BENARNYA...

SuperSamKong said...

"UNDI DAP UNDI ISRAEL,

UNDI PKR UNDI ISRAEL,

UNDI PAS UNDI ISRAEL"!

saman je zulkifli nordin kalu berani

SuperSamKong said...

minta pihak imigresen print tarikh perjalanan aljub keluar negara dari tahun 2008 hingga sekarang.

Servant of God said...

Penjilat anwar kata nak debat dengan berhemah, tapi lepas tuh terus kata pasal mak bapak orang.

Berhemahnya.

Aku sembah Allah SWT, dia kata aku bertuhankan 'SVANGALI'. Itu antara kau dan Allah. Nasib ko ler.

Lepas tu kata nak berdebat. OK. Kalau nak berdebat, kenapa korang target Rosmah? Korang bukan main lagi mahu negara sistem dua parti konon. Tapi lepas tuh mainkan isu peribadi. Kenapa? Kalau korang ada isu yang melibatkan pengurusan negara, kenapa tidak fokus pada itu?

Sebelum kita berdebat laa kononnya.. boleh tolong jawab aku tang ni?

SuperSamKong said...

ROSMAH KANGKANG PUKINYA KEPADA SUAMINYA NAJIB...

manakala........

ALJUB TIBAI PUKI CINA, KONKEK KILANG KUNYIT.....

MANA LEBIH BAIK DAN HALAL TOIYYIBA

SuperSamKong said...

DAH LAMA DAH PEMIMPIN PAS GUNA AYAT QURAN DAN HADITH TIPU ORANG MELAYU NGAN JANJI SYORGA UTK DAPAT UNDI, TAPI NAMPAKNYA TAK ADA RUANG UNTUK KE PUTRAJAYA, OLEH ITU TUKAR SAJA NEGARA ISLAM KE NEGARA KEBAJIKAN UNTUK RAIH UNDI CINDIA.

PAS GILA KUASA ANAK HARAM JADAH LAKNATULLAH

Servant of God said...

AMENO Cha Cha Marba said...

Servant of God (nasib baik tak S.O.B...!!)

"Panggil orang nerd.. suruh orang get a life.. grow up.. pegh. Tak terikut laa aku, punya banyak dia speaking2 nih.":- SoG

Tu lah..dulu,Mak Bapak Hang suruh pegi sekolah,BELAJAQ BETUI2,Belajaq English supaya faham Bahasa International..!!Tapi apa hampa buat,pei ngayau sana,ngayau sini,kejar awek sana,awek sini..Merempempet sana sini...
Lah ni?? SALAH SENDIRI lah tak FAHAM BAHASA,tak reti bahasa..!!

BUKAN SALAH IBU MENGANDUNG..SoG..!!

January 30, 2012 12:56 PM

-----------------------------

No, my mother definitely did no wrong.

But, my mother did teach me that you can learn a lot about a person by the way he looks down on you.

Someone who dismisses you as ignorant without bothering to know you first, is almost without fail an ignoramous himself.

I think that's true. Plus, when that person is an ardent bootlick of a confirmed bugger, I know that person's got shit for brains.

I'd ask you how it's like to see the world through a brown lense all the time, but I don't give a shit about you.

Anonymous said...

WELL SAID BRO SERVANT OF GOD.
mungkin mksd dia SOB tu memaki kot? tu biladah kena tanya dan tak mampu jawab soalan, sendiri2 dapat shortness of breath (SOB jugak nih? hehehe
tengokla sendiri. kononnya nak berdebat. depa sendiri saja je nak memaki.masuk ba mak bapak orang plak tuh?
biasa le tu bro. mentaliti pencacai pakatan ni memang super low class.. keh keh

Anonymous said...

bila dh ramai org yg buat solat hajat,baca doa agar ditunjukkan kebenaran, ia akan timbul satu persatu. tak kira la dr segi percakapan ke, perbuatan ke.. kdg2, tanpa kita sedari, perbuatan atau percakapan itu akan menunjukkan apakah kita dalam kebenaran atau tidak. renung2kan lah..

Anonymous said...

PENCACAI PARTI HAMPAS DAH MEROYAN.

SEBAB SAUDARA ZUL DAPAT MEMBUKTIKAN GAY TUA PROKSI YAHUDI DI MALAYSIA.

SEBAB ITU KOMEN MEREKA MELALUT . TIADA FAKTA YANG BOLEH DIHUJAHKAN.

SuperSamKong said...

Malangnya, belum sempat video jijik itu didedahkan, kebodohan video tersebut awal-awal lagi sudah terbongkar. Ini kerana pada 13 Jan 2011 Anwar berada di Ibu Pejabat Parti Islam se Malaysia, PAS.

===================================

anwar balik turun kapalterbang terus dari ariport ke pejabat pas dan terus jadi imam sembahyang.

ni lah manusia anak haram jadah lepas hang berzina hang boleh pula jadi imam sembahyang kepada penjilat2 kote bengkok pas pis pus.

Anonymous said...

KAH KAH KAH..

ALANGKAH BODDOWNYA PENCACAI PAKATAN KAT ATAS TU..

MAMAT TU DEKAT IBUPEJABAT PAS PUKUL WAKTU PETANG TAPI VIDEO TU DIRAKAM PAGI.. TAKKAN DAH TAK TAHU PAGI ATAU PETANG KOT?
TU LAAAA...SUKA SANGAT SPIN. HAH. SPIN LAGI WAHAI PENCACAI PAKATAN SAMPAI KORANG FENING AAA FENING LAAA...FENING SEBAB MEMBELA YANG BATIL. SIA2 BEB...SIA2...
KAH KAH KAH

Anonymous said...

HHAHAHAHHA

Servant of God

Aku gerenti anon 1256 tu tengah ternganga!!!

Servant of God said...

Haaa... mana penjilat anwar yang konon nak berdebat tadi tuh?

Tak mungkin kau dah lari, kita start pun belum lagi.

Aku cuma baru tanya prinsip perjuangan kau.

Petang kau sibuk yer? Takpe, aku tunggu.

Oh.. ada sesapa penjilat anwar nak ajar bahasa Inggeris ke kat sini? Korang kan hebat speaking nih.

Ajar laa kami speaking. Kami jeles akan kepetahan kamu.

a nerd commentator said...

ameno cha cha marba dah kena febrile fit dah tu...kah kah kah..bila dah ok nanti, otak dia otomatik dah tak siuman..jadi chachamarba gitu fikiran dia..kah kah kah. but dont worry mr cha cha marba, get well soon and get a good life ahead ya...kah kah kah

and dont bother our broken english ya. we all budak baru belajar english saja tau..kah kah kah

from a nerd commentator..best friend of brother servant of god :-)

Anonymous said...

mgkn pencacai pakatan yg hebih kat sini keje gomen or keje office hour. sebab tu takde komen lepas 5pm. guna harta gomen/office utk masuk blog nih..komen mcm hebat sgt..kah kah kah

Anonymous said...

**heboh