Monday, January 30, 2012

MANIFESTO PAKATAN SELANGOR:IKS DAN HAB HALAL PELACORAN !


KLANG - Sebuah bangunan kilang industri kecil dan sederhana (IKS) di sekitar Meru dipercayai menjadi tempat menyediakan perkhidmatan seks sejak tiga tahun lalu.

Dengan bayaran serendah RM50, perkhidmatan itu disediakan khusus untuk warga asing. Difahamkan, lelaki tempatan tidak dibenarkan memasuki premis itu kerana pengusaha khuatir rahsia mereka diketahui.

Bagaimanapun, kegiatan tersebut mula terbongkar selepas penduduk berhampiran mendapati premis itu semakin kerap dikunjungi warga asing akhir-akhir ini.

Seorang penduduk yang mahu dikenali sebagai Ahmad, 40, berkata, apa yang dibimbangi ialah aktiviti tidak bermoral itu akan mempengaruhi generasi muda di kawasan sekitar.kosmo.


GAP KATA : ini baru sektor IKS, harap exco agama selangor boleh  tingkatkan produktivi ia kepada sektor perkilangan pulak. jangan lupa bagi pinjaman mudah ya..haha. makin hancur negeriku !


pada 26 ogos 2011, pakatan selangor telah melancarkan kempen anti zina.. lihatlah outcome mereka. kempen tah kemana, IKS sektor zina pulak dah wujud. 

23 comments:

Anonymous said...

...bodohnya kalid gagap, rani osman bertalu2 akibat dihambakan teresa cock!

-hidup hassan ali!-

Servant of God said...

Hahahaha

Inilah IKS kalid gagap ye? Beroperasi sejak 3 tahun lalu.. apa signifikannya 3 tahun lalu ekkk...

PKR berkuasa kat Selangor bila?

Hehehe

Haaa.. exco agama Selangor sekarang nak buat apa? Siap dah keluar suratkhabar tuh. Takkan jenguk pun tak nak kot?

Anonymous said...

anti zina dan liwat.
ANTI ISRAEL tak lancar sama ker.

Anonymous said...

aduh malu...dah daulatkan islam

tp xreti nk kuatkan kuasa buat decision islam

ikut lg anu bpolitik ala komunis...

BANGANG

Tgk thailand..kuasa islam yg kecik dpt punahkan placoran trbesar dunia?...Hatnyaii....la..msia...

#

Anonymous said...

pendapatan se hari senang saja dikira 6 bilik kecil x $50 x 24 x 4 sama juga $28,800.00 per hari lebih kurang.

ini macam punya business tak boleh lawanlah, 'there is no business like sex (show) business'

patutlah revenue Selangor di bawah pemerintah kalid merangkap exco Islam makin bertambah

jadi kalau angka puluhan ribu di atas kali ratusan tempat 'red area ' yg lain kali se bulan kali se tahun hai dapat juga ratusan juta ya, senang dapat duit beb

Anonymous said...

Wahai orang2 Melayu,
marilah sama2 kita berjuang bersama parti Islam tersohor PAS demi masa depan generasi akan datang yg lebih bersinar
Jgn tergoda dgn BR1M 500,
kalau kita menang beribu2 RM bolih diberi.
PAS FOR ALL!

ADUKA PENDEKAR said...

DAH ADUKA CKP DALAM KOMEN GAP. SILA BACA PERKARA 5....:


ADUKA PENDEKAR said...
Anoneh anoneh ,sebenarya puak UMNO ni dah tak ada IDEA lagi nk memikat hati rakyat...!!Buat apa aje,semua nya TAK KENA..!!

Apabila RAKYAT dah tak mau ambil pusing lagi pasai UMNOO,NOO,NOO..
kerana sbb 1)skandal2 mcm skandal LEMBU,MOO,MOO,MOO...atau cerita2

2)SHOPPING skandal...ROSMAH aka BIG MAMA..MA,MA,MA...@ROS PUAKA @ OLD KETOT@Pengacau PM Najib@ Perampas Suami org,etc....

3)RASUAH x HABIS2 sejak 30 tahun lalu...

4) Kadar JENAYAH Berat yg Tinggi dan TAK HABIS2,

5)Pendatang HARAM yg dah 2,3 JUTA orang campur yg sah 2 juta...MAKNA nya ada dekat 4,5 juta orang Pendatang skrg; yg dok antar ONGKOS keluar Malaysia berBILLION" tiap2 bulan,

yg timbulkan masalah SOSIAL dan Jenayah,yg tak BYR cukai,yg guna LRT,RAPID,yg kerajaan sediakan untuk rakyat Malaysia.

Nampak nya kerajaan BN sudah GAGAL mengawal Pendatang2 ini sbb yg proses bagi masuk,yg dapat berjuta2duit upahan dptkan visa pendatang ni,adalah puak2 BNUMNO yg dah kaya raya (kemudian nk sakau lagi,nk jdi calon ADUN,eg Megat Firdaus ank Megat Arwah,DUN Kota Dsara).
Apabila dah ramai pendatang (1 in 7ratio),mcm2 masalah lain akan timbul:i)JENAYAH,ii)Kekotoran Alam sekitar dgn Sampah2 di buang ke parit2,sungai2 kita..!),
iii)masalah SOSIAL (kahwin suka2,buang anak,culik budak2,rogol budak2!),iv)MURTAD

Lepas tu sapa yg PENING?? Kita...jugak!!

Tentu lah BNUMNO tak nak mengaku dan Bertanggungjawap..!!They have a lot to LOSE,you know what I MEAN?

INI SEMUA BNUMNO YG PUNYA ANKARA DULU(Pasca PRU 12)..skrg PR kena remedy situation....BNgok..!!

Chow Sing Chi said...

xpa..sekurang-kurangnya x keluarkan kenyataan sokong keselamatan negara israel

Angkat tgn kalu xpaham.. said...

Anonymous said... Wahai orang2 Melayu, marilah sama2 kita berjuang bersama parti Islam tersohor PAS demi masa depan generasi akan datang yg lebih bersinar Jgn tergoda dgn BR1M 500, kalau kita menang beribu2 RM bolih diberi. PAS FOR ALL! January 30, 2012 1:20 PM

.........
soryy beb... aku x jadi penyokong tegar..pas dah
minta maaf byk2..

sejak 1999 ... pas tetap dpt no.3 (corot)...

bangang nak mmpus... ahli2 dap berlumba2-menglilingi anwar kat mahkamah...

...ikat anwar habis2... lepas dan lepas NI nak pandang ANGKAT KENING KAT dap LKS. KAPAL pun x boleh...

kaum2 pas iq seposen buat apaaa..?

dah lah jadi parti gurka sejak zaman berzaman..
nak 'ikat' anwar pun xde cara beb...

kalu camni la...xyah pakai nama parti politik la
parti turpawee buleh la...

Anonymous said...

aku rasa kotor dan jijiknya negeri selangor ni. apa lah nak jadi. pantang ada tempat strategik pasti perniagaan sex haram ni lah yang akan ada. takut nanti jadi macam thailand. Allah turunkan bala baru padan muka.

SuperSamKong said...

"UNDI DAP UNDI ISRAEL,

UNDI PKR UNDI ISRAEL,

UNDI PAS UNDI ISRAEL"!


kalu berani saman je zulkifli nordin

Nok said...

anon pro GAP...ada org bagi tahu yg khalid gagap pernah belajar sekolah pondok...pengetahuan agama dia lebih baik dari BOB bekas pelawak tu....dan dia khatam kuran dan mukadam pun pun banyak kali....dia pun pernah jadi imam kat surau Kg dia.....jadi dia ambik alih komiti agama tu bertepatan lah.....sbb itu sultan sgor setuju perlantikan dia....lagi parti pas dah tak ada candidate yg di lantik....

tak kan nak lantik Mat Sabo pulak...tak kena gaya dia pengzinah tegar...biarlah khalid gagap pegang tak apa ...sekurang2 nya lebih baik dari pemimpin pas....pis.....pus

SuperSamKong said...

DAH LAMA DAH PEMIMPIN PAS GUNA AYAT QURAN DAN HADITH TIPU ORANG MELAYU NGAN JANJI SYORGA UTK DAPAT UNDI, TAPI NAMPAKNYA TAK ADA RUANG UNTUK KE PUTRAJAYA, OLEH ITU TUKAR SAJA NEGARA ISLAM KE NEGARA KEBAJIKAN UNTUK RAIH UNDI CINDIA.

PAS GILA KUASA ANAK HARAM JADAH LAKNATULLAH

Anonymous said...

aduka pendekar

kau pemfitnah tegar..
kau nampak ker dgn mata kepala kau..
kau main tuduh2 jer ..ikut ckp org2 pkr tu..kau nak sokong pkr hal kau..jgn sampai fitnah-fitnah..

Bahaya2 menuduh org sembarangan..besar sgt dosa kau..tak takut kat Allah ker..Nauzubillah..siksaan Allah amat pedih..aku ikhlas menasihatkan kau sesama islam.

Anonymous said...

dah berpuluh tahun pelacur ada kat selangor. sejak zaman BN lg lah. napa masa tu tak hapuskannya? dulu susah nak dgr serbuan sbb bnyk org2 umno lindungi sindiket ni. skrg bnyk serbuan sbb PR tak mahu selangor jd sarang pelacuran. negeri lain senyap je ttg pelacuran sbb org umno ada pelanggan tetap

Anonymous said...

servant of goat

ko pn melanggan pelacur bkn aku tak tahu.

Servant of God said...

Anonymous said...

servant of goat

ko pn melanggan pelacur bkn aku tak tahu.

January 30, 2012 4:56 PM

----------------------------

Ini saja lah kemampuan penjilat anwar.

Tak tau kenal orang sapa, terus tuduh.

Tuduh pun tak pernah ada bukti.

Baghal, baghal. Kau ingat cukup setakat kau tuduh orang camtu? Kau ingat ini tadika ke? Kau ingat penonton dan pembaca datang sini semata2 nak gelak sebab lawak bodoh kau?

Internet nih pentas sedunia, wahai baghal. Nampak sangat kau tak sedar apa yang kau dah buat.

Biasa laa kan. Penjilat anwar mana pernah nak fikir apa yang dorang cakap.

Melayu Perak said...

anon 4.55pm....

sebab mengapa pelacuran dan rumah urut berkembang pesat di selangor adalah kerajaan pakatan sekarang tidak lagi menyekat aktiviti tersebut.....

pihak polis dan jais terpaksa bekerja sendirian menggempur pusat-pusat nih dari berkembang.....

itu sebab raid dibuat boleh dikatakan setiap hari....

dulu masa kerajaan bn perkara ini tak berkembang....selalu terbatas...sebab kerajaan tidak sewenang-wenangnya mengeluarkan lesen hiburan kepada pusat-pusat begini....

Anonymous said...

Ini lah dia Kerajaan Berkebajikan yang teramat taksub menjaga kebajikan pengamal Seks

aku anak melayu said...

siap tu bukan anti zina tapi auntie zina hehehehehe

Anonymous said...

johor, pahang, sabah, sarawak tak der pelacur ke? banyakkkk tp tak der org UMNO kisah

Anonymous said...

admin sila saman ADUKA PENDEKAR tu..dia dah fitnah merata..pasal Rosmah pasal murtad..memang jenis bodoh talingong..murtad salah UMNO jugak ke?

Anonymous said...

setahu aku pelacuran kat Malaysia ini kebanyakan dilindungi oleh orang Cina yang jadi geng kongsi gelap yang kowtim dengan DAP..contoh exco selangor tu..ada taikonya..semua orang tahu..bila masa pulak UMNO yang jadi geng ni..?? orang PAS memang kuat fitnah sejak dulu lagi hhuhu