Friday, January 27, 2012

AZMIN ALI GELARKAN HASAN ALI PARASIT.

azmin ali gelarkan hasan ali parasit.
panas benor azmin dengan hasan ali.


parasit-parasit hasan ali pun bertanding di dun/parlimen yang berlainan dia menang.


azmin dari dulu sampai sekarang takut lari dari kawasan hulu klang.

46 comments:

Anonymous said...

Suka hati hanglah Azmin...

Apa-apa pun kita tunggu PRU13...

Anonymous said...

Bagi aku Parasit sebenarnya adalah ANWAR beliau la KETUA segala PARASIT,parasit utk memusnahkan negara,setongkol ngan yahudi israel..bukan Hassan Ali perjuang islam

Anonymous said...

Di mana Anwar pada 12 dan 13 Januari 2011 ?

Anonymous said...

TAHNIAH TUN DR M....

Oh Ya...bukan Parasit Bro...LANGAU.

Satu lagi...bila lah diorang nak saman Datuk T?

Tak sabaq nak tonton video terbaru BOX OFFICE 2012

Anonymous said...

Kenapalah blog SABUL tak publish video terbaru Datuk T?

OTAK JUBUR ASSMIN said...

Azmin Ali ni Tak ada OTAK..\


Sekurang2nya Hasan Ali ada PHD *& Pakar Motivasi..

Azmin Ali dapat jawatan bukan kerana Brilian tetapi kerana Juburnya diserah kpd Nuar..

Anonymous said...

http://www.nst.com.my/top-news/i-support-all-efforts-to-protect-the-security-of-the-state-of-israel-anwar-1.37986

Anonymous said...

lebeh baik kau diam azmin dari kau bercakap lagi kau bercakap lagi banyak kelemahan kau rakyat nampak kau sendiri yang suruh pecat Hasan Alikau pula kata hasan ali parasit sebenar nya kau lah pelist kacau perti org lain kau jaga lah Anuar tu baik jangan sampai kau kecewa pula pru 13 akan menentukan siapa sebenarnya parasit.

Anonymous said...

parasit tak apa. tak nampak sangat. sibangsat tu....entah-entah SIAMANG

Anonymous said...

Ko ble detect tak....mana tau tetiba azmin join forum nih....ko tolong alert kitaorang

Mana tau...ble bertukar jadi ANON BERSAMA YB...

Muhahaha...kira mcm debat rakyat lah

Sure lagi best...

Kalau ader sesapa nak menyamar azmin pun ble gak...

kingnek said...

Azmin, asal banner ceramah hassan ali diturunkan? takut ke? setuju dengan otak assmin, azmin hanya menyerlah ehem ehem saja . . . Lagi lama pru, lagi lama lah pas hilang ahli, dr hassan ali semakin menyengat!

Anonymous said...

alahhh ...sapa la yg nak percaya ckp si penjual isteri ni..

botak chin pun tau sayang bini, si assmin ni tak tau aku nak kelaskan dia apa...

dayus ke, munafik ke atau pondan...atau mungkin ketiga2nya sekali...

Anonymous said...

UMNO..OH UMNO...KAU SILAP..BANYAK SILAP...SEMAKIN KAU ORG FITNAH ANWAR DGN VIDEO SEKS BARU TU SEMAKIN RAKYAT BERTAMBAH BENCI DAN MUAK DGN UMNO..

RAKYAT M'SIA DAH CERDIK SEMUA..BUKAN SENANG NAK DI PERBODOHKAN LAGI DGN CITER2 BODOH TU...

JIJIK...KEJI..KEJAM...CARA UMNO NAK MENJATUHKAN MUSUH POLITIK..
LANGSUNG DAH TAK TAKUT DOSA LAGI..

YA ALLAH YA TUHAN KU..PADA MU JUA RAKYAT M'SIA BERSERAH..SUNGGUH KEJI PERILAKU PUAK2 INI..

Anonymous said...

Dol nih buta huruf atau rabun gambar....

Ko blom tgk dah pandai berhujah...

Tgklah dulu...pas tu serah kepada mereka yang ariff utk menilai...pas tuh baru kita semua bertawakkal...

Sikit-sikit UMNO....ko lahir kat dunia pun kerana salah UMNO ka?

Nok said...

betul2 anon 11:18 rakyat dah cerdik sekarang bukan senang nak di perbodoh2kan oleh anuar...bukti dah terang lagi jelas memang anuar ni pengzinah dan kaki peliwat...bini azmin pun dia tibai ...ini kan pulak bontot nko....kita tunggu PRU13 tak lama lagi PKR dN PAS akan kalah teruk.....s'gor ...kedah dan K'tan balik kepada BN....cuma org macam nko aje yg sokong ajjuburi.....heh heh heh....

Anonymous said...

yang buta mata hati je sokong PR..

apapun pru akan datang BN pilihan aku...

hampuraih je PAS ni.. buat tambah dosa aku je pi pangkah Parti Adat dan Sosial nih

-2012 sokong UMNO smula -

Anonymous said...

ye la puak2 ni keji....main bontot saiful, china doll, bini azmin, azizan, liwat mior abd razak (tukang jahit azizah), sukma darmawan ('adik angkat') yg ni semua sgt suci & bersih lagi beriman.....ni semua yg kantoi sahaja...yang tak kanto???? astagfirullah

undang dunia ko blh lepas...akhirat kelak gud luck!

Melayu Berwawasan said...

azmin ali memang bacul buat apa layan...bodoh tahap gambang

Anonymous said...

Aku ni pengundi kawasan ulu klang, dari dulu lagi aku undi calun umno.
Assmin menang sebab dulu orang bagi undi kesian marah kat kj n sleepy fil je.
Kali ni pru 13 jangan harap lah assmin boleh menang.
Kalau pitch dia ngan dtk dr hassan ali, dah tentu dr hassan menang.
Lepas ni assmin boleh lah jilat buntut nuar balik atau vice versa.
Tak siapa akan ambil peduli.

Anonymous said...

Sudahlah Assmin, pantat anak bini ko pun tak boleh jaga, ni nak kacau Hassan Ali. Lagi satu apa hal dengan Asswan & Ummi, adik2 ko pun berantakan. Cermin diri sikit.

Anonymous said...

Pukimak betul Azmin babi ni.

Anonymous said...

Nak minta tlg kat Assmin....tlg tanya kak jijah mana jam omega?..

Anonymous said...

Semua pecacai PR ni berkulit babi tak tau malu.

Anonymous said...

ngan adik beradik pun tak ngam,ni kan pulak ngan org luar...ko tu yg duri dlm daging...daging babi lak tu..pondan tua..puiihhhh...!!!

pukimaq said...

La.Azmin Ali tu nyah sayangku!Ada plak hati nak gelar orang parasit!

Anonymous said...

parasit dalam pas hasan ali..dalam umno ialah...cuba teka.

Anonymous said...

Parasit dlm umno ialah dajjal al anwar.tp umno bijak dh tendang 10 thn dulu lg..skang parasit dh jd parasit bangsa.pengikut yg julang dia mmg bodoh tak pakai otak.air mani dh merata sana sini..

Anonymous said...

NI PUN DULU PERASIT DALAM PKR KE???
Senarai Pemimpin PKR keluar parti
Bekas Timbalan Presiden, Dr. Chandra Muzaffar
Bekas Ketua Angkatan Muda, Ezam Mohd. Noor
Ketua Penerangan, Ruslan Kassim
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Zainur Zakaria
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Datuk S. Nallakarupan
Pimpinan awal ketika PKR mula ditubuhkan seperti:
Bekas Naib Presiden, Marina Yusuff
Bekas Setiausaha Agung, Mohd. Annuar Tahir
Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari
Bekas Setiausaha Angkatan Muda Keadilan, Lokman Noor Adam
Bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan, Muhammad Zahid Md Arip
Bekas Timbalan Pengarah Pilihan Raya Keadilan, Hamdan Taha
Bekas Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim
Setiausaha Pergerakan Pemuda PKR Sabah, Faizal Julaili
Setiausaha PKR Bahagian Papar, Awang Mumin Awang Marali
Bekas Bendahari Agung, Abdul Rahman Osman
Bekas Naib Presiden PKR, Saidatul Badru Tun Said Keruak
Naib Presiden, Jeffrey Kitingan
Datuk Zaid Ibrahim
Ketua Angkatan Muda (AMK) Kuala Selangor , Nazaruddin Darmawan
Ketua Wanita Kuala Selangor, Fauziah Sulaiman
Bekas calon PKR Teluk Kemang / antara pengasas PKR, Abdul Manap Shahardin
Bendahari Parti Keadilan Rakyat (PKR) Hulu Selangor, Datuk Dr Halili Rahmat
Ketua PKR Tanjung Malim / Ketua Penerangan PKR Perak, Soraya Sulaiman
Timbalan Ketua PKR Bagan Serai, Roshanita Mohd Basir
Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Aminah AbdullahKerusi Parlimen
Ahli Parlimen Bayan Baru - Datuk Seri Zahrain Mohamed
Ahli Parlimen Nibong Tebal - Tan Tee Beng
Ahli Parlimen Bagan Serai - Mohsin Shamsuri
Ahli Parlimen Kulim Baru - Zulkifli Nordin
Ahli Parlimen Wangsa Maju - Wee Choo Keong
Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN)
Adun Behrang - Jamaluddin Mohd Radzi
Adun Changkat Jering - Kapten (B) Mohd Osman Jailu
Adun Ngemah - Gabriel Adit Demong
Adun Lunas - Md Radzi Salleh
Adun Pelabuhan Klang - Badrul Hisham Abdullah
Adun Bukit Selambau - V. Arumugam
Bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang - Fairus Khairuddin

Anonymous said...

JUM GI SEMBAHYANG SUBUH DULU SARAWAK DAH NAK MASUK SUBUH NI,JUM SEMUA,JANGAN NANTI KATA AKU TAK AJAK,

SMART ALECK said...

Anony,anony BNgok,KORANG TAU tak yg Hasan Ali ni masa takde apa2, dia pernah lecture kat BTN??

*Korang TAU tak yg anak pompuan HASAN ali ni pernah lari dari rumah,masa dia duduk di Damansara Utama dulu?? Sebab nya tak tahan dgn lecture2 dan cakap2 (mcm skrg) Hasan Ali yg merepek2,berleter2,"i know it all kinda talk" ???

Konon nya masa tu Ahsan Ali,adalah pakar,ahli motivasi tersohor???

*KORANG TAU tak yg HASAN Ali ni pernah pukul isteri nya (ngikut lapuran jiran2 semasa di Dsara Utama)...!!! Sadis juga org tua ni!

*Dan KORANG TAU tak,bahawa KEM motivasi nya di Ulu Langat di takrifkan Pembangunan HARAM (yakni TAKDE kelulusan Majlis Daerah/ Perbandaran,waktu Khir Toyo (elitis UMNO Penyamun tarbus!)???

HUH,TAK tau kan?? Jadi LU FIKIR LAH SENDIRI....

BE SMART,BE SMART & GET SMART!!!

DONT BE A BNgok...!!!!

SMART ALECK said...

JANGAN MARAH...,NANTI KENA JUAL..!!

BRAVEHEART MAN said...

Senarai Pemimpin PKR keluar parti
Bekas Timbalan Presiden, Dr. Chandra Muzaffar
Bekas Ketua Angkatan Muda, Ezam Mohd. Noor
Ketua Penerangan, Ruslan Kassim
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Zainur Zakaria
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Datuk S. Nallakarupan
Pimpinan awal ketika PKR mula ditubuhkan seperti:
Bekas Naib Presiden, Marina Yusuff
Bekas Setiausaha Agung, Mohd. Annuar Tahir
Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari
Bekas Setiausaha Angkatan Muda Keadilan, Lokman Noor Adam
Bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan, Muhammad Zahid Md Arip
Bekas Timbalan Pengarah Pilihan Raya Keadilan, Hamdan Taha
Bekas Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim
Setiausaha Pergerakan Pemuda PKR Sabah, Faizal Julaili
Setiausaha PKR Bahagian Papar, Awang Mumin Awang Marali
Bekas Bendahari Agung, Abdul Rahman Osman
Bekas Naib Presiden PKR, Saidatul Badru Tun Said Keruak
Naib Presiden, Jeffrey Kitingan
Datuk Zaid Ibrahim
Ketua Angkatan Muda (AMK) Kuala Selangor , Nazaruddin Darmawan
Ketua Wanita Kuala Selangor, Fauziah Sulaiman
Bekas calon PKR Teluk Kemang / antara pengasas PKR, Abdul Manap Shahardin
Bendahari Parti Keadilan Rakyat (PKR) Hulu Selangor, Datuk Dr Halili Rahmat
Ketua PKR Tanjung Malim / Ketua Penerangan PKR Perak, Soraya Sulaiman
Timbalan Ketua PKR Bagan Serai, Roshanita Mohd Basir
Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Aminah AbdullahKerusi Parlimen
Ahli Parlimen Bayan Baru - Datuk Seri Zahrain Mohamed
Ahli Parlimen Nibong Tebal - Tan Tee Beng
Ahli Parlimen Bagan Serai - Mohsin Shamsuri
Ahli Parlimen Kulim Baru - Zulkifli Nordin
Ahli Parlimen Wangsa Maju - Wee Choo Keong
Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN)
Adun Behrang - Jamaluddin Mohd Radzi
Adun Changkat Jering - Kapten (B) Mohd Osman Jailu
Adun Ngemah - Gabriel Adit Demong
Adun Lunas - Md Radzi Salleh
Adun Pelabuhan Klang - Badrul Hisham Abdullah
Adun Bukit Selambau - V. Arumugam
Bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang - Fairus Khairuddin

------------------------


NI SEMUA???? DIA ORANG NI MASING2 ADA AGENDA MASING2........
TAK DAPAT,DIA ORANG BELAH LAH dari PKR hatta dari PAKATAN RAKYAT..!!!
GOOOD RIDDANCE,man......

SEPATUTNYA THEY SHLD BE "BRAVEHEART"....!!!!SAMPAI keNAFAS dan TITISAN DARAH yg TERAKHIR...!!!! but U and I KNOW...


THEY ARE BUNCH OF OPPORTUNIST COWARD....!!!!!RIGHT OR NOT?? CORRECT,CORRECT,CORRECT.....!!!!

DIA ORANG PEGI,BERPULUH2 DATANG, TAU .......???????

KEJUTAN RAKYAT said...

betul2 anon 11:18 rakyat dah cerdik sekarang bukan senang nak di perbodoh2kan nko....kita tunggu PRU13 tak lama lagi PKR dN PAS akan kalah teruk.....
s'gor ...kedah dan K'tan balik kepada BN....cuma org macam nko aje yg sokong ajjuburi.....heh heh heh....

-----------------------------------

NOK,O,NOK NOK......TIDAK KAH kow TAHU bahawa BERITA TERKINI,

MENGIKUT PERISIKAN SPECIAL BRANCH POLIS dan PERISIK TENTERA (ATM),

BNUMNO akan dapat 5 NEGERI SAHAJA..????? iaitu SAbah ,Sarawak,Johor,Melaka,Pahamg?

Yang lain akan ke PAKATAN RAKYAT??

NOK,O,NOK NOK.....JGN TAKSUB BNgok
NANTI TERKEJUT BERUK....HEHEHEE

Anonymous said...

Anwar ni ada pakai kot,moral dah rabak gila, membohong termasuk anak beranak pun membohong secara terbuka & terbukti, duit dia berlonggok & kekawan punya harta pun kaw kaw, masih banyak orang sokong. Penyokong tak ada otak atau Anwar ada PAKAI.

Anonymous said...

Sebarkan IP Address Kejutan Rakyat...

Mana punya maklumat dia dpt kata Risik ATM & SB PDRM tahu apa yg dinyatakan.

Abg POLIS apa lagi...tak mau ambik tindakan kaaa...

Bro GAP...kasi repot POLIS..

Anonymous said...

Kejutan Rakyat

Ngeeeee takutnye dengar berita ni!

Anonymous said...

Kejutan Rakyat

Bagus la tahap konpiden hang!

Walaupun hang hanya bagi berita palsu ja... takpa aku tahu hang nak sedapkan hati hang ja...

Anonymous said...

Kejutan Rakyat

Kau mesti bangga kan PR akan tawan negeri2 lain tu dan kau dan keturunan kau nanti jadi balaci je la...... menang sorak kampung tergadai la jawabnye... masa tu menangis air mata darah pun dah tak guna!! anak cucu kau mesti akan salah kan kau nanti

Anonymous said...

Anon 5.14

HAHAHHAHAHAHAHHA Diorg pegi berpuluh2 datang? PR nak cari bakal PM pun payah dan balik2 orang UMNO macam KULI jugak yang korang nak calonkan!!!

ok la ok la kalo berpuluh2 yg datang pun yg tak boleh pakai pun tak guna!!! mengabih kan bogheh yo

Anonymous said...

azmin, I knew you're the male donkey which sniffed anwar's deep dunghole.Hee...haw...!

gasing said...

Hasan Ali parasit dlm pkr, pkr pula parasit dlm agama, bangsa,dan dunia

Anonymous said...

4:59am

KAU TAU tak Azmin Ali tahu dan rela Samsidar bini nya di KONGKEK Anwar Ibrahim tiap2 minggu termasuk dlm bulan Ramadhan ?

KAU TAU kan !

KAU nak kongkek Samsidar tiap2 minggu pun boleh.

KAU TAU kan !

Azmin Ali baik kan.

Anonymous said...

anon 2:43

kau pemfitnah tegar..
kau nampak ker dgn mata kepala kau..
kau main tuduh2 jer ..ikut ckp umi hafilda tu..

Bahaya2 menuduh org berzina..besar sgt dosa kau..tak takut kat Allah ker..Nauzubillah..siksaan Allah amat pedih..aku ikhlas menasihatkan kau sesama islam..

Anonymous said...

azmin loves anwar.
azmin sucks anwar's buttock so he can get anwar's shit and makan.

anwar loves azmin's buttock.
anwar plops his dick into azmin's dunghole.

anwar still sucks and sniffs many pondans' buttocks.

anwar sees Saiful so handsome he cannot resist,
anwar drills Saiful in the shithole..!

All PKR members are gay..!

Azmin Derhaka said...

Kepada Mak sendiri pun bongkak inikan pulak rakyat kebanyakan.

Anonymous said...

Aku tkkan menyokong pemimpin kaki maksiat tk kirala pemimpin tu dr mana pun......