IKLAN BERBAYAR

Saturday, January 28, 2012

DIN PUDURAYA AKUI PERLEMBAGAAN MALAYSIA ISLAMIK.

inilah keletah pas.
kejap ok kejap tak okay.
kejap gay kejap biseks.
hidup selama 50 tahun parti pas ni tak pernah konsisten.
pas tak pernah ada pendirian yang tetap.
dulu dihinanya perlembagaan malaysia, kata mereka ia sekular.
dalam akhbar harakah keluaran terbaru pas pusing cerita.
artikel 11 tak halang perlaksanaan syariah.
sungguh flip flop otak mereka.
cukup bahaya untuk masa depan negara.

24 comments:

Anonymous said...

bosan tol ngan politik.. macam macam boleh jadi.. esok begitu.. hari ni begini..

jadi pru nanti pangkah la sesaper yg korang rasa sesuai dan membantu korang..

apapun.. layan radio dengan tv live lagi best..

http://liveradio.super-resources.com/category/tv-channels/

http://liveradio.super-resources.com/category/live-radio-all/

Anonymous said...

Dah 50 tahun lebih baru terbaca perlembagaan Persekutuan?

Dah orang dulu kata Islam Agama Rasmi Malaysia tapi saja buat buta dan pekak kerana mengiakan yang PAS Parti Islam. Bila dah tukar parti Kebajikan baru nampak Malaysia Negara Islam.

Ini orang mahu jadi pemimpin kah.

Nok said...

apa nak heran ari ni parti islam malaysia...esuk parti kebajikan malaysia...lusa parti anak beranak malaysia...lepas tu parti komunis malaysia last sekali parti haprak malaysia....tak caya???? tanya anon SMART ALECK atau anon ZAT....mesti depa agree punya......keh keh keh...hbis mahu nya tak ok...parti depa imam mahadi ada...nabi pasang siap ada....khlifah Omar ada.....apa lagi mahu????cuma tunggu rebah aje......

Anonymous said...

Hepi birday PAS.

Bersama Imam Anwar Ibrahim Al Juburi & DAP, PAS makin islamik.

Yammmmmm Senggggggg !!!

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah.

.

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah.

.
Ya saudara sekalian..

Ikuti lah ajaran Islam dan fahaman yang di bawa oleh Nabi N.ajis dan Imam Anwar Al-juburi agar selamat di dunia dan jahanam di akhirat.

Anonymous said...

1. Pengetahuan tentang perlembagaan tak ada
2. Pendirian tak ada
3. Maruah tak ada
4. Islam tak ada
5. Melayu tak ada
6. Raja pun tak ada

Kemana perjuangan PAS? Perjuangan untuk Nik Aziz atau Haji Hadi atau Anwar Ibrahim atau untuk umat Islam?

- Pengundi Atas Pagar -

Anonymous said...

Puak munafik...macam tulah...cakap dusta...diberi amanah khianat...janji tak tunai...bukan saya kata...Rasulullah yang Sabda...

Anonymous said...

biasa le...lidah politik

HARAMKAHJADAHHHHH

lidah rasmi PAS PIS PUSSSS

org lain dikatakan fitnah..fitnah dia dianggap "fatwa"..

anti bohmau said...

isy! isy! isy! bila masa pas ni akur dgn perlembagaan plak? kan perlembagaan tu saklar? pas kan lebih gemar ikut piagam buku jingga?

Anonymous said...

Aku orang selangor sangat bersyukur kerana ALLAH memberi kekalahan kepada BN/UMNO baru terbongkar selama ini yang MB dari BN juga banyak tak jujur nya hingga di hukum oleh makhamah......kalau dulu kat selangor ini di peringkat cawangan pun pemimpin umno dah sombong bahkan bongkak seolah-olah negeri ini dia yang punya,,,,,,, TDM memang molek la kau jadi tukang nujum meramalkan sesuatu selepas itu buat kenyataan bodoh...di selangor ini tidak ada yang mendukacitakn mungik orang2 umno kot yang berdukacita kerana sudah tidak boleh ambil sesuatu dengan sesuka hati nya.....TDM mai la datang selangor kita tengok dulu dengan sekarang....jauh sekali perbezaan nya......kita lihat kerajaan gagal mengawal harga barangan hari2 barang naik soal gaji tak payah cerita la nak naik macam nak berperang dulu....tapi yang dok diatas semakin gendut perut nya kerana makan tak habis.....sesungguh nya ALLAH itu maha melihat apa yang sedang dilkukan oleh para munafiq agama dan dia juga maha tahu akan sesuatu insyallah balasan akan sampai jua nanti bila sampai nya PRU 13.....kita sama2 tunggu,,,, aku berdoa semoga ALLAH memanjangkan umur TDM supaya dapat melihat akan kejatuhan..um.......bn.......

Nok said...

anon 9:42...kita bersyukur juga ke hadrat ilahi kerana memanjang kan umur nik aziz alaihisalam....kit pun nak tengok manusia riak macam nik aziz sejauh di pergi sejauh mana kebenaran yg di buatnya di atas kulit dunia ni....allah senantiasa adil kepada setiap manusia...dan setiap yg berlaku itu tentu ada hikmah...kalau nko yakin apa yg diperjuangkan nik aziz tu ...kami umno pun yakin apa yg kami perjuagkan pun adalah untuk memperjuangkan agama dan rakyat..sbb bagi saya parti pas tak ubah macam melukut tepi gantang pada pakatan rakyat...

lain2 perkataan pas tak ujud pun tak apa tak ada hal punya....cuma satu soalan asas saya tanya itu kalau anon boleh jawab....sekarang apa perjuangan dan hala tuju pas????yg lain tu saya tak payah tanya ...memang puak2 haprak tak mampu nak jawa?????tolong jawab anon 9:42....

bukit selumpit said...

anon 9;42 patut bersyukur lahir di bumi bertuah ini.Dah berlama kau hidup didunia yg Allah anugerahkan kemakmuran.Inilah hasil pujangan orang Melayu dlm Umno yg kau kutukkan itu.Mengapa kau marah apabila Yang berbahagia TUN membuat ulasan tentang sesautu isu.Ini negara demokrasi,macam pemimpin2 pujaan kau juga yg melalak mengata keburukan orang.Tak sedar moral sendiri jauh lebih burok dari orang yg di kutuk.Pemimpin yg cukup munafik,lepas jadi imam dan berkutbah mantat lubang kunyit,isteri kawan sendiri dan perempuan sundal.Ingat, mahkamah bebaskan dia bukan kerana dia tak meliwat.Semua rakyat Malaysia tahu.Sekarang terang2 meyokong Yahudi.perampas tanah air rakyat Pelastin.Cukuplah anuar nanti tak tertahan badan menanggung beban dosa.Jangan hanya kerana untuk dunia segalanya kau halalkan.Kepada pejuang2 Pas yg masih kekal dlm PAs,ikutlah jejak pejuang sejati macam Dato Hassan Ali dan YB Nasaruddin dan peyokong2 mereka yg kekal dan istikamah dlm pejuangan ISLAM bukan macam ostat Badrul Amin seolah2 hanya dia cukup alim yg sewenang2 mengelar seorang peliwat dan rendah moral sebagai IMAM MAHDI.sungguh etrbalik pemikiran dia orang ni.

Anonymous said...

9.42
marah benar nampaknya ko kat UMNO
habis tu ko nak bakar kelambulah
lepas tu......
kalau ko sorang yang merempat ok juga le...
memang dasar tak boleh lihat bangsa sendiri maju
nampak yang hitam aje
orang macam ko ni elok jangan jadi melayu islam le.....

Anonymous said...

sebab tu dipanggil pas pis pus
cakap ilmu agama pandai
amalan hancur
macan orang tak ada pegangan

Anonymous said...

hohohoho ...

nampak macam din puduraya nak ikut macam ustad nasa .. ngan tantawi ...

bsik bsik ... nsnti kene libas ngan pelikat mat sabu ...

Anonymous said...

alahai anon 942..


mana ngko dengo niii ..???

bila ngko dengo yg orang selangor seronok dan bersyukur dengan kemenangan pkr dan kekalahan bn tuuu ...??

ngko mengigau apee ...???

cube ngko pegi chek betol betoi ...

rakyat selangor dah nak ghuyupkan pakatan laaa ...

tak caya tengok laa nantiii ....

aku rasa kalau nak sokong dan bersyukeur kerana itu pon ..
tinggal ngko sorang saje ....!!!

(( duduk laa ngko kat hujung sorang sorang ..!!!)))

Anonymous said...

Ustaz Nasa membuat laporan polis bahawa beliau tidak sekali2 tidak terlibat.....malah beliau tidak sedar langsung bahawa beliau diregukan dengan Hassan Ali dalam salah satu program roadshow Hassan Ali di Bandar Baru Bangi pada 31 Jan 2012, Selasa, 9.00 malam di Balai Pahlawan, Padang Seksyen 2, Bandar Baru Bangi minggu depan.

Kerja sapa ini?

Inilah kerja iblis-iblis yang bertopengkan manusia.....inilah perbuatan tangan-tangan gatal yang berniat jahat agar sorang lagi pimpinan ter'cicir' dalam perjuangan.

Manakala Hasan Ali pula terus hanyut dalam syok sendiri.....dalam kehairan sendiri.....dalam ujub sendiri.

Samada dalam sedar.....atau separuh sedar.....atau tak sedar langsung.....ha ha ha yang sebenarnya beliau telah di'tunggang' oleh kumpulan tertentu.....alangkah ter'hina'nya jika seseorang yang kuat 'aqidah'nya serta mempunyai rantaian kelulsan sehingga ke peringkat PhD menjadi 'kuda tunggangan' oleh individu tertentu yang muflis politik atau kumpulan atau pertubuhan tertentu yang sedang terlantar 'nazak' menunggu tarikh 'keramat' PRU13.

UMNOO PENIPU BESAR

Anonymous said...

aku pun tinggal kat selangor jugak.Tiada nampak kehebatan perkembangan syiar Islam walaupun pas menang.Ini di sahkan oleh YB Hasan Ali.

Melayu Perak said...

dasar bangang pencacai pkr,pas,dap....

tak nampak ke perbezaan orang melayu sekarang dan dulu....

dulu orang melayu tak boleh kaya dengan getah dn kelapa sawit....

sekarang ada yang usaha getah rm7000 sebulan....yang usaha kelapa sawit sampai rm 15,000 sebulan....

tak nampak ke apa TDM buat untuk orang melayu....

di sabah dan sarawak macam semenanjung ramai orang kampung dah gaji rm5000 keatas.....

bodoh bangang pencacai pkr,pas,dap tak tahu yang mana intan yang mana kaca.....

dinegeri pakatan tanah dirampas dan ambil begitu sahaja....gerai melayu diroboh...

tak nampak ke penyelewengan berlaku di selangor,kedah,pulau pinang,kelantan....

Nok said...

anon11:51 mentality nko sama lah dgn 9:42 ...aku rasa nko ,mak bapak nko ,datok nenek nko hidup pun diatas ikhsan DEB yg diilhamkan oleh umno jgn le nko munafiq dan hipokrit...GAP bagi ruang nko komen kat sini sbb nak tengok mentality nko biar di nilai oleh semua BRO GAP bro pembangkang...aku mintak nko kalau anak jantan...tolong jawab soalan yg sama aku bagi pada penyokong pembangkang sebelumni yg tak pernah terjawab sbb tak ada fakta....nko kutuk umno tak apa....sekarang cuba jawab apa hala tuju parti pas dan pkr untuk org melayu dan islam....DAP memang straigt forward parti kominis memperjuagkan cina.....cuba nko jawab kalau benar dan ada telor....????aku tunggu...kalau nko tak jawab memang sah lah pas dan pkr parti haprak.....selamanya

Tukang Komen said...

Nok,
Aku tolong jwb soalan ko bagi pihak pencacai Pas.
Hala tuju Pas very simple. Kemana saja yg abang long DAP tuju disitu Pas menghala. Taj caya? DAP tak setuju dgn tindakan Hassan Ali maka kita pecat dia. DAP berhajat kristian guna kalimah Allah kita setuju benarkan.Kita sedar DAP dari suku sakat komunis maka kita suruh Mat Sabu buat official statement. DAP nak Anwar jadi PM kita setuju walaupun kita kenal dia sebagai aljub. DAP nak kalau boleh Guan Eng lama memimpin maka kita doakan dalam khutbah Jumaat.
Cukuplah setakat ini. Nok, aku mintak maaflah kerana beri jawaban bagi pihak mereka. Kalao diaorang jawab itu juga fakta yg diberi. Aku harap ko puas hati dgn jawaban ini.

anti bohmau said...

"kita lihat kerajaan gagal mengawal harga barangan hari2 barang naik soal gaji tak payah cerita la nak naik macam nak berperang dulu.(anon 9:42 PM)"

mentaliti puak2 melayu pr!! mengapa tak tanya kartel2 cina dap sendiri? mrk yg sentiasa menghalang kerajaan menentukan harga pasaran sesuatu barangan. tengok harga barang2 pembinaan. siapa yg control? cina, kan? tngok harga sayur2, bunga2 & buah2 dari cameron & mana2 ladang pun. siapa tentukan? cina jugak kan?

kalau melayu sendiri gagal memertabatkan tahap pendidikan & lebih suka menentang kerajaan dari membantu membina keutuhan negara, kepandaian berniaga pun tak ada, jgn harap nasib akan berubah!

berhenti menyalak kpd kerajaan jika tak tahu nak menyuruh teman baik kamu kartel2 cina dap chauvinist berhenti manipulasi segalanya!!

vecasts said...

Jom Layan Tv dan Radio live online Teradapatnya pelbagai channel yang dapat ditonton dan didegar secara live Sila

Terdapatnya pelbagai Tv dan radio online percuma di

Vecastslv
Malaysia Tv
Astro Prima
Tv 1
Tv 2
Tv 3
Astro Ceria
Astro Oasis
Bernama TV
Radio Malaysia
Era Fm
Hot Fm
Sinar Fm
Suria Fm
Thr Gegar
Sport Channel
ESPN
Star Sport
Arena
Music
Inodesia Tv

Just visit MY site Free For All Vecastslv