IKLAN BERBAYAR

Monday, January 30, 2012

HADI TAK BERTANDING : WATAK ANTAGONIS DAH MUNCUL.

wayang dalam pembikinan.
wayang pakatan merupakan produksi berkualiti rendah.
ia tak menggunakan kamera HD.
skrip yang digarap sekadar berlegar pada perbincangan kedai kopi.


hj hadi semalam telah membaca skrip.
saya tak nak bertanding pada pru ke 13.
kemudian watak antagonis pun muncul.
anwar ' jangan kau pergi hadi..jangan'.
disambut dengan watak sokongan daripada pelakon tambahan.
skrip kit siang macam anwar, cuba nak menguatkan jalan cerita.
tapi sayang cerita dan wayang terbaru ni macam gampang.


sori cuba lagi...rakyat khak ptuih je jalan cerita ni.
modal pakai banyak, tapi untung tarak.


21 comments:

Anonymous said...

Selamat Tinggal Pas Bukit Gantang...selamat tinggal! ~ Pemuda Pas~

Tukang Komen said...

Filem 'low budget' dgn pelakon low quality nak harap jadi hit box office. Ahli Pas pun loya nak tengok wayang ni. Mesej cerita - self pity.
Mat Sabu angan2 jadi PM. Nak tergelak rasanya. kah kah kah.

Nok said...

bro GAP jgn salah terjah....mana tahu cempedak menjadi nangka...langsat menjadi durian ke...atau timun jadi durian...kot2 mat sabun jadi pm....ini semua kuasa tuhan????katakan PR menang PRU13 ni...tiba2 nik aziz mampos...anuar ibrahim tumpo....peluang mat sabun di pilih jadi PM tu amat cerah.......heboh satu dunia....kalu PR menang lah ...kalau bungkos sendiri mau ingat lah....

Anonymous said...

sandiwara lowclass dari pakatan parti yang sakit...

Memualkan...

kingnek said...

Maaf cakap bro GAP, Abdul Hadi Awang gagal. Tak setanding dengan Allahyarham Ustaz Fadzil Noor. Ada ke, beliau sanggup memecat Dr Hassan Ali, hanya kerana dijanjikan jawatan PM apabila Anwar disumbat dalam jel? Bila beliau dapat tahu Anwar tidak masuk Sg Buloh, terus meroyan, telah sedar, diri tertipu. Angan-angan mat jenin, jawatan impian tak kesampaian, paling tinggi boleh harap, menjadi MB Terengganu, sebagai barua DAP dan Anwar. Itulah terjadi bila Islam dan prinsip dijual, nasi sudah menjadi bubur, DHA tidak mahu kembali selagi parasit ada di dalam PAS. Hadi Awang gagal, Islam gagal di Malaysia kerana kelemahan pemimpinan ulama PAS, muzakarah ditolak, akidah dipinggirkan, apa kan daya, hanya wayang murahan sahaja yang tinggal

Anonymous said...

minggu lepas pegi jengka,pahang.. dari mula2 masuk sampai ke hujung bendera pas je yang nampak.. berusha betul puak2 pas PR nak tawan pahang.. tapi umno dok buat senyap je.. wake up la bro.. jangan selesa sangat.. skrg puak PR tumpu kat felda.. ingat tu.. jgn mudah lupa..

Anonymous said...

baguih dok ada .. baik punyaaaa

Anonymous said...

Pak haji Hadi dah merajuk. Dulu sedap2 jadi MB tup tup jadi wakil rakyat jer. Jadilah "ulat gogok takde gigi". Pastu dijanjikan jawatan PM kalau atok tua "berua" Yahudi merengkok di Sungai Buluh. Malangnya tak jadi. Maka meloponglah pak haji tu. Apa yang ada lagi? Dalam parti pon asyik nak jilat jubur DAP jer. Islam di gadaikan. Perinsip perjuangan dileborkan. Apa lagi yang ada? Takde. Meruah dan pendirian dah lama disundalkan. Elok sangatlah tu. BERAMBUS JER LAH.

Anonymous said...

adooiii laa, maka wayang brmula..ACTION!!
malangnya jln citer lum apa2 dh KANTOI!!

woii smart aleck, bersih 3.0 & pencacai @ penjilat tegar Pukitan Rabak..sound la skit kt korg punya director tu..wayang ni budak tabika tengok pun MENYAMPAH !!

KANTOI, KANTOI & KANTOI lg wat wayang murahan, low class...kihkihkih..

PR-KORG LAWAKSSS LAA !!

Anonymous said...

Kalau Hadi Awang bermaruah beliau akan berpegang pada apa yang diucapkan. Kalau tak ada maruah seperti parti PAS. Ikut sukalah.

Anonymous said...

ekekekekek.....ni cerita sedey ke cerita cinta ni bro...

sorg mahu bawa hati, pakwa liwat berlari2 anak memujuk, begitu juga watak pak pandir yg nak mati duduk atas pokok pun dtg memujuk .....ekekekeke...

aku rasa ni lebih dari cerita cinta tiga segi yg mana akhirnya hero bakal bunuh diri ni bro...ekekeke

pakwa liwat akan beralih arah meliwat pak pandir di atas pokok selepas hero bunuh diri ..... ekekekeke....

lawak lawakk....

Otak geliga said...

Letak je la jawatan tu cepat....SERTA MERTA lg bagus.....x habis2 dgn OPERA CINAnya....jijik la wei....rakyat JIJIK!

Anonymous said...

dulu UMNO pun mcm tu masa che det umum nak bersara. serta merta rapidah pujuk dia jgn bersara. dgn linangan airmata che det kata tetap nak bersara..masa tu ahli yg hadir semua cuba pujuk..hahaha..GAP dah lupa agaknya UMNO yg mula buat skrip dan watak cm tu

Anonymous said...

wayang kulit yg klise! lepas tu ada yg pujuk2..merajuk2..last2 angguk2..senyum2.. dia pun jawab, saya tarik balik keputusan tu sebab diminta oleh parti & demi rakyat.. citt..porahhhhhh!!!!

Anonymous said...

Laaaaa!...ingatkan Anwar jer terer berlakon...Hadi Awang lagi terer...Adoooyai...siap pujuk memujuk lak tu...Ayoyooo ! Ammaaaa ! Appaaa ! Yenna Dey !

Anonymous said...

pas piss pus semakin menuju kehancuran!!! ☺ ☺ ☺

Otak geliga said...

Anon 8.33PM

skrip & watak dihayati betul2 oleh para pelakon dlm UMNO kerana mmg NIATnya nak BERHENTI & MENGHALANG.....tp akhirnya semua jd kenyataan

tu N.Aziz yg nak jugak berlakon dlm drama TM tu bila pulak nak LEPASKAN JAWATAN????......MENIPU je kerjanya

kalau skrip pembnagkang....dgn arsenik, HIV, mampos masa demo BERSIH 2.0, nazak masa kena gas pemedih mata, 16sep.....bla....bla....bla....semuanya PEMBOHONG.....la ni guna produksi lain pulak utk menjayakan lakonan terbaru HJ HADI......"Aku yg Bersara'????......boleh blah....rakyat dah meluat tgk sandiwara low classss pemimpin kau semua

Anonymous said...

SURUH HAJI HADI ANGKAT SUMPAH MELEPASKAN JAWATANNYA.

JANGAN HANYA CAKAP PAKAI SKRIP UNTUK MENIPU RAKYAT

Servant of God said...

Aku terasa macam ini satu episod dalam cerita bodoh ala2 Beverly Hills 90210 lak.

Kalu Hadi kata hayat dia dah tak lama sebab barah hujung bulu lubang hidung, memang sah drama Melayu.

Sedihnya aku...

Anonymous said...

Inilah manusia pelingkup PAS.
Elok sangat mu tido Hj Roi.
cctv= besi.tak boleh dijadikan bahan bukti.
kenyataan paling bangang!

Anonymous said...

NIK NAJIS DAH JADI NABI PALSU..
ANWAR DAH JADI IMAM MAHADI...
LIM GUAN ENG DAH JADI KALIPAH...

HADI BOY.. MU JADI NELAYAN JE LE... KAH..KAH..KAH...

UDAH LE HADI BOY... SKRIP MMG TAK MENJADI.. WAYANG NAK COVER LUBANG JUBOK ANUAR... THUIIHHH...