Monday, January 30, 2012

NASRUDIN HASAN KECAM ANWAR..JANGAN HANGAT TAIK AYAM DAH.

rakyat tunggu..bila agaknya parasit pas,hadi dan nik ajis nak kecam anwar kerana menyokong negara israel ?

77 comments:

Anonymous said...

laaa nik aziz kata pakatan menyokong sepenuhnya kenyataan anwar mengenai israil bakal PM akan membawa pelaburan besar dari israeil nanti.sokong anwar.sokong pkatan.

Anonymous said...

Ahli perniagaan Datuk Shamsubahrin Ismail, yang dituduh menipu pengerusi eksekutif Perbadanan Fidlot Kebangsaan (NFC) Datuk Mohamed Salleh Ismail, mendakwa bahawa suami ketua wanita Umno itu memaksa beliau merasuah polis bagi menutup skandal syarikat berkenaan.

Beliau membuat dakwaan itu pada polis laporan yang dibuat di Hospital Besar Klang Jumaat lalu. Perkara itu didedahkan oleh PKR di ibu pejabat parti itu di Petaling Jaya hari ini.

Dalam laporan polis itu, Shamsubahrin didakwa berkata beliau menerima mesej dan tekanan dari Salleh yang memintanya supaya kes NFC dengan pihak polis ditutup.

"Salleh, melalui panggilan telefon dan khidmat pesanan ringkas (SMS), mendesak saya untuk memberi rasuah kepada polis untuk menutup kes itu."

Dalam laporan itu, Shamsubahrin mendakwa beliau telah dilantik oleh NFC sebagai penasihat korporat dan perunding untuk "membersihkan" masalah dalaman NFC.

Beliau menambah bahawa telah bertemu dengan pihak polis untuk membantu siasatan mereka tetapi memaklumkan kepada Salleh bahawa beliau tidak akan memberi rasuah.

NFC dituduh menyalahgunakan pinjaman mudah RM250 juta oleh kerajaan dengan berbelanja ke atas aset mewah dan bukannya terhadap projek pusat ternakan lembu di Gemas, yang ditugaskan.

Ditanya jika PKR mempunyai bukti dalam bentuk SMS itu, naib presiden PKR N Surendran berkata Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) yang menyimpan telefon yang mengandungi mesej berkenaan.

"Beberapa telefon telah dirampas dari Shamsubahrin dan semua telefon kemudiannya dikembalikan kecuali satu. Yang disimpan oleh SPRM adalah telefon yang mengandungi bukti penting ini.

"Ia di tangan pihak berkuasa tetapi kita mempunyai rekod, kita mempunyai salinannya," katanya.

Anonymous said...

dlm buletin utama tadi ada reporter pegi pejabat MB utk dptkan statement nik ajis

tapi pegawai bertugas kata mood MB tak ok utk ditemubual pasal isu ni

rupanya nik ajis bkn saja nyanyuk malah kerap dtg bulan

Otak geliga said...

Meroyanlah puak penyokong yahudi laknatullah baca pandangan pemimpin depa sendiri.......haaaa apa lagi jilat ludah tu balik...jilat....hehehehe

KAPIR jugak yg disokong....ceh

Anonymous said...

mampus la dato ni kena belasah dlm lokap lepas ni. berani betul dia buat statement mcm ni. dlm negara ni, mana ada undang2 boleh sabitkan menteri? bekas menteri bolehlah....

jgn pi terjun bangunan spital tu dh laa.. selamat lagi plak puak2 zalim nun...

jeng jeng jeng, bukankah sudah aku kata, kes lembu ini bagaikan 'bom atom' pd kem umno! Depa nak cover mcm mana pun, kes ini akan terbongkar jugak. Sbb tu org tua2 kata, 'jgn bermain dgn api,kelak membakar diri'. So, what the solution now Mr. & Mrs. umno??...

Allah ta'ala berfirman, "dan brgsiapa membuat jht, akan dibalas dgnnya". Depa dok sibuk2 memburuk2kan PR dgn berbagai tuduhan x berasas, last2 depa kena balik...

Kita tunggu dan lihat apa tindakan PDRM/SPRM kes ini dan tidakan selanjut nya yang mereka ambil. Anggapan saya Datuk Shansubahrin ini hanya lah Lembu Jantan Suruhan Penyangak2 Pemimpin2 UMNO/BN supaya pengakuan nya itu boleh mengelirukan mata rakyat untuk menutupi kecurangan yang di buat oleh Lembu Betina UMNO/BN (Shahrizat).

Anonymous said...

Kini isu NFC telah beralih ke episode baru yang lebih sensasi dan mendebarkan. Inilah apa yang berlaku dalam kerajaan UMNO/BN yg hendak disorokkan oleh PM najib Tuya. Celaru dan huru hara nak menyembunyikan isu ini Najib minta blogger upahan memuat naik video seks fitnah DSAI dgn mak nyah Thai. Sudahlah tu UMNO asyik bersembunyi di sebalik punggung demi punggung ni, tak ada modal lain ke yang nampak gentleman dan berwibawa sebagai tranformasi politik matang dan professional.

Kita tunggu episod seterusnya. YB Zuraida khamis lepas dah bagi bayangan citer tu kat Sabak Bernam. WOW malam tu Stadium Mini melaut dengan orang melayu, cina dan India . Pasal DS ANWAR IBRAHIM DATANG LAAA. APA LAGI..Tak payah sedia bas dan RM macam orang kampong yang pegi SITIAWAN sambut Gong Hee Fat Choy 1 msia..

Anonymous said...

Aku bukanla penyokong Umnongok ni tapi melalui pengalaman personal keluarga aku sendiri, mamat Shamsubahrin a.k.a. Sham Ismail Tom ni memang penipu besar. Sepupu dan ayah aku kena tipu laburkan duit kononnya untuk dapat parking bisnes kat Damansara Perdana tapi putih mata je la kena tipu idup2 ngan si Shamsubahrin ni. Bila report polis baru tau dah ramai orang kena tipu dengan dia ni. Nak tau search je kat Google "Sham Ismail Tom", banyak artikel penipuan dia. Aku bukan nak bukak cite lama tapi harap2 orang2 PKR yang deal ngan dia ni berhati-hatilah dengan mamat ni takut dia ade niat lain.

Anonymous said...

844 dan 840 adalah idea anwar ibrahim, suka kalih isu. dia ni macam beruk pekak, jika ada isu terhadap diri dia, dia akan cari salah orang lain untuk ditonjol. contoh bila dia didakwa kerana meliwat, dia cari isu tentang najib dan rosmah. tak hairan kerana dia adalah kawan yahudi, bijak alih isu supaya orang lain pun nampak buruk macam dia juga. tapi anwar kena ingat, sejahat jahat orang lain tidak lah sejahat dia kerana dia buat jahat paling berprestej iaitu tutuh pungkuq orang dan tutuh puki jalang.

Otak geliga said...

Anon 8.44PM

aikkk......awal2 lg dah kata samsu ni kambing hitam UMNO utk lepaskan DSS???......hehehe

dah bersedia nak KALAH ke???.....tunggulah di mahkamah nnt, baru kau tau sape makhluk tu.....hehehe

Ingat apa Firman Allah yg kau tulis tu.....jgn meroyan nnt sudahlah.....hehehehe

Anonymous said...

Sedara Mkini, saya lihat ada pencacai UMNO menggunakan bahasa yg lucah. Ini menggambarkan idea & perilaku anda berada di tahap yg rendah. Mahkamah kata x cukup bukti jd anwar lepas...itulah yg puak UMNO cakap. Kenapa tak kata sepol peliwat UMNO? Pungkok sepol tu ada banyak DNA dalam juburnya, siap kata guna zakar plastik & jelly lagi. Mula2 kata di liwat secara paksa, kemudian bila nak kalah kata pula "liwat sama-sama suka:.

Anda semua lihat ke anwar liwat sepol ? Yang ada nampak gambar sepol masuk kluar lif....itu saja! Bila anwar nak panggil saksi pemilik kondo & ahli kewangan yg bermesyuarat dgn anwar pada hari sepol kata anwar liwat dia, peguam plak tak membenarkan anwar panggil saksi2 tersebut. Lepastu peguam sepol kata anwar hanya menafikan perkara tersebut & hanya semata2 penafian manakala sepol dikata sebagai tertuduh ...yg boleh dipercayai 100%.

Mungkin dari kacamata UMNO mereka kata anwar meliwat sepol sebab persaingan politik. Sepol lepas kene liwat pun tak buang besar selama 3 hari, simpan semata2 nak jumpa najib lepas 3 hari. Tak solat selama 3 hari ? aduh special sangat sepolni sampai tak solat. Cek DNA ada 5 dna dalam pungkok sepol termasuk DNA doktor sekali tapi pencacai UMNO kata anwar wajib dituduh sebagai peliwat. Aduhai, dasyat..

Mereka yg berada dalam kes ini hanya biasa saja menjalankan prosiding. Tapi media, kakitangan UMNO & pencacai tegar UMNO sahaja yg lebih2. Jika perkara tersebut tak berlaku, anda semua pikul dosa tapi jika sebaliknya, azab ALLAH S.W.T sentiasa ada. Jadi tidak perlu anda bercakap macam2.

Tuan2 samada dari UMNO, PKR, PAS, DAP, MCA, MIC, GERAKAN.... Kerajaan Malaysia di terajui oleh PM mempunyai sumber risikan untuk mengetahui sesuatu perkara. Tetapi harus di ingat bahawa Pihak ISTANA juga mempunyai kepakaran risikan & sumber risikan di bawah ISTANA dimana risikan adalah lebih tepat. Oleh itu, Pihak Istana tahu apakah perkara yg sedang berlaku di Malaysia kerana setiap perkara di sampaikan terus kepada ISTANA.

Anonymous said...

Tidak nampak kah anda dengan semua senario yg berlaku kini? Pihak Pemerintah (UMNO) vs Pembangkang. UMNO ada rekacipta tersendiri untuk memastikan agar sentiasa berkuasa & dengan dasar Mendahulukan Rakyat, Pencapaian Diutamakan, segala kesusahan rakyat terpaksa hadapi dahulu. Ia benar UMNO memang membantu rakyat tetapi menggunakan dana negara hasil dari duit rakyat juga. Tetapi penyelewengan juga banyak berlaku ketika mereka (UMNO) berkuasa.

Pembangkang pula bercakap lebih kepada sosio ekonomi rakyat serta berfikir seperti rakyat biasa. Mereka bercakap pasal subsidi, harga minyak, sawit, kenaikan tol, kenaikan harga beras, tepung dan banyak lagi. Nak buat pembangunan pula terpaksa fikir cara bagaimana caranya utk membantu rakyat. Jadi, Selangor, P.pinang sebagai contoh, boleh membantu rakyat dari pendapatan negeri masing2.

Anonymous said...

Sed...ara, ALLAH S.W.T dah beri akal/otak di letak atas kepala? Kenapa ALLAH letak atas kepala tapi tidak di kaki? Kerana di kepala adalah tempat yg lebih mulia untuk mentadbir segala anggota badan anda. Jadi maksud saya, ada pelbaga kaedah yg boleh di laksanakan untuk membantu rakyat sebagai contoh mengurangkan subsidi IPP atau di hapuskan dan dengan itu harga elektrik akan jadi lebih rendah. Jika taraf elektrik rendah, sudah tentu kos pengeluaran perkilangan juga adalah rendah. Rakyat dapat nikmati dengan pelbagai barangan pd harga rendah.

Masalahnya, TNB tanggung kos arangbatu yg besar manakala IPP pula beli elektrik dari TNB pd harga murah. Rakyat pula terpaksa bayar elektrik lebih kerana IPP jual lebih mahal dari TNB. Jika kurang subsidi,adakah IPP bankrupct? jawapannya tidak sama sekali.

Sedara, anda semua bercakap hanya terikut2 apa orang lain kata. Cuba fikir dengan waras, jangan asyik kata pakatan haram, anuwar juburi dan lain2. Mereka juga boleh pulangkn paku buah keras sprt UMNO lembu, Najib c4, Najib Altantuya, dan lain2. Nasihat saya, UMNO,PAS,PKR,DAP memainkan peranan mereka sendiri tapi anda juga harus fikir secara matang & jangan terlalu taksub dengan ideologi masing. Istighfar banyak2..

Anonymous said...

Aku heran, knp Si Jamil penyonglap wang zakat beriya-iya tidak mahu kes liwat dibicarakan di mahkamah syariah? Si Jamil bukan mangsa liwat, tetapi kenapa dia pulak yang sibuk?? Bukankah menjadi hak pihak yang didakwa/dituduh untuk mencari keadilan di mana juga yang difikirkan dia boleh mendapatkan pembicaraan yang adil. Kalau Si Saipol dah berani bersumpah laknat, kenapa pulak takut kes liwat ini dibicarakan di mahkamah

Otak geliga said...

Penyokong YAHUDI laknatullah x da ka malam ni???.....pi mana mereka semua????balas la balik apa yg Nasa kata tu.....kau tak PANAS ke dia hina PERJUANGAN kau & Imam Mahdi kau tu???

ntah brapa pulak si Nasa ni dpt ye.....hehehe...masyuk...masyuk....nakal siot UMNO ni

Anonymous said...

Alaaa, UMNO ngan PKR same je. Org PKR tu adalah UMNO bertopengkan PKR. Kedua-duanya sama sahaja.

Otak geliga said...

byknya yg suka spinning gasing malam ni.......hehehehe

Anonymous said...

ni maknanya apaa...inilah maknanya hakim dah masyukkk...bila dh masyukk...skrip pun sampy....apapun rakyat wajib humbankan UMporNo PRU13...daripada PLUS, NFC hakim Dunia hakim Syariah...smuanya dh d masyukkan...rakyat nk dpt RM500 bratur mcm pmnta sdekah...dia punya menteri kesana kesini tol free, petrol free...siap boleh shoping ratus ribu lagi...woiittt Ahmad Maslan...hujung minggu long weekend ni rumah penduduk Felda mana plak nk brmalam?.. menteri Felda nk mnjiwai kehidupan sbg seorang peneroka felda....woitt...dh brapa rumah felda dh brmalam....x kan tak ble bg tau rakyat felda kot...jgn smpy ANAK bg tau dh berapa rymah dh dh tidoq...nanti kantoiii kot...

Anonymous said...

assalamualaikum...kalau air yang duduk dalam botol hitam warnanya....amat sukar untuk di jernihkan....kecuali dibuang air itu...diganti dgn air jernih yang baru....begitu gak dengan pemerentahan....kalu 56 tahun dulu telah bergelumang dengan kotor....amat mudah kah untuk dibersihkan....

Otak geliga said...

Sedara, anda semua bercakap hanya terikut2 apa orang lain kata. Cuba fikir dengan waras, jangan asyik kata pakatan haram, anuwar juburi dan lain2. Mereka juga boleh pulangkn paku buah keras sprt UMNO lembu, Najib c4, Najib Altantuya, dan lain2. Nasihat saya, UMNO,PAS,PKR,DAP memainkan peranan mereka sendiri tapi anda juga harus fikir secara matang & jangan terlalu taksub dengan ideologi masing. Istighfar banyak2..
---------------------------------------------------
macam baik je saranan tu.....hehehe

JGN LUPA YG MENGGELAR ANWAR A-JUBORI ni siapa kalau bukan MAT SABU dr PAS

Pakatan Haram???.....mmg HARAAM sbb x berdaftar....x kan x tau kot???....asyik suruh org lain guna otak....hehehe

pulangkan paku buah keras????....ingat semua UMNO yg mulakan???.....UMNO x da masa nak melayan sgt kerenah PELIK lg JELIK pakatan Haram....byk lg kerja berpekdah perlu dibuat

Anonymous said...

Semakin hari semakin terserlah antara kuasa baik dan kuasa jahat. Rakyat semakin nampak siapa kawan, siapa musuh.

Anonymous said...

Dalam kes kazaf yang wajib bagi kes syariah ini pun hakim yang berpengetahuan undang2 agama main kong kalikong jugak ke.Tak boleh lah hakim bertindak sedemikian...Ini hukum Allah. Jangan lah cari dosa kering kerana nak mempertahankan orang lain buat dosa...jangan lah pentingkan sangat periok nasi kalau mempermain2kan akidah. Itu sebab ramai yang murtad kerana hakim dan orang tahu agama pun tak betul.

Otak geliga said...

assalamualaikum...kalau air yang duduk dalam botol hitam warnanya....amat sukar untuk di jernihkan....kecuali dibuang air itu...diganti dgn air jernih yang baru....begitu gak dengan pemerentahan....kalu 56 tahun dulu telah bergelumang dengan kotor....amat mudah kah untuk dibersihkan....
----------------------------------------------------------
kau salah kot.....cuma masukkan air dibekas yg JERNIH warnanya je...kan selesai masalah

kalau air je diganti baru, tp bekas sama apa kejadahnya....MEMBAZIR MASA

ke kau nak kata PAKATAN HARAM sama KOTOR dgn UMNO/BN......hehehe

Anonymous said...

Lain kali kalau nak berhujah ke...nak berdebat ke...sila ikut topik...jgn tukar topik sesuka hati.

Otak geliga said...

Anon 8.57PM

hehehe.....pandai betul berhujah, tapi sayang semua itu hanyalah TANGGAPAN, SALAHTAFSIR & PERSPEKTIF yg mungkin tersilap

UMNO jugak ygg BURUK akhirnya....pembangkang dipuji melambung.....hehehe

Anonymous said...

bukan ke DSAI didapati x bersalah dlm kes Liwat..jd kes Qazaf ni adalah sgt relevan utk diteruskan..kalau Mahkamah Syariah pn blh di'kanggaroo'kn xtau la nk ckp apa lagi dh..ABU.

Ada sesuatunyg ingin disorokkan dalam kes qazaf Saiful berkaitan tuduhan DSAI meliwat tertuduh. Najib memperalatkan Jamil Kahir dan JAWI agar tidak membicarakan Saiful dalam kes qazaf. Sekiranya diteruskan tembelang UMNO yang memperalatkan Saiful sebagai mangsa liwat DSAI akan bocor. Sudah pasti Saiful tidak mampu menerima qazaf 80 sebatan yg bakal dikenakan, lantas membocorkan tembelang konspirasi UMNO/BN untuk mengaibkan DSAI agar beliau tidak dipercayai, serentak merudumkan kredibaliti pemimpin defacto PKR yang berkarisma itu.

hina makamah tak apa jangan hina hukum hakam allah , kerana hukum allah ada lah hukum yang telah diturun kan untuk umat islam , makamah mistilah mengikut hukum ALLAH bukan ikut suka hati aja , tak ada makna nya jika kita tak jujur dalam menjalan kan
perentah alllah kerana makamah ALLAH TAK MUNKIN DAPAT KITA MEMUTAR BELIT SEGALA FAKTA KERANA KETIKA ITU nanti tau la azab nya yang akan diterima olih mereka yang mempermainkan hukum ALLAH

Otak geliga said...

Anon 9.10PM

TEPAT skali....hehehe

ni mesti kes x nak jilat ludah sendiri......semalam bukan main menyembur2 air ludah.....hehehehe

Anonymous said...

Khas kepada orang yang menggunakan tangannya dikeyboard ini bersekongkol dengan perancangan jahat pemerintah dan menggunakan perkataan lucah dan jijik menuduh saudaranya yang dimalukan olih musuh politiknya dengan tuduhan sial begini bacalah peringatan Allah dibawah ini <_>

{surah Ya Sin}

Pada waktu itu Kami meteraikan mulut mereka (sejurus); dan (memberi peluang kepada) tangan-tangan mereka memberitahu Kami (kesalahan masing-masing), dan kaki mereka pula menjadi saksi tentang apa yang mereka telah usahakan.
[66]
(Matahati orang-orang yang menderhaka itu rosak) dan kalau Kami kehendaki, Kami berkuasa menghapuskan bentuk dan biji mata kepala mereka menjadi rata, sehingga masing-masing menerpa mencari-cari jalan (yang biasa mereka lalui). (Kiranya dijadikan demikian) maka bagaimanakah mereka dapat melihatnya?
[67]
(Kekuatan akal fikiran mereka juga tidak sihat) dan kalau kami kehendaki, kami berkuasa mangubahkan keadaan jasmani mereka (menjadi kaku beku) di tempat yang mereka berada padanya; maka dengan itu, mereka tidak dapat mara ke hadapan dan juga tidak dapat undur ke belakang.
[68]

SejaK UMNo ditubuhkan inikah jenerasi yg dibanggakan olih mereka semuga kami dilindungi olih murka Allah atas tangan2 jahat mereka ini.....

Anonymous said...

ramai tukang spin kat sini...bincang la tentang statement ust nasrudin tu..PR NGOK!

Otak geliga said...

Anon2 mlm ni suka bebenor dgn isu Saiful & Anwar....sorry la aku x mau MASUK CAMPUR sbb AKU X NAMPAK.....x tau la pulak kalau Anon2 ni nampak apa yg BERLAKU.....fullstop

ISU SOKONG ISRAEL LAKNATULLAH x da anon2 nak cuit2 ka????.....tu Nasa dia berani TEGUR Imam Mahdi secara sinis....apa kata anda????

Anonymous said...

Khas kepada orang yang menggunakan tangannya dikeyboard ini bersekongkol dengan perancangan jahat pemerintah dan menggunakan perkataan lucah dan jijik menuduh saudaranya yang dimalukan olih musuh politiknya dengan tuduhan sial begini bacalah peringatan Allah dibawah ini <_>

{surah Ya Sin}

Pada waktu itu Kami meteraikan mulut mereka (sejurus); dan (memberi peluang kepada) tangan-tangan mereka memberitahu Kami (kesalahan masing-masing), dan kaki mereka pula menjadi saksi tentang apa yang mereka telah usahakan.
[66]
(Matahati orang-orang yang menderhaka itu rosak) dan kalau Kami kehendaki, Kami berkuasa menghapuskan bentuk dan biji mata kepala mereka menjadi rata, sehingga masing-masing menerpa mencari-cari jalan (yang biasa mereka lalui). (Kiranya dijadikan demikian) maka bagaimanakah mereka dapat melihatnya?
[67]
(Kekuatan akal fikiran mereka juga tidak sihat) dan kalau kami kehendaki, kami berkuasa mangubahkan keadaan jasmani mereka (menjadi kaku beku) di tempat yang mereka berada padanya; maka dengan itu, mereka tidak dapat mara ke hadapan dan juga tidak dapat undur ke belakang.
[68]

SejaK UMNo ditubuhkan inikah jenerasi yg dibanggakan olih mereka semuga kami dilindungi olih murka Allah atas tangan2 jahat mereka ini.....

YA ALLAH YA TUHAN..YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..PADA MU JUA HAMBA2 MU BERSERAH DARI FITNAH CIPTAAN MEREKA..LINDUNGI LAH KAMI SEMUA DARI FITNAH..CACI KEJI DARI MEREKA YANG JAHIL ITU..AMINN

Otak geliga said...

Anon 9.15PM

cakap je la penyokong/org2 UMNO ni KAPIR mcm pemimpin kesayanagn kau tu.....kami dah biasa dah.....MENGKAPIRKAN org Islam lain kan perkara biasa.....hehehe

Otak geliga said...

YA ALLAH YA TUHAN..YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..PADA MU JUA HAMBA2 MU BERSERAH DARI FITNAH CIPTAAN MEREKA..LINDUNGI LAH KAMI SEMUA DARI FITNAH..CACI KEJI DARI MEREKA YANG JAHIL ITU..AMINN
----------------------------------------------------
Amin......insy-Allah kita semua akan dilindungi dr tangan2 ghaib ni yg mencipta fitnah

kes sokong negara Israel....FITNAH ka????

kingnek said...

Kelakar lihat gelagat puak penyokong yahudi copy paste cerita yang takde kena mengena dengan topik

Otak geliga said...

biasakla Kingnek....dok ada isu.....spin, pusing selagi boleh...nak buat mcm mana dah itu pe'el depa

aku pun dah lama sgt x melayan kerenah puak2 ni.....setakat ni x de yg sehebat Musangka......hehehe

Anonymous said...

Bro GAP lu biarkan lalat-lalat PR meroyan ye....ni jenis lalat berbayar beb...post komen dah taip dulu. Simpan dalam PC keluar topik jer mula menggila...ha.ha..post setiap minit beb....
Ni dah kategori anak ikan laju taip keyboard ni

Anonymous said...

PR ni bagi apa isu pun dia akan jadikan "tahi"...sebab hobi main tahi.

Anonymous said...

Nyamuk...PR dah berterbangan....kepanasankah...
berbayarkah......

Meroyan sungguh menggembirakan hati...bila anta meroyan tandanya anta membaca...

Ajak kawan ramai-ramai eik...tinggalkan blog-blog 'tong najis" sana tu....meh baca sini

Otak geliga said...

"itu hanyalah pandangan peribadi Ustaz Nasa shj, tidak mewakili parti & ahli parti".......ni keluarkan statement ni pun susah ke???

ATAU

"ni semua perancangan UMNO, ntah brapa UMNO bayar kat Ustaz Nasa"

ATAU

"FB Ustaz Nasa kena hack....ni mesti UMNO punya kerja"

haaaaa......pilih la mana satu...kalau x pun buat sendiri....hahaha

MEROYANla kau penyokong YAHUDI LAKNATULLAH.......sokong kapir lagi

Anonymous said...

Wah meriah puak-puak PR dah pasang strategi copy paste....komen mcam tahi lembu je

Melayu Berwawasan said...

ketua pemuda pas ni kenapa tak sebut namanya....tak berani ker?siapa dia tu hehehehhee..nanti kena pancung jugak seperti Dr hasan Ali.

Anonymous said...

Pengkomen PR komen gaya macam "pondan" terdesak je....meleret-leret tu....

Anonymous said...

NASrudin pun kecut perut nak sedut..takut kena pecat.

Nik Aziz lagi terror...tak mau komen.....suka kah, sokong kah,...tak pun dah kena soletape mulut jangan bagi komen.

Otak geliga said...

pencacai2 PR ni terutamnya PAS pk depa la yg TERBAIK sbg umat Islam....tu sebab menggunakan ayat2 Allah sesuka hati ikut keperluan depa.....mana yg batil & hak pun dah keliru

lepas MENIPU, MEMFITNAH, sebutlah nama Allah, petik kata2 Allah supaya kelihatan SUCI.....tp malang, x perasan badan berlumuran tahi sbb mata, hidung semua mendongak ke atas disebabkan terlalu BONGKAK dgn sedikit ilmu Allah sehiingga memangdang rendah hina dina pd org lain.....itu penyakit dr pencacai PAS sana

kelemahan sendiri langsung ditutup kemas, kelemahan org lain dicari, diselak, dihebah utk menjatuhkan maruah pihak lawan samada menggunakan fitnah, adu domba, bahkan memperolok2kan ayat2 Allah mengikut kesukaan sendiri.

sugguh LOW CLASS la lu pencacai pakatan HANTU HARAM

Otak geliga said...

sebelum mana2 pencacai2 PR melalut spin crita...kau semua BACA apa yg Nasa tu tulis......kau BACA, KAU FAHAM, KAU PK, KAU TELAN.....lepas tu KAU IMBAS SEMULA, KAU PK BALIK & kaitkan dgn ANWAR @ Imam Mahdi palsu

semoga kita semua berfikiran waras selepas ni utk memilih para pemimpin

Anonymous said...

OTAK GELIGA

pencacai2 ni terutamnya UMNO depa la yg TERBAIK sbg umat Islam....tu sebab menggunakan ayat2 Allah sesuka hati ikut keperluan depa.....mana yg batil & hak pun dah keliru

lepas MENIPU, MEMFITNAH, sebutlah nama Allah, petik kata2 Allah supaya kelihatan SUCI.....tp malang, x perasan badan berlumuran tahi sbb mata, hidung semua mendongak ke atas disebabkan terlalu BONGKAK dgn sedikit ilmu Allah sehiingga memangdang rendah hina dina pd org lain.....itu penyakit dr pencacai PAS sana

kelemahan sendiri langsung ditutup kemas, kelemahan org lain dicari, diselak, dihebah utk menjatuhkan maruah pihak lawan samada menggunakan fitnah, adu domba, bahkan memperolok2kan ayat2 Allah mengikut kesukaan sendiri.

sugguh LOW CLASS la lu pencacai UMNO HANTU HARAM

HEHE..KAU MEMANG GELIGA..INI LAH SEBENAR NYA WATAK UMNO..AKHIR NYA MENGAKU JUGA KAN..KAN LEBIH BAIK KAMU SEMUA BERTAUBAT

Anonymous said...

SAYU MENDENGAR KISAH BENAR USTAZ HARON DIN BERMIMPI BERJUMPA NABI MUHAMMAD RASULLAH SAW...SESSUNGGUH NYA BELIAU ADALAH INSAN YG TERPILIH..

MASIH TIDAK SEDAR KAH ORG2 YG KOMEN MAKI..CACI..LUCAH KAT SINI..BERTAUBAT LAH..SAMA2 KITA POHON AMPUN PADA ALLAH..AMIN

Anonymous said...

aduhai..kesiannya pencacai pakatan kat sini. c+p je. berhujah la. yang pasti komen korang tak kena moderate. bukan mcm mkini tu..

Otak geliga said...

Anon 9.50PM

kalau nak edit atau copy paste sbb PEMALASpun biarlah sempurna.....hehehe

low classss sungguh....ekekeke

Otak geliga said...

Anon 9.55PM

boleh bg link......cerita menarik ni

Anonymous said...

komen 1:
Nasrudin ni penakut jugak.. berani sebut la nama terang2..

komen2:
kes NFC bukti SMS SPRM... dia kata dia ada bukti. tp bukti kat tangan orang lain.. HANG NAK PERCAYA??? mai tunjuk dulu la bukti yg dah copy tu... ade kredibiliti ke dak..

komen3:
Nik Aziz berani ka komen pasal anwar?.. satgi kena cop tak senonoh.

komen4:
aku muak dengan pembangkang. cakap tak serupa bikin. sat cakap camni. pastu dah kena tibai sampai takde point, kalih isu pulak. macam harem.

Anonymous said...

eh...tu bukan anwar yang cakap macam tu kat wallstreet journal.

gaya isi ucapan macam anwar tapi bukan anwar tu..

anwar ni baguih hampa tau tak.dia beronggeng malam aidiladha dulu pun mana nak tau nanti orang hindu bole tertarik nak masuk Islam.

almaklum la dia kan anugerah tuhan dan papa hebat.jam omega dia pun ada la tapi aritu ntah camne ntah pencuri masuk rumah dia curik jam omega.tu pasai dia takleh tunjuk~

Anonymous said...

APALAH PUAK HAMPAS NI SEBOK SANGAT PASAL NFC TU?

DUIT YANG PAS SALAH GUNAKAN DIKEDAH RM800 JUTA DAN KELANTAN 600 JUTA TU APA CERITANYA.

TAK NAK DIHEBOHKAN SIANG DAN MALAM KE!

Otak geliga said...

Alamak....duta Palestin terkejut Anwar sedia melindungi HAK KAPIR YAHUDI LAKNATULLAH......tu belum lg duta tu pandai masuk blog GAP ni....mau meroyan dia dgr HATI SUCI TULUS IKHLAS pendokong Israel laknatullah......hehehe

apa lg la yg si Anwar ni nak spin agaknya ye.....habis la lu Anwar.....ekekeke

Anonymous said...

nak sebut nama anwar pun takot. ketua akebendanye bebb....hehehehe

baik buang je kepiah penipu tuu...

Anonymous said...

Tu menunjukkan PAS rela di yahudikan....biasanya bila orang diam tandanya setuju.

Servant of God said...

Seperti biasa, penjilat anwar bawa keluar topik yang takde kena mengena dengan apa yang GAP tulis.

Korang ingat kami pro-GAP dan puak atas pagar kagum sangat ke dengan kamu ni?

Nampak sangat kamu tiada penonton di blog2 dan portal kamu sendiri. Dengan membawa cerita2 tah hapa2 ni kat sini, kau ingat kami akan termakan tipu helah kamu?

Wahai bendul2... kami dah biar Polis dan SPRM yang siasat benda NFC nih. Sistem perundangan Malaysia telus. Ingat tak? Kalau tak telus, ada laa mamat sorang tuh sudah berpidato tak sudah dari kamar di Hotel Sungai Buluh. So tak payah kamu nak sibuk2 meracau kat sini.

Dan kepada penganut Parti Sukan yang masih cuba nak mainkan irama Allah SWT murka kat UMNO laa.. nanti kebenaran akan keluar laa.. kesiannya kamu.

Allah SWT tengah bayar cash kat korang satu2 pun kamu tak sedar lagi? Setelah berbelas dan berpuluh tahun kamu mengkafirkan sesama Islam, semakin hilang pedoman kamu pada saat ini, pun kamu tak nampak?

Korang semua ni dah sasau ke?

kutrr said...

TAHNIAH GAP ARTUKEL INI BUAT BEBUDAK PKR TERJONGKIT KONGGARU BUKAK CRITA SUPERMAN CICAKMAN..DAN KUDAMAN


TAHNIAH.. MAKIN MELIWAT2 CRITA ..MAKA. TANDANYA TINGGI LAH MERIT ARTIKEL GAP TU .

.KIKIKIKI

Chow Sing Chi said...

Laa ada lagi budak copy paste mlm ni...hr ni depa bg kat hg skrip baru pulak ka?ada org bodo mcm hg percaya dgn apa yg dok paste tu?

Chow Sing Chi said...

Sog
Budak smalam tu,pencacai pr kelas 3 - tukang copy paste

Anonymous said...

mangkok ni memang suka berkokok, hari ni lain, esok lusa cakap lain.
dia tak tau anWar akan jadi Mursyidul pAS.

Anonymous said...

SAYU MENDENGAR KISAH BENAR USTAZ HARON DIN BERMIMPI BERJUMPA NABI MUHAMMAD RASULLAH SAW...SESSUNGGUH NYA BELIAU ADALAH INSAN YG TERPILIH..

MASIH TIDAK SEDAR KAH ORG2 YG KOMEN MAKI..CACI..LUCAH KAT SINI..BERTAUBAT LAH..SAMA2 KITA POHON AMPUN PADA ALLAH..AMIN

orang lain pun mimpi tentang NABI MUHAMMAD RASULLAH SAW

so what the story?

sejahil-jahil manusia belum tentu masuk neraka bro,

sebesar2 serban nik aziz + jubah putihnya + ngan janggut hj hadi tu belum tentu masuk syurga

Anonymous said...

PR...biar komen ikut tajuk GAP..jangan spin cite lain lak!!!

dah kering idea ker..camner nak spin stmnt uzt korang nie?

anon PR kat sini..buat blog sendiri lah klu nak meroyan pasal lembu NFC tu!!!

perkataan< > tak bagus dlm komen ni hanya lontaran peribadi tiada kena-mengena dengan UMNO yer!

Anonymous said...

Nampaknya Anwar akan ditinggalkan olih penganut2 Islam seluruh dunia.
Mungkin beliau lebih selesa bersama2 Yahudi.
Alhamdulilah, ALLAH SWT menyedarkan kita semua.
Masa telah tiba utk Umat Islam di MALAYSIA BERSATU kembali.

Anonymous said...

Bersatulah Bangsaku demi masa depan anak2, cucu2, cicit2 kita.
Disinilah sahaja tempat kita dilahirkan, dibesarkan, mencari rezqi, beribadah dan berdakwah sebelum kealam yg kekal abadi.
Sampai bila kita nak berpecah belah?
Jangan ketepikan tuntutan Islam.
MUHAMMAD SAW RASUL MULIA.
PATUHILAH SEGALA AJARAN MULIA YG DIBAWANYA KPD KITA.

GotYou said...

Maka penyokong brother Anwar yg tinggal hanyalah para yahudi,
para peliwat serta pengamal seks bebas sahaja. Sekian dimaklumkan! :D

Anonymous said...

ANUar al Yahud... manusia yg ditabal bininya sbgai ANUgerah Tuhan dan lidah bercabang..buat sume pecacai pr korang sume ingat ni.. perkara yang paling dahsyat dalam hidup adalah menipu diri sendiri. sama spt korang le.. dah tau ANUar tu pembelit dan pendusta tp korang masih paksa diri dan minda korang mempercayainya padahal hati korang x percaya kan kan kan

pro Hassan Ali said...

HERAN PENYOKONG HOMO HEBOH KAT SINI

ANWAR XMELIWAT !!#%$#

KALU XMELIWAT ELOKLA TU. MINTAK DIA JUNJUNG QURAN BAHWA LKY MEMANG TAKDA SIMPAN APA VIDEO PASAL DIA ..PASAL MMG DIA XPERNAH BUATPUN KERJA2 gila tu...

ABIH CRITA...

(dap ternyata sgt cerdik tampal poster. 'meliwat bukan jenayah besar')%$@@%^*!

Anonymous said...

sebagai ketua pemuda pembangkang,nasarudin kenalah berpendirian tegas.Tapi saya berdoa semuga dia tidak dibuang parti sebab ditakuti tiada lagi orang yg berani bercakap benar.Syabas nasarudin, dunia sementara akhirat jua kekal abadi.

Anonymous said...

Kembalikan PAS di zaman Fadil Noor...keluar dari Pakatan Rakyat (Pakatan yg Jijik lagi menjijikkan)

Anonymous said...

hairan ye..kenapa org melayu islam bercakaran kat sini???

Sedarlah wahai saudara ku, musuh kita sedang tergelak besar...

Semua org ada salah. Semua parti ada salah. Tak ada kerajaan yg perfect 100%. Yang penting kita bersatu!!! dan saling tegur menegur antara satu sama lain dengan hikmah...

Tak boleh ke UMNO dan PAS bekerjasama???

ya allah , kau hancurkan DAP dan malaun dalam PKR agar semua org melayu islam dlm PKR keluar menyertai UMNO atau PAS..

Kepada PAS, kembalikan PAS ke zaman Dato Fadzil Nor. kelauar dari Pakatan yg sangat jijik lagi menjijikkan....

Anonymous said...

Hairan, masih ada lagi malaun yg percaya kat Anwar ye!!!

Kes Anwar belum selesai lagi...dah ada rayuan...kita tunggu dah lihat lah...Kali ini ada 5 hakim yg akan menghakimi beliau...

So, jgnlah kata semua hakim ni kena beli pulak jika keputusan menyebelahi saiful...

Kalau kita ikut kes ni dari mula hingga akhir dan semua bukti yg diberikan, sebenarnya ANWAR boleh didapati bersalah...cuma ini pada pandangan HAKIM, pembuktian DNA tak meyakinkan beliau (mungkin dia tak arif tentang ilmu DNA)...

So, kita tengok macam mana 5 hakim akan memuuskan kes ni..

So, sabar ye!!! Jgn happy sangat..

Anonymous said...

PENCACAI2 PR PU_IMAK KEPANASAN!!

PARTI PENIPU ISLAM PAS LAKNAT BERMASAALAH TAPI FITNAH PM NAJIB DGN MONGGOLIAN DAN LEMBU YANG JADI SASARAN.

DASAR JENIS MELAYU PR MUSIBAT!!

HASAN ALI TETUSKAN MENGHENTAM PARTI ISLAM PAS LAKNAT SEMOGA RAMAI LAGI MELAYU ISLAM SEDAR.

PENGKHIANAT BANGSA DAN AGAMA PAS/PKR MESTI DI BAKAR DI BUMI MELAYSIA INI!!

SEMOGA MELAYU ISLAM PAS/PKR KEMBALI BERSATU BERSAMA UMNO DEMI KEUTUHAN BANGSA DAN AGAMA!!

Anonymous said...

ANON 8:48 PM!!!

KAU DGN MAK BAPAK KO SAMA BAHLOL!!

SEBAB TU KO SENANG DI TIPU!!

PADAN MUKA KAU!!!

To Live Again said...

Apa ni ustaz nash?? Kalau berani sebut la nama org yg dimaksudkan..Jgn main bg CLUE jer..Kalau kena pd btg hdung pemimpin UMNO bkn main lg terus sebut nama terang2..Sebut la nama si polan 2?? Apa?? Takut MURKA pok nik ker???

Anonymous said...

Khas kepada orang yang menggunakan tangannya dikeyboard ini bersekongkol dengan perancangan jahat pemerintah dan menggunakan perkataan lucah dan jijik menuduh saudaranya yang dimalukan olih musuh politiknya dengan tuduhan sial begini bacalah peringatan Allah dibawah ini <_>

{surah Ya Sin}

Pada waktu itu Kami meteraikan mulut mereka (sejurus); dan (memberi peluang kepada) tangan-tangan mereka memberitahu Kami (kesalahan masing-masing), dan kaki mereka pula menjadi saksi tentang apa yang mereka telah usahakan.
[66]
(Matahati orang-orang yang menderhaka itu rosak) dan kalau Kami kehendaki, Kami berkuasa menghapuskan bentuk dan biji mata kepala mereka menjadi rata, sehingga masing-masing menerpa mencari-cari jalan (yang biasa mereka lalui). (Kiranya dijadikan demikian) maka bagaimanakah mereka dapat melihatnya?
[67]
(Kekuatan akal fikiran mereka juga tidak sihat) dan kalau kami kehendaki, kami berkuasa mangubahkan keadaan jasmani mereka (menjadi kaku beku) di tempat yang mereka berada padanya; maka dengan itu, mereka tidak dapat mara ke hadapan dan juga tidak dapat undur ke belakang.
[68]

SejaK UMNo ditubuhkan inikah jenerasi yg dibanggakan olih mereka semuga kami dilindungi olih murka Allah atas tangan2 jahat mereka ini.....

YA ALLAH YA TUHAN..YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..PADA MU JUA HAMBA2 MU BERSERAH DARI FITNAH CIPTAAN MEREKA..LINDUNGI LAH KAMI SEMUA DARI FITNAH..CACI KEJI DARI MEREKA YANG JAHIL ITU..AMINN


BRO APA LU CERITA NI?

AKU NAK TANYA KAU APA KEBURUKAN PEMERINTAH? LU HIDUP DI NEGERI MALAYSIA SELAMA 50 TAHUN NI SIAPA YANG PERENTAH.

APAKAH TIDAK ADA SISTEM ISLAM DINEGARA KITA?

APAKAH KITA DISEKAT UNTUK BERIBADAT?

RAMAI GOLONGAN PENCACAI HARINI YANG MENDAPAT PENDIDIKAN TINGGI DAN MENJADI ORANG YANG BERJAYA SIAPA YANG BAGI BANTUAN KEWANGANNYA UNTUK MELANJUTKAN PELAJARAN MEREKA.

NEGERI MALAYSIA MAJU SELAMA 50 TAHU NI SIAPA YANG MENTADBIR EKONOMINYA.

LU JANGAN BOHONG LU PUN HARI INI DAPAT MENIKMATI KESENANGAN HIDUP DIBAWAH PEMERINTAHAN KERAJAAN HARI INI.

CUBA LU CERMIN DIRI LU SENDIRI.KALAU TIDAK KERANA UMNO YANG KAU CACI TU, AKU RASA KAU DAH LAMA MEREMPAT DINEGERI SENDIRI.CUBA FAHAM ERTI KESYUKURAN.

AKU CABAR LU TULIS BERAPA BANYAK JASA PAKATAN HAMPAS KEPADA RAKYAT DIBANDINGKAN DENGAN KERAJAAN DAN UMNO.

OLEH ITU LU JANGAN MEMBURUKAKAN KERAJAAN DAN UMNO . SEDANGKAN KAU HIDUP SENANG PUN DIBAWAH PENTADBIRAN KERAJAAN DAN UMNO.

AKU BUKAN ORANG UMNO AKU ORANG BISA SAHAJA . TAPI AKU BOLEH MENGGUNAKAN FIKIRAN AKU.BUAT PILIHAN YANG MANA TERBAIK.

Anonymous said...

Apelagi mursidul, pecat la ostat ni. Tak senonoh. Tak membawa kebaikan kpd PR...silap, kpd anwar.
azmin ali tolong suruh hamPAS pecat ostat ni sbb kutuk bakal PM kita. eh, ostat ni mane ada sebut nama!
hahaha....hamPAS!!

Anonymous said...

seperti biasa, para penjilat tote aljubri akan mengalihkan kpd isu lain..kahkahkah..nasihat utk para penjilat/pyokong tote aljubri lebih baik jadi warga ISRAEL. kahkahkah..ciannye..korang mesti hilang punca kan..hee