Friday, January 13, 2012

KAMI BERSAMAMU, PAK AZLAN.



Penulis mempunyai 2 anak lelaki yang masing-masing sudah memasuki alam persekolahan.  Penat jerih membesarkan kedua orang ini memang kalau dikenang-kenang bukanlah satu perkara yang mudah.  Sesiapa yang pernah melalui pengalaman sama tentu faham apa yang penulis katakan.

Sebagai seorang ayah, kasih sayang penulis kepada kedua cahaya mata ini memang luar biasa.  Jangan kata diduga seperti anak En Azlan ini, digigit nyamuk pun penulis akan lumat-lumatkan nyamuk tersebut kalau dapat.

Justeru penulis berkongsi perasaan yang sama dengan En Azlan walaupun situasinya berbeza.  Tanggungjawab melindungi anak  yang kini berada dalam kedudukan sukar kerana pengadilan yang cuba dinafikan banyak pihak, termasuk Majlis Peguam.  Apatah lagi tanpa isteri disisi.

Ini betul-betul kisah klasik antara 2 darjat, antara yang berduit dan berpengaruh dengan yang tidak berada.

Anaknya dituduh memfitnah Anwar Ibrahim sedangkan tidak sekelumit pun ‘proses pemfitnahan’ itu disebut sepanjang 3 tahun perbicaraan. 

Apatah lagi bila keputusan hakim membebaskan Anwar bukan sebab unsur fitnah tapi lebih kepada isu-isu teknikal.

Soal liwat berlaku itu tidak dinafikan sesiapa, waima oleh ketua peguam bela Anwar tapi katanya ‘suka sama suka’, bukan paksaan seperti didakwa.  Tak payah pergi jauh, ini saja sudah cukup untuk rakyat menghakimi siapa Anwar.  Yang bodoh-bodoh datang berhimpun pada 9 Januari itu datang sebab Anwar menipu, kononnya semua ini adalah agenda politik UMNO.

Pendek kata, mereka datang bukan kerana menyokong Anwar dalam hal liwat tapi menentang ketidak adilan yang konon dipaksakan oleh UMNO dalam kes Anwar Ibrahim ini.  Tapi penulis percaya, majoriti yang datang pulang dengan lidah bergulung kerana keputusan Hakim itu benar-benar membuktikan UMNO tidak langsung terlibat.

Jadi satu persoalan yang tinggal, kalau ini bukan konspirasi  UMNO, apa motif dakwaan Saiful Bukhari?

Penulis tidak mahu cakap secara spesifik kerana hanya akan menjejaskan kes tapi cukup sajalah disebut, tidak ada satu orang yang begitu bodoh mahu mendakwa dubornya diliwat (bukan sekali tapi beberapa kali) secara suka-suka, melainkan perkara itu benar-benar berlaku.

Anwar dan homoseksual bukan kali pertama, sudah tercatat dalam rekod 10 mahkamah pelbagai peringkat di Malaysia bahawa dia memang terlibat dalam kegiatan homoseksual sejak dari 1998 lagi, apa yang pelik tentang itu?

Penulis mendoakan semoga En Azlan berada dalam keadaan tenang, menantikan proses seterusnya berjalan.  Pengadilan ini belum selesai lagi, seperti yang disebut peguam cara II negara semalam, pihaknya akan mencadangkan kepada Peguam Negara untuk memfailkan rayuan.

Insya Allah, keadilan akan tertegak juga pada satu hari nanti, yakin dan percayalah dengan itu.

Anwar sendiri menunggu sehingga sehingga September 2004 (dari 1998)  untuk dibebaskan dari penjara, bukan kerana tidak meliwat tapi kerana tarikh-tarikh diberi saksi utama, Azizan Abu Bakar tidak konsisten.

Penulis yakin, Iblis bernama Anwar ini ada tempatnya tersendiri di neraka.  Mungkin dunia ini terlalu indah baginya, dipenjarakan sekalipun dia beroleh keistimewaan yang tidak diperolehi banduan lain.  Tertangkap menindih pelacur dalam bentuk video pun, masih dinafikan kebenarannya.

Sabarlah En Azlan, Allah swt sentiasa bersama-sama orang yang sabar.

SUMBER MYKMU.

107 comments:

Anonymous said...

PAS PECAT HASSAN ALI. ADAKAH INI MAKNA PAS DAH MURTADKAN HASSAN ALI ? Kan nik aziz kata orang pas je selam.

Anonymous said...

apa yg ko mengarut ni gap..

mahkamah dah kata lepas bebas, ko nk mcm mana lg...

tak nk trima takdir tuhan ke?

iman letak tang mana???

CheWal said...

Mahkamah hanya kata lepas dan bebas tapi mahkamah tidak kata Anwar tak bersalah.

Kalau Anwar tak bersalah, mahkamah akan kata Tertuduh didapati tidak bersalah dan dibebaskan.

Persoalan kedua adalah alasan mahkamah untuk membebaskan anwar. Alasanya adalah alasan teknikal iaitu mahkamah tidak dapat memastikan integriti DNA 100%.

oleh itu, Anwar terlepas sebab teknikal.

Anonymous said...

Betulkah ayah saipul dapat duit juta juta untuk project fitnah 2..??

Servant of God said...

Kepada Penjilat2 Anwar,

Anwar tidak disabitkan kesalahan meliwat secara PAKSA.

Dia terlepas kerana Karpal kata Anwar meliwat atas dasar Suka Sama Suka.

Kesimpulannya, Anwar tetap peliwat.

Tak payah tanya Iman GAP mana, wahai pencacai.

Tanyalah Anwar Iman dia kat mana, sebab dia yang meliwat dan dia belum bertaubat.

Mr. Suka Sama Suka Harus Bertaubat!

Anonymous said...

AKU RASA AYAH SAIPUL MAIN BONTOT ANAKNYA...PASTU TAKNAK MENGAKU TUDUH ORANG LAIN PLAK..!!!

Anonymous said...

faikan rayuan. jangan dilayan majlis peguam perosak negara tu..

Anonymous said...

betulkah ayah saipul pernah melanggan pelacur..???

Anonymous said...

3:29 PM

aku rasa anwar dah tibai bontot kau sbb tu komen kau mcm celaka..

Anonymous said...

lepas dan bebas, terima lah hakikat..

liwat ke tak liwat, itu soal yg ke 567..

kita ke mahkamah nk tahu dia ni menang ke tidak..

itu jer...

Anonymous said...

hahah..bloger UMNO PUKIMAMAK dah xde modal dah ke bro?...dah mahkamah buat keputusan la bro.Apsal bloger UMNO PUKIMAMAK meroyan sgt?Pasal semua fitnah ke atas Anwar tidak menjadi?..
Tu la, lain kali kalu nak berkonspirasi buat la betul...sian bloger UMNO..dah xde isu nak tulis...

Anonymous said...

KAMI TETAP BERSAMAMU PAK AZLAN

Anonymous said...

SUKA SAMA SUKA :)

Anonymous said...

SUKA SAMA SUKA KOTENYE BENGKOK :)

Anonymous said...

lepas dan bebas :) suka sama suka

Anonymous said...

Bangganya aku dapat main belakang sedap giler.. suka sama suka :)

Lagi bangga sebab ramai yang menyokong aku :)

SUKA NYE AKU :))))))

Anonymous said...

Wahai pencacai aku!!!!!!

Gembiranya aku sebab korang sokong aku meliwat suka sama suka!!!! Liwat itu memang best giler... Tahniah kerana aku telah berjaya memperbodohkan kamu!!!!!!!

melayuangkat said...

Ini kes peribadi, BUKAN konspirasi sesiapa apa lagi UMNO. Amat malang sekali tiap kali dia diheret ke Mahkamah kerana gejala maksiat dan dosa-dosanya sejak berpuluh tahun bermula dengan kes Azizan Abu Bakar hinggalah dengan Saiful adalah Konspirasi Belaka!!!

Dosa terpalit pada diri sendiri...tapi orang lain yang dituduh dan dipersalahkan!!

Anwar Ibrahim SURVIVE kerana penyokong-penyokong taksub apatah lagi sekarang ini sokongan padu dari PAS dan DAP. Maka terlindunglah dia. Tak nampaklah salah atau Dosa-dosa dia..di dunia ini. Malah diangkat sebagai HERO, walaupun jauh disudut hati masing masing pasti tahu belang dia yang sebenarnya.

Hinggakan Tok Guru tok guru dan Ustazah Ustazah pun sanggup mengorbankan maruah masing masing hanya kerana Anwar Ibrahim.Hebat tak hebat dia?

Kesian Bapa Saiful..kita faham apa yang mereka semua lalui. Bersabarlah...Allah swt bersama orang yang Sabar. Berdoalah. Tiada hijab antara orang yang teraniya dengan Allah swt.

Anonymous said...

SAMPAI SEKARANG TIDAK NAMPAK KELIBAT GANI PATIAKHIR AKAN MEMBUAT RAYUAN PENDAAKWAAN KE MAHKAMAH YANG LEBIH TINGGI, TINGGAL BERAPA HARI LAGI BAGI TEMPOH 10 HARI MENGIKUT UNDANG-UNDANG UNTUK MEMBUAT RAYUAN. AKU YAKIN, PEGUAM NEGARA TIDAK AKAN MEMBUAT APA-APA RAYUAN DI ATAS ARAHAN ORANG DIBELAKANGNYA, TAKUT NEGARA KACAR KACIR, ANWAR ADA KUASA UNTUK MENGHURUHARAKAN NEGARA, ANAWAR ADA PENGARUH PEMIMPIN-PEMIMPIN LUAR NEGARA. WALAUPUN SEMUA HAL INI DINAFIKAN OLEH PEMIMPIN UMNO DAN BN, TETAPI ITULAH HAKIKAT SEBENARNYA. BIARLAH SAIFUL DIJADIKAN KORBAN UNTUK MENUNJUKKAN BAHAWA TIDAK ADA CAMPUR TANGAN DALAM KEPUTUSAN MAHKAMAH. TETAPI YANG AKAN MENJADI MANGSA BUKAN SAHAJA SAIFUL, TETAPI RAKYAT YANG YANG MAHUKAN KEADILAN. OLEH KERANA KEADILAN MERUPAKAN SUATU YANG MAHAL PERLU DIBAYAR OLEH KERAJAAN, KERANA TIDAK BERANI MENENTANG ANWAR, ELOKLAH SERAH SAHAJA TERAJU PEMERINTAHAN KEPADA PAKATAN PEMBANGKANG. KDN, MENTERINYA, PDRM PUN TIDAK MAMPU MENANGANI ISU KESELAMATAN INI AKIBAT DARI LEDAKAN DARI ANWAR BAIKLAH BERSARA AJA.

Servant of God said...

Wahai Rakyat Malaysia yang beriman, yang boleh berfikir dengan waras dan tidak buta mata hati,

Daripada Abu Said Al-Khudri berkata: Telah bersabda Rasulullah Saw “ Barangsiapa yang melihat (termasuk juga mengetahui dengan yakin ) kemungkaran, maka hendaklah dia mencegah kemungkaran tersebut dengan tangannya ( yakni kekuatan menurut kemampuan), jika tidak mampu, maka dengan lidahnya (yakni ucapan juga penulisan), jika tidak mampu dengan hatinya. Dan dengan hatinya adalah selemah-lemah iman.”

Kemungkaran yang berlaku di sini ialah penipuan dan fitnah yang cuba disebarkan oleh penjilat2 Anwar. Tengok saja komen2 mereka yang menuduh Saiful sebenarnya diliwat bapanya sendiri, bapanya tidak ikhlas dalam memperjuangkan keadilan anaknya, dan lain2.

Padahal, Karpal sendiri kata Anwar telah meliwat.

Bagaimana jika ini berlaku kepada anak kita? Sudah laa kena liwat, kena tuduh dengan penipuan camni..

Astaghfirullah.

Kepada yang sudi, harap tolonglah bersuara. Cegahlah kebatilan ini.

Terima kasih.

Anonymous said...

rahim thambi cik tak bersalah.apa komen awak.guan eng masuk penjara....anwar didapati tak bersalah.bebaslah dia.apa hakim dgn kamu,kamu lagi pandai.kamu baca setinggi mana.awk mana tau saiful buat fitnah.atau tau pura2 buat tak tau.sengal punya org.satu org pun tak da sedih hal ini.kamu pun cuma tulis tetapi sekelumit sedih pun takda.tulis cuma nak bodohkan rakyat.woiiii sudah2la bahlul

Anonymous said...

Kita semua mesti pegang kepada kata2 anwar dan peguamnya yang kejadian berlaku atas dasar suka sama suka!! kita mesti pegang kata2 ini dan yakinkan orang2 keliling kita seramai yang boleh.. kita mesti lakukan ini... jangan benarkan peliwat ini menjadi pemimpin kita

Anonymous said...

KAH..KAH..KAH..KAH..
LAWAK AKHIR ZAMAN..
ORANG TUA LIWAT ORANG MUDA..

KAH..KAH..KAH..
ALANGKAH BODOH..TOLOL..BONGOK DAN BENNGONG ORG YG PERCAYER..

KAH..KAH..KAH..

Anonymous said...

anon 3.47pm,

kau nak dpt hadiah spender brand levis tak?

Kalau bos kau anwar ibrahim..dapatla spender mahal free..

Dia sorang je yg buat kat malaysia ni.

Bos lelaki lain takkan bagi hadiah spender branded kat pekerja lelaki kecuali ANWAR IBRAHIM.

LIWAT TETAP LIWAT

Anonymous said...

KAH..KAH..KAH..KAH..
LAWAK AKHIR ZAMAN..
PEGUAMBELA SENDIRI CAKAP LIWAT SUKA SAMA SUKA..
SIAP ADA BUKTI LAGI CAKAP DALAM PARLIMEN..

KAH..KAH..KAH..
ALANGKAH BODOH..TOLOL..BONGOK DAN BENNGONG ORG YG TAK PERCAYER..

KAH..KAH..KAH..

Anonymous said...

AL-JUBURI - Mat Sabu Timb Presiden PAS yg kata.

SUKA-SAMA-SUKA - Karpal DAP yg kata.

IMAM MAHDI - Badrul PKR cacat yg kata.

YB - panggilan buat AP.

Secara rasmi segala urusan wajib tertera:

YB IMAM MAHADI ANWAR BIN IBRAHIM AL-JUBURI SUKA-SAMA-SUKA.

Tolong respek yer !!!!

Anonymous said...

anon 3.47pm..

aik???puji hakim nampak..
bukan ke last week you alls cukup terer bab maki hamun hakim??

Anonymous said...

IMAM MAHDI ANWAR..Nama dah bagus dah..

Tapi sayang muka sebijik mcm penjubur..

Keroh ya amat.

Anonymous said...

Betullah.. hanya anwar ibrahim satu2nya boss kat malaysia ni yang hadiahkan spender kepada pekerjanya.. waduh!!!!

Anonymous said...

YESSS...SETUJU...IBLIS BERNAMA ANWAR ADA TEMPAT TERSENDIRI DI NERAKA...

Anonymous said...

KUALA LUMPUR 12 Jan. – Pembebasan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada pertuduhan liwat ke atas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan turut disambut oleh sebuah pertubuhan homoseksual di Filipina.

Menurut pertubuhan itu lagi, pembebasan Anwar itu juga merupakan langkah positif bagi perjuangan hak golongan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) di Malaysia.

Anonymous said...

3.49 paling bengap.kalau suka sama suka kenapa saiful mengadu.bodoh punya cerita.hakim kata tak bolih dengar cuma ckp2 saiful sebagai bukti,semua org bolih ckp.betul tidak belum tentu.awk pun bolih ckp bini awk kene main dik kawan ko.bolih org percaya bulat2 ke tanpa bukti lain.cukup2la buat perangai bodoh

Anonymous said...

adakah anwar akan menuduh konspirasi lagi apabila kesnya menyondol pelacur dibicarakan? adakah pelacur cina itu juga agen umno? sama-sama kita tunggu sandiwara anwar seterusnya...

Anonymous said...

kalau ada sesapa yg ada boss yg hadiahkan spender tu...hati hati..

:-b

Anonymous said...

MUKA SI TUA NI JENIS MUKA BAPAK AYAM...MENJAJA BONTOT JUBOQ ANAKNYA MERATA TEMPAT...DASAR IBLIS..SYAITANNIRRAJIM...
TUA TAK SEDAR DIRI...KALAU AKU JUMPA PUKIMAK NI AKUUUUUUUUUU...










KKHHAAAAAAAIIIIIIITTTUUUUIIH!!!!!!!
ATAS MUKA BABI SIAL NIH!!!!
SANGGUP BERPAKAT DGN ANAK SETAN TU MENFITNAH DGN GUNAKAN LUBANG JUBOQ ANAKNYA...

JENIS MANUSIA KE BINATANG NI!!!

Anonymous said...

waaaah...penyokong pakatan nak tahu menang ke tidak je? tak kisah sama ada liwat berlaku ke tak??

manakala penyokong kerajaan nak sangat tahu liwat ada berlaku ke tidak? itu je.

lagi bukti, betapa tak berimannya penyokong pakatan dan penyokong pembangkang memang menyokong LGBT!

Anonymous said...

Kesalahan tidak boleh disabitkan kerana Anwar tak mahu bagi DNA.

DNA lelaki Y dari botol air dan tuala good morning.

Jadi..masuk fasa mahkamah rayuan..

Sendiri mau faham la...bila utk menerangkan hal DNA ini..

Tidak dpt tidak..ANWAR kena bagi DNA..

CHECKMATE

Anonymous said...

KAH..KAH..KAH..KAH..
LAWAK AKHIR ZAMAN..
ORANG TUA LIWAT ORANG MUDA..
RUPANYA ORANG TUA BUKAN PAKSA..
TAPI SUKA-SAMA-SUKA..
PATUT LA ORANG MUDA TAK MELAWAN..
SUKA SAMA SUKA RUPANYA..

KAH..KAH..KAH..

ORANG TUA SIAP HADIAH SPENDER..
KAH..KAH..KAH..

Anonymous said...

Menang tetapi sah kejadian liwat tersebut berlaku..!!

Sah Anwar kaum Lut.

"Saya ada bukti Anwar peliwat" - Karpal Singh, dlm parlimen.

Anonymous said...

testing!!
testing!!
1,2,3,4,5 ok semua!!! boleh dengar..


saje je nak nasihat skit...pada sesiapa yang didatangi oleh seorang pemuda dan diajak untuk minum kopi dan makan karipap, berserta ditangannya ada jelly...sila pastikan anda cabut lari seberapa segera yang boleh..anak muda itu ditamani oleh bapaknya..tapi bapaknya terpaksa menyorok bawah meja..

cabut lari demi untuk mengelakkan dari perangkap fitnah oleh anak beranak ini...


sekian!!!!


iik,,iik,kik,,kik,,kik,,kik,,

Anonymous said...

KAH..KAH..KAH..KAH..

LAWAK AKHIR ZAMAN..
PEGUAMBELA YG ADA BUKTI ANAK GUAM SEORANG PELIWAT..

KAH..KAH..KAH..

BOS HADIAH SPENDER BRAND LEVIS PADA PEKERJA LELAKI..

BETUL BETUL AKHIR ZAMAN..

Anonymous said...

kah kah kah..

anon 4:19 pm..

betul tu.. patut la si tua dapat meliwat si muda.

jadi yang nak diangkat jadi pm memangla seorang peliwat kan???
tapi puak2 pakatan tak peduli itu semua. depa fikir nak menang je. peliwat pun peliwat la asal menang. iman setebal thariq konon! phuiiii!

kah kah kah

Anonymous said...

testing!!
testing!!
1,2,3,4,5 ok semua!!! boleh dengar..


saje je nak nasihat skit...pada sesiapa yang terima hadiah spender mahal brand levis dari bos lelaki ...sila pastikan anda cabut lari seberapa segera yang boleh..utk bertemu bos lelaki pula kena ada password "mokhtar".

cabut lari demi untuk mengelakkan dari perangkap 'can I fuck u today'.


sekian!!!!


iik,,iik,kik,,kik,,kik,,kik,,

Anonymous said...

weh..weh..nko jgn sebut lagi situa meliwat si muda...

kenyataan ini membenarkan tuduhan puak2 pr yang megatakan bapak saipol liwat saipol..

alamak!!!!
maluuuuunyeeee!!!!

Anonymous said...

iPencacai jubur ni dah di doktrin mcn tu.Siapa lawan dia salah,mcn kes Hasan ali,bila hj hadi jumpa pak lah boss dia kata hj hadi nak islamkan org umno.
Bila dia bersama DAP dia kata nak islamkan DAP.Kita tgl jer lah.

Anonymous said...

buat apa bapak si saipol ni nak kecoh2 lagi..duit upah untuk buat fitnah dah banyak..

dok umah je dah lee...

Anonymous said...

ADA TAK SAIPOL KATA BAPAK DIA LIWAT DIA? TAKDE KAN?

SI TUA ANUGERAH TUHAN YANG GILA BABAN NAK JADI PM TU DIA KATA ADA LAAAA..

SO JANGAN CUBA SPIN LAGI..TAULAH PUAK2 PAKATAN NI SUKA SPIN..

ALAMAK!!! KANTOI!!! NAK SPIN PUN TABLEH!!!
MALUNYEEEEEE!!!

Anonymous said...

AKU RASA LA SI SAIFOL TU SEBENARNYA TAK SENANG HIDUP GAK..JIWA TAK TENANG..ORANG MENIPU LA KATAKAN..

Anonymous said...

testing!!
testing!!
1,2,3,4,5 ok semua!!! boleh dengar..


saje je nak nasihat skit...pada sesiapa yang didatangi oleh seorang pemuda dan diajak untuk minum kopi dan makan karipap,
nasihat aku jgn tolak rezeki..makan jer..

tetapi jika ditangannya ada jelly...sila pastikan anda cabut lari seberapa segera yang boleh..

cabut lari demi untuk mengelakkan sebelum di tanya "CAN I FUCK YOU TODAY ? "

susah nak dakwa...sebab SUKA-SAMA-SUKA..


sekian!!!!


iik,,iik,kik,,kik,,kik,,kik,,

Anonymous said...

GAP...

UNTUK MENGELAKKAN SAIFOL DAN BAPAKNYA JUGA KELUARGANYA MENANGGUNG MALU ATAS KOMEN2 INI..
AKU HARAP KO JANGAN LAGI SENTUH ATAU POST KOMEN ATAU GAMBAR MEREKA..KASIHANILAH MEREKA...KECIK HATI MEREKA BILA MEMBACA KOMEN2 INI..

PENGHINAAN YANG MAHA DASYAT TERPAKSA DITANGGONG OLEH MEREKA...
JANGAN TAK TAU..MEREKA JUGA MEMBACA BLOG INI..

Anonymous said...

saya rasa saiful amat tenteram jiwanya sekarang sebab dia berani bersumpah dengan nama Allah swt, rela dilaknati Allah sekiranya dia berbohong (sebab dia tahu dia tidak) berani menjejakkan kaki ke Tanah Suci untuk mengerjakan Haji, berani menghadapi segala cabaran di dunia dan berserah kepada Allah semata-mata untuk diadili. sebagai orang islam saya lebih percayakan saiful daripada anwar yang takut melakukan segala2nya..

Anonymous said...

liwat tetap berlaku sebab suka sama suka....si nuar cakap can i fuck u to day...si saiful pun terus masuk bilik mandi...bersihkan diri..takut pasangannya tak stim nanti..
dah siap bersihkan diri..dia terus ke bilik tidur dan tunggu si nuar dalam posisi menonggeng dan siap di sapu jelly..si nuar pun tonggang la kuda muda ni semaunya..

so..bagi aku dua2 ni harus di sula sampai mampos!!!!!!

tak gitu bro!!!!

Anonymous said...

WAHAI PENCACAI PR BEROTAK KELDAI!!

KO NAK CKP APA CKP LAH SEBAB IA TIDAK AKAN MENGUBAH KEADAAN!!

DS NAJIB TETAP JADI PM!!

BN TETAP JADI KERAJAAN!!

PRU13 NANTI PAKATAN RABAKSSS AKAN MAMPOS!!

MAMPOS PR!!

MAMPOS PR!!

MAMPOS PR!!

MARI NYANYI RAMAI2 IKUT RENTAK "WHEN THE SAINT COMES MARCHING IN".

PR MAMPOS!!

N.AJIS MAMPOS!!

ANWAR MAMPOS!!

LIM KIT SIAL MAMPOS!!

KARPAL SINGH MAMPOS!!!

MAT SABU... MAMPOS!!!

MAPUT MAMPOS!!!

MUSLIMAH PAS MAMPOSSSSSSS!!!!

Servant of God said...

Anon January 13, 2012 4:43 PM,

Cadangan kamu mungkin ada betulnya juga. Setiap kali GAP post pasal Saiful dan bapanya, datanglah bangsat2 penjilat Anwar menabur fitnah, tuduh orang tabur fitnah.

Tetapi, aku takut kalau GAP berhenti cakap pasal Saiful, nanti kita terlepas pandang lak. Tak kira laa Saiful dulu macam mana.. sekarang dia dah bertaubat dan minta keadilan.

Sebagai orang Islam, harus kita menolong orang mendapatkan keadilan. Tak payah cakap panjang laa.. kita bayangkan kalau terkena batang hidung kita sendiri macam mana penjilat2 Anwar ni buat Saiful. Nauzubillah...

Apa hal pun, aku tetap akan mengatakan bahawa...

Karpal kata Anwar telah meliwat!

p/s: Kepada Saiful dan keluarga, masih ada rakyat Malaysia yang belum buta hati. Bersabarlah. Allah SWT akan memelihara kita semua, insya Allah.

Anonymous said...

Anuar telah didapati bersalah apabila saiful bersumpah muhabalah..sedangkan anuar kecut telur untuk bersumpah.. Anuar hanya menang di mahkamah dunia disebabkan masalah teknikal...tetapi depan ALLAH orang Islam sebenar ( bukan Allah plural ), bolehkah beliau nafikan perbuatannnya.. Orang PAS dan PKR sila jawabbbb.. Sebenarnya KES ANUAR ini telah mendedahkan siapa sebenarnya Golongan PAS ini... mereka lebih dahsyat dari yahudi..
SELAMAT TINGGAL PAS..

Anonymous said...

GAP...

DEMI KEADILAN UNTUK SAIFOL DAN BAPAKNYA JUGA KELUARGANYA AKIBAT MENANGGUNG MALU ATAS PERBUATAN ANWAR ANAK BERANAK DAN PUAK2 NYA..
AKU HARAP KO SENTIASA PRIHATIN ATAU POST GAMBAR TERBARU MEREKA..TERUSKAN BERI SEMANGAT DAN SOKONG MEREKA...BESAR HATI MEREKA BILA MEMBACA KOMEN2 DI SINI..

AKU HARAP KO POST GAMBAR ANWAR IBRAHIM..KASI RAKYAT HANTAM BINATANG KEJI TU CUKUP-CUKUP..

BIAR PENGHINAAN YANG MAHA DASYAT TERPAKSA DITANGGONG ANWAR ANAK BERANAK ANGKARA KONSPIRASI MEREKA..JANGAN TAK TAU..PUAK2 JIJIK TU JUGA MEMBACA BLOG INI..

Anonymous said...

KEPADA SAIFUL DAN KELUARGA , MAJORITI RAKYAT MALAYSIA BERSAMAMU... SUNGGUHPUN MAHKAMAH DUNIA ANWAR TERLEPAS TETAPI TUNGGULAH DIMAHKAMAH ALLAH NANTI...

Anonymous said...

Ya aku juga ingin mengucapkan SELAMAT TINGGAL PAS!!! PAS TELAH GAGAL

Anonymous said...

KEPADA ANWAR DAN KELUARGA , MAJORITI RAKYAT MALAYSIA BERSAMAMU... SUNGGUHPUN SAIFOL TUNGGULAH BALASAN ALLAH NANTI...

Servant of God said...

Anon January 13, 2012 5:13 PM,

Ohh Mr. Anwar Ibrahim dan keluarga,

Tolong jangan kira saya sebagai penyokong awak yer.

Saya tak rela bersubahat dengan penyekutu Allah SWT.

Anonymous said...

melampaula kamu anon 3:29 PM!! mengucap la kalau kamu Islam. apa guna kamu solat (ntahla solat kamu boleh mencegah kemungkaran kamu?)

menuduh bapak saiful begitu sgtlah jahat. apa kata kalau orang tuduh kamu rogol anak kamu? kamu boleh terima sedangkan kamu tidak buat?

jgnla ikut hasutan iblis sgt... Astaghfirullah!

Anonymous said...

anon 5.13pm yg badigol,

cakap byk pun tak guna la kan..
Hadiah spender satu!

Shah Lizard said...

January 13, 2012 3:45 PM

Ayat-ayat terbaik!!! Direct to the point!!! UMNO masih tak paham2 ker????

Anonymous said...

anon 3.29pm tu spesis adam adli..

spesis anak ikan anwar..sbb tu cakap mcm org takde agama..

Anonymous said...

Aku jeles saiful dapat spender branded dari anwar boss dia.

AKU PUN NAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

kalau dah suke sama suke... kira saifool poon sama juga niatnya... jadi Dosa besar telah berlaku... sepatutnya mereka berdua harus menerima hukuman yg sama... saifool juga dah bersumpah laknat. jadi mana boleh nk hentam AnWar je.. dua2 dah melantak kata sedap2.. Nauzubillah.. Nabi tak mengaku umat beb...

Anonymous said...

Sedih jangan terlalu sedih.
Suka jangan terlalu suka.
Masih ada 2 Mahkamah tertinggi dpt dirayu.
Yg salah tetap tak bolih lari dari hukuman demi KEADILAN.
Kita merancang.
ALLAH MERANCANG dan MAHA MENGETAHUI. 100% kebenarannya.
Sistem Kehakiman di Malaysia memang ADIL dan digeruni PESALAH2 JENAYAH!.

Dapat hadiah spender said...

Anwar pengamal pluralisme agama..

tahap kufur tu..

PASngok tak paham2 lagi ke??

Anonymous said...

Tapi anwar takut tahap gaban nak bersumpah laknat kan..? kan..?

Muka keroh mcm ^%$#@.

Anonymous said...

JAdi kesimpulannya apa??

Kesimpulannya..ANWAR TIDAK LAYAK MENJADI PM NEGARA INI SAMPAI BILA BILA PUN.

KAMI TIDAK MENERIMA PELIWAT aka KAUM LUT SEBAGAI PM.

Anonymous said...

Kamu semua ckp hal hukum Akhirat ni kenapa... selagi belum nampak depan mata kepala...jangan suka2 canang org itu masuk neraka or syurga... berelokkan Iman dan akhlak diri sendiri la... sebok hal org lain betul atau salah... mcm dah bagus sangat ke kehidupan kamu di dunia ini... dah2 pergi buat hal yg lebih berfaedah dari commet yg lagi menambah dose kamu yg sedia ada ni...huh... aku marah ni...

Anonymous said...

WOI KAKI BALUN JUBUR.
INGAT! APA NAK JAWAB DIDALAM KUBUR!

Anonymous said...

banyak2 bersabar, jangan putus asa! apa yg terjadi adalah dugaanNya..kami berharap sepeliwat itu akan menerima pembalasan yg setimpal..tidak hari ini mungkin di kemudian hari..masa yg menentukannya!!

Anonymous said...

NAMPAK MATA KEPALA KONON..

HOI...!!! Aku nak meliwat ni..!!! Meh sini datang tengok!!!!!

Anonymous said...

ABIS PASNGOK SESEDAP RASA BAGI BALASAN SYURGA PADA PENGUNDI PASNGOK APA CER??

Anonymous said...

Kpd rakyat Malaysia marilah kita tentang habis2an DAJJAL BERSIFAT bernama ANWAR IBRAHIM ini. Tidak salah kita menentang DAJJAL kerana dia adalah iblis laknatullah untuk mengheret manusia ke neraka. BELAJAR DARI APA YANG DIA BUAT BUKAN DENGAR DARI APA YANG DIA CAKA.

HIDUP UMNO!!!!!!!HIDUP UMNO!!!!!!!!HIDUP UMNO!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Sabar Pak Azlan....majoriti rakyat Malaysia bersama mu....tolak sang peliwat jadi pemimpin negara. Nabi x ngaku umat..

Anonymous said...

Pak Azlan,

Berani kerana benar.
Jangan putus asa berdoa dan berserah kepada Allah yg Maha Berkuasa.

Anonymous said...

Hasan Ali berjuang demi Islam & bangsa dipecat. Anwar Ibrahim buat maksiat - berzina dgn China Doll & meliwat - disanjung tinggi malah diangkat menjadi IMAM MAHADI.

Aku kata, "KEPALA BUTUH ANWAR IBRAHIM. KEPALA BUTUH PAS.

Anonymous said...

DAP terbaik utk memimpin negara.

PM melayu bermasaalah.

Keturunan Cina terkehadapan berbanding Melayu, India dan lain2 yg mundur, suka gaduh dan bodo.

Anonymous said...

anon 3:51 PM,

sila rujuk kes ni:

Akhbar New Straits Times hari ini (Saturday, June 26) memaparkan sebuah kes di George Town yang membabitkan seorang pemuda 29 tahun yang secara tidak sengaja membunuh seorang warga emas yang berumur 69 tahun. Mengikut dakwaan pemuda tersebut, dia hanya bertindak mempertahankan diri dari di LIWAT oleh ORANG TUA yang bekerja sebagai tukang urut tersebut!

ni plak kisah orang2 tua yg suka sondol budak2 muda:

http://www.mayhem.net/Crime/serial1.html

ko carila berita pasal orang tua gila liwat budak2...belambak2 kes mcm ni di dunia ni!! nwar ibrahim cuma liwat jambu muda sbb nak jaga reputasinya sbg peliwat tersohor #1!!

Anonymous said...

apa yg ko mengarut ni gap..

mahkamah dah kata lepas bebas, ko nk mcm mana lg...

tak nk trima takdir tuhan ke?

iman letak tang mana???

-----------------------

bukan tidak terima..

sistem perundangan kita membenarkan untuk rayuan jadi tidak salah untuk merayu.

fight for ur right

kalau anwar yakin dia tidak bersalah lawan la

tapi tefikir juga bila mana keputusan 901 lepas nak dikeluarkan

kenapa ada demo bebaskan nuar ??

wahai pencacai taik anjing ?

siapa yang tidak boleh terima ketentuan Allah sebenarnya ?

tepuk dada tanya iman..
kalau tak jalan hantuk je kepala ke dinding .. ok ?

shah said...

puak2 PR ni pelik tau
bile GAP post teknikal2 ape sume ttg pemerintahan Kesayangan Jilat Kaki dorg tu, ade seekor da je yg komen ckit,klu bab dorg menang, tgk la..dr 2nd post smpi bwh sume org dorg je, da lah ckp xde fakta ikut persaan tahi dorg tu..dowh(bodoh)

Anonymous said...

Tun Dr M terkenal dgn slogan
"MALAYSIA BOLEH".

DS Najib terkenal dgn slogan
"1 MALAYSIA"

Paling best,

Anwar Ibrahim terkenal dgn slogan
"SUKA SAMA SUKA"

hehehe...

Anonymous said...

baru mahkamah tinggi.

ada lagi mahkamah rayuan dan persekutuan.

sabar pak azlan, doa kami bersamamu.

Anonymous said...

Doa kami untuk saiful.

Hadirnya pemimpin PAS mengiringi anwar bermakna jatuhlah maruah pas. Kami malu menjadi ahli pas.

Anonymous said...

IZIN DALAM PAKSA..IZIN DALAM PAKSA..IZIN DALAM PAKSA !!

Anonymous said...

nk wat camne GAP dan rakan2 lagi bijak dari hakim barangkali..

hakim dh nyatakan suka sama suka..ape lagi...hendakla dihukum keduanya

tapi disebabkan politik busuk...segelintir org yang berpekiran sejengkal hanya pandang dan sokong sebelah pihak

disebabkan politik manusia yang tiada minda,tidak bermoral berakhlak sanggup mengarut

mahkamah sudah menyatakan bebas,nk mcm mana lagi?

tak nk terima takdir tuhan ke?

lagi pun BUKTI tidak cukuP..jadi kalau diri ini rase ade iman kita tidak seharusnya menuduh org lain bulat2
kerana dosa fitnah itu besar

dunia diakhir zaman dan segala benda akan berlaku termasuk sanggup menjual agama dan tidak lagi takut dosa dan bala

jadi jika seorang itu menjunjung al quran sekalipun seharuskah kita mempercayai org itu???

hukum apakah itu???

tidakkah anda merasa junjung al quran dan bersumpah sudah menjadi satu trend?

tidakkah anda rase selepas ini pesalah pesalah akan cuba juga hal yang same iaitu trend menjujung al quran dan bersumpah?

jadi cubalah jadi seorang yang berpikiran tinggi dan berpelajaran sedikit wahai rakan2

kalau benar si pesalah bersalah same2 berdoa dia dihukum dengan setimpal dan jika si pendakwa benar hendaklah kita berdoa dia mendapat keaadilan

setakat ini masih belum terbukti apa2.janganla kita mengambil sikap apabila seseorang itu menjunjung al quran dan bersumpah kita bermatian mempercayainya...tiada dalam sunah

jadi sesiapa yang mengambil pandangan "suka sama suka"...IAITU penyokong anuar dan penyokong si saiful".............SUMENYA KAKI JUBUR YANG DILAKNAT

Anonymous said...

Muka ayah & anak macam sial

umnoporno

hafizchannel said...

anon 7.08 pm....

tidakkah anda merasa junjung al quran dan bersumpah sudah menjadi satu trend?.....

ketahuilah anon Allah berfirman dalam Surah Al-Waqiah ayat 76...

[76]
Dan sebenarnya sumpah itu adalah sumpah yang besar, kalaulah kamu mengetahuinya, -

jangan bermain dengan sumpah Allah melaknat orang yang berpura-pura bersumpah....

Melayu Perak said...

tidakkah anda merasa junjung al quran dan bersumpah sudah menjadi satu trend?.....

ketahuilah anon Allah berfirman dalam Surah Al-Waqiah ayat 76...

[76]
Dan sebenarnya sumpah itu adalah sumpah yang besar, kalaulah kamu mengetahuinya, -

jangan bermain dengan sumpah Allah melaknat orang yang berpura-pura bersumpah....

BegCD said...

Kepada anon January 13, 2012 7:08 PM

apabila hakim mengatakan bahawa liwat berkenaan adalah SUKA sama SUKA

apakah yang anda faham mengenai SUKA SAMA SUKA itu?

kehkehkeh

komen panjang lebar pun tak guna bhai

kehkehkehkeh

Anonymous said...

Klau Saiful rela, tentu dia x report kat polis...rela dlm terpaksa.
Dah termakan budi maaaa...ayat Aljubri power maaa..

Anonymous said...

kalau Anus War tak bersalah;

i) takkan takut bersumpah mubahalah
ii) takkan takut beri DNA
iii) takkan takut masuk kandang saksi
iv) takkan asyik nak tangguh pembicaraan
v)takkan takut nak ambil 'lie detector'... Semuanya takut , beb!

Berani kerana benar, takut kerana Salah, ikut kata orang tua;

Lawan Tetap Lawan, Merayu dan kita tengok pulak kehakiman 3-5 orang, baru adil kan?

Anonymous said...

LEPAS NI KALAU ADA CERAMAH POLITIK TAJUK YANG DICADANKAN
" SLAMATKAN MALAYSIA DARI PELIWAT NEGARA'

Anonymous said...

Aku sokong 7:08pm.

Katanya "jadi cubalah jadi seorang yang berpikiran tinggi dan berpelajaran sedikit wahai rakan2"

Katanya lagi "setakat ini masih belum terbukti apa2.janganla kita mengambil sikap apabila seseorang itu menjunjung al quran dan bersumpah kita bermatian mempercayainya...tiada dalam sunah"

Kerna itu, Mulai saat ni, aku akan percaya semua kata2 Nabi PAS Nicky Ajis dan semua kata2 Imam Mahdi Anwar Al-Jub sebab aku nak jadi seperti 7:08pm yg berpikiran tinggi dan berpelajaran sedikit.

Anonymous said...

Sabar Pak Azlan & Saiful. Kebenaran akan muncul pada yang hak. Kami menyokong perjuangan anda. Kemenangan Al-Jub pusingan pertama bukan kerana kesalahan anda tapi keraguan pada bukti DNA. Fakta dalam kes Sukma, Azizan, Meor, Ahmad Anes, China Doll dll menunjukkan siapa sebenarnya Al-Jub. Harap mahkamah perintah Al-Jub beri DNA untuk perbandingan. Lawan jangan dalih.

Anonymous said...

aku pelik..nape lah penyokong umno ni bodoh sangat...otak dah masuk virus syaitan kot...fikir lah logik akal...kalu anwar ni kaki liwat nape 1998 & 2009 je dia meliwat...thn2 sebelum dia bergaduh dgn mahathir tak dak pun crite dia meliwat...takkan masa muda alim...dah tua bangka baru teringin nak meliwat..pah tu tulang belakang pulak dah sakit...org tak sekolah pun blh fikir...org2 umno ni dah peringkat bodoh + gila meroyan kot...

Anonymous said...

memang pun puak2 penyokong umno ni bodooooo...dia menyampah konon org meliwat yg pemimpin umno kaki betina,arak, perasuah,perogol,penyangak,pembunuh...dia org buat tak kesahhhhh jer...syok kot ada pemimpin bakal ahli neraka...PEMBETULAN utk umnongok, SUKA SAMA SUKA tu pendakwaraya yg tukar BODOH!!!! bukan karpal/ anwar yg tukar tuduhan tu...kepala otak pendakwaraya &ghani tu bengong...mula2 tuduh paksa, pah tu suka sama suka...ADA FAHAM UMNONGOK???ish3 bodoh betul...

Anonymous said...

Akhir nya seluruh rakyat m'sia di serata pelusuk dunia tahu Anwar anak beranak selama ini bercakap bohong. Rupanya Anwar memang meliwat Saiful suka-sama-suka. Pada PRU13 nanti rakyat pasti menghukum PAS kerana bersubahat dgn pembohong dan peliwat menipu rakyat.

Anonymous said...

Kenduri besar di Kampung aku,
Puak2 Nabi Lut meraikan kemenangan Mat TURBUR,
Depa ingat kes abis disitu,
Depa tak tau 2 mahkamah tertinggi ada lagi.
Rasa pelik Ustaz dan Pak Haji pun takdak otak nak pikiaq, Pak Haji dan Ustaz zaman sekarang kurang berkualiti.
Otak Udang kepai!
Aku rasa Mat TURBUR pun tergelak sorang2 atau dgn kawan2 baik dia tengok Ustaz2 dan Pak Haji kena Kencing hidup2.

Anonymous said...

January 13, 2012 3:19 PM

encik oi... BEBAS TAK SEMESTINYA DIA TAK BUAT PERKARA TERSEBUT. SILA FAHAM, HAKIM CUMA KATA ANWAR BEBAS ATAS SEBAB BUKTI TEKNIKAL YG TIDAK 100% SAHIH. HAKIM TAK KATA ANWAR TAK MELIWAT! cuba faham dua perkara tu baik2 sebelum nk persoal iman org lain. takdir Allah mmg kita kena redha tp dlm masa yg sama Allah juga menyarankan agar kita berusaha dan dan berdoa agar Allah mengubah kehidupan dan perjalanan hidup kita. takkan kalau hang jadi gigolo hang nk ckp oh itu takdir utk aku sampai bila2? bingai ke apa? kalau dah hang sedar jadi gigolo salah kena lah hang usaha dan doa utk berubah. samalah dlm kes saiful... apa salah dia utk usaha tegakkan kebenaran di pihak dia? tak semestinya mrk yg lepas dr proses mahkamah tu tak bersalah encik oi... bingai!

Anonymous said...

Anon January 13, 2012 11:55 PM

Anwar meliwat ni memang dah jadi habit dia. Dari dulu-dulu lagi. Tapi tu semua tak boleh dibawa ke mahkamah atas alasan SUKA SAMA SUKA. Tapi dua-dua kes 1998 dan 2008 adalah kes izin dlam paksa bukanya rela. Malah pernah dikeluarkan artikel tabiat buruk dia dlam majalah omputih pada 1991 terbitan hong kong. Ko ada baca? Entah2 masa tu ko memang rabun. Tapi aku rase skrg ni ko dah terus jadi buta - buta mata, buta hati, buta akal dan buta semua.

Anonymous said...

WAH WAH WAH..PENCACAI ANGKAT NAJIS PAKATAN KATA PENDAKWARAYA YANG TUKAR ITU SUKA SAMA SUKA? BUKAN KARPAL?

WAKAKAKAKA..DULU SAPE KATA DIA ADA BUKTI MAMAT TU MELIWAT? SIAP NAK BAWA KES KE PARLIMEN LAGI..SAPE?? KARPAL KE PENDAKWARAYA?

BANGANG PUNYA PENCACAI ANGKAT NAJIS PAKATAN!!

Anonymous said...

DAN LAGI...SAPE ORG PERTAMA GELAR DIA AL JUBURI? MAT SABU KE PENDAKWARAYA? MAT SABU TU ORG UMNO KE?

BANGANG PUNYA PENCACAI ANGKAT NAJIS PAKATAN!!

Servant of God said...

Anon January 14, 2012 12:07 AM,

Malas cakap panjang.

Karpal kata, Anwar meliwat.

Lagi, kalau kau ada bukti yang pemimpin UMNO ada buat salah, sila lapor pada Polis dan SPRM.

Jangan laa tak lapor. Mahkamah Malaysia kan adil.... Azmin pun ngaku! Hahaha

Anonymous said...

BAPA YANG BAKAL DUKUNG ANAK KE NERAKA