Wednesday, January 4, 2012

KOMEN 6P. KLIK FOTO.


8 comments:

Anonymous said...

Baka yg buruk lahir kedunia membawa Sial!

aku melayu rasis said...

kan 1 Malaysia..jadinya semua orang boleh duduk di Malaysia..warga asing?? dua tiga tahun lagi boleh mengaku "kita worang bumiputra juga ada.."

terbaru..populasi awang hitam..

next??..tak taulah apa nak jadi dgn Tanah Melayu Malaysia ni!

Anonymous said...

KERISMUDIN!!!

Anonymous said...

siasat siapa belakang tabir yg buat ini projek!!! kasi bongkar abg gap..

Anonymous said...

kerismudin croni harus disiasat

Anonymous said...

KDN tak masuk ajar !
tak mahu dengar nasihat dan tak mahu belajar , KDN ni apatah lagi apabila dibawah sang menteri baghal , teramatlah terhina dan dihinakan , akhirnya kehinaan itu menjadi milik KDN dan sang menteri amaran baghal selamanya !!

entahlah apa nak jadi dgn KDN , entahlah apa akan jadi dengan negara ini , dalam ramai2 orang ..kenapalah si pondan Amaran itu yang dipilih sebgai menteri KDN ?

Haishamuddin o Hishamuddin ..kenapalah kau bodoh sanggat ?

seingat aku , sejak Jan hingga Dec tahun lalu , entah berapa banyak kes melambangkan kebodohan sang menteri amaran berlaku,belasan kes !
aku haramkan diri dan keturunan aku undi Hishamuddin selamanya , aku benci Hishamuddin , aku tak percaya Hishamuddin , aku tak hormat Hishamuddin !!

UMB ? ooo ..itu penjilat Hishamuddin! UMB tak guna punya, tahu makan duit je !

Anonymous said...

MENTERI PALING BAGHAL...OK JUGA GELARAN TU

Anonymous said...

6P aku daftar sama raja kamarudian@raja komando di Taman Sri Andalas, setiap orang kena bayar 300 ringgit.

penipu punya bekas komando, beratus ribu duit bangsa aku disapu semudah itu .. atas nama bugis kononnya

Akhirnya pekerja yang mendaftar juga lari kerana tidak dibayar gaji ..