IKLAN BERBAYAR

Tuesday, January 31, 2012

MALAM INI DI BANGI..ADUH HANCORLAH PAS !


20 comments:

Shahid Al-Hafiz said...

hassan ali buat la PAS baru..senang..biar parasit duduk dlm PAS yg lama tu..sy sokong hassan ali..sy berdoa hassan ali bersama2 UMNO..kerana UMNO lebih mulia dari PAS..yg menjual agama terang terangan..sedangkan pembangkang sekadar menabur fitnah tanpa bukti yang kukuh terhadap kerajaan..

hamzah bin yahya said...

alamak tak sempat jadi orang pertama komen.......tapi tak pe asal kan bukan juak-juak PR...heee...heeee

Anonymous said...

Kat bangi, lokasi berdekatan dgn rumah YB dari PAS, Si Shafie, calon yg gagal utk ganti hasan ali.

Org bangi dah le tgh marah dgn kerajaan khalid gagap sbb masalah sampah yg tak selesai..aku sikit lagi nak letak sampah depan umah dia. Tak pun dpn pejabat PAS Bangi.

Kepada YB Shafie..sila la dtg jugak ye..

aloya said...

InsyAllah aku akan hadir..Hancur! Hancur! Hancur Murtad!!!

Nok said...

jgn terlalu tabsub pada dr hassan ali...kerana khalid ibrahim dan khalid gereja lebih mulia disisi imam mahadi dan nabi psg siap nik aziz alaishisalam....sbb nik aziz boleh menentukan sama ada dr hassan ali boleh masuk sorga atau tidak.....

ingat jgn main2 dgn parti pas...ini belum kira mat sabun dan mr bean lagi.....mereka2 ni sgt bijak....dan pengikut2 ahli punnah walpukah serta mengamalkan fahaman syiah....mereka akan keputrajaya untuk jalan2 makan angin....selepas PRU13 nanti...

ANWAR EJEN YAHUDI said...

nok,

taksub tu ajaran agama pasngok.

-berlumba-lumba nak pakaikan selipar nabi nik aziz.

- kat rumah ada gambor nabi nik aziz.

- kat kete ada stiker nabi nik aziz.

ada satu keta aku tgk cermin belakang, cermin depan, kiri kanan..semua bertampal sticker muka nabi nik aziz.

mcm anwar ibrahim la jugak..depan belakang semua sapu..

Anonymous said...

apsal kat poster tu ada gambar nasarudin mat isa pulak?

Anonymous said...

Aku pasti paling kurang 5,000 orang Bangi akan hadir ini malam.

Anwar, how R U 2day brudder?

Anonymous said...

bagus la segelintir pemimpin PAS berjuang dengan cara tersendiri....

Gila apa dah terang...terang halatuju PR menyongsang...lepastu PAS nak pergi sokong...orang sokong LBGT...orang beri sokongan kepada Israel...lepastu PAS pun pi sokong jugak....rasanya eloklah PAS bubarkan sahaja parti tu...perjuangan dah kelaut ....

Anonymous said...

PAS sebenarnya dah takde maruah politik...lebih mulia berjalan sendiri dari bersama PR....lebih liberal dari liberal....

Jika nanti ada calon BN dan PAS bertanding...gua tak sanggup pangkah PAS sebab gua tak menyokong LBGT dan Israel. Pada gua kini pangkah PAS bermakna sokong LBGT dan Israel.

Lagi hina ambil tindakan selamat komen kata pandangan peribadi mr anuar. Tau pulak tekan brek ye...Dah pandangan ketua pembangkang. PAS dala pakatan pembangkang, bermakna PAS juga berpendirian sama. Kalau tau ketua hancur kenapa lantik juga.

Sudahla PAS ...kelaut dah

pr is dead! said...

jom rmai2 pegi dgr ceramahni..lgpon kt kl esok cuti...

Anonymous said...

ALAHAI KOMEN2 SYOK SENDIRI JER..BORING LAA..MASUK BAKUL SENDIRI..BORING LAA

usin said...

tolong la sapa2 jwb. kenapa dlm banner ada gambar nasharudin, tp takde pulak dlm senarai penceramah? apa nk takut, pas bukan agama. org umnopun tak pernah mengaku umno tu agama...

Anonymous said...

aku harap Dato' Dr Haron Din sudi juga turun malam nie.. bagi sokongan moral.

Anonymous said...

usin..

tu la nama nya umno nie penipu..letak gambar uztaz nasha..konon2 nya dia yg bagi ceramah..kan ustaz nasha dah buat repot polis..

rakyat dah tahu lama segala penipuan puak2 umno nie...

Anonymous said...

usin..

tu la nama nya umno nie penipu..letak gambar uztaz nasha..konon2 nya dia yg bagi ceramah..kan ustaz nasha dah buat repot polis..
_____________________________________
ada bukti ke keje umno????keje puak2 ko ko kate keje umno...bodo....

Anonymous said...

JOM ORANG BANGI TURUN PADANG SEKSYEN 2!!!sifir aku mudah je gap, kalau BN pegang bangi, selangor confirm la dapat balik...

Anonymous said...

banner tu propanganda pembangkang je yup ...

masa aku pegi dengo ceramah hasan ali kat bukit gantang, ust nasa memang takde yg ade utd lain ... pengerusi ukhwah pulau pinang ... deme baru balik dari perhimpunan himpun kat sana , pada malam sebelum tu ..

gambo gambo tuu pada aku ...
cuma nak bagi penyedap aje ..
ajinomoto sikit taruk ...

ntah lahhh ...

kene tanya jugak pada ustad nasa ...

amacam ustad ...???
jawab laaa ....

Anonymous said...

Suka tengok puak ni bergaduh sama mereka. Harap lepas ni berjangkit pulak puak melayu PAS dan PKR bergaduh dengan cina PKR DAP.
Tepuk tangan ramai2! hancor2 hancor babi salib!
az

Anonymous said...

ada 2 r show...1 bicara pasal aqidah...2 bicara politik masa depan malaysia...kalau pasal yg no 2 tu DHA kata boleh naik sampai atas rostrum....masak masak.....semalam bicara aqidah....tak ada maki hamun mcm ceramah Pas...