Tuesday, January 3, 2012

SEBARKAN : POSTER TERBARU LIWAT 901 !



sebarkan dalam email,fb,twitter,blog,bbm dll.


27 comments:

Anonymous said...

kata negara demokrasi kenapa nak tangkap perhimpunan, bangang dan bahlolnya polis yang terlalu taksub kepada pemerintah yang zalim.....

Sahabat-Gunung said...

tumbangkan UMNO sebab kita nak naikkan Raja Liwat sebagai pemimpin negara ...

Kita perlukan Raja Liwat nie sbg pemimpin sebab dia hebat, depan belakang dia sapu.... jantan betina, semuanya jadi mainan dia ...

itu barulah pemimpin hebat

Anonymous said...

Bloger 8:13

Demokarsi tidak bermakna kita bole buat apa yang kita suka.

Demo ni tindakan orang terdesak je ...

Orang yang bijak bertindak dengan berhemah bukan membuta-tuli ...

Tak percaya gi tanya semua ahli2 asal PKR yang dah keluar parti cam Zul Kulim, Chandara Muzafar, Zainur zakaria, Ezam....nak banyak lagi .... mesti mereka ini dpt memberikan kebenaran kepada pendemo2 yang tak ada objektif ni.

Jangan jadik Katak Bawa Tempurung la Bro

Anonymous said...

UMNO buat kerja untuk rakyat berbeza ngan PKR yang mana Rakyat kena buat kerja untuk pemimpinnya. :)

Anonymous said...

Pencacai : 8:13

Biar undang2 tentukan kebenaran.

kalau nak demo sgt gi demo kat palestine tu lagi untung YOPPPP bole dpt mati syahid.

Anonymous said...

Ikut Hati menyesal
Ikut Nafsu Binasa ......

Anwar Ejen Yahudi said...

Demokrasi apanya dah kalau cermin tingkap klinik kena pecah der?

Demokrasi apanya kalau sesedap hati cakap fitnah konon nazak. Padahal baik punya sembang baring baring atas katil. PEMBOHONG.

Demokrasi apanya kalau hak rakyat terbanyak macam aku ni yg cintakan keamanan?

TRUAP aka KURAP,
Kalau dah menyalak nyalak waktu org lain tidor lena,
Kalau dah mcm berok panjat sana panjat sini,
Nasib le kena tangkap.

Bahlolnya keldai fuckatan terlalu taksub pada PENJUBUR.

Anonymous said...

itu le tempat yg selayaknya utk muka anwar.

Kat bawah tapak kasut rakyat jelata yg cintakan kedamaian.

lagi cantik kalau kasut tu baru lepas pijak taik kucing.

Selamat Datang ke Bamboo River wahai B.A.B.I...

Maharaja Lawak said...

..kita mahu Maharaja Liwat jadi PM kita supaya kita dapat mengamalkan Sex Merdeka..ya kebebasan sek dimana saja di Malaysia tanpa gangguan pihak Majlis Agama Islam dan seksyen 277 KK tentang liwat. Bakal PM Hj AnuWar akan mansuhkan semua undang dan peraturan yg melarang kebebasan sex demi hak asasi manusia..

..giler punya olang.....

Anonymous said...

UMNO dulu, kini dan selamanya....

Selamanya..selamanya..UMNO selamanya...

Selamanya..selamanya..UMNO selamanya...

Selamanya..selamanya..UMNO selamanya...

Selamanya..selamanya..UMNO selamanya...

Selamanya..selamanya..UMNO selamanya...

Selamanya..selamanya..UMNO selamanya...

Selamanya..selamanya..UMNO selamanya...

Selamanya..selamanya..UMNO selamanya...

Selamanya..selamanya..UMNO selamanya...

Selamanya..selamanya..UMNO selamanya...

Selamanya..selamanya..UMNO selamanya...

Selamanya..selamanya..UMNO selamanya...

Selamanya..selamanya..UMNO selamanya...

Selamanya..selamanya..UMNO selamanya...

Selamanya..selamanya..UMNO selamanya...

Selamanya..selamanya..UMNO selamanya...

Selamanya..selamanya..UMNO selamanya...

Selamanya..selamanya..UMNO selamanya...

Selamanya..selamanya..UMNO selamanya...

Selamanya..selamanya..UMNO selamanya...

Anonymous said...

kat UK pun bila demo kene tgkap apa. tu mother land demokrasi tuhh. lu ceta apa bebb???

Anonymous said...

org cina buat kertas lap taik je muka nuar nihh.....ekekekeke

Anonymous said...

bapak demokrasi di US.

Demo kat sana, siap kena belasah baik punya dgn polis NY.

Si KURAP ni mmg le katak bawah tempurung.

Anonymous said...

dunia berputar bro...

dulu thn 98, poster kecil anwar ni mungkin dah dilipat kemas masuk di poket atas...

tapi tu dulu...zaman dimana kita ingat anwar malaikat yg terainaiya...

skrg baru kita tau , anwar ialah setan jubo, yg keje lain tak de...

asyik nak nyondolll je siang malam...

tak dpt jubo, cipap amoi dikerjakan...ekekeke

apa nak jadi la dgn ko nuar....

anjing said...

Tumbangkan Rejim UMPORNO-APCO PRU 13 8:31....betoi hang kata tu...aku setuju dan sokong...
Macama mana amalam ni aku nak pakai bini hang, adik betina hang dan emak hang boleh kot...atas dasar demokrasi....

Tun Teja said...

Perkara ini tidak boleh di biarkan begitu sahaja.Pasukan polis mesti mengambil tindakan tegas, meronda dan mengelilingi rumah anwar dari sekarang, pantau jejak semua keluarga anwar dari yang tua sehingga yang termuda selama 24 jam walaupun seminggu selapas 9th Januari. Buat seperti 'House Arrest'. Tangkap semua peguam anwar, ahli parti PKR yang teratas seperti azmin dan kuncu-kuncunya.

Anonymous said...

sahabat-gunung, kau akan menyesal kerana otak kau penuh dengan taik..! kau akan diseksa oleh Allah kerana kegigihan kau pengikut Raja Liwat. Aku jangka kau akan jadi abu taik dan hidup semula diakhirat nanti.

Anonymous said...

sahabat-gunung, kau akan dihidupkan lagi selepas jadi abu taik dan dibakar dengan gunung berapi dan disuruh minum dengan nanah bisul Raja Liwat.

Anonymous said...

anon 1053, 1056..

sabar sedara..SAHABAT GUNUNG tu reverse psychology la...

Anonymous said...

DSAI tidak mengamalkan sistem BERDEMOKRASI
akan tetapi DSAI mengamalkan sistem BERDEMOTRASI
cuba kita siasat siapa kawan kawan DSAI di overseas, kebanyakannya Agen Yahudi laknat, cuba kita kembali pada tahun 1998/99 kegawatan ekonomi pada masa tu...? siapa menteri keewangan pada zaman tu, interest credit card klu x silap 10-15%. mcm mcm lagi yang DSAI beban kan rakyat...mungkin pelajar pelajar UPSI yg berdemo masih belum kenal erti kehidupan...belajar dari pengalaman jangan nak tunjuk hero...umur baru setahun jagung.

Anonymous said...

Utk Anon paling atas tapi otak dijubor (Tumbangkan Rejim UMPORNO-APCO) supaya dia tidak merajuk berterusan dan rasa kesepian keseorangan mcm kera sumbang.

Marilah kita sama2 usaha tabalkan Al-Juburi sbg PM, agar kita sama2 mendapat manfaat darinya:

1. Kita boleh melakukan seks depan belakang dimana2 dan bila2 masa saja tanpa gangguan undang2.

2. Kita dapat menjimatkan kos membeli pakaian, dgn pergi kerja atau berjalan-jalan kemana saja dgn berbogel.

3. Kita boleh memilih pasangan seks yg kita suka tanpa batasan umur dan dgn siapa dia, tanpa gangguan dan ugutan. Pasangan yg dipilih tidak boleh menolak atau mengelak krn itu adalah kebebasan peribadi. Part ni yg best ni!

TAPI SATU NAK TANYA, SIAPA YG BUAT VIDEO PORNO AL-JUBURI?

UMNO/BN ke? PAPAGOMO ke? NIK AZIZ 'SAMSENG' ATAU HJ HADI 'BESI' ke? ATAU AL-JUBURI SENDIRI?

Anonymous said...

tumbangkan rejim ...

aku rasa ngko ni dah dapat panggu dari abang non tuuu
kalau tidak takan kau beria ria sangat menyokong abang non
mana ada dah orang nak sokong abang non
enko sorang aje yang tinggal sekarang

semua orang dah belah dah dari pkr tuuu
ngko aje yang masih dok dalam tu

tak caya cuba ko tengok bila mesyuarat cabang atau ranting

berapa kerat aje yang datang

boleh dikira ngan jari tangan

tak pinjam jari kaki pon

itu tanda tanda pkr tu udah nak ghu yup ...

orang orang kuat abang non semua udah belah dah

yg tinggal orang kuat abang non yg bangang bangang aje

macam ngko ...!!!!!

sudah laaa tuuuu

zaman abang non ngko tu udah nak berlalu

tak payah laa ngko sokong sokong sangat

aku tengok kat selangor
kampong aku tu
org ramai bersunggut
abang non asik mohong orang aje ...

sampai sekarang habuk pon tarak

jadi ulam abang non ngko tu laaa




satu lagi aku nak tulis kat siniii

demokrasi macamana yang ngko nak ..???

sebut kan satu negara dalam dunia ni ..

yang demokrasi...SEMUA BENDE BOLEH BUAT ...????

negara mana ????
negeri mana ????

cakap laaa...

dalam islam pon tak macam tuu ...

demokrasi macam mana yg ngko suke ...????
sudah laaaaa ....
geli geleman aku .....

Anonymous said...

Salam sdr muslim,
Sekali lagi saya nak sedarkan sdr seIslam ku terutamnya bangsa MELAYU.

Melayu terlalu baik & sentiasa dipergunakan pengkhianat Anwar/DAPig.
Sedarlah sdr Melayu, jangan lah kita hancurkan keharmonian pasal SATU pengkianat yg suka FUCK around dan salahkan Kerajaan.
Melayu, please use your brain, DSAI liwat his own worker Saiful & he blames as conspiracy, it is nonsense!
He fucks pelacur, also blame UMNO's conspiracy, what type of human is he?
Use your brain to digest properly.
He liwat pekerja dia sendiri skrg nak heret rakyat ke jalanan utk jahanamkan kestabilan politik Malaysia.
Fikir lah baik2.
Saya Muslim & darah Cina, amat sedih tengah Melayu hentam Melayu, amat RUGI utk bangsa Melayu.

Setakat tu saja nasihat dari cina yg prihatin.

Chong Abdullah

ANACONDA said...

ANON KEPALA BANA 831 AM...

PANTAT MAK KAU...

BODOH GAMPANG KAU NI...

Anonymous said...

selamat jalan anwar

Anonymous said...

Doaku dimakbulkan Tuhan. Selamat jalan pengkhianat bangsa, Romeo cabul bertopengkan ugama. Sudah nyata kerosakan disebabkan perbuatanmu, dengan manis mulut kau menipu kalangan manusia yg tak berfikir dan mudah alpa..Kau lupa bahwa Allah Maha Mengetahui dan Maha Adil serta Maha Berkuasa

Anonymous said...

http://yob-tualang-sekah.blogspot.com