Saturday, February 25, 2012

APA PANDANGAN ANDA MENGENAI PARTI INI ?

foto sewaktu hari penamaan calon pilihanraya kecil dun tenang.


sebagai serang islam, apa pandangan anda mengenai parti ini.

53 comments:

Anonymous said...

semestinya Parti Ajaran Sesat..heh heh

Amantoya said...

hasad dan busuk hatinya org pas n pkr ni...

Anonymous said...

Sesat habis beb!

Anonymous said...

Tengok bawah banner tuh.. tumbang dah tiga-tiga parti tu.

Anonymous said...

TERUKnya...BUSUKnya HATI..

Anonymous said...

sudah semestinya parti ini terlalu sesat, kerana menganggap berlawan dgn org pemerintah islam adalah jihad. boddo bukan kepalang pada mengikut2 peliwat.

tak dak satu sirah, atau satu jalan cerita yg mengkisahkan ulama salaf berlawan dgn pemerintah. imam ahmad dan ibnu taimiyah pun meninggal di dlm penjara tapi tiada satu tulisan beliau pun yg menghalalkan berlawan dgn pemerintah.

sedangkan pemerintah dizaman mereka begitu zalim, mereka bunuh semua ulama dan penjarakan mana2 yg tak menyokong kjaan pada masa itu yg mengatakan al quran adalah makhluk.

tapi hari ini, nik aziz boleh makan dimana2, boleh ceramah maki hamun kjaan, boleh pergi haji, boleh buat apa saja, tapi nik aziz kata kjaan zalim.

sungguh malang pada mereka2 yg ikut ajaran PAS yg terbukti sesat lagi menyesatkan.

Anonymous said...

inilah parti yang suka menyesatkan kaum muslimin dan muslimat yang suka mengeluarkan fatwa karut marut yang akhirnya berbalik kepada mereka semula sesungguhnya parti ini tidak pernah diberkan kemengan mutlak oleh ALLAH S.W.T dari dulu hingga kini kerana sifat hati yang busuk dan penuh dengan kesombongan yang tidak pernah membangun bersama mercu tanda islam (masjid)tetapi membangun bersama kuil-kuil budha yang tertinggi di asia. inilah parti yang kian lama kian pupus dan bakal ditalkinkan pada PRU13 nanti.

Anonymous said...

Allah takkan makbulkan doa-doa khawarij tu. InsyaAllah.....

Anonymous said...

itulah Islam PAS...bukannya seperti yg dianjur oleh Nabi Muhammad saw

Anonymous said...

Lynas: Pertelagahan Khalid Samad & Dr. Che Rosli

OLEH: SUHAIZAR ISMAIL

SILAPNYA mengadakan sidang media bersama 2 Ahli Parlimen PAS yang diketahui dari latar belakang pendidikan berbeza untuk bercakap tentang kontroversi yang timbul lanjutan dari kenyataan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk melindungi keselamatan Israel jika Pakatan haram pembangkang berjaya menjadi pemerintah.

Inilah yang berlaku semalam di Shah Alam membabitkan YB Khalid Samad (PAS-Shah Alam) dan YB Dr. Che Rosli Che Mat (PAS-Hulu Langat).

Sudahlah dalam sidang media sama Khalid Samad mengeluarkan kenyataan kontroversi untuk bekerjasama dengan BN dalam soal Palestin-Israel, kesempatan itu turut diambil oleh pihak media untuk bertanyakan pandangan Dr. Che Rosli berhubung Himpunan Hijau 2.0 bagi membantah operasi kilang Lynas, yang akan diadakan pada 26 Februari (Ahad) di Kuantan, Pahang.

Menurut Dr Che Rosli, kilang tersebut adalah selamat untuk beroperasi di Malaysia – kata-kata yang keluar dari mulut seorang pakar sains nuklear sebelum menceburkan diri ke dalam politik melalui parti PAS.

Kenyataan Dr. Che Rosli ibarat halalintar yang berdentum kuat di telinga Khalid Samad dan tindak balas serta mertanya ialah mengeluarkan kenyataan yang bersifat polemik politik, bukannya akademik. Kata Khalid, kenyataan Dr. Che Rosli adalah pandangan peribadinya, bukan pandangan rasmi oleh Pakatan Rakyat.


Sedangkan isu Lynas ini adalah 100% bersifat akademik, tiada yang politik.

Justifikasi penulis, bagaimana isu-isu berkaitan tahap pelepasan bahan radioaktif dan pendedahan sinaran merbahaya kepada persekitaran manusia yang melingkari kontroversi pengoperasian kilang Lynas di Malaysia ini boleh dijelaskan dalam konteks politik? Sudah tentu untuk mencari jawapan kepada semua persoalan yang timbul, kita perlu melihat isu ini dari sudut akademik.

Jika seorang yang ahli dalam bidang tersebut seperti Dr. Che Rosli sendiri sudah mengatakan bahawa kilang Lynas tidak mendatangkan ancaman radiasi mahupun kesan radioaktif merbahaya kepada penduduk sekitar, ia perlulah diterima oleh mereka yang bukan ahli, melainkan ada orang setaraf dengan Dr. Che Rosli yang hadir dengan pandangan menyanggah.

Masalahnya sekarang, tidak ada seorang pun pakar nuklear dalam dan luar negara yang mampu menyokong fakta oleh kumpulan penentang Lynas (termasuk dari IAEA) yang mengatakan kilang tersebut mampu mendatangkan bahaya kepada penduduk.

Semua ini menguatkan fakta bahawa kilang Lynas adalah selamat dan penduduk sekitar tidak ada sebab untuk bimbang. Yang menjadi masalah ialah bila parti politik pembangkang, mengambil kesempatan dari isu ini untuk kepentingan parti masing-masing dan pihak-pihak asing yang mungkin berkepentingan.

Penulis dengan ini menggesa penduduk Kuantan, janganlah kita mudah terpedaya dengan semua penipuan yang dibuat oleh pihak penentang Lynas ini. Semua fakta saintifik dan logik menunjukkan kilang Lynas tidak merbahaya kepada manusia mahupun alam sekitar. Ia Cuma ‘merbahaya’ kepada parti pembangkang kerana cemburu dengan kejayaan kerajaan membawa masuk pelaburan asing bernilai berbilion ringgit (dalam kes Lynas ini sahaja) ke negara ini, disamping faktor pihak asing yang telah disebutkan di atas.

Namun perkara berkenaan, kata keluarganya tidak dipedulikan o

Anonymous said...

AKU PERCAYA DOA ITU AKAN BERBALIK KEPADA PAS. INSYA ALLAH.
TUNGGU DAN LIHAT.

hangkedee said...

Ingat ayah Pin Ingat PAS Pis PUs belacai dapig

Anonymous said...

Terkini: 4,000 Rakyat Kelantan Hadapan TESCO Buatkan Nik Aziz Tercungap!!

http://jendelamy.blogspot.com/2012/02/4000-rakyat-kelantan-hadapan-tesco.html

Kah kah kah kah kah... padan muka kaw SETANik....!!!

Anonymous said...

Tugu Fuckatan Rakyat dah tumbang ke tu??? Macam tugu memperingati Teoh Beng Hock pulak....

Anonymous said...

UMNO juga Islam..sebab tu la UMNO/BN masih kekal hingga hari ini & tak menunjukkan tanda2 nak hancur..doa tu utk yg bermusuh dgn Islam je!..nampaknya Allah dah makbulkannya! Pakatan Haram dah semakin menuju kehancuran!

☺ ♂ ☺

Anonymous said...

Islam itu bukan hak parti pas!

Anonymous said...

satu-satu bala terbalik pada mereka Allah dah makbulkan doa mereka cuma Allah kena pada golongan mereka sendiri...dulu :

-umno kafir sekarang mereka sendiri yg kafir
-umno kuat rasuah sekarang meraka pun sama
-ulama dlm umno syaitan bisu sekarang mereka sendiri jadi syaitan bisu dan berkawan dgn syaitan
-umno makan duit haram sekarang mereka pun makan duit haram secara terang lagi
-umno songlap duit rakyat sekarang sampai sudah duit tabung memali tak tau ghaib kemana?
-umno yahudi sekarang mereka yg sebenarnya penyokong yahudi

....huihhhhhh banyak lagi klau nak tulis...kawan2 tolong sambung

Anonymous said...

tidak ada org islam yg waras dan tahu makna iman yg sanggup berdoa agar sesama islam itu hancur... UMNO itu Melayu, Melayu itu Islam... apakah beza melayu pas dgn melayu UMNO? apakah beza islam bg org pas dan org UMNO... kedua-duanya menyembah Allah Yang Satu. Kita tetap bersaudara, jika salah tegur dan terus tegur dgn hikmah. sedangkan Nabi Muhammad menyebarkan Islam dgn cara yg paling lembut kpd yg bukan Islam inikan pula kita yg sesama Islam.

Raja Suran said...

Nabi Muhammad tak pernah mendoakan kehancuran kepada umatnya walaupun malaikat menawarkan tawaran untuk menterbalikkan kota Taif selepas baginda dilontar batu.

PAS melakukan sesuatu yang tidak pernah diajar oleh Nabi Muhammad. Kelakuan PAS sangat memalukan imej Islam dengan memperlihatkan kepada orang kafir seolah-olah Allah itu hanya sebagai tempat untuk memohon azab ke atas orang lain.

PAS gagal membawa imej Islam seperti yang diajar oleh Nabi Muhammad.

PAS sentiasa megah dengan perasaan dendam dan busuk hati. Allah Maha Adil dan Maha Penyayang, semoga PAS menerima pengajaran.

I am speechless with PAS' attitude.

Nok said...

kejahatan manusia ada dimana2...walaupun pas mengaku pemimpin2nya mempunyai peganggan dan latarbelakang yg baik dalam agama islam tapi secara realitinya mereka lebih teruk dari pemimpin2 umno....

cuba bayangkan mereka sanggup dgn terang2 memohon tuhan untuk menjahanamkan sesama islam di sbbkan berlainan fahaman politik....hukum manakah yg mereka rujuk????padan lah ramai alim ulamak yg muktabar mempertikaikan kredibiliti Nik Aziz yg di panggil alim ulamak oleh pengikut2 Pas....

tapi tak apalah....kita percaya perancangan tuhan lebih komprenhensib untuk menghukum peliwat2 agama secara sistematik....lepas satu2 kemungkaran puak2 ni terbongkar insyaalah.......tunggu saja PRU13 nanti puak2 ni akn menyembah bumi...

Anonymous said...

betulkah ISLAM itu ugama PERPADUAN!? betapa jijik nya perangai MANUSIA yang mengaku ALLAH itu tuhan mereka hingga sangup mendokan kehancuran sesama! MELAYU yang mudah lupa bagaimana nenek moyang dijajah berabad oleh berbagai bangsa,hingga jadi seperti melukut ditepi gantang.!jika tiada kuasa politik BANGSA MELAYU akan merempat seperti bangsa pelestin,Adakah doa mereka makbul,! yang pasti mereka terus terinaya.! MAHU KAH BANGSA JADI SEPERTI MEREKA,

Saladin said...

Puak ni tak nak terima takdir Allah....mereka lebih hebat drp Allah...sebab tu tak nak terima hakikat kekalahan....kalau doa kemenangan tak makbul...maknanya ada yang tak betul la tu....

Anonymous said...

kalau UMNO,parti pas doa mcm itu bagaimana pula DAP,adakah PAS minta dr Allah bagi syukur kepada pengundi yang undi parti anti islam?

Anonymous said...

Saladin

betoi hang cakap tu..

peragai puak pas nih dah sebijik macam yahudi...terima je hakikat @ qada qadar nawaitu pemimpin pas berpolitik tu bukan kerana Allah...tapi kerana perut sendiri,poket sendiri....huhhuhuh...sedih dgn org mcm nih mengaku islam tapi...malas aku nak tulis puak dorang jee betoi..

ZulSpgMrb said...

Apa ustad saya ajar kita tak boleh mendoakan kehancuran kepada orang lain terutama orang Islam. Menurut Ustad tu, Nabi Muhammad mendoakan hidayah kepada kaum di Taif ketika Nabi dibaling batu sehingga bertakung darah dalam kasut baginda sedangkan Malaikat telah datang menawarkan khidmat untuk menterbalikkan kampung mereka. Nabi Muhamad juga tidak mendoakan kecelakaan kepada seorang perempuan tua yang memaki hamun Baginda ketika Baginda menolong mengangkat barang kepunyaan perempuan tua tersebut.
Persoalan saya, Apakah pemimpin PAS lebih mulia dari Nabi Muhammad sehingga mereka dibenarkan mendoakan kecelakaan kepada orang lain lebih-lebih lagi sesama Islam?
Pernah terjadi satu peristiwa dimana Khalifah Umar r.a ditegur oleh seorang jemaah apabila Saidina Umar mengarahkan jemaah yang terkentut keluar mengambil wudhu. Teguran itu menyatakan arahan Khalifah Umar akan menyebabkan jemaah yang kentut itu malu dan kecil hati. Lalu Khalifah Umar meminta maaf dan mengarahkan semua jemaah yang ada pergi mengambil Wudhu.
Persoalan saya,Apakah pemimpin Pas telah disahkan oleh Allah sebagai ahli syurga sepertimana Khalifah Umar r.a sehingga mereka dibolehkan mendoakan kecelakaan orang lain yang secara tidak langsung melukakan hati dan perasaan orang yang didoakan sedangkan Khalifah Umar takut melakukannya?
Ustad beritahu saya lagi, di mahsyar nanti semua kesalahan akan dibalas, seekor kambing yang mempunyai tanduk lalu menanduk seekor kambing yang tidak mempunyai tanduk di dunia akan dibalas dengan memindahkan tanduk kepada kambing yang tidak bertanduk lalu membalas perbuatannya.
Persoalan saya, pemimpin PAS seronok membuat pelbagai fatwa songsang sehingga orang Islam tidak bersatu, suami isteri bercerai berai, ahli keluarga berantakan, ahli kariah bermasam muka,satu masjid sembahyang dua imam, apakah pemimpin PAS ini tidak akan berdiri di padang mahsyar untuk menerima pembalasan seperti cerita ustad pasal kambing diatas?
Menurut Ustad, Nabi Muhammad S.A.W menjadikan Kaum Ansar dan Kaum Muhajirin hidup didalam kerukunan dan bersatu padu. Baginda juga berjaya mengubah Orang Arab Jahiliyah yang saling berbunuhan kerana perkara kecil menjadi saling bantu membantu dan ikram muslimin.
Persoalan saya, mengapa pemimpin PAS menolak dengan sunguh-sunguh perpaduan antara orang Islam dikalangan orang PAS dan orang UMNO sehingga sangup bekerjasama dengan Setan untuk menumbangkan Kerajaan yang ditunjangi oleh orang Islam UMNO? Apakah ini ajaran yang diajarkan oleh Baginda Nabi Muhammad S.A.W?
Kesimpulan saya, PAS yang dipimpin oleh kepimpinan yang telah menyalahgunakan Islam adalah satu ajaran sesat. Jelas PAS adalah Pati Ajaran Sesat.

Jebat Durhaka said...

Signifikan kepada logo parti di bawah papan tanda.. Logo PKR mcm puk*, Logo DAP mcm Kon*k, Logo PAS mcm Jub*r.. Maknanya, yang sedap hanyalah DAP.. merogol dan meliwat kedua-dua parti PKR dan PAS sesuka hati.. dan kedua2 parti ini hanya tersenyum dan rela-serela relanya... asalkan dapat PUTRAJAYA.. Jangan mimpi la.. Matlamat tidak sekali2 menghalalkan cara.. Kuburkan Pakatan Luar Tabiee ini di PRU13, demi masa depan Melayu dan ISLAM di Malaysia.. UMNO, PERKASA, JATI perlu bersatu demi masa depan ISLAM, RAJA, dan MELAYU..

Anonymous said...

Mereka tu memang hebat2 belaka sampai boleh pulak mengarahkan tuhan umtuk memusnhakan orang lain...

Anonymous said...

Was was la..gambar dan tulisan dlm singbord atas lori tu.....hmmmnn....tolong tengok betol2...

Anonymous said...

Wahai pengikut pas tegar sekelian. Tak sesuai langsung doa cam tu di baca atau ditulis.. cam tulisan orang tak de agama langsung.. kan lebih baik tulis cam ni.. " YA ALLAH YA TUHAN KU, KAU BERIKANLAH PETUNJUK KEPADA KAMI SEMUA.. JIKA BENARLAH PARTI UMNO ATAU BN BERADA DIATAS JALAN YANG YANG SALAH , KAU BUKAKAN LAH PINTU HATI PARA PEMIMPIN MEREKA AGAR KEMBALI KE LANDASAN YANG BENAR IAITU JALAN YANG ENGKAU REDAI DAN SEKIRANYA PEMIMPIN KAMI BENAR BENAR IKLAS DAN JUJUR DALAM MEMPERJUANGKAN AGAMA MU, KAU BANTU LAH KAMI, BERILAH KEMENANGAN KEPADA KAMI. SESUNGGUHNYA ENGKAU MAHA MENGETAHUI APA YANG TERSIRAT DIDALAM HATI PARA PEMIMPIN KAMI. AMIN"...

kan elok bunyinye...sama sama rasa.
maklumlaaa.. kita ni manusia biasa.. tak lari dari kesilapan.. tak semestinya yang berkopiah tu kaki masjid. ok.

kepada pemimpin semua.. ingatlah kepimpinan melalui teladan.. SURUH SURUH LAH BINI MEMASING PAKAI TUDUNG DAN TUTUP AURAT.. DAH SAH SAH HUKUM DEDAH AURAT BERDOSA, NAK TUNGGU APA LAGI. KIAMAT DAH DEKAT SANGAT NI, OK.

Anonymous said...

BARU SAYA TAU DAP tu ISLAM.
SESETENGAH PKR YG TAk POTONG KENTET DAN LANCHAO ISLAM.
yG SUKA JUBOG PUN BERAGAMA ISLAM.
TERIMA KASIH PAS YG SAHIH PAIRLUCK SELAMA2NYA,

Anonymous said...

Oghe kelate sendiri la ni tokse Pah...

Anonymous said...

USTAZ N ULAMAK PAS PATUT MALU. ADAKAH INI YANG ISLAM AJAR. SERBAN DAN JUBAH TU BUAT TAYANG JE KE ? JELAS INI BERTENTANGAN DGN AJARAN ISLAM SEBENAR. KALAU ISLAM PAS SUDAH PASTI IKUT SELERA KEHENDAK TUJUAN POLITIK.
BAGI MEREKA YANG SEDAR, BALIKLAH KE PANGKALAN JALAN SEBELUM PINTU TAUBAT DITUTUP.

akubekaspkr said...

Percayalah..Allah sedang kembalikan azab itu kepada PAS sekarang ini. Kedah dan Selangor sebagai petunjuk kekuasaan Allah. BN dah tak perlu kerja kuat. Allah sedang membantu UMNO BN

Anonymous said...

Pas bukan agama pun....

Pas jugak tak mengaku Islam

Pas dah ubah dari perjuangan Islam kepada Kebajikan

Kesimpulannya PAS dah tak perjuangkn Islam....

Hampas

Anonymous said...

ektremis yg meroyan..

Anonymous said...

Pembetulan 3.19

Pa tak mengaku Melayu

Anonymous said...

hahahaha... tapi pas kalah jugak... Doa orang kapiag mana nak makbul.

usin said...

doa itulah yg menyebabkan pas kekal kalah & kalah. doa sesat utk kemusnahan sesama Islam. Allah maha mengetahui hati perut penganut pas.

Anonymous said...

CIK AKAK YANG JADI MODEL IKLAN DI BANNER TU KASIHAN PAKAIAN TUTUP AURAT TAPI SANGGUP DIPERALATKAN UNTUK MENDOAKAN KEMUSNAHAN PADA UMAT .PERLU DIINGAT ESOK DI AKHIRAT ALLAH AKAN TUNJUKKAN DI PADANG MASYHAR ANDA DENGAN BANNER ITULAH PERBUATAN ANDA MENDOAKAN KEHANCURAN ATAS ORANG LAIN.....PARTI ISLAM APANYA?

BERKAT SOLAT HAJAT DAN DOA2 SEBEGINILAH RAMAI YANG TELAH KELUAR DARI PAS DAN MENYATAKAN KEBENARAN.

Anonymous said...

Inilah kesan mengimani AMANAT HADI. Kesesatan yg berlarut-larutan. Yg menyesatkan masih menambah kesesatan, yang disesatkan terus sesatbarat. Semoga doa ini terpalit kpd yg menulis dan yg mengajarkannya.

praha2 said...

eden nak kato ini lah parti haprak. tak tau untung dah tinngal dinegaro yangaman makmur dio nak buet kacau bilau.
ini lah dikatokan kacang lupo kan kulit.

Anonymous said...

Kalau benci sangat dengan UMNO pun, takkanlah nak doa sampai macam ni sekali. Allah lebih mengetahui.

Anonymous said...

semoga allah menghancurkan pas piss pus munafik yg bertuankan sodomer serta kafir harbi

Anonymous said...

KALAU SESIAPA MASIH TAK FAHAM APA YG DIPERJUANGKAN PAS SELAMA INI, BACA DAN FAHAMILAH "AMANAT HADI AWANG" SEBAGAI ASASNYA.

BERTITIK TOLAK DARI AMANAT INILAH TURUNNYA "IMAM MAHADI", TERPANCARNYA PENGAKUAN "NABI", TERCIPTANYA "KHALIFAH ISLAM" KAFIR HARBI, SEMUANYA MERUPAKAN "ANUGERAH2 TUHAN SEKELIAN AGAMA DAN TUHAN".

Anonymous said...

Parti bagi orang orang sakit akal yang sesat.

Anonymous said...

PANDANGAN AKU MUDAH JER..

ALLAH TAK AKAN MAKBULKAN ORANG MUNAFIK SAPERTI PAS PIS PUS MAMPUS NI!!

LEBIH2 LAGI DARI PUAK ORANG2 YANG MENPERALATKAN AGAMA ALLAH DAN MEMUTAR BELIT AGAMA ALLAH SAPERTI PAS PIS PUS MAMPUS111

PAS HANCUR!!!!

Reza aljunaid Post said...

Sedih...ajaran sesat bawaan nik aziz..

Anonymous said...

Aku dah byk jumpa banner mcm ni.. semua ni keje kafir yg bertopengkan islam dimulut jee.. kat ht xda tanda2 pun as umat islam..

Anonymous said...

macmna kalau konco2 BN sumpah mereka PAS semua menjadi katak?

Anonymous said...

Kebanyakan pengikut pengikut PAS adalah berfikiran jumud, sempit fikiran dan terlalu taksub dengan pemimpin pemimpin mereka. Pemimpin pemimpin PAS pula kebanyakannya berhati keras serta berhati busuk. Semoga Allah makbulkan segera doa mereka itu agar menimpa diri mereka sendiri. Subhanallah.

Anonymous said...

Sebagai seorg Islam, kita tak dibenarkan doa hancurkan sdr seIslam. Sebagai penganut Islam, saya amat sedih atas doa2 yg tak baik terhadap sdr seIslam kita. Chong Abdullah

Anonymous said...

Berdoa pun menunjukkan sikap melanggar hukum Allah.

Servant of God said...

Raja Suran February 25, 2012 1:15 PM,

Hamba cukup bersetuju dengan kata2 Tuan Hamba ini.