Wednesday, February 1, 2012

NAK TAU CIRI 'POLITIK BANGANG' ?

baca kenyataan di atas. dikeluarkan oleh web haprakdaily.

kata haprakdaily pada 26 jan 2012.
serangan ke atas azizan adalah tindakan tidak bijak.

ia merujuk kepada siri kebiadapan aziz bari yang menyerang azizan ekoran kes KUIN.

tidak bijak, dalam bahasa kampungnya bodoh.

pada 28 disember 2011 pas telah mempelawa aziz bari untuk menyertai parti adat dan sukan itu.
ia selaras dan selari dengan kepopularan aziz bari yang kononnya bijak dalam menghurai terma perlembagaan dan demokrasi.

26 jan 2012 pas balun aziz bari.kata aziz bari tak bijak.
tapi
pada 28 disember 2011 pas mempelawa aziz bari untuk join parti itu.

sekarang, siapa sebenarnya yang tak bijak ?

15 comments:

Anonymous said...

ingat Pas,ingat kebodohan melampau..

ingat kebodohan melampau,ingat pas..

itulah PARTI ADAT DAN SUKAN

Anonymous said...

Semua penyokong Parti Adat & Sukan yang tak bijak....

Allah dah bukak minda & tunjukkan yg haq...masih lagi kalut mencari sinar dalam kegelapan...

Oooo kesian...Oooo Kesian

Anonymous said...

mai baca artikel ni

http://mahaguru58.blogspot.com/2011/12/bila-ketua2-agama-islam-engkar-perintah.html

jd pikir2kn la... ada yang berani nak komen??????
harap kongsi pada yang lain2 pinta empunya blog...

Anonymous said...

laaaaa.....lom join lagi dah nak balon org.... alahaiii...

ni lagi sekor parasit bereko kontot nak join parti serban...

tak pa aziz... ngaku je laa boddo dan mintak maap...

nanti dah kompom masuk pas jadi ahli seumo idup, ko balon sapa pon tak kisah...

aji nik aziz bleh pertahankan ko siang mlm, tak kira masa, waima ribut pon nik aziz bleh kelorkan fatwa membela ko...

asalkan ko istiqamah membalon umno...ekekeke...

lagi satu, kalau muka ko ropa salleh kamil tak pa, nanti masuk pas ko rajin2 pakai serban dan jubah...

jgn lupa serban tudung saji ok...mcm amy search pakai...

kompom ko akan dpt hidayah dan di gelar ustaz aziz bari..ekekekeke

mcm ustaz bob lokman... elok la tu kalo ko digandingkan ceramah agama dgn bob lokman...

sorang ajar agama sorang ajar perlembagaan...ekekekek...

mmg kene bebbb....ekekeke....

Anonymous said...

kah kah kah kah...dah jadi parti adat dan sukan...kah kah kah...cam kelakar jerk bunyinya....

Anonymous said...

NAMA PON DAH HARAPAK DAILY SUDAH TENTULAH PENULIS2 YG DOK DALAM TU PON HAPRAK2+BANGGANG SEMUA.

aloya said...

Yang bodoh akan berkawan dengan orang bodoh sahaja..

ateh pagar said...

aku rasa Para Pemimpin2 tinggi PAS Selangor mesti Panas betul dgn terma Perlembagaan Baru
tentang PARTI ADAT & SUKAN

Parti Adat & Sukan...

lawak betuilah 2012 ni...

Hai parti Keramat Kedua MelayuIslam... ''PAS''

Berani2kanlah diri jadi Parti No2 Terkuat PAKATAN..

KURANG2.. kalu org kata jgn jadi kuda .atleast..ko no2.. ko dapat jugak tonggang dap atau pkr...

BILA LABEL KO PARTI NO.3 ...ko ditunggang oleh DUA2 sekali PKR TUNGGANG KO... DGN DAP PUN TONGGANG KO...


TAK MALU KA???
(dan lg Satu harapan rakyat!!! .. PAS jadi ketua PAKATAN AGAR TERBELA DAN KOMPIDEN PAKATAN NAK TAKE OVER BN...

jauh sungguh..langit nak dicapai..Allahuakhbar...

Anonymous said...

pas memang suka ambil hal apa yg org luar cakap dan bukan dari parti sendiri itu sebab kebanyakan ahli dan pemimpin pas tutup mulut di kunci kuat kuat dan kunci nya di buang dalam jamban contoh Hasan Ali melawan arus akan di palam kalau org luar dari parti terus terima apa yg disarankan pas tidak tahu menjaga rumah sendiri bagi org yg tidak berparti melihat apa yg terjadi dalam pas rata rata apa arahan Anuar semua di dengar dan arahan nya mesti di ikut pengikut Anuar sudah kurang yg tinggal hanya pengikut pas apa yg Anuar mahu pengikut pas menjadi penyokong Anuar Haji Hadi tidak bererti pada pas sama sekali.

Anonymous said...

assalamuailaikum.saya ade masalah,saya dan isteri pernah bergaduh,dan saya sudah terlepas cakap kerana terlampau marah.saya cakap “kalo awk buat perangai cam ni lagi saya ceraikan awk.”selepas beberape minit kami berbincang dan kami berbaik semula,selepas itu saya cakap saya tarik balik ape yang saya cakap td..persoalan saya sekarang,boleh ke ape yang cakap itu ditarik balik,dan dikire sah ke atau disebalik nye?saya takut kalo terjadi pergaduhan diantara saya dan isteri nanti.terjatuh pulak talak disebabkan ape yang telah saya cakap dahulu..saya harap ade sesiape dapat bantu..

Anonymous said...

AZIZ BABI DAN PAS SONGSANG DUA DUA SAMA SAMDOL!!

Anonymous said...

Anonymous said...
assalamuailaikum.saya ade masalah,saya dan isteri pernah bergaduh,dan saya sudah terlepas cakap kerana terlampau marah.saya cakap “kalo awk buat perangai cam ni lagi saya ceraikan awk.”selepas beberape minit kami berbincang dan kami berbaik semula,selepas itu saya cakap saya tarik balik ape yang saya cakap td..persoalan saya sekarang,boleh ke ape yang cakap itu ditarik balik,dan dikire sah ke atau disebalik nye?saya takut kalo terjadi pergaduhan diantara saya dan isteri nanti.terjatuh pulak talak disebabkan ape yang telah saya cakap dahulu..saya harap ade sesiape dapat bantu..

February 1, 2012 4:10 PM

-----------------------------

Alah Dol!!

Tak kesah lah, Ko bedal jer bini ko tu.

Ko tgk si Al-Juburi dan Al-Bauburit, Tak nikah pon mantat sana sini kan kan kan...

N.ajis dari Parti Islam Songsang akan maapkan ko dan akan masokkan ko ka dalam syurga.

No worry.. Bedal jer!!

Anonymous said...

wakakakakaka


terbaiklah GAP !!

PAS = Parti Adat & Sukan

Hahahahahahaha

Servant of God said...

Anon February 1, 2012 2:00 PM,

Terima kasih kerana berkongsi.

Dah firman Allah, memang laa kena terima. Kalau tidak ikut suruhan Allah SWT, sendiri laa kena tanggung.

Tetapi, jangan pula di-konpiuskan bahawa individu yang mengikut hukum Allah yang tertentu mengikuti semua hukum Allah.

Maksud aku, wanita yang menutup aurat tetapi menyokong peliwat, pemurtad dan penyekutu Allah SWT tetap berdosa. Ada sesiapa berani nak sangkal ke?

Aku berharap kita semua berfikiran lebih terbuka dan sedar hanya Allah SWT sahaja yang mampu mengatakan samada kita ni sebenarnya baik ke tidak.

Memang seharusnya kita ikut suruhan Allah, tapi yang tidak ikut tu, hanya Allah SWT sahaja yang berhak berkata orang itu akan masuk neraka atau tidak.

Bagi kita manusia yang hina nih, cukup sajalah kita memperingati antara satu sama lain suruhan Allah SWT. Semoga kita semua diberi petunjuk dan hidayah oleh Allah SWT.

Amin.

Anonymous said...

kah kah kah kah sakit perut aku ketawa siakkkk

huhu

pembangkang Malaysia? NO CLASS!! Tu pun masih ada keldai2 yg ikut dan percaya kahkahkah

jap nak smbng ketawa balik guling2 huhu

kah kah kaH kAH KAH KAH!!!!!