Wednesday, February 1, 2012

TERJAH MB KEDAH : APA MOTIF SEBENAR LAKI NORMAH ?

apa motif laki normah untuk SEGERA terjah mb kedah dalam isu KUIN ?

adakah laki normah dah tak boleh nak nilai dan letakkan kepentingan isu dalam program politiknya.

kenyataan anwar yang menyokong israel sepatutnya menjadi keutamaan laki normah untuk menyelesaikan kemelut.

pas adalah parti yang kononnya perjuangkan islam.
laki normah pula adalah timbalan presiden parti adat dan sukan.

rakyat mempertikaikan kewajaran laki normah untuk SEGERA terjah mb kedah sementelahan isu israel itu sepatutnya menjadi keutamaan penyelesaian.

apa motif sebenar laki normah ?
adakah terjah ini merupakan peluang yang perlu direbut segera oleh laki normah dalam proses menyingkirkan seteru politik dalaman pas ?

umum mengetahui bahawa mb kedah tidak pernah bersetuju dengan gerakan bershit yang pernah diperjuangkan oleh laki normah.

laki normah nampak ada motif.
laki normah jelas kedapatan mala fide.

35 comments:

Anonymous said...

Ciss! mat sabu pegi wat sexfon jauh jauh..jangan dok kacau tok Jan

akubekaspkr said...

Ust Azizan bagai sabut yang kalau dibuang ke laut pun akan terus timbul.
Kalau benar nak menguji, kita cabar PAS memecat Ust Azizan
Nampak sekali Ust sedang berdepan dengan strategi baru musuh dalamannya

hamzah bin yahya said...

alamak terlambat sikit je nak jadi yang pertama komen..........tapi tak pe bukan juak -juak PR....mat sabun...sabun di bilik mandi....sabun di bilik mandi sabun......sabun....sabu.......eh ....sabun..

Anonymous said...

kemelut politik PAS
ada perang saudara
ada perang dingin
ada musuh dalam selimut
ada baling batu sembunyi tangan
ada malu-malu kucing
ada cacing kepanasan
ada malap-malam bulan gerhana
ada memakan daging saudara sendiri

PAS jangan biarkan parti kamu pari bulan Gerhana.. sudahlah..
malu..

Mungkinkah ini balasan yang Allah bagi kepada mereka yang suka sangat mengkafir dan memfitnah sesama saudara ISLAM..

Anonymous said...

I really pissed off with all the statement that came out from YB Mat Sabu. As a top leader in PAS, can't he draw a line btwn what is utmost important and that is not.

My verdict, YB Mat Sabu does not have the very basic qualities and charisma , setakat bidan terjun aje & cari publisiti murahan...

Anonymous said...

hello guys..sy ada dilema..sy 24tnn n masih bujang.sy sblum ni mmg ade msalah period yg tak teratur..stakat 2bln skali period tu mmg kebiasaan utk saya..tp kali ni lain pulak..saya dh x period hampir 4bulan..lepas rakan ofis sarankan saya jumpa doktor barula timbul kesedaran nak pergi pergi, then doktor tu just cakap hormon saya xstabil n bagi saya pil perancang keluarga.kenapa eh??

Anonymous said...

AKU HENSEM

Tanya Mat Sabu

Anonymous said...

BETULLAH KATA DOKTOR TU HORMON TAK STABIL. RELAX KALAU RASA WAS2 P PLAK KAT BEBERAPA DOKTOR LAIN TENGOK APA PLAK PENDAPAT MEREKA.
KALU HAID TAK MAI TERUS MUNGKIN TERMENGANDONG TAPI TUAN BUJANG LAGI TAK MUNGKINLAH JADI BEGITU KECUALI...

Anonymous said...

Anon 4.07

?????

Anonymous said...

Sahabat sekelian,. saya sekrg ini berhadapan dgn org physco. Dia cuba merampas saya dari suami saya. Sy sudah setahun berkahwin dan bahagia, tiba2 dia muncul.Pelbagai usaha dilakukan agar rumahtangga sy hancur. Secara terang-terangan dia nyatakan niat jahat dia. Ya Allah,. Astaqfirullah halazim. Inilah rencah kehidupan. Hanya pertolongan Allah sy pohon, dan berikan sy petunjuk jalan terbaik menghadapi situasi yg meruncing ini.

Anonymous said...

kepada GAP,boikot roti massimo jalan lg ke? aku mmg x beli langsung jenama tu.. tgk pun nk termuntah,jijik sgt2 dok terbayang ada protin kerbau pendek dlm tu... tp mungin ada yang terlupa,tepung yg dok buat cucuq mcm2 jenama cap sauh tu di kilangkan kt mana? sapa tokey dia? taikun mana yang punya? bangsat kuok yg punya...

Anonymous said...

Ran Chow lu Mat Sabun. Nengok muka kamu pun aku menyampah. Hapraq haramkejadah komunis.

Anonymous said...

PAS PERJUANGKAN PEMBAU BURIT!!

PKR PERJUANGKAN PEMBURIT!!

KEDUA2 PARTI BUSUK MACAM BANGKAI ATAU TAIK!!

ITU LAH HAKIKAT NYA.

Anonymous said...

GI JUMPA DOKTOR AL-JUBURI ATAU DOKTOR AL-BAUBURIT.

DUA JAHANAM TU PAKAR DALAM SOAL MENGENJET WANITA.

GI TANYA CHINADOLL ATAU CIK NORMAH KALAU NAK TAU MUJARAP KA TAK??

Anonymous said...

Sahabat sekelian,. saya sekrg ini berhadapan dgn org physco. Dia cuba merampas saya dari suami saya. Sy sudah setahun berkahwin dan bahagia, tiba2 dia muncul.Pelbagai usaha dilakukan agar rumahtangga sy hancur. Secara terang-terangan dia nyatakan niat jahat dia. Ya Allah,. Astaqfirullah halazim. Inilah rencah kehidupan. Hanya pertolongan Allah sy pohon, dan berikan sy petunjuk jalan terbaik menghadapi situasi yg meruncing ini.

February 1, 2012 4:22 PM

------------------------

Kalau lelaki tu si Al-Juburi ko relkan diri ko jer lah.

Nanti ko Suami ko jugak yang akan jadi kaya.

Kalau tak caya tanya si ASSmin Ali. Alah... Suami si Samsidar tu....

Anonymous said...

Ustaz Azizan MB Kedah dah jawab isu KUIN katanya suma xpaham undang2 coz KUIN adalah IPTS so AUKU 1971 tak boleh diterima pakai kerana ianya hanya untuk IPTA. sila lawat http://mynewshub.my/2012/02/01/mb-kedah-jawab-balik-isu-kuin/

Anonymous said...

Hi,
Nama saya Normah, gadis kampong. Selepas gagal ujian PMR saya berhijrah ke PPinang untuk bekerja dikilang penyapu. Selepas 6 bulan bekerja disitu saya terpaksa letak jawaran dan pulang kekampung.

Saya rasa saya kena jangkitan bulu penyapu kerana terdapat tumbuhan seperti pulu enyapu di bahagian tertentu tubuh saya. Pada mulanya pendek, kemudian semakin panjang dari hari kehari.

Semasa saya nak serah surat letak jawatan saya berjumpa supervisor saya. Namanya Mat Sabon. Saya menceritakan sebab2 kenapa saya nak berhenti kerja.

Dengan selamba dia kata alergi tu tidak menjadi masaalah baginya yg dah bekerja disitu sejak 13 tahun. Dia pun tunjuk jangkitan yg dialaminya. Alangkah terkejutnya saya bila dia tunjuk kpd saya... Bukan setakat bulu penyapu yg dijangkitinya, malah batang penyapu pun ada kat situ..

Saya pun lari lentang pukang. Tobat taknak kerja kilang penyapu lagi.

Sekian kisah saya.

Gadis kampung.

Anonymous said...

KO KERJA PAT KILANG BUAT ANAK AJER LAH!!

Ulamak Tak berfaedah said...

PAS BODOH

Nuar Bodoh

Islam & Melayu bergelumang dgn najis dan tak produktif..


Adam mati sia-sia..isu divert kes liwat..


lagi baik habiskan belajar & jadi cekgu mcm chegu Bardigol


& Mat Syabu bodoh..
daripada sokong Komunis, bodek LGE & saman MB kedah..

kenapa tak pertahan Surau dari diroboh & membuat Komplekks perniagaan Islam??

Tengok Kat Kelantan..Bazar Tok Garu sampai sekarang masih tak jalan..akibat Nik Najis kena tipu dgn LGE..

Servant of God said...

Nampaknya bagi PAS isu beruk2 dari KUIN lebih penting daripada isu Palestin dan Israel.

Kalau ada orang PAS yang masih cuba nak mengaku yang PAS ialah Parti Islam, sekarang ialah masa terbaik untuk kamu sedar dari mimpi kamu.

Sedarlah saudara, sedangkan UMNO masih boleh memperjuangkan Islam dalam kesederhanaan, kenapa tidak PAS?

Tinggalkan jelah PAS tu.

Ahmad Shukri Mokhtar said...

anon 4.07pm.
Anda mgkin ada masalah hormon estrogen yg tak stabil maka diberikan pil perancang yg smemangnya adalah hormon wanita,. Saya syorkan anda mengambil produk makanan kesihatan Royal Jelly iaitu susu lebah yg kesannya 40 kaliganda lebih baik dari madu. Sesungguhnya dgn izin Allah 80% masalah wanita boleh diselesaikan dgn madu. Kalau x nak bermadu elok mengamalkan minum madu dan memakan Royal jelly. kalau boleh elak jgn mengamalkan pil perancang kerana ia mempunyai kesan sampingan di kemudian hari. Boleh emel saya di blog saya www.shook747.blogspot.com

Anonymous said...

MAH BAU PUKI MAH MASIH MELEKAT KAT MUKA ABANG MAH!!!!!

Anonymous said...

4.07 & 4.22.

soklan tu untuk mat sabu ke??

sedap ni mah!!!

Anonymous said...

Laki normah? Atau laki yang muka dia ada bau burit normah? Hahaha....

Anonymous said...

DUTA PALESTIN TERKEJUT BERUK ANWAR PI SOKONG ISRAEL'. NI ABIM KA AH BENG??

SAJA BUAT CRITA2 Panik sket... tak lah panic sgt DATO HASSAN YG NAK MANGAMUK TU..


RUPO2 Hassan punya story xboleh tutup dgn simple ' Hadi LETAK JAWATAN.'

DIA KENA 'MB KEDAH DISAMAN MAT SABU'


NASIBKAULAH PARTI ADAT & SUKAN..

Anonymous said...

ABAI - Asal Bukan Anwar Ibrahim

Anonymous said...

Isteri Mat Sabu yang sah juga namanya Normah, klu tak silap Normah Alwi. Hidup Kak Normah, hang terajang je Mat sabu tu, jangan jadi cam Kak Jijah.

Wake UP! said...

MB Kedah tak sepenting Anugerah Tuhan!

Anonymous said...

laki Normah??? muka macam mat sabun je!!

☺ ☺ ♂ ☺ ☺

Anonymous said...

ekekekeke....berani ke laki normah ni ambil risiko terjah abg zizan...

abg zizan tu cenggeyy...skali dia jerkah termasuk totey laki normah...hahaha

laki normah kene cari regu le kalo nak jerkah abg zizan..

aziz bari dah tak berkutikk lepas kene jerkahh...muahahaha

Anonymous said...

Hj. Hadi dah nak pencen, sebagai orang no. 2 dalam saf kepimpinan PAS sekarang (Tim. Presiden tu) offcourse dia nak tunjuk power. Mat Shabu dah bayangkan lepas PRU 13, nak jadi Menteri Dalam Negeri. Kalau Anwar berhijrah ke Sg. Buloh, selepas rayuan Saiful selesai, ada peluang jadi TPM & PM. Boleh angkat Chin Peng jadi penasihat keselamatan negara.

Anonymous said...

hello 4;07

KAMU PUNYA MASAALAH HANYA AKAN SETLE KLU KO TONGGENG BONTOT SAMBIL TERSENYUM PADA NUAR AL JUBURI...

Anonymous said...

AUKU- pelajar KUIN__ apakah Azizan bermentaliti UMNO? Sbb tu puak2 UMNO tompang sekaki pura2 sokong MB ..... MB kedah pulak terperasan rakyat sokong tindakan yg bercanggah dengan perjuangan PAS sendiri tu....

rakyat kedah tolak UMNO, -- lantik MB PAS tp MB PAS pulak abaikan suara rakyat yg tolak UMNO/BN! .. betul ke MB kedah ni? atau ego tak bertempat macam Hassan ali tu....?

Nok said...

kah kah kah bila aku baca komen bro GAP pasal mat sabu...memang aku tergelak habis...memang le semua org tahu mat sabo tibai bini org sebelum dia kawin......yg aku heran bin ajaib pemimpin2m pas yg dulu bukan skrg dikatakan islamik boleh pilih pulak mamat ni jadi timbalan presiden pas?????nauzubilah....memang sah parti pas ni parti haprak...banyak kali aku katakan tuhan tak akan bagi barakah pada parti haprak ni.......memang ada rahmatnya Dr hassan disingkir....allah merancang segalanya....

Anonymous said...

membaca komen2 nie pun.. aku dah rasa berdosa pada Allah dan org yg dimaki hamun tu..ntah betul entah tidak..Allah jer yg maha mengetahui

tak kan tak ada ckit pun sekelumit di hati kau org rasa bersalah..rasa berdosa..pada Allah dan pada org yg kau maki saban hari itu..sedangkan aku yg membaca pun rasa berdosa..ya Allah ya Tuhan ampunkan dosa2 ku sebab terbaca komen2 jijik ini..alangkah rugi nya kamu semua...Waulahualam