Saturday, February 4, 2012

PAKATAN SELANGOR TUMBANG : INILAH DEFINISI KETUANAN RAKYAT !

XAVIER EXCO SELANGOR LARI LINTANG PUKANG !

38 comments:

arab said...

salam admin GAP...mohon linkkan blog saya..www.hurairahady.blogspot.com. terima kasih in advance..selamat berjuang admin..!!!

zainalsamsudin said...

GAP ini majlis apani .....????

Anonymous said...

Hahahahahhahaahah...

Padan muka lu xavier ...!!!!!!!

Anonymous said...

kalau rakyak diajar buat demo dan mengamuk dijalan.....

keganasan akan jadi perkara lumrah walaupun untuk satu mesyuarat...

pemerintah negara akan datang samada dari BN, PKR, PAS juga akan ditumbangkan melalui demo jalanan...

- Pengundi Atas Pagar -

Anonymous said...

keling keling hahaha...

Anonymous said...

Mohon dijauhkan oleh Allah negara ini diperintah oleh puak2 yang mencetuskan keadaan kelamkabut spt itu..Sesungguhnya Islam itu bermaksud Salam, peace, aman, tertib, damai, sejahtera..

Anonymous said...

si mangkuk xavier mesti ckp ini umno punya salah

Anonymous said...

apasal gua tgk macam ada muka MP Kelana jaya...dia dah tukar profession ke?

Anonymous said...

keling,,keling.... politik ala sivaji.......the boss..

Anonymous said...

oi pkr bodo..padan muke korng..korng yg suke ajr rkyt memberontak..skrng ape yg korng ajr tu makan diri korng....ni meeting sempena ape ni...hahahhahaha...slalu sgt tpu rkyt..padan muke pkr bodo oi..oi bdk2 pr...pemimpin korng sume bodo2...

Anonymous said...

hahaha....dl puak2 ni gak yg ajar rakyat lawan kerajaaan dgn ara mcm nie...xde berunding elok2....main terpekik terlolong mcm nie, merusuh la baring atas jln la....skrg puak2 nie dh jd pemerintah rase kn la hasilnye atas didikan mereka sdri....padan muke.....

Aku Pun Paria Juga said...

Ini Majlis Keling vs Paria

Anonymous said...

INI CITER DARI BLOG UMNO SENDIRI.

Belum pernah ada mana-mana mantan Perdana Menteri, baik Tun Dr Mahathir mahupun Pak Lah mempunyai patung replika yang ditegakkan di Batu Caves sewaktu memegang tampuk pemerintahan.

KALAU YER PUN NAK AMIK UNDI ORG INDIA PUN..TAK KAN SANGGUP LETAK REPLIKA SEBESAR PATUNG KAT BATU CAVES TU...MASYALLAH...APA NAK JADI UMNO..

MENGATA DULANG PAKU SERPIH..MENGATA ORANG AWAK YANG LEBIH..DOSA PAHALA ..SYIRIK TOLAK TEPI ASALKAN BN MENANG...MASYALLAH

Anonymous said...

“Saudara-saudara sekelian percayalah. Kita menentang UMNO bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana dia lama memerintah Kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan Perlembagaan penjajah, mengekalkan undang-undang kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah! Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapai mereka. Oleh kerana itulah kita cuba berlawan dengan mereka!
Percayalah saudara-saudara, perjuangan kita adalah jihad! Ucapan kita adalah jihad! Derma kita adalah jihad! Bergantunglah kita kepada ALLAH dengan menghadapi puak-puak ini. Kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam! Kita tidak perlu masuk Budha. Kita tidak perlu masuk Hindu. Kita tidak perlu masuk kristian. Tapi kita menjadi kafir dengan mengamalkan politik suku agama suku!”.
JELAS MAKSUD ‘AMANAT HADI 1981’
PERLEMBAGAAN PERSEKUTUAN ITU KAFIR
“Justru kerana isu Negara Islam dan perlaksanaan hudud dan syari’at menjadi punca perpecahan Barisan Alternatif dahulu, maka PAS perlu membuat satu pengorbanan dan ijtihad besar untuk tidak memasukkan persoalan Negara Islam dan perlaksanaan hudud diperingkat Persekutuan. Peruntukkan mengenai Islam adalah mencukupi sekadar apa yang telah termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan dan saperti yang diamalkan diperingkat Persekutuan!
Seandai menang dalam pilihanraya akan datang, Barisan pembangkang akan menubuhkan sebuah kerajaan demokratik dan adil diperingkat Persekutuan, yang mendokongi Perlembagaan Persekutuan sedia ada!”.
JELAS MAKSUD ‘AMANAT HADI 2003’!
PERLEMBAGAAN PERSEKUTUAN ITU CUKUP ISLAMIK!
Bersuaian dengan Amanat Hadi 2003 ini, maka lahirlah Dokumen Perjanjian Persefahaman Pakatan Pembangkan BiaDAP-PKR-PAS pada 18 Dis 2009 yang bersetuju tidak menjadikan perjuangan Negara Islam dan perlaksanaan hudud sebagai agenda bersama.
Ini diikuti dengan kelahiran Kitab Jinggay yang langsung tidak menyebut soal Negara Islam dan perlaksanaan hudud. Kemuncaknya ialah perisytiharan Manifesto Bersama Pakatan BiaDAP-PKR-PAS 2011 yang jelas tidak menjadikan penubuhan Negara Islam sebagai agenda dan menolak perlaksanaan hudud sekiranya mereka diberi peluang memerintah Malaysia

Anonymous said...

Raja Lawak versi PKR (Pandy Kutty Rakyat). Masing-masing mabuk todi. Ni semua UMNO punya salah.

Anonymous said...

PKR menjadikan demonstrasi,pemberontakan, melanggar undang undang sebagai amalan.Nah sekarang dalam PKR jika tak puas hati buat kecoh atau berdemonstrasi. Tapi tak menghairankan kerana itulah yang di ajar oleh PKR. Ha ha ha ha senjata makan tuan....

Anonymous said...

Anon bodo PR tukang divert isu dah mari!!!

standard.. keje dia hanya copy and paste entah ape2...

woi stick to the issue lah wei!!!!

cikgu rokiah said...

kat video ni patutu ada lagu aishah "janji manismu"....

Servant of God said...

Kepada penjilat2 pakatan haram,

Selama ini kamu ajar pengikut2 kamu supaya berkasar dengan pihak berkuasa, supaya tidak tunjuk rasa hormat.

Sekarang kau ambik balik hasil didikan kamu.

Setelah tengok video nih, aku yakin, di mana saja pakatan memerintah, hatta tadika untuk kanak2 khas sekalipun, memang akan kacau bilau.

Apa yang boleh kita harap dari pakatan? Ketua dia sendiri biarkan sewa ibu pejabat parti tidak berbayar sampai bangunan nak kena lelong.

Kepada baghal yang copy n paste tuh, tak payah la kau nyemak. Cuba kau citer kat aku apa yang baik sangat pasal ketua2 sanjungan kau tuh.

Cuba citer. Kalau kau berani laa kan.

Anonymous said...

TERBAIK
DAI GAP

Anonymous said...

Fuckatan kalau hadir Majlis rakyat mesti bergaduh nak bertumbuki... susah betul nak bertumbuk... patut ler Exco Selangor naik elaun... ada Elaun kena pukul, Elaun kena tumbuk, Elaun masuk hospital... dulu2 susah nak tengok suasana macam nie.

NanyangZ said...

sepatutnya TV3 dan RTM tyangkan dlm berita utama....biar semua org tahu,biar berok2 PKR ni malu besaq....

Anonymous said...

Baiklah anggapkan kita bersetuju dengan pandangan anom 10.16 bahawa bermacam2 benda yang tak kena dengan Umno & BN yang memerintah sejak lebih 50 tahun lalu.Cubalah namakan parti alternatif yang lebih baik sebagai menggantikan kerajaan sekarang.PR(Pkr,Dap,Pas)atau Pas,Dap,Pkr sahaja secara berasingan ???? Mustahil bagi mana2 Gabungan atau scara berasingan tersebut dapat memerintah negara dengan baik dan sempurna.Lihatlah betapa becelarunya negeri2 yang diperintah spr Sgor,Kedah,PPinang & Kelantan.Jadi mahu tak mahu tak ada alternatif yang lebih baik dari BN yang diterajui oleh UMNO!!!!!!!

Nok said...

kita tanya balik pada penyokong2 PR kat laman ni...yg menfitnah tak habis2....agak2nya situasi masakini boleh menang ke Pembangkang kalau buat PRU13????dgn PKR lintang pukang...dgn Pas keadean merunsing.....penyokong2 haprak PR...tak malu ke kata PR boleh menang PRU13....cuba ambik cermin besar dan tanya agaknya2 PR boleh menang ke????tuhan tidak akan bantu kepada mereka2 yg telah merosakan agama islam...dan tidak akan memberi barakah pada puak2 haprak ni....

Dr Hassan telah di takdirkan tuhan untuk membuka tembelang/pekung yg di lakukan haprak2 pas dan pkr selama ni....jgn mimpi disiang hari le nak menang nanti....buat kata pepatah yg di kejar keciciran ,yg di kendung masuk umno....keh kehk keh...memang rosak akhlak org2 Pas termasuk penyokong2nya...komen cut & paste buat karen letrik aje sape nak baca dan sape nak percaya?????lu baca sendiri lah......memnag mangkuk ayun le Pas ni....termasuk bajingan tengek nik aziz...

Anonymous said...

Cantik GAP macam filem bollyood di mumbai..tamil nadu...kakakaka tergoleng2 hamba tengok..bayangkan masyarakat ini dalam dunia cyber ni...masih layakkah mereka berada di malaysia yang hampir menuju ke wawasan Tun 2020...fikir sendiri la beb...hahahahhah.gelak...hahah,,ambo tek rela tengok bumiputra kita seperti ini..

Anonymous said...

anon 10:16 said..
i'm gay i okay..i like sontot same like anwar aljuburi...my real mentor...if i die i also syahid...my jihad is back side....i like..peace

rakab said...

Belum bah lagi dah karam...ceh !!

Anonymous said...

kepada anon 1000am
Tolong beritahu patung replika siapa kat Batu Caves?

- Pengundi Atas Pagar -

Anonymous said...

Aku ingat hari ni nak pi zoo tapi lepas tengok video ni rasa2 tak jadilah.. kensel je! walaupun tanpa subtitles tapi adegan aksinya buat aku terpegun! he he!!


☺ ♂ ☺

Anonymous said...

anon 1:08 pm!

aku setuju dgn kau! kalau nak pilih kerajaan pilihlah yg paling kurang bawa masalah & mudarat! BN tak perfect 100% tapi itu sahaja pilihan terbaik yg kita ada sekarang ini.. kalau pilih fackatan haram gerenti lingkup M'sia.. so pandai-pandailah kita memilih, jangan terpilih yg merosakkan bangsa,agama dan negara!! Hidup Hassan Ali & Perkasa!


☺ ☺ ♂ ☺ ☺

Anonymous said...

antara dialog yg kita dengar ...

a] kalu lain kali ini paktan rakyat tadak menang ..selangor ini !

b] satu solan, satu MP tdk ada jawab , jawab lain punya ...

maknanya , ramai kaum India di selangor tidak akan sokong pakatan lagi pada PRU akan datang !!

maknanya besar/cerah harapan BN utk tawan kembali selangor , itu pun kalau UMNO mahu menang !

Anonymous said...

ANON 10;00 ....

PATUNG BATU CAVES JE NAMPAK ?

PATUNG BUDDHA TERBESAR DALAM NEGARA DKT KELANTAN APA CERITA ??

Anonymous said...

sokong le FUCKATAN tu...haram aku sokong pemimpin kaum Lut tu!!!

Anonymous said...

Bandingkan........

Perjuangan POLTIK ASSOBIYYAH, UMNO...... ISLAM hanya untuk Parti, Melayu dan Raja saja...?
VS
Perjuangan POLITIK ISLAM, PAS .. Islam syumul... ISLAM untuk Semua Manusia.. “Islam For All” ... Islam untuk ummah dan Allah!


RasuluLlah SAW bersabda:
Maksudnya: “Bukan dari kalangan kami, mereka yang menyeru kepada Assobiyyah. Bukan dari kalangan kami, mereka yang berperang atas dasar Assobiyyah. Bukan dari kalangan kami, mereka yang mati atas dasar Assobiyyah”
Fikir2kanlah......... siapa yang SONGSANG?

Anonymous said...

Apa isu yang sebenar sehingga begitu kecoh sekali? Saya amat hargai kalau ada sedikit komentar atau latar belakang kekecohan tu.

Anonymous said...

Macam cantik muka PR ! Bila bergaduh sesama sendiri suruh panggil POLIS, tapi bila POLIS jalankan tugas diluar, kamu maki POLIS ! BODOH !

Anonymous said...

PADAN MUKA !Sekarang giliran kamu pula PR ,dulu semasa PRU12 kamu hasut masyarakat India agar bencikan BN.ALLAH MAHA ADIL !

Khatib Koyan said...

Pecacai-pecacai PAS tak payah nak susah2 cakap pasal Islam.

Apa yang kamu cakap lebih banyak bohong, fitnah dari betul.

Rakyat dah muak dengan dalil2 yang kau orang jual untuk beli undi.

PAS dah karam dengan Islam yang direka untuk menipu rakyat.