Tuesday, February 14, 2012

PEMUDA PAS MENAMPAKKAN PERGOLAKAN.

terdapat riak perlumbaan dalam dewan pemuda pas.
anak nik ajis sudah 2 kali lantang menegur dap.
pertama sewaktu cadangan kelantan mahu melaksanakan hudud dan ke 2 mengenai isu valentine.

tantawi nampak terpinga-pinga dalam apa juga proses menonjolkan kredibel pemuda pas di mata penyokong.
tantawi menyokong bersih, lantas bersekongkol dengan ambiga.
tantawi dilihat cukup takut untuk menyatakan sokongan terhadap himpun, perhimpunan anti murtad.

bagaimana pemuda pas tidak mahu menyokong pembantaian murtad menimbulkan persoalan.
aku dapat rasakan politik tantawi tak lama akan bertahan.

11 comments:

hamzah bin yahya said...

aku yang pertama...heee...heeee

Anonymous said...

Aku yang kedua :)

Bilalah agaknya PAS nak saman MB Ganu yang cakap PAS ialah Parti....

Anonymous said...

pemuda pas seperti makluk asing berbadan satu berkepala lima!!!otak masing-masing berlainan fikiran!!!

orang kampong kata...berkecelaruan minda gamaknyer!!!!

justeru tu..ayohhh pemuda pas...mulakan satu tekad satu tujuan satu impian kerna ALLAH TAALA!!!!!

buang sikap dan sifat parasit!!!!

Anonymous said...

homosexsual tidak perlu dihukum oleh negara selagi ia tidak dilakukan di hadapan publik--Anwar ibraham..

Nok said...

pergolakan dalam pas tidak mengejutkan..telah diramal sejak awal lagi...akan berlaku perkara tersebut..cuma lambat atau cepat aje..sebagaimana dlm komen aku yg lepas...kronoloji dgn apa yg terjadi adalah petunjuk dari allah...lanjutan puak2 ni sembahyang hajat minta tuhan tunjukkan kebenaran....

nah skrg satu2 keburukan pas akan terbungkar...dan dgn sendirinya rakyat akan tahu dan dapat menilaikan yg mana intan yg mana kaca....tunggu sajalah apa yg akan terjadi seterusnya....'.next change'

Dr Hassan & the gang sekadar pelengkap agenda tuhan bagi membongkar kerosakan yg di lakukan oleh puak2 haprak ni...seterusnya membalas dgn setimpalnya di atas dunia ni kepada nik aziz dan penyokong2 haprak...PR

SuperSamKong said...

berani ka hampas ni lawan anwar ibrahim????????

Anonymous said...

pergolakan ni harap bukan nak menagih undi sebaliknya untuk kebenaran...

jgn main2 dgn kutuk laknat ALLAH TAALA...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

siapa berani lawan anwar mulut mereka disumbat dengan wang kertas dan akan tidak dapat jawatan bila sampai keputrajaya..jadi ketepikan islam. seperti yang diluahkan oleh dr hassan ali.

Anonymous said...

ini semua bukan pejuang islam,setakat kulit pun tak ada.Pakai kopiah nak tunjuk aku lah orang beriman,batal. Allah hanya ambil kira hati hati kamu.Kalau tak faham,cari lagi ilmu,ilmu Allah luas.

Anonymous said...

Pemuda PAS hanya main wayang. Kena kejut dengan DAP sikit mula tarik balik kenyataan. Telor sudah hilang. Berpura-pura sahajalah mereka ini. Yang penting bagi mereka hanyalah macam mana nak dapat kerusi saja. Undi cina penting untuk mereka.

Nok said...

anon 5:03 cakap macam le pandai sgt suruh drhassan cari ilmu...nko tu apa ilmu ada ???? ilmu hisap kote...ilmu makan taik aljuburi....komen nko pun riak macam cibai....macam lebih pandai dari nik aziz pulak puiii...komen bodoh macam babi....