Sunday, February 26, 2012

PRU 13 : SELANGOR BAKAL TUMBANG KALAU INI DILAKSANAKAN.

67 comments:

Pengundi Baharu said...

BETUL.AKU SETUJU. TAK PAYAH HARAPKAN PAKATAN MEMERINTAH. SILAP HARI BULAN YANG LAIN DIAGADAI. KALAU TOL METRAMAX BOLEH DIROBOHKAN KENAPA TIDAK TOL BATU TIGA.

Anonymous said...

good work umo/BN shah alam! This point good for pru13,rakyt msti support BN PUNYE,FUCKATAN RAKYAT comfirm tak mungkn dpt support dr rakyt lg,good luck BN~Semut hitam

YB Raz said...

time umno perintah, pembangkang minta hapuskan tol..time pembangkang perintah, umno pulak suruh hapuskan tol..2x5 je..pusing pusing isu yang sama juga.

Anonymous said...

kalau nak pakai bayar la...
kalau nak free try la minta...
untung nasib dapat...
siapa dapat mansuhkan tol dapat undi lebih...
mungkin la lebih skit...

pejuang hamas...

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah.

.

Anonymous said...

TEMAN MEMANG SUTUJU TAJUK DIA ATAS ..TAPI APA YG.MENDUKA CITA KAN KEBANYAKAN PENYELARAS BN NI RAMAI RAKYAT TAK KENAL APA SEBAB NYA ? SEMALAM TEMAN PERGI SEK KEB SUBANG KE SUBANG U3 .ADA SEORANG TUA BERTANYAKAN KEPADA ORG.MUDA DI SEBELAH TEMAN ITU KE MEGAT..? BAJU DIA PAKAI TULIS NAMA MEGAT.. , LALU ORG .MUDA TU JWP..ENTAH AKU PUN TAK KENAL.TEMAN TERUS SAMPUK APE YG.DEMER SEMBANG ..MEMANG ITU LE MEGAT FIRDAUS ANAK MEGAT JONIB.

ALANGKAH MALANGNYA PENYELARAS X2 BN NI MASIH TIDAK LAGI DEKATI RAKYAT..ITU BARU PENYELARAS BN DUN KOTA DAMANSARA ..KALAU DUN SUBANG LAGI ....ORG.TAK KENEY..TEMAN SENDIRI PUN TAK KENEY...

WALAUPUN SEMENJAK PKR MEMERINTAH NI BANYAK PELABUR X2 CINA PENING KEPALA NI DEMER CERITA KAT TEMAN SENDIRI...ADA SEORANG AKITEK PERNAH BAGI TAU TEMAN KALAU LU ORG.BN KALAU NAMA DAH REJECT KAT PEJABAT TANAH JGN HARAP NAK DAPAT APPROVER.

Anonymous said...

Wihuwihu hahahaha yeeehaaa tol dan highway hahahaha sbelum ni dh dengor menteri mane ye hahahahaha baru ingat hehahaha ketua menteri hahahaha dap plak tu hahahaha dr utara smpai selatan percuma hahahahaha semua janji hahahaha mana lagi hebat hehahaha yeehaaa..

CopyPaste-TembakJerr!!! said...

betul aku pun sokong elok mansuhkan ajerr tol batu 3 tu dah lama sangat ...

Melayu Perak said...

kah...kah...kah...

rupanya 500 aje yang datang....

Pasukan polis telah memulakan kawalan lalu lintas sejak seawal 6 pagi sementara lebih 20,000 dijangka menyertai Himpunan Hijau 2.0 anjuran kepimpinan Pakatan Rakyat (PR) dan beberapa pertubuhan bukan kerajaan di sini pagi ini.

Himpunan, yang telah berlangsung di padang Majlis Perbandaran Kuantan (MPK 4), dianjurkan bagi membantah loji nadir bumi Lynas di Gebeng.

Setakat pukul 11 pagi ini, kira-kira ‎​500 orang membanjiri padang MPK4 dan kempen dimulakan dengan nyanyian lagu Negaraku dengan bacaan doa.

Sasterawan Negara, Datuk A Samad Said juga hadir dan dijangka akan mendeklamasikan sajak Gebeng Yang Luka dan Tazkirah Jam 3 Pagi' khas buat Badrul Amin

Pengerusi Bersih 2.0, Datuk S. Ambiga juga kelihatan di pentas bersama Samad.

Anwar Ibrahim bersama pimpinan utama PKR tidak akan menghadiri Himpunan Hijau 2.0 kerana malu Badrul Amin ditangkap Khalwat.

Anonymous said...

Apabila perempuan Cina itu melihat saya mengeluarkan sepucuk pistol, dia merayu supaya dilepaskannya kerana dia sedang mengandung. Azilah (pegawai pemerintah kepada Sirul) menarik perempuan itu dan [menghumbannya] ke atas tanah. Saya segera menembak pada bahagian kiri mukanya. Kemudian Azilah menanggalkan pakaian perempuan itu dan memasukkan pakaian yang ditanggal itu ke dalam sebuah plastik hitam. Azilah mendapati tangan perempuan itu masih bergerak. Dia memerintahkan saya untuk menembak sekali lagi, dan saya melakukannya”, ujar Sirul. Ini adalah merupakan pengesahan yang pertama identiti pembunuh Altantuya. ” Kemudian kami mengusung mayatnya ke dalam hutan, Azilah membalut bahan letupan di sekeliling kaki, abdomen dan kepala perempuan itu dan kemudian kami meletupkannya.”


~ demikianlah statment 2 org pegawai khas Najib yg tidak langsung mengenali An-Tantuya dan cuma patuh arahan bosnya sahaja.

Anonymous said...

melayu perak / melayu berak

engkau ni baru keluar dari lubang ker..
atau baru turun dari pokok

500 kepala hotak engkau..kah..kah
nampak sangat engkau ni tak dapat terima kenyataan.

ok ..aku tunjukkan engkau...
buka la blog malaysiakini..biaqpila..media 4rakyat m'sia..milo suam..cenangau..shalehudin..siasahkini..detikdaily..rakyat marhaein..
dengan gambar dan video sekali..
baru engkau nampak dgn mata kepala engkau akan sokongan dan kehendak rakyat!!

bukan blog papagomo & gap ni..tak habis2 video lucah..maki2..caci2..fitnah..sebab tu fikiran kau jadi jumud!!

Melayu Perak said...

pandai ko buat fitnah pegawai khas najib....

konon ikut bosnya najib.....

Anonymous said...

Jumlah kedatangan RAKYAT mengikut catatan DB.

BERSIH 1.0 = 50,000.
BERSIH 2.0 = 100,000.
Countdown Tahun Baru bersama UAI di Shah Alam = 80,000.
Konvesyen PR di Alor Star = 50,000.
Jelajah FITNAH DSAI seluruh negara = Tidak terkira.
Hari keputusan DSAI diumumkan diJalan Duta = 7,000.
Himpunan Hijau di Kuantan = Masih menunggu angka rasmi.

Macam nie kata RAKYAT nak undi BN pada PRU akan datang? Fikir sendiri la ek.. :)

Kenapa RAKYAT tidak berpuas hati? BN & UMNO ada jawapannya.

Cukuplah selama 54 tahun RAKYAT diperbodohkan.

TUMBANGKAN BN pada PRU ke13!

Pendek kata......jlaslah kbangkitan rakyat atas sumpahan ''suara rakyat suara kramat''...yg bisa menyelenyapkan BN/Umno dari persada politik tanah ayer....Buatlah mcam mana pun, yg jelas kuasa rakyat kini tlah sampai ke kemuncaknya!....Sana sini slogan ABU menjadi siulan ngeri buat mereka yg menunggu degup jantong terhenti.

Anonymous said...

KEPADA RAKYAT MALAYSIA... INI BUKAN UGUTAN .. INI BUKAN MAINAN.. INI ADALAH SOAL NYAWA.. MAHUKAH POLIS ..TENTERA .. BOMBA .. MENGUTIB MAYAT TAK KIRA KECIL BESAR ..TUA MUDA ..DISEKITAR SERATUS KILOMETER ATAU LEBIH DISEBABKAN LYNAS ?? ... APAKAH ORANG UMNO BEE END PENTINGKAN DUIT DARI NYAWA ?? CUBA BLOGGER UMNO YG PANDAI KOMEN DI SINI !!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Oi melayu perak..memandai kamu letak namu tu. kamu ingat org perak semua mcm kamu ke...aduhh ade yg kene ni karang..baik kamu tukor...malu dapat sakit dapat....paham ke...

Anonymous said...

anon 4:44

betul ckp kau tu.

mereka tak jadikan iktibar kejadian di russia dan jepun..sedangkan negara maju pun tak dapat atasi masalah tu..inikan pulak m'sia..

buat stadium pun runtuh..konon nak buat loji toksid..!!!

pemimpin umno/ bn nie mana ada fikir pasal masalah rakyat..janji poket dia org masuk!!

lihat lah apa jadi kat m'sia..dasar bangang bn lah..kebanjiran warga afrika..bangladesh..indon..myanmar..nepal...ceh!!...hancur m'sia dgn masalah ni!!

Azrin Hardy said...

Anon February 26, 2012 4:42 PM

_________

BODOH nak mampus..!

Melayu Perak said...

anon 4.44 pm...

baghal betui ko nih.....

sedangkan Dr.Che Rosli adun pas sendiri xakap lynas tuh selamat....

ko pakar nuklear ke....?????

Azrin Hardy said...

February 26, 2012 4:44 PM

February 26, 2012 4:49 PM
__________

LAGI BODOH..!

Langsi said...

Melayu Pe..RAK! Memang "prak" beno kome ni yoep!

Jgn takat baca blog pro UMNgOk Be-eNd je...sebab tu nko dpt info 500 org je. Masuk la blog pro PR... baru nko nampak kebenaran, 15,000 beb!

Memang prak beno mike ni!

PAShit said...

yek eleh kumpul pengikut taksub satu Malaysia cakap besar.

KORANG AGAK2 KALAU BN BUAT MCM TU BRP PULUH RIBU YG DATANG AGAKNYA YE?

sebenarnya korang ni semua ckp kosong je...

Aku mintak korang nasihatkan BAD rul ameen bertobat cepat!

'IMAM MAHADI TUUU...' hahaha

PAShit

Anonymous said...

melayu perak

jangan lah jadi bodoh dan bangang sangat!!

kalau tak bahaya..kenapa australia tak proses sendiri sisa toksid tuh!!..negara dia lagi besar..
negara tu pandai..pemimpin m'sia bangang!!

Yang m'sia jadi bangang sangat pegi amik buat loji penapis sisa nadir nuklear tu buat apa!!
sebab projek nak kayakan pemimpin!!

Anonymous said...

NAK GUNA JALAN BAGUS KENALAH BAYAR TOL, KAMEK ORANG KAT SARAWAK NI PERJALANAN 400KM MEMAKAN MASA 8 JAM,KAU ORANG KAT SEMENANJUNG JALAN 400KM MAKAN MASA 3JAM AJA, BERSYUKURLAH,KALAU TAKNAK BAYAR TOL GUNA AJA JALAN KAMPUNG

PAShit said...

ntah ape2 punya logik bangang pencacai...

Lynas buka kilang kt Malaysia itu adalah kerana kos operasi lagi murah ngok! hahaha adoi

agak2lah kalau nak tipu orang pun...

dah sah2 Pakar nuklear PAS sendiri ckp Lynas selamat. Korang saintis nuklear ke hehe bangang

PAShit

Melayu Perak said...

anon 5.35 pm....

ooii bangang ko tau tak kilang lynas nih ada kat cina aje.....

dia orang buat kat malaysia nak hentikan monopoli cina....

bodoh...tak tau ke dekat sini kos buruh lagi murah....

Melayu Perak said...

satu lagi bukan logi penapis taksid lah baghal.....

nih kilang buat komponen elektronik baghal.....

Melayu Perak said...

cuba ko tengok gambar dari semut hitam nih.....

yang gambar kat mkini tuh tah tahun bila punya gambar.....

Melayu Perak said...

MANA 20RIBUNYA???



KUANTAN: Penganjur Himpunan Hijau 2.0 didapati tidak mematuhi syarat-syarat yang dipersetujui bagi mengadakan himpunan di padang Majlis Perbandaran Kuantan (MPK4) di sini, Ahad kata Ketua Polis Daerah Kuantan, Asisten Komisioner, Mohd Jasmani Yusoff.

Beliau berkata antara garis panduan yang telah dilanggar ialah beberapa kumpulan didapati berarak daripada tempat mereka berkumpul menuju ke padang MPK 4 bersama-sama pemimpin parti pembangkang, membawa kanak-kanak di bawah usia 15 tahun menyertai himpunan, memberi ucapan berbaur politik serta menjual dan mempamerkan pelekat serta sepanduk yang mengutuk kerajaan turut di bawa oleh peserta.

“Kami akan memanggil pihak penganjur dalam satu pertemuan bagi membincangkan mengenai syarat-syarat yang dilanggar.“

Dalam pertemuaan sebelum memberikan kelulusan untuk mengadakan himpunan, pihak penganjur telah bersetuju dengan syarat-syarat yang ditetapkan.

Pada masa akan datang kami akan mengkaji semula kelulusan untuk membenarkan himpunan seperti ini, agar masalah yang sama tidak akan berulang,” katanya kepada pemberita di sini, Ahad.

Mohd Jasmani berkata pihak polis berjaya mengawal keadaan daripada sebarang kejadian tidak diingini.

“Pihak polis juga memberi kerjasama sepenuhnya termasuk tidak mengadakan sekatan jalan dan malah memberikan penunjuk arah ke padang MPK 4 kepada orang luar yang datang ke perhimpunan itu,” katanya.

Beliau berkata kira-kira 300 anggota polis termasuk pasukan Unit Simpanan Persekutuan (FRU) turut diletakkan di kawasan perhimpunan bagi mengawal keadaan.

Ps: Apa nak heran kalau diorang langgar syarat pihak Polis tu. Sedangkan hukum Allah pun sanggup diorang langgar, inikan pulak hukum manusia. Tapi bagi la alasan yang bukan - bukan.

Dalam laporan yang dibuat oleh puak - puak Pakatan Pembangkang tu kata jumlah kehadiran Himpunan Hijau tu hanya sekitar 15ribu orang sahaja yang hadir.

Sebelum ni diorang kata nak kumpul 20ribu. Jadi mana selebihnya? Kena tangkap khalwat jugak ke? Tak pun diorang pu kena kaunseling dengan Ustaz Badrol Amin semalam. Hehehe...

Laporan Polis hanya mengatakan jumlah kehadiran hanya sekitar 3000 je. Tak lebih dari itu. Kalau ada pun setakat lalat dan langau yang mencukupkan baki 12ribu.

Nampak sangat la yang agenda puak - puak Pakatan Pembangkang ni semakin tidak dapat diterima oleh rakyat di Kuantan. Yang hadir dipadang tadi pun semuanya orang luar yang diberi duit makan dan baju percuma. Kalau tak de, jangan harap la dapat kumpul sampai 3000!!!

Langsi said...

Sian aku tengok puak UMNgOk Be-eNd ni, jenoh menafikan kenyataan; takut mengakui kebenaran.....tanda-tanda menghampiri kejatuhan, semakin hampir dengan kekalahan!

Susah betul nak mengakui jumlah kehadiran rakyat marhaen.....
UMNgOk Be-eNd cuma mampu dapat kehadiran seramai tu masa pemberian BR1M - Beri RASUAH 1 Msia je!

KERA...jaan UMNgOk Be-eNd bagi ambik, masa undi pangkah sape aje ASAL BUKAN UMNgOk (ABU)

Dgn kekuatan pembangkang sekarang, baru KERA...jaan UMNgOk Be-eNd takut dgn rakyat. Baru tersedo nak hulur rakyat dgn duit, pembangunan, bantuan dsbnya.

Selama ni 54 tahun dok pentingkan tembolok sendiri dan kroni.

JOM BERUBAH... Pembangkang kuat, baru rakyat dapat habuan. Kalo nak HABUAN yg lebih baik...pilih aje PR. Pemerintahan yg lebih baik tanpa RASUAH pasti menjamin negara berkebajikan!

Langsi said...

Pemimpin UMNgOk Be-eNd yg BNgang dan BNgap hanya minta hapuskan salah satu TOL je?

PR dah jamin kalo perintah akan hapuskan TOL... korang dah perintah pun, cuma berani nak mintak je? Hapuskan salah satu TOL je...bukan dua-dua? Makin BNgok dan BNgong pemimpin UMNgOk Be-eNd ni.

Dah tahu TOL yg lebih lewat dibina pun dah dihapuskan... baru skrg nak minta hapuskan TOL Batu Tiga?

Yg paling herannya hanya Ketua Bahagian yg nampak... YB2 dan MP2 UMNgOk Be-eNd tak nampak ke? Mungkin tengah mabok dengan duit dan kemewahan yg dikumpul kot?

Maka sah la puak UMNgOk Be-eNd ni BNgai... dulu, kini dan selamanya!

Langsi said...

BNgang + BNgap + BNgok + BNgong + BNgai = BN - Binasa Negara

UMNgOk Be-eNd... 5 BN dulu, kini dan selamanya!

Anonymous said...

Bila Pakatan kuasai Selangor....

..Ketua2 UMNO baru turun padang cari simpati rakyat yang mereka perhambakan dengan pelbagai "tol" selama ini.....

..Ketua2 UMNO mula berdemonstrasi jalanan saban hari walaupun mereka cemuh demonstrasi jalanan sebelum ini... mereka berdemo demi kontrak & projek "santa claus" yg terjejas kerana Pakatan tidak lagi layan amalan kronisme UMNO...

..Ketua2 UMNO tak bebas lagi memerintah Masjid2/Surau2 di Selangor secara diktator melalui JAIS atas nama Sultan! Pakatan merdekakan rakyat...Pengerusi/ AJK Masjid2/Surau2 dipilih bebas secara demokrasi & syura oleh semua rakyat ...

..Ketua2 UMNO semakin gelisah bila SELCAT membongkar satu persatu "penyelewengan" & "korupsi" mereka .... termasuk JKKK Persekutuan..

..Ketua2 UMNO semakin merapu & meracau bila rakyat tergelak dengan hipokrasi 1Malaysia Najib jadi 2 JKKK (JKKK UMNO/BN Vs JKKK Negeri) & 2 Ketua disetiap kampong diSelangor .....

..Ketua2 UMNO semakin kalut bila program2 kebajikan rakyat Pakatan semakin terserlah...

..Ketua2 UMNO semakin gudah bila masyarakat menengah Melayu & bandar pandang sinis terhadap segala kata2 "air liur basi" tuan2 besar mereka..

..Ketua2 UMNO terus kuciwa bila Najib menyindir "Program Syok Sendiri" bermuka2 mengampu PM/ TPM saja .....

Anonymous said...

Sebenarnye puak2 amno yg buat demo hapuskan tol adalah wayang unt melobi diri..paham jelah pru dah dekat. semua nak jadi calon..buatlah sesuatu dulu barulah pengundi lembu nampak...tol tu adalah alasan bodo mengaburi mata..konon dialah hero juara rakyat...hanya berjiwa lembu yg mengikut puak2 ni...

Anonymous said...

Wah banyak lalat nampak...panas sebab demo tak dapat sambutan ke?

Anonymous said...

Pendemo penyumbang ekonomi negeri Pahang beb.....banyak juga la duit kerajaan negeri pembangkang mengalir...syukur orang memberi kita merasa.....

Anonymous said...

PERSOALANNYA ADA LAGI KER ORANG NAK MENYOKONG PR....PUAK-PUAK ROSAK AKHLAK

Anonymous said...

Pembangkang perasan bagus je...padahal tahu hakikat kini rakyat dah jelak dengan pembangkang......PERSOALAN ADA LAGI KER RAKYAT NAK SOKONG PR?...ada...pengundi cina yang harap DAP dapat memerintah....puak-puak otak tut..tut...dalam PKR.....penyokong PAS yang perasan suci......ha..ha..kelaut la korang

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Kereta proton, BANGKANG. Hari ni ramai pasngoink dan pembangkang yg naik dan beli kereta proton.

Jilat ludah sendiri.

Jambatan pulau pinang. BANGKANG. Hari ni ramai je pasngoink dan pembangkang yg guna jambatan pulau pinang.

Jilat ludah sendiri.

KLCC. BANGKANG. Hari ni ramai je pasngoink dan pro pembangkang bawak anak bini jalan jalan kat klcc.

Jilat ludah sendiri.

PUTRAJAYA. BANGKANG? Hari ni terhegeh hegeh nak ke putrajaya.

Jilat ludah sendiri.

Hari ni?? LYNAS. BANGKANG. Esok bila dah siap,
JILAT LAGI LUDAH SENDIRI.


Wei....korang ni mmg favourite dan hobi eh jilat ludah sendiri. Ni dah bukan jilat dah. Minum le terus, senang citer.

Selamat minum air ludah sendiri ye..

Anonymous said...

tol batu 3 dan sg rasau ni diberikan kepada pihak PLUS hasil rundingan antara pihak kjaan dgn PLUS, setelah PLUS disuruh menaik taraf alignment dari bkt kayu hitam - jitra yg tak berdaya maju, kos selenggara yg tinggi, toll collection yg rendah. tapi perkara ni rakyat tak tahu, rakyat celik2 mata dah ada highway cantik depan mata. tapi apa pengorbanan yg plus buat rakyat tak tahu. rakyat cuma npk PLUS untung 1 billion tapi PLUS hutang korporat 32 billion rakyat tak nampak. 98% pekerja PLUS adalah org melayu, servis sokongan mcm propel, opus dll semuanya 80% adalah org melayu. dan pekerja2 org melayu yg disepanjang lebuhraya utara selatanlah yg paling banyak mendapat manfaat. 80% pekerja PLUS seramai 3000 ialah pekerja di toll plaza. gaji average RM1500 sebulan. tapi org luar nampak pekerja PLUS kaya dan banyak duit, bonus 10bulan, dll. padahal bonus tiap2 thn selama 15thn kebelakangan ni cuma diantara 4-5 bulan. tapi pemberian mengikut KPI/PMS, kalau ikut KPI/PMS yg dpt 5 bulan bonus tak sampai 5 org setahun utk pekerja seramai 3ooo org, yg biasa dapat cuma 2bulan bonus. dgn gaji RM1500 dan bonus 2 bulan setiap tahun, berapa lah sangat yg pekerja2 PLUS dapat. kenaikan gaji hanya serendah 3% setahun selama kurang lebih 15thn, ada la satu dua thn yg naik 5%. boleh kita sendiri, setahun naik cuma sekitar RM30-40 ringgit.

tapi PLUS lah yg paling banyak dipolitikkan oleh pembangkang, yg terdiri dari org2 cina yg benci dgn perniagaan org melayu. padahal org melayu tak pernah kacau business org cina. org melayu tak pernah politikkan sg wang yg dikuasai oleh org cina, dll. tapi mana2 business org melayu sudah semestinya di kacau oleh puak2 ni. tapi yg sedihnya org melayu dan umno sendiri kutip utk dpt political mileage.

boleh di tutup kedua2 tol tu, tak dak masalah, tapi jgn la di politikkan, dan jgn la org umno sendiri terikut2 dgn gaya politik pembangkang yg mahu tutup semua toll utk raih keuntungan politik. bincang baik2 dgn kjaan pusat, kalau menang tutup la dua2 toll ni kalau ianya benar2 susahkan rakyat. tapi jgn politikkan dan jgn letak dlm janji p/raya.

sekian.
org lama

Anonymous said...

ri tu ari jemaat, wa dengo pejuang islam tak jadi demo depan kedutaan amarika....

depa dok kompoiii dkat bangunan tabung aji je bakk hangg....

sebab ujaannn...

pejuang islam apakebendenye kalo takot ujannn ...ekekekekekeke....

pejuang taik kucinggg...ekekekeke

Anonymous said...

Apa lah pencacai taik PKR nih.. menafikan kenyataan yang PKR tu haprak.. tuiih.

Melayu Perak said...

jelas himpun hijau gagal......

ikut tv3 yang datang hanya 3000 orang.....

Langsi said...

Melayu Pe...RAK! Prak sungguh nko ni.

TV3 dok pulun Anwar 24 jam 7 hari seminggu...ade pernah dia bagi peluang Anwar bercakap kat TV, tak payah banyak, setengah jam cukup le!

Itu pun nko percaya BaNgang-BaNgang dengan TV3Suku ni..... Tengok la dalam blog-blog pro PR.

Mana ade media KERA-KERA...jaan yg sanggup nak siarkan cerite drp pihak PR dengan sejujur-jujurnya.

Nape la BNgap dan BNgai sangat puak2 UMNgOk Be-eNd ni....

UMNgOk Be-eNd - BoNgok dulu, kini dan selamanya!

Anonymous said...



PAS = PARTI AJARAN SESAT
PAS = PARTI AJARAN SESAT
PAS = PARTI AJARAN SESAT
PAS = PARTI AJARAN SESAT
PAS = PARTI AJARAN SESAT
PAS = PARTI AJARAN SESAT
PAS = PARTI AJARAN SESAT

PART ISLAM SEMALAYA = PIS
HE HE PARTI KENCING RAKYAT!

ANWAR EJEN ISRAEL said...

PASngoink..

Bongok dulu kini dan selamanya..

Sbb??

Bangkang.bangkang,bangkang..

Dah siap..
Beli keta proton.
Bwk anak bini jln kat KLCC
Guna jambatan pulau pinang.
Terhegeh-hegeh nak putrajaya..
Hari ni...lynas plak..esok dah siap..terhegeh hegeh lagi.

Pendek kata,

PASngok mmg bongok dulu, kini dan selamanya..

Sbb byk sgt minum ludah sendiri yg keceper gedebuk celepak ke muka...

Kah kah kah kah kah

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Langsial,

Bengap lagi ngko.

Dah ludah jilat balik..

Selamat jilat ludah sendiri..

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Fuiyo..

Backing anwar tu..

Israel sayang la ngko nanti..

Tak lama lagi puji pujian la dlm jerusalem post.
Terer la anwar.

Takde lg org kita yg dpt tempat dan dipuji dlm JERUSALEM POST..

yogibear's season said...

Battle cry pre PRU 13,


KUANTAN, 26 Feb: Pakatan Rakyat akan membatalkan pembinaan loji pemprosesan nadir bumi di Gebeng oleh syarikat Lynas Advanced Material Plant (Lamp) sebaik mengambil alih pentadbiran Kerajaan Persekutuan.

... cuba gandingkan dgn battle cry pre PRU 12,

...kalau kita perintah hari ini,sebelum terbit matahari (dlm riwayat lain, sebelom ayam berkokok), kita akan tutup kilang arak!...

Semuanya... BOHOOOONG!

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Yogibear,


Bukan saja tak tutup, SUDAH RAMPAS PULANG BALIK

Lepas tu, keldai fuckatan percaya jugak. Almaklum la...diorang ni bongok bongok belaka.. Al maklum la pasngok...

ANWAR EJEN ISRAEL said...

LYNAS,

Kedangkalan anti lynas ni, sama mcm kedangkalan US anti kpd projek nuklear di mana mana negara Islam.

Di Iran, pembangunan nuklearnya mendpt tentangan yg amat hebat di peringkat antarabangsa diketuai oleh Amerika dan ISRAEL. Yg pelik, negara dia ada...boleh. Negara Islam..tak boleh.

Tp presidennya, cekal.

Di malaysia, ejen ejen ISRAEL dan amerika sedang menjalankan tugasnya.

PASngok mcm biasa...KELDAI.. Termasuk la ngko..Langsial...

Anonymous said...


PAS = PARTI AJARAN SESAT!


pis = parti islam semalaya

Eh, bunyi cam tayar pancit je

Anonymous said...

molot kata tutup, tapi bila lynas offer kontraktor angkat sampah, melompat2 pas cawangan alor akar berebut2 nak kan kontrak. puak2 munafik semua ni.

Anonymous said...

ketua umum kaki liwat dan zina.

ketua perang saraf, jual bini sbb nak pakai ferrari.

naib presiden tangkap khalwat dgn bini org pkl 2 pagi.

elok le tu.

Chow Sing Chi said...

Puak pakatan dlm ni sekoq ja dok komen mcm lalat...merimaskan..bagi la point yg bermutu..

Chow Sing Chi said...

Woi budak,mak hg x panggil masuk tdoq lg ka?pak hg ayaq dok naik pala dah nu...

Anonymous said...

kalao MCA atau MIC yang mohon gua rasa cepat terkabul bro..kurang dipolitikan oleh juak2 pembangkang nnt

Anonymous said...

Langsi..langSIAL..lamgCIBAI..!!

Lu org bakal TIDOR..!!
Lu org bakal LEMAS..!!
Lu org bakal MAMPOS..!!

Tik..Tok..Tik..Tok..Dh sedar lum..?!
Sory, puak 2 agen ISRAEL xkan pernah sedar..

Tik..Tok..Tik..Tok..wait & see, PRU13.!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Hangpa suma, langsiBAI & penTOTOK walak Pro Israel...Nie aku nk cakap skit,

Khalwat, zina dan liwat lebih bahaya dari kilang Lynas. Lendiak ( orang Kedah cakap ) lagi gerun dan mengerunkan dari Lynas!!!! Kah kah kah !!!! Ini mahfuz yang berkelulusan SRP dan si Khalid Gereja nak bercakap bab Nuklear serta nadir bumi. Tak ke bodoh dan dungu namanya !!!!! kah kah kah kah kah !!!!!

Anonymous said...

melayu berak

yang 3000 tu cuma langau2 jer yg terbang kat umno...kah..kah..kah

Anonymous said...

Anon 11.27,

Langau hijau tu..pasngok yg punya la...apa plak umno....

Wakakakakakaka

Anonymous said...

Anti Lynas yg sedang dibina di kuantan, pahang, malaysia...

Samalah korang dgn Amerika dan Israel yg anti pembangunan nuklear kat negara Islam..

Anonymous said...

Iran bina rektor nuklear...

Pahang tempat buangan siss radiokatif Australia ........ ==> tempat berak taik radioactive orang Australia la tu.... Australia tak mau sisa radioaktif ni disimpan & buang dinegara mereka.... umno setuju... tapi MB bangang otak masuk air tu kata 'pelaboran asing"... kakakakah.... pelaboran nak cacat & kubur rakyat sendiri!!!!

janji fulus masyuuuk.. UMNO apa peduli nasib masa depan rakyat!!!!!!!!

Otak geliga said...

kenapa org hanya memandang kilang nadir bumi ni bahaya seperti loji nuklear???

brader2, cik2, puan2, selama ni kenapa x da org bantah kilang yg membuat alat utk generate TENAGA SOLAR sebagai merbahaya???.....malah utk projek2 R&D berlambak chemical merBAHAYA yg boleh menyebabkan cancer, mutagenic etc researcher, pelajar2 universiti terpaksa hadapi??? x da org pedulipun???

ke mana2 bahan2 merbahaya ni dibuang??? please lah, org yg tak tau apa2 pasal chemical, solution merbahaya jgn byk cakap & beri pandangan dangkal boleh tak???

biarlah pakar nuklear yg berentap.....ini berkaitan pengetahuan akademik bukan POLITIK.....nak argue ttg benda akademik kena secara ilmiah bukan TAFSIRAN sendiri, teori merapu & hasad dengki

bukak OTAK dlm jumjumaton tu....bezakan mana yg HAK & BATHIL....ni hemtam kromo je

jgn marah deyyyyy

Anonymous said...

Sukati le kau nak justify anon 12.37,

Dulu, bukit jalil nak bina,korang jugak yg bangkang. Dah siap, korang jugak yg datang ke stadium bwk bendera bulan.

Ni, siap je lynas, ada le langau hijau yg bakal menenggek. Fuh, mcm setan..suka menenggek dan menempel.

Kau mmg sama la mcm Israel dan amerika.

Baru negara islam nak angkat muka sikit utk majukan program nuklear..berkokok la itu dan ini...

Tau la baru dpt pujian drp jerusalem post..

Anonymous said...

Layan orang bengap PR ni bukan apa...kepala mau bangkang sahaja...diaorang ni orang beri dia ambil....orang tak beri dia rembat....tak kira lah bini orang ke anak orang...sebab tu bahaya ..dah mentaliti macam tu....

Tengok la apa jenis pembangkang, kalau bangkang tak pernah pun beri penyelesaian..cara-cara...kaedah...yang tau bangkang....sebab tu mentaliti pembangkang Malaysia, low class...tahap sampah....kena pula kepala ingat benda dalam seluar sahaja...abis la semua kena tibai

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Proton. Bangkang! Lepas tu, dia jugakyg beli.
KLCC. Bangkang! Lepas tu dia jugak yg bawak anak bini pg petrosains.
Jambatan pulau pinang. Bangkang! Lepas tu dia jugak yg cakap tak cukup.
Stadium bukit jalil. Bangkang! Puak dia la yg fanatik, siap bawak bendera politik dlm sukan.
Putrajaya. Bangkang! Puak langau ijau ni jugak la yg terhegeh hegeh nak menempel.
Lynas. Bangkang! Tak caya, tgk le..dia jugak la yg akan terhegeh hegeh bila dah siap.

Mmg spesis mandi dgn ludah sendiri la diaorang ni..

Keji sungguhh.

Anonymous said...

Ishh... anon 4.44pm ni masalah betul. Bro, diorang bukan nak buat reaktor nuklear la. Memang ada orang mati sekitar 100km radius tapi bukan sebab radiasi. Hari2 orang mati bro, sakit tua, eksiden dan sebagainya.

Mana bro kutip maklumat tahap sampah ni. Kan pakar nuklear merangkap YB PAS dah bagi jaminan yang kilang tu tak merbahaya. Nampak sangat orang PR tidak menghormati pandangan dari ilmuan sebab tu yang tinggal dalam PR sekarang ni semuanya tahap sampah dari ketua sampai orang bawah.

PR sekarang ni dah jadi macam zaman Dark Ages pulak. Orang berilmu diperlekehkan, silap haribulan kena hukum mati dan paderi2 pulak yang control.

Jangan bagi komen copy and paste je bro. Lain kali banyakkan membaca, jangan asyik melopong dengar ceramah sambil hulur derma seringgit dua.

akuantiPAKATAN.