IKLAN BERBAYAR

Sunday, February 26, 2012

NAPE TUTUP MUKA ?


56 comments:

Anonymous said...

first
arsenal 5-2

Anonymous said...

Dlm keadaan kelam kabut mcmtu mesti salah satu cangkuk bra betina tu x tercangkuk...cuba check..

Anonymous said...

second

Anonymous said...

sah2 kau org ni percuma dapat dosa..gap..oh gap

itu bukan gambar dia..itu ntah gambar saper2 lah..hanya sebagai nasi tambah penyedap rasa..fitnah yag di buat..nak sedap lagi..tunggu lah gap kat 'sana" nanti..

Anonymous said...

bukan nak main acilut chak nak tutup muka...

buka la...

baru kebenaran akan timbul...

ko tutup pun ALLAH TAALA tau sapa lu la sial...

pejuang hamas

ah-lipas said...

kenapa tutp muke ek..sepatutnya tutup kemaluan la kan..hehe

Anonymous said...

Wihuhuhu hahahaha yeeehaa walaupun tidak bertemu muka hahahaha pejuang hamas tetap menjadi pujaan hatiku hahahaha dalamm airr ku terpandang wajahh hamass ku yg gagahh ewahh yehaaa...

Anonymous said...

wihu2,

hang ni lawak la...
apa yg hang angau sangat kat aku???

pejuang hamas...

Anonymous said...

pasal dia ni pancung dr asri (bekas mufti perlis) dulu kot... dah suruh bawak berbincang sesama ustaz... bukannya bincang ngan org lain... kita tengok video ni.... layaaaaaan http://www.youtube.com/watch?v=SBvnYcLmCtM&feature=player_embedded

Melayu Pasir Gudang said...

Sebab tak de muka......pemimpin PKR memang tak de muka, malu cuma ada kat muka jadi diaorang awal-awal lagi dah buangkan muka macam pemimpin anugerah tuhan mana dia nak ngaku muka dia dalam video tu....

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Badrul amin pakai gelang ke kat tgn kanan mcm tu.

Kalau dia pakai..mmg dia la tu...
Kalau tak..bukan dia la tu dlm gambar tu..

Yang pasti,
Laki org dgn bini org dlm bilik pukul 3pagi.
Takleh ke kat lobi?
Kenapa pukul 3 pagi?

GAP KEMBALI said...

11:48PM

apa kejadah jumpa bini org dalam bilik hotel jam 3 pagi ?

takkan buat pendaftaran pengundi baru kot ?

Anonymous said...

Tak kira First ke Second ke janji Arsenal menang, dia tutup muka sebab dia penyokong Spur, jangan marah bro.

Anonymous said...

Wihuhuhu hahahaha yeehaaa teringin benar hamba hahahaha nak bertemu hahahaha oh pejuang hamasku hahahaha pujaan hatiku hehehehe tapi jgnlah nak muntah plak....hahahaha ucapkanlah cacian syahdu hahaha sebelum hamba beradu...hehahaha yeeehaa...

Anonymous said...

ANWAR EJEN ISRAEL,
tgn kanan ada gelang bro...

amacam???

pejuang hamas...

Anonymous said...

ucapkanlah cacian syahdu hahaha sebelum hamba beradu...hehahaha yeeehaa...

February 27, 2012 12:12 AM
_______________________________
pi la tdo...

swit drim...

pejuang hamas...

Anonymous said...

rasanya itu bukan gelang,
tapi gari...klu x silap la nmpk cam ada penyambungnya tengah2 tu...

Anonymous said...

Anonymous said...

rasanya itu bukan gelang,
tapi gari...klu x silap la nmpk cam ada penyambungnya tengah2 tu...

February 27, 2012 12:23 AM
___________________________________
tak perasan aku ada penyambung...
thanx bro...

pejuang hamas...

Anonymous said...

ha.ha.!!.. kene gari juga ke...?

anti bohmau said...

GAP,


'apa kejadah jumpa bini org dalam bilik hotel jam 3 pagi ?

takkan buat pendaftaran pengundi baru kot ?"

BUKAN LAA...USTAZ TU BUAT KAUNSELING MCM MANA NAK LARI DARI SUAMI...

he he he...

Anonymous said...

mintak maap video tak ada

gambar je..

APA...BUKTI KO GAP ITU

BADRUL AMIN...

TAKKAN LAHHH...

BINI ORANG PLAK TU..TAK LOGICCC

TAK LOGICCC..

Otak geliga said...

Pejuang hamas

stalker kau ni aku tgk dah lain macam brader....x tau la songsang atau mmg teringin nak jd songsang....dah lama aku peratikan........hati2 bro

Anonymous said...

Babi punya ULAMA....nampak alim tapi rupanya setan...inilah ULAMA bertopengkan Setan...

Anonymous said...

Sejarah: selapas 54 tahun merdeka.... "melayu semakin menjadi otak kayu" ...... melayu LUCAH... BACUL... kerana ckit habuan.... melayu upahan.... jual segala maruah.. khianati bangsa sendiri... harapkan UMNO...melayu semakin bangang... tanah air semakin tergadai!!!!


Inilah produk melayu yg memperhambakan kpd UMNO... Melayu Hilang Agama!

PRU13.. sah ABU!!!!!!!!!!!!!

Otak geliga said...

hehehehe.....ada org cakap pasai BANGSA & AGAMA......x assobiyah keeee?????.....agama apa ni???....ekekeke

Otak geliga said...

sekejap nak bangsa.....sekejap tolak bangsa.....assobiyah katanya....hehehe

sekejap nak agama Islam....sekejap pulak nak agama Kristian.....hak samarata katanya....hehehe

"MEREKA" nak apa ni sebenarnya???...ahhhh ABAIkan je...hahahaha

Pengundi Baharu said...

Yang bersekongkol dengan pemimpin macam ni dapat dosa. Undi Haram Syarie kata Nizar.

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Pejuang hamas,

Ooo...gari eh...
Nmpak mcm gelang AC mizal lak. Hehe..

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Anon 1.03am..

Pembetulan..PRU13, abu tinggal abu yg hilang dihembus bayu..

Yang tinggal cuma ABBABI..tak melazatkan..ABBABI tak menyelerakan..

Kekekeke...

ABBABI, asal bukan bapak anwar bin ibrahim.

Anonymous said...

Otak geliga said...

Pejuang hamas

stalker kau ni aku tgk dah lain macam brader....x tau la songsang atau mmg teringin nak jd songsang....dah lama aku peratikan........hati2 bro

February 27, 2012 1:00 AM
_______________________________

aku malas nak merapu lebih2 dgn dia sebab tu suh dia nyenyak...
jgn risau bro...
iman aku masih kuat dan aku masih tau dosa pahala...

yg penting aku jga bini aku lek lok...
tak nak la jd mcm ustod badigol ni...

pejuang hamas...

Anonymous said...

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Pejuang hamas,

Ooo...gari eh...
Nmpak mcm gelang AC mizal lak. Hehe..

February 27, 2012 1:13 AM
________________________________
mau nangis AC mizal kalau gelang dia digunakan untuk gari ustod badigol yg tahi score bini org...

pejuang hamas...

Anonymous said...

ANWAR EJEN ISRAEL,

ABBABI, asal bukan bapak anwar bin ibrahim.

February 27, 2012 1:16 AM
__________________________________
jenama rempah ratus akhir zaman untuk penjilat tegar al juburi...

sempoi bro...

suh badigol ni buat copyright untuk nama ABBABI ni...
baru badigol ni jadi penjilat tegar imam yahudi ...

pejuang hamas...

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Pejuang hamas,

Nasib baik bukan gelang AC Mizal. Kalau tak, dia letak jawatan jadi duta.

Kah kah kah kah kah

ABU ganti ABBABI : asal bukan bapak anwar bin ibrahim.

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Seruan murni kpd ABU!!

JOM tukar ABU dgn ABBABI!!

ABBABI asal bukan bapak anwar bin ibrahim. :-)

Anonymous said...

ANWAR EJEN ISRAEL,

aku nak bt stiker ABBABI ok ker tak???

nak edar kat pemuda dan perkasa serta per3...

kita canang 1 malaya macam diorang buat kat kita...

pejuang hamas...

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=1vPSaBgBA3o&feature=player_embedded

kebangkitan budak melayu dan mamak di pulau pinang mengajar lim guan eng yg suka menjolok sarang tebuan...

kena maki mcm air sejuk sampai jadi patung...

cina yg kena sidai tu mcm anjing kurap...

aku dah ready...

tahniah kat chok pisang(budak baju merah)and the gangs lunyai anjing baju hijau tu sampai hang pun jatuh...

apapun korang best...

pejuang hamas...

akubekaspkr said...

Di setiap ceramah Badrul dia mesti sebut. "orang yang tidak sokong Anwar maka dia telah melakukan satu dosa yang besar.....bla..bla...bla.."

Betul lah tu, sebab tu dia kena lakukan seperti apa yang Anwar lakukan

Anonymous said...

kesiannya ko GAP. sanggup berbohong kumpul dosa hanya kerana nak duit umno. ntah gambar ni gambar bung ngan zizie kena tangkap khlwat dulu. sah sangatlah yg umno ni dah nak berkubur sbb tlampau bnyk pembohongan yg dibuat utk tatapan org melayu. org melayu umno ni bodoh lembu agaknya ya sbb pecaya kat gap. klu gitu UMNO akan bertukar jd united malay no otak

Anonymous said...

Jumpa bini orang dlm Bilek Hotel jam 3 pagi sbb nak menunaikan amanat tambah zuriat.

N.ajis akan jatuhkan hukum yg dua ekor tu melakukan perkara yang mulia sisi Agama PAS dan rasul nya Nabi N.ajis.

Anonymous said...

Kesian tukang tabal Imam Mahadi ditangkap berkhalwat. Kalau benar tak bersalah kenapa tutup muka. Berani kerana benar takut kerana salah. Berani buat tapi tak berani tanggung sebab itulah tutup muka. Baik cepat cepat jumpa padri PAS tok guru Nabi Nik Aziz minta ampun segala dosa...

Servant of God said...

akubekaspkr said...

Di setiap ceramah Badrul dia mesti sebut. "orang yang tidak sokong Anwar maka dia telah melakukan satu dosa yang besar.....bla..bla...bla.."

Betul lah tu, sebab tu dia kena lakukan seperti apa yang Anwar lakukan

February 27, 2012 5:44 AM

-----------------------------

Ooo.. dosa besar yer.. sebab anwar ada tahiyat yang special ek?

hehehehe

Anonymous said...

korg ni buat "fitnah" aje..

si wani tu kena rasuk mlm2, so kena la bawk jumpa ostad kasi "obat" nak halau setan kuar...

takleh la ramai2, rawatan secara "islam" ini kena la tempat khas, ape korg hilang akal ke takkan la wat kat lobby kot? kang menjerit2 pompuan tu kang, tak ke kecoh satu hotel..

hehehehe

neparakat said...

Badrul...Badrul... habis perangai setan Anwar kau ikut...
Kesian kat bini-bini kau yang lawa tu...
OK lah kita orang terima alasan kau konon ini hal 'kauseling' pukul tiga pagii... dan Umno dalang dalam kes ini...

Aku nak tanyer kau satu ajer...
kalau lah bini kau lari masuk bilik Anwar pukul 3 pagi an konon ada isu rumah tangga ,... apa yang kau buat? apa yang pertam kau sangka? apa Badrul jawab.

Eiii Badrul,, kau mengaji tinggi dan mengaku ustaz... dakwah sana sini... hukum khalwat pun ku tak faham. Kau lucutkan lah title ustaz tu buat malu islam ajer buat malu mak bapak kau ajer...

Taubal lah beb.. taubat!!

Anonymous said...

anon 8.20

tu gambar bung moktar ngan zizie masa kena tangkap khalwat dulu ler

Anonymous said...

JANGAN BUKA KEAIBAN ORANG LAIN...PLEASE. BIAR PERUNDANGAN YANG TENTUKAN.

Anonymous said...

Sejarah: selapas 54 tahun merdeka.... "melayu semakin menjadi otak kayu" ...... ...

.........................................................

Kalau BUKAN Umno yg memerintah org melayu sekarang dah tingal di atas pokok bercawat, baik sikit dap ba-ok.

Anonymous said...

ekekekeke..... muka badrul amin tutup dgn jubah menipu...ekekeke

jubah mahal tu bebb.... mau2 300 riyal tuu....

jubah menipu tu jugak la yg tutup muka penipu....

Anonymous said...

Aljuburi tu kan badrul tu punya idola. Tu yang siap ikut aljuburi punya tagline lagi...

Khalwat telah berlaku - suka sama suka

Liwat telah berlaku - suka sama suka

USTAZ PLAYBOY said...

JANGAN BUKA KEAIBAN ORANG LAIN...PLEASE. BIAR PERUNDANGAN YANG TENTUKAN.

===================

Tak ada sesiapa yang buka keaiban orang tapi keaiban orang itu terbuka sendiri kerana kebodohan sendiri...orang2 politik adalah milik
masyarakat. Rakyat berhak mempersoalkan akhlak mereka. Kalau tak mahu rakyat mempersoalkan tingkahlaku orang2 politik ini jadilah orang biasa tak ada siapa yang peduli walaupun balun isteri orang....

Anonymous said...

tak terbuka aib itu tanpa izin Allah..
ingat tu..

Anonymous said...

KOMANDAO AMK AKAN MEMPERTAHANKAN PEMIMPIN PEMIMPIN PKR HABIS-HABISAN!

REFORMASI!REFORMASI!REFORMASI!

Anonymous said...

Anon 1.15

Bagus la macam tu.. pertahankan lah

so mana2 pemimpin pkr yg rasa2 nak "menyumbang" buat je jangan risau...

KOMANDOL AMK kan ada

Anonymous said...

PENGIKUT SETIA TUAN HAJI ANWAR ALJUBURI

Anonymous said...

satu persatu keaiban dibuka... tepat pilihan aku utk tinggalkan PKR... selama ini aku berdosa pada Agama, bangsa dan negara aku kerana percayakan mereka...

ABAI... Asal Bukan Anwar Ibrahim

Anonymous said...

Ustaz Sial... Apapun alasannya tak boleh diterima.... Bad-rule dengan binik orang dalam bilik hotel pukul 3 pagi... buat hape?????????

Bangsat punya pemimpin...

Mak Mentua dari Kg Pisang said...

Tak ada sesiapa yang buka keaiban orang tapi keaiban orang itu terbuka sendiri kerana kebodohan sendiri...orang2 politik adalah milik
masyarakat. Rakyat berhak mempersoalkan akhlak mereka. Kalau tak mahu rakyat mempersoalkan tingkahlaku orang2 politik ini jadilah orang biasa tak ada siapa yang peduli walaupun balun isteri orang....
___________

Dan..

tak terbuka aib itu tanpa izin Allah..
ingat tu..

_________

aku sokong kebenaran petikan di atas...

Memang tabiat si Anwar... maksiat mesti di sorok dan di sembunyikan...
prinsip dia pandai makan pandai simpan...
tapi, dengan keizinan Allah sahaja perkara2 mungkar begini mampu di bongkarkan...

Badrul, katdunia lu bolih konar sana konar sini... dan ikut lah si anwar kaki bontot tuuu merempit bini orang...

takan lu tak percaya akhirat kan? Kan?

salam ustaz songsang Bahlul!