Thursday, February 23, 2012

SAKSIKAN VIDEO MUFTI HARUSSANI SEBAK !


47 comments:

Anonymous said...

Ya Allah selamatkanlah Agama, bangsa dan negara ini.

Amin

PAS - Parti Ajaran Sesat

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Semoga Allah memberi petunjuk pada mereka yg sesat.

Kalau sudah murtad mendapat sokongan dari org yg berangan nak jadik PM dan mengaku beragama Islam..

Hancur syiar Islam jika Anwar jadi PM.

Kalau ISRAEL yg kewujudannya atas darah Palestine disokong segala usaha menjaga keselamatan kewujudannya disokong oleh org yg berangan nak jadik PM dan mengaku beragama Islam..

Gembiralah ISRAEL jika org ini jadi PM sebuah negara Islam

KAlau sudah rampas pulang balik, jelaslah betapa PAS sanggup dikeldaikan demi sedikit kuasa. Adat dan sukan pun tak pe.

Aku tak pelik Mufti Harussani boleh sebak.


Kerana aku juga bimbang dan risau.

Tanah ini milik org Islam berbangsa Melayu selama lamanya.Kami sanggup berkongsi tanah ini, tapi bukan bermakna kamu boleh memijak kami.

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah.

.

Anonymous said...

ANWAR EJEN ISRAEL..insan bodoh tak boleh diajar.tak dapat nur hidayah lagi.dari seluruh isi komen kamu mencerminkan betapa hinanya keperibadian kamu.

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Hahaha..

apa pasal??

Lu sokong ISRAEL ka??

Lu sokong pluralisme agama ka??

Lu pun terlibat ka sudah rampas pulang balik???


Kalu betul..lu mmg le spesis keldai.

Lalalalalala

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Ye la...

kau la yg pandai..

kau je la yg dapat hidayah..

kau je la yg mulia..

pedas sgt ka?? menusuk ke qolbu??

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Anom 10:27 AM

siapa lagi hina peribadinya antara yang menyokokng yahudi atau yang menentang yahudi...

tentu kamu lebih arifff sebab kamu kata orang tak dapat hidayah seolah-olah hidayah ni kamu bole tau Allah bagi kat siapa...

Anonymous said...

Anom 10:42 AM

Bab2 hidayah ni kita serah kat Allah tp kalau sokong yahudi tu hina le jawabnya

Tepuk dada tanya Iman

PASHUDI

Anonymous said...

“Demi sesungguhnya engkau (wahai Muhammad) akan dapati menusia yang keras sekali permusuhannya kepada orang-orang yang beriman ialah orang-orang yahudi dan orang-orang musyrik….” (al-Maidah: 82)

Anonymous said...

Orang Beriman dimusuhi Yahudi so kalau kawan ngan Yahudi ape cerrr

Anonymous said...

Sebenarnya Islam mempunyai banyak musuh. Bermula daripada iblis la’natullah hinggalah kepada manusia yang kufur dan munafik. Allah SWT memberitahu umat Islam bahawa di kalangan manusia, mereka yang paling kuat memusuhi Islam ialah orang-orang yahudi.

Fikir2 kanlah

Anonymous said...

Sejarah juga meriwayatkan bahawa kaum Yahudi sebenarnya telah berusaha membunuh nabi sejak baginda belum dilantik menjadi rasul lagi. Namun usaha mereka tidak berhasil.

Nak kawan ngan Yahudi lagi ka woiii

Anonymous said...

Doa doa..jgn ambil pendekatan mengherdik dan mencaci....senjata yg dituntut tu...haaaa amacam jawab sikit org islam semua....

Anonymous said...

Anom 10:27 AM

hang mcm dah kena pulun abih dah ni apa cerrr Bro

Aku panggil hang Mat Hidayah le

ANUAR EJEN ISRAEL setuju tak nama tu bagi kat anom hidayah ni

Muahaahaaaa!!!

Anonymous said...

Pada tahun 1897, satu persidangan diadakan di Basle, Switzerland dengan tujuan untuk menubuhkan sebuah negara Yahudi di Palestin. Untuk merealisasikan impian itu, mereka telah menubuhkan gerakan Zionis yang diketuai oleh Theodor Herzl. Mereka cuba memberi rasuah kepada Sultan Abdul Hamid supaya diberikan kebenaran membina penempatan Yahudi di Palestin. Sebagai ganjaran, karana Zionis akan membayar kepada Sultan Abdul Hamid 150 juta wang emas Inggeris, melangsaikan semua hutang kerajaan Khilafah Uthmaniah. Menubuhkan satu pasukan armada tentera laut untuk kerajaan Khilafah Uthmaniah, membina universiti uthmaniah di Baitul Maqdis dan memberikan sokongan politik kepada Sultan Abdul Hamid di Eropah dan Amerika.

Walaupun kerajaan Islam Uthmaniah berada dalam keadaan tenat ketika itu, namun secebis keimanan yang masih kental dalam hati khilafah mendorong Sultan Abduil Hamid memberikan jawapan berikut :

“Saya tidak boleh bertolak ansur walaupun sejengkal dari bumi palestin kerana ia bukan milik saya, tetapi ia milik umat islam yang telah berperang dan mengorbankan darah seluruhemas yang ada di atas muka bumi ini sekalipun, saya tidak akan benarkan kamu mengambil bumi Palestin”.

Tp kat Malaysia ni lain sanggup dokong Yahudi untuk Putrajaya.

Abang Hidaya ape cerrr

Adi Kencana said...

Menginsafkan...

NURUL IZZAH: BILA I TAKDA MODAL, I SUKA BUAT FITNAH!! Baca di sini!!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

ANWAR EJEN ISRAEL said...

anon 10.51am,

Dan orang orang Yahudi ni dikurniakan rupa yg cantik, akal yg bijak serta licik.

Sbb itu, hari ni, dunia diperintah oleh Yahudi secara proksi.

Ekonomi dunia. Yahudi pegang.
Industri filem. Yahudi pegang.
Sains, teknologi, banking, ketenteraan..semua la. Yahudi yg pegang.

Sbb itu, bila ISRAEL membunuh kanak kanak waima bayi bangsa Palestine sekalipun, tiada seorang pun yg berani dan terdaya mendakwa dan melawannya kembali.

Tapi, dari rantau sebelah sini. orang itu ada. Bukan dgn senjata, dia melawan dgn kata-kata dan tindakan diplomatik.

Kata-katanya menyebabkan semua yg pro ISRAEL angkat kaki dlm dewan PBB.

Tindakannya menggerakkan usaha memberi bantuan kpd penduduk palestine dimulakan dgn GAZA sudah menampakkan sedikit hasil.

Itu lah dia seorang insan, Mahathir bin Mohamad.

Tapi sayang, ada juga dari rantau sebelah sini, yg direkrut oleh Israel utk menentang usaha ini. Orang ini, tanpa berselindung sudah terang terangan menyokong SEGALA USAHA MENJAGA KESELAMATAN NEGARA YAHUDI tersebut.

Itulah dia, dajjal nama Anwar bin Ibrahim.

Kejayaan bangsa Yahudi hari ini mmg hebat.

Walaupun kita mengutuk ISRAEL dan YAHUDI, kita menjadi tidak berdaya utk menolak ciptaan ciptaan mereka.

Jika di tolak, maka ketinggalanlah kita.

Mana mungkin kita tolak microsoft, dan email pada hari ini??

mana mungkin kita tolak pentium pada hari ni??

Kami menggunakan barang ciptaan Yahudi, bukan bermakna kami menyokong anak palestine dibunuh.

Tapi ANWAR???
ISRAEL laknatullah.

Hittler pernah berkata bahwa dia boleh membunuh semua bangsa Yahudi dari muka bumi ini. Tapi ditinggalkannya sedikit supaya dpt difahami kenapa dia membunuh bangsa ini.

ANWAR EJEN ISRAEL said...

anon 11.00am,

SETUJU!!!!!

Oi mat hidayah,

Ketentuan syurga neraka hak Allah. Bukan hak N.ajis.

Hidayah juga hak Allah. Hanya Allah saja yg tau kepada siapa dan utk siapa.

Dah se spesis dgn n.ajis...mcm tu le jadiknya

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Aku harap program PERMATA NEGARA dpt menjaga dan mendidik anak kecil beragama ISlam yg cerdik dan pintar.

Harapan aku, satu hari nanti seorang Ibnu Sina akan lahir dari sini. Dan 'ibnu sina' tersebut dapat 'over shadow' kejayaan yahudi mcm albert eistein yg menghilangkan kegemilangan cendekiawan Islam dahulu.

Amin..

Anonymous said...

aikkk Mat Hidayah mana munggg

Anonymous said...

Kita sekarang sedang berada di dalam negara yang mempunyai nikmat melimpah- ruah. Jika bukan kita yang membantu mereka (rakyat Falastin), maka siapa lagi yang kita harapkan?. Jika bukan sekarang, maka bilakah kita akan membantu mereka?. Adakah kita menanti sehingga kita pula yang akan dimiskinkan Allah SWT?. ataukah kita hendak menunggu sehingga Malaikat Izrail datang berkunjung?.

Firman Allah swt yang bermaksud:

"Hai orang-orang yang beriman, apakah sebabnya bila dikatakan kepadamu: "Berangkatlah (untuk berperang) pada jalan Allah" kamu merasa berat dan ingin tinggal di tempatmu? apakah kamu puas dengan kehidupan di dunia sebagai ganti kehidupan di akhirat? padahal kenikmatan hidup di dunia Ini (dibandingkan dengan kehidupan) diakhirat hanyalah sedikit.Jika kamu tidak berangkat untuk berperang, niscaya Allah menyiksa kamu dengan siksa yang pedih dan digantinya (kamu) dengan kaum yang lain, dan kamu tidak akan dapat memberi kemudharatan kepada-Nya sedikitpun. Allah Maha Kuasa atas segala sesuatu." (At-Taubah:38-39).

Anonymous said...

Mudah-mudahan Mat Hidayah dapat hidayah hari ini.

Anonymous said...

Amin....

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Anon 11.24am,

Sbb itu lah misi spt flotila gaza diralisasi dan digerakkan.

Bukan saje palestine, somalia, sudan..semua tu negara Islam yg miskin.

Yg sedih, bila Allahyarham Noramfaizul terbunuh, bergegas golongan yg tidak mengangkat walau sebatang jari utk membantu telah menghina usaha murni tersebut..

Golongan ini, yg paling lantang...golongan org PAS la. Apa usaha PAS utk membantu negara negara saudara seIslam ini?

Kapal marvi marmara dah kena attack di perairan Gaza, PAS baru nak buat ceramah. Menenggek lagi.

Usahkan seantero dunia, seantero Shah Alam pun tak terjaga. Sudah rampas pulang balik..

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Anon 11.24,

Very well said. Thank you bro.

Anonymous said...

Rachel Corrie yg mati dilenyek jentolak Israel jauh
lebih mulia dari nik aziz. Anwar Ibrahim?? Tak kasut Rachel Corrie lagi mulia dari si pro ISRAEL sekor ni.

Anonymous said...

*tapak kasut

Anonymous said...

Jangan lupa utk meneruskan boikot terhadap OLD TOWN WHITE COFFEE, MINYAK MASAK SERI MURNI, TEPUNG GANDUM CAP SAUH dan ROTI MASSIMO.

BUY CHINSE LAST!!

Anonymous said...

"Dan janganlah kamu campur-adukkan kebenaran dan kebatilan dan janganlah kamu sembunyikan kebenaran padahal kamu mengetahuinya." (Al- Baqarah: 42)

Ayat ini sekali pun khusus ditujukan kepada Bani Israil, namun ia juga mencakupi semua orang yang berbuat seperti mereka. Orang yang menerima suap untuk mengubah kebenaran dan membatalkannya atau menolak memberitahukan apa yang wajib diberitahukan, atau menyampaikan ilmu yang wajib disampaikannya, tetapi hanya melakukannya kalau diberi upah (ada kepentinga dunia), maka perbuatan-perbuatan tersebut termasuk dalam ketentuan ayat ini.

Janganlah kita terus menyokong Yahudi takut kita tergolong didalam golongan yang disebutkan di dalam ayat ini.

PAS semakin jauh dari perjuangan Islam

Anonymous said...

Mat Hidayah gulung abih dah ni. Meleleh air mata ko yeee Bro.

Hidayah3

Anonymous said...

Kenapa menyokong Yahudi yang diLaknat Oleh Nabi-Nabinya

Allah berfirman : (QS. Al-Maidah : 78)

"Orang-orang kafir dari Bani Israil telah dilaknati melalui lisan Dawud dan Isa putra Maryam. Yang demikian itu disebabkan mereka durhaka dan selalu melampaui Batas“

Teringat Sumpah Laknat Hj Hadi

Anonymous said...

Mat Hidayah...semoga pintu hidayah terbuka untuk diriku dan dirimu dan untuk semua ...

tak patut kita dukung yahudi...

Anonymous said...

antara ulama yang fatwanya berubah-ubah...itu lah si harusani....

ANWAR EJEN ISRAEL said...

anon 12.26pm,

apa fatwa mufti harussani yg berubah??

Mangkok yg diangkat jadi nabi punya fatwa kau tak nak komen??

Dulu, kafir bekerjasama dgn kafir.
hari ni, boleh bekerjasama dgn syaiton, kafir lagi la boleh.

Bila PAS bagi, sedekah amal jariah.
Bila kerajaan BN bagi, rasuah, haram..tapi boleh ambik...

Anonymous said...

Apabila saya tengok perangai Mufti Perak Harussani Zakaria saya teringat P.Balasubramaniam dalam kes Altantuya.Siapa yang tak kenal dengan P.Balasubramaniam penyiasat persendirian yang buat dua akuan bersumpah isu pembunuhan Altantuya yang dibom hingga berkecai pada tahun 2006 di Puncak Alam Selangor

Dalam akuan bersumpah pertama P.Bala pada 1 Julai 2008, akuan sumpah itu diikrar di hadapan pesuruhjaya sumpah Dr. T. Yokheswarem. Pada Pada 3 Julai 2009, Balasubramaniam memberi sidang media di ibu pejabat PKR di Petaling Jaya mengumumkan akuan bersumpah membabitkan penglibatan Datuk Seri Najib Tun Razak dalam kes pembunuhan wanita Monggolia- Altantuya. Akuan bersumpah 1 dirangka bersama dengan peguamnya , Americk Singh Sidhu. Turut hadir dalam sidang media itu ialah Datuk Seri Anwar Ibrahim, peguam Americk Singh Sidhu dan Shamsul Iskandar Mat Akin.


Pada 4 Julai 2009, akuan bersumpah ke-2 diadakan di Hotel Prince, Kuala Lumpur . Akuan ke-2 didakwa dibuat setelah berjumpa dengan Deepak Jaikishan dan Datuk VIP Melayu di The Curve, Damansara.Pertemuan itu diadakan di di luar bilik pameranVolksagen di (pusat beli-belah) The Curve pada malam 3 Julai 2008. Deepak Jaikishan , seorang ahli perniagaan permaidani didakwa (tanpa bukti yang sahih) menawarkan RM5 juta supaya menarik balik akuan bersumpah pertama.Datuk Seri Najib Tun Razak berulang kali menafikan pembabitan beliau dengan Altantuya dan spekulasi tindakan Balasubramaniam menarik balik akuan bersumpah. Isteri Datuk Nazim ialah pengacara rancangan Nona TV3 , yang sarat mengandung turut ada bersama.

Deepak Jaikishan didakwa mahu Balasubramaniam segera meninggalkan Malaysia sehingga Najib sah menjadi perdana menteri yang baru .Petikan wikipedia bebas.Baca di sini dan di sini.

Selepas akuan bersumpah kedua P.Bala ghaib hilangkan diri entah ke mana.

Semasa penganut agama Hindu sambut Thaipusam di Batu Caves yang turut disertai PM Najib, Mufti Perak Harussani dalam reaksi pertamanya berkata Najib gadai akidah hadir upacara Thaipusam di Batu Caves.Selepas timbul kontroversi pandangan Harussani itu, beliau keluarkan pulak kenyataan bahawa Najib tak langgar hukum syarak hadir upacara agama di Batu Caves.Awat cakap jadi gelong dan berubah-ubah?


Kini menjelang PRU 13 yang tak lama lagi semua kelaku dan perangai buruk pemimpin Umno sedang dibersihkan termasuk sekali dengan bini-bini pemimpin Umno.Presiden Perkasa Brahem Ali bela Rosmah isu cincin RM24 juta.Kata Brahem, "Cincin ni kalau RM24 juta lebih berkilo-kilo (beratnya) lebih besar dari tembikai Cina. Boleh pakai ke tidak?" -petikan Malaysiakini.Pihak kastam sendiri mengesahkan kemasukkan cincin RM24 juta atas nama Rosmah Mansor.Nampak sangat Brahem sokong demi masa depan Brahem dalam politik.



Posted by MISAIMERAH at 8:22 PG

Anonymous said...

woooo..

pencacai pakatan harami sudah mari dgn homework basinya..

heh

ANWAR EJEN ISRAEL said...

la...

ini je??

balik balik altantuya.
balik balik cincin.

tu la..

org dah naik jet, kau baru nak buat tongkang.

ceh..

ni..aku bagi yg terkini..

kejap haram..kejap boleh ambik..tapi haram..apa dia??? cer teka??

haram..tapi boleh sokong, itu dia punya pasal..apa dia??

Anonymous said...

anon 1.24pm

apa pasal kau tak nak sebut sekali akuan bersumpah RPK?

dan lagi ..

memandangkan kau dah sebut bab sumpah..

kenapa Anwar takut bermubahalah. Sedangkan itulah jalan yg ditunjuk dlm Islam bagi membersihkan nama jika dituduh berzina/liwat.

Kenapa Anwar takut nak buat kenyataan bersumpah di mahkamah???

Anonymous said...

anon 1.24,

ini taktik anwar ni..

taktik divert isu..dgn cara konar baring..

ari tu kapal zim. Nak tutup isu Anwarisrael. Tapi tak menjadi..dah kantoi. DIAM.

ini je le mentaliti diorang...ape mende le..

Anonymous said...

Anwar tak takut pun.nampaknya, puak korang aje yang takutttt.berkat solat hajat.

Anonymous said...

anom 1.24

terrrrbaaaeek!!!!!

tapi kalau dah jenis umno ni lembu apa dia kesah broooo!!!

mufti umno makan taik!!!

Anonymous said...

Brahem Ali..Hasan Ali..elok la tuuuuu.

Anonymous said...

kolor kolor mantika nakku bak ribukka kor janne

Anonymous said...

anon 2.32, 2.36,2.47

berani kerana benar,
takut..tak nak mubahalah. tak nak dna test..pendek kata..anwar mmg takut.

amboi...sesedap hati je maki hamun. dah itu ajaran tok garu..nak buat cemana...

Ibrahim Ali dan Hasan Ali, dua org bangsa Melayu beragama Islam yg mantap!

Anonymous said...

Sebenarnya ramai disekiling kita yang amat susah dan tertekan sekarang ini. Mereka yang susah dan tertekan ini tak ada masa nak fikir isu Israel ke, isu JATI ke, isu Hudud ke, isu Pilihanraya ke. Mereka fikir macamana nak cari duit nak beri makan anak isteri, gaji tak cukup, bil api dan elektrik nak bayar, rumah pula 3 bulan tak bayar dapat surat notis lelong dari bank, duit bantuan RM500 BR1M yang heboh dalam media belum dapat, ada pula yang tak layak dapat walaupun gaji bawah RM3,000

Baru-baru ni kenalan saya yang tinggal di kawasan taman perumahan kos rendah di Senawang mendapat notis dari bank rumahnya akan dilelong kerana tunggakan 6 bulan berjumlah hampir RM2,000. Kalau RM10, RM20 bolehlah kita tolong, RM2,000 payah juga. Bulan lepas pula rumah dia, TNB potong bekalan elektrik, juga kes tunggakan bil elektrik. Bulan ni kes rumah nak kena lelong pula.

-----------------------------------

Bila banyak rumah kena lelong oleh institusi kewangan, itu menunjukkan ekonomi negara ditahap yg cermelang..Cermelang dalam erti kata gagal membayar pinjaman bank sebab kos hidup yg semakin tinggi.

sistem ekonomi yahudi,perbankan kalahkan yahudi...

inilah m'sia...

spekulator hartanah mcm yahudi.....

ANWAR EJEN ISRAEL said...

anon 3.43pm,

aik??copy paste kat sini plak??

ko ingat ko je la yg pandai copy paste..

lalalala..

ye ye..cubaan yg gagal utk menghalalkan Anwarisrael sokong ISRAEL.

Pun aku nak cakap.
Kalau tak suka. Syoohh..

Cuba duk US sinun. Kat sana, miskin cemana pun, kalau keje ada pendapatan, income tax akan cari sampai ke lubang cacing. Alih alih duit simpanan kena kaut dgn kerajaan.

Ada penah kerajaan BN alih alih kaut duit simpanan kau??

Ok la..itu negara maju.

Aku nak ckp gak kat sini, citer aku berborak dgn student PhD dari sebuah negara Islam.

Lepas baca paper pasal demo anti-BN, dia geleng geleng kepala seraya berkata, "wait till they come to my country, then only they will appreciate what they actually have"

UMNO dulu, kini dan selamanya..selamanya..selamanya..
lelelelele ahahahhah..harimau malaya..

hehe

Anonymous said...

Kalau hidup nak harap semua orang suap kemulut sedangkan kerja malas maka tanggonglah sendiri, aku lagi orang kampong, tapi boleh selisa hidup dengan menggunakan tulang empat kerat.

Nak hidup biarlah berpatut2, jangan gajah berak besar awak pun nak berak besar.....!

Yang musthak hendaklah sentiasa bershukur...!