IKLAN BERBAYAR

Tuesday, February 28, 2012

SELEPAS IJOK, PARLIMEN TUN RAZAK BAKAL TUMBANG ?

serabainya rambut . baca laporannya. KLIK SINI

24 comments:

Anonymous said...

parlimen tun razak gerenti tumbang, sbb otai2 di sana semua dah berpaling tadah sokong umno pula.

Anonymous said...

Khalid ooo khalid.

Tolong la sikat rambut...!!

Serabai..mcm ni ke menteri besor??
Apa ke malang orang selangor ada menteri besor camni. Cuba ko tgk guan eng. Rambut tersisir rapi mcm rambut chin peng.

ANWAR EJEN ISRAEL said...

apa la malang mak bapak dia ada anak mcm Assmin ni..

Anak derhaka.
Abang yg tidak bertanggungjawab.

DNA Afifa takut bebeno nak buat test. Buat je le..

Dah memang anak dia, Memang le DNA dia.Abis cerita.

Anonymous said...

Assmin le mastermind janji itu ini kat selangor.

Hasilnya..khalid gagap jadik serabut mcm tu..

Anonymous said...

Wihuwihu hahaha yeehaaa pejuang hamasku hehehaha patner goreng mu anwar agen hahahaha sudah siap menunggu hahahaha club baru dan stiker dah buat ke..hahahaha apa ABABIBU hahahaha mcm2 la hangpa ni nak merapu..hahahahaha yeeehaa...

Anonymous said...

kalid serabai ni bz sebab dok bawa lori hantu angkat pasir dan dok cukur bulu ketiak eli gatai...

sebab tu dia tak amik tau langsung tpt dia...

padan muka sapa yg pi undi dia...

pejuang hamas...

Anonymous said...

ANWAR EJEN ISRAEL,

assalam bro...

ada org dok panggil kita bro...

dah ready ka???

pejuang hamas...

Anonymous said...

club baru dan stiker dah buat ke..hahahaha apa ABABIBU hahahaha mcm2 la hangpa ni nak merapu..hahahahaha yeeehaa...

February 28, 2012 12:40 PM
_____________________________
stiker dah nak siap...

nanti akan diedarkan...

bagus jugak idea bro ANWAR EJEN ISRAEL...

stiker confirm siap b4 ge13...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Wihuhu hahahaha yeeehaaa tubuh cawangan tak cukup ahli hahahaha baru ada tiga org hahahaha anwar agen pashit pejuang hamas hahahaha kalu tiga org kumpulan apa sesuai hahahaha yeeehaaa..

Anonymous said...

Korang yang pro UMNO ni jangan le nak sebar citer temberang konon ramai kat parlimen tn razak dah sokong umno.mari le sini dulu baru tau hakikat sebenarnya.

Anonymous said...

Apa ada makna kalau jadi orang tp tak tau mengenang budi. Kerajaan beri kepercayaan pilih untuk terajui itu dan ini, padahal kalau nak pilih orang lain pun ramai lagi ada. Sekarang lawan kerajaan. Boleh jadi hancur Melayu kalau sikap sebegitu berleluasa.

Nok said...

betul2 anon 1;15pm ramai org umno dah join PKR di kawasan perlimin tersebut...sbb depa tengok hanya PR saja yg boleh menolong rakyat...depa buat fitnah pandai....walhal MB sgor selalu turun padang...kadang2 rakyat tak boleh nak layan MB...sebab kerap sgt datang ...tanyalah masyarakt india disana dah tak sabar2 nak bagi undi Khalid gagap kak kan...

Anonymous said...

Anonymous said...

Wihuhu hahahaha yeeehaaa tubuh cawangan tak cukup ahli hahahaha baru ada tiga org hahahaha anwar agen pashit pejuang hamas hahahaha kalu tiga org kumpulan apa sesuai hahahaha yeeehaaa..

February 28, 2012 1:11 PM
________________________________

brigade al qassam pun mula dgn 6 org la...
sekarang hang tgk brapa ramai...

guna akal la kalau nak jadi banyak pun mula dgn angka 1 2 3....

ni la bangang yg tak makan ubat...

otak jadi bengap...

pejuang hamas...

Anonymous said...

betul ke si pejuang hamas ni sebenarnya perwatakan lembut...laaaa...mungkin keturunan kot..bapak dia ni dulu lembut.. yang dok kat lorong kunyit di kuantan tu ke...eeeiiii!!!!patut laaa??????

Anonymous said...

Anonymous said...

betul ke si pejuang hamas ni sebenarnya perwatakan lembut...laaaa...mungkin keturunan kot..bapak dia ni dulu lembut.. yang dok kat lorong kunyit di kuantan tu ke...eeeiiii!!!!patut laaa??????

February 28, 2012 2:46 PM
________________________________
yg dok kat kuantan tu family korang la...
ni mesti kaki baru sebab tak tau aku dari mana...

bangang yg suka fitnah...

jenis bapak kaki liwat...
anak kaki fitnah...

sampah akhir zaman...

pejuang hamas...

Anonymous said...

terkini NFC...kak ijat lembu terselak kain lagi...rafizi dedahkan pembelian pasaraya mewah di singapore hasil dana nfc...satu lagi penipuan duit rakyat oleh gerombolan pengebas duit rakyat oleh juak2 umno...umno itu sial..sial itu umno..
malaysia kini..

Anonymous said...

pejuang hamas!!!
ko kena sabor banyak2..anggap lah itu sebagai dugaan semata..orang lain pun ken fitnah lebih hebat..
tapi kalau ko mengaku itu lebih baik...beri nasihat pada bapak kamu..cukup2 lah...

Anonymous said...

camni ghupenyer mb s'ngor erkk.. bkn takat serabai lg dah, haru-biru.. kalo x silap, mb/km plg selekeh kat m'sia dpt kat dia la kot

Anonymous said...

sejak pr perintah selangor..aku sangat2 berpuas hati..bil air aku tak pernah bayar sebab dlm bil di bayar oleh k'jaan selangor..
warga emas dapat baucer RM 100 dan boleh belanja di mana2 hypermarket..akhirat kematian RM2000..pelajar nak masuk ipta dpt bantuan..
hari ini pulak k'jaan selagor bagi tiusyen percuma untuk semua pelajar upsr.pmr dan spm

50 tahun bn perintah selangor..,hanya menyusahkan rakyat jer..sekarang najib baru nak minta maaf..nak minta mandat 2/3,....ceh!!! kirim salam laa..

jgn mimpi lah.. kami org selangor tak hingin lagi diperintah oleh BN..yg banyak menipu rakyat..memutarbelit fakta dan cerita..serba serbi semua menipu..dari TV ..suratkhabar..bloger2 kaki maki lucah...heee..aku memang tak percaya langsung umno / bn..menyampah!!!

Anonymous said...

Bagus statement saudara..cube saudara buat kira2 gula saudara makan sebulan, minyak saudara guna sebulan, beras saudara makan sebulan, ikan saudara makan sebulan, yuran sekolah anak saudara yg kena bayar setahun, rasa2nya campur tolak tambah darab masih banyak kerajaan bn bagi subsidi kat saudara kan dr pakatan pembangkang. Sejak dari dulu lagi kan. Saudara habis belajar sebab apa? Sbb kos pendidikan kita masih mampu nak tanggung lagi kan..saudara belajar universiti pakai loan samaada ptptn @ mara @ jpa bukan..sume ni sapa yg tubuhkan? Kerajaan bn juga kan..siap bole bayar balik sikit2 lagi...saya x rasa ramai generasi muda tercicir belajar kecuali atas sbb tertentu..kalau x pasal kerajaan selangor sponsor student pergi belajar dekat ukraine, maka x ada komuniti melayu kat sana..so kesimpulan dia, kalau pikir secara senang pun kerajaan bn lagi baik dari kerajaan negara lain..kalau x puas dgn pemimpin negeri di bawah kerajaan bn, jgn undi die.. confirm die x dpt jadi menteri besqr. senang cerita..sekian..

Anonymous said...

kepada pejuang hamas..perjuangkan lombu2 ko tu dulu,baru boleh cerita panjang.

Anonymous said...

Wanita yang dikaitkan dalam kes khalwat dengan Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dr. Badrulamin Bahron telah mengemukakan permohonan cerai di Mahkamah Rendah Syariah Rompin pada pertengahan Januari lalu.

Difahamkan, alasan permohonan cerai yang dinyatakan oleh wanita berusia 28 tahun itu adalah kerana sudah tidak mempunyai persefahaman dengan suaminya.

Anonymous said...

ANON 8:58 PM

KHAIRAT KEMATIANLAH BUKAN AKHIRAT KEMATIAN....BOLO PUNYA OLANG

LU MATILAH CEPAT2 BOLEH DAPAT RM2000

Anonymous said...

ANON 5:06 PM
Bakal Mak janda tu datang gianlah tu
Kalau akupun aku lipat macam ketupat