IKLAN BERBAYAR

Sunday, February 19, 2012

MASYAALLAH..AHLI PAS MULA TOLAK PAS !

96 comments:

Anonymous said...

akhir nya aku jumpa jugak video mahathir yang mengakui menzalimi dan memfitnah anwar..

cari lah dlm internet ni pasti jumpa..

Alhamdulillah..betul lah sangkaan aku selama ini..

Allah maha besar

Anonymous said...

alhamdulillah, akhirnya terbuka jua hati yg berkarat ijoo...

dah beribu bukti menunjukkan anwar seorg peliwat dan kaki zina...

tapi mcm biasa la rakyat msia ni tak didik utk menganalisa maklumat secara analytikal..

mereka nak tunggu kene suap dalam molot...

nisbah nak cari sendirik sampai jumpa jawapan, mmg tak de nye laa...

sbb tu pemimpin munafik mcm anwar walau kotenya jelas kelihatan satu malaya tapi masih berjalan dan ketawa ke hulu kehilir mcm org tak bersalah...

kalau di amerika dan uk dah lama pemimpin mcm anwar kene balik dgn taik kemuka dia...hehehe..

Anonymous said...

anon 9.15. tu tun mahathir cakap secara berjenaka, memperli anwar sebenarnya. reverse psychology. takkan tu pun tak faham kot. komen pasal video nilah, jangan divert isu

pukimaq said...

Oh tidak!Homo cun perlu kerja lebih keras demi mengekalkan sokongan terhadap sayangku bagi memastikan hak LGBT terpelihara.

Anonymous said...

macai fuckatan nak cakap ape pun cakaplah sekarang. pru 13 dah tak lama dah. insyaallah mulut diorang akan dijahit selepas pru tu..

insyaallah..

anakbangsa said...

wei anon 9:15pm,
video tu dah kena edit oleh pembangkang lah.cuba dgr ucapan Tun yg x di edit.bila di ambil separuh yg dikata dan dibuang separuh lagi maka ayatnya akan jadi sepertimana yg dikehendaki oleh juru editnye.cari video penuh ucapan Tun maka awak akan tahu apa sebenarnya yg Tun maksudkan.cari jgn x cari supaya awak x silap lagi

Anonymous said...

anon 9.15 tak faham kut reverse psycho? tak apa hang teruslah ikut Anwar.hang orang bijak pandai lagi pun imam mahdi tu,beb.

Anonymous said...

Ahli PAS mula tolak PAS kerana..

1. Kerana Anwar, PAS terpaksa kompromi dengan DAP yang akan langkah mayat, kalau undang-undang Islam dilaksanakan.

2. Kerana Anwar, PAS terpaksa liberalkan syariat Islam.

3. Kerana Anwar, PAS terpaksa tukar nama Islam kepada Kebajikan.

4. Kerana Anwar, PAS terpaksa Sembunyikan segala Kebenaran (Hak).

5. Kerana Anwar, PAS terpaksa bersubahat dalam perkara2 yang jelas Haram dlm Islam.

6. Kerana Anwar, PAS terpaksa buang Hasan Ali yang komited perjuangan Islam. PAS terpaksa tutup mata dengan pejuang/penggerak murtad dan penjualan arak bebas.

7. Kerana Anwar, PAS terpaksa sorok Kenyataan. Terpaksa fikir beratus kali sebelum keluar kenyataan kerana takut terjejas peluang RMK PRU13.

8. Kerana Anwar, PAS terpaksa Halalkan Bohong. Bohong menjadi amalan sunat dlm PAS.

9. Kerana Anwar, PAS terpaksa belajar & amal cara melakukan Fitnah terhadap lawan politik.

10. Kerana Anwar, PAS terpaksa lakukan banyak Pendustaan dalam agama Islam.

11. Kerana Anwar jugalah, Tembelang perjuangan Islam PAS banyak pecah.

12. Kerana Anwar juga, Keikhlasan perjuangan Islam PAS mula menjadi pertikaian umum.

13. Kerana Anwar jugalah, ahli PAS yang benar2 ikhlas, sudah mula persoal perjuangan pemimpin PAS.

14. Kerana Anwar, PAS menjadi lunak dengan Israel dan lunak juga dengan nasib rakyat Palestin.

15. Kerana Anwar, PAS tidak lagi benci sangat dengan Liwat, Zina, Seks Bebas, Arak dan Judi.

16. Kerana Anwar, PAS terpaksa membiasakan diri dengan majlis-majlis yang dibuat di restoren-restoren cina dan makan minum pakai gelas dan pinggan cina dan terpaksa juga telan makanan hidangan cina. “Kebersihan” bukan lagi menjadi persoalan.

17. Kerana Anwar, pemimpin PAS yang masih ada rasa takut dan malu pada Tuhan, terpaksa banyak Beristighfar dan melakukan Sembahyang Taubat apabila;
i) Setiap kali balik dari majlis santapan hidangan DAP.
ii) Terpaksa mempertahankan tingkah laku akhlak jijik Anwar. Dan terpaksa mempertahankan kenyataan para pemimpin DAP yang banyak bertentangan dengan Islam.
iii) Terpaksa korbankan Hasan Ali.
iv) Terpaksa buat "TAK TAHU" dalam kes-kes seperti Eli Wong yang bersekedukan dengan orang Muslim.

Apa-apa pun PAS sudah jadi HamPAS.

Anonymous said...

ANON 915 NI GOBLOK..........

Anonymous said...

alahai, org pas yg rata2 sengkek, byk pemimpin yg setaraf salleh man, bekas penjual ikan, bila pandai lilit serban dan pakai jubah diangkat sebagai pemimpin mcm ni la jadiknya. terbelalak biji mata bila org cina bagi duit berbag2. dikawasan org melayu pun mereka nak buat jirat cina. padan la muka ko org2 kedah.

Anonymous said...

memang sah sah lah kau org semua ni kaki pemfitnah tegar!!!

Allah akan membalas perbuatan kamu dan mahathir nanti.!!!

Anonymous said...

duit derma memali pun PAS boleh songlap. tu derma utk balu2 mangsa fitnah negara islam PAS. apa la sangat depa mau balun tanah kjaan. tu semua harta rampasan perang, di faraid sama rata sesama mereka. hahaha...

Anonymous said...

PAS GUNAKANLAH CHINA KAFIR LAKNATULLAH TUDUH HASSAN ALI MUNAFIQ. MELAYU PAS TAKDE NILAILAH DIRI. YOU STOOP SO LOW. ISLAM APA NI, KALAU ISLAM DIGUNAKAN SEBAGAI MODAL POLITIK. AKU DOAKAN ORANG ISLAM SEMALAYSIA KUATKAN IMAN. ALLAHUAKBAR...

Anonymous said...

I agree . Dosa Anwar ada sikit

Fitnah depa pada dia too much la… tak cukup-cukup

Dah muak kita dengan isu kiwat nih….. jadi ngarut dan memalukan rakyat
malaysia.

Bagi saya YAKIN anwa r tak buat kerja gitu.

Musuh politik Anwar berkepentingan kuasa dan harta dok sokong.

Naturally PAS bersama Anwar sebab Anwar kena zalim dan fitnah yang berterusan

Anonymous said...

Penyokong PAS alhamdulillah ramai yg dah tersedar sekarang dari terus menerus melakukan kesilapan. Tak kisahlah dorang sokong kerajaan atau tidak, itu soal kedua.

Tapi pencacai PKR makin terus menerus menzalimi diri sendiri, agak2nya dah ketentuan Tuhan mereka ni jadi begini. Kesian aku tengok. Tuhan terus butakan hati, mata dan perasaan mereka. Jangan terjadi mcm kaum Lut sudahlah ...

Anonymous said...

org melayu nak bangkit sebenaqnya sudah terlambatt. dah banyak kerosakkan yg dibuat oleh pas dimana2 ditanah melayu ni.

Anonymous said...

hoi Anon 9.15 ko jambu tak? Aku adalah wakil Anwar untuk rekrut jambu jambu.Kalau mau,boleh aku bawa kau jumpa dia,amacam.

Temuduga sorang sama sorang,KY dibekalkan.

Anonymous said...

bodoh sungguh madey,dia sentiasa menjadi org yg rugi,mmbuang masa dgn politik kotor shingga akhir hayat,mungkin kah dia tidak sedar..tp mane anak2,isteri dan rakan2 beliau untk mnasihati,xterinin ke nk ke haji,bertaubat..ruginye dia,butakh ati nye


Telah mengikuti dari tahun 1998 hingga sekarang bahawasanya Mahathir ini sudah tidak takut dengan ajal yang akan menjemputnya oleh Allah SWT.Sepatut nya beliau tumpukan amal2 akhirat dan mesti banyak mendalami Islam sebagaimana beliau menasihati LKY tempohari. Dari itu insaf lah sebab alam akhirat sangat panjang. Setiap pemimpin akan di pertanggongjawab di depan Allah atas perbuatan terhadap sesama insan.

Anonymous said...

akhir nya aku jumpa jugak video mahathir yang mengakui menzalimi dan memfitnah anwar..

cari lah dlm internet ni pasti jumpa..

Alhamdulillah..betul lah sangkaan aku selama ini..

Allah maha besar

February 19, 2012 9:15 PM

===========================

Elok nko tunjukkan video tu kat Mak Bapak Atok Nenek & Boyfren nko.

Boleh dorang support nko undi Imam Mahdi Anwar Al Juburi.

Mengikut agama Nabi Nik Aziz, tak berdosa kalau nko bodohkan Mak Bapak nko, Sunat nama nya.

Anonymous said...

Allah telah berfirman yang bermaksud : Maka apabila datang kebenaran akan lenyaplah kebatilan/pembohongan dan sesungguhnya pembohongan/kebatilan itu akan lenyap. Kita tak perlu kata apa2 kepada Tun kerana dia sudah tua. apa yang perlu kita terang sekrng hanyalah bertaubatlah kerana pintu taubat tetap terbuka sehinggalah nyawa berada di halqum dan pada masa itu tidak ada guna lagi taubat. Sekiranya Alah panjang umur kita dapat lihat apakah kesudahan bagi merea yang bohong. Firaun beerkesudhan seperti yang diceritakan dalam A Quran. Haman menterinya tu pun begitu juga. Tak perlu runsinglah Pak Sheikh kerana fitnah tu tetap akan berlaku dan Allah bersama-sama orang yang sabar dan sentiasa berdoa dan mendirikan sembahyang. Allah lebih tahu dan tengok apa yangterjadi kepada Mubarak. Hancur dan lepas tu apa yang dia dapat. Habuk pun tiada. Allahuakbar. Hancur. Begitu juga dengan pemimpin di Malaysia sekiranya mereka melampaui batas Allah ada ketentuannya. Allahuakbar. Tengok dan lihatlah. Allahuakbar.

Anonymous said...

org melayu ni harap je ramai, tapi mcm buih2 di lautan. org cina yg tak berapa kerat di kedah boleh buat jirat di kawasan melayu, keh keh keh....kelakauu le, kata org melaka, kelakauu..

ipin
jasin

Anonymous said...

anon 9:47

hujah kau benar2 menyentuh hati aku...terima kasih

tetapi tidak kepada mereka2 yag telah hitam hati nya penoh dgn sifat2 dendam kesumat.

sekejap lagi akan terhambur lah maki hamun..cacian dan fitnah dari mereka..kita lihat sajalah betapa jahil nya hati mereka..
Waulahualam

Anonymous said...

9:47 ekekeke....aku nengok mcm anak cina je yg tulihh ni...ekekeke ...

Anonymous said...

Anon 9.43,haha kau tak percaya ANWAR MAIN JUBOK,ni nak habak sat,WAN JIJAH TU PUN AKU RASA RASA DOK KENA BALAS KAT JUBOK JUGAK APA!HANG TAK PERCAYA TAPI AKU PERCAYA,OK APA.

Anonymous said...

menyentuh hati kepala bapak kau. next pru nanti tau la nasib2 anak2 cina semua. org melayu dah bangkit, blog dan FB akan digunakan utk memboikot business ko plak. setelah usaha illuminiti dan freemason gagal utk kesekian kalinya mengalahkan pahlawan2 melayu yg berjuang mempertahankan kedaulatan negara dan sultan melayu.

takbirr x2.

Anonymous said...

Dulu BABI haram jadah, Imam Mahadi jadi jadian PKR, Hero Tamil murahan, ,melalak lalak, liwat satu konspirasi jahat Tun Dr Mahathir, satu konspirasi pemimpin tertinggi UMNO, liwat II pulak kata rancangan DS Najib, untuk mengaibkan nam bleliau dan keluarga, turut sama, ketua Polis Negara, Peguam Negara, melalak lalak ke sekuroh kampong dan serata dunia, katakan liwat rancangan jahat kerajaan dan sebaginya. Siap melalak yg Hero Tamil murahan, kata ada pembunoh upahan, kata lawan tetap lawan, tak takut, sebab ada banyak alibi yg akan membersihkan nam beliau. Tetapi bila di mahkamah, mana semua alibi, satu pelutik alibi pun tak di tonjolkan, hanya memanggil Dr Hooligan yg memberi pengakuan yg atok kote bengkok ada sakit tulang belakang dah kote tak bole menegang. Akhir penutopan mengaku bahwa liwat adalah dasar suka sama suka, petikan dari Assmin bacul - aku gosok engkau lipat. Inilah haramjadah BABI lahanat, pejuang Isreal, Perkakas Neocons, barua Yahudi zionist. Mari lah kita rejam anak dajjal ini yg akan cuba membuat huruhara seperti apa yg berlaku di Libya, Egypt, Syria, Pakistan, Yemen, dan sperti orang Haji buat melontar, rejam lah spesis2 lahnat dgn air najis, air kencing, telur busok, kerana spesis2 haramjadah ini adalh perosak kepada agama, bngsa dan negara. Marilah rejam mereka2 ini At All Cost.

Anonymous said...

"tetapi tidak kepada mereka2 yag telah hitam hati nya penoh dgn sifat2 dendam kesumat."

9:51 hehehe....aku nengok ko mcm cerita kan diri ko jer...hehehe ...

Tu laa...Allah tu kan maha mengetahui...hehehe...

Anonymous said...

Sapa yang mula2 mengatakan ada bukti akan salahlaku seks Anuwar....Karpal Sink dari DAP dan bukan UMNO..

Sapa yang mengANUgerahkan gelaran AL JUBURI AL LIWATI kepada Anuwar...Mat Sabu dari PAS dan bukan UMNO...

Jadi angpa bole pikiaqla sapa yang angpa dok tudoh memfitnah dan menzalimi Anuwar....

Tapi yang pelek tu bila Anuwar kena buang dari UMNO, angpa pulak yang dok kemain sokong dia....

Awat bila Anuwar dalam UMNO semua salahlaku seks kira HARAM tapi bila dia di luar UMNO semua itu kire HALAL ka?

Sejak bila hukum bole BERTUKAR2 no...

Anonymous said...

Anon 9:44PM (komen ke-3),

Aku rasa seelok-eloknya engkau dulu buat apa yg engkau sarankan pd Tun M. Engkau juga kena ingat Tuhan itu Maha Adil, setiap kebaikan yg dilakukan walau sekecil zahrah sekali pun tetap akan dikira dan diberi balasan baik. Engkau kata Tun M banyak zalimi org, oklah, tapi dia juga telah melindungi rakyat dari malapetaka ekonomi dan kewangan yg cuba dilakukan oleh Anwar disamping jasa2nya kpd rakyat dan negara yg tidak terkira.

Engkau ambik rokok, duduk atau cangkung dlm jamban, renungkan dlm2 apa sumbangan Anwar utk rakyat dan negara. Yg aku ingat hanya satu, rakyat disuruh guna bahasa BAKU. Kerana itulah sampai skrg otaknya tak betul berfungsi dan ada kalanya terus BEKU.

DAN engkau pulak apa sumbangan kau pd agama, bangsa dan negara? Setakat pandai mencaci pemimpin2 yg ADA berjasa pd rakyat? Kerana apa? Kerana hati hasad dengki tak dapat kuasa dan kesenangan hidup?

Tak payahlah bercerita tentang apa yg akan berlaku diakhirat, tak ada manusia biasa mcm engkau dan aku tahu. Banyakkanlah membaca cerita2 hadis dan Al-Quran utk jadi panduan dan bimbingan dan pengetahuan, dan sbg rujukan ...

Anonymous said...

Kalau tak pembohong,bukan umno,kalau tak memfitnah bukan umno,geng songkok tinggi berlakon jadi ahli pas,uwekk nak muntah aku,

Anonymous said...

Manusia yg terlalu suka menggunakan istilah "songkok tinggi" apabila merujuk kpd UMNO adalah Milosuam dan yg seangkatan dgnnya.

Hai, blog sendiri dah tak laku ke? Dah "like"kan semua komen yg sokong PELIWAT NEGARA? Jgn lupa, nanti ranking jatuh ...

abang besar said...

manusia yang tak berasa di malaysia jer, atau yang berada di malaysia tapi buta mata dan buta hati saja yang akan tuduh Dr M cemacam. Negarawan ulung tu.

Anonymous said...

Oooppsss...excuse me !

Aku tgh buat working-paper nak apply loan nak buat bisnes baik punya.

Kalau Loan aku approve, Nanti bila Anwar dlm penjara, dapat lah aku supply NONOK DALAM TIN. Bahasa English nya PUKI IN CAN.

JUBUR DALAM TIN tak perlu rasa nya sebab bersepah jubur2 lelaki dlm penjara nanti.

Boleh kan ! Bisnez NONOK DALAM TIN specifically for Anwar only.

abang besar said...

meh le ke blog teman www.batu-gajah.blogspot.com, bincang politik sikit-sikit kat sana.

wiraless said...

Anon 9:15pm ni akal pendek, lebih pendek dari akal budak sekolah tadika.
Tengok video sekali lalu dah buat kesimpulan yang secara langsung menampakkan ciri2 fitnah.
Kalau budak kecik dia akan tanya soalan "pasal apa" bertubi2 untuk dapatkan jawapan.
Ada Anon 9:15pm tanya macam budak kecik sebelum menabur fitnah sedemikian.
Lagi satu, Anon 9:15pm ni memang melekat sifat PR padanya sebab:
AKAL PENDEK macam HARAM!!!!

assam_laksa said...

apsal background music video nie terlampau kuat? sampai x dengar sangat ucapan? ada tak video yang original? yang xder background music nie?
thank you..

Anonymous said...

Anon 19 Feb 9.43 pm
Anda telah kena kencing AnWar. Janganlah caya dia tu ramai kawan2 nya dah keluar termasuk kawan2 dpd Abim. Sedarlah dpd tidur kawan.
Dah nak terima Israel pun masih ikut dia??

Anonymous said...

org paih dah meluat ahhh dgn nuar jubo...

Anonymous said...

nak mengutuk, guna nama tuhan. nak memfitnah guna nama tuhan..nak menghalalkan yang haram guna nama tuhan.... islamik konon..ALLAH maha SUCI

Anonymous said...

Jawab le..
Apsal mat sabu gelar mamat tu al juburi?
Apsal korang tak berani condemn mat sabu?
Kalau pro kerajaan kata mamat tu meliwat, korang tak boleh le kata depa memfitnah.
Sebab korang redha dgn kata2 fitnah mat sabu.
Betul tak?
Korang masih nak lantik al juburi sbg pm korang?
Keh keh keh

Anonymous said...

najwa latif-cinta muka buku =)


Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku
Kau hantar pesan dan suruh aku terima kamu
ooh.. Hati ku rasa sesuatu..

Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku
Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu
oohh.. benarkah rasa itu..

Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita cari peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja

Pabila kau renung tajam-tajam mata aku
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu Oooo…
Ini cinta remajaku

Dan pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo…
Itulah cinta yang satu, cinta di muka buku..

Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita beri peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata cinta
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja

Pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo
Itulah cinta yang satu
Cinta di muka buku

Anonymous said...

betul .. kita bukan nak hak orang lain.. kaum lain .. x . x .xxxx

yang kita nak cuma jangan kacau hak kita hak orang melayu ..

orang melayu
tolong la .. jangan berselisih faham antara kita orang melayu.

bak canggini kita kena senada.. bukan untuk kita rampas hak orang .. hak kita .. kita punya

tolong la

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Kepada anon yg keldai DAP yg perasan bagus,

Kau kutuk dan maki Tun M. Tapi kau lupa Allah dah tunjukkan kepada kita tak lama selepas berpuluh ribu umat Islam mendirikan solat hajat selepas Anwar dipecat dari TPM.

Tun M dimuliakan Allah menjadi tetamunya yg dapat menziarahi dan memasuki kaabah.

Kau ingat kalau manusia tu berdosa besar sbgmana fitnah kau pada Tun M, dia boleh ke Mekah dlm keadaan yg sihat mcm tu dan dimuliakan???

Setahu aku, manusia yg sihat kat sini tapi bila pegi Mekah berkerusi roda tu n.ajis si wali terompah.

Tak nampak jugak?

ANWAR EJEN ISRAEL said...

anon 11.47pm,

dah la mcm tu , mengutuk, memaki, mencarut, menyumpah, memfitnah dalam rumah Allah lak tu.

Ganggu jemaah lain lak tu.

Guna kemudahan masjid/surau lak tu.

Pendek kata PASngoink oink oink memang lahanat.

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Orang PAS ni kategori lembap..

Orang lain dah lama tolak PAS, ni baru terhegeh hegeh nak tolak.

PASngok...patut la bongok..

Esperalzi said...

PAS= Parti Iblis SeMalaysia...

Anonymous said...

Aku tak kisah siapa jadi kerajaan,
Aku bukan penerima BR1M.
Yg menerima tu bermaknanya orang2 atau rakyat2 SENGKEK.
Miskin lar tu,
mana tak miskin, balog liat, yg tau dok kedai kopi cerita politik tak abis2, hari rabu, sabtu, ahad tikam nombor ekor, berangan2 nak kaya sampai ketepikan haram dan halal.
Kerajaan mana pun yg perintah orang2 mcm ni tetap haprak.

Anonymous said...

ANON February 19, 2012 9:15 PM...

TUN DR MAHATHIR TELAH MENGELUARKAN BUKUNYA "A DOCTOR IN THE HOUSE".

DIDALAM BUKU TERSEBUT ADA BAB "ANWAR CHALLENGE".TELAH DITULIS DAN DICERITAKAN SEMUA TENTANG ANWAR DIDALAM BAB TERSEBUT.

BUKU TUN DR MAHATHIR SUDAH BERATUS RIBU DICETAK DAN DIJUAL.

KALAU KAMU SAYANG SANGAT KAT ANWAR IBRAHIM KAMU BOLEH BUAT REPORT POLIS KAT MANA MANA BALAI POLIS BUAT REPORT TUN DR MAHATHIR FITNAH ANWAR IBRAHIM.

DIPERSILAKAN ESOK BUAT REPORT POLIS.

TUN DR MAHATHIR SUDAH BAGI TAU AWAL AWAL SESIAPA YANG INGIN SAMAN BELIAU DIPERSILAKAN.

KAMU BERANI BUAT???

ANWAR IBRAHIM TUAN PUNYA BADAN PUN TAK BERANI BUAT.

DIPERSILAKAN ANON...

KAMU SURUH ANWAR IBRAHIM

Anonymous said...

pas sampai bila bila pun tidak akan perjuangkan hak orang melayu kerana;
1)mengatakan perjuangan bangsa melayu adalah assobiyah.
2)nik ajis pernah mengatakan tidak bangga menjadi melayu.Bayangkan percakapan beliau jelas menyatakan maksud melayu tidak lagi penting bagi perjuangan pas.
3)pas akan sanggup berbuat apa saje utk berkuasa diputrajaya walaupun tunduk pada cina dap.
4)Pas sanggup tukar prinsip perjuangan asal negara islam kpd kebajikan demi undi kaum cina.
5)pengaruh dunia dan kebendaan telah mempengaruhi YB-YB pas.

Anonymous said...

Surah Hud: [113 ]
“Dan janganlah kamu cenderung kepada orang-orang yang berlaku zalim maka (kalau kamu berlaku demikian), api neraka akan membakar kamu, sedang kamu tidak ada sebarang penolong pun yang lain dari Allah. Kemudian (dengan sebab kecenderungan kamu itu) kamu tidak akan mendapat pertolongan.”


Mahafiraun tuu pemimpin hebat didunia ka?.... kakakahkahkah... Madey alkutty PEMIMPIN HEBAT AUTA, PENIPU & KONSPIRATOR ... adala....

cuba check track record scandal2 dizaman mahatir raja mandeliar tuu... supay kitol2 umno sedaq ckit....

1984 Skandal BMF
1987 peristiwa memali
1987 menang tipis 23 undi sebagai presiden umno lwn Ku Li
1988 hapus kuasa raja2 melayu
1988 bubar umno lama.....
.... pru 1990-- BN gayat...
.... konsesisi IPP, PLUS, IWK, West Port, dll utk kroni...
.... srkt PERNAS yg tun Razak tubuh bela kontraktor melayu padam...
..... Bank Bumiputera bankrap!
..... isu pemecatan ketua Hakim Negara Tun Salleh Abbas...
----- sokong UN/US serang Iraq..
----- hapus bahasa melayu bg subjek sains, matematik , PPSMI......
----- misteri jatuh helikopter TS Yahya HICOM,
----- tolak hudud kelantan...
----- hina jangut nabi.....
----- isu pemecatn Anwar...
----- penuduh/ penfitnah liwat I (jenayah qazaf) Anwar....
----- krisis badan kehakiman,..
----- pru 1998 --- BN gawat lagi...

2003 umno dah menjunan... cepat2 lari ..............


APAKAH ALLAH TERLALU LEMAH UNTUK MENYIMPIN REKOD JAHAT MAHATHIR INI DAN TIDAK AKAN DIADILI DIAKHIRAT NANTI?????????????????

PUAK BANGAP UMNO YANG MEMULIAKAN PEMIMPIN2 MUNKAR & ZALIM!.... ITULAH SAHAM PERJUANGAN ENGKAU ORANG DIAKHIRAT NANTI1

PRU13... TETAP ABU....

ANWAR EJEN ISRAEL said...

anon 1.33am,

Orang PAS mcm N.ajis tu lupa, bahawa di tanah jawi ni..bila kita sebut Melayu, kita terus faham orang tu agamanya ISLAM.

Tak sama mcm Cina, India dan lain lain. Cina tak semestinya Budha, India tak semestinya Hindu.

Tetapi Melayu mesti ISLAM. Orang Melayu cukup sensitif bab MURTAD. Sampai berlaku pertumpahan darah demi memperthankan akidah Natrah dahulu walaupun akhirnya Natrah dibawa juga balik ke England oleh keluarga kandungnya.

Hari ni, sudah ada dajal yang mengaku bangsa Melayu beragama Islam nama Anwar Ibrahim yang menyokong kebebasan utk MURTAD. Pendokongnya AmBAbiga.

Lagi dahsyat, kalangan orang PASngok begitu terkasima dgn kedua dua pro murtad ini, hingga Presiden PASngoink menjelma dari jubah ke t-shirt kuning BERSHIT.

Bab N.ajis tu, lantak dia la..dah nyanyok. Dia lupa atau buat buat lupa, orang Melayu dlm UMNOlah yang menaikkan nama ISlam di mata dunia.

Tanpa orang Melayu dlm UMNO, mana mungkin negara ini menjadi model dan rujukan pembangunan bagi negara negara Islam seluruh dunia.

Kelantan??Buat malu je..balik balik royalti minyak sampai mendoakan keburukan utk orang Islam yg lain. Negeri lain takde royalti minyak pun..ok je.

ANWAR EJEN ISRAEL said...

anon 1.43am,

Cakap la apa sekalipun, Allah sudah tunjuk dgn jelas.

Tun M dimuliakan oleh Allah di Mekah.

N.ajis berkerusi roda di Mekah,

Anwar al Juburi, usahkan Mekah, nak mubahalah pun kecut ehem bengkok.

Heh

Anonymous said...

anon 1.43am,

Tun M menjadi idola berjuta umat Islam seluruh dunia. Beliau dibenci oleh ISRAEL hingga mereka melabelnya sebagai anti-yahudi.

Anwar dpt pujian dari ISRAEL.

Oleh kerana kau pun benci Tun M, samalah kau dgn ISRAEL dan YAHUDI.

Anonymous said...

PUAK BANGAP UMNO YANG MEMULIAKAN PEMIMPIN2 MUNKAR & ZALIM!.... ITULAH SAHAM PERJUANGAN ENGKAU ORANG DIAKHIRAT NANTI1
-----------------------------------

anon 1.43am,

PUAK BONGOK dan BANGANG PASngok YNAG MEMULIAKAN PEMIMPIN2 MUNGKAR & ZALIM MACAM ANWAR YG PRO MURTAD..

ITULAH SAHAM PERJUANGAN ENGKAU ORANG DI AKHIRAT NANTI.

KALAU AMBABIGA TU SURUH TURUN LAGI< JANGAN LUPA JOIN YE..

ADA REZKI BOLEH MATI KATAK TERUS. KURANG SEKOR PASNGOK.

Anonymous said...

Anon 1.33



KALAU KAMU SAYANG SANGAT KAT ANWAR IBRAHIM KAMU BOLEH BUAT REPORT POLIS KAT MANA MANA BALAI POLIS BUAT REPORT TUN DR MAHATHIR FITNAH ANWAR IBRAHIM.

DIPERSILAKAN ESOK BUAT REPORT POLIS.

TUN DR MAHATHIR SUDAH BAGI TAU AWAL AWAL SESIAPA YANG INGIN SAMAN BELIAU DIPERSILAKAN.

KAMU BERANI BUAT???

ANWAR IBRAHIM TUAN PUNYA BADAN PUN TAK BERANI BUAT.

DIPERSILAKAN ANON...

KAMU SURUH ANWAR IBRAHIM

==================================================


JIKA DENGAN IZIN ALLAH PR TELAH MEMBENTUK KERAJAAN PUSAT SELEPAS PRU13 NANTI & MAHATHIR MASIH BERNYAWA.... BADAN KEHAKIMAN DIBEBASKAN DARI CENGKAMAN UMNO, PDRM DIBERSIHKAN DARI 'HANTU2' KONSPIRATOR UMNO, RTM & JENTERA KERAJAAN BERADA DILANDASAN YG BETUL,.... INSYAALAH RAKYAT AKAN MEMBUAT PENDAKWAAN SEMUA 'HUTANG TERTUNGGAK' MAHATHIR ITU.....SEPERTI RAKYAT MESIR SEDANG BICARA 'DOSA2 BESAR' HOSNI MUBARAK.....

ANARKI MAHATHIR, NAJIB, ADNAN MANSOR, AZIZ SHAMSUDIN, DLL .. KENALAH SEDIAKAN JAWAPAN TEPAT & BUKTI KUKOH......

SEBAB BUKTI & SAKSI PENDAKWARAYA (BUKAN LAGI GANI PAKTAIL TUUUU .. ) NANTI AMAT KUAT....

KALAU BEKAS PENGERUSI SPR.... TS RASHID DAH MENYESAL......

KALAU BEKAS KETUA HAKIM NEGARA .... TUN IZZUDDIN DAH BUKA TEMBELANG ......

KALAU BEKAS PENGARAH PDRM.... DAH MEREKODKAN PEMBOHONGAN KETUA2 UMNO ......


MAHKAMAH BEBAS AKAN TENTUKAN NASIB SEGALA LABU-LABI UMNO NI.....

Anonymous said...

Rasullah bersabda, sibuk2 lah lah kamu perbaiki diri sendiri daripada membuka2 aib org lain, anwar ke mahathir ke PAS ke PKR ke UMNO ke semuanya terdedah kepada dosa. Rasulullah yg maksum tu pon tiap2 mlm menangis memohon ampun.kita yg lemah ni jer selalu lupa akan Allah. Marilah kita ketepikan politik dan kejar kejayaan dengan mendekati diri pada Allah

Anonymous said...

MAHATHIR IDOLA BAGI PARA JEMBALANG DIKTATOR & KONSPIRATOR ................. PUAK2 UMNOPORNO!

DEB GAGAL .......PUNCANYA DASAR UMNOPUTERA & KONTRAK ALI-BABA............ MELAYU DIPERHAMBAKAN OLEH ELIT2 KAPITALIS UMNO... BIJAK SUNGGUH AUTA MAHATHIR!

Anonymous said...

Anon 2.07am..

Kesian aku tengok ko ni..saper laa mak bapak ko yer..malangnya la dapat anak cam ko ni...

Ko pejam mata ko jap, pastu tarik nafas..ko fikir balik apa yg ko tulis tu..ko yakin 100% ke..?!

Klu yakin betul, ok laa.. klu salah apa ko nak cakap..aku rasa apa yg ko tulis tu suma dr sumber yg ko dpt dr puak2 ko...

Ada jaminan ke benda2 tu trbukti benar...?!
Jgn bai, nti ko yg jd pengat labu kt sinun nti..

Anonymous said...

Ai ...marah sangat ko dengan Tun M ye.....setahu aku AI je yang marah sebab Tun menghalang gelojoh dia nak jadi PM....
Dan atas jasa Tun juga menyelamatkan Malaysia dari ranap, dari dipimpin oleh orang tak bermoral.
Yang peliknya orang yang mengkantolkan anuar adalah dari kalangan rapat dengan dia....dari merekalah erita perilaku tentang AI pujaan ko diketahui....sebelum nie harem tak tahu........agaknya lepasni kalau kak wan sendiri yang bongkar pasal Nuar pun korang totok-totok di kata kak wan berkonfirasi jugak..
Dulu aku pernah jugak jadi bodoh macam golongan ko sokong buta tuli...tapi kini tidak!!!!

Anonymous said...

Bersatulah wahai kaum muslimin
Dengan semangat dan roh kebenaran
Berjihadlah wahai kaum muslimin
Walau susah memempuh cabaran

Bersatulah wahai kaum muslimin
Dengan obor sinar kebahagiaan
Berjihadlah wahai kaum muslimin
Biar syahid ataupun kemenangan

Berjuanglah wahai Ansorullah
Dengan matlamat daulah islamiah
Berkorbanlah wahai yang beriman
Dengan harta dan segenap kepunyaan

Bergeraklah ke gerbang jasa
Kalah menang bukan alasannya
Sucikanlah niat dihati
Hingga nyata benarnya janji Rabbi

Bersatulah wahai kaum muslimin
Dengan semangat dan roh kebenaran
Berjihadlah wahai kaum muslimin
Walau susah memempuh cabaran

Bersatulah wahai kaum muslimin
Dengan obor sinar kebahagiaan
Berjihadlah wahai kaum muslimin
Biar syahid ataupun kemenangan

Berjuanglah wahai Ansorullah
Dengan matlamat daulah islamiah
Berkorbanlah wahai yang beriman
Dengan harta dan segenap kepunyaan

Bergeraklah ke gerbang jasa
Kalah menang bukan alasannya
Sucikanlah niat dihati
Hingga nyata benarnya janji Rabbi

Selamatlah parti islam melangkah
Membimbing ummah ke medan siasah
Berpedomankan Al Quran dan Sunnah
Suburlah hidupnya dan pasti berbuah….
Suburlah hidupnya dan pasti berbuah….
Suburlah hidupnya dan pasti berbuah….
HIDUP PAS!!!

Anonymous said...

PAS bukan ISLAM
PAS parti kutip derma semasa berceramah.
Yg kaya penceramah SUKA maki hamun.
Yg abis duit dan kutip dosa pendengar2nya.Siapa yg NAYA?
Toksah perasan lar jadi ahli PAS masuk syurga.
Tok Guru pun tak nampak jalan nak masuk syurga,
PAS perlu dihumban dalam Kolam Indah water.

Anonymous said...

Anon 2.23am...

Ish ish ish..aku rasa ko sndiri pun x brpa faham apa yg ko tulis tu..ko main taruh langsam jerr..

Letih la layan puak2 NGOK yg prasan pandai nie..tulis main ikut selera sndiri pastu bila dh xde hujah cedok ayat2 dlm blog kgkawan dia copy paste dlm blogpro krjaan..

tu laa standard puak2 pencacai hamPAS yg dtunggang pentaksub Israel & penjilat agung kafir DAPigs..

Jgn marah...itulh kenyataanya, le korg x sedar.?!!

Anonymous said...

Hansap...gua ada kesan beruk-beruk PAS dah mula pasang bendera kat atas pokok kat bangi....apa cer...dah nak pilihanraya sangat ker?......sorry la yang gua nampak buat semak n merbahayakan penggunakan pengguna jalanraya lain....sebab apa gua kata begitu sebab lepas hujan semalam ada satu kayu bendera tu dah londeh n boleh merbahayakan pengguna jalan raya......persoalannya kenapa dah nampak terdesak sangat.

Anonymous said...

Bro 3.20am...

Pasal trdesak laa yg menyebabkn puak2 pencacai hamPAS meroyan kt dlm blOg GAP ni..

Tulis main ikut syok sndiri jekk..pastu sebarkn ayat copy paste diorg yg CEDOK ntah dr gua mana..

weiii kgkawan...puak2 pencacai hamPAS, PGayR & DAPigs dh meroyan woii..dh trdesak sbb PRU13 ni mcm PRU yg trakhir bg diorg...hehehe...

Anonymous said...

PRU13... TETAP ABU....

ya .. akan bersama umno ..

kah kah kah

Anonymous said...

anon 1.33am,

Orang PAS mcm N.ajis tu lupa, bahawa di tanah jawi ni..bila kita sebut Melayu, kita terus faham orang tu agamanya ISLAM.

Tak sama mcm Cina, India dan lain lain. Cina tak semestinya Budha, India tak semestinya Hindu.

Tetapi Melayu mesti ISLAM. Orang Melayu cukup sensitif bab MURTAD. Sampai berlaku pertumpahan darah demi memperthankan akidah Natrah dahulu walaupun akhirnya Natrah dibawa juga balik ke England oleh keluarga kandungnya.

Hari ni, sudah ada dajal yang mengaku bangsa Melayu beragama Islam nama Anwar Ibrahim yang menyokong kebebasan utk MURTAD. Pendokongnya AmBAbiga.

Lagi dahsyat, kalangan orang PASngok begitu terkasima dgn kedua dua pro murtad ini, hingga Presiden PASngoink menjelma dari jubah ke t-shirt kuning BERSHIT.

Bab N.ajis tu, lantak dia la..dah nyanyok. Dia lupa atau buat buat lupa, orang Melayu dlm UMNOlah yang menaikkan nama ISlam di mata dunia.

Tanpa orang Melayu dlm UMNO, mana mungkin negara ini menjadi model dan rujukan pembangunan bagi negara negara Islam seluruh dunia.

Kelantan??Buat malu je..balik balik royalti minyak sampai mendoakan keburukan utk orang Islam yg lain. Negeri lain takde royalti minyak pun..ok je.

February 20, 2012 1:52 AM

---------------------------------------------

JAWAPAN SENANG JER!!!

SEBAB ORANG2 PAS PIS PUS MAMPUS NI BERPERANGAI ORANG MINYAK.

JADI ADA BAIK NYER KALAU KITA GELARKAN ORG2 PAS DAN PENGIKUTNYA "ORANG MINYAK"

Anonymous said...

Kah kah kah..
Smp skrg takde sorang pun pencacai pakatan boleh jawab soalan apsal mat sabu gelar anwar al juburi.
Tup tup depa lantik mat sabu jadi pemimpin tertinggi pas.
Kalau kitorang kata dia meliwat,dituduh memfitnah.
Tapi puak depa kata, dilantik pulak jadi pemimpin?
Munafik tahap cipan punya puak pakatan!

kacang merah said...

Anon 1.43

"misteri jatuh helikopter TS Yahya HICOM,"

Wey sedara, hati2 sikit bila buat Copy n Paste, kang ntah tak pasal2, menetap kat sungai buluh!!!

Buat homework sikit, apasal tetiba jak Anwar mengistiharkan dirinya sebagai pengganti Yahya selepas kes itu? TDM jugak? bagaimana Anwar boleh melangkaui keputusan BOD HICOM pulak? Dia bukan Commitee Member dalam syarikat tersbut?

Kalau tak tahu pasal Akta Pembentukan Persyarikatan, silalah rujuk website SSM mcm dlm iklan TV tuh. Jgn malas membaca dan membuat kajian mcm melayu2 PR yg lain, bila buka jak mulut, yg keluar ialah air liur bak air sampah DBKL.

Anonymous said...

Minta maaf dlu jika mana2 pihak terasa hati sblm aku tulis pendapat aku.
Apa yg aku perhatikan sejak dulu, PAS rosak bkn kerana Anwar, kerana faktor Anwar cuma penambah perasa pahit dlm PAS. Dari dulu lagi Anwar dah kutuk PAS dan PAS juga kutuk Anwar. Ini hakikatnya. Perjuangan PAS bukan kerana Allah, perjuangan PAS kerana NAFSU dan HASAD DENGKI. PAS tak pernah kalau kalah PRU mereka akan REDHA kerana Allah blm mengizinkan lagi untuk berkuasa. PAS akan salahkan org lain dulu dan tak pernah salahkan diri sendiri dan berbalik pada Allah.
Dari dulu lagi PAS tak pernah memberi pndapat yg bernas sebagai pembangkang walaupun kerajaan suruh berak kat jamban, mereka akan bangkang dan wawarkan berak kat slm semak lagi bagus sbbnya nak bagi baja pokok.PAS bercakap merapu dan tiada fakta yg tepat.Dari dulu PAS guna agama utk kepentingan politik tak ubah seperti sendiket peminta sedekah gunakan ayat Quran untuk meraih simpati masyarakat. PAS gagal berdikari dan gagal mengawal nafsu serakah dlm diri. Mereka mengajar ahli menolak media massa kerajaan, oleh itu ahli dapat komunikasi satu hala, segala penjelasan oleh kerajaan mereka halang dan jgn dengar.Akhirnya mereka jadi dungu,bebal , buta mata,hati dan tuli telinga. PAS syok sendiri dan menghiburkan ahli2 dgn tohmahan yg dilemparkan tanpa fakta sebenar.
ROSAK PAS KERANA NAFSU. PAS DIKUASA SYAITAN DEPAN,BLKG,KIRI & KANAN. PAS perlu keluar melalui 2 jalan iaitu ATAS & BAWAH.
Itulah PAS sejak dari aku mengenali politik 25 tahun dlu.
Sekian..

Servant of God said...

Anon February 20, 2012 8:29 AM,

Aku setuju sangat dengan ko.

PAS memang dari dulu rosak.

Hampir semua yang dilakukan berasaskan putar belit dan penipuan. Konon parti Islam tetapi tak pernah nak dengar benda yang baik dpd dorang.

Dulu kata perlembagaan Malaysia tidak Islamik. Sekarang kata perlembagaan kita cukup Islamik. Jadi PAS tipu waktu dulu ke, sekarang?

Bila keluar gambar pejabat Perdana Menteri kat Putrajaya, terus kata "Mahligai Mahathir!" tanpa periksa itu apa. Itu ke perangai orang Islam? Sekarang macam sawan satu2 nak duduk kat bangunan tuh. Apa citer?

Kata Mujahid Yusoff Rawa pada anak2 muridnya dalam satu kelas pada tahun 1996/97: "Adalah haram bagi kita orang Islam hatta mengucapkan 'Merry Christmas' atau yang sama waktu dengannya kepada penganut agama lain." Sekarang apa jadi? Orang PAS pegang lilin, orang PAS rebrand Valentine's Day, muslimah PAS peluk nangis sama Teresa Cock.. apa ini semua?

Dan banyak lagi! Amanat Haji Hadi dulu dan sekarang, pasal tabung Memali, bla bla bla PAS BUKAN ISLAM!

PAS ISLAMIK PUN TIDAK!

Sedarlah wahai orang Islam. Islam ini agama kesederhanaan. Kita kejar akhirat, jangan kita tinggalkan dunia. Kita kejar dunia, jangan abaikan akhirat.

Tinggalkan PAS, bersatulah kita dalam UMNO. Bila kita semua bersatu, boleh laa kita bersihkan negara kita. Insya Allah.

Anonymous said...

ANON 2.07 AM
bangsa MUNAFIQ mcm ko ni mengharapkan puak MUNAFIQ juga menang ye
Ko lupa kah bahawa Allah itu Tuhan yang Maha Berkuasa menentukan segala2nya..

Statement ko adalah tipikal org SEKULAR AGAMA mcm NUAR. Ko nafikan sebarang bentuk Qudrat dan Irodah Allah dlm perancangn politik kotor PR.

Nk bersihkan Malaysia?
Alhamdulillah sejak DS Najib berkuasa banyak transformasi 'memebersihkan' lagi negara dr eleman2 yang lebih baik dan telus.

Tapi janganlah hanya dikatakan bersih bila menyebelahi kerja kotor Nuar dan Pakatan Haram seperti kes Liwat, kes Pelacor China, Kes Curi Pasir, kes rompak Yayasan Selangor, kes salah guna PBT utk mempercambahkan rumah urut, pelacoran, judi dan kongsi gelap!!

so..mana dia track record BERSIH?
sebelum nk bersihkan org lain..PR dulu mesti BErsih? tapi PR sgtlah KOTOR

Kepalanya GAY, pembela YAHUDI, pemutar belit, pembohong, konco2 bawah pula bodoh2 belaka..mcm MB Gagap tu, tadbir negeri macam urus keluarga dia!

PAS pulak hanya sekadar PELACOR agama murahan..skdr target utk menjilat2 DAP dan dpt kerusi.. Islam dilondeh dihina, Aqidah digadai..Hasan Ali difitnah mana kala org kotor NUAR dijulang

SO WHERE IS THE CLEANLINESS???

OR JUST A BUNCH OF SHITS???

PAKATAN RAKYAT (HARAM) LAKNATULLAH!
Semoga Allah Ta'ala GAGALKAN segala usaha mereka memncing UNDI rakyat..dan dihancurkan PAKATAN mereka..AMINN!!

Anonymous said...

boleh tak pada yg upload video ni buang background sound ?? semak aku rasa background sound tu.... ganggu apa yg aku nak dgr..

Yg Tulus said...

DOA TUNJUK. KEBENARAN SOLAT HAJAT PAS MULAI TERMAKBUL


SAPA YG DPT AGAK HASSAN ALI DIPECAT PARTI PILIHAN HATINYA..

..ORG2 BIJAKSANA....COMMON MARILAH

BERFIKIR SELAIN DARI BENCI
PAS TIDAK TERKECUALI SPERTI PARTI POLITIK LAIN

IAITU ''BUAT SILAP''

yg ykin said...

akhir nya aku jumpa jugak video mahathir yang mengakui menzalimi dan memfitnah anwar.. cari lah dlm internet ni pasti jumpa.. Alhamdulillah..betul lah sangkaan aku selama ini.. Allah maha besar February 19, 2012 9:15 PM
....
mat ... minta maap
...aku lebih kpd percaya..Paklah terpaksa dijatuhkan kerana menantu nya diptau sedang membinasakan negara..

beliau dikatakan membina empayar: ''pm termuda'' cita2 yg bagus.. tp mggunakan pklah yg lemah.. sgt mbahaya kan..

Anonymous said...

semalam aku tertengok berita tv3..... nampak sangat desperate segala ketua2 lanun UMNO yg pertahan kuasa diri sendiri ....... dari najib, muhyidin, semuanya dok wiridkan "kehancuran melayu" kerana "Anwar" .... otak orang bersalah memang mengarut & mencarut .... Ceritalah Najib, Muhyidin kpd melayu & rakyat Anwar ... anwar tak islamic, anwar pengkhianat .. yg diri sendiri tak terparasan... macam la ahli2 umno ni semuanya warak sangatla.... macam seorang tak pernah minum arak, tak pernah berzina, tak pernah rasuah, tak pernah berjudi, tak pernah khurafat......

GELISAH, body language ketua2 penipu bangsa & rakyat UMNO ini.... nampak sangat... 54 tahun merdeka but no political maturity... cakap macam idea low class UMNO bloggers jugak..... bila saja bukak mulut... "LIWAT, ZINA, VIDEO LUCAH, Jilat DAP, PRO MURTAD, .." .... bimbang jugak dalam nampak gah UMNO tu... tetiba tsunami gelombang ke2 melayu baru.... kot2 banyak skandal2 berat yg akan ditribunalkan nnti...


Melayu educated dah lama sedar siapa sebenarnya ketua2 UMNO .... "Kaut harta untuk diri sendiri" dgn pelbagai cara perundangan/ pentadbiran........ Yang masih boleh digula2kan adalah mereka2 yg tertutup dari maklumat sebenar dan kurang mencari ilmu agama dan kifayah atau golongan hidup bergantung dgn subsidi / habuan UMNO ............

UMNO sedang menuju ajalnya kerana "penyakit kronik" seluruh peringkat ahli2nya diatas.....

INSYA ALLAH.... JANJI ALLAH SEMAKIN HAMPIR.... AMIN!

Anonymous said...

Parasit2 (blogger2) PR dah tak boleh melarikan diri dari blog ini. Kerana apa? Kerana apa yg dipaparkan dlm blog ini adalah KEBENARAN.

Parasit2 ni cuba sedaya upaya utk mengelirukan pembaca dgn hujah2 yg tidak berfakta dan dangkal. Mrk masih beranggapan skrg masih lagi spt zaman pra-2008 dimana penipuan demi penipuan mrk dialam maya dapat mengubah sokongan rakyat.

Kemenangan PR di PRU12 bukannya SEMATA-MATA krn rakyat menyokong PR, ttp kerana benci dgn cara pimpinan Pak Lah yg lembik dan condong kpd memberi terlalu banyak muka kpd pembangkang.

Skrg PR kepanasan. Mrk tahu sokongan pd mrk akan berkurangan dan parti mrk mungkin akan terus ditalkinkan. PR menggunakan pencacai2 lubang jubor utk merekayasa cerita palsu (fitnah) utk memburuk-burukkan kerajaan, tapi apa yg mrk dapat? Rakyat lagi makin meluat dgn gelagat mrk.

Kesimpulannya: akan punah ranahlah PKR dan PAS dlm PRU ke13 nanti. PASTI. Dan hilanglah mata pencarian pencacai2/parasit2/blogger2 PR keturunan Melayu utk cari makan dan mengumpul kekayaan. Itu yg terus-terusan meroyan tu ...

Anonymous said...

anon2 semua

aku rasa penyokong PR pun tak hingin masuk blog ni..

semua fakta tipu dan putar belit belaka.
Tak ada fakta yang membina melainkan caci..keji dan maki hamun jer..

kau org komen sesam sendiri jer lah..syok sendiri..sendiri post dan sendiri komen..
tak kuasa aku nak layan..buang karan jer..

Anonymous said...

Ai, macam merajuk aje! Usahlah malu nak ngaku ko tu penjilat tegar PR.

Yg sendiri tulis, sendiri komen, sendiri sokong, sendiri "like", sendiri keluar masuk blog nak jaga ranking tu semuanya blogger2 (parasit2) pembangkang.

Tak caya tanya sotong Milosuam. Dia pasti jawab, "ye betul!"

Entah2 ko ni si sotong tu, ye tak? Sotong lembik sekor ni pandai merayap ...

Anonymous said...

anon 1:33am feb 20

betul kau cakap tu..
mahathir buat buku yang telah terjual beribu naskah..

dan buku itu lah nanti yang akan dibaca turun temurun anak cucu kita.

buku itu jugak lah amal jariah yang mahathir akan dapat bila dia dah tak ada nanti.

Awas yer..kau fikir lah kandungan nya samada amal jariah atau sebalik nya..amat takut aku memikirkan balasan nya...Nauzubillah

mahathir tu tak takut ker???

Allah Maha mengetahui

Servant of God said...

Anonymous said...

anon2 semua

aku rasa penyokong PR pun tak hingin masuk blog ni..

semua fakta tipu dan putar belit belaka.
Tak ada fakta yang membina melainkan caci..keji dan maki hamun jer..

kau org komen sesam sendiri jer lah..syok sendiri..sendiri post dan sendiri komen..
tak kuasa aku nak layan..buang karan jer..

February 20, 2012 1:19 PM

----------------------------

Tapi, yang komen kat sini pehal?

Subhanallah.. bangangnya kau nih. Membuktikan diri tuh penipu dengan ayat pertuduhan itu sendiri.

Kau ingat orang Malaysia bodoh cam kau ke?

HA JWPAN YG SEBENAR said...

tak penah trjadi 'ulamak' doa pecah perut sesama muslim . . yg pernah tulong dia plak tu.. oleh tok guru plak tu...

ALLAH MAHA PENGASIH PENYAYANG XKAN MAKBULKAN PERMINTAAN GILA TUK POLITIK TU..

takut pasal doa gila ni Alllah terbalikkan...hhabis semua ahli setan masuk parti Hasssan Ali...

Anonymous said...

anon 9:43, takde org yg bodoh memperjudikan diri dilaknat Allah kalau dia betul2 tak buat sesuatu benda keji tu. Anwar ada beran? Situ lu dah bleh nmpak mana betul mana tipu. Apa kata lu?

GotYou said...

Tengoklah wajah Mahathir dan Anwar...bezakan... wajah siapa yg bersih tenang dan punya cahaya keimanan? Wajah siapa pula kusut berserabut? Kata-kata makian keluar dari mulut siapa antara kedua-duanya?Tak payahlah nak pusing-pusing macam gasing.

Anonymous said...

Bengap ko.GotYou...mengapa kau tak banding dengan wajah bill clinton ... senyum memanjang.....

GotYou said...

Bangang kau anon 7:47 PM...

Takleh beza muka berseri iman dgn muka berseri facial? Kehkehkeh.

Anonymous said...

anwar yang bertindak ...
hingga menjadikan dirinya dizalimi ...
difitnah ...
dianiaya ...


tuhan memang ada cakap ....

" apa yang berlaku kepada hambaku adalah kerana perbuatan hambaku sendiri ..."


tak osah laaa ..

nak pening pening ...
tunggu aje balasan tuhan nanti ...

kepada penyokong ...
pembangkang ....
anak cucu penyokong ...
anak cucu pembangkang ....

tungggguuuu ....

Anonymous said...

pas tu nama parti je, takde dosa..org2 kat dalam tu yg dah buta kayu, ahli dah buta hati, soh sekolah, lari..sbb tu takleh beza betul dan salah..nak masuk ikut dpn betul ke masuk ikut belakang betul..kalau dibg peluang mgkn semua nak main bontot kot..

Anonymous said...

Its like yοu гeaԁ my thoughts! You sеem to graѕp
a lot аbout this, such as you wrote the ebook in it or somethіng.

I feel that уou ѕimply сould do with a feω pеrcent
to drіѵe the meѕsagе home a little bіt, but
instead of thаt, that іs great blog.

An excellent гead. ӏ'll certainly be back.
Also see my web page: loans for bad credit

Anonymous said...

What's up friends, its impressive paragraph on the topic of educationand fully defined, keep it up all the time.
Take a look at my webpage :: 1 month loan

Anonymous said...

Woah! I'm really enjoying the template/theme of this website. It's simple, yet effectіve.
A lοt of times it's tough to get that "perfect balance" between user friendliness and appearance. I must say you have done a very good job with this. Also, the blog loads super fast for me on Opera. Exceptional Blog!

Feel free to surf to my site ... Eternity rings
My site ; Eternity rings

Anonymous said...

Ηeya i'm for the first time here. I came across this board and I find It truly useful & it helped me out much. I hope to give something back and aid others like you helped me.

my weblog quick payday loans
My webpage: quick payday loans

Anonymous said...

Pretty nice post. Ӏ just stumbleԁ uрon yοuг weblοg and wished tο saу thаt I have truly еnjоyed surfіng
around youг blοg pоsts. In anу caѕe Ι ωill bе subsсribіng to уouг feeԁ and I hope you ωrite again
soοn!

Ηere iѕ my ωеbpаge :: fast payday loans

Anonymous said...

Heyа i am for thе primaгy time here.
I founԁ thiѕ boаrԁ and Ӏ tο find
It trulу usеful & it helped mе out a lot.

I аm hopіng to give onе thіng back anԁ help others ѕuсh
as you aided me.

Feel freе to vіsіt my weblog; payday loans
my web page - payday loans

Anonymous said...

I lovеԁ as much aѕ you ωill rеceіve carгіeԁ out
right heге. Thе sketch is attгactive, your аuthoreԁ matегіal styliѕh.
nonetheless, you command get bought an imрatience over that yоu wish be ԁelivering
the folloωing. unwell unquestionably comе fuгther formeгly agaіn ѕinсe exaсtly the sаme nеaгly very often insіde caѕe
you ѕhielԁ thіѕ hike.

Mу site payday loans

Anonymous said...

Hey veгy interesting blog!

Αlso vіsit my web sitе ... New Bingo Sites

Anonymous said...

What a mаterial οf un-ambiguity anԁ preservеneѕs of precious κnоw-how concerning
unexpected feеlings.

My web-sіte :: New Bingo Sites