Sunday, March 4, 2012

DAP ADALAH MUSUH MELAYU..

membaca tulisan RPK aku sekadar nak menambah..
cina dap adalah musuh sebenar orang melayu.
KLIK SINI

103 comments:

Anonymous said...

Orang cina bertebaran migrate di seluruh dunia dan mereka boleh survive dengan baik. Dalam banyak2 negara mereka duduk, cina menumpang di malaysia lah yang paling berhati busuk (except Singapore), mungkin asal usul keturunan mereka dari perompak kongsi gelap dan makan banyak babi kot yang membuat hati mereka hitam, dan fokus mereka ialah mereka sangat cemburu dengan orang melayu, walaupun bangsa melayu ni tak de apa2 pasal dengan golongan bangsa pendatang ini.

Anonymous said...

DAP musoh melayu.

Pujaan Musangka..

Anonymous said...

Kan sebahagian besarnya memang keturunan 'komunis' yg dikurung dahulu, tetapi sebahagiannya memanglah yg berpendidikan baik dan ahli2 keluarganya juga sama terkorban oleh kekejaman komunis, mereka inilah harapan kita, untuk menyokong 1 Malaysia!!!

Anonymous said...

sorekok dap tv1 last nite

bangga beribu melayu sekolah cina.. so kena tambah lg sekolah cina..

x ada sekolah pendatang yg begitu byk KECUALI MALAYSIA

BERSYUKUR TERESAK KOK..!!!

usin said...

hati perut manusia ada mcm2 jenis. dlm survival sesuatu bangsa/kaum, ada yg memilih pendekatan hati bersih & ada juga memilih sesuatu yg kontra (utk menunjukkan kekuatan konon). tidak hairan jika org cina memilih antara 2 pendekatan tersebut. yg menjadi persoalan kini ialah bagaimana sakmongkol ak47 boleh memilih dap sebagai landasan perjuangan politik selepas keluar umno? pelik manusia melayu jenis ini. kalau dia berhihrah ke china, ada harapan ke hidup lama jika menentang bangsa cina? otak melayu ini dh tongong... buat malu mak bapak!!!

Anonymous said...

tu kata ko gap. kata pas lain. pas kata lebih baik bg dap perintah dr umno perintah. umno perintah zalim. dap perintah baik, bijak, berkaliber, amar ma'ruf nahi mungkar. ko tak caya ko tanya musang..

Anonymous said...

Dalam betul 'maksud' Raja petra ni.

hmm...

Malayu bukan Melayu.

Anonymous said...

Kita kene hadapi realiti hidup dengan pelbagai kaum dimalaysia ni,jadi kita melayu tak boleh lagi hidup selesa dan beranggapan akan selamat selamanya kerana negara ini melayu punya. kita kena bijak dalam mengharungi suasana hidup dan berpolitik,terutama melayu jangan berpecah belah itu je juncinya...

Anonymous said...

exactly....DAP is no 1 enemy of malay.

Anonymous said...

muka LKS macam muka babi ekk. sejibik bebb. hehehe.

Anonymous said...

706,
Hg seru aku nooo.......!

Musuh sebenar org2 Melayu di Msia ni, la ni, tak lain tak bukan ialah kelembapan otak Melayu itu sendiri!

Cina DAP, bukan musuh!

Kelembapan otak Melayu ni adalah datang dari legasi UMNU..!

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

DAP Babi...

Anonymous said...

Entri GAP kali ni nampak cuba nak kaitkan or nak return to the 1969, dimana pemerintah hampir tewas.

Macam 2008 punya celita!

Sebab terjadinya Mei 1969?

Bukan pasai cina DAP......

Pasai UMNU!

Anonymous said...

Hahaha... Parti 'Asyik Serabut' kata dia.

Eh.. eh.. Sedapnyer mulut. Mulut longkang!!

PAS.... 'Parti Asyik Serabut' , ek??
PKR....'Parti Kalut dan Ribut', ek??
DAP.... 'Depa Ambil Peluang', ek??

Ketiga-tiga parti ini, kononnyer menyusahkan rakyat, ek?

Weh... nak tanya, selama 54 tahun, siapa yang memerintah Malaysia?

PAS, PKR dan DAP, ek??

Pentadbiran negara pincang, negara hilang intergriti, negara hilang respek dan jadi bahan ketawa dunia, ekonomi negara merudum, pelaburan luar merosot, rasuah bermaharajalela, penyelewengan wang rakyat berleluasa, pembaziran duit rakyat, ketirisan dalam perbelanjaan negara dahsyat ya Rabbi..... semuanyer berlaku pada masa siapa memerintah, ek??


Rakyat marhaen dizalimi dan hidup menderita akibat kesempitan hidup.... gara-gara kebangangan siapa memerintah, ek??

Transformasi negara daripada sebuah negara demokrasi kepada negara kukubesi @negara mafia.....pemerintah mana punya angkara, ek??

Now.. cakap, siapa yang menyusahkan rakyat?? Gabungan Pakatan Rakyat atau UMNO@BN??

Kalau nak citer, banyak lagi dosa UMNO@BN pada rakyat Malaysia. Tak payah buang masa sebab rakyat dah sedia maklum. Malangnya, masih ada yang berotak kontot yang buat-buat tak reti. Ini.... species bangang. Bangang yang diternak!!

So... takyah buat lawak bodoh dan usah cakap macam orang BODOH ler. Kamu boleh ridicule parti-parti dalam Pakatan Rakyat dengan label-label bodoh tersebut tapi kamu tidak dapat menghilangkan kesan buruk serta 'taik-taik' yang kamu tinggalkan selama 54 tahun UMNO@BN memerintah negara.

Kamu boleh buat puak-puak kamu ketawa dengan label-label tersebut tetapi apakah itu boleh buat kamu kelihatan hebat??


Sorry to say ler.... kamu nampak macam seorang pelawak bodoh yang desperate untuk mengalihkan isu dan menutup dosa-dosa komer pada rakyat dan negara ini selama 54 tahun UMNO@BN memerintah. Hahahaha... sebab tu kamu beriya-iya minta maaf dan mengemis mintak nyawa daripada rakyat yang kamu sussahkan selama ini. Dah cukup nyawa rakyat bagi weh.... but YOU.... FAILED!!

Unlike, PAS, PKR dan DAP... baru lebih sepenggal jer mereka memerintah di 4 buah negeri di Malaysia tapi hasil pentadbiran mereka.... diakui cemerlang. Satu track record yang singkat tetapi amat membanggakan. Mereka BERJAYA dengan CEMERLANG!! Insyaallah.. kalau Putrajaya mereka pegang, yabedabedo ler Malaysia!!

Kalau sikit-sikit ada masalah dalam parti-parti Pakatan Rakyat, itu lumrah ler. Lidah dan gigi lagikan tergigit. Bahtera mana yang tak dipukul ombak. Rumahtangga mana yang tak der masalah. Namun alhmadulillah.... Pakatan Rakyat masih kukuh dan mantap beb!! Itu yang buta fikiran dan jiwa Najib Razak kacau dab bilau.


Eleh.... serabut orang depa nampak tapi kelam kelibut depa, macam ler rakyat tak tahu. Hahahaha.... desperados yang control macho!! Yang sebenarnya susah akibat popularnya Pakatan Rakyat dalam kalangan rakyat ialah Najib Razak and the gang. Mereka..... takut mampuus!!

Oleh itu, gelarler dan labeller PAS/PKR/DAP dengan apa label atau gelaran sekali pun, mampuih pi la. Tak berkudis pun. Yang pentingnya rakyat tahu bahawa UMNO@BN-lah parti yang menyusahkan rakyat dan mengharu-birukan negara, dulu... kini dan kalau rakyat terus beri mandat untuk mereka memerintah... alamat selamanyerlah, negara dan rakyat akan terus-terusan susah

Hahahaha... sebab tu rakyat kena ubah. Ubah sebelum parah. UMNO@BN, parti timbang karat yang dah obsolete... tak relevan lagi. Ubah dan jangan biarkan rakyat dan negara susah.

Anonymous said...

betul tu musangka oi. otak melayu mmg lembab tp melayu pas je. sbb terlalu bersangka baik dgn dap. sanggup peluk cium dgn dap. berkongsi pinggan dgn dap. baik sungguh..

musuh utama org melayu adalah otak melayu pas yang lembab serba serbi. sgt2 menyusahkan melayu2 yang bijak mcm aku ni..

Anonymous said...

Tahukah anda?

Atas faktor apa org2 Melayu era kini nampak senang & agak mewah berbelanja, berpelajaran & mudah bersuka ria?

Bukan kerana dasar politik UMNU punn..!

Ianya kerana keterlibatan org2 cina di Msia nih!

Anonymous said...

anon March 4, 2012 9:21 PM

adalah follower karat anwar berahim..semua ayat anwar berahim dia pakai tu..

Anonymous said...

musangka 9:26 PM

rilex musang. jgn gelabah. org cina yang senang dgn penglibatan org melayu. jgn pikir terbalik..

Anonymous said...

Dalam pemerintahan di Malaysia ni yang menyusahkan rakyat adalah Anwar Ibarahim.

Sebelum masuk UMNO menyusahkan kerajaan nak mentadbir.

Dibawa masuk kerajaan, Menyusahkan Kerajaan dan UMNO. Politik wang bermula dengan adanya dia dalam UMNO.

Kena pecat pun menyusahkan kerajaan nak memerintah negara.

Sampai sekarang memburukkan negara dan kerajaan dan mengganggu ketenteraman negara. Ramai pula yang termakan hasutannya. Sampaikan PAS porak peranda kerana Anwar. Yang paling suka adalah DAP. Bila Melayu berpecah maka DAP akan dapat faedahnya.

Anonymous said...

Apa punya jenis entry nih?

Tonjolkan bahawa cina DAP tu musuh Melayu!

Klu musuh UMNU tu, aku caya jugak la...!

Kuah kuah kuah...!!!

Anonymous said...

memang musang pun!! memang tarak otak!! maklumla, binatang!!!

kalu pas memrintah 54 tahun ni maju ka org melayu? mu gi tengok melayu di klate nuh! berapa ramai lg yg susah di ceruk2 kampung? kalu dap memerinah 54 tahun ni, ko rasa layanan adil ka kpd org melayu? kalu bukan parti melayu yg menerajui negara ni, aku rasa nak gunakan computer menulis di GAP ni pun tak dak chance punyala..semua kena sekat!! ko ingat komunis suka Islam?????

cuba kamu buka kepala otak kamu buat perbandingan mana lebih banyak:

rang melayu miskin di bawah kerajaan BN atau melayu miskin bawah pas? dahla miskin, kena sedekah pula ka parti tok gurau!

Anonymous said...

dr layan musangka yang hanya reti pikir terbalik dan tak reti pikir jauh sikit dr hari ni & kemarin. baik aku pi layan tv...

Anonymous said...

punya bengong & kayu melayu2 pas. dlm dok gebang melayu pemalas & tak blh bersaing dgn cina ada hati lagi nak bagi kuasa kat cina. ni tahap mana punya bebal pun tak tau la.

Anonymous said...

Malaysia Bukan Muflis Sebab Gaji Minimum Tapi Sebab Mahathir Boros!

Alasan gaji minimum yang dianggap membebankan majikan sebenarnya hanyalah satu lagi helah terancang Mahathir untuk terus menjadikannya alasan Malaysia bakal muflis pada tujuh tahun dari sekarang.

Padahal sebenarnya, selama 22 tahun dia memerintah, bukan setakat puluhan bilion wang rakyat dihanguskan untuk tujuan bail-out syarikat anak betanak dan kroni malah ratusan bilion sebenarnya sudah lesap akibat skandal dan penyelewengan dalam parti Umno-APCO dan kerajaan.

Kemelesetan ekonomi yang dialami pada 1998 dan 2003 langsung tidak menginsafkan Mahathir betapa Malaysia bakal berdepan dengan masalah kewangan lebih buruk dengan kelembapan ekonomi dunia yang sudah berlarutan sejak dua tahun lalu.

Tidakkah Mahathir terfikir sejak Anwar Ibrahim dipecat sehingga sekarang, Malaysia belum pernah mengalami imbangan belanjawan yang baik sehingga mencatat defisit 14 tahun berturut-turut tanpa ada satu penyelesaian konkrit dilakukan.

Ditambah lagi dengan hutang Kerajaan Persekutuan yang kini mencecah RM456 bilion atau 53.6 peratus daripada Keluaran Dalam Negeri Kasar (KDNK) tambah memburukkan keadaan yang sudah semakin parah.

Itu belum dikira lagi dengan kerugian akibat bermain matawang di pasaran matawang antarabangsa yang mengakibatkan kerajaan kerugian lebih RM100 hingga RM170 bilion kununnya akibat permainan spekulator matawang, sedangkan yang membuat keputusan adalah Mahathir sendiri!

Fakta dan data kewangan negara tidak boleh menipu Mahathir hatta Mahathir sebenarnya yang terperangkap dengan hujah dangkal tanpa sedikitpun rasa bertanggungjawab!

Negara muflis kerana boros, bukan gaji minimum

Malaysia akan menghadapi kesukaran kewangan yang serius atau menjadi muflis kerana perbelanjaan yang terlalu boros bukannya pelaksanaan dasar gaji minimum sebagaimana yang didakwa oleh Tun Mahathir Mohamad.

Pakar ekonomi Dr Rosli Yaakob berkata, perbelanjaan boros kerajaan antara faktor yang meyakinkan negara ini bakal menjadi muflis seperti yang berlaku di Greece.

Jelasnya, kerajaan hari ini berbelanja terlalu boros sehingga terpaksa berhutang malah hutang itu meningkat tiap-tiap tahun.

"Ini mungkin berlaku kepada kerajaan Malaysia kerana lebih 10 tahun perbelanjaan kerajaan terus defisit. Defisit berterusan inilah yang boleh membankrupkan negara," katanya kepada Harakahdaily.

Kenyataan Dr Rosli itu sekali gus menyangkal dakwaan Tun Mahathir yang membayangkan negara akan munflis ekoran pelaksanaan dasar gaji minima bagi pekerja di sektor swasta di seluruh negara.

Sebelum ini, Pakatan Rakyat mengetengahkan dasar gaji minimum di dalam bajet alternatifnya, usaha ini mendapat sambutan baik rakyat akhirnya kerajaan terpanggil untuk melaksanakan dasar itu.

Kira-kira 30 peratus daripada tenaga kerja di negara ini yang kini berpendapatan di bawah RM900 menikmati kenaikkan gaji minimum yang belum ditetapkan lagi itu.

Menurut Dr Rosli, sebarang kenaikkan gaji melebihi kadar produktiviti pekerja adalah tidak wajar berlaku kerana ia akan merugikan majikan.

Bagaimanapun, katanya, jika kadar gaji selaras dengan produktiviti pekerja atau lebih rendah daripada kadar produktiviti maka keadaan ini tidak akan merugikan majikan.

Apa yang berlaku hari ini, jelasnya kenaikan produktiviti yang membawa pertambahan keuntungan kepada majikan dibolot semua oleh majikan tanpa dikongsi dengan pekerja.

Oleh yang demikian, katanya, polisi gaji minima yang mengambil kira pertumbuhan produktiviti adalah jalan terbaik bagi memulihkan pekerja dan majikan, sama-sama berkongsi dari hasil pertumbuhan produktiviti.

Justeru, katanya, kenyataan Tun Mahathir adalah satu kenyataan am seolah-olah penentuan gaji minima akan lebih tinggi daipada produktiviti pekerja.

"Ini tidak mungkin berlaku biasanya kadar gaji minima yang ditentukan oleh majikan adalah lebih rendah daripada nilai produktiviti pekerja. Mungkin gaji minima yang ditetapkan berdasarkan produktiviti inilah boleh bankrupkan negara,"katanya.

Anonymous said...

930,

Cina DAP senang kerana bijak berusaha memanupulasikan kelembapan otak Melayu.

Melayu sedar & mula senang kerana ditunjuk jalan olih org2 cina DAP, macamana lembabnya otak Melayu hingga tergadai sebuah negeri berdaulat (Spore).

Bagaimana kedai cina tepi mesjid pun bole maju.

Bagaimana tanah reserve Melayu pun depa bole beli.

Dan berbagai bagaimana2 laei....!

Anonymous said...

934,

Aikk! Cina DAP tu, komunis ka?

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

Org Melayu mundur kerana UMNU, bukan kerana cina DAP!

Pasai apa?

Pasai UMNU takkan sesekali membiarkan org2 Melayu maju!

Jika Melayu maju & setanding dgn cina & India, maka UMNU terpaksa bersara dari politik!

Kerna UMNU mana tau memerintah atas cara dasar hak samarata!

UMNU! Betui ka?

Anonymous said...

Anon 9:21 PM

Sebiji cakap macam tuannya. Tuannya belajar propaganda ini dari yahudi yg telah berjaya meruntuhkan beberapa negara arab.

Melayu Jambi said...

munsangka nih pun bukan melayu jati.. entah2 cina/india bertopengkan kan musang bebulukan babi... tp pandai berbahasa melayu kita semua tertipu..ignore je musangka nih...

Anonymous said...

Saya setuju sangat dengan statement DAP ADALAH MUSUH MELAYU. Sebenarnya sya nak tambah DAP DAN CINA MELAKA WONDERLAND ADALAH RACIST DAN MUSUH MELAYU.
JOM BAIKOT MELAKA WONDERLAND. Jauhi dosa mendedahkan aurat serta jangan tuan puan memberikan sokongan kewangan (beli tiket) kepada mereka kerana dengan duit tersebut mereka menjadi lebih racist dan menebal musuh dan dendam terhadap Melayu dan Islam

Anonymous said...

Saya setuju sangat dengan statement DAP ADALAH MUSUH MELAYU. Sebenarnya sya nak tambah DAP DAN CINA MELAKA WONDERLAND ADALAH RACIST DAN MUSUH MELAYU.
JOM BAIKOT MELAKA WONDERLAND. Jauhi dosa mendedahkan aurat serta jangan tuan puan memberikan sokongan kewangan (beli tiket) kepada mereka kerana dengan duit tersebut mereka menjadi lebih racist dan menebal musuh dan dendam terhadap Melayu dan Islam

Anonymous said...

mmg dap mush org melayu, bukan nk takut sesape tapi itu kenyataan. tapu ada jugak melayungok sokong dap.

Anonymous said...

Dulu, masa time Che Det. Dia cuba adjust tahap kelembapan otak Melayu.

Malangnya dia gagal hingga terpaksa undur dgn berjuta kesalan!

Aku akui dia Melayu yg sepatutnya seperti apa yg sepatutnya org Melayu ada.

Cuma silap dia ialah pasai nak kejar otak cina & india dgn bullet train.

20 thn mana cukup maa......!

Wiraless said...

DAP proksi Yahudi....
Yahudi suka memecahbelahkan Islam...
Mereka cuba melalui penjajahan British...GAGAL...
Masa tu mereka sedar bangsa Melayu ini bakal kuat dan bakal membawa Islam kembali gemilang....tanda2nya tumbuhnya banyak masjid2 di Malaysia sekarang ini....namun ramai lagi Melayu yang menyalahgunakan masjid spt utk berpolitik dsbnya.
Setelah gagal sepenuhnya melalui Bristish (sebenarnya mereka agak berjaya dgn meninggalkan legasi yg mereka harapkan spt pelajaran yg rendah kpd org melayu, kemewahan yg melekakan kpd pemimpin dsb)....
Namun dari era Tun Hussein Onn, Tun Mahathir semua itu dihakis secara berperingkat (usaha Tun M memartabatkan org Melayu nampak menggoyahkan harapan British/Yahudi untuk melihat Melayu/Islam di rantau ini hancur, tp sebaliknya yang berlaku).
Setelah gagal secara direct, mereka serang secara indirect iaitu melalui proksi2 inilah...
Anyway, mereka berjaya di Singapore (x caya tgk sapa yg membantu kuasa militari S'pore)....tp sasaran mereka bukan Singapore, tp Malaysiia sbb Melayu di Malaysia masih kuat peganngan Islamnya berbanding di Indonesia, S'pore & Filipina yg lemah penyatuan Islam di sana.

Wiraless

Anonymous said...

Apa kata orang melayu tukar pemikiran seperti Cina? Jadi kiasu, jangan bagi peluang bisnes pada bangsa lain, beli kat kedai melayu aje, boleh ambik orang punya tapi jangan bagi hak sendiri, jangan share kuasa, jadi kurang ajar, jangan peduli masalah orang lain, tipu orang, kudakan orang lain untuk kepentingan sendiri, bila dah kaya lari luar negara jadi rakyat negara tersebut.

Macam mana? Boleh buat?

- Pengundi Atas Pagar -

Anonymous said...

Musangka said....

Entri GAP kali ni nampak cuba nak kaitkan or nak return to the 1969, dimana pemerintah hampir tewas.

Macam 2008 punya celita!

Sebab terjadinya Mei 1969?

Bukan pasai cina DAP......

Pasai UMNU!

March 4, 2012 9:20 PM

----------------------------------------------------

Ya Lor !! Terjadi nya Mei 1969 memang bukan kelana DAP hor!!

Tapi itu lah kelana malayu Kan ninna bu chow chee bai maciam lu Musangka phu bor!!!

Anonymous said...

Lepas Che Det, mai pulak Pak Lah!

Memerintah negara cara guna polisi Kedai Runcit Koperasi Serbaguna Melayu Berhad. Nak lulus satu sen pun macam keta lembu!

Bullet train Che Det tiba2 brek mengejut! Org Melayu tersungkoq tertiarap! Marah & halau Pak Lah pi main jauh2.

Apa pilihan yg ada selain Najib!

Mula2 slow, berucap pun tergagap-gagap. La ni entah nasihat sapa yg di guna, cuba buat berpuluh-puluh transformasi dlm masa tak sampai 3 thn.

Apa kata dlm fikiran org2 cina?

"Lu samseng, suma olang samseng,
Tokong takut mali....!"

Kuah kuah kuah...!!!

Anonymous said...

salam semua... Musangka... Hang ni memang banyak buruk sangka..main cakap je...nampak macam tak guna otak... Saya dan suami antara produk masa zaman tun ... alhamdulillah kami berjaya dan inshaAllah kami nak pastikan anak2 kami juga berjaya..jadi insan yang memertabatkan bangsa dan agama... alhamdulillah kami mampu berdikari tanpa bantuan kerajaan. Hang jangan cakap cakap tak serupa bikin.. Cuba muhasabah diri.. Bersihkan hati tu..nampak sangat cara hang ni main taroh aje..main sedap hentam ...

Anonymous said...

Musangka,
Aku rasa hang terlebih makan obat. Udah overdose. Makan obat ikut aturan yg ditetapkan doktor. Ditambah pula terlebih baca Haramkah maka alighnment dan balancing mula lari. Kesian. Niat hendak membakar dgn provokasi tahpekebenda, kesannya memakan diri. Jangan makan obat doktor tu lagi. Coba2lah berobat cara kampung pula. Mana tau boleh membantu memburukkan keadaan kau lagi. Kah kah kah.

KAWAN LAMA DONG!

Anonymous said...

1038,

Alhamdulillah jika puan udah rasa berjaya! Tahniah!

Cuma aku secara ikhlas ingin mengukur tahap apa yg puan kata 'kejayaan'.

Apakah puan rela jika suami puan nak tambah cawangan satu lagi?

Jgn kata ianya takda kaitan dgn tahap kejayaan seseorg!

Anonymous said...

Lu ala sapa2 cadangan Musangka chow chee bai??

Wa ingat hor misti cadanan itu olang tua sula mau kampo Najis Lan Chiao. Wah Lao wei ini olang tua wa cina manyiak suka kelana ini olang tua boloh ingat dia Tua pek kong bikin undang2 sindilik. Kelana dia malayu sumua AnCai Bocai.

Mau kasi itu Anwah Al-Jubuli atau itu Mat Sabu Baubulit lagi susah. Ini dua cilakak cuma tau kongkek bini olang saja.

Wa ingat hor kasi lu Musangka jadi PM lagi baik sbb lu manyiak boloh jadi kita olang cina sinnang memboloh2kan lu Chow Chee Bai punyia olang.

Anonymous said...

Sebut saja tentang DAPigs...teringat akan peristiwa rusohan kaum yang berlaku pada
13 May 1969.

Anonymous said...

1049,

Aku dah lama haramkan diri aku dpd baca Harakah!

Hari2 aku baca NST & Utusan je...!

Anonymous said...

musang cakap perkara yg sama
kita plak balas perkara yg sama

1. SAPA PERDANA MENTERI (PM) KE2 pakatan?
PAS ATAU DAP

SILA JAWAB MUSANG..

KALU BN MENANG KITA PAHAM...MUDAH...SELAMAT...

HA JAWAB MUSANGKA BABIKA

Anonymous said...

Musangka, kau tersalah masul bloglah. kau cari blog yang sealiran dan sefahaman dengan otak mereng kau tu. Banyak apa, jangan lepak kat sini, menyemak je.

Anonymous said...

Aiyah ini Musangka mana ala otak!!

Otak dia sulah talok itu dia punyia Kah Cherng kasi itu Anwah Al-Jubuli Kongkek hor!!!

Anonymous said...

pm ke2 aku berani taruk..DAP LA...

SEBAB PAS ..DIA KATA LEBIH BBAIK DAP JAGA DARI UMNO JAGA..

SAPA SOKONG AKU

Anonymous said...

Ini musangka ciakap maciam olang pandai tapi hor dia punyia otak cuma maciam Anwah Al-Jubuli cuma tau kongkek chinadoll, bini olang dan sikalang hor manyiak malayu maciam Musangka sulah kasi dia punyia otak Anwah Al-Jubuli kongkek itu pasat dia punyia parti nama it PKR Parti Kongkek Lakyat hor.

tigabelasmei said...

Aku sokong musangka...ada betolnya apa yang dia cakap tu....tapi untuk orang yang tak sunat macam DAPig je lah......

Anonymous said...

ahli parlimen aku kata dia sellalu masukbblogni..jaga lah adap kita...

sapa pernah dengar soo lek hujah...walau dia kuat seks...tp hujah dia tekangkang lawan dan kwn dengar...

jadi org tetap respect dia..

so jika hujah2 kita lemah main lucah ja...menunjukkan tahap kesihatan seks kita lemah juga..memang berkait rapat...

cuba tanya musang anak berapa. jawanya sepuluh..

Anonymous said...

wei musang.. ko igt kepala otak tun mahathir tu mcm kepala otak ko. toksah buat kesimpulan yang otak ko tak mampu buat. nampak sgt bodohnya. komen simple2 setanding dgn iq ko dah la..

cina buka kedai tepi masjid ko kisah sgt. cina masuk masjid pakai seluar ketat ko tak kisah pun? what the hell?

Anonymous said...

1053,

Sejak bila pulak PR ada PM ke 2 nih?

Klu tak silap aku, PR ni tak berdaftar pun, jgn kata PM, presiden pun takde..!

Cuma, andaikata parti2 kerjasama PR ni menang GE13, yg mana ada seat majority, presiden parti akan jadik PM. PM ke 2....tak timbul!

Anonymous said...

apa bezanya melayu pr jd pm dgn cina pr jd pm musangi oi. takde beza sikit pun. dua2 ikut bontot kit siang..

Anonymous said...

jk anwar mati sapa pm ke2 kerajaan pr. bn kan dah be end

Anonymous said...

1053,

Jika ditakdirkan DAP dpt majority seat, tentunya kerana diwakili olih calun Melayu mereka.

Dah tentulah calun DAP jadik PM!

Kah kah kah!

Yg UMNU kalut...pasai apa???

Anonymous said...

APAKAH PM MALAYSIA HANYA DIPERUNTUKKAN UTK MELAYU UMNU SAJA?

Cuba belek2 perlembagaan...!

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

Musang. Mlm buleh kat dia laa..pi cari senapang ka apa yg patut sementara dia dok ada...tidak habis lah hangpa..jawabnya esok tinggai reban je laa..hahaha stedylah musangka....

Anonymous said...

pr menang? berangan!

Anonymous said...

PUUUUKIIII MAK LU MUSANG

Anonymous said...

kebykan kta kerja kerajaan ...ni yg ilang sbtu ahad ni pasal xde line la. jumaat ja sambung isnin...

bos1kita sapa
bos2 kita sapa
bos3 ??? sapa

so dasar atau program ala 2 kita islam
ada gerentee benda ni akan bertahan lama..

dgn bangang nye pas dlm pakatan yg nak kita harapkan

dap jadi pm ..habis semua...

Anonymous said...

geli geleman betoi aku baca musang dok bela cina. hohoho muntah hijau. anwar baca mesti bangga.

Anonymous said...

haram lu musang. Ini tanah melayu untuk org melayu le bodo. Buat andaian macam pukiiiiii

Anonymous said...

1120,

Pernah dengaq lagu ni....

' Suratan atau Satu Kebetulan'

Antara yg tersirat dlm yg tersurat!

'Jadi Melayu yg bijak Berfikir & Bertindak'

Mmuuaahhahahaha...!

Assalamualaikum!

Good night gang.....

Anonymous said...

Musuh Melayu malah Islam sebenar adalah SiPukimak Anwar Bin Ibrahim.

Anonymous said...

SELAGI ANWAR ADA IMAN.. DIA TETAP KE SYURGA ITU JANJI ALLAH

YG JADI MASALAH IALAH KAPIRIN..
JIKA MRK KEKAL KAPIR ,, MAKA NERAKA LAH..

AKU HARAP NAJIB AMBIK LA NUAR NI LAST2 MINIT..SELAMAT KAN SEMUA SEKALI..


BIAR 'NGA NGA' PAS DAN DAP..
MELIWAT BOLEH SOLAT TAUBAT BROTHER..

JANJI JANGAN SYIRIK..

MAKA TERKEDU LAH NIK AJIS DAN LIM KIT SIANG...


UNTUK MAKLUMAT ANWAR BUKAN AHLI PKR PUN (BINI DIA JE AHLI DAN PRESIDEN)..DIA STANDBY JE UNTUK LOMPAT UMNO..TUNGGU LAMPU HIJAU..

DAP TAKAN FRUST SANGAT PUN => SEBAB PENGIKUT MASIH RAMAI

PAS AKAN FRUST MENONGGENG PASAI..WANG MANYAK HABIS..OLANG SUDAH TARAK..NAK SAKAU PUN DAH MANYAK KORANG.. PENGIKUT HILANG BUKAN SORANG DUA..(CEREDIKNYA PAS)..PARASIT YG DA BELONGGOK TU DAH JADI ANJING KURAP TAK BERGUNA...KASI TENDANG KLUAR LA..

Anonymous said...

species musnahkan negara sbb nak kuasa x layak dok dlm kerajaan. dok dgn musang boleh la.ressig wooscial

Anonymous said...

kamu tidak suka mahatir sebab mahatir bijak atur negara,lu tidak suka najib sebb najib pandai atur negara.dulu pak lah kamu suka sebab pak lah tidak keras maa,lembut sama lu orang maa.najib masuk adalah ala mahatir maa.lu takut sangat sama najib sebab najib bijak maa,bodoo lu kalau lu tidak suka najib.lu boleh kurang makan babi baru lu bole nampak bagus2 punya.

Anonymous said...

Pas ada islam dan akhirat...

Anonymous said...

Tolong sapa sapa bagi tau aku mana aku nak cari musangka ni....

aku nak tutup terus mulut dia.. Sambodi tolong bookingkan untuk dia satu bilik asrama penuh kat mana mana jirat yang available!!!!

hangat satu badan aku dibuatnya dek melayu cibai musangka ni....

Anonymous said...

musuh melayu ialah kaum melayu yg bersekutu dgn dap...

pejuang hamas...

Anonymous said...

musangka said...

Apa punya jenis entry nih?

Tonjolkan bahawa cina DAP tu musuh Melayu!

Klu musuh UMNU tu, aku caya jugak la...!

Kuah kuah kuah...!!!

March 4, 2012 9:32 PM
__________________________
kalau melayu dalam pakatan dah jadi anjing confirm la dap musuh melayu umno dan rakyat yg pernah disara oleh umno/bn...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Wihuwihu hahahaha pejuang ramas hahahaha awat la dok memusuhi sesama islam. hahahaha...

Anonymous said...

Anonymous said...

Wihuwihu hahahaha pejuang ramas hahahaha awat la dok memusuhi sesama islam. hahahaha...

March 5, 2012 12:42 AM
_________________________________
HANG ISLAM KA???

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

Wihuwihu hahahaha pejuang ramas hahahaha aku bukan islam sekular hahahaha bukan yg undi dasar penjajah britis. hahahahaha hang plak lagu mana...hahahahahaha..

Anonymous said...

apa kena mengena britis dgn islam plak???
hang ni terlebih dos pas la...

bangang yg tak sudah la hang ni...

hang pi nyenyak lagi bagus la...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Wihuwihu hahahaha pejuang ramas hahahaha hang ni islam keturunan..hahahahaha sebab tu hang tak pandai nak balut serban. hahahahaha dr kecik sampai ke tua hang dok pakai songkok tu la..hahahahaha jgn marah no..hahahaha esok kita sembang. nak pi mengai ikan sat. hahahaha

Anonymous said...

Anonymous said...

Wihuwihu hahahaha pejuang ramas hahahaha hang ni islam keturunan..hahahahaha sebab tu hang tak pandai nak balut serban. hahahahaha dr kecik sampai ke tua hang dok pakai songkok tu la..hahahahaha jgn marah no..hahahaha esok kita sembang. nak pi mengai ikan sat. hahahaha

March 5, 2012 1:19 AM
_______________________________
yg pakai serban pun dok jual agama secara lelong..
sama la jugak dgn hang yg pakai serban tapi dok hina org...salah ka pakai songkok???
kepala bapak hang tak pernah pakai songkok ka???

pi mengail lek lok(doa org islam yakni aku)
hehehehe...

dah balik nanti baca ok...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Betul..hanya melayu Islam yang AMAT BODOH je yg sokong Dap

Anonymous said...

PASial forever n ever.

Tukang Komen said...

Dap dah import calon melayu untuk jadi MB kalau menang. Mana2 negeri yg dia majoriti dalam pakatan Dap akan ugut supaya adun melayu Dap dilantik jadi MB. Kalau enggan terima, Dap keluar pakatan. Gagal bentuk kerajaan negeri. Kalau terima YAB Meneri Besar melayu Dap jadi patung macam Khalid dan dulu Nizar.Untuk menghina bangsa melayu maka Dap jadikan melayu sebagai patong.keldai,postman dan sebagainya.

Mereka boleh lulus hakmilik tanah selama 999 tahun ( cina banyak tanah ) boleh korek habis hasil bumi. Buka pusat hiburan dan judi
dan lain2 lagi. Orang islam dianjurkan menuntut ilmu sampai ke negeri cina bukan untuk jadi hamba cina. Sesiapa yg cuba menjadikan orang melayu sebagai hamba itulah MUSUH MELAYU. Wallahu'alam.

Tok Batin Balin said...

Tak payah cerita le, Bayi yang maseh dalam buai pun tau, sebab itu mereka selalu menangis takut kalau2 Ibu Bapa mereka tersalah pilih kerajaan untok mereka kelak...!

Anonymous said...

Musuh malayu yang benar ialah itu olang yg bernama Musangka Kanninabu chow chee bai sama itu wihuhuhuhu Ninnabu.

Kita cina manyiak suka sama ini dua Phu bor sebab dia kasi olang malayu galoh sesama sendili.

AnuWare JobsBore said...

nabi Nik, bole tolong beri sabda untuk kes ini? wahyu Nik amat dperlukan.

-umat Nik Ajeez

Anonymous said...

kalau UMNO amanah,jujur dan 100% berlandaskan islam,pasti melayu bersatu.kenapa melayu berpecah,jgn salahkan pakatan rakyat.Kaji sendiri.ada hati ada otak,renungkanlah wahai saudara2ku.

Anonymous said...

PERNAHKAH DIA PERSOAL DONG ZONG KERANA ENGGAN MENGIKUT SYSTEM PENDIDIKAN KEBANGSAAN ?
KALAU CINA HANYA MEMBANTU CINA SAHAJA, WAJARKAH MELAYU PAS BANTU DAP CINA.
WAHAI ORANG ORANG PAS, BIJAK BIJAKLAH BERFIKIR !

Servant of God said...

Anonymous said...

kalau UMNO amanah,jujur dan 100% berlandaskan islam,pasti melayu bersatu.kenapa melayu berpecah,jgn salahkan pakatan rakyat.Kaji sendiri.ada hati ada otak,renungkanlah wahai saudara2ku.

March 5, 2012 8:20 AM

------------------------

Jawapan itu sungguh senang.

Perpecahan Melayu didalangi Pas dan anwar ibrahim.

Jangan lupa bahawa Hj Hadi menyebabkan perpecahan yang cukup laknat dengan amanatnya. Sembahyang dua imam, haram makan sembelihan orang UMNO, dan banyak sangat lagi.

Jangan lupa bahawa anwar ibrahim adalah pemecah belah umat yang lebih besar. Konon pejuang agama tetapi mendukung pluralisme. Konon pejuangkan Islam dan Palestine tapi sokong Israel. Konon mahu membina ekonomi negara tetapi menjadi kroni IMF.

Kepada rakyat Malaysia, jangan lupa. Semasa Tun Mahathir, kita bersama2 jadi mewah. Anwar pun naik mewah sama.

Sekarang tidak boleh setiap dua minggu ada isu baru. Kenapa? Sebab enjin penipuan anwar.

Anwar boleh bawa perubahan ke? Sewa ibupejabat PKR di tropikana pun dia tak bayar, sampai bangunan nak lelong. Apa dah jadi dengan citer tuh?

Anwar kata dia nak ganti kerajaan BN yang kuat menipu? anwar sendiri tipu tentang 16 September. Itu bapak segala penipuan! Kalau itu dia boleh tipu, apa yang dia tidak boleh tipu?

Sedarlah rakyat Malaysia. Tolak anwar, tolak penipuan, tolak pakatan rakyat!

Servant of God said...

musangka said...

APAKAH PM MALAYSIA HANYA DIPERUNTUKKAN UTK MELAYU UMNU SAJA?

Cuba belek2 perlembagaan...!

Mmuuaahhahahaha...!!!

March 4, 2012 11:20 PM

-------------------------

Wahai saudara-saudara ku,

Saksikan cubaan hasutan daripada pakatan haram. Ini bukan kencing, tetapi penghinaan terhadap intelek kita pada tahap yang melampau.

Ingatlah wahai saudara. Lebih daripada 60% penduduk Malaysia adalah Melayu Islam.

Ingatlah yang kita boleh mencipta negara yang hampir mendapat status maju dalam acuan kita sendiri, dengan cara yang sesuai dengan budaya kita.

Ingatlah yang kita dapat mencapai kemajuan ekonomi bersama2 membina kesedaran keagamaan yang baik.

Jika ini tidak berlaku, pada waktu ini pasti kita masih belum mencari alternatif kepada riba', masih ramai yang belum mendapat kesedaran Islam, dan mesti kita tidak pedulikan siapa yang kita kahwini.

Jika ini tidak berlaku, tentu sekarang kita tidak menerajui perbankan dan kewangan Islam, pasti tidak ada Astro Oasis untuk orang Islam, pasti aqidah kita semakin rosak disebabkan pencampuran yang hak dengan yang batil yang lebih teruk. Contohnya banyak lagi.

Jadi, kalau kita boleh membina negara kita dengan acuan sendiri, kenapa nak bagi orang lain perintah?

Apa bodoh sangat ke orang Melayu nih? Orang Cina saja yang pandai?

Jangan diambil contoh Singapura. Kononnya Singapura telah menjadi negara maju lebih awal, jauh meninggalkan kita.

Tetapi Singapura mengalami masalah sahsiah yang lemah. Sangat2 lemah.

Lihat rakyat Singapura yang sangat terkenal dengan sifat kiasu. Perlu difahami, sifat kiasu ini membawa kepada pembaziran. Islam suka ke pembaziran?

Nak ke jadi manusia yang buruk perangai?

Lihat ekonomi Singapura yang konon gah. Konon dapat menggamit pelaburan beratus billion dolar setahun. Tetapi kalau ASEAN ni gawat, ekonomi siapa yang menjunam? Singapura laa. Pekerja mana yang pertama kena buang? Pekerja Singapura laa.

Nak ke kita jadi macam dorang?

Lihat populasi Singapura. Oleh kerana ekonomi naik mendadak, kadar perkahwinan dan kelahiran juga jatuh mendadak. Tak payah nak sangkal. Ini memang fakta ekonomi yang termaktub dalam kajian dari seluruh dunia.

Jadi bila perkembangan populasi menurun, kerajaan Singapura terpaksa import orang dari Hong Kong, tanah besar China dan banyak lagi untuk menjadi warga Singapura. Apa jadi pada hak orang yang lahir di Singapura? Tak kira orang Melayu atau Cina yang lahir di Singapura, nasib mereka sama: bagai paria.

Nak ke kita jadi camtu?

Jadi kalau kita boleh membina negara kita dengan cara kita sendiri, kenapa perlu ikut cara orang lain?

Kalau kita orang Melayu sendiri mampu, apa ke bodohnya nak bagi orang lain?

Saya berharap para pembaca tidak akan termakan tipu daya syaitan ini. Jika anwar ibrahim boleh membuat bapa segala penipuan iaitu tentang 16 September, fikirkan apa cerita yang tidak boleh dia cipta semata-mata untuk menipu kita. Pada hemat saya, tiada apa yang dia tidak sanggup buat.

Tolak anwar, tolak penipuan, tolak pakatan rakyat!

Karl said...

musangka, aku confirm rasa kalau cina tak meniaga atau tak bukak perusahaan kat Tanah Melayu ni, ko la makhluk pertama yang pupus. Sebab ko terlalu depend dekat cina. Heh. Kesian. Memang produk2 tadika PASTI macam ko ni terlalu boleh dibaca musangka.

Anonymous said...

wa tak setuju dengan anon menyatakan 60% melayu semua islam.melayu dan muslim lain beb.melayu ni keturunan aje,islam ni agama yang dianuti.contoh di China,muslim dan cina lain kan.di negara kita pun ada melayu yang islam dan ada yang kafir cuma dilahirkan sebagai orang melayu aje.

Tun Teja said...

Mr Lim K S,
1) you're on the bad record list from the history book of Malaysia. You collaborated with CPM and during the Emergency Period, you're the mastermind of the Malaysian riots in 1969. You don't have a place yourself so important in Malaysia now, you had better retired from politics. Otherwise, the ideologies of your rebellious planning will be surfaced again in every remark and statement that you criticise against the present ruling party.
2) You don't even appreciate or glorified the good intentions and excellent community services and performances that was delivered by the BN and PM Najib. You only want to achieve your ulterior motive in political goal by manipulating the dummy PAS and PKR party.
3) Your DAP party excos also involved in scandals and corruptions, same as in PAS and PKR.

Servant of God said...

di negara kita pun ada melayu yang islam dan ada yang kafir cuma dilahirkan sebagai orang melayu aje.

March 5, 2012 10:24 AM

Bersangka baik lah terhadap dorang. Hidayah Allah boleh sampai kepada sesiapa, dan juga boleh ditarik daripada sesiapa.

Aku golongkan lebih kurang 10% orang Bumiputra bukan Melayu dengan Bumiputra Melayu Islam kerana memang dari dulu kerajaan jaga hak dorang.

Aku hidup di Sabah berbelas tahun. Aku sendiri lihat Bumiputra bukan Melayu bersama2 Bumiputra Melayu di Sabah mengecapi kejayaan.

Poin aku tetap kekal.

Nak harap kaum lain jaga dorang?

Minta maaf aku kata, tapi aku pernah bekerja dengan syarikat Cina. Kalau kita tidak bercakap bahasa dia, amat susah untuk diterima mereka. Ramai kenalan aku mempunyai pengalaman sama. Walaupun mahu berbaik2, tetapi seakan2 ada pintu halimunan yang telah mereka tutup pada kita.

Jadi, sudah baik2 kita boleh menentukan sendiri nasib dan tuju hala kita, kenapa kita perlu beri kepada orang lain?

Anonymous said...

muka macam babi celaka ni

Servant of God said...

Kena kat anak engkau muka babi, camne?

Anonymous said...

anon 8.20am

Suruh PAS 100% berlandaskan Islam.
UMNO dah terbukti memartabatkan Melayu dan semua bangsa2 lain termasok hang yg dah terima bermacam2 nikmat.
KAMI BERJUANG UTK BANGSA AGAMA DAN NEGARA BUKAN UTK KOMUNIS DAn PELIWAT YG LOW CLASS!

Anonymous said...

KELEMAHAN MELAYU - TAK KENAL EMAS TAK KENAL KACA!
KELEMAHAN MELAYU - TAK KENAL MUSUH TAK KENAL KAWAN.
KELEMAHAN MELAYU - MALAS MEMBACA DAN DEGIL TAK BERTEMPAT.
KELEMAHAN MELAYU - MALAS DAN SUKA MEMINTA2.
KELEMAHAN MELAYU - TAK KENAL MADU TAK KENAL RACUN.
KELEMAHAN MELAYU - MENGAKU ISLAM BENAR TETAPI RAMAI YG TAK IKUT TUNTUTAN AGAMA.
KELEMAHAN MELAYU - SANGGUP BERSEKONGKOL DGn KAFIR HARBI UTK KUASA,
KELEMAHAN MELAYU - MALAS BERFIKIR.
KELEMAHAN MELAYU - BERAGAMA ISLAM TETAPI BALUN JUBORG.

Anonymous said...

Anonymous said...

wa tak setuju dengan anon menyatakan 60% melayu semua islam.melayu dan muslim lain beb.melayu ni keturunan aje,islam ni agama yang dianuti.contoh di China,muslim dan cina lain kan.di negara kita pun ada melayu yang islam dan ada yang kafir cuma dilahirkan sebagai orang melayu aje.
"MENYEMBAH NAMA TUHAN SAJA DAPAT JADI KUFUR!"

Anonymous said...

Anon 2,30 pm

Istilah Melayu - Beragama Islam, bercakap Melayu, mengikut adat resam melayu maka melayu lah itu.

Kalau main juborg bukan Melayu tetapi MEYUBORG.

Harap mu faham.

Islam di Cina tak bodoh mcm Islam di Malaysia.

Anonymous said...

salam Musangka... ikhlas juga dari saya... Memang harapan semua isteri suami tak tambah satu cawangan lagi... Dugaan pasti ada dan Pasti hikmah disebaliknya. kalau ditakdirkan begitu.. Itu kehendakNya dan saya mohon perlindungaNya agar diberi kekuatan menghadapiNya. saya bersyukur dengan segala nikmatNya...

Anonymous said...

Pas bersekongkol dgn Dap,Umno bersekongkol dgn Mca dan Mic..2x5@5x2..Dap,Mca,Mic islam ke.

Anonymous said...

Salam sdr SeIslam, terutama sdr Melayu, tolonglah bersatu & menentang DAPig. Jika mereka memerintah, saya sebagai cina Islam akan migrate ke Palestine.
Tak sanggup seksa dibawah DAPig, elok berjihad ditanah Palestine.

Chong Abdullah

Anonymous said...

YA betul!!!!





Pru 13.mari kita undi umno bn yang dah 54 tahun berjasa....umno tetap pilihanku

Anonymous said...

2:59pm,

Alhamdulillah, puan & suami adalah contoh Melayu yg berjaya!

Slmt berbahagia!

Anonymous said...

DAP truly Syaitan.....

...Itu kata PAS.....


.