Sunday, March 4, 2012

ANWAR HANGIN DENGAN VIDEO INI.

33 comments:

Anonymous said...

israel zalim.
pecah binasa rumah, roboh bunuh sana sini, tindas palestin, musnah kehidupan rakyat palestin.

anwar zalim.
pecah bontot jubur lelaki, rabak puki bini orang, robohkan agama islam, musnah keharmonian bangsa.

anwar anak beranak barua israel.

khakkkkk ptuiii !

Anonymous said...

ANUWAR SOKONG ISRAEL (Israel kejam, penindas n mnzalimi org Palestine, PAS SOKONG ANUWAR = PAS SOKONG ISRAEL....ooo tidakkkkk......
SELAMAT TINGGAL PAS...Kalo Anuwar ..haktuikk...

Anonymous said...

Terang2 nuar ni perosak bangsa dan agama namun masih ada lagi yg sokong. Samalah macam Israel rampas tanah orang Palestin dia kata keselamatan negaranya terancam. Negaranya nak diserang. Dinegara kita ada agen Israel Ziones ni, dia tutuh bontot orang, dia kata dirinya terancam. Ada orang nak bunuh. Taktiknya sama. Dia buat dulu kemungkaran pastu tunding jari pada orang lain. Lempar kesalahan dia pada bahu orang lain.

Anwar dan Israel adalah sama....DAJJAL.

Anonymous said...

HASSAN DAH CABAR ANWAR TARIK STATEMENT'SOKONG ISRAEL...

KINI ANWAR TAKUT DGN NALA DAN HASSAN

hangkedee said...

Areail Seron Koma 6 tahun berat kini 16 kg.Ini bukti Tuhan melaknat dari dunia lagi di atas kekejamannya terhadap penduduk plastien.

Kalau lah si musibat raja pembohong ni masih bedolak dalik menyokong Israel laknatullah , sama kita tenguk nanti
apa balasan Illahi.Insyaallah.

Anonymous said...

wahai org melayu

wahai org islam

korang tak mampu merampas
semua pangkat penting parti dap
Presiden ka
tim presiden ka
naib ka

pengerusi ka

tak mungkin...

DAP AKAN MENENTUKAN SEGALA DASAR NEGARA

INILAH SATU2 Nya HADIAH ANWAR PADA ORG ISLAM DISINI... MENYERAHKAN KUASA PADA DAP LAKNATULLAH KOMUNIS

MARILAH KITA BERKORBAN APA SAJA

DEMI PERTAHANKAN HAK KITA

DAP HANYA MENUMPANG DI NEGARA DITANAH AIR KITA...KINI SUDAH BERLAGAK TUAN KITA PULAK

INILAH HADIAH ANWAR PD KITA

AKU RASA RAMAI DARI KORANG YG 'TERKORBAN' JUGA MENONGKAT REFOMASI DULU.. inilah balasan beliau pada kita..sungguh tak disangka'...



.

Nok said...

tapi puak2 dajal ni cakap TDM yg baik dgn israel....aljuburi tidak dia musuh israel...tengok lah mcm mana dia spin dan hidup2 Nik Aziz kena tipu....aku ingatkan Nik Aziz ni bijak sgt...walhal bodoh macam keldai....macam mana Pas nak maju...pemimpin2 dia semua banggan...tengok Mat sebutuh,Mr Bean,Khalid gereja,khalid gagap,Hj hadi awang....tak ada tokoh lansung....Nik Aziz????lagi bodoh meroyan.....hai tak tahu lah apa nak jadi dgn PR.....anuar ibrahim????lagi parah pantang tengok lubang.....

Anonymous said...

Baiklah saya akan keluarkan kenyataan terbaru saya di wsj..saya harap rakyat semua bersabar..dan pesan saya tinggalkanlah dasar penjajah islam sekular amalan kroni rasuah tuntutan palsu ketirisan dan banyak lagi perkara yg merugikan rakyat semua...justeru itu perubahan perlu dilakukan demi mencapai kemajuan kesenangan hidup unt semua rakyat mlsia....reformasi reformasi...assalamualaikum...

Anonymous said...

kalau anwar koma 6 tahun ...berat 16kg...

adakah korang akan menyokong Anwar jugak

Anwar ...berentilah buat kerja2 gila... belajar tasawur balik.. beribadah menunggu ajal dah tak lama..

kalau DPt jd PM PUN....DAP KELILING PINGGANG PUN APA KE JADAHNYA..
SEMUA TANAH TERPAKSA BAGI CINA..KIRA ISRAEL MALAYSIA LA KO NANTI

NAJIB TU KAWAN SEJATI KO DULU.. TAK INGAT KA TEAM WAWASAN DULU NAK LAWAN ARUAH GAFAR BABA..

INGAT LAH GAFAR BABA YG KO MALUKAN DULU.. DIA DAH SELAMAT..TAK LAMA LAGI TURN KO PULAK...

Anonymous said...

adakah anwar berani mengutuk yahudi secara terang2an sehingga digelar anti-semitic oleh yahudi sebagaimana yahudi membenci tun mahathir?

Anonymous said...

hangkeede

baik2 kalau komen tu..jgn cakap ikut suka hati jer...Allah maha mengetahui.

aku takut doa tu akan kena batang hidung kau sendiri lantaran terlalu banyak fitnah dan caci maki kau terhadap seseorang tu..kau tahu sendiri kan.

waulahualam

Anonymous said...

anon2 semua!!

kenapa lah begitu dangkal..jahil sekali kamu menghina dan mencaci anwar??

kamu tuduh anwar sokong israel hanya dgn memutarbelitkan kenyataan nya!!.

berapa banyak dah anwar bunuh org palestin??
berapa banyak peluru dan bom yg dia hantar ke israel??
berapa billion dia bagi duit bagi israel??

Tetapi sebalik nya dlm diam2 k'jaan bn lah yg menyokong israel dgn menjual minyak masak dgn israel.Macam mana kapal israel boleh berurusniaga dgn m'sia??

cukup2 lah menghina..seolah2 kamu semua terlalu baik..Allah maha besar maha mengetahui..tunggu lah pembalasan Allah ..kalau tak didunia ini..diakhirat sudah pasti.

sungguh keji perangai kamu semua !!

Anonymous said...

Bekas Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Komersial Datuk Ramli Yusuff mendedahkan lebih banyak pengalamannya berhubung cara Suruhanjaya Pencegahan Rasuah (SPRM) yang didakwa menggunakan seorang penjenayah bagi memerangkap dan mengenakan tuduhan terhadap dirinya.

Pada mesej sempena hari jadinya Rabu lalu, bekas pegawai kanan Bukit Aman itu berkata SPRM menggunakan kenyataan daripada seorang watak yang mencurigakan ketika lelaki itu masih dalam tahanan mengikut Ordinan Darurat, sebagai asas untuk membuat tuduhan terhadapnya.

"Bayangkan, SPRM bergantung kepada dakwaan oleh watak yang mencurigakan itu yang ditahan di bawah Ordinan Darurat dan kemudiannya ditukar kepada kediaman terhad, dan akhirnya dibebaskan selepas memperolehi kerjasamanya bagi memerangkap saya dengan membuat dakwaan bahawa pada 1999 saya diberi wang rasuah melalui seorang pegawai.

"Semua dakwaan ini datang dari sumber yang terbabit dalam jenayah terancang, termasuk pinjaman wang haram (ah long), loteri haram, pelacuran dan pengedaran dadah di Johor.

"Nota keterangan di (prosiding) mahkamah menunjukkan dengan jelas bahawa semua tuduhan-tuduhan ini adalah palsu semata-mata," katanya.

Malah, kata Ramli, SPRM, tidak berani mengemukakan lelaki itu di mahkamah sebagai saksi untuk membuktikan kenyataan berkenaan.

Namun, katanya, beliau didakwa hanya berdasarkan keterangan penjenayah berkenaan yang menurut SPRM bahawa terdapat asas untuk mewajarkan suatu notis untuk mengisytiharkan aset.

"Tiada apa-apa jua boleh menjadi lebih dashyat daripada apa yang dilakukan kepada saya," katanya.

Khamis lalu, Malaysiakini melaporkan bahawa Ramli menuduh Peguam Negara Tan Sri Abdul Gani Patail dan bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan dan SPRM cuba memerangkapnya serta orang-orangnya.

------------------------------

INI CONTOH SALAH SATU CARA K'JAAN BN / UMNO MENGHANCURKAN ORANG2 YANG TIDAK SEHALUAN DGN KERAKUSAN & PENIPUAN K'JAAN UMNO.

ORANG2 BAIK TIDAK BOLEH DUDUK DLM UMNO / BN. LIHAT LAH SAIFFUDDIN ABDULLAH..TERUK DI HENTAM OLEH BLOGER UPAHAN CARI MAKAN!!

Anonymous said...

Err kenyataan saya di wsj hanya srateji unt .mengaburi mata mereka ..tindakan saya tidak mencerminkan kesungguhan saya unt menyokong mereka. saya harap semua rakyat bersabar dan paham..pesan saya tinggalkanlah konspirasi politik jahat tamak kuasa mementingkan kroni yg mengakibat kerugian berjuta juta ringgit dan akhirnya negara akan menjadi sebuah institusi syarikat yg ditakbir urus golongan kaya yg sentiasa menindas org ramai terutama rakyat yg berpendapatan rendah..

hangkedee said...

Soalan bodoh buat penyokong tegar PAR/Hampas.Kenapa ramai rakan rakan karib Anu war semua meninggalkanya terutama EZAM dll. mereka sangat rapat,adakah kita kita sangat rapat dengan Anu war?kenapa dan mengapa?

Anonymous said...

Lepas aku baca komen yang diberi ada gak yang tak faham apa yang Mahathir cakap. Memanglah ada minyak sawit Malaysia ada kat Isreal tapi tak semestinya Malaysia yang jual, mungkin Singapore yang beli pas jual kat Isreal. Banyak negara pakai minyak sawit.



Patutlah suka baring tengah jalan, bengap sangat....

Anonymous said...

Anon2 Pencacai PR sekalian... adakah anda sudah lupa peristiwa 13 Mei 1969 bagaimana parti Komunis laitu DAP kawan karip anda sekalian telah menghina orang melayu dgn teruknya walhal baru menang kerisu sikit saja di parlimen... adakah anda mahu kejadian itu berulang lagi dgn bekerjasama dengan DAP.. mungkin anda pula yang jadi mangsa amukan sedangkan mereka dah blah angkat kaki ke singapura sekiranya peristiwa itu berulang kembali... Istikarah lah untuk melihat jalan yang benar..

Anonymous said...

Harap bebenor kepada pengikut PR. Janganlah bawak fahaman Malaysiakini kat dalam blok ini.

Kalau kamu semua kena tipu jangan bawa ke blog ini untuk kami semua pun kena tipu juga.

Tanyalah kawan-kawan Anwar yang sama sama di Universiti, Kawan-kawan Anwar yang sama-sama dalam ABIM, kawan-kawan Anwar dalam politik sebelum dipecat dari UMNO.
Cuba tanya, cuba tanya kerana semuanya dah tak sama lagi dengan Anwar kerana dah tahu Anwar tu kaki pembelit, penipu dan segala P lah yang ada.

Hangpa yang baru kenal Anwar dan baru kenal pukauan kata-katanya aje yang termakan fitnah.

Sedarlah sebelum terlambat.

Dari persara yang amat sedih apa yang Anwar lakukan pada Gafar Baba.

Anonymous said...

anon 11:34am,

jawab dulu soalan anon 11:23am tu..

bang nuar hang tu berani ke tak?

Anonymous said...

satu persatu niat & gerak akal anwar iblis terbarai.

konon kospirasi rupanyer anwar iblis mmg kaki liwat kaki zina.

konon alim rupanyer penipu pembohong besar kaki fitnah perasuah kaki putar belit.

konon sokong islam rupanyer amal agama semua sama.

konon simpati palestin rupanyer penyokong kuat israel.

anwar iblis sudah promised dgn yahudi israel. yahudi israel sudah huloq. kini anwar iblis ada hutang perlu di bayar dgn yahudi israel. yahudi israel awaiting for the result.

kalu anwar iblis gagal achieve seperti dia janjikan, yahudi israel sendiri akan serang anwar iblis.

yahudi israel dah melabur. kerana sokongan yahudi israel anwar iblis ada duit beroperasi.

dan kerana yahudi israel juga life anwar iblis akan musnah.

percayalah...anwar iblis akan binasa. kerja yahudi israel mcm itu.

allah swt maha kuasa.

pas mmg bahalol.

Servant of God said...

Anon March 4, 2012 11:34 AM,

Tahniah kerana usaha kuat kamu untuk terus cuba mengabui mata rakyat Malaysia dalam sekurang2nya 3 perkara.

Cubaan pertama, kamu cuba menipu kami bagaimana anwar sehaluan dengan Israel.

Kalau anwar tidak sehaluan dengan Israel, kenapa akhbar Jurusalem Post begitu memuji anwar sebagai hero? Adakah wartawan dan editor di Israel itu membaca Utusan Malaysia lalu membuat ulasan berdasarkan artikel dalam bahasa Melayu yang mengecam anwar?

Cubaan kedua kamu menipu rakyat Malaysia ialah tentang hubungan anwar-Israel. Memang laa anwar tidak beri duit kepada Israel, wahai insan.

Apa yang Israel mahukan ialah sokongan dari dunia luar untuk memberinya pengiktirafan sebagai "authority" ataupun pihak berkuasa. Pengiktirafan ini akan menghalalkan segala kekejaman yang dilakukan ke atas rakyat Palestine.

Jadi, hubungan anwar-Israel bukanlah sebagai tuan-kepada-hamba, tetapi sebagai penyokong-kepada-pembunuh.

Cubaan penipuan kamu yang ketiga ialah tentang hubungan Malaysia dengan Israel. Kononnya Malaysia menjalinkan hubungan dengan Israel semata-mata minyak masak dari Malaysia sampai ke Israel. Kononnya penjualan ini bukti kerajaan BN sokong Israel.

Wahai insan. Mahu menipu, janganlah jadi bodoh.

Malaysia tidak benarkan kapal didaftarkan di Israel untuk berlabuh di Malaysia. Tapi bila kita dah jual dengan orang tengah di Singapura, kau rasa dorang hantar kapal Israel ke berlabuh kat Pelabuhan Kelang tu?

Jawapannya ialah tidak, wahai baghal. Mungkin kapal dari singapura yang ambil minyak tuh, mungkin dari Liberia, mungkin dari Panama, Philippines, Macao, dan beratus2 lagi negara yang mungkin. Lepas bertolak dari Pelabuhan Kelang, apa hak kita untuk halang kapal itu untuk berlabuh di Haifa?

Adakah salah pembuat pisau jika pisau yang dijual kepada pelanggan pagi tadi digunakan untuk membunuh orang pada esoknya?

Kesimpulannya anon, aku dan pengunjung lain sudah kenal kamu sebagai penipu dan pemfitnah. Kami juga semakin kenal perangai anwar, dan insya Allah kami akan sebarkan perkara ini.

Tolak anwar, tolak penipuan, tolak pakatan rakyat.

Anonymous said...

Anwar dilihat rakus unt mendapatkan kuasa..sekiranya beliau bersabar sudah pasti jawatan pm akan menjadi milik beliau selepas tun bersara..16 september sekali lagi kesilapan dan kegopohan anwar unt mendapat kuasa dan hari ini beliau sekali mengharapkan sokongan luar terutama israel unt beliau menduduki tahta pm...kegopohan beliau akhirnya memakan diri dan kebarangkalian hanya tuhan yg tentukan nasib beliau...

Anonymous said...

11:34 AM
jgn sia2 kan hidup ko.
jadi lah manusia hidup berguna di dunia.
jgn jadi manusia hidup sekadar memenuhkan dunia.
cukuplah anwar saja jadi iblis.

nasib ko baik kerna di lahir kan islam. jaga lah elok2.
kalu ko di lahir kan kristian, ko tentu tak percaya nabi muhammad saw itu sebenar nya nabi/rasul pesuruh allah dan agama islam itu benar.

syukur lah said...

anwar...kau akan mengaburi mata org.. kelompok itu...kelompok inj...

akhirnya apa perjuangan pun jadi kabur.. sebab terlalu byk sokongan..

ya la..lain padang lain belalang....
terlalu byk harapan..menggunung tinggi

dap dgn republik cina di malaysia..nya... terang2 teresakok nak jadikan sekolah cina jadi sekolah utama malaysia...

beribu2 org melayu.. pergi sekolah cina.. perkkk...

sapa sokong teresakok ????

gadaikanlah sekolah kebangsaan.. jadikanlah sekolah cina sekolah utama!!!!

org pendatang yg tak bersyukur.. tak ada sekolah pendatang yg begitu byk dibina KECUALI di malaysia...

Anonymous said...

tuan 12;40

UCAPAN TAHNIAH DI ATAS PENULISAN TUAN
SIMPLE ,TIDAK BERBELIT DAN MUDAH DI FAHAMI.

WALAU PUN BEGITU BAGI YG TIDAK TERBUKA PINTU HIJABNYA MEREKA AKAN
BUTA DAN PALING MALANG BILA ALLAH SWT MEMBUTAKAN MATA HATI MEREKA UTK SELAMA2NYA.

PUN DEMIKIAN TUAN BERJAYA MEMBUKA
PEMIKIRAN ORNG2 SEPERTI SAYA YNG KEKADANG CONFUSE UNTK MEMBUAT PERTIMBANGAN.TERIMAKASIH!

DOA DARI SAYA SEMOGA TUAN SEKELUARGA SIHAT DAN TIDAK JEMU MENULIS!!!!

selamat menunaikan solat dzohor
assalamu'alaikum


expakatanrakyat.

Anonymous said...

servant..

kau cakap lah apa sajer..putarbelit..itu memang versi umno dari dulu..mungkin ada manusia ada yang percaya dan ada yang tidak..terpulang lah kpd diri masing2.

bagi aku kebenaran nya hanya Allah yang tahu..engkau sendiri pun tak tahu..

tulisan kau adalah dari fikiran kau sendiri..Allah tahu apa yang engkau tak tahu..

teruskan lah agenda engkau untuk kepuasan diri kau dan sahabat2 engkau

Anonymous said...

1;58

Anwar MENGULAS secara jelas apa yng di kataknya di WSJ asadalah selari dgn cita2 Hamas.
Tetapi memetik kenyataan jurucakap Hamas dari mulut mereka sendiri, secara JELAS DAN TEGAS menyatatakn apa yng Anwar katakn kpd WSJ tidak selari dengan perjuangan mereka!

Common brother...anda kena jadi seorng yng jujur dan berani menerima kenyataan supaya tidak meletakn kesilapan sendiri di bahu orng lain!

wassalam.


expakatanrakyat

Melayu Perak said...

Tuntutan 22 rakyat Kelantan
Posted by The Unspinners at 3/04/2012

Kami rakyat kelantan, dengan penuh rendah diri menuntut kerajaan PAS Kelantan melaksanakan tuntutan 22 perkara rakyat Kelantan ini sebelum PRU-13, tuntutan 22 perkara ini dibuat adalah berdasarkan janji yang pernah dibuat oleh kerajaan PAS yang masih belum tertunai.

Jika kerajaan PAS Kelantan tidak melaksanakan tuntutan ini, kami rakyat Kelantan bersepakat untuk menukar kerajaan PAS Kelantan demi kesejahteraan rakyat pada PRU-13 nanti. Kami percaya tindakan ini adalah suatu hijrah dan pengorbanan yang paling besar pernah dilakukan oleh rakyat kelantan.

Tuntutan pertama (1)
Rakyat menuntut anak negeri di beri keutamaan dalam pentadbiran kerajaan negeri Kelantan. Rakyat juga menuntut agar semua wakil rakyat di kelantan hendaklah dikalangan anak-anak tempatan sahaja.



Tuntutan kedua (2)
Rakyat menuntut kerajaan PAS Kelantan menyegerakan penubuhan badan hisbah dan menuntut barisan kepimpinan kerajaan pas mengihstiharkan harta.


Tuntutan ketiga (3)
Rakyat menuntut kerajaan PAS Kelantan segera kuatkuasakan Enakmen Kanun Jenayah Syariah (II) Kelantan.

Tuntutan keempat (4)
Rakyat menuntut kerajaan PAS Kelantan bersikap lebih bersih, adil dan amanah dan berhenti dari menyalahkan pihak lain diatas kegagalan sendiri.

Tuntutan kelima (5)
Rakyat menuntut kerajaan PAS Kelantan segera menyediakan peluang pekerjaan khususnya kepada golongan belia yang menganggur.

Tuntutan keenam (6)
Rakyat menuntut kerajaan PAS Kelantan segerakan pembayaran bantuan RM100 kepada seluruh warga emas di Kelantan bermula tahun 1990 hingga sekarang.

Tuntutan ketujuh (7)
Rakyat menuntut kerajaan PAS Kelantan menyelesaikan segera masalah Air Kelantan yang berlarutan sejak sekian lama dan rakyat tidak sanggup untuk menunggu sehingga tahun 2027.



Tuntutan kelapan (8)
Rakyat menuntut kerajaan PAS Kelantan segera menghapuskan cukai pintu dan bayaran tempat letak kereta (parking).

Tuntutan kesembilan (9)
Rakyat menuntut kerajaan PAS Kelantan terutamanya pemimpin dan ahli tidak lagi mengamalkan budaya politik mencaci dan menghina.

Tuntutan ke sepuluh (10)
Rakyat menuntut kerajaan PAS Kelantan tidak lagi bersekongkol dengan Dato’ Seri Anwar Ibrahim, Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat yang jelas diragui dari segi akidah, moral dan sokongan kepada Israel.


Tuntutan kesebelas (11)
Rakyat menuntut kerajaan PAS Kelantan supaya menolak sebarang kerjasama dengan parti DAP yang jelas menolak penubuhan Negara Islam.



Tuntutan kedua belas (12)
Rakyat menuntut kerajaan PAS Kelantan segerakan pembinaan Pelabuhan Darat Kuala Krai seperti yang dijanjikan.

Tuntutan ketiga belas (13)
Rakyat menuntut kerajaan PAS Kelantan selesaikan segera masalah berkaitan Ladang Rakyat dan mengistiharkan secara terbuka nama dan butiran penerima dividen Ladang Rakyat, serta nama syarikat yang terlibat secara langsung bersama ahli Lembaga Pengarah Syarikat.

Melayu Perak said...

Tuntutan keempat belas (14)
Rakyat menuntut kerajaan PAS Kelantan menyegerakan saranan suhakam bersabit pembelaan terhadap nasib orang Asli.



Tuntutan kelima belas (15)
Rakyat menuntut kerajaan PAS Kelantan menyediakan segera tapak rumah kepada golongan miskin di Bukit Tok Ali (Jeli), Pantai Mek Mas (Pengkalan Chepa), Alor Pulai dan Kampung Tok Ewel (Bachok)dan lain-lain kawasan penempatan golongan miskin yang masih belum dilaksanakan.

Tuntutan keenam belas (16)
Rakyat menuntut kerajaan PAS Kelantan mengistiharkan secara terbuka jumlah aset/ harta milik kerajaan negeri serta syarikat yang berkaitan kerajaan negeri yang telah dijual dan mengishtiharkan terbuka kemana wang tersebut di belanjakan.

Tuntutan ketujuh belas (17)
Rakyat menuntut kerajaan PAS Kelantan supaya menyediakan rumah mampu milik kepada rakyat yang berpendapatan rendah.

Tuntutan ke lapan belas (18)
Rakyat menuntut kerajaan PAS Kelantan segerakan pembinaan Jambatan Kedua Kota Bharu-Palekbang seperti mana yang dijanjikan dan telah diletakkan batu asas.

Tuntutan ke sembilan belas (19)
Rakyat menuntut kerajaan PAS Kelantan menyelamatkan rakyat daripada terus terjerumus ke dalam kemiskinan harta dan kemiskinan akhlak.

Tuntutan kedua puluh (20)
Rakyat menuntut kerajaan PAS Kelantan menyelesaikan segera isu pengambilan balik tanah rakyat di negeri kelantan terutamanya di kawasan seluas 400 ekar di Kampung Tiong Kubang Kerian.


Tuntutan kedua puluh satu (21)
Rakyat khususnya peniaga kecil / penjaja menuntut supaya kebajikan mereka dijaga. Antaranya, menghapusan cukai kepala bakul yang dikenakan kepada mereka seperti mana dijanjikan.

Tuntutan kedua puluh dua (22)
Rakyat menuntut kerajaan PAS Kelantan supaya berhenti dari menabur janji-janji baru kepada rakyat selagi janji lama yang masih tertunggak tidak ditunaikan. Rakyat menuntut kerajaan PAS Kelantan menghormati perasaan dan sensitiviti rakyat dengan mendahulukan keperluan rakyat dan bukan hanya menabur pelbagai janji tanpa melaksanakannya.

Anonymous said...

melayu perak

berak engkau lah..

cakap jer boleh lah..

Anonymous said...

hamas pun tak setuju dgn apa yang dikatakan oleh anwar dalam wsj..
so yang pencacai2 pkr sibuk nak backing anugerah tuhan dia apehal?

Anonymous said...

inilah gamar org tua yg telah menghancurkan NEGARA

Servant of God said...

Anonymous said...

inilah gamar org tua yg telah menghancurkan NEGARA

March 5, 2012 5:12 AM

-------------------------

Tanpa orang tua nih, kau masih guna dial-up saja untuk kutuk dia, wahai insan.