Monday, March 19, 2012

DARI DULU LAGI ANWAR KEPINGIN YAHUDI MASUK !



52 comments:

freemalaysiakini said...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA freemalaysiakini2

Adik Sayang said...

Transformasi Palsu - Generasi Muda Terengganu Generasi Terbodoh Sepanjang Zaman( Sumpah Aku Takkan Undi BN Walaupun Aku Ahli UMNO )
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155



Mahasiswa2 Malaysia Bodoh2 Dan Tolol2 ( Kejam Dan Teraniaya ).. Bodohnya Aku Kalau Aku Terus Berjuang Untuk UMNO
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=31913&postdays=0&postorder=asc&start=0
2 ~ http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=65445
3 ~ http://mforum.cari.com.my/viewthread.php?tid=639811
4 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22139#486542
5 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28011.html
6 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3151
7 ~ http://www.ehoza.com/v4/forum/forumdisplay.php?270-Isu-Semasa-2011&s=63a289413c17d2b7384748ad617318aa

Anonymous said...

anwar ni dari dulu lagi dah jahat...

dia mmg berkawan baik dgn jew dan israel...

pelobi neo-con seme kawan nuarr....

jahat peliwat nihh...

Anonymous said...

Semua manusia ada kelemahan.
termasuk Anwar, kalian dan saya.
Yg penting kita tau kesilapan yg dibuat, bertaubat dan tak ulangi lagi.
Yakinlah ALLAH SWT MAHA PENGAMPUN LAGI PENYAYANG.

Bujang Senang said...

layarilah PERCUMA

http://antirepublik.blogspot.com

Anonymous said...

Sebut nama Anwar Al StorKunyti Al Yahudi jer meremang bulu jembot!!!

Anonymous said...

adik sayang adalah
genarasi yang telah berjaya diyahudikan oleh pakar zoinis,dana akan ditambah supaya lebih ramai orang2 melayu dapat diyahudikan. Tahniah.

Adik Sayang said...

Eh! Eh! Abg sayang. Pandai2 jer ko ni :-)

tak payah pikir2 said...

Anuar tu dah tua...
kalu korang undi dia..
nanti bila dia mati.. sapa nak ganti dia

dah tentu pas ngan dap gaduh besar...sapa nak ganti PM..

KALU ASMIN NAIK..MESTI LAGI GADUH PUNYA..MESTI PAS ATAU DAP NAK JUGAK LA PULAKK

NEGARA =HURU HARA

ITU BELUM LG UMNO LAGI
GADUH2 Mulut MEMBAWA PERANG.. ORG KATA PERANG SAUDARA...

SO RENTI LAH KESUSAHAN PADA RAKYAT KALU BETUL PANDANG RAKYAT

...TAKAN GILA BERPOLITIK SAMPAI TERPAKSA PERANG SeSAMA SENDIRI...

BIARLA NAJIB JADI PM.. DIA BUAT JASA BUKAN SIKIT..AYAH DIA... LAGILAH BERJASA PADA RAKYAT...

KALU INGAT BURUK..INGATLAH JUGAK BAIKNYA...

MUSIBAH KORANG DGN PILIH BN

MUSIBAH BESAR JIKA PILIH PAKATANN
SO PILIHLAH........YG TAK ANCAM JIWA HARTA AGAMA...SELAMAT...

Anonymous said...

sudah tiba kita BERUBAH keluar dari belitan UMNO yg warisi politik fuedal jahiliyyah yg merugikan MELAYU & ISLAM sejak berkurun tu.....

Kalau inginkan Masyarakat Soleh lagi Maju, generasi kita hari ini perlu BERUBAH & MEMBUAT PERUBAHAN ......... PRU13....ABU untuk Kerajaan Pusat yang baru tanpa UMNO/BN!!!!!!!!!!

babi gemok said...

NIK NAJIS akan halalkan semua perkara Asalkan Nuar yg buat..

Itulah kesyirikan PAS beriman dgn Nik Najis..melebihi Allah SWT..

Anonymous said...

Akidah Yahudi lebih bahaya
........................


Nasihat saya, tinggalkanlah akidah Yahudi. Baliklah kepada akidah Islam yang sebenar, Islam yang syumul dan lengkap yang diturunkan oleh ALlah SWT.

Jika andainya dijemput oleh Allah SWT, adakah dengan penerimaan terhadap Islam pada hari ini boleh menjadi bekal mengadap Allah SWT?


Salam hormat.


HAJI NIK ABDUL AZIZ BIN NIK MAT,
Menteri Besar Kelantan.

Bertarikh: 26 Rabiul Akhir bersamaan 19 Mac 2012

BINI CINA ENCIK WAN DERIS said...

Aku dan Lan sudah lama saling mengenali. Sejak aku bertemu Lan di dalam mIRC 2 tahun yang lalu di dalam channel "sayang", telah banyak kegembiraan dan kesedihan aku berkongsi bersamanya. Walaupun kami hanya berhubung melalui internet dan telefon, namun aku dapat rasakan sesuatu yang menarik dari Lan. Aku tidak jemu berborak dengannya. Kami bersembang mengenai apa sahaja yang terlintas di kepala walaupun sesekali Lan sering bercerita mengenai seks. Walaupun kami berbeza umur , aku umpama kakak kepada Lan tetapi tidak pula aku memikirkan Lan umpama adik kepada ku. Sepanjang pengenalan aku dengan Lan, aku sedar Lan tak ubah seperti lelaki yang lain, seks menjadi topik perbualannya. Namun aku percaya bahawa dia lebih banyak berhayal dan berangan. Hal ini tidak lansung membuatkan aku berfikiran pesong terhadapnya.

Meskipun umurnya masih muda, namun hayalan nya seperti realiti. Inilah yang menyebabkan aku sangat-sangat ingin mengenalinya lebih rapat.
Jesteru itu, aku merancang untuk bertemu dengan Lan. Malangnya sukar bagi aku untuk menentukan masa yang sesuai kerana cuti aku dan cuti lan tidak pernah sama. Maka aku pun merancang untuk ke Kuala Lumpur pada hujung minggu sebaik sahaja aku tahu lan pulang ke rumahnya bertemu ibu yang tersayang. Malam itu aku menghubungi Lan dari Puduraya setibanya aku pada pukul 10.30 malam. Lalu lan pun bersetuju untuk menjemputku . Setengah jam kemudian, aku dikejutkan dari sapaan bahu dari seorang lelaki berpakaian T-shirt . " Awak nie yani ke?" jawab lelaki itu. Aku terngaga lalu berfikir sejenak di dalam hati "Huh!nie rupenya Lan!Kecik je orangnya, muke cam Eizlan je!" hatiku berbisik. "eh! Awak nie yani ke?" jerit lelaki itu. Lalu aku terjaga dari lamunan. "Ye, yani la nie!" jawab ku dengan lembut. Dari awajah lan yang cute seperti budak sekolah tingkatan satu itu ,aku dapat rasakan die seperti budak hingusan yang tidak tahu apa-apa! "Yani! Dah lama sampai! Jom kite minum!" jawab lan bersahaja. Aku pun mengikut sahaja . "Tapi kemana lan?". Lan mengajak aku ke satu tempat yang dikatakan antara tempat yang paling "happening" di sekitar Lembah Klang iaitu di UpTown, Damansara Utama. "Tapi dengan apa lan?". Lan hanya tersenyum dan menuding jari ke satu sudut. "Wow!" Tak sangka badan kecik cam Lan tue…mengajak aku menunggang motosikal besarnya. Macam tak percaya aku bile melihat kaki Lan terjengket-jengket menyentuh jalan ketika mengeluarkan motornya dari "parking lot". "Eh Lan…boleh ke bawak yani nie? jawab aku berseloroh. "Boleh! Tapi…. apekata kalau yani try drive?" dengan selamba lan berkata sambil matanya memandang "eletrik starter" motornya. " Ok! No problem, just show me the way ok!" .. Kami pun bergerak dari Pudu Raya . Semasa lan membonceng di belakang aku, kami tidak berkata-kata. Tiba-tiba aku menekan brek! "Aduh! Kenapa yani?" soal Lan. Secara tidak sengaja Lan memeluk aku dari belakang. "Eh! Sorry lan kereta depan tue masuk dah kasi signal!" .

BINI CINA ENCIK WAN DERIS said...

Tiba-tiba baru ku sedar bahawa lan sedang memeluk aku dari belakang. Aku tersenyum sendirian. Terasa mesra pula apabila lan dengan erat memeluk aku sepanjang perjalanan ke Petaling Jaya. Sepanjang perjanan itu sesekali Lan berbisik denganku. Terasa bagaikan sepuluh tahun kami sudah saling mengenali. "Yani! lan nak rasa nie boleh?". " Haa…eh jangan Lan…nanti eksident!". "Alaaa takpe…Yani drive slow-slow…lan rase yani nyer yer? Bolehlah yer?" . Semudah "ABC" aku terus membenarkan Lan menyentuh "breastku" ketika aku memandu tanpa menghiraukan penunggang motor yang lain sepanjang laluan motorsikal di federal highway itu. "Ahhh..syoknya!" sentuhan tangan lan sambil meramas-ramas breastku menyebabkan aku sendiri hilang tumpuan ketika memandu. "Lan…yani stim laaa" . Tiba-tiba aku menekan brek kecemasan. Lalu sertamerta badan lan tergerak kehadapan dan aku terasa sesuatu yang keras menyentuh punggungku. "Ooo lan! lan dah stim yer?" . "Haah!Yani malam nie lan bawak yani ke rumah mak lan kat Shah Alam yer.., umah tue kosong tau…mak tak nak kasi sewa kat orang….So kite bermalam kat sana key" . Aku terasa ghairah kerana breastku di gomol-gomol oleh tangan lan sambil diraba-raba "nipple" ku yang mula menegang. Sepanjang perjalanan itu aku tenggelam dengan keghairahan sehingga seluar jean yang aku pakai mula kelihatan basah dicelah kelangkang!.Pelukan lan ini menyebabkan aku terasa amat sayang kepadanya.

Matlamat kami ke UpTown tidak berkesampaian… kami meneruskan perjalanan ke rumah mak lan di Shah Alam. Seperti telah dirancang kerana setibanya kami di rumah itu, sudah tersedia hidangan malam di atas meja makan. Huh…hatiku seperti tak sabar-sabar untuk menyuruh lan melakukan lagi apa yang dibuatnya ketika aku sedang memandu tadi. Jelas kelihatan seluar slack yang lan pakai itu menampakkan sesuatu yang timbul di hadapan zip seluarnyer….Nampaknya lan pun dah stim!. Sebaik sahaja kami mengunci pagar dan menutup langsir, lan terus tersenyum kepadaku. Senyuman nya nampak manis!…Geram lak rasenye macam nak terkam je dan peluk-peluk si Lan nie!. Memang aku tak tahan melihat lelaki macam lan yang cute nie….nak je gomol dengannya…..ish…geram nyer….! Lan pun dengan sengaja buat tidak faham lalu mengajak aku makan hidangan di atas meja itu. Dengan berlampukan cahaya malap kekuningan sudah cukup untuk menjadikan malam ini satu pertarungan sengit yang dasyat!. Kami duduk di meja makan…lalu lan menghidupkan sebatang lilin berwarna merah dan menuangkan aku segelas "oren juice" . " Yani, minum lah…jangan lah segan-segan…" . Aku mula terfikir…bagaimana lan boleh menyiapkan hidangan ini !Pelik ?" . Tapi aku buat tidak endah..asalkan aku dapat terkam si Lan nie..!Ketawaku dalam hati. "Haa kuih nie sedap yani! Manis…rasalah!" lan menyuapkan aku sepotong puding….Aku membuka mulut lalu secara sengaja lan memasukkan jarinyer ke dalam mulut ku . Aku terkejut! lalu secara sengaja aku menjilat jari-jemari lan….

BINI CINA ENCIK WAN DERIS said...

Tiba-tiba…mmmm…belum sempat aku menelan puding itu….lan terus mencium mulutku . Aku sudah tidak sabar menanti saat ini sejak di atas motor lagi. Lidah lan mula bermain main didalam mulutku..aku terasa ghairah apabila lidahnya bermain dengan lidahku..geseran lidahnya dengan manisan puding didalam mulut kami mengebabkan aku terasa "stim". Lalu aku berdiri dari kerusi dan lan terus memeluk dan menolakku di atas meja makan. Kami berpelukan sambil berciuman dalam dahaga berahi . Dengan sekelip mata baju yang menutupi tubuhku ditanggal dan seluar jeanku dilabuhkan. Yang tinggal hanyalah bra dan pantiesku berwarna pink. Tidakku sangka diam - diam ubi berisi. Lan yg ku sangka budak hingusan ini tetapi seperti seorang yg "expert" dan berpengalaman melakukan seks sebelum ini.

Tidak kusangka sama sekali , walaupun dia tidak punyai pengalaman seks tetapi pengalaman menonton banyak filem "blue" sudah cukup melatihnya bertindak cekap meratah tubuhku. Degupan jantungku mula terasa kuat. Nafasku sesak dibuai keheningan malam yang menghairahkan. Kini tidak ada sehelai benang pun di tubuhku. Kami berpelukan sambil berciuman. Lalu lan menjilat dan mencium leherku.Aroma wangian yang ku pakai membangkitkan berahi lan apabila ia mencium leherku. Gelora seksku tidak tertahan lagi. Lan sungguh bijak! Dia terus mencium dan menjilat kedua-dua "breastku". Aku terasa geli apabila lan cuba menghisap kedua-dua belah "nipple"ku. "Nippleku" digigit-gigit oleh lan seperti bayi. Aku dapat rasakan lan lebih suka melayan "breastku" yang putih lagi gebu ini. Inilah daya penarik yang ku hargai kerana saiznya yang cukup empuk bersaiz 38 membuatkan semua lelaki tergila-gila ingin menyentuhnya!. "Ahhhh…aku terjerit !". Lalu lan berhenti dari menhhisap "nippleku". Dia tersenyum lalu menyapa botol kuning berisi krim coklat lalu menyapukan ke atas kedua-dua belah "breastku". Lan meneruskan kehandalannya. Meramas dengan kuat "breastku". Sambil menghisap nippleku yang sudah tegang. "Pussyku" sudah kebasahan berlinang cecair yang jernih licin. Aku membiarkan lan meratah habis-habisan breastku. Antara bahagian G-Spot yg dapat mencapai tahap klimaksku adalah di bahagian nippleku. Hisapan keatas nipple ku semakin kuat lalu aku mencapai klimaks yang pertama. Aku terasa seluruh badanku mengalami ketegangan lalu terasa seperti terkencing! "Ahhhhhh…..lan yani dah klimaks!" . Semakin banyak cecair "juice" yang keluar dari "pussyku". Lalu meleleh di celah celah pehaku. Lan memandu mulut nya sambil menjilat perlahan-lahan menghala ke pusatku. Jilatan itu menyababkan tubuhku bergetar kegelian bercampur keghairahan memuncak. Aku mengusap rambut lan menolak kepalanya ke celah pehaku. Kini aku membuka kedua belah kaki ku dengan lebar. Satu tahap jilatan dan hisapan yang sangat menggelikan seluruh tubuhku. "Ahhh…aku tidak tahan lagi…" "lan!jangan berhenti lan…teruskan! Ahhhhh sedapnyaa lan!" "lagi lan…kuat-kuat! Ahhhhhhhh" aku tidak tahan lagi apabila lan menjilat dengan lidahnya betul- betul di "kelentitku". Tangannya memegang erat pehaku sambil lidah nya menjilat dan menghisap biji kelentitku.

BINI CINA ENCIK WAN DERIS said...

Aku kegelian dan sekali lagi aku terasa seluruh tubuhku bergetar ketegangan dan lalu memancutkan lebih banyak cecair juice dari lubang pussyku. "Lannnn! Ahhhhhh…Yani dah sampai lagi!…Ahhhhh!….Lan isap kuat kuat!" lan terus menjilat kelentit ku. Lalu menukar arah ke lubang farajku sambil menghisap dan menjilat juice yang keluar tadi. Lidahnya menerokai lubang farajku sambil jejarinya membuka selaput labia farajku. Lalu lan terus menghisap dan menjilat sehingga kering. "Yani! Sedapnya rasa juice yani nie!…" kelihatan lan menelan juice itu. Aku tidak tahan menunggu penis lan memasuki lubang faraj ku ini. Sejam lamanya adengan menghisap dan menjilat dilakukan oleh lan membuatkan aku klimaks sebanyak 2 kali. Nampaknya lan lebih suka menjilat dari mendayung penisnya ke dalam pussyku. Tiba tiba lan memberhentikan hisapan dari pussyku. Dia mensuakan penisnya yang panjang dan keras . Aku terus mengulum penis lan yang rongga mulutku. Rasa panas penisnya itu membuatkan aku terasa berahi dan terus memicit kedua-dua belah testisnya yang juga besar itu. Tak sangka aku melihat penis lan begitu gagah dan besar berbeza dengan tubuh nya yang kecil itu. Aku terus memasukkan sepenuhnya penis lan kedalam mulutku sambil menghisapnya dengan lidah. Kelihatan wajah lan bertukar kemerahan menahan kegelian kerana hisapan dan kuluman mulutku keatas penisnya. Aku terus melakukan adengan "blow job" ini sambil meraba-raba penisnya dengan jejariku yang halus. Kelihatan dihujung penis lan memancutkan sedikit cecair jernih lalu aku terus menjilat dan menghisapnya. Dapat ku rasakan ketegangan penis lan semakin memuncak seperti sebatang besi yang kuat. Urat-urat saraf kelihatan timbul di seluruh penisnya yang kini kemerahan. Lalu aku terus memasuk kan kembali penisnya kedalam mulutku sambil menggigit dengan lembut. " Yanii! Arggg lan nak terkeluar dah!" "isap kuat kuat yani" "argggggggg" lalu berakhirlah pusingan pertama . Ketegangan penis lan memuncak dan bergetar dan tubuhnya juga terus terkejang lalu terpancutlah cecair putih pekat yang kuat dari hujung gland penisnya itu, Aku terus mengulum penis lan ketika pancutan berlaku. Di saat terakhir pancutan itu, aku terus meraba dengan genggaman tangan ke atas penisnya. Air jernih pekat memenuhi seluruh mulutku….!

Aku terus menelannya dan kekelatan air mani itu membuatkan aku puas!…Lelehan air itu membasahi seluruh mulutku hinggalah ke seluruh breastku…aku terus membawa penis lan ke celah celah breastku yang masih keras dan pejal ini. Ketika itu aku mengepit penis lan dengan kedua-dua belah breastku lalu lan pun menghayun penisnya…..kelicinan air mani yang membasahi breastku membuatkan kelancaran gerakan penis dicelah-celah kedua belah breastku….gerakan penis lan membuatkan seluruh tubuhku bergetar . Sentuhan breastku dengan penis lan membuatkan aku terus mencapai klimaks yang ke tiga. "lan…yani…yani….nak sampai dah….hurry lan…laju…laju…ahhhhhhhhh" Sekali lagi pussyku memancutkan juice yang bakal lan hisapi nanti….Ahhhhhhh sungguh puas malam ini. Aku terasa lemah sekali namun rasa ghairahku masih belum luntur. Semangat ku masih berkobar-kobar. Kelihatan wajah lan kemerahan dilinangi peluh diseluruh tubuhnya. Penis lan di celah breastku terasa kembang-kuncup…semakin berdenyup-denyup…..namun tusukan penis itu semakin pantas sehingga aku benar-benar tidak tahan menanggung keghairahan. Aku terus menjerit "Ahhhhh……Ahhhhhh…..Ahhhhhh lan faster lan faster"…

Namun kegagahan penis yang yang keras dan panjang itu…tetap bergerak pantas dicelah kepitan breastku yang bersaiz 38 ini. Aku terasa breastku semakin panas kerana tahap ketegangan breastku memuncak…

Anonymous said...

Bini cina...apa ko buat ni, kau telah menodai blog GAP yg suci ni...

Anonymous said...

anjing 2 DaPigs berkeliaran memesongkan pemikiran supaya menjadi lucah mcm Nuar & Majlis peguam AMbabiga & Lim yg menyokong LGBT..

Bodohnya Fuckatan Sial..menyamar JD bini Cina..

Nik Najis akan halalkan Syurga..kepada pencarut2 Fuckatan..
(jubor, Yahudi,todi,kencing dlm masjid, mencarut SHIT dll) semua halal..

Undilah Pakatan jgn Takut.. said...

Anuar tu dah tua...
kalu korang undi dia..
nanti bila dia mati.. sapa nak ganti dia

dah tentu pas ngan dap gaduh besar...sapa nak ganti PM..

KALU ASMIN NAIK..MESTI LAGI GADUH PUNYA..MESTI PAS ATAU DAP NAK JUGAK LA PULAKK

NEGARA =HURU HARA

ITU BELUM LG UMNO LAGI
GADUH2 Mulut MEMBAWA PERANG.. ORG KATA PERANG SAUDARA...

SO RENTI LAH KESUSAHAN PADA RAKYAT KALU BETUL PANDANG RAKYAT

...TAKAN GILA BERPOLITIK SAMPAI TERPAKSA PERANG SeSAMA SENDIRI...

BIARLA NAJIB JADI PM.. DIA BUAT JASA BUKAN SIKIT..AYAH DIA... LAGILAH BERJASA PADA RAKYAT...

KALU INGAT BURUK..INGATLAH JUGAK BAIKNYA...

MUSIBAH KORANG DGN PILIH BN

MUSIBAH BESAR JIKA PILIH PAKATANN
SO PILIHLAH........YG TAK ANCAM JIWA HARTA AGAMA...SELAMAT...

Anonymous said...

ropa2 puak2 dap ada seksual komen ...antara cara2 yg paling akhir jika semua cara lain GAGGAL'...

seks content....
ni ke yg paling latest yahudi zionis bagi utk menang pilihanraya..

puak pas xmembantah keee...
ke kuar plak= boleh berkawee dgn zionis la pulak tp yahudi xbuleh...dgn syarat zionis tu trima perjuange pas..

Anonymous said...

PUAK KOTE BENGKOK ANWAR NI DAH TAK DAK MODAL TU YANG BAWA MODAL LUCAH. GAP BUANGKAN CERITA LUCAH NI BUAT MENYEMAK JE. PEGI MAMPUIH SAMA PAS/PKR/PR/DAP/KOMUNIS/PR/BERSIH/ANTI-LYNAS DLL. SEUMPAMANYA. HIDUP BN/UMNO/ISLAM/RAJA2/BUMIPUTERA

Anonymous said...

kalau dibandingkan mudharat BN dan PR...besar lagi mudharat PR kerana melibat akidah dan politik...so sampai bila bila pun PR wajar ditolak..terutamanya PAS demi menyelamatkan akidah...

Anonymous said...

Huhhhhh!!!!!!Awal pagi dah buat aku terpancut 2 kali. Sedap cite ini.

Anonymous said...

Bak kata Hassan Ali.PARASIT

Anonymous said...

nampaknya PR berkubur lebih awal dari jangkaan aku...

gone wit d wind

Adik Sayang said...

Senorok baca cerita bini cini ni. Lagi terhibur drp baca komen mencarut dan tengok video yg x nak berapa lucah korang. Xde kretiviti nk sampaikan kat generasi muda :-)

Adik Sayang said...

kreativiti:-)

Anonymous said...

berita 'anwar campur tgn' urusan duit begitu mengerikan..

nasib bukan anak unku aziz jaga...

''anua lu lg mau jadi piii emmm...''

'' ...ini... lu punya kelija..''
50bilion ooo hamsap la lu..

satu SOALAN BUAT ANUA...

ITU JAM LU JADI PPPIII EEMMM LU MAU JAGA ITU KEMENTELIIIAAANN WANGGGG LAGI KAAAA...

Anonymous said...

Mana la hilang iman sedara2 ambo nih. cerita lucah pun ada yg tak segan2 mengaku suka baca. delete la komen cerita lucah tu.

Anonymous said...

SPRterima12.6 jutapermohonan daftarpemilih KUALA LUMPUR 19 Mac -Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) telah menerima sebanyak 12.6 juta permohonan daftar pemilih seluruh negara bagi tempoh sejak Daftar Pemilih Induk 2010 hingga 31 Disember tahun lalu. Menurut kenyataan, kesemua jumlah daftar pemilih itu merangkumi Daftar Pemilih Tambahan Suku Tahun (DPT ST) 1/2011, DPT ST 2/2011, DPT ST 3/2011 dan yang terkini iaitu DPT ST 4/2011. Katanya, daripada jumlah DPT ST 4/2011 iaitu 259,590 permohonan, sebanyak 188,654 daripadanya adalah pendaftaran baru dan 70,936 lagi merupakan pendaftaran tukar alamat.

kswn aku heboh dap nk bertanding... dulu pkrrr...
nak ttau ada poster tulisan cina nak beli rumah .. heran aku..''bukan nk juai.... ''nk beli..'' ingat bai dap tu kwn baik korang dunia akhirat...

Anonymous said...

Beliau reti apa tentang Ekonomi.
Demonstrasi dgn balun pungkoq saja kapandaian dia.
Macam ni punya haprak pun orang Melayu nak jadikan PM?
Hangpa jangan bodoh mcm telog.
Akai dah hilang ka?
Akhlak hangpa lagi baik dari dia.

Anonymous said...

Anwar Ibrahim rupanya dah berkawan dengan Salman Rushdie maknanya boleh pegi mampus lah Anwar,sama saja hang dengan setan tu.

Anonymous said...

PUKI ANAK HARAM JADAH ANWAR IBRAHIM..SETAN BABI KEPARAT KALAU DAH MENGKAGUMI SALMAN RUSDIE.

ANWAR PUN WAJIB MAMPUS DAH!!!

Anonymous said...

DI MALAYSIA ANWAR IBRAHIM ADALAH MUSUH AKU NOM 1.

SAPA YANG NAK SOKONG DIA BOLEH TERUSKAN ! KUBUR DIA NANTI MUNGKIN ADA BAU AIR KENCING SAJA,WALLAHUALAM.

YANG MANA ORANG ORANG MUDA MUNGKIN TAK TAHU SIAPA SALMAN RUSDIE(MURTAD)AMBIL TAHU DAN INI ORANG YANG DI KAGUMI ANWAR MAKA YANG SOKONG DIA TEPUK DADA TANYA SELERA.

aboudiabydoo said...

Salam semua,

Gempar di Lembah Pantai!! Kapir masuk surau pakai kasut, pakai seluar pendek!!

Tolong copy paste dan sebarkan kebangsatan ini!

Baca sini:

Orang kafir pakai kasut, pakai seluar pendek dalam Surau macam dalam gereja!!! Terimakasih Nurul Izzah sbb bawa liberalisasi agama ke Lembah Pantai!!

Bro GAP, kalau ada masa, mohon listkan blog kami http://aboudiabydoo.blogspot.com/ dlm blogroll tuan.

Terima kasih.

Abu Garcia said...

hahaha "adik sayang anwar" betoi betoi anggap blog forum mcm kitab ... percaya habis ...

Siapakah penghulumu? Kitab Jingga, jawab mereka ..... lingkupppp!!!

Adik Sayang said...

Transformasi Palsu - Generasi Muda Terengganu Generasi Terbodoh Sepanjang Zaman( Demi Allah Aku Takkan Undi BN Walaupun Aku Ahli UMNO )
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155



Mahasiswa2 Malaysia Bodoh2 Dan Tolol2 ( Kejam Dan Teraniaya ).. Bodohnya Aku Kalau Aku Terus Berjuang Untuk UMNO
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=31913&postdays=0&postorder=asc&start=0
2 ~ http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=65445
3 ~ http://mforum.cari.com.my/viewthread.php?tid=639811
4 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22139#486542
5 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28011.html
6 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3151
7 ~ http://www.ehoza.com/v4/forum/forumdisplay.php?270-Isu-Semasa-2011&s=63a289413c17d2b7384748ad617318aa

Anonymous said...

lagi2 le bodoh dan bangang kalau undi PR walsupun aku penyokong PAS dr kecik...tambah bangang TG Hj Hadi diperlakukan sedemikian rupa oleh penyokong Anwar dlm PAS... selagi parasit2 ni tak di nyahkan dr PAS..TG dah jd mcm kambing..diikat leher dan berkata2 bg pihak Anwar dlm PAS...buka mata la kita penyokong PAS semua...lihatlah dgn kepala otak bukan kepala lutut...

Pok Nik Kota Bharu

Anonymous said...

Tolong baca komen Tun Daim dalam Malaysiakini.Kalau benar gitu,berat gak bg BN pada masa PRU13 nanti.Harapan PM mahukan 2/3 masa PRU13.

Adik Sayang said...

Abu Garcia, cakap elok2 sikit. Kan aku bg penyepak kan.

Anonymous said...

kalau tak pilih BN. nak pilih sapa lagi....nak pilih PAS, dah 20 tahun pegang kelantan, byk tokong buddha dari masjid... nak wuduk dan mandi junub pun air tak bersih. Nak pilih PKR...pemimpin dia asyik nak memantat dan berjubur je....nak pilih DAP, tak kan nak angkat kapir jd pemimpin...kalau ada satu parti yg betul2 berjuang berlandasan al quran dan hadis....masa tu BN memang boleh tumbang...

Anonymous said...

anon. :41 am mmg betui..pilih anwar..satahun dua je.. dah meninggal dunia.... innalililahirojion

pas dan dap berentap plak sapa punya jadi PIII emmmm..

puak 2 pas plak mudah kena tipo (). yg dap penuh dgn peguam2 .. silap2 DAP dpt jadi PM2 dulu...potong sayur je. pas hj hadi molopong je. nak harap nik..nik dah kembali kerahmatullah..

puak2 umno pasti kemenangan untuk ELAK MALAPETAKA ..MESTI KERJA KERAS...ANWA NAIK KENA TEMBAK NGAN SESAPA SEKALIPUN PASTI DAP AKAN CUCUK JARUM..TUNDING UMNO.. NO WAY! jgn bagi seincipun dap dpt printah mesia... SINGAPORK MASA TU MAIN DAUN LA..CUCUK SANA CUCUK SINI.. Tak dap ke yg dpt printah mesia akhirnya..pikir pikir pikir..

umno/BN MESTI BEKERJA KERAS DARI SEKARANG..alang2 menyeluk pekasammmmm

musangka said...

3:44,

Klu la kata2 Tun Daim hampir tepat macam ramalan beliau pd GE 2008 yg lalu.......punah le UMNU!

Tun Daim Zainuddin meramalkan Umno BN hanya menang di Johor, Melaka dan Pahang pada Pilihan Raya Umum (PRU) akan datang dengan selainnya dimenangi Pakatan Rakyat.

Daim berkata demikian dalam wawancara eksklusif bersama akhbar harian Cina, Nanyang Siang Pau yang diterbitkan hari ini.

Daim turut dipetik sebagai berkata, Presiden Umno, Datuk Seri Najib Razak kini umpama “jeneral tanpa askar” dalam berdepan cabaran PRU.

Menjelang PRU 8 MAc 2008, Daim pernah meramalkan Umno BN akan kalah di Kelantan, Terengganu, Kedah, Selangor dan Pulau Pinang, namun tiada siapa melihat dengan serius ramalan beliau.

Sehinggalah keputusan 8 Mac diumum yang yang menyaksikan Umno bukan sahaja kalah di negeri itu, kecuali Terengganu, malah buat pertamakali dalam sejarah BN hilang 2/3 kerusi Parlimen.

UMNU....harapan yg semakin pudar!

musangka said...

Tan Sri Abd Kadir tendang UMNU!

Maka berkatalah Ahmad Maslan...

"BN sekarang ini mendapat sokongan menggalakkan"

Kah kah kah! Ahmad Maslan baru turun dari planet of the ape ke...?

Anonymous said...

tak payah tunggu pru14 pru15

lantiklah dap jadi
Perdana Menteri 2

krusi2 penting
menteri kewangan
menteri pertahanan
menteri dlm negeri

bagilah dap..syukur pada ilahi la musang..

perkara yg tak pernah terjadi pada Gadafi akan berlaku ...fanatik2 mana buleh tunggu.. kasi sembelihlah najib tu bagi puah hati..

melayu2 pkr melayu pas siap sedia lah jadi kera sumbang dlm kerajaan..

dap punya ceredik...segala file anua dlm tgn..(tak payah byk cakap jeling je anua tu) . errr ada berapa file dlm tgn pas..

Anonymous said...

setiap negara ada agen masing2 ..agen mesia pun ada di mana2. pikir2 rapat2 wahai umat..

buat masa ni takda satu carapun nak bunuh dap.. sedang dap macam2 ada tersirat nak meranapkan org melayu org islam di tanah melayu.. rasa berhaknya memerintah dan mencatur negara persinggahan ni dah terdedah masa pru3 kalu xsilap (13mei.)=pls corect the date if mistake..

kenapa tak halau balik ja cina2 dap ni.. kenapa tak suh british hantar ke negeri jajahan yg lain.. melayu akan jahanam di tahan air sendiri..

Anonymous said...

DEBAT UMUM
TAJUK LOBANG BURIT LEBIH SEDAP DARIPADA LOBANG DARA, BINI ORANGATAU LOBANG JANDA

PENCADANG: PR DIWAKILI ANWAR ALJUBURI,MAT SABU AL BAU PUKIMAHI,OSTAD BAD AL LENDIRI
PENGURUS: NIK NAJIS AL NYANYOK
PEMBANGKANG: BEKAS ALUMNI PKR DIWAKILI ZUL ALKULIM,UMI HAFILDA DAN NALAKARUPAN
PENGURUS: RAJA PETRA
TEMPAT: BILIK 121 HOTEL KOTA BARU

Anonymous said...

SENAI – “Bukan takut rahsia bocor tapi bukan taraf Anwar (Datuk Seri Anwar Ibrahim). BN (Barisan Nasional) cuba ubah isu kerana orang yang sepatutnya berdebat dengan Anwar adalah Najib (Datuk Seri Najib Tun Razak),” kata Pengerusi PKR Johor, Datuk Chua Jui Meng.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas berkenaan kenyataan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin yang melabelkan Anwar sebagai penakut kerana keengganannya berdepan dengan pengendali portal Malaysia Today, Raja Petra Kamarudi

Anonymous said...

Ada LKY NAK BERDEBAT DGN KETUA PEMBANGKANG .. PIKIR LA BETUI2

bersyukur la krn ada di mesia ni
bersyukur jd melayu seagama sndiri

jgn harap PAP AKAN BERDEBAT TP BERTAUBAT LAH KO DLM PENJARA

cinak sejak merdeka bg kat biru ada undi bn ka.. kat bandar2..

cina2 betray org melayu 50 thn lamanya
adakah 50 thn betray bn .. tak cukupkah lagi..

Anonymous said...

Najibakuitugas mencabar

Oleh METRA SYAHRIL MOHAMED metra.mohamed@utusan.com.my

KUALA LUMPUR 19 Mac – Datuk Seri Najib Tun Razak mengakui, adalah menjadi suatu tugas mencabar kepada kerajaan untuk mendapatkan majoriti dua pertiga dalam pilihan raya umum akan datang berdasarkan keadaan semasa yang dilihat lebih kompleks.

Bagaimanapun, ujar Perdana Menteri, kerajaan akan berusaha keras dan tidak mahu membentuk kerajaan yang lemah di Parlimen jika terus mendapat mandat mentadbir negara nanti.

“Kita akan kerja keras untuk dapatkan majoriti dua pertiga. Turun padang akan diteruskan. Tetapi, keadaan semasa memang mencabar. Rakyat makin berpendidikan dan dengan limpahan teknologi baharu. Inilah cabaran masa kini.

“Namun, kalau pilihan raya menghasilkan keputusan yang lemah, ia akan memberi kesan kepada negara,” katanya ketika sesi dialog selepas melancarkan Kelab Wartawan Asing Malaysia (FCCM) di sini, malam ini.

Hadir sama, Timbalan Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Joseph Salang Gandum dan Timbalan Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Saifuddin Abdullah serta Presiden FCCM, Romen Bose.

Sementara itu, ketika ditanya mengenai bilakah kemungkinan pilihan raya akan diadakan, beliau memberitahu, pihaknya tidak akan mendedahkannya buat masa ini.

“Anak lelaki saya akan bergraduat Mei ini di Georgetown University. Dan jika anda bertanya apakah saya akan menghadiri majlis graduasinya, ia bergantung kepada keadaan,” ujarnya yang masih berteka-teki berkaitan tarikh pilihan raya.

Terdahulu dalam ucapannya, Najib berkata, kerajaan komited untuk menjadi lebih mudah didekati dan peka kepada keperluan wartawan asing di negara ini.

Namun tegas beliau, wartawan asing perlu adil kepada kerajaan termasuk tidak mengambil sumber daripada pembangkang semata-mata untuk pemberitaan mereka.

Anonymous said...

Ada hikmah juga dgn anwar tak masuk mahkamah hari tu. Sekarang kita boleh tambah dalam list kita anwar's true color. Lately dgn kenyataan sokong israelnya, dgn salman rushdienya. Lepas tu haji hadi melatah dgn statemnt yahudinya. Harap2 lagi dekat nak pru13, lagi banyak puak pkr ni melatah. Senang sikit BN nak buat kerja. Tapi lebih manis kalau BN menang sbb BN mmg hebat, bukan sbb pembangkang yg lemah..tapi apa pon, yg penting BN menang.

Aps said...

tugas najib susah
TUGAS ANUA SENANG JE

NAJIB TERPAKSA PERTAHAN KEAMANAN. KAUM BUMI, TANPA PERANG2..dan termasuk melayu2 sanak saudara anua brahim..

Nuar BRUANG siang malam JUAL bangsa jual agama jual kuasa melayu jual kuasa islam.. dia kalah xkisah dia menang xkisah..NOTHING TO LOST

BN TERPAKSA. JAGA KEPENTINGAN KAUM PKR, PAS DAN KESELAMATAN DAP..

PAKATAN ADA KISAH

SUNGGUH BERAT BAHU NAJIB..
BERAT MATA MEMANDANG..BERAT LAGI BAHU MEMIKUL..

kadang2 aku pikir.. tak adil sungguh politik melayu mesia..saat kita tpaksa jaga dia..siang malam dia bantai kita..

perkataan apa nak SEBUT..?? GERAMNYA SAMPAI TAK TERSEBUTTTT