Tuesday, March 20, 2012

DOKUMEN SALAHLAKU AKAN DIDEDAHKAN ESOK !

beberapa dokumen salahlaku pemimpin politik akan didedahkan esok jam 8 pagi.harap SPRM bukak mata !

18 comments:

Sebuah Perjuangan said...

bukan je setakat bukak mata bro, telinga jgn pulak ditutup je... congrats!!!

Anonymous said...

kepala but lah GAP sapa besar sprm besar,boss2 kamu rasuah tak pe,kaki bodek paling busuk

Anonymous said...

punyala lama aku tunggu artikel hang.. sekontot ja kluar...

satu je aku mintak hang nak tinggai last artikel duduk diam2

buleh tak artikel tu pasal DAP KA ATAU PAS.... gilir2 ka...haa..

Adik Sayang said...

Transformasi Palsu - Generasi Muda Terengganu Generasi Terbodoh Sepanjang Zaman( Sumpah Aku Takkan Undi BN Walaupun Aku Ahli UMNO )
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155



Mahasiswa2 Malaysia Bodoh2 Dan Tolol2 ( Kejam Dan Teraniaya ).. Bodohnya Aku Kalau Aku Terus Berjuang Untuk UMNO
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=31913&postdays=0&postorder=asc&start=0
2 ~ http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=65445
3 ~ http://mforum.cari.com.my/viewthread.php?tid=639811
4 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22139#486542
5 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28011.html
6 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3151
7 ~ http://www.ehoza.com/v4/forum/forumdisplay.php?270-Isu-Semasa-2011&s=63a289413c17d2b7384748ad617318aa

Anonymous said...

apa laaaa yg anwar nak lagi ekk.....

tak penah ada dlm sejarah donia, yg kotey PM boleh di lihat satu dunia...ekekeke

nak jadi PM mmg tak mungkin...

anwar cuma mahu merosakkan negara ni semahu2nya, nak balas dendam kesumat dia pada UMNO sbb tun m buang anwar sbb meliwat...

anak2 cina jinjang, anak2 cina PJ, anak2 cina DAP, yg atuk2 mereka pejuang komunis, apa lagii....

tumpang semangkok aaaaaaa......

tapi yg boddo nya ialah lebai2 PAS, tak sedar diri ditunggang oleh anwar, yahudi dan komunis...

semata2 nak tegakkan islam yg dah mmg tertegak di bumi msia ni...

PAS hanya jadi kaldai dan barua yahudi dan komunis, sanggup telan apa saja hanya kerna undi...

Anonymous said...

hahahahaha salah daku hahahaha geng lebai pas tak pernah takut pd sprm hahahaha .....

Anonymous said...

Tidak terkejut pada Pashit ...lihat saja pada pemimpin2 mereka sekarang ini. Boleh di katakan semua nya anuaris...
sebab itu mereka tidak ada teloq
dengan Dapigs.

Anonymous said...

Kalau anak Jantan kasi bawa saya ke makamah, Anwar Ibrahim biseksual kata Nalla. Nampaknya Anwar bukan anak Jantan after all, maruah hancus dengan cabaran seorang hindu je. N Ajis pun Nalla cabar, mana letak nya maruah orang Melayu Islam PR ni. Azablah jawabnya kalau kimak kimak ni menang jugak.

Anonymous said...

Saya boleh kasi tahu bini siapa dia angkat pegi Trivolli, budak mana dia liwat kata Nalla, biar betul berani sungguh Nalla ni. Takkan Kimak Melayu Islam PR nak buat pekak telinga je. Ko rang memang sial lah Melayu PR.

Anonymous said...

Siot Anwar akan saman Nalla, 100 Juta, sure kes tangguh sampai 8 ke 10 tahun, i.e. nak selamatkan diri untuk 2 term sebelum mampus agak nya.

Anonymous said...

Nalla ni saksi benar ke atau saksi auta?


atau sebaris dengan umi hafilda dan yang lain2 sebelum ni.... ,

anti bohmau said...

GAP,

kalau yg menentang nwar ckp psl pe'el dia yg balun apa sj yg melintas tu, mesti totok pgayr & pr marah habis!! tp betulla kata macha 10:20 PM, geng anwarista bermaharajalela sekarang ni. di kedah geng pas pusat bwh kawalan anwarista dah masuk daun mo kawalselia kerja pas kedah! sian pas kedah bwh pak zan!! dah tu plak pas kena akur dgn nwar sampai hj hadi sendiri ajak pas sokong berkawan dgn YAHUDI. takbeerrr!!!!!!

Anonymous said...

dah takda bunuh2 ya..elok latu..

Anonymous said...

yg heran pasal otak ciptaan Tuhan ..1998 aku lansung xpercya uni hafilda..

2012 ..dakwaan umi tu berat
anua juga guna polis turning over umi bertubi2. kenapa tak saman je... crita umi juga masuk akal.. umi tu bukan musuh politiknya..jika tidak anua xberani nak pakai polis. ..anua keep 'turning over' berkali2 pulak tu..

dulu org tuduh Anua berpribadi songsang

skrg ditunjukkan dgn jelas puak pr sendri gelar dia politikal animal.. kenapa sanggup panggil anua politkal animal?

Anonymous said...

Saya boleh kasi tahu bini siapa dia angkat pegi Trivolli, budak mana dia liwat kata Nalla, biar betul berani sungguh Nalla ni. Takkan Kimak Melayu Islam PR nak buat pekak telinga je. Ko rang memang sial lah Melayu PR.

March 20, 2012 11:10 PM

--------------------------------------------

Bro!!!

Melayu Islam PR ni bukan setakat Sial jer tapi BESAR PUNYA PUK_MAK!!

Anonymous said...

Nalla ni saksi benar ke atau saksi auta?


atau sebaris dengan umi hafilda dan yang lain2 sebelum ni.... ,

March 21, 2012 12:31 AM

-----------------------------------------

Dia orang ni bukan auta tapi si Sial Anwar Al Yahudi Al Liwati yang Auta sbb takut dgn 2 orang pejuang yang berani ni!!

Nak harapkan PAS, HAMPAS lah bak kata pepatah melayu.

"HARAPKAN PAGAR, PAGAR TAK BOLEH HARAP"

Dalam sejarah parti politik di Malaysia, PAS lah yang paling SIAL SA SIAL SIAL NYA!!!

Anonymous said...

Bagi aku,korang yang mencarut dan berlidah biawak ni yang patut disialkan sepanjang hayat.Bodoh tak nak belajar.Bila bersuara kurang ajar.

Anonymous said...

GAP BUDAK2 PKR DAH SABOTAJ.. KO OUNYA BLOG..KO KENA CHECK SELALU.. CUBA TGK ATIKEL NEXT NI..