Friday, March 9, 2012

FAKTA : BEZA IMPLEMENTASI BN DAN PAKATAN.

BN bagi ini.

manakala pakatan pula janji nak kurangkan jumlah kakitangan awam jika berjaya tawan putrajaya.
jadi kepada seluruh kakitangan awam dan keluarga mereka, anda nak undi siapa ?

43 comments:

badjojoblue said...

Alhamdulilah.... jadi la sikit pun.. tapi kenapa PR haprak nak kepoh dan nak spin isu ni...

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah.

.

arab said...

undi pakatan abis lah orang kerajaan banyak yang kena berhenti..

mohon link kan blog saya...
www.hurairahady.blogpsot.com

thanks admin.

pukimaq said...

Homo cun tetap suka Pakatan.Nanti senang ckit nak membontot.

Melayu Perak said...

baru tadi darren liew mengalahkan rajiv ouseph 21-15 21-10 untuk layak ke quarter finals.....

Melayu Perak said...

dua dua doubles hancur kecundang.....

Anonymous said...

Joeyhady hady ismail said...
undi pakatan abis lah orang kerajaan banyak yang kena berhenti..

Dan Ibu bapa mereka di kampong yang mengharapkan bantuan bulanan dp anak2 pun tentulah bertambah susah juga.

Anonymous said...

Apa barang nak undi pakatan, minda tak de kelas.

EX-UMNO said...

ha..ha..ha... time nak PRU baru byk dpt gula2...

bolehkah bawa pegi parlimen supaya PRU diadakan setiap tahun? Mcm nih mungkin barulah pihak yang memerintah rajin turun padang...

Kalu tak, abis jak menang PRU, batang hidung pun tak nampak, yg nampak bila ada upacara2 'pecah tanah' projek diorang jak!


Jangan pulak nanti komen aku nih puak2 BN cop sebagai pro pembangkang, silap haribulan ter'expose' pulak nanti cerita2 un-disclose ko orang.

Anonymous said...

mestilah undi BN

Anonymous said...

Tolonglah jangan berfikiran negatif sepanjang masa.

Dulu BN bukan berada di bawah Najib.

Najib dah tahu dulu ada kesilapan.

Sekarang kalau telah menjadi baik dan berusaha menjadi baik pemerintahan kerajaan maka baik pada yang ada daripada yang belum tentu pemerintahannya.

Keikhlasan PM mesti dihargai.

Hati kita akan menjadi batu kalau asyik memikirkan yang negatif dengan mengatakan kerajaan tidak baik sepanjang masa.

Sudah-sudahlah dan berhentilah mendengar dahyah daripada orang kecewa tak dapat jadi PM.

Anonymous said...

tak sabar aku nak undi BN!!!

☺ ☺

Jeepers Creepers said...

orang cina mana peduli pasal orang melayu..dorang tetap tak akan sokong BN nanti.

Anonymous said...

Kaki/tangan kerjaan yg ada akai undi UBN.

Kaki/tangan kerejaan yg akai diliwat/khalwat undi Pukitan.

Anonymous said...

saya undi A.B.U

Anonymous said...

dlm kerajaan penjawat awam ada pro pbkang taksub yg tak boleh diubah...tgklah cara kerja dorang yg berpangkat terlalu birokrasi tak ikut nasihat Pm spy mudahcara mesra plggan......dan bawahan pula....disiplin dan kelakuan tidak baik.....mereka suka menghentam kerajaan,dasar dan pemimpin.Tapi tidaklah ramai...

Anonymous said...

persoalan yg terakhir dilontarkan oleh GAP begitu mudah utk di jwab..

Semestinya Pilih BARISAN NASIONAL (BN)...

-PENGUNDI SHAH ALAM

Anonymous said...

undi umno.

Anonymous said...

anon 8:37

tak ramai??? kata kau..eh eh..kau silap lah.

majoriti lah..makna nya ramai lah tu..cume mereka ni silent jer

Anonymous said...

99% penjawat awam terdiri dari orang Melayu. Hari ini kita lihat dimana2 jabatan kerajaan majoriti pekerjanya adalah orang Melayu dan itulah periok nasi utama mereka. Cuba kita fikir secara waras mengapa DAP beria-ia sangat nak mengurangkan jumlah kakitangan-awam diperkhidmatan kerajaan jika mereka berjaya merintah negara ini? Jawapan nya amat mudah, mereka mahukan 90% bangsa mereka berkhidmat disetiap jabatan kerajaan dan pekerja Melayu mesti dikurangkan kepada 10% sahaja. SUPAYA setiap dasar kerajaan yang mereka buat mesti berpihak kepada mereka. Inilah realitinya. Bukan saja dijabatan2 kerajaan tapi disemua peringkat seluruh negara supaya kuasa yang mereka perolehi kekal sampai dunia kiamat. Inilah "the reverse chain-reation" yang mereka akan amalkan supaya kuasa Melayu dihaposkan dalam artikata lain "totally wipe-out" dan mereka mesti kekal berkuasa sampai bila2.

Aku nak tanyalah pada orang Melayu penyokong PAS dan PKR adakah ini yang mereka mahukan?

Servant of God said...

Jangan pulak nanti komen aku nih puak2 BN cop sebagai pro pembangkang, silap haribulan ter'expose' pulak nanti cerita2 un-disclose ko orang.

March 9, 2012 7:31 AM

---------------------

Alah... kalau bekas Timbalan Perdana Menteri yang kononnya mempunyai "berkotak-kotak" bukti salahlaku kerajaan pun orang tak pedulik.. ini kan pulak anon kat blog.

Aku pun boleh kata aku bekas menteri laaa...

Anonymous said...

anon......kata tak ramai pro pmbkg....dari pdgn shj...yg taksub...tak komited dan birokrasi diri(ikut budibicara)......anon kata ramai(majoriti) senyap.....tiada bukti dan carta..........

SueC4 said...

Bagi peluang Najib ...anak bangsawan ni dah biasa senang so dia pun nak kaya kan rakyat pulak ..kalau pilih pemimpin yang baru nak senang yang ada sikap haloba tu yang jadi rakyat diketepikan..satu lagi pemimpin yang memang kaya tapi bertuankan nafsu (kuasa) ibarat si Kitol berdendam tak sudah...bukan dia nak kuasa sangat janji Malaysia hancur ... nak tengok sangat Pembangkang Berwibawa yang boleh menegur kerajaan..tap apakan daya ada pembangkang yang asyik mengejar kuasa/PM...Kalau Najib salah kita betulkan..kan senang dengan kuasa rakyat tapi sebelum tu tengok pencapaian kabinet beliau..ramai orang kata kalau Najib kalah puncanya Rosmah bagi aku itu semua takdir kalau kita benar kenapa kita takut...takkan nak menongkat langit menjunjung kuasa..

Anonymous said...

MINTA MAAF..

AKU DAN ISTERI ADALAH PEKERJA SWASTA DAN PENGUNDI SENYAP YANG MASIH SETIA MENYOKONG KERAJAAN BN.

JIKA KAKITANGAN KERAJAAN MASIH TAK BERSYUKUR DGN NIKMAT YANG DIPEROLEHI, MAKA ITU MEMBUKTIKAN MEREKA KUFUR NIKMAT.

SEKIAN

EX-UMNO said...

Encik Servant

Kata orang, tak kenal maka tak cinta.

kalu ko rasa suma org yang buat posting kat sini adalah terdiri daripada mereka2 yang setakat main suka2 sahaja, rasanya tidak keterlaluan kalau saya katakan anda pun adalah seorang dtpd mereka!

Moral: Jgn berfikir apabila anda suka makan roti maka org lain juga suka makan roti.

Anwar tu bekas TPM jer... Apa kata kalu 'bekas PM' pula?

Anonymous said...

ex umno

betul tuh..

mentaliti servant tu memang rendah!!

nama pun hamba kan!!

hamba umno ..dulu kini dan selamanya..

Anonymous said...

GUA NAK NGUNDIK PAKATAN KERANA BILA RAMAI KAKITANGAN AWAM DIBUANG OLEH PAKATAN MAKA JLN2 KAT KL TAK JAM, PEJ2 KERAJAAN BOLEH GUNA JADI GELANGGANG BADMINTON. RAKYAT BOLEH TUNGGU...APA SALAHNYA KAN? KOMINIS BOLEH MASUK BALIK MALAYSIA, BILA KERJA TAK DAPAT DISIAPKAN MENGIKUT JADUAL SENANG SAHAJA ALASAN " KAKITANGAN TAK CUKUP" MA !!!!

Anonymous said...

anon 9.07 9 mac...

mesti la sokong PKR dn PAS....
dpt MEMBONTOT dn MENGENTOT BINI ORG...free tk kna saman...

dosa nik aziz yg tanggung....

TAKBIRRRRR.....

Anonymous said...

JADAH LAH KALAU KAKI TANGAN AWAM NGUNDI PR DALAM PRU 13 NANTI; TAK SEDOR DIRILAH TU

Anonymous said...

aku pesara kerajaan. tak nampak pun apa apa keistimewaan. mungkin najib terlepas pandang kot atau habis madu sampah dibuang. bertambah kotorlah selangor nampaknya.

Anonymous said...

yang belum daftar mengundi lagi BODDOW

Anonymous said...

Masyarakat perlu melihat segala yang dikehendaki dari kerajaan perlulah dalam kapasiti yang rasional. Selalunya masyarakat hendakkan kerajaan beri itu dan ini kepada masyarakat, tapi masyarakat sendiri ada pernah peduli tanggungjawab mereka terhadap negara.

Lihat saja isu kebersihan, bersepah orang yang buang sampah merata-rata, bila kotor sesuatu tempat, bising pula tuduh pihak berkuasa tempatan tak buat kerja, tapi masyarakat sendiri yang buang puntung rokok di perhentian bas, di tapi jalan, di sana sini, ada pernah nilai diri sendiri tak?

Masyarakat sekiranya hendakkan kemudahan kelas pertama, maka pemikiran pun kena kelas pertama jugalah, kalau pemikiran kelas ke tiga, tapi diberi kemudahan kelas pertama, maka ibarat memberi bunga kepada beruk sajalah, tak tahu menilai, hanya tahu merosak saja. Lihat saja bersepah-sepah kemudahan yang disediakan oleh kerajaan dirosakkan oleh masyarakat sendiri, kalau tak merosakkan pun, tapi bila ada orang rosakkan dia buat tak peduli saja, lihat sendiri sikap masyarakat yang berfikiran kelas ketiga, tapi meraung minta kemudahan kelas pertama dari kerajaan, nilailah diri sama. Lihat saja tong sampah besar yang disediakan oleh kerajaan untuk membuang sampah sebelum dikutip oleh lori sampah, ada si pandir yang membakar sampah dalam tong sampah berkenaan, kesannya tong sampah itu musnah terbakar, tak ada tempat nak kumpul sampah sebelum diambil oleh lori sampah, lepas tu tuduh majlis daerah, majlis bandaran atau dewan bandaraya tak buat kerja, tapi korang sendiri yang pandir, lepas tu tuduh orang sesuka hati, sedarlah diri.

Gelagat masyarakat yang menggunakan isu hak asasi manusia untuk buat sesuka hati, itu pun satu pandir pemikiran kelas ke sejuta, apa tidakknya, dia kata hak asasi untuk dia buat apa saja, tapi dia tak pernah nilai bahawa keinginan hak asasi tahap bangang dia itu telah mencabuli hak asasi orang lain, itulah pandir tak boleh diajar, kononnya pandai, tapi pandir, bangang, bengong, buta kayu, buta tuli, bodoh dan seangkatan dengannya. Lihat saja demontrasi liar, penjenayah yang disoal siasat oleh pihak keselamatan, sikit-sikit tuduh pihak keselamatan mencabuli hak asasi dia, tapi sedarlah diri, korang tu buat salah, korang sendiri tak tahu nak hormat hak asasi orang, jadi jangan cakap banyak pasal hak asasi manusia, kerana korang sendiri pandir dan bodoh nak mampus tak tahu nak hormat hak asasi manusia orang lain.

Kepada puak SUARAM, SUHAKAM, celikkan pemikiran anda semua, jangan tahu menuding jari kepada orang saja, korang tu pun sama-sama pandir dan bodoh nak mampus macam puak bangang yang korang bela sangat tu.

Saya tidak menuduh semua ahli masyarakat berkelakuan pemikiran kelas ketiga atau ke sejuta itu, tapi ramai ahli masyarakat sekarang ini berkelakuan pandir walaupun kononnya profesional yang ada ijazah berjela-jela, harap kereta besar saja, tapi buang sampah dalam sungai, harap ijazah saja berjela tapi bakar sampah dalam tong sampah besar yang disediakan oleh kerajaan sebelum sampah itu dikutip oleh kerajaan, apa nilai ijazah dan profesional itu, orang kampung pun lebih bagus tak buat kerja sedemikian walaupun ada yang belajar sampai sekolah rendah saja.

Kepada ahli masyarakat sekalian, kita kena menjaga segala kemudahan yang disediakan, tidak guna kerajaan beri itu dan ini kepada kita untuk kemudahan kita kalau kita sendiri tidak tahu menghargai, tidak tahu menilai hingga sanggup menjahanamkan dan memusnahkan kemudahan yang diberikan itu, membazir saja, kalau tak beri marah, tapi kalau diberi dirosakkan, apa nak jadi dengan masyarakat sekarang ini? Fikir-fikirkanlah.

Anonymous said...

Masyarakat perlu melihat segala yang dikehendaki dari kerajaan perlulah dalam kapasiti yang rasional. Selalunya masyarakat hendakkan kerajaan beri itu dan ini kepada masyarakat, tapi masyarakat sendiri ada pernah peduli tanggungjawab mereka terhadap negara?

Lihat saja isu kebersihan, bersepah orang yang buang sampah merata-rata, bila kotor sesuatu tempat, bising pula tuduh pihak berkuasa tempatan tak buat kerja, tapi masyarakat sendiri yang buang puntung rokok di perhentian bas, di tapi jalan, di sana sini, ada pernah nilai diri sendiri tak?

Masyarakat sekiranya hendakkan kemudahan kelas pertama, maka pemikiran pun kena kelas pertama jugalah, kalau pemikiran kelas ke tiga, tapi diberi kemudahan kelas pertama, maka ibarat memberi bunga kepada beruk sajalah, tak tahu menilai, hanya tahu merosak saja. Lihat saja bersepah-sepah kemudahan yang disediakan oleh kerajaan dirosakkan oleh masyarakat sendiri, kalau tak merosakkan pun, tapi bila ada orang rosakkan dia buat tak peduli saja, lihat sendiri sikap masyarakat yang berfikiran kelas ketiga, tapi meraung minta kemudahan kelas pertama dari kerajaan, nilailah diri sama. Lihat saja tong sampah besar yang disediakan oleh kerajaan untuk membuang sampah sebelum dikutip oleh lori sampah, ada si pandir yang membakar sampah dalam tong sampah berkenaan, kesannya tong sampah itu musnah terbakar, tak ada tempat nak kumpul sampah sebelum diambil oleh lori sampah, lepas tu tuduh majlis daerah, majlis bandaran atau dewan bandaraya tak buat kerja, tapi korang sendiri yang pandir, lepas tu tuduh orang sesuka hati, sedarlah diri.

Gelagat masyarakat yang menggunakan isu hak asasi manusia untuk buat sesuka hati, itu pun satu pandir pemikiran kelas ke sejuta, apa tidakknya, dia kata hak asasi untuk dia buat apa saja, tapi dia tak pernah nilai bahawa keinginan hak asasi tahap bangang dia itu telah mencabuli hak asasi orang lain, itulah pandir tak boleh diajar, kononnya pandai, tapi pandir, bangang, bengong, buta kayu, buta tuli, bodoh dan seangkatan dengannya. Lihat saja demontrasi liar, penjenayah yang disoal siasat oleh pihak keselamatan, sikit-sikit tuduh pihak keselamatan mencabuli hak asasi dia, tapi sedarlah diri, korang tu buat salah, korang sendiri tak tahu nak hormat hak asasi orang, jadi jangan cakap banyak pasal hak asasi manusia, kerana korang sendiri pandir dan bodoh nak mampus tak tahu nak hormat hak asasi manusia orang lain.

Kepada puak SUARAM, SUHAKAM, celikkan pemikiran anda semua, jangan tahu menuding jari kepada orang saja, korang tu pun sama-sama pandir dan bodoh nak mampus macam puak bangang yang korang bela sangat tu.

Saya tidak menuduh semua ahli masyarakat berkelakuan pemikiran kelas ketiga atau ke sejuta itu, tapi ramai ahli masyarakat sekarang ini berkelakuan pandir walaupun kononnya profesional yang ada ijazah berjela-jela, harap kereta besar saja, tapi buang sampah dalam sungai, harap ijazah saja berjela tapi bakar sampah dalam tong sampah besar yang disediakan oleh kerajaan sebelum sampah itu dikutip oleh kerajaan, apa nilai ijazah dan profesional itu, orang kampung pun lebih bagus tak buat kerja sedemikian walaupun ada yang belajar sampai sekolah rendah saja.

Kepada ahli masyarakat sekalian, kita kena menjaga segala kemudahan yang disediakan, tidak guna kerajaan beri itu dan ini kepada kita untuk kemudahan kita kalau kita sendiri tidak tahu menghargai, tidak tahu menilai hingga sanggup menjahanamkan dan memusnahkan kemudahan yang diberikan itu, membazir saja, kalau tak beri marah, tapi kalau diberi dirosakkan, apa nak jadi dengan masyarakat sekarang ini? Fikir-fikirkanlah.

Servant of God said...

Encik Ex,

Bekas PM Malaysia yang masih hidup hanya ada dua orang. Sila betulkan aku kalau aku salah tulis.

Di antara dua Bekas PM, hanya seorang sahaja yang aku hormati pendapatnya. Yang sorang lagi, sebenarnya sampai hari ini aku sumpah seranah dia dan keluarga dia. Dan, bukan aku sorang yang macam ni. Kalau tak pasal bekas PM yang satu lagi ni, kedudukan Malaysia sekarang boleh jauh lebih baik.

Jadi, Encik Ex, kalau encik ada apa maklumat, berkongsilah dengan satu dunia. Kami amat alu2kan. Asalkan ada bukti laa. Kami tidak taksub pemimpin.

Anon March 9, 2012 11:31 AM,

Mungkin taraf mentaliti aku rendah. Kadang macam nak sedih gak.

Tapi bila aku teringat yang PAS telah angkat mahfuz omar yang berotak baja urea tuh sebagai pemimpin, aku gelak punya laa besar dan aku tak sedih lagi, kerana ada orang jauh lebih teruk daripada aku.

Kecuali kamu laa kan. Kamu kan pandai. Tengok komen kamu dah tau kamu bijak laksana... hahahahaha

Anonymous said...

anon 12.53 9 mac


hoi pesara...apa kau sibuk-sibuk...
apa kna mengena dgn madu...sampah...pesara mcm kau...babi bodoh...kau ingat dulu...
masa kau jdi ketua dulu...ada kau ksian org bawah...kau jdi hamba kau utk selesaikn krja2 kau yg trtangguh...bangkai babi....

kau da brsara duduk la diam2...bodoh...apa istimawanya kau...mengarah..?makan gaji buta...pangkah pun pembangkang...da brsara nk mcm2...suru la pembangkang bantu kau...bodoh....kau ingat kau sapa....?

bgi peluang org bawah rasa kenikmatan walaupun sikit..yg mustahak tanggungjawab,jujur dn amanah serta briman pd allah....

kakitangan kerjaan brsyukur apa yg ada dn dpt...tk mcm kau...pesara yg kaki mengampu,ambil kesempatan dri org bawahan...msih tk brsyukur...da brsara duduk diam...babi...


takbirrrrr....

Zaeydee said...

Puak pembangkang dalam kerajaan adalah jenis manusia yang tak sedar kediri...duit, gaji, elaun dia orang kebas memanjang...tapi tangan yang memberi tak pernah dipandang pun.. lagi kutuk adalah...nak kenal manusia hipokrit macam ni senang je.. kebanyakan mereka out of date punya kerja...datang lewat...curi tulang...kerja berkira...tapi soal bercakap dia oranglah yang nombor wahid...pesara-pesara kerajaan pulak dah berpuluh tahun kerajaan dok bagi makan minum kat family mereka...last2 dok joint takbeer bersama PAS...mampus! Tapi bab duit dia nombor satu....BR1M, KWPM, biasiswa...dan banyak lagilah..mereka paling ke depan.. tapi bab kerja...hampas!Susah tiba masanya kerajaan bukak mata bagi melayani penjawat awam macam ni... umumnya je...sama ada bonus atau kenaikan gaji hanya istimewa untuk orang yang sokong kerajaan.. yang dok bersembang lebih daripada kerja..ketepikan je...inilah golongan sampah masyarakat!

Anonymous said...

Masyallah..Allah Maha Besar

terkedu ..sedih bila melihat video ibu yang lumpuh ditinggalkan oleh anaknya di hotel bajet KL..

paling terkejut pengurus hotel dan kakitangan hotel berbangsa cina yang membantu..memberi makan..menukar lampin pakai buang..

lihat lah bloger2 dan pencacai umno..Allah nak menunjukkan kebenarannya bahwa bangsa cina yang kau orang maki hamun setiap hari dlm blog gap ini masih mempunyai hati..baik hati..membantu sesama insan walaupun berlainan bangsa dan ugama!!
melayu yg masih tak sedar diri lagi..hasad dengki sesama sendiri..aku rasa malu melihat puak2 umno mencaci bangsa lain sesuka hati sedangkan hati mereka lebih baik dari kamu semua yg hanya tahu mencaci..memaki..menghasut..memfitnah..inilah bangsa melayu!!

Anonymous said...

hoii zaeydee!!

yang kau cakap tu sebenar nya kaum kerabat engkau lah..

kalau kau nak tahu..yang pemalas kerja kt gov. tu semua nya adalah penyokong umno!!..sebab org umno nie bukan kira sgt pasal halal haram nya..

kalau tak kerana anwar..nurul izzah dan pr yg provo kat cuepacs minta batalkan sbpa..tak kan ada nya najib batalkan..baru dia tahu kehendak k/tgn k'jaan...nie semua nak pancing undi..tapi rakyat m'sia dah bijak..tahu menilai mana yg betul dan mana yg salah..
kalau pembangkang tak kuat..semua rakyat dan k/tgn k'jaan kena kencing dgn pemimpin umno yg rakus.

tak per lah..buat lah sesuka hati umno..kaut lah hak rakyat banyak2..nanti jawab jer lah di depan Allah di padang masyar.

Anonymous said...

servant

kesiannya kat kau kan.
kau terlalu taksub dgn mahathir..
bagus lah..cakap pun tak guna.
engkau sendiri pun tahu..majoriti rakyat m'sia tahu siapa mahathir..

kau menyindir pak lah kan..
bagi aku pak lah org yg berugama tahu dosa pahala..tanggungjawab nya sebagai PM dulu..adil dan jujur..Allah Maha Mengetahui..kerana dia jujur dan tidak menipu lah maka banyak negeri jatuh ke pembangkang..hanya org umno yg salahkan pak lah kerana tidak menipu mcm sifu engkau lah servant..bagus pak lah..sekurang2nya nanti diakhirat pak lah tidak dituntut lagi..

Anonymous said...

Pembatalan SBPA bukti Pakatan kuat

KOTA BHARU: Penarikan balik skim Saraan Baru Perkhidmatan Awam (SBPA) yang diumumkan Perdana Menteri semalam antara lain adalah disebabkan desakan berterusan oleh Pakatan Rakyat.

Ianya juga sekaligus membuktikan komponen parti PAS, PKR dan DAP dalam Pakatan itu kuat sehingga desakan itu diterima oleh kerajaan, kata Naib Presiden PAS, Datuk Husam Musa.

“Yang terakhir pada Konvensyen Pakatan Rakyat di Kedah yang kita mendesak kerajaan membatalkannya dan alhamdulillah ianya telah berlaku hari ini,”ujarnya.

Beliau berkata demikian kepada Harakahdaily ketika diminta mengulas berhubung pengumuman Datuk Seri Najib Tun Razak semalam untuk membatalkan SPBA.

Perdana Menteri turut mengumumkan sistem sedia ada, Sistem Saraan Malaysia (SSM), akan ditambah baik.

“Maknaya andai kata Pakatan tidak kuat, sudah tentu penangguhan itu tidak berlaku dan pembatalan itu juga tidak berlaku,”ujarnya.

Sambil menyifatkan pembatalan itu sebagai 'modal politik pilihanraya', ianya juga membuktikan dasar-dasar yang dibuat oleh Najib tidak konsisten, sebagaimana dengan bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi.

“Walaupun ianya telah diluluskan dalam kabinet, tetapi dibatalkan oleh kabinet yang sama.

“Ini bererti dasar tersebut tidak dikaji terlebih dahulu secara masak dan diteliti sebelum ianya diputuskan dalam kabinet,”ujarnya.

Husam sebelum itu trutu menyampaikan sumbangan biasiswa bulanan kepada 857 pelajar pelbagai bangsa sumbangan anak-anak Salor dalam kawasan Dun beliau hari ini.

Sempena majlis itu juga Husam turut menyampaikan sumbangan Kifaalah kepada empat penerima.

Anonymous said...

Rakyat didahulukan..pencapaian diutamakan...yer lah tu!!

rakyat memang didahulukan dlm k'jaan umno...yang susah2 semua tu bagi kat rakyat dulu!!...ini lah umnoooooooooooooo

Anonymous said...

Anon2 pencacai pentotok PR.!!!

Eeiii, geli geleman ler tengok puak2 korg ni drp pemimpin smpi laa para penjilat..

Yg tau asyik BANGKANG jer, ruginya la negara ni dapt pembangkg yg brlagak 'pandai' ni...suma krjaan buat x betul & x bagus...

Lepas tu bila ada sesuatu penambahbaikan yg krjaan buat mula la TERHEGEH-HEGEH amik KREDIT atas hasil usaha org lain..cam SIAL.!!

Woii anon 11.03pm Mac 9, jgn lerr TERLEBIH LEBIH PERASAN kt sini..wat malu jer, eh eh korg apa ada dgn kemaluan kan.?! Pemimpin korg pun x malu smpi tunjuk kt org satu dunia dah dia punya #*@*# (nuar+elly)...

Woii, suma yg WARAS jer tahu saper yg desak krjaan kaji balik SBPA..Ko kenal & pernah dengar x nama QUEPACS...Ohh, baru tahu yg puak2 korg ni bukannya WARAS sgt..hehehe..PENJILAT YAHUDI NO WAHID MALAYSIA pun korg sanggup sanjung & junjung, apa nak heran yer x..??!!Kihkihkih...

P/S: Nak muntah laa woi baca komen puak2 penjilat DAPigs dgn Yahudi ni..pssttt psstt, HARAMkah daily & MELAYUsialkini tu kitab pujangga korg kan.?! Sama taraf dgn kitab JINGGay ke.?!!

Anonymous said...

anon 12.:19 am

apa dah jadi dgn engkau sebenornya..

apa masalah engkau!!
tulisan kau mcm org sakit laaa..

sakit apa pun tak tahu..engkau sendiri yg tahu..

teruk2 dah engkau..JTT..nak tahu apa??..engkau ni jiwa tak tenteram..