Friday, March 9, 2012

KENAPA PARASIT KOREK IDUNG ?

ooohh ok ok..pasal malam ni hasan ali terjah tempat dia lagi. aiseyman tak dapat cover la..aku ada kat trengganu.

19 comments:

Sebuah Perjuangan said...

salam saudara..

saya Penggempur Mutiara ingin memohon jasa baik agar blog saya juga dilinkkan suapan kepada blog saudara.

http://lamanizzs.blogspot.com/

tq

Gerakan Timur said...

GAP,

GT cover kot, klu berkesempatan. Nak order kepok lekor Losong, boleh?

hehehehe..

Servant of God said...

Semoga GAP selamat dalam perjalanan... Amin.

Anonymous said...

JOM PI DENGAQ KETUA SETAN MERAPU!!!! SAH..TAK DENGAQ PASAI SELAMATKAN AQIDAH...TAPI DOK MELALAK PASAI TAK PUAS ATI KENA PECAT!!!! BANGSATNYA KETUA SETAN NI..PERGUNAKAN ORANG RAMAI UNTUK KEPENTINGAN DIRI...

SIKIT MASA LAGI YANG DOK DENGAQ CUMA LEMBU..KERUSI DAN HANTU KUBOQ!!!!

'semoga tuhan selamatkan aqidah si hasan kayu jati'

CIFUT said...

Kesian anon 9:42... masih ramai penganut2 hamPAS duk bawah tempurung lagi rupanya.

Buka mata bro, hasan ali dipecat, dibuang n dicaci oleh hamPAS sbb kes DUMC, kes jual arak n kes 901.

Sebaliknya mat sabu dipuja, ditatang n diberikan jawatan Timbalan Presiden walaupun dia TAK PERNAH walau sekali membuahkan idea utk kekuatan Islam. Kes normah (mah, bau lekat di muka...) malas nak cerita sbb wali selipar tu dah ampunkan dosanya.

Mcm tu jugak la dgn si al juburi tu. Korang mem-imammahdi-kan dia walaupun terang2an menyokong dan mintak bantuan yahudi. Belum cerita pasal masalah akhlak, politik perjuangan peribadi dan minupu sana sini.

atuktua said...

Anonymous 9:42 AM

Orang ygn membanteras gejala murtad, membanteras judi, membanteras maksiat di panggil setan...Inilah minda yang diterapkan pada golongan pakatan...semuanya telah dibasuh oleh DAP...Ya ALLAH dengan izinMU, berilah hidayah kepada penulis Anonymous 9:42 AM.

Anonymous said...

hanya orang kurang iman je yang menyokong murtad,penjualan arak, judi, persundalan, menyokong Isreal, tidur sebantal dengan kapir harbi DAP yang anti Islam dan Allah ada anak. Nauzubillah hi min zalik..
Teruskan perjuangan Hassan Ali..
Jangan putus asa. Ramai yang berdiri teguh dibelakang anda hatta orang PAS sendiri. Saya dan keluarga adalah penyokong tegar PAS yang telah insaf setelah digula-gulakan PAS sekian lama. Terima kasih Hassan Ali kerana mebetulkan akidah saya.
Biarkan orang-orang orang sesat terus dalam kesesatannya.

hangkedee said...

Anon 9.42.Apa faedah anda menjadi penjilat tegar Dapig,yang anti Islam.Apakah anda sudah tertelan banyak Taik Dapig
sehingga sanggup berTuankan Dapig anak cucu sepapat KOMUNIS PAP singapork.

Anonymous said...

ORG2 PAS TETAP SOKONG DATUK HASAN ALI...prgi mampos dgn anon 9.42 9 mac...yahudi brbadan bangkai manusia pas....mnyokong YAHUDI/DAP/PR/PAS tegar adalah lebih iblis dan setan dlm masyarakat....ingat...jgn sebut psl tuhan2...tuhan2 kau patung2 dn brhala2...tuhan kau mcm anuwar/nik aziz/kit siang/kapal singh....
JGN NK SAMA KN DGN ALLAH YG MAHA ESA...


TAKBIRRRRR.....

Anonymous said...

Anon 10.12,siapa wali selipar?

Anonymous said...

Anon 10.14am,klu diorang gelar wali selipar dan aljuburi awat hang tak bagi tazkirah skit.Bila pak Hasan hang kena kutuk,tau pulak mengelupur.Bantu dan sekolahkanlah depa yang terencat lidah dan hati tu.Jangan nampak kesalahan orang lain aje.sekian.

Anonymous said...

Ye ke org2 Pas sokong Hasan Ali?Sedap mulut ajer.

Anonymous said...

HASSAN ...GERAKAN ORG ISLAM TERAKHIR PAS

AZIZAN ..KEKUATAN ORG MELAYU TERAKHIR PAS

SELEPAS DUA KUAR..TINGGAL LAH YG BOLEH DIPIJAK2 OLEh DAP...

MASA DARURAT ESOK BARU INGAT UMNO
'
AKU INGAT KALU PR MENANG KE BN MENANG KE.. CHANCE PERANG SAUDARA AGAK TINGGI

DAP DAH XSABAR DGN REPUBLIK MALAYSIAN MALAYSIA..
ANWAR LAST CHANCE DIA.. KALAU SATU NEGERI PUN PKR XMENANG MAKA TAMAT LAH 'KEPAKARAN' NYA ITU

PAS SEBENAR NYA TAKDA APA2 Keinginan atau matlamat pun ...dgn hudud yg pasti xkan buat..maka jadilah mentri biasa2 saja.. menumpang tuan pkr dan dap

kalu org tanya kita dah tukau negeara kebanjingan...

aku tak tahu apa yg ada dlm minda org2...
masa depan gelap bersama dap..yg binasa agama sendiri..bangsa sanak saudara sendiri.. ha merempat lah...masatu dah sia2 pun..

BAK KATA ARTKEL GAP..LKY HANYA PERLU MASUK KE KG2 MElayu PAKAI SONGKOK SATU KALI SAJA..

Anonymous said...

PASamdol bahalol tolol PASetan...

Anonymous said...

Masyallah..Allah Maha Besar

terkedu ..sedih bila melihat video ibu yang lumpuh ditinggalkan oleh anaknya di hotel bajet KL..

paling terkejut pengurus hotel dan kakitangan hotel berbangsa cina yang membantu..memberi makan..menukar lampin pakai buang..

lihat lah bloger2 dan pencacai umno..Allah nak menunjukkan kebenarannya bahwa bangsa cina yang kau orang maki hamun setiap hari dlm blog gap ini masih mempunyai hati..baik hati..membantu sesama insan walaupun berlainan bangsa dan ugama!!
melayu yg masih tak sedar diri lagi..hasad dengki sesama sendiri..aku rasa malu melihat puak2 umno mencaci bangsa lain sesuka hati sedangkan hati mereka lebih baik dari kamu semua yg hanya tahu mencaci..memaki..menghasut..memfitnah..inilah bangsa melayu!!

Anonymous said...

Anonymous said...
Dalam senarai saham, bapa dan dua adik Anwar dicatatkan sebagai turut mendapat peruntukan saham bumiputera yang dikeluarkan oleh kerajaan. Bapanya, Datuk Ibrahim Abdul Rahman dan adik beradiknya, Farizan dan Marzukhi memegang saham berjumlah lebih 7.1 juta unit dalam tiga buah syarikat.
Pada 2 Mei 1998, bapa Anwar, Dato’ Ibrahim Abdul Rahman, memiliki 250,000 saham Pengkalen Holdings Berhad dan 3,790500 saham Nissan Industrial Oxygen Incorporated manakala adik-beradik Anwar, Farizon memiliki 250,000 saham Pengkalen Holdings Berhad dan Marzukhi Memiliki 2,800,000 saham Penas Corporation.Bapa Anwar juga menjadi Pengerusi bagi Syarikat IOI Corporation. sumber mykmu.net

March 11, 2012 5:38 PM

Anonymous said...

NASIB MELAYU PULAU PINANG JADI SEPERTI MELAYU SINGAPURA 12 MAC 2012
Anonymous said...
Agaknya Lim Guan Eng sudah lama sedar akan kekuatan orang Melayu di Pulau Pinang. Tapi bagi memastikan orang-orang Melayu terus leka di Pulau Pinang pelbagai agenda telah disusun dengan rapi bagi memastikan kuasa kekal ditangannya.
Sedar atau tidak, sejak tiga tahun pemerintahan DAP di Pulau Pinang orang Melayu tidak henti-henti berbalah sesama sendiri baik dari segi politik mahupun dari segi Agama. Bermula dengan isu WANG EHSAN RM100 hasil judi, kemudiannya isu MASUK MASJID beri sumbangan, ROBOH GERAI orang Melayu sehingga sekarang, isu KHUTUBAH JUMAAT yang menyebut namanya, PENDUDUK MELAYU DIHALAU dari kampungnya, isu KRISTIAN MENJADI PERDANA MENTERI DAN AGAMA RASMI dan banyak lagi. Terbaru isu pilihanraya AJK Khariah Masjid.
Semuanya bermula dari LIM GUAN ENG ini dan berakhir dengan perbalahan sesama orang Melayu. Kenapa Lim Guan Eng tidak menyerang pemimpin-pemimpin cina dari Gerakan dan MCA yang ingin merampas kerusi daripada DAP dan juga orang cina di Pulau Pinang????
Adakah disebabkan sekampit beras semasa bulan puasa dan wang ehsan RM100 setahun sekali yang diberikan oleh DAP sudah cukup membuatkan orang Melayu di Pulau Pinang diperbodohkan oleh Lim Guan Eng??
Sedarlah wahai orang Melayu yang kita sedang diperbodohkan...segala kelebihan dan keistemewaan diberikan kepada orang cina walaupun penduduk orang Melayu lebih ramai di Pulau Pinang.
Adakah orang Melayu sedar JUTAAN RINGGIT diberikan oleh DAP kepada pelajar cina dalam bentuk biasiswa, sumbangan kepada sekolah cina, persatuan-persatuan cina, kongsi-kongsi cina, tokong-tokong cina dan juga tanah-tanah di Pulau Pinang untuk dijadikan penempatan cina sedangkan hanya RIBUAN RINGGIT diberikan kepada pelajar Melayu sebagai biasiswa, Sekolah Agama Rakyat dan sebagainya....jutaan ringgit diam tetapi yang ribuan ringgit ini dihebohkan....sampai bila perkara ini harus berlaku..

Anonymous said...

ANON March 9, 2012 10:25 PM

MELAYU BODOH YANG DAH KENA GULA2 CINA DAP, TAK CUKUP LAGIKAH ANWAR ALJUBURI,NIK NAJIS,MAT SABU BAU PUKI MAH, YANG SEDANG MENJILAT BURIT CINA DAP, KAU NAK BAWA SEMUA MELAYU MENJILAT BURIT CINA DAP, TUKAR AJA NAMAKAU JADI CINA CIBAI

Anonymous said...

ANON March 9, 2012 4:31 PM

TAHNIAH SEMANGAT MELAYU ENGKAU YANG MASIH TEBAL