IKLAN BERBAYAR

Friday, March 2, 2012

IBLIS..

nazri aziz panggil anwar 'macam iblis'..


jangan salah tafsir maksud nazri..
nazri kata anwar macam iblis.
nazri tak kata anwar iblis.


iblis dulu ada posisi dalam susur galur malaikat.
anwar pun ada post ketua dalam pakatan.
macam iblis.
gap kata..macam macam ada..



33 comments:

Tukang Komen said...

Dah macam2 gelaran buruk yg diterima Anuar namun dia masih tak sedar lagi.
Belum pernah aku jumpa manusia yg tidak berguna pada dirinya sendiri. Nafsu syahwat tidak mengira jenis dan milik siapa,janji dapat pakai. Nafsu politik tidak mengira apa cara buruk mahupun haram, janji dapat jadi PM. Nafsu kebendaan hingga sanggup melutut pada yahudi, janji dapat dana.

Anonymous said...

Aiseyman...
Shekh Iblis Anwar Al Juburi.

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah.

.

Anonymous said...

Dengan mengatakan Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) seperti Iblis kerana cuba mengheret bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dalam kontroversi isu keselamatan Israel... jelas menampakkan perwatakkan beliau yang sebenar...dan siapa tak kenal Datuk Seri Nazri Aziz Menteri Di Jabatan Perdana Menteri yang mengamalkan hidup cara Wassatiyah Islam sebenar.


Beliau ni lah antara Pemimpin Umno yang mengatakan tidak bersetuju akan orang Islam tidak boleh menyambut Hari Kekasih (Valentine Day)... ini dengan jelas menunjukkan kejahilan beliau atau memang beliau suka perkara-perkar seperti itu...


Dalam satu kenyataan beliau terhadap DSAI... "Dia sudah kena teruk.... dia macam Iblislah.... bila dia jatuh... dia nak tarik semua orang... Itu perangainya sekarang... dia sekarang kata bukan hanya saya tetapi Mahathir juga sokong Israel" kata beliau ketika ditanya tentang tindakan kementerian luar menyiarkan tiga surat Dr Mahathir kepada kerajaan Israel ketika pentadbirannya.


Siapa tak kenal dengan beliau dan Keluarga beliau... jangan cerita lah nak kata orang lain Iblis kalau sendiri dan keluarga mengamalkan dan cara hidup Iblis... kalau DSAI dikatakan Iblis... bagaimana diri sendiri dan Keluarga... bagaimana Pemimpin-pemimpin Umno yang lain... jangan sedap mulut mengata orang Iblis... cuba ambil Cermin dan lihat muka dalam cermin !.




hemmmmm..... ini lah dia kau orang tak sedar diri dan tak tahu diri... dan inilah juga yang banyak dikalangan penyokong dan pemimpin umno iaitu bodoh dan sombong... bercakap bukan guna otak manusia tapi menggunakan otak lembu nfc... kah kah kah... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan... heeeee...

Anonymous said...

Anon 1:20PM
"Siapa tak kenal dengan beliau dan Keluarga beliau... jangan cerita lah nak kata orang lain Iblis kalau sendiri dan keluarga mengamalkan dan cara hidup Iblis... kalau DSAI dikatakan Iblis... bagaimana diri sendiri dan Keluarga... bagaimana Pemimpin-pemimpin Umno yang lain... jangan sedap mulut mengata orang Iblis... cuba ambil Cermin dan lihat muka dalam cermin !."

Wah, kenal benar tuan anon ni dgn nazri dan keluarga nazri ye? Kenal rapat mcmana tu sampai tau nazri dan family mengamalkan cara hidup iblis? Bagaimanakah yg dikatakan cara hidup iblis tu? Tuan anon dh kenal betul ke dgn semua family tuan anon sendiri? Dh yakin semua family tuan anon bersih jiwanya dan sempurna, tak de langsung cara hidup iblis? Meh sy bagi balik kata2 tuan Anon last sekali tu..cuba ambil Cermin dan lihat muka dalam cermin !

Otak geliga said...

uishhh.....BERAT sgt GELARAN yg diberi....ni pendapat aku je...aku x setuju 100% Nazri atau sesiapa shj menyamakan manusia dgn Iblis

Anonymous said...

IBLIS N SETAN TU KAN SAMA SAJA, KAWAN NIK AZIZ, PAS DAN TENTUNYA PKR.
NOTHING KNEW WHAT......................

Anonymous said...

AnonymousMar 1, 2012 09:20 PM

EK EK EHH MARAH PULAK... ini hanya perumpamaan buat Nuar, kau tau tak apa tugas iblis tu? menghasut manusia kearah kejahatan. Isu pluralisma, kalimah Allah utk semua, murtad, LGBT, menjga keselamatan musuh, dll. yg diperjuangkan Nuar sememangnya 100% ditentang dlm Islam dan ada unsur jahat.

Kalau bab Tun Mahathir komen hudud korang dok ulang2 sampai rosak pas tu kluar mcm2 ayat tak elok, tp bila terkena tang batang hidung Nuar sendiri tau plak backing... kalau Nuar cam iblis korang plak cam syaitan!

Anonymous said...

manusia iblis ni belumpun dia mula bercakap dah terserlah kebohongannya..itulah ciri-cirinya

☺ ♂ ☺

Muhammad Hilmi b Mohd Hamdan said...

Poltik gelar menggelar, politik samseng, politik fitnah sudah tak relevan... dunia makin maju, tapi ramai manusia yang makin tak bertamadun.

Anonymous said...

ANUAR macam IBLIS,
NICKY kawan SETAN,
HARDY bodoh macam TELUR,
KITSIAL macam CIBAI.

pas bodoh...

Servant of God said...

Ada betulnya apa yang Nazri Aziz tu kata.

Anwar bagai terlampau taksub mahu jadi PM. Kerakusannya hampir tiada batasan. Apa saja sanggup dia lakukan asalkan hajat kesampaian.

Orang camni tak kira berapa ramai orang rosak asalkan hajat dia tercapai. Agama? Tradisi? Undang2? Setakat ini apa yang tidak sanggup dia gadai untuk memuaskan nafsu dia?

Manusia apa macam ni?

Otak geliga said...

To Saudara Hilmi

budaya SAMSENG, gelar menggelar etc inilah yg diajar & dipraktikkan oleh pembangkang sejak dahulu

saudara lupa siapa yg menggelarkan N.Aziz ulama' terompah kayu???

siapa yg menggelarkan Anwar Al-Juburi???

siapa yg menggelar UMNO kafir???

siapa yg mengganas di jalan raya degan demo BERSIH, HIJAU, HINDRAF etc????

lupa dgn FITNAH LYNAS??...surat TDM pada Israel??? etc

akhirnya sikap inilah yg menjadi BARAH utk politik di Malaysia & hasilnya dapat kita lihat sekarang

Otak geliga said...

UMNO/BN x perlu demo GANAS utk memerdekakan negara ini....cukup dgn KESEPAKATAN & menggunakan akal yg diberi utk membebaskan Malaysia dr penjajah....

budaya SAMSENG bukanlah budaya UMNO/BN....cuma sejak akhir2 ni disebabkan sifat & tindakan biaDAP PR yg rakus utk ke Putrajaya menyebabkan UMNO/BN berubah rupa....jika pembangkang yg ada tidak biaDAP dr segi tindakan, maka sudah tentu UMNO/BN selaku pemerintah akan melayan dgn baik.....tetapi PR yg meminta dilayan dgn buruk....aku bukan nak bersetuju, tapii keadaan MENDESAK utk UMNO/BN bertindak agresif....

anda minta anda tanggung kerana umno/bn bukan anak patung utk dilambung2!!!

Otak geliga said...

yg paling kelakar tetapi sgt menjelikkan adalah bila MB Ganu Ahmad Said & Shafie' Apdal kata PAS Parti Ajaran sesat....melenting marah, MERAJUK PAS...kononnyelahhh

tetapi bila LGE kata pemimpin PAS bodoh & Anwar kata NA ulama'terompah kayu....sanggup mereka "berpeluk sakan" sekarang???

sgt menjijikkan permainan politik pembangkang...sgt menjijikkan

Otak geliga said...

pengajarannya apa???

kalau x mau org biaDAP dgn kita...kita jgn biaDAP dgn org

kalau x mau org SAMSENG dgn kita...kita jgn SAMSENG dgn org

kalau x mau org gelar kita dgn gelaran buruk....jgn gelar org dgn gelaran buruk

lain kali kalau bawak jumjumaton jgn lupa OTAKnya....& pastikan juga akalnya ada bersama.....peringatan utk aku n semua kwn/lwn

Anonymous said...

GELARAN PALING POPULAR IALAH...................................................................................NAJIBLIS...................!!!!!

Anonymous said...

anon 1:20 PM mesti wat posting dalam mesjid nih...

Setahu aku kalu dah dekat time Jemaat org dok sibuk ke sejid,wuduk,iqtikaf atau tidur dalam sejid.

Nih dok sibuk mengomen blog...macam IBELIS...
supe idola dia Imam AnuGAY mcm IBELIS tuh...

Muhammad Hilmi b Mohd Hamdan said...

To otak geliga... ke-Samsengan UMNO sngt terserlah. video banyak. Orang menilai, xperlu ckp bnyk.

--> http://belanakona.blogspot.com/2012/02/koleksi-video-adegan-samseng-ganas-umno.html

Anonymous said...

Sheikh Iblis Anwar Al Juburi.
kaki liwat bontot lelaki.
kaki seks.
kaki pelacur.
kaki bohong menipu.
kaki fitnah.
kaki mencarut.
kaki rasuah.
kaki mencaci menghina.
Pelindung dan Penyokong kuat Israel.

Anonymous said...

Fuhyoo hilmi dahsat! nampak jambu la

kalo gitu gaye nye awok tak heran

Anonymous said...

Satu Entity Islam (dulu nya sangat lah Islam cam PAS) boleh bergandingan dengan Satu Entity Kafir yang terserlah kekafiran nya (cam DAP) adalah hasil dari bisikan Iblis. Maka jelas sengkatan DSAI adalah Datuk Setan Anak Iblis.

Servant of God said...

Hilmi,

Konon 901 nak berhimpun secara aman. Kononnya laa kan.

Tapi ada yang ditangkap gambar bawak parang, kenapa?

Pakatan rakyat suka sangat bermuka-muka. Aku harap rakyat nampak dan ingat ini semua.

Anonymous said...

Aku sgt marah sbb anwar di label iblis.. Mmg xpatut nazri aziz ckp mcm tu..mesti dia gagal menilai.. Anwar bukan iblis laaa..tolong laa..dia adalah DAJJAL..!!! Hishhh...

Anonymous said...

Anwar Ibrahim Syiatan Iblis berupa manusia..
LAKNATULLAH!!

Anonymous said...

sejuk hati aku lihat ramai orang datang dengar ceramah dato' hassan.

Anonymous said...

Dalam AlQuran ada dikisahkan tentang orang macam Anwar Aljuburi ni.. kata Allah S.W.T orang hati yang telah dikunci mati...maka bila sampai ke tahap ni...katalah gajah rimaupun.. dia buat selamba dong je...soal malu soal maruah..tolak tepi..tahap ni dah tak tahu nak beza buruk dan baik..ada masa yang buruk dikatakan baik...yang baik dikatakan buruk... jadi kita tak perlulah kisah sangat dengan iblis laknatullah ni...yang perlu kita tarbiahkan adalah puak gerabak PAS dan orang2 Melayu yang telah berjaya dihasut oleh iblis laknatullah...

Anonymous said...

apa nak jadi kat m'sia nia..aku tak tahu lah..

nak tunggu Allah murka dan turunkan bala ker??

semakin hari semakin melampaui batas fitnah yg semakin berleluasa..mencaci,,keji..hina..dah jadi makanan harian puak2 umno nie..

ckit pun dah tak takut kat Allah lagi..macam2 yg kau org gelar ..hina anwar.nik aziz dan pas..seolah2 kamu semua tu terlalu baik..kami semua ni bukan bodoh percaye bulat2 cakap bloger2 dan tukang komen pro umno..yg memang banyak bergelumang dgn maksiat..

dlm you tube pun banyak tunjuk gambar maksiat ahli keluarga pemimpin yg kau org puji sangat2 tu..

fikir lah sendiri..kehidupan anwar & keluarga nya mcm mana..tak pernah pun jumpa gmbar tak senonoh mereka kecuali gambar fitnah rekaan jahat puak2 umno..

pemimpin umno ni tak habis2 skandal dgn artis..berpoya2..tu yg kau kata baik!!

kau org nengok sendiri kan gambar2 maksiat ank najib..anak nazri..dll..

pelik lah politik m'sia nie..tak boleh ker bersaing secara sihat mcm kat negara2 luar yg maju..ini tidak..asyik2 fitnah..caci..maki..reka video..liwat lah..zina lah..rakyat pun nak tahu cerita kedua2 belah pihak..bukan umno .bn jer..

kalau macam ni perangai umno...ntah lah...

komen2 semua yg pro umno tak ada kualiti..kalau aku nak maki pun boleh..tapi aku bukan macam kau org puak2 umno yang dangkal..

Sesungguh nya Allah sahaja yang maha mengetahui.

Pada Allah aku memohon diberikan hidayah dan petunjuk kepada kamu semua...amin

.

Anonymous said...

Farid Redzuan Perlekeh Menteri Penerangan, RTM & Blogger.


APA agenda sebenar yang Farid Redzuan sedang rancangkan hingga begitu sekali beliau dikatakan mempertikaikan peranan yang dimainkan oleh bloger yang pro UMNO dan juga kerajaan sehingga tanpa segan silu `menyerang’ kerja-kerja pemain di ruang maya ini dan menyelar kononnya bloger-bloger pro kerajaan dan UMNO ini sebagai bodoh dalam menangani sesuatu isu?

Beliau sedar atau tidak betapa seksa dan sengsaranya bloger pro UMNO dan kerajaan bertungkus lumus mempertahankan parti serta kerajaan yang difitnah oleh pembangkang sedangkan dalam masa yang sama tidak ramai pemimpin,Menteri,Timbalan Menteri dan juga pegawai-pegawai Pejabat Perdana Menteri turut sama seiring dan sederap bersama bloger mempertahankannya hingga ada dari kalangan bloger tersilapa arah hingga menyerang sesama sendiri?

---------------------------------

memang betul cakap farid tuh.

bloger2 nie cuma tahu buat fitnah..caci..maki..hina..menokok tambah cerita fitnah..memang dah jelas lah..kau org nie tak der keje lain..cari makan degn mencaci..semakin hari rakyat semakin benci.

aha mengaku jugak siksa & sengsara cari cerita nak fitnah..itu baru seksa dunia..belum lagi balasan seksa akhirat.

weii fikir2kan lah!!!

Anonymous said...

di petik dari blog umno sendiri!! - GELOMBANG WANGSA MAJU

UMNO kini perlu berhadapan dengan risiko paling besar dalam sejarah media maya kerana terpaksa menggalas biawak-biawak hidup yang bergelimpangan menjanakan hasrat 'Tuan Besar' yang menggaji puak-puak ini dibelakang tadbir.


Jangan dinafikan, imej dan kredibiliti UMNO semakin tercalar akibat perbuatan tidak bertanggungjawab tanpa memikirkan dosa dan noda permainan pejuang-pejuang yang kononnya memartabatkan maruah parti.


Jauh sekali bukti dan fakta yang mampu ditonjolkan, melainkan menghisap lendir-lendir fitnah sebagai pengisian artikel berbentuk dakyah dan tohmahan.


Persoalannya, apa yang perlu dilakukan oleh UMNO bagi membuat 'damage control' oleh blogger-blogger ini?


Suka atau tidak, golongan ini membawa nama baik UMNO kerana sememangnya mereka ini secara langsung bernaung di bawah parti keramat orang Melayu.

---------------------------

Allah MAHA BESAR
TELAH MENUNJUKKAN KEBENARAN NYA.

sudah jelas bloger upahan ini berebut sesama sendiri...reka citer fitnah..jenis yg tak takut buat dosa

Anonymous said...

Apakah org2 pas x maki hamun org??diorg bkn stkt maki jer...siap mngkafir2kan org...yg diorg tau hnya membangkang sahaja...ap yg kerajaan buat xprnh btl...hanya ap yg dorg buat shj btl...mn kualiti pd pas/pembangkang...adkh hnya reti mnjadi pembangkang yg hnya membngkang shj???

Anonymous said...

Kat USA tornedo (angin puting beliung) serang rakyat mereka 50% mengalami bencana tersebut. Ini adalah Allah bayar cash kerana asykar mereka bakar Quran di Afghanistan. Ini baharu amaran kecil belum lagi Allah beri yang dahsyat.

DSAI ialah ahli Dajjal Yahudi Israel dan Amerika.

anti bohmau said...

ada orang kata tak pernah tengok foto keluarga anwar anak beranak yg tak senonoh!! he he

acu kluarkan gambar bapak anak, suami bininya yg senonoh bangat tuh!! ha ha ha

memang tak ada ka foto gitu2? kata2 fitnah mcm mana plak? sapa yg kata kerajaan bg negara ni bangkrap? sapa plak yg kata kerajaan racun nwar, suntik hiv ka nwar masa dlm penjara dulu? sapa plak tuduh ds najib bunuh orang monggolia tu w/pun rpk nafikan? siapa plak kata ds najib jumpa wanita tu & siap superimpose fotonya lg? tian chua yg dah mengaku buat dajjal, abis smua org pr percaya!!

foto anak sapa plak pergi jumpa pelakon porno bekas presiden filipina mintak derma dulu tuh?

hisy! mls la layan..bnyk sgt