Wednesday, March 14, 2012

PKR MERAJUK DENGAN PAS.DAH MACAM BROKEBACK MOUNTAIN !

merajuk la pulak.
2 hari lepas pas trengganu mintak pkr sedor diri pasal keinginan nakkan 3 kerusi parlimen dan 11 kerusi dun.

kemudian terjahan itu dibalas balik oleh pkr.
engkorang (pas) amiklah semua kerusi tu..
apa pun aku yakin ini semua skrip lama dan wayang yang cuba dimainkan.
isu kat trengganu pas tak boleh nak gigit mat said.
jadi terpaksalah buat drama gay ala-ala brokeback mountain.

skrip ni mudah.
pkr dan pas trengganu gaduh.
kemudian datang anwar dan hj hadi bertemu.

watak yang gaduh tadi cool down dan mereka akan berpelukan,saling buka butang baju dan kemudian berlari anak mandi manda bersama kat pantai kelulut..oohh sungguh gay pas dan pkr.

33 comments:

Anonymous said...

xbole tahan dgn ayat yg last sekali tu la ....

berlari di tepian pantai...hamblau punyer drama....kah kah kah..

Anonymous said...

Betul la GAP..drama diorg ni cam budak2 main aci-aci kan.? saper kalah merajuk dan yg menang mumujuk, gaduh dlm 'kelambu'..hikhikhik....

Drama yg dimainkan atas arahan PUNAIsihat @ anuGAYrah tuhan penJILAT Yahudi...sbb dia memg ada agenda khas di T'ganu.."tElaGa miNYak bEb.."

Anonymous said...

takpe nanti pegi sesi kaunseling ostat badrul amin.takyah bukak baju tepi pantai, tapi bukak baju dalam bilik hotel. aa klasss gitu tapi exclusive utk wanita jeww tapi kalau ada ciri ciri ala ala gay pun dialu alukan..

MAN BAII said...

PAS N PKR NO DIFFERENCE.
KAN ORANG ANWAR , THE SO CALLED ANWARINAS , 80% , DALAM PAS !
SO WHAT'S THE DIFFERENCE !
PKR = DAP = PAS
WHICH MEANS PKR N PAS JAGA BAIK DAP, SEBAB TU DAP KAT TENGAH......
UNDI PAS SAMA DGN UNDI DAP DAN PKR
JANGAN KENA TIPU !!!!!!

Ocean 13 said...

salam 1Malaysia

sila layari blog ocean13 di http://ocean-13.blogspot.com/..

terima kasih

Anonymous said...

Bro yang ayat last tu mmg poyo..hahahahaha

Anonymous said...

ekekekekeke.....

ni drama low budget bebbb....

drama org yg berputus asa...

mana nak cari MB mcm mat said, boleh kecek omputeh, boleh maki pas kata pas sesat, boleh tangkap ikan dlm kolam, boleh jadi imam, pendek kata org gaanu meme sayang mat said ....

sbb tu pas tak lehh cari makan di gganu, stakat hj hadi nak jadi nelayan tapi tak bleh berjauhan dgn isteri2 terchinta ... hahaha....

pukimaq said...

Homo cun tak mau kerusi DUN.Kalau boleh cuma mau bolot semua bontot ahli PAS,PKR dan DAP.

Otak geliga said...

ahahahaha....setuju 100% dgn anon 6.47PM....bro GAP mmg sempoi dlm mengayat....hahahaha

yogibear's season said...

Kah ! Kah ! Kah
Klakar btol lah! , mcm crite Sudin & P.Ramlee...Org ganu kate klu kes mcm ni

...aku takboh doh,ambik mung ceme ah!

Anonymous said...

GAP,
'skrip ni mudah.
pkr dan pas trengganu gaduh'

Andainya YA! Ianya bukan atas perkara prinsip, sekadar perbincangan antara kedua pihak.

Jgn terlalu mengelamun dek mimpi GAP!

aloya said...

kahkahkah, drama minggu ini la tu..

Kimak btol..

Ini semua Musangka punya pasal..

Anonymous said...

Belum reda dengan pendedahan kos pertunangan anak Perdana Menteri, PKR hari ini pula mempersoalkan kenapa tempahan majlis sambutan hari jadi Datuk Seri Najib Razak yang bernilai RM79,053 dibuat atas nama Pejabat Perdana Menteri.

Pengarah Strateginya, Rafizi Ramli berkata, ianya berdasarkan Banquet Event Order oleh Hotel Shangri-La yang secara jelas menunjukkan ianya ditempah atas nama akaun Pejabat Perdana Menteri.

Majlis sambutan hari jadi itu dakwanya berlangsung di Sri Perdana pada hari Ahad, 24 Julai tahun lalu.

"Tempahan turut dibuat oleh Pejabat Perdana Menteri, walaupun ia jelas adalah majlis peribadi Perdana Menteri.

"Berbeza dengan majlis pertunangan anak beliau, majlis ini secara jelas menyatakan ianya majlis peribadi. Ini menimbulkan persoalan kenapa majlis pertunangan itu tidak dinyatakan secara jelas sebagai majlis peribadi, sebaliknya 'majlis Pejabat Perdana Menteri," katanya pada sidang media di lobi Parlimen hari ini.

Majlis itu, menurut Rafizi, turut menyajikan 47 juadah antarabangsa termasuklah daging panggang yang diimport dari New Zealand, makanan Jepun, makanan Barat dan lain-lain.

Kos RM79,053 itu antara lain merangkumi Buffet untuk 100 tetamu dengan kadar RM207 satu kepala (RM20,700), Band Syed Sobri (RM7,738), Band Batak (RM5,300), minuman 5 gallons (RM795), gubahan bunga (RM31,800) dan caj pengendalian (RM12,720).

"Wajarkan perdana menteri berbelanja besar sebegini untuk majlis hari lahir beliau sedangkan beliau menyeru rakyat Malaysia mengamalkan sikap sederhana (wasatiyah) dan mengawal perbelanjaan dalam keadaan ekonomi yang tidak menentu ini?

"Kos hampir RM800 setiap tetamu ini lebih mahal dari sumbangan BR1M sebanyak RM500 yang diberikan kepada rakyat," katanya.

---------------------------

KALAU DUIT KAU SENDIRI YG KELUAR BAGUS LAH NAJIB..KALAU DUIT RAKYAT..AKU DAN RAKYAT M'SIA TAK HALAL DUNIA AKHIRAT!!

NIE MAKAN KER MENTEKEDARAH...JAWAB LAH KAT ALLAH NANTI..JAWATAN YG DIPEGANG ADALAH AMANAH,..

Anonymous said...

Belum pun reda isu bil katering bagi majlis pertunangan anak perempuannya dengan lelaki komunis Kazakh, kali ini, PM Najib dikecuhkan pula mengenai kos nyambut befday membabitkan RM79,053 - majlis bankuet dari Hotel Shangri-La kepada Pejabat Perdana Menteri (PMO).

Wow! Ada daging panggang yang diimport dari New Zealand, hidangan Jepun dan masakan Barat.

Alahai, PM Najib beriya-iya sangat tempohari berkempen melalui Institut Wasatiyyah untuk menyampaikan suruh kesederhanaan kepada seluruh dunia dalam semua aspek kehidupan, tetapi dia sendiri mentekedarah!


“…dan makanlah serta minumlah dan jangan pula kamu berlebih-lebihan. Sesungguhnya Allah SWT tidak suka orang-orang yang berlebih-lebihan”.(Surah al-A’raf: 31)


Bukankah ayat diatas terang-terang menegaskan bahawa Islam sama sekali telah melarang berbelanja secara membazir?

Baru kita tau ... patutlah Rosmah boros, rupa-rupanya kerana dia terikut-ikut perangai lakinya! Beginikah teladan dari seorang pemimpin yang kononnya Islam?

Sesungguhnya aku bersaksi bahawa Najib anak Abd Razak ini tidak layak menjadi seorang Perdana Menteri Malaysia. Barang dijauhkan Allah, kita mendapat PM macam ini selepas PRU-13 nanti! Baca lagi di sini

Anonymous said...

Untuk rekod, masa PRU12 PKR kalah di semua kerusi yang calon PKR bertanding, 5 kerusi Dun dan 2 kerusi Parlimen di Terengganu.

Jadik klu ada org PAS kata lagu tu pun, aku pikiaq.....sesuai sgt!

Anonymous said...

Akibat mengeluarkan kenyataan yang mengecam pimpinan UMNO... pimpinan UMpoNo Cheras dihina dengan gelaran 'anjing' oleh blogger mereka...

KUALA LUMPUR - Ketua Umno Cheras Datuk Syed Ali Syed Abas Alhabshee menganggap kenyataan Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil untuk berundur sebagai menteri selepas tempoh pelantikannya sebagai senator tamat bulan depan satu 'drama'.


Syed Ali berkata, sebagai seorang menteri, Shahrizat sepatutnya menunjukkan sikap bertanggungjawab terhadap parti dan negara dan bukan bermain tarik tali.

"Kalau berhenti, berhenti sahajalah. Tapi kenapa macam nak main tarik tali. Kenapa perlu kumpulkan wartawan hari ini sedangkan esok ramai wartawan akan buat liputan di Parlimen.

"Ini semua Bollywood punya cerita. Saya boleh katakan dia ini sebagai makcik Bollywood," katanya ketika dihubungi Malaysiakini.

... SAMA MACAM ANJING???....HUHUHUHUHU

----------------------

umnu..oh umnu..engkau sama engkau pun memaki hamun..sungguh memalukan. kita humbankan umno dlm pru 13 nanti!!

Anonymous said...

ada je pencacai melalut masuk kat sini, kahkahkah

Aku bersaksi bahawa Anwar anak Ibrahim tidak layak menjadi PM kerana masalah moral yang teruk dan sikap bermuka2nya..Nauzubillah makhluk ni menjadi pemimpin..

Murtad itu hak peribadi, katanyaaaaa...

Puiiii

Anonymous said...

Tahu tak pasai apa Azman Sapawi sebagai Timbalan Ketua Penerangan PAS Terengganu terpaksa jawab balik dalam SinarHarian?

Pasai.....

Aku sendiri pun tak tau!

Kuah kuah kuah!

'Segala pertempuran yg berlaku di arah tangguh sehingga GE13 selesai!'

Mmuuaahahahahaha...!!!

Anonymous said...

Mengapa mantan Ketua Wanita umno Rafidah berterusan menyerang Shahrizat Jalil? sifirnya mudah..tiga tahun lalu luka darah masih belum sembuh..video di bawah ini ada jawapannya...

Rakyat juga tidak lupa sewaktu Rafidah dibelit dengan skandal saham oleh menantunya, beliau tidak melepaskan jawatan...sudah tu sudahlah...hangpa berdua sama saja....itik gembo-gembo vs mamee lembu...

Ketua Wanita Umno Tan Sri Rafidah Aziz membidas Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil, dengan mendakwa menteri wanita, keluarga dan pembangunan masyarakat itu tidak membuat sebarang pengorbanan sebenar dalam mengumumkan yang beliau akan 'meletakkan jawatan'.

Bekas menteri perdagangan dan industri antarabangsa itu berkata tempoh jawatan menteri yang dipegang oleh Shahrizat akan luput pada hari lantikannya sebagai senator berakhir pada 8 April.

Justeru, katanya pengumuman Shahrizat pada Ahad lalu langsung tidak membawa sebarang makna.

"Berundur? Apa berundur...? Tidak timbul isu berundur atau meletakkan jawatan! Tidak ada apa-apa untuk berundur kerana secara sah beliau tidak lagi menjadi menteri pada 8 April...

"Jadi, sebenarnya, tiada langsung pengorbanan kerana ia hanya satu urutan peristiwa," kata Rafidah yang dipetik akhbar Malay Mail hari ini.

Semalam, pemimpin BN termasuk Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin memuji pada Shahrizat kerana membuat pengorbanan besar "dengan mengumumkan bahawa beliau akan 'meletakkan jawatan' apabila tempohnya sebagai senator berakhir.

Rafidah, antara pemimpin paling awal mendesak Shahrizat untuk berundur dari kabinet, berkata keengganan Shahrizat meletakkan jawatan semasa tempohnya sebagi senator masih sah telah mencemarkan nama baik Umno dan kerajaan.

Menurutnya lagi, keputusan Shahrizat untuk terus memegang jawatan Ketua Wanita Umno akan turut menimbulkan masalah.


Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
--------------------------------

kah..kah..kah..ini lagi satu contoh terbaik umno...gasak2 lah kau org sindir menyindir..kata mengata..dari pemimpin sampai ke bloger upahan haprak nya..mengutok sesama sendiri..

kah..kah..kah..dua kali lima jer..memang umno ni ramai yg korup..tak payah lah nak mengata PR..jaga tepi kain sendiri weii umno..

bagus2 gadoh lagi..kak ijat dan khir toyo..apa lagi dedahkan jer pemimpin umno lain yg korup..tak adil laa..kau brdua jer yg kena..

rakyat cuma gelak nengok gelagat pemimpin umno..ish..ish..umno menuju kehancuran..hancur kerana sifat tamak dan kerakusan pemimpin2 nya.

Anonymous said...

Seperti yg di ketahui umum, Anwar selalu sahaja keluar negara.
Yang aku kurang pasti perbelanjaan penerbangan, penginapan, makan minim siapa yang tanggung ya?.

Adakah sesiapa yang buat kajian anggaran perbelanjaan Anwar mithalnya dlm tahun 2011 berapa ratus ribu/juta? yang telah di habiskan semasa membuat beberapa lawatan keluar negara (dan juga perjalanan dlm negara.)atau apakah keluarga Anwar berasal dari keluarga yang kaya?. Atau dari sumber kewangan luar negarakah yg di perolehinya.

Saya fikir bekas2 pembantu beliau seperti Suhaimi mungkin juga Zulkefli dapat memberi sedikit tip.

Anonymous said...

Lapan kerusi yang PAS dah menang, hanya perlu sasar 9 or 10 lagi kerusi yang jumlah majoriti pada GE lalu kurang dari 1,000 undi.

Kita tgk Mat Said nak gigit apa?

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

Wa dah agak dah benda ni akan jadi jugak. Sampai jer masa Shahrizat letak jawatan, nescaya bekas Ketua Wanita Umno yang tewas kat tangan Shahrizat ni akan kembali menyalak. Dan salakannya dah tentu ditujukan kepada Shahrizat tu sebab berani derhaka kat dia sampaikan dia tersingkir dari jawatan sebagai Ketua Wanita Umno yang menjanjikan imbuhan yang lumayan.


keh keh keh keh keh keh keh keh keh..
Makcik2 monopause ni tak ada langsung rasa malu kat anak cucu ke? Masih lagi tak serik2 bergelumang dengan taik. Masih dok gila jawatan sedangkan isyarat dah dibagi oleh ahli akar umbi Wanita Umno, yang tak reti nak bantah cakap ketua depa walaupun depa tau yang ketua depa buat tu salah.


Rafidah dah kena reject masa pemilihan Umno, kini Shahrizat pulak bocor pekung busuk yang menghantui seluruh keluarga dia, lagi nak tunjuk muka. Tak malu ke kat rakyat terutamanya golongan muda yang dah jemu tengok telatah dan gelagat depa tu. Masing2 masih buat muka poyo macam orang yang tak pernah buat salah apapun.

Anonymous said...

keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh..


Rafidah kata Shahrizat tak korban apa pun. Malah dia bukan letak jawatan atas rasa tanggungjawab pun tapi sebab tempoh kontrak dia sebagai senator dah tamat pada 8 April ni nanti. Jadi pengumuman yang Shahrizat buat Ahad lepas tu tak bawak apa2 makna pun.


keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh..


Rafidah kata macam tu seolah2 menempelak TPM Muhyiddin sekali bhai.. Sebab TPM ni bukan main lagi puji Shahrizat kerana sanggup berkorban demi Parti Umno yang kian rebah tu. TPM kata Shahrizat telah melakukan pengorbanan yang besar demi parti. Ke, Shahrizat dah sanggup tanggung segala taik2 yang telah tercipta atas isu ni yang mana boleh mengheret sekali TPM dalam kancah ni. Jadi TPM terpaksa berterima kasih yang tak terhingga la kat Shahrizat ni.


Mungkin lepas ni Khairy Jamaluddin dengan Bapak Mertua dia sekali pun akan memuji tinggi melangit tindakan yang dah Shahrizat terpaksa ambik ni. Maklum la, depa semua pun kalau nak kira terbabit secara langsung dan tak langsung atas skandal lembu duduk kondo ni.

Anonymous said...

keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh..


Pecah jer lobang NFC ni, Rafidah la antara ahli veteran Umno terawal yang mendesak supaya Shahrizat ni melepaskan jawatan menteri dia dalam kabinet PM Najib. Memang dah lama dah dia tunggu time nak counter balik apa yang dah Shahrizat buat kat dia dulu masa pemilihan Umno.


Dan mungkin jugak Rafidah cuba2 untuk melobi diri dia sendiri untuk diangkat baliksebagai menteri dalam kabinet PM Najib menggantikan Shahrizat. Dia masih lagi MP Kuala Kangsar dan layak untuk dilantik ke jawatan tu atas dasar pengalaman. Pengalaman menyamun dalam senyap.


keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh keh..


~ABU~ Asalkan Bukan Umno!!!

Anonymous said...

Hahaha siot je GAP betul la tu.. adake boleh main merajuk2 ala2 luving couple gitu.. tapi lepas persetubuhan ok la tu nak perhatian dan belaian je tu...

Anonymous said...

11:03,

UMNU nak rasa malu?

Kuah kuah kuah!

Mahkamah dah HARAMkan UMNO!

UMNU kata, alah... itu masaalah teknikal je...!

Akai ada ka?

Yg depa dok bergayut la ni tu...,

Shyyy...UMNU klon!

mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

apa yg ko posting tu takda cerita salah lakupun abih kuat fitnah kata rafidah aziz gila jawatan. kalau dia saman 100% boleh menang...

Anonymous said...

KALU KES BESAQ,KIRA PATUTLAH TUBUH JK PEMANDU, TAPI KALU SETAKAT KES KECIK MACAM KES MERAJUK NI, TUBUH JK KELINDAN PUN DAH OK.

Anonymous said...

Seperti yg di ketahui umum, Anwar selalu sahaja keluar negara. Yang aku kurang pasti perbelanjaan penerbangan, penginapan, makan minim siapa yang tanggung ya?. Adakah sesiapa yang buat kajian anggaran perbelanjaan Anwar mithalnya dlm tahun 2011 berapa ratus ribu/juta? yang telah di habiskan semasa membuat beberapa lawatan keluar negara (dan juga perjalanan dlm negara.)atau apakah keluarga Anwar berasal dari keluarga yang kaya?. Atau dari sumber kewangan luar negarakah yg di perolehinya. Saya fikir bekas2 pembantu beliau seperti Suhaimi mungkin juga Zulkefli dapat memberi sedikit tip. Reply


......
ORG YG GAJI BESAR DIA HERAN '
ORG YG BGAJI KECIK TAK HERAN'.

PAS KITA PAHAM LA.'.SAKAU DUIT AHLI TABUNG MEMALI LA TABUNG JIHAT...BUKU ACCOUNT MANA ADA?? NAK JADI PARASIT PUN, JADI LAH PARASIT YG ADA KELAHH..

HA BALIK ORG BERGAJI KECIK NI(singgit ka apa)..macamana dia biayai kos peguam ribu2.. rumah banggola besar2..kos piliharaya..ratuh ribu tu..pergi israel pergi palestin , pergi us..
yg ni la lagi tak logik...mana dtg duit nala ni...cuba kumpui resit2 anwar tu...sapa pi bayarrrrr...LEE KUEN YEW KA...

To Live Again said...

watak yang gaduh tadi cool down dan mereka akan berpelukan,saling buka butang baju dan kemudian berlari anak mandi manda bersama kat pantai kelulut..oohh sungguh gay pas dan pkr.

---------------------------------

Gila babi ayat lu GAP! MMg mencengkam dn menusuk jiwa membacanya hahhah..

Anonymous said...

"berlari anak mandi manda bersama kat pantai kelulut.."

Aduss... tak tergamak nak singgah Pantai Kelulut lagi bila baca ayat GAP nih. Sungguh sarkastik tapi terbaikkkk. Tapi kenapa pencacai lembu PAKATAN meroyan keluar dari tajuk? Merajuk jugak kerana mereka tidak dapat mandi-manda di Pantai Kelulut?

akuantiPAKATAN.

Anonymous said...

geli hati dgn ayat last tu...teringat lagu sudirman dan anita sarawak...bercanda di pasiran pantai.......kehkehkeh

Karl said...

ABU? ABU yang sekarang ni dok penuhkan kerusi2 ceramah tu ke? Pehhh. Majoriti siotttt.

Orang dalam UMNO korup = kena dakwa dalam mahkamah, kena hukum, takda ahli2 lain bising2 nak berdemo cakap mahkamah tak adil.

Orang pakatan korup = kena dakwa melalak kata UMNO yang salah, panjat bini orang, UMNO yang dipersalahkan dsb, mengata mahkamah kangaro dsb, bahan2 bukti dikatakan besi/plastik, pengikut2 dia bising2 berdemo baring atas jalanraya. Dapat makan free PDRM bagi sekepala RM12 ihsan DUIT RAKYAT.

Heh.